Bugün:
23 Nisan 2014
Anasayfa   Köşe yazısı   Ziyaretçi defteri Fotoğraf Galerisi   Arşiv   Künye RSS
Kırcaali Bulgaristan Balkanlar Dünya Kültür Eğitim Tarih Spor
KIRCAALİ HABER - BULGARİSTAN TÜRKLERİ’NİN SESİ

FİRMA REHBERİ



REKLAM




REKLAM















LİNKLER

Radyo Kırcaali Haber
Kırcaali Belediyesi
Türk Kültür ve Sanat Derneği
Haber.bg
Ömer Lütfi Kültür Derneği
Kırcaalililer Derneği
Hak ve Özgürlükler Hareketi
Hürriyet ve Şeref Halk Partisi
Kırcaali +
Dimitır Dimov Devlet Tiyatrosu
Kırcaali Tarih Müzesi
Kırcaali Valiliği
Mestanlı Zeybekler Sitesi

[devamı...]

           

En iyi görüntü için ekran
çözünürlüğü en az
1024x768 olmalıdır.
        



HABER: Üç Ülkenin Gümrük Çalışanları Yemekte Biraraya Geldi
Perperek Der ki... 2012-11-26 09:22:21
Ha şöyle yeni rüşvet alma stratejilerini geliştirin ne de olsa "İş" adamlarısınız.
neşe 2012-11-26 09:27:30
kaytan bıyıklılar nasıl sinsi sinsi bakmış .bakışlara bak
Tarafsız 2012-11-26 10:28:22
meşe, sen yunanlılarla bulgarları kendine daha mı yakın hissediyon?

ha gaç oran ba!
neşe 2012-11-26 13:29:13
tarafsız meşe değil neşe.adın tarafsız ama kendın tarafsın herkezi de kendıne benzetmeye çalışma.
ben yunan bulgar taraftarı olsam aynı masada yemek yerdim.resim kımın hangi tarafta olduğu sonuçta görünüyo saygılar
havari. 2012-11-26 13:44:34
Nesemiz seksi sevecen bir hanimdir.Túrkún sembolú ózellikleri burun alti biyik ve kulak karsiti bakenbarttir Neseye góre biyik dudak ópúsmede tirmalayaci oldugundan dolayi Biyikli (sinsi) erkeklerden hoslanmaaz o Yumusak gayri yabani yumusak erkeklerden çok hoslanir çúnkú bu has onun Geninde vaacip olma suguretine yetinir. Maalesef:
Kara Ibrahim Aga-10,cu Köy 2012-11-26 15:53:49
Hirsizlar bi arada...ha..ha..

**

Bakiyorum bazi yobazla Anadoluda turizimcilikten bashka ek ish

olarak pezevenklikte yapiyorlar..

Neshe'yi iki cümlensinden nasil da chözmüsh cinsi sapik..

Sonra bana laf atar,ichiyormushum dige..

Evet havta sonlari güzel restoratlarda güzel insanlarla

icherim..Ama kimsenin karisina kizina laf atmam..
Tarafsız 2012-11-26 16:32:42
ulan salak herif, seni okuyan bu dünyada güzel restorantlara sadece senin gittiğini sanacak. bize nerde nasıl yeyip içtiğini anlatma ne gördüğünü anlat.
Er 2012-11-26 21:01:04
yobaza en iyi yakisan is pezevenkliktir zaten.
Menekşe 2012-11-27 00:27:26
Bir gümrük memurunun doğum günü varmış. Arkadaşları hediye konusunda çok tartışmışlar, fakat bir türlü karar alamamışlar:
- Ev hediye edelim.
-Yok olmaz, bizim gibi zengin insanlara böyle küçük hediye yakışmaz.
- Son model bir araba hediye edelim.
-Komik olur... demode artık araba hediye etmek.
-Arkadaşlar, buldum-bir gün nöbet hediye edelim. Arkadaş sonra istediğini alsın.
-Ay çok yaşa, bir nöbet ...İYİ HEDİYE OLUR