Bugün:
29 Kasım 2014
Anasayfa   Köşe yazısı   Ziyaretçi defteri Fotoğraf Galerisi   Arşiv   Künye RSS
Kırcaali Bulgaristan Balkanlar Dünya Kültür Eğitim Tarih Spor
Bulgaristan Merkez Bankası’nın döviz kurları (28.11.2014) : EURO- 1,95 lv. ; TL - 0,70 lv. ; USD -1,57 lv. ; GBP-2.45 lv.

FİRMA REHBERİ



REKLAM




REKLAM



















LİNKLER

Radyo Kırcaali Haber
Kırcaali Belediyesi
Türk Kültür ve Sanat Derneği
Haber.bg
Ömer Lütfi Kültür Derneği
Kırcaalililer Derneği
Hak ve Özgürlükler Hareketi
Hürriyet ve Şeref Halk Partisi
Kırcaali +
Dimitır Dimov Devlet Tiyatrosu
Kırcaali Tarih Müzesi
Kırcaali Valiliği
Mestanlı Zeybekler Sitesi

[devamı...]

           

En iyi görüntü için ekran
çözünürlüğü en az
1024x768 olmalıdır.
        



HABERLER

[2009-01-22]

İZMİR’DE KIRCAALİ İLE KARDEŞLİK ONURUNA KONSER DÜZENLENECEK

İZMİR’DE KIRCAALİ İLE KARDEŞLİK ONURUNA KONSER DÜZENLENECEK



Bulgaristan’ın Kırcaali şehri ile İzmir’in kardeş şehir olmaları onuruna İzmir Büyükşehir Belediyesi ile İzmir Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği (İzmir BAL-GÖÇ Derneği) el ele vererek ücretsiz halk konseri düzenleyecekler.

Konserde Popüler Türk Müziğinin güçlü sesi Yaşar ile birlikte Cenk BOSNALI, Gamze MATARACI ve Bulgaristan göçmeni sanatçılar Fahri NUR ile Hasan RODOPLU sahne alacaklar.

İzmir BAL-GÖÇ Derneği Genel Başkanı sayın Süleyman PEHLİVANOĞLU ve Dernek Yönetim Kurulu Üyeleri, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı sayın Aziz KOCAOĞLU ve Kırcaali Belediye Başkanı sayın Hasan AZİZ, İzmir Büyükşehir Belediye Meclis Üyeleri ile Kırcaali Belediye Meclis Üyeleri, Türkiye Büyük Millet Meclisinden ve Bulgaristan Parlamentosundan Milletvekilleri, İzmir’den çeşitli İlçe ve Belde Belediye Başkanları, İzmir ve Kırcaali’den önde gelen protokol üyeleri konsere katılacaklardır. Ücretsiz halk konserinin ayrıntıları aşağıda yazmaktadır.

Tarih: 27 Ocak 2009 Salı
Yer: Halkapınar Kapalı Spor Salonu
Başlama Saati: 19.00
Sanatçılar: Yaşar, Cenk BOSNALI, Gamze MATARACI, Fahri NUR ve Hasan RODOPLU
Ücret: Herkese açık ve ücretsiz
Ulaşım: İzmir’in çeşitli semtlerinden ücretsiz otobüsler kaldırılacaktır. Ayrıca Kentkartlı binişlerde Otobüs ve Metro 90 dakikalık ücretsiz aktarma sistemi ile İzmir’in her yerinden konserin düzenleneceği Halkapınar Kapalı Spor Salonuna gelinebilir. İlave olarak Bulgaristan göçmenlerinin yoğun yaşadıkları ücretsiz servis kaldırılacak semtler şunlardır : Sarnıç, Buca Çamlıkule Pazar Yeri, Buca Yeşilbağlar, Pınarbaşı, Menderes Gümüşmestanlı, Yelki Deniz Koleji, Görece, Karşıyaka, Mevlana, Doğanlar, Bornova Atatürk Mah. , Yeşilova.

Bütün Balkan Göçmenleri camiası ve tüm İzmirliler konserimize davetlidirler.

Kenan ÖZGÜR
İzmir BAL-GÖÇ Derneği
Genel Başkan Yardımcısı
Basın ve Yayın Sorumlusu

Kaynak: Kenan ÖZGÜR

Ziyaretci sayısı: 2657


 YORUMLAR


Ahmet VATANSEVER 2009-01-22 17:40:13
Çok güzel bir etkinlik düzenlenecek gibi görünüyor. İzmir'de yaşayan bir Bulgaristan göçmeni olarak bu tür bir etkinliği organize eden İzmir BAL-GÖÇ Derneğine ve İzmir Büyükşehir Belediyesine gönülden teşekkür eder, başarılı çalışmalarının devamını dilerim.
Kara Ibrahim Aga 2009-01-22 20:10:00
Video görüntülerini bekliyoruz Kenan gardash....bashka türlü bizim ahali inanmaz haberlere...
Hayirli konserler...bütün "Macir Kafesi"´ne selyamlar....
dinan yilmaz 2009-01-22 22:26:04
Guzel bir haber tebrik ediyoruz organize edenleri,bulgaristandan sanatcilar pek olmayacak sanki
Kenan ÖZGÜR 2009-01-23 10:01:12
Bu güzel destek mesajları için herkese çok teşekkür ederim. Katılacak sanatçıların tamamı Türkiye'den. Konser kararı bu hafta içerisinde alındığından dolayı kısıtlı zaman dilimi nedeni ile yurt dışından sanatçı getirme konusunda bir çalışma düzenlenmedi.

Saygılarımla,

Kenan ÖZGÜR
İzmir BAL-GÖÇ Derneği
Genel Başkan Yardımcısı
Basın ve Yayın Sorumlusu
k.m.s buldur 2009-01-23 10:39:56
sayın bal-göç mensupları çok rica ederim bırakın artık bu şorolopçu işlerini öyle yemekle çevirmeyle sahnele bu iş böyle dayanışma ve kültür olmaz bunlara bizde göz boyama denir
arkadşlar halkın arasıa girin halkın gelecek çocuklarımızın kimler olduğunu arştırmak için bir gazete vedergi okıyacak açımış bir yeriniz yok mahale aralarına lokal diye açtığınız yerler kimisi şaraphane kimisi kumarhane yani birilerinin cebiyle zizlerindemi cebi doluyor kusurabakmayın benim bildiğim lokaleredayanışma vekültür yeridir sayın bal-göç mensupları zanederim
çoooook kısada olsa görülenleri yazdım saygılarımla
balgoc nedir 2009-01-23 14:11:02
balgoc dediniz sey zaten ucbej dangalaan hemsericilik oynadi yerdir. balgoc lokaleri de birane vaa mi itrazi olan?
Hasan Öztürk 2009-01-23 19:56:18
İzmir'den selamlar. Kırcaali'den gelecek olan grupta Kırcaali Haber gezetesi sahibi sayın Müzekki Ahmet de yer alacakmı acaba. Ben kendisini görmek istiyorum. Başkanımız Hasan Aziz'e saygılarımı sunuyorum.
sinan yilmaz 2009-01-23 21:21:14
Bakiyorum bazi dangalaklar turkce konusmayi oyrenmisler Izmir Balgoce laf atiyorlar,sende hemseri olsaydinda sende Balgoce uye olsaydin beceriksizler sadece bos bos konusursunuz
Turk 2009-01-23 21:42:30
Organize çalışmalarınızı "göçmen konutları" hakkında da dört gözle bekliyoruz
Hasan Öztürk'e cevap 2009-01-23 22:37:45
Evet Müzekki bey de İzmire geliyor. Tel. +905392389817.
fes 2009-01-23 23:15:25
Bu bal-göç lokallerinden bir tanesine bir defasında gittim; korkunç sigara dumanıydı içerisi.

