Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6725 Lv.
GBP GBP 2.1878 Lv.
TRL TRL 0.4696 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Temmuz 2017
HABERLER » Bulgaristan
Borisov ve Yıldırım, enerji alanında ikili işbirliğini görüştü

Borisov ve Yıldırım, enerji alanında ikili işbirliğini görüştü

10 Temmuz 2017

İstanbul’da düzenlenen 22.Dünya Petrol Kongresi kapsamında görüşen Bulgaristan ve Türkiye başbakanları Boyko Borisov ve Binali Yıldırım, Balkanlar’da ve Avrupa’da bulunan daha çok ülkeyi kapsayacak doğalgaz iletim altyapısının geliştirilmesinin Avrupa’da daha büyük enerji güvenliğini garanti edeceği konusunda iki ülkenin ortak bir anlayışa sahip olduğu görüşünde birleştiler. İki Başbakan, Bulgaristan ve Türkiye arasındaki iyi siyasi ve ekonomik ilişkilerin yanı sıra coğrafi konum itibariyle de enerji kaynaklarının transit geçişi için enerji alanında ikili işbirliğinin önemini belirttiler.

Başbakan Borisov, Bulgaristan ve Türkiye arasında doğalgaz bağlantısı kurulmasının bu yönde ileriye doğru atılacak büyük bir adım olacağını kaydetti. Bulgaristan’ın Güney Gaz Koridoru projesini desteklediğinin altını çizen Borisov, “Güney Gaz Koridorunun inşasında kilit rol oynayan taraflardan biri Türkiye’dir. Bizler projeyi desteklediğimizi beyan ediyoruz ve onun hayata geçirilmesi için aktif çalışmalar yürüteceğiz” diye kaydetti.

Bu görüşmeden önce Borisov ve Yıldırım, 22.Dünya Petrol Kongresi’nin gerçekleştiği binada gayrı resmi olarak görüştüler. Görüşmede Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak da yer aldı.

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 2039


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


feys 2017-07-10 16:30:10
Fes çık ortaya oglumvl. Birşeyler de.
feys 2017-07-10 17:01:30
Anıl fes şimdi yaktım çirani. O burkanın anı altından bakarsın ya, komposto istiyoruz butun foruma ismayarlasin kompostudan.
türk 2017-07-11 09:31:18
Bulgaristan'ın tek kurtuluşu ağasının yanında yer alması.
fes 2017-07-11 21:42:02
Ne diyebilirim; olmayan şeyleri olmuş zannedeni dünyaya aptal gözlerle bakan adama ne diyebilirim? Bulgaristan'ın tek kurtuluşu murtulyşy... Bulgaristan AB'ye girmekle zaten kurtulmuş bir ülkedir; terör sorunu; bölünüp parçalanma tehlikesi, otoriter bir yönetime kayma olasılığı olmayan bir ülkedir. Olmayan şeyleri olmuş, olan şeyleri gene olmamış zannetmeyi bırakın. Gerek yok. Hadi bakalım!
feys 2017-07-11 22:47:19
Kompostu.
Bu akşam çok neseliyim.
Bu adam tatile mi çıktı (fes yani)?
İşine son mu verdiler (fes'te bahsediliyor yani)?
Merak ettim resim acaba nerede çekilmiş, FES'e soracaktim ama arkadaşımız tatilde galiba ne ses ne seda (yada API yutmuş). E görenler varsa FES'e selyamlar.
Canım kompostu çekti.
fes 2017-07-12 16:44:59
Bizim macırlar komposto demez kumpat derler. Bununla ne deme istiyor bir Allah bir de kendisi bilir.
feys 2017-07-13 13:00:44
" Burkanın dibinden" bakış açısı, oldunu FES'e duymuştum da , yani burkanın dibinden hayata bakılmaz , burkanın ya salça (lyutenitsa) yada kompot için yarar.
Başka ne vardı a evet "tavuk baca", "zurna zurnovski". V.s.
fes 2017-07-13 17:33:30
Burkanın dibinden bakma sözü mecazi anlamda kullanılmıştır; sen hiç benzetme, metafor sözcüklerini hiç duymadın mı hazret? Bir de teşbihte hata olmaz sözü var, onu da sen hiç duymadın tabi. Bir tane daha: bakar gör, bakıyor ama görmüyor lafı var. Fiziki gözden söz edilmiyor zeka gözünden söz ediliyor. Burkanın dibinden bakmak da bir benzetmedir; gerçekte zeka gözünün dünyayı dünyayı çarpık gördüğü kastedilmekte. Ya, işler böyleyken böyle.
feys 2017-07-14 12:23:20
Son bir ay yazdıklarını bir yere toplardinda ancak kompot anlamı çıkar (ve ya salça) , sen bitanesi fes.
Şimdi kullandığım cumnede metaforlar varmiydi sence?.
fes 2017-07-14 16:20:48
Nasıl kompot anlamı çıkar ya, kompot karışık bir şey değil ki. Prskoviden içine iki kaşık toz şeker katarak kompot yapar, kışın açar soğukluk olarak yer içersin; kumppat dediğin budur. Uymadı. Kompot yerine mesela plodova rakiya desen belki biraz uyardı; çünkü plodova rakiya dediğin çürük armut, şeftali elma v.s meyveleri cibreye yatırarak elde edilen bir rakıdır. Bu plodova rakiyanın diğer adı da "davulcu rakısıdır". Türkiye'de buna köpek öldüren derler. İç plodovayı zıbar; kara ciğeri de mahveder ha.
feys 2017-07-14 18:13:56
Alkohol kullanmıyorum. Ama çürük meyveden yapılmasına eminim. Meyve tryabva da e prezryala a ne izgnila.
fes 2017-07-16 09:48:44
Alkol kullanıp kullanmaman beni ilgilendirmez; ayrıca alkol kullanmamayı bir marifetmiş edasıyla söylemen gülünç kaçıyor. Bu dünyaya çile çekmek için geldiğimizi, asıl öteki tarafta 70 huriyle zevkten dört köşe olacağımızı dile getirenleri gülünç buluyorum. Plodova rakiya dedikleri kalitesi düşük bir rakıdır dedim, yoksa rakı çıkarma üretme uzmanı falan değilim;ignila mı prezryala mı orasını hiç bilmem.
feys 2017-07-16 13:11:27
Bu dünyanin tabi ki çile cekmeyenin olmadığını düşünüyorum. Mutlu muyuz dilmiyiz? Gaflete olanlar çile çeker, sonrada ya alkohol ya anti depresant ve ya daha kötüsü - hepsi aynı uyuşturmak için, ama gündemini değiştirmiyor. İnsan kendi isteğiyle iç dünyasını degistirmedikce hep çile çeker. Bir bahçenin güzelini hepsi görür, ama köy kenarlarında tikenin çiçeğini görmek esas mesele.
Artık burkanın mi zekaya gözüyle mi? Bu zekaya işi değil bence.
fes 2017-07-17 11:15:37
Farkında mısın aretlik sen ve benden başka buraya girip yazı yazan kalmadı, hepsi ya küstürüldü ya da bezdirildi. Oysa ilk başlarda burası çok canlıydı, hararetli tartışmalar oluyordu. Ha, küfür ve hakaret eksik olmuyordu ama yine de canlı bir ortam vardı. Şimdi ne oldu, küfür ve hakareti sonlandırma gerekçesiyle sitenin ana ruhu yok edildi, aynen hep namuslu kalsın diye bir kızın doğurganlığını kazımak gibi. Maalesef öyle oldu.
feys 2017-07-17 13:11:33
Evet
Canlandırmaya bakıyoruz ama gelen giden kalmamış.