Lütven sigar içilmesine müsade edilmesin oralarda.
Turk 2009-01-23 23:37:18
Bende gittim
Dostoyovski okunmuyordu
lütfen okunsun ;D

Ayrıca, FES dumandan yine kendine göre bir kız görememiş
lütfen o dumanı biran önce dağıtın
Yoksa iyiden iyiye başımıza kalıcak;D
Mehmetçik. 2009-01-23 23:59:40
K.M.S denenen Oarkadasima seslenirim bir seyi bilemediyine góre bu siteye girmeseniz daha iyi olur bence
óylesine bencil olmamakta yarar vardir çocukcasina konusuyorsun bal góçún neoldugunu bilmezseniz sóyle Kisaltilmis olararak Balkan góçmenleri kúltúr derneyi kururumuna iste Bal.Góç denir efendim Iste bu dernek Bizim Ana Babalarimizi Bulgar zulmundan kurtaran bir kurum dur lútfen saakin olalim hakaret etmenin yeri yoktur Saygilar.
rodoplu 2009-01-24 10:58:35
Değerli dostlar,BAL-GÖÇ olarak elbette ki çok eksikler var yaplması gereken atılması gereken çok adımlar var eleştirilerinizde elbette ki doğruluk payı var ama yandan seyretmek çok kolay kuru eleştiri bencilliktir eğer camyanıza en ufak bir saygınız varsa bir de önerileriniz olmalı gerekirse gelip derneğe üye olup çalışmalara katılmanız gerek hayatta hiç hata yapmayanlar hiç bir şey yapmayanlardır.BAL-GÖÇ derneği ilk kuruluş yılları hariç şu anki yönetim eksisiyle artısıyla en çok faaliyete imza atmış bir yönetime sahiptir lütfen çamur atmayı bırakıp gelin dernek çalışmaları hakkında biraz bilgi alın dernekten hem yerini öğrenmiş olursunuz hem de tüzüğünü okuyup dernekçiliğin ne olduğunu öğrenip belki derneğimize üye olursunuz.KIRCAALİ beledyesi nin İzmirle kardeş olması çok önemlidir ve bu hemen üç günde olan bir şey değildir bunun çok önce ön çalışmaları olmuştur dernek olarak bu taktir edilmesi gerek o gün birlik ve beraberliğimizi gösterme zamanıdır lütfen olaylara hep negatif bakmıyalım.Başkanımız olmak üzere yönetimde çok değerli arkadaşlar bulunmaktadır.Kenan kardeşimi de ayrıca kutlamak istiyorum ve mümkünse BAL-GÖÇ sitesine biraz daha fazla etkinlikler hakkında yazsın.

BAL-GÖÇ,BAL-GÖÇ BAL-GÖÇ lüyüz
Balkanlıyız hem güçlüyüz
balkan balkan balkanlıyız
evladı fatihanlıyız,yedi kıtaya yayılmış
hem ünümüz hem TÜRKLÜĞÜMÜZ .....
...........................................
saygılar
Kara Ibrahim Aga 2009-01-24 14:05:37
Turk nikli gardash Fese laf atma,yakinda Enishteniz olacak.Gechen sene burada Egeli bir kizla takiliyorum dige hava atmishti.Kiz da tam kizmish haa,ince belli,ince "kemikli" buna bir anlam veremedim ama neyse,ince ruhlu aynen Rostova gibi, Leo Nikolaevich Tolsoyun "Savash ve Barish" kitabinda´ki gibi...
InshAllah bir yastikta kara koca etsinler uzun yillar...
Ama bizim Fesin yazilarindan tanidimiza göre kizcagizi sorguya chekmishtir ,bizim macir Zekerya Öz gibi..
-Söyle bakalim kimdir H.Botev,söyle bakalim Razkolnikov kimdir,Balzak kimdir Galileodan haberin var mi,ve sayre.Ve sonunda demishtir ki:Lan ben böyle birisinlen yashayamam.Onun ichin vurmushtur kendichesine shutu kizcagiza.Ama iyi tarafi olan,kendisi Özgür ve baski altinda yashamaktan kurtulmushtur.Ama anlamiyoru ki kerata bir bilene de sormuyoru,Bulgaristana gittiginde de olcak olmayacak yerlerde de geziyoru...Hade Allah neyi nasip görüyorusa onu bashina getirsin....Egeli mi,Bulgaristanli mi fark etmez..hayirli shanslar Fes...
Turk 2009-01-24 17:38:37
Ne Egelisi ya !
Fes e Ahmet Doganin akrabalarından kız alcaz
Akraba olurlar
boylece bosada korumamis olur ;D
fes 2009-01-24 18:04:45
Ahmet Doğan'ın akrabalarıından bir kız bulun bana, size 'kancık helvası' çerpi yapacam. Sözüm söz bak!

Naroden prestavitel olur, Lütvi Mestan'ın bile önüne geçerim ben ya.

Hadi bakalım, kancık halvasını kaçırmayın.
Turk 2009-01-24 19:46:26
Fesin helvasını da yemek nasip olucak desenize ;D
Sen hiç merak etme fes , Ahmet Doğan senden iyi , senden kendisine daha itaatkar bir damadı nerede bulacak ;D
sen karıyı tolstoy yüzünden döversin ya her neyse ;D
LİNUX 2009-01-26 12:59:25
BU KONSERİN YEREL SEÇİMLER ÖNCESİNE DENK GELMESİ BİR TESADÜF MÜ ACABA ...............
Kara Ibrahim Aga 2009-01-26 13:07:46
Shaka maka,ama gechen gün ilk defa bir Foruma göz attim ve birisi Osman Oktayín,Ahmed Doganín kadinlara nasil davrandini yazmish.Tamam biraz psikoloji problemleri oldugnu belli ediyordu zaten,ama bu boyutlarina vardina inanmazdim.Ne de bir yalanlama nede bir basin achiklamasi yapildi kendi tarafindan..
Chok düshündürücü bir durum,bashkasi yazsa inanmam ama 10 seneden fazla,kendisinin saga kolu oldugu insan bunlari söyliyor..Bu günkü 24-chasa Vejdi Rashidovun söylediklerini´de göz önüne alirsak chok bir zor algiglanachak durum degil.Onun ichin Fes öyle aylelerden kiz almak degil,tavuk almak bilem künyahtir..Böyle agar suchlamalara nasil sezsiz NASIL VE NE ICHIN kalinir..Zaten baz sheyleri duydumuz vardi ama böyle bir kaynaktan ilk defa..
osman 2009-01-26 13:37:53
Show gazetesinde cok ilginc bir "material"var bizim A.Dogan hakkinda K.I.Aga, foruma postalama calisacam olursa olmazsa Serbestin oraya...Osman Oktay anlatiyor ama onunda Dobrinkasi felaketmis be cok sukar sarisim...Partisinin ismide "Demokraticesko dvijeniemis".
LINUX A 2009-01-26 15:53:12
Tesadüf değil, CHP bu seçimlerde ihmal ettiği bulgaristan türklerinin gönlünü almaya çalışıyor. Malum İzmir Bal-Göç başkanı Süleyman Pehlivanoğlu Bornova belediye başkan aday adayı. Tesadüf değil bir taş la beş kuş vurma peşindeler.Bu konserden çok CHP gövde gösterisi olacak.Kekolardan ümidi kesen CHP göçmenlere sarılıyor. Belediyeye işçi alırken pek kaale alınmayan göçmen seçim öncesi bir parça bal çalınıyor ağzına.
Aşağıya tükürsen sakal, yukarıya tükürsen bıyık. Gitsen CHP yi nemalandırcaksın, gitmesen nerde kaldı bizim göçmenliğimiz. İki arada bir derede kaldık.
Hasan Aziz ve ekibi için orada olacağız.
RECEBİM... 2009-01-26 17:03:44
valla bayram değil seyran değil enişte beni niye öptü...
chp biz göçmeenleri pek de severmiş de biz farkında değilmişiz. izmirde meclis üyeleri, büyükşehirde personele bakıldığında pek de göçmen dostu görünmeyen chp her ne hikmetse göçmen oylarına göz dikmiş.
bu konserin seçim arefesinde yapılması bunun göstergesi gibi.Bay pehlivanoğlu bir yerlere gelmek adına derneği resmen bir partinin emrine sunmuş durumda.
Benim bildiğim dernek partiler üstü olur ama herhalde bizim dernekçilikte anlayış farklı.
Elbette Dernek bizden birilerinin bir yerlere gelmesi için önayak olacak ama dernek başkanı bu kadar taraf belli ederse burada göçmenlerin menfaatlerinden ziyade kendi menfaatini gözettiği söylenebilir.
Eeee hayırlısı artık ........
RECEBİM... 2009-01-26 17:04:35
valla bayram değil seyran değil enişte beni niye öptü!
chp biz göçmeenleri pek de severmiş de biz farkında değilmişiz. izmirde meclis üyeleri, büyükşehirde personele bakıldığında pek de göçmen dostu görünmeyen chp her ne hikmetse göçmen oylarına göz dikmiş.
bu konserin seçim arefesinde yapılması bunun göstergesi gibi.Bay pehlivanoğlu bir yerlere gelmek adına derneği resmen bir partinin emrine sunmuş durumda.
Benim bildiğim dernek partiler üstü olur ama herhalde bizim dernekçilikte anlayış farklı.
Elbette Dernek bizden birilerinin bir yerlere gelmesi için önayak olacak ama dernek başkanı bu kadar taraf belli ederse burada göçmenlerin menfaatlerinden ziyade kendi menfaatini gözettiği söylenebilir.
Eeee hayırlısı artık
celal çekiç 2009-01-26 19:59:54
kırcaali damadı olarak gurur duydum çok sevdiğim
değerli sanatçı abim Sn.Dr.Fahri NUR abime saygı sevgi ve selamlarımı yolluyorum. böyle güzel bir düşünceyle konseri düzenleyenlere ve emeği geçenlere ve tüm kırcaaliye sevgiler.
Celal ÇEKİÇ Pınarhisar/kIRKLARELİ
LINUX A’ya cevap 2009-01-26 20:10:24
''Bu konserden çok CHP gövde gösterisi olacak.Kekolardan ümidi kesen CHP göçmenlere sarılıyor. Belediyeye işçi alırken pek kaale alınmayan göçmen seçim öncesi bir parça bal çalınıyor ağzına.''

Sevgili hemşerim varsın yapsınlar gövde gösterilerini,bence hiç mahsuru yok.
Yapacaklarda neolcak,kime yarayacak?MHP'ye yarayacak!Sarnıç'ta öyle olu.
2007 Genel Seçimi öncesi de yaptı aynı şeyi CHP+BAL-GÖÇ.

Bizim Sarnıç'a Stanimaka-Asenovgrd'lı ama sanatçımız Orhan Murat'ı getirdiler.
Orhan Murat'ın konserine CHP yönetim teşkilatından bir sürü (pos bıyıklı kapkara kırolar) da getirmişler.
Kırolar, BAL-GÖÇ'te görevli bal-göç adına konuşma yapan, Mestanlı'dan Tahsin malimin beyaz tenli sarışın kızının çıplak kollarına dokunmaktan bir hal oldular,kekoların o tavırlarlarından şahsen ben utandım,yerin dibine girdim!
Bunlarda utanma ar namus diye bir şeyde yok yav,kolayını bulsalar evli bir kadını ayakta dikecekler valla.

Ben de arkadaşımın dediği gibi ''iki arada bir derede kaldım''
Kırcaali'den gelen kardeşlerim,Hasan RODOPLU ve Fahri Nur için orda olacam Allah kısmet ederse.
fes 2009-01-26 22:26:29
"Mestanlı'dan Tahsin malimin beyaz tenli sarışın kızının çıplak "

Duyan da Türkiye'de macırlardan başka beyaz tenli insan yok zannedecek.

Pos bıyıklı kırolarmı; bırakın bunları arkadaşlar, kendinizi bir şey sanmayın.

Macır çocukları çok okur diyorlar, ama ünüversite sınavlarında sapır sapır dökülüyorlar.

Havalarda uçmayın; bir çok konuda geriyiz geri.
e-vestnik.bg 2009-01-27 01:01:01
Janina Dragostinova

http://e-vestnik.bg/5465

http://e-vestnik.bg/5466
celal çekiç 2009-01-27 12:51:47
fahri abicim hatırlıyormusun sana demiştim hasan rodoplu pınarhisara geldinde ben kendisinden kırcaali pazarı türküsünü istemiştim oda demiştiki bu şarkıyı benden başka kimse söyleyemez dedi sana anlattımda sende bana taş atmıştır demiştin ha kam gelin karşı karşıya kim daha güzel süler inşalah izleme imkanımda olur
saygı ve selamlarımı yolluyom sana
Ahmet VATANSEVER 2009-01-27 13:32:23
Terbiye ve abada uygun olarak burada yorumda bulunan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Herkes kendi düşüncesini ifade etmekte özgürdür. tabi başkalarına hakaret etmediği sürece! Bazı kişiler maaleef terbiye sınırlarından habersiz olarak yorumlarda bulunmuşlar. Bu da onların kendi bilgisizliklerini ve seviyesizliklerini gosterir. Bunun yanında özellikle de sürekli kötü yönde eleştiren okuyuculara şunu söylemek istiyorum. Acaba siz kendiniz ne kadar derneklerimiz veya toplumumuz için çabaladınız? Kendiniz hangi taşın altına elinizi soktunuz ki çalışanları eleştiriyorsunuz? İşkembe-i Kübra'dan atı tutmakla bu işler olmuyro. Cesaretiniz varsa kendiniz bir şeyler organize edin de sizi görelim, toplum da sizleri değerlendirsin.
Ayrıca bizim göçmen toplum bugüne kadar hangi faaliyetin hakkını vermiştir ki. şuraya bakın ya adamlar ücretis konser düzenliyorlar, eleştiri, düzenlemeseler eleştiri.... Siz önce kendi muhasebenizi yapın da ondan sonra başkalarını eleştirin.
Ayrıca burada yorumda bulunurken de sahte isimlerin arkasına saklanmayın. Dürüstçe ve mertçe gerçek isimlerinizi ve yaşadığınız yerleri yazın ki sizin kim olduğunuzu herkes bilsin. Ona göre de söylediklerinizi veya yazdıklarınızın bir değeri olsun. Yoksa sadece ekleştiren ama kendileri hiç bir şey yapmayan, ayrıca da kendi adını söylemekten aciz korkakların yazdıklarının hiç bir hükmü olmaz. "Çamur at izi kalsın düşüncesi" zavallılığınızın bir göstergesidir.
HAYRETTİN IŞIK 2009-01-27 14:15:41
Ahmet Vatansever arkadaşımız içeriği boş çok güzel polemik yapmışsın.İnsanlar yazı yazarlarken gerçek isimlerinin yerine nick denen isimler kullanabilirler.İnsanları gerçek isimleri yerine nick kullanmaktan dolayı korkak ilan etmişsin.
Evet benim ismim yazıyor Görecede yaşıyorum ne olacak şimdi.İsmimi de öğrendin.
Değerli arkadaşım göçmenlerimiz neyi nasıl algılayacağını iyi bilir emin ol.Burda kalkıpta ucuz menfaatler, bireysel çıkarlar uğruna birilerinin reklamını yapma.Balgöç derneğinin son yıllarda kan kaybettiğini bilmeyen kalmamıştır.Konser yapmakla ucuz siyasi hesaplarla olmaz bu işler.
Güç kaybeden derneğimiz insanlarımızda yeniden nasıl heyecan oluşturabilir bu olmalı derdimiz.Bu konularda önerim olabilir:
- Derneğimizin iş adamlarına yemek düzenlemekten başka amacı olmadığını düşünen kadrolardan temizlenip, yeni , genç dinamik , bu davaya gerçekten inanmış kadrolarca yönetilmesi
- derneğimizin tek bir siyasi partinin taşeronu olmaktan çıkarılıp tüm siyasi partilere eşit mesafede olması (yani derneğin partilerüstü olması)
-derneğimizin basın yayın konusuna ağırlık vermesi (gerçekten okunur bir dergi çıkarması ve yıldan yıla yenilenen değil de devamlı güncellenen bir siteye sahip olması)
- derneğin üye sayısının 15 000 olduğu söyleniyor.bu üyelerin dernek seçimleri öncesinde dernek başkan adayları tarafından apar topar aidatları ödenen kişiler olduğunu hepimiz biliyoruz herhalde. ki bu üyelerin bir kısmının üye olduklarından da haberi yoktur.
derneğin 15-20 kişin oyuncağı olmaktan çıkarılıp geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak gerekir.
- gençler her oluşumun dinamiğidir heyecanıdır.Görece de birçok arkadaşımız vardır ki inandığı taktirde zamanını derneğimize verecek.yeterki inansın yeter ki kendilerine el uzatılsın. Tabi bunun için Süleyman beyin göreceye gelince Zeynel restoranın dışına çıkması gerekir.
-seçim öncesinde apar topar yapılan konserler yerine Bulgaristan Türkünün davasını konu edinen panel, konferans vb etkinlikler zamana yayılmak suretiyle gerçekleştirilmeli,
buna benzer öneriler sıralanabilir.
yani değerli Ahmet arkadaşım öyle ısmarlama yorumlarla, birilerinin piyonluğunu yapmakla dernek yol almaz.Gerçeklere gözlerimizi kapatmakla gerçekler yok olmaz.
Ahmet VATANSEVER 2009-01-27 15:32:52
Sayın Hayrettin IŞIK,
Ben hiç bir kimsenin piyonluğunu yapmıyorum, yapmam da! Yalnız derneğin ve dernekçiliğin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum. Oralarda görev yapanların da ne güç koşullar altında hizmet verdiklerini gayet iyi biliyorum. Bazı sorularım olacak;
1. Acaba göçmenlerin yüzde kaçı kendi bireysel menfaatlerinin olmadığı konular ile ilgileniyorlar? Sadece kendi işleri (kimlik, teskere, emekli maaşı)olduğu zaman deneğe uğramıyorlar mı? Hangilerinin derneğe ne kadar başta maddi olmak üzere katkıları olmuştur?
2. Derneğin giderlerinin yönetimde görev yapan insanlar kendi ceplerinden kıt kanaat karşılamıyorlar mı? hangi göçmen her ay belirli bir mebla (mesela aylık aile başına 10 TL) parayı derneklere bağışlıyor? Yönetimdeki insanlar bütün misafirlerin dahi masraflarını kendileri ceplerinden karşılamıyorlar mı? Derneğin elektrik, telefon, su aidat vs... giderlerini kendi ailelerinin nafakalarından keserek kendi ceplerinden ödemiyorlar mı?
3. Derneğin girişimleri ile Bulgaristan'a bedava gidileceği zaman derneği ve yöneticileri adeta ezercesine gece gündüz yalakalık yapan göçmenler derneğe ve topluma hizmet etmeye sıra gelince neden koşa koşa gelmiyorlar?
4. Bulgaristan göçmeni beledi başkanları ve milletvekilleri olsun diyor herkes. Peki partilere adaylık için müracaat etmezlerse insanlar nasıl beledi beşkanı veya milletvekili olacaklar?
5. Aşağıdaki link adresinde belirtilen raporu dernekteki insanlar canla başla çalşarak hazırlamadılar mı?
Adres : http://www.balgocizmir.org.tr/sorun.php
6. Dernekte görev yapan yöneticilerin canla başla mücadeleleri sonucunda emeklilik, toplu konut, dil tazminatı gibi konular çözüm yoluna girmedi mi?
Kaynak : http://www.balgocizmir.org.tr/sorun.php
HAYRETTİN IŞIK 2009-01-27 16:25:35
sayın Ahmet Vatansever göçmen toplumundan bu kadar şikayetçi iseniz ne için mücadelesini yapıyorsunuz.Dernek yönetimin işi şikayet üretmek mi varolan sorunlara çözüm üretmek mi.
Göçmenlere güvenmiyorsanız gidin kanarya sevenler derneğinde faaliyet gösterin derler adama.
Eğer var olan kitleleri harekete geçiremiyorsanız seçtiğiniz yöntemde bir hata vardır. Göçmenleri bu kadar gözden düşürmek yerine kendinizle ilgili bir özeleştiri de bulunacaksınız.
Derneğin bu kadar pasif olmasında, bu kadar etkisiz olmasında dernek yönetiminin hiç mi bir etkisi yok.
Balkanlardaki Türklerin Anadoludan gelen seçmen aileler olduğunu hep beraber gururla dile getirecez sonra da bunlardan bir halt olmaz tarzında yaklaşım sergileyecez.
Derneğin neden bir arpa buyu yol almadığının, derneği yönetenlerin veya savunucuların zihniyetinin ne olduğunun en açık ifadesi senin yukarıdaki yorumunda aktardıkların.
Elbette söylediklerinde katıldığım noktalar var ama bu toplumun önderliğine soyunduysanız çözüm üreteceksiniz, insanları motive edeceksiniz.
Ya da göçmenlerin olumlu potansiyellerine güvenmiyorsanız bu işi yapmayacaksınız.
Derneğimiz, dernek yöneticilerin ağlama duvarı değildir.
HAYRETTİN IŞIK 2009-01-27 16:29:03
sayın Ahmet Vatansever göçmen toplumundan bu kadar şikayetçi iseniz ne için mücadelesini yapıyorsunuz.Dernek yönetimin işi şikayet üretmek mi varolan sorunlara çözüm üretmek mi.
Göçmenlere güvenmiyorsanız gidin kanarya sevenler derneğinde faaliyet gösterin derler adama.
Eğer var olan kitleleri harekete geçiremiyorsanız seçtiğiniz yöntemde bir hata vardır. Göçmenleri bu kadar gözden düşürmek yerine kendinizle ilgili bir özeleştiri de bulunacaksınız.
Derneğin bu kadar pasif olmasında, bu kadar etkisiz olmasında dernek yönetiminin hiç mi bir etkisi yok.
Balkanlardaki Türklerin Anadoludan gelen seçkin aileler olduğunu hep beraber gururla dile getirecez sonra da bunlardan bir halt olmaz tarzında yaklaşım sergileyecez.
Derneğin neden bir arpa buyu yol almadığının, derneği yönetenlerin veya savunucuların zihniyetinin ne olduğunun en açık ifadesi senin yukarıdaki yorumunda aktardıkların.
Elbette söylediklerinde katıldığım noktalar var ama bu toplumun önderliğine soyunduysanız çözüm üreteceksiniz, insanları motive edeceksiniz.
Ya da göçmenlerin olumlu potansiyellerine güvenmiyorsanız bu işi yapmayacaksınız.
Derneğimiz, dernek yöneticilerin ağlama duvarı değildir.
Ahmet VATANSEVER 2009-01-27 16:51:41
Hayrettin Bey ben dernek yöneticisi değilim, dernek yönetimi ile alakm yok. Oradakiler ile herhengi bir akrabalığım da yok! Sadece derneğin faaliyetlerine elimden geldiği kadar katılmaya çalışan bir vatandaşım. Bu nedenle de benim yazdıklarımı dernek yöneticilerinin söyledikleri, yazdıkları veya savundukları fikirler olarak algılamayın. Onların hiç birinden bu tür sözler hiç duymadım ve kolay kolay duyacağımı da zannetmiyorum. Ben sadece kendi gördüklerimi yazdım. Yazdıklarımın da istisnasız tamamı doğru!!! Kabul edilse de edilmese de hepsi doğru, bunu akıl ve vicdan sahibi herkes görebilir! Yeter ki görke istesin!
Yöneticileri eleştirenlere ise sadece şunu söylüyorum: "Eğer bu işleri siz daha iyi yapacaksanız kendiniz dernek yönetmlerine aday olun, seçime girin ve kazanın. Sizin de icraatlarınızı görelim. Ona göre de kim daha iyi çalışıyor, kim iş yapıyor, kim ise sadece laf üretiyor görelim. "
Kendine güvenen varsa, ben daha iyi hizmet ederim diyen varsa buyursun dernek yönetimine talip olsun! Sizde talip olun, sizde bu topluma hizmet edin. Böylece göçmen toplumu daha da üst düzey noktalara erişir.

Saygılarımla
Fes'e cevap 2009-01-28 00:09:37
Fes,
Teşindi konserden geldim,Fahri Nur döktürdü,superdi...
Hasan aga da fena sayılmaz,sadece biraz dengesi yerinde gözükmüyordu o gür sesi hala yerinde salonu inim-inim inletti,Allah Hasan agamıza nice uzun ömürler versin...

CHP'de inanılmaz değişiklikler olmuş pos pıyıklı kırolardan eser bile yoktu boşam.
Mastanlı'dan Tasim malimin beyaz tenli sarışın kızı da iş hayatına atılmış,saygın bir iş kadını olarak,Sanatçı Suzan Kardeş hanım, kendisini sahneye davet etti.
Kendisiyle ne kadar gurur duysak azdır,girişimcilik cesaretinden dolayı kedisini kutluyorum ve iş hayatında başarılar diliyorum...

Sevgili Müzekki Başkanım tam karşımdaydı,bir ara bir baktım Başkanımın yanında kimse galmamış tek başına oturuyor, bende fırsat bu fırsat dedim karşı tarafa geçtim,hem tanışırız hem iki laf ederiz diye.
Ama nafile, meğer sevgili başkanımın oturduğu yer karantina bölgesiymiş,engellendik Başkanıma yaklaşmak mümkün olmadı.
Nasipse Kırcallıya vadımda tanışırız.

Hasan Aziz Başkanımın konuşması da harikaydı,hiçbir yerden okumadan çok rahat ve sade konuştu,onunla da gurur duydum.
Saygıdeğer Bel.Baş. Hasan Aziz'i bir gün, Bulgaristan Türklerinin Önderi olarak görmek isterim..
LINUX A 2009-01-28 07:37:14
Ben işi gücü bırakıp müneccim mi olsam ne:))))
CHP gövde gösteriydi.
Fes'e cevap kardeş o pankartı gördün mü sahnenin solunda? İstiklal marşının kıtası nasıl da uydurulmuş Aziz Kocaoğluna.
Rezillik dizboyu idi. Kırcaali heyetine hoşgeldiniz pankartı protokolden görünmüyordu.
Fes' e yanıt kardeş o abluka bizim Hasan başkan için değil di. İçeride Kocaoğlu vardı ve mini kokteyl içindi.
Fahri Nur a çok az süre verdiler.En azından bu sefer onurlandırıldı. Bulgaristanlı çok az vardı.Aday belirleme süreci nedeni ile Kocaoğlu Ankara dan ayağının tozu ile geldi salona. Sonra Ege tv reportajını seyrettim özür diliyor du Hasan Aziz den. Hem heyet davet et , hem kendin olma.
Kırcaali heyeti çok değerli kişilerden oluşuyor. Bir daha anladım ki Hasan Aziz ve ekibi oldukça Kırcaali bizim kalemizdir.

CHP de değişime gelince.Yanılıyorsunuz. Akşam çıkışta hepsi başkanın etrafındaydılar.Sahneye el etek öpmekten çıkamadılar.
LINUX A'ya cevap 2009-01-28 19:01:02
''Ben işi gücü bırakıp müneccim mi olsam ne:))))
CHP gövde gösteriydi.
Fes'e cevap kardeş o pankartı gördün mü sahnenin solunda? İstiklal marşının kıtası nasıl da uydurulmuş Aziz Kocaoğluna.''

Kardeş, ne diyeyim bilemiyorum,artık Baba Vanga gibi adamsın diyecem :))))
N’olur bundan sonra İzmir için hava tahminlerini senden alalım artık :))))

''O'' pankartı görmez olur muyum kardeş, elbette gördüm,reklamcılar özel olarak tasarlamışlar ''O'' pankartı,sahne düzeninden daha çok göze çarpıyordu.

''BİZ BALKAN GÖÇMENLERİYİZ
ENGİNLERE SIĞMAZ TAŞARIZ
BİZ YANINDAYKEN; KİM
AZİZ KOCAOĞLU'NA
RAKİP OLACAKMIŞ ŞAŞARIZ

İZMİR BALKAN GÖÇMENLERİ''

Haklısın Fahri Nur ve Hasan Rodoplu'ya çok az süre verdiler..
En çok süreyi Arnavut sanatçı Suzan Kardaş'a verildi..
Arnavutları da kutluyorum her zaman olduğu gibi,yine ne kadar milliyetçi olduklarını gösterdiler,Suzan hanım sahneye çıkar çıkmaz hepsi aşaya indiler.
Yan tarafımda oturanlar yanılmıyorsam Arnavuttu Fahri'nin SAZINA çok tepkiliydiler.
''bu da göçmen mi ya,ne biçim göçmen müziğimş öyle, ha ha ha ha''alaylı tavırları oldu bizim Kırcaali TÜRKÜLERİNE..
Tabi bende bu duruma sesiz kalacak değildim,gereken cevabı yapıştırdım suratlarına...
fes 2009-01-28 22:57:57
""Sanatçı Suzan Kardeş hanım, kendisini sahneye davet etti.
Kendisiyle ne kadar gurur duysak azdır,girişimcilik cesaretinden dolayı kedisini kutluyorum ve iş hayatında başarılar diliyorum...""

Kendisine ne kadar gurur duysak yine de az olan Suzan Kardeş sanatçı mı, yoksa işkadını mı, anlaşılamadı.
YAZIKLAR OLSUN 2009-01-29 13:41:51
O PANKARTI GÖRDÜKTEN SONRA FAZLA SÖZE HACET YOK
YAZIKLAR OLSUN KÜÇÜK HESAPLAR UĞRUNA BİZ GÖÇMENLERİ KULLANANLARA YAZIKLAR OLSUN
ekrem pak 2009-01-29 13:56:54
konserin girişi ücretsiz ve her bölgeden ücretsiz servis olmasına ragmen başarısız balgöç baskanları sarnıç, menderes ve konutlardan insan toplayamamışlar. yazıklar olsun. bu durumun araştırılmasını istiyorum. bu başkanlar uyuyor mu?
ekrem pak 2009-01-29 14:06:09
EVET EVET EVET
KONSERE GİRİŞİN ÜCRETSİZ VE HER BÖLGEYE ÜCRETSİZ SERVİS OLMASINA RAĞMEN SARNIÇ , MENDERES VE KONUTLARDAN SARNIÇ BALGÖÇ BAŞKANI, MENDERES BALGÖÇ BAŞKANI VE KONUTLAR BALGÖÇ BAŞKANI KONSERE GİDECEK ARKADAŞLARI TOPLAYAMAMIŞLARDIR. NİYE BÖYLEDİR? SAYIN KENAN ÖZGÜR SİZ BU SORUMUZUN CEVABINI BİLİYORMUSUNUZ? EVET KENAN BEY BU DURUMU ARAŞTIRIN BİZLER İÇİN. SORUNU CEVABI GALİBA ŞUDUR. ÇOK BAŞARISIZ BALGÖÇ BAŞKANLARI VAR BELİRTİLEN YERLERDE. SAYGILAR.
ekrem pak'a 2009-01-29 14:09:16
Başkanlar uyumuyor ama başkanları adam yerine koyan yok.İlçe başkanlarını merkez adam yerine koymuyor. İnsanları geçen sene Büyükşehirin organize ettiği Çanakkale gezisinden sonra bir daha zor insan toplarlar. Bütün başkanlara liste yaptırdılar bedava Çanakkale Şehitliği ziyareti için ama o gezi gerçekleşmedi.İlçe başkanları çok zor durumda kaldılar.Vatandaş uyandı artık neyin CHP, neyin Göçmenler için olduğunu gayet iyi anlıyorlar. Ne yazık ki ''Filler '' tepinirken karıncalar ölüyor....
göreceden 2009-01-30 11:38:36
Ben de göreceli olarak Hayrettin arkadaşımı yazılarından dolayı kutluyorum.İçimizdeki duygulara tercüman olmuştur.
Görecede böyle derneğin çalışmalarına duyarlı bir arkadaşımız olduğu için gurur duydum.Hayrettin arkadaşımızın derneğe gelip görece bal-göç yönetim kurulu üyelerinden Halilibrahim Hoca ile görüşmesini tavsiye ediyorum.
Dernekte yeni oluşumu yaratmak için biz eski dernek kurucuları olarak bu gereken katkıyı sağlamak istiyoruz.
Değişim zamanı gelmiştir.
ERHAN İŞLER 2009-01-31 19:09:43
Saygıdeğer beyfendiler bakıyorum ki yazdığınız msj ların bir çoğu derneğimizi kötülemektedir ve bakıyorum yazık yazılan bir çok şey gülünç şeyler bu eleştirileri yaparken hiç kendinize sordunuz mu?ben bu dernek için ne yaptım ne yapabilirim şu an ki yönetimi eleştiriyorsunuz neyle siyasetle neyle usulsüzlükle neyle genel başkanın ve ilçe başkanlarının görevlerini yapmamakla şöyle bir geriye dönelim sayın pehlivanoğlu ve yönetimdeki değerli kişiler bu görevi devir aldıklarında derneğin ne halde olduğuna ve şuanki haline bakıldığında çok fark var bunun sizlerde bilincindesiniz ama atalarımızın bir sözü vardır meyve veren ağacı taşlarlar şuan sizlerde bunu yapıyorsunuz bizler hepimiz kardeşiz hepimiz aynı zorlukları aynı cileleri çektik değerli büyüklerimizin kurduğu bu derneği eleştirilerle değil yapıcı şeylerle konuşalım sahip çıkalım başkanımız süleyman beye destek olalım çünkü biz dernek üyelerinin böyle dürüst çalışkan başarılı bir başkana ihtiyacı vardır hepinizi saygıyla selamlıyorum
ERHAN İŞLER 2009-01-31 19:25:04
Sayın hayrettin bey bu görüşlerinizi buraya yazarak değil dernek başkanı ve yönetim kurulundakilerle bizzat yüzyüze tatışmanızı beklerim eminim ki bu daha
ses getirecektir. ahmet bey sizide saygıyla selamlıyorum.
HAYRETTİN IŞIK 2009-01-31 21:28:03
bakıyorum da bozacı şıracı misali erhan beyle ahmetbey paslaşmışlar.
Yalnız ahmet ile erkan aynı kişiler olmasın sakın.

Beyler görünen köy klavuz istemez.Derneğin hali ortada.
Ama tabi bunları görmezlikten gelmek istiyorsanız başınızı kumda gömülü tutmaya devam edin.
Ama unutmayın dışarıda kalan kısımlar pek de güvende değil :)
ERHAN İŞLER 2009-02-01 12:31:56
Hayrettin bey kimsiniz tanımıyorum ama benim kim olduğumu yazdım isterseniz araştırın bir dernek üyesiyim ya siz kimsiniz herkezi bu kadar yalancılıkla suçluyorsunuz herkezin görüşü farklı elbette ki siz bu derneğin kötüye gittiğini savunuyorsunuz buyrun sizi geçirelim yönetime bakalım siz süleyman beyin ve dava arkadaşlarının yaptığının üçte birini yapabilecekmisiniz.Saygılar hayrettin bey.
Ahmet PEHLİVANOĞLU 2009-02-01 13:05:43
Hayrettin bey yazdıklarından anlaşılıyorki başı kumda gömülü olan sensin.Hangidönemde Bal-göc ismini bu kadar geniş kitlelere duyurdu?
Ahmet PEHLİVANOĞLU 2009-02-01 13:11:19
Hayrettin Beye
Siz de biliyorsunuzki dernek hepimizin, Kimsenin tapulu malı değil olamazda. Ekibinizi kurarsınız secimlere katılırsınız kazanırsanız bizde sizinle birlikte calışırız ama bu sizin yaptığınzı yapmayız..
Ahmet PEHLİVANOĞLU 2009-02-01 13:36:56
Hayrettin Bey,
Dışarıda kalan kısımlarlarınıza bence sizde cok dikkat edin havalar soğuk malum...:)
vah vah 2009-02-01 18:13:49
VAH VAH SÜLEYMAN PEHLİVANOĞLUNU BORNOVADAN BELEDİYE BAŞKAN ADAYI GÖSTERMEMİŞLER.
oYSAKİ NE KADAR DA YALAKALIK YAPMIŞTI CHPYE.
OYSAKİ NE KADAR DA HAZIRDI GÖÇMENLERİ SİYASİ MENFAATLERİ UĞRUNA KULLANMAYA.
BUNDAN SONRA ACABA SİYASİ GÖRÜŞÜNÜ VE BU GÖRÜŞ UĞRUNA NELER YAPABİLECEĞİNİ GÖSTERDİKTEN SONRA SÜLEYMAN BEY BU DERNEĞİN PARTİLERÜSTÜ ANLAYIŞLA YÖNETİCİLİĞİNİ YAPABİLİR Mİ ACABA.
halkapınar konseri 2009-02-01 18:45:03
halkapınardaki konserde gördüğüm pankart beni çileden çıkardı.Kim nerden buluyor bu hakkı.Kim göçmenlerin adına bunun yazılmasına müsade edebiliyor.Biz satılığa mı çıkarıldık.
perşembenin gelişi çarşambadan 2009-02-02 09:38:43
Bizim kırcaliler gururlu insanlardır. Kan bile kussalar kızılcık şerbeti içmiştim ondandır der.Apar topar kardeş şehir töreni yapan İzmir Büyükşehir belediyesi ne yazık ki amacına ulaşamadı. Hasan Aziz kardeşimizin arkasına sığınarak göçmenlere şirin görünmeye çalıştı. Konser esnasında Süleyman Pehlivanoğluna karşı CHP Bornova aday adayı Atilla Sertel in yandaşlarının açtiği pankartlar ortamın gerilmesine neden oldu. Halkapınarda konserde Süleymana böyle meydan okunması orda Süleymanı aday göstermeyecekleri belli olmuştu. Bizim pazarlık unsuru olup olmadığımıza gelince 20 yıldır göçmen oyları pazarlık malı. İzmir Balgöç Başkanı olup bizi pazarlamayan bir tek dr. Salim Erkin vardı. Ne yazık ki onun da başkanlığı çok az sürdü.
Dernek partiler üstü bir kurum olduğunu ıspatlayamamıştır. CHP ye ağırlık vererek diğer partilere sempati duyan üyelerini rencide etmiştir. Zil takıp oynayacak değiliz ama şapkayı önümüze alıp düşünelim: BİZ NEREDE YANLIŞ YAPTIK
utanmazlar 2009-02-02 14:34:15
evet ya apar topar ne konseri bu böyle tabakaneye bişey mi yetiştirilyo.
Ben gitmedim ama gidenler söylüyo tamamen chp şhovu ve propagandası.
utanmaz düzenbazlar ne hakla bizleri pazarlık konusu yaparsınız.
İZMİR BAL GÖÇ GENEL SEKRETERİ 2009-02-03 00:58:48
DERNEKÇİLİĞİN NE DEMEK OLDUĞUNU, NASIL FEDAKARLIKLARLA MÜCADELE EDİLDİĞİNİ, BALKAN KÖKENLİ DÜRÜST, ÇALIŞKAN İNSANLARIMIZN SORUNLARINI ÇÖZME MÜCADELESİNİN NASIL ZOR BİR İŞ OLDUĞUNU VE TÜM YÖNETİM KURULU OLARAK HER TÜRLÜ ZORLUĞA GÖĞÜS GEREREK CAMİAMIZI TEMSİL ETMEYE ÇALIŞTIĞIMIZI BELİRTMEK İSTERİM. YAPICI ELEŞTİRİLERDE BULUNUP CAMİAMIZI DAHA İYİ TEMSİL ETMEMİZ İÇİN BİZE YOL GÖSTERECEK ELEŞTİRİLERİ DİKKATE ALINACAĞINI BELİRTMEK İSTERİM. FAKAT, ELEŞTİRİ SINIRLARINI AŞIP ALENEN, KİMLİĞİNİ GİZLEMEK SURETİYLE CAMİAMIZI YIPRATMAK MAKSATLI HAKARETE VARAN SÖZLERİ SARFEDEN BU KİŞİLERİN BENİ ARAMALARINI BU HAKARETLERİN MUHATAPLARINDAN BİRİ OLARAK TÜM YÖNETİM KURULU ADINA BİZİMLE İLETİŞİM KURULUP ÖZÜR DİLENMEDİĞİ SÜRECE BİLGİSAYAR IP NUMALARININ TESPİTİ SAĞLANARAK HAKLARINDA BİR HUKUKÇU OLARAK YASAL İŞLEMLER BAŞLATACAĞIMI İFADE ETMEK İSTERİM. ELEŞTİRİYE TÜM YÖNETİM KURULU OLARAK HER ZAMAN AÇIĞIZ AMA HAKARET TÜRK CEZA KANUNUNA GÖRE SUÇ TEŞKİL EDEN BİR EYLEMDİR. SN.SÜLEYMAN PEHLİVANOĞLU DÖNEMİNDE İZMİR BAL-GÖÇ OLARAK ÜYELERİMİZLE BERABER OLABİLECEĞİMİZ BİR ÇOK FAALİYETLER GERÇEKLEŞTİRDİK, ÜYELERİMİZN SORUNLARININ ÇÖZÜMÜNE İLİŞKİN (BORÇLANMA YASASININ KABUL EDİLMESİNDE, GÖÇMEN KONUTLARI İÇİN YATIRILAN PARANIN İADESİ, YURT DIŞI ÇIKIŞ HARCININ DÜŞÜRÜLMESİ GİBİ) BULGARİSTAN GÖÇMENLERİNİN SORUNLARI VE ÇÖZÜM YOLLARI İSİMLİ BAL-GÖÇ TARİHİNİN İLK VE TEK YAZILI DELİL TEŞKİL EDEBİLECEK DOSYASI HAZIRLANDI VE BU ÇALIŞMA YILLARIN BİRİKİMİ İLE İKİ YILA AŞKIN BİR SÜRE DEVAM EDEN MÜCADELENİN SONUNDA SORUNLARIMIZN BİRKISMI İKTİDAR PARTİSİNİN DİKKATİNİ ÇEKEBİLDİK VE ÇÖZÜME ULAŞMASINDA BÜYÜK KATKILARIMIZ OLDU. BUNLARI SİZDEN TAKDİR VE TEŞEKKÜR BEKLEDİĞİM İÇİN SÖYLEMİYORUM YANLIŞ DEĞERLENDİRMEYİN, BAL-GÖÇ YÖNETİM KURULU OLARAK ZATEN BİZİM GÖREVİMİZ OLDUĞUNUN BİLİNCİNDEYİZ. YAPILAN ÇALIŞMALARDAN KISACA BAHSETMEK İSTEDİM, BU ÇALIŞMALSRIN İÇERİĞİNİ SİTEMİZDE AYRINTISIYLA YAYINLADIK, MERAK EDENLER SİTEMİZDEN İNCELEYEBİLİRLER. DERNEKLER SİYASET ÜSTÜ KURULUŞLARDIR, SEÇİM DÖNEMİNDE BİR SİYASİ PARTİDEN BELEDİYE BAŞKANI ADAY ADAYI OLMANIN DA ETKİSİ İLE SADECE CHP ÜZERİNDEN SİYASET YAPILMANIN BİR PARÇASI OLDUĞUMUZU BELİRTMEK BİZLERE YAPILACAK EN BÜYÜK HAKSIZLIK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. YİNE SİTEMİZİ İNCELEDİĞİNİZDE SADECE CHP DEĞİL AK PARTİ İLE DE SOYDAŞLARIMIZN SORUNLARININ ÇÖZÜMÜ İÇİN GÖRÜŞÜLDÜĞÜNÜ, DP PARTİ LİDERİ MEHMET AĞAR İLE GÖRÜŞÜLDÜĞÜNÜ BELİRTMEK İSTERİM. DERNEK MERKEZİMİZE CHPLİ, DSPLİ, AKPLİ, DPLİ BİRKOÇ MİLLETVEKİLİ VEYA HEER SİYASİ ALANDA YER ALAN SİYASETÇİLER BİZLERİ ZİYARET ETMEKTE VE BİZLERDEN SİZ ÜYELERİMİZN SORUNLARINI DİNLEMEKTEDİRLER. BİR TARAFTAN BİZDEN NEDEN BELEDİYE BAŞKANLARI MİLLETVEKİLLERİ ÇIKMIYOR DENİYO, DİĞER TARAFTAN DA SİYASİ PARTİ ÖNEMLİ DEĞİL BURADA ARAMIZDAN BİRİ BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI OLUNCA BALGÖÇ OLARAK BİR SİYASİ PARTİNİN PEŞİNDE GİTTİĞİMİZ GİBİ BİR ELEŞTİRİ İLE KARŞI KARŞIYA KALMAKTAYIZ. BENCE SORUN BİZLERİ TANIMADAN TAMAMEN ÖNYARGILI, BELLİ BİR SİYASİ GÖRÜŞÜN ETKİSİ ALTINDA KALARAK BİZLERİ SİYASİ BİR RAKİP GÖRMEKTEN KAYNAKLANDIĞNI DÜŞÜNÜYORUM. GELİN GENEL MERKEZE SİZLERLE TANIŞALIM FAALİYETLERİMİZE KATILIN BİZİ ÖNCE TANIMAYA ÇALIŞIN, SONRA BİR TAKIM ELEŞTİRLERDE BULUNURSANIZ DAHA SAĞLIKLI VE DOĞRU ELEŞTİRİLERDE BULUNABİLECEĞİNİZE İNANIYORUM. BU DÖNEMDE BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDE OLAN ÇOK İYİ ÇALIŞAN BİR YÖNETİMİMİZ VAR. TABİİ Kİ EKSİKLERİMİZ VAR OLDUĞUNU KABUL EDİYORUM VE BUNLARI KARŞILIKLI FİKİR ALIŞVERİŞİ VE DESTEĞİNİZLE AZA İNDİRGENEBİLECEĞİ DÜŞÜNÜYORUM. SADECE ELEŞTİRİDE BULUNUP KENARA ÇEKİLMEK BİR BENCİLLLİKTİR. AMA BU GÖREVİ SİZDEN DAHA İYİ YAPACAK OLAN KİŞİLER VAR, SİZ HERŞEYE RAĞMEN GÖÇMENLERİ TEMSİL EDEMİYORSUNUZ DERSENİZ, ELNİZİ TAŞIN ALTINA KOYDUĞUNUZU GÖRDÜĞÜMÜZ ZAMAN OLAĞANÜSTÜ GENEL KURULA GİDİP YÖNETİMİ DEVRETMEYE DE HAZIR OLDUĞUMUZU İFADE ETMEK İSTİYORUM. SAYGILAR...

İZMİR BAL-GÖÇ
GENEL SEKRETERİ
AV.RIDVAN ÇAVUŞ
İZMİR BAL-GÖÇ DERNEĞİ GENEL BA 2009-02-03 13:28:04
Değerli site okuyucuları,

Yayınlanan haberler ve derneğimizin yapmış olduğu faaliyetler ile ilgili olarak burada çok çeşitli eleştiriler ve şikâyetler yer almaktadır. Bu şikâyetlerden bazılarının iyi niyetli olduğunu düşünsek bile bazılarının hiç de iyi niyetli olmadığını, sırf “çamur at izi kalsın” düşüncesi ile yapıldığını tarafsız olan her okuyucu zannediyorum anlayacaktır.

Bizim yönetim kurulumuza ve yaptığımız faaliyetlere eleştiriler yönelten en başta sayın Hayrettin IŞIK olmak üzere buradaki bütün okuyuculardan bizimle irtibata geçmelerini ve dernek faaliyetleri hakkında bizlerden bilgi almalarını rica ediyorum. Bizimle irtibata geçmek veya derneğimizin faaliyetleri ile ilgili olarak bilgi almak isteyen kişiler balgocizmir@gmail.com adresine e-posta göndererek bize ulaşabilirler. Hata bu kişiler kendi ad, soyad ve cep telefonlarını bu adrese e-mail ile gönderirlerse bizde kendilerine telefon ile ulaşabiliriz. Ayrıca derneğimize 0232 489 24 63 – 0232 484 98 98 numaralı telefonlardan ve 0533 382 40 52 numaralı cep telefonundan ulaşabilirler.

Genel Sekreterimiz Av. Rıdvan ÇAVUŞ’un yukarıda yazdıklarına aynen katıldığımı ve onun belirtmiş olduğu hususların bütün yönetim kurulumuz için geçerli olduğunu da ayrıca belirtmek isterim.

Saygılarımla,

Kenan ÖZGÜR
İzmir BAL-GÖÇ Derneği
Genel Başkan Yardımcısı
Basın ve Yayın Sorumlusu
ERHAN İŞLER 2009-02-03 14:38:06
SAYIN RIDVAN BEYİN SAYIN KENAN BEYİN YAZILARINDAN DOLAYI TEBRİK EDEYORUM KENDİNİNİ BİLMEZ KİŞİLERİN DERNEYİMİZİ VE YÖNETİM KURULUMUZU SAPKIN EMELLERİNE ALET ETTİRMEDİKLERİ İÇİN TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM VE BURDAN SORMAK İSTİYORUM SAYIN HAYRETTİN IŞIK BEYFENDİ NİÇİN İKİ GÜNDÜR YAZILAN YAZILARA CEVAP YAZMIYORSUNUZ SAYIN RIDVAN BEYİN DEDİĞİ GİBİ NİÇİN BU ELEŞTİRİLERİ DERNEĞE GELİP BİREBİR YÜZYÜZE YAPMIYORSUNUZ
İZMİR BAL-GÖÇ GENEL BŞK.YRD. 2009-02-04 15:02:34
İlginiz ve desteğiniz için size çok teşekkür ederim Erhan Bey,

Saygılarımla,

Kenan ÖZGÜR
İzmir BAL-GÖÇ Derneği
Genel Başkan Yardımcısı
ERHAN İŞLER 2009-02-04 18:29:18
ASIL BEN SİZE TEŞEKKÜR EDERİM KENAN BEY YAPMIŞ OLDUĞUNUZ VEDAKARLIĞI KİMSE GÖZARDI EDEMEZ BİZ ÜYELER OLARAK BUNA HİÇBİR ZAMAN İZİN VERMİYECEĞİZ SAYGILARIMLA.
GALIN-BUCA 2009-02-06 00:24:09
Bizler var oldukça BAL-GÖÇ var-
BAL-GÖÇ oldukça bizler varız. Saygılarımızla
Ege SOYADIMYOK 2009-04-15 17:07:34
Bulgaritan güzel bir yer oralara gelmeyi isterim yoldaşlarım...
ahmet yılmaz 2009-07-29 17:58:24
balgöç derneği fiyasko.kimsenin hakkını savunduğu yok.göçmen konut parlarıyla ilgili resmen satışa getirdiler.kimse hakkını yiyene ,hakkını helal etmez o kadar.ben öz be öz istanbul luyum.göçmenler derneğe veryansın ediyor.hiç güven duymuyor.