Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
26 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
HÖH partisinin seçim kampanyası açılışında Emiliya sahne alacak

HÖH partisinin seçim kampanyası açılışında Emiliya sahne alacak

10 Nisan 2013

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Gençlik Kolları’nın Kırcaali’de 13 Nisan cumartesi günü düzenlediği Ulusal Gençlik Buluşması’nda pop-folk sanatçısı Emiliya’nın sahne alacağı bildirildi. Etkinliğin, saat 12.00’de Kültür Evi önünde açılması bekleniyor. Organizatörler, tüm ülkeden 5 bin kişinin buraya akın etmesini bekliyor. Aynı zamanda HÖH partisinin resmi olarak seçim kampanyasına da start verilecek.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Erdinc Kahraman 2013-04-10 13:54:14
Bu aslında tam bir "gaf" tır da anlayacak kim var ?

(Benim bildiğim bir işe besmeleyle başlanır, Emilyayla değil.
Belki de "organizatörler" kendi seçmenini bizden iyi tanıdığı içindir.)

Bu slogan da hediyem olsun organizasyayı yapanlara:
"EMİLYA, EMİLYA BULUNMAZ EŞİN
OYUMUZU KAPAR BULGARCA MÜZİKLERİN."
güzel 2013-04-10 14:07:52
bence güzel olacak, ne de olsa Bulgaristan'da yaşıyoruz. Hiç gaf olarak kabul etmiyorum.
Toscali 2013-04-10 16:56:39
Erdinc Kahraman o dediğin iş Müslümanlar için geçerli.
Menekşe 2013-04-11 07:43:06
hadi hayırlı olsun...HÖH liderlerine çalga şargıları hitap ettiğine göre, oyverenler Wagner dinleyecek değel YA!!! HÖH gözümde her giden gün puan kaybediyor, korkarım 12 Mayısa kadar sabırım tükenecek. KIRCAALİ UYAN!!!
Erdinc Kahraman 2013-04-11 09:35:02
EMİLYA'NIZI SEVEYİM :))

Önce peşin peşin söyleyeyim: "Her şeye tamam. Bölünmeyeceğiz. Birlik,dirlik.
Oyumuzu gene vereceğiz. Tamam."

Tamam da Emilya ile başlayan seçim kampanyası en azından cenabettir be agalar :))

Konserden 5 dakika önce müftü efendiyi çağırın da
oyunu aldığınız Türkler için,
isimleri için,
dinleri için
şehit olanların ruhu için bir dua yaptırın bari.

Ha müftü efendiyi çağırınca papaz efendiye ayıp olur derseniz
papaz efendiyi de çağırın da kutsasın sizi hem de ayıp olmasın sizi çok seven Bulgarlara.

BESMELEYLE İŞE BAŞLAMAYANIN, ATASINA - CEDDİNE VEFASI OLMAYANIN
YAPACAĞI İŞTEN HAYIR OLMAZ.

"OYUMUZU ALSA DA" , GÖNLÜMÜZÜ ALAMAZ.

http://www.youtube.com/watch?v=9mG6wVYJr9Y
turk. 2013-04-11 15:32:41
Biz Birlik Beraaberlikten yanayiiiiz Menekseli bey fendimisin Han fendimisi ne oldugun belli olmiyan dostum. bak kardesim.Af edersin ama senin ne oldugunu ve hangi irktan oldugunu da bilmiyoruz. bakiniz anlasilan 1/2karisim irkçi biri oldugunun kanisindayiz .Sen Nasil istersen yorum yazabilirsin o senin tercihin ve bóylece O sana kalmis bir istir. fakaat Túm BG Túrkleri senin ardindan gidecektir diye bir sey yook kardesim.Bizi Bólmek ve Ayrimcilik degilde Yardimci olmanda yarar vardiir TBG,da Túrkler Azinliktir ayrimciliktan pek hoslanmaaz Bulgarlar Çogunluktur bunlarin Partileride cogunlutur onlar kendilerine yakin hangi partiye góruyorlarsa o partiye oy verirler bizler ise azinlik ve yalniz kimliklerdeniz Baskalarin yalanlarina hiç bir zamaan uymamaliyiz Birbirlerimizin Alehimize degilde Lehimize çalismaliyiiz.Erdinç Kahraman Dogru dúrúst bir insandir Bursamizda BAHAD genel baskanidir Bulgaristanda Anayasal Túrk partisi diye bir parti olmadigindan haberdaar biridir.HÓH-DPS túm BG vatandasinin Hak ve Ózgúrlúgúnú koruyan bir harekyaattir. burada Bulgarlar Cenabettir Turkler Kelyaagmettir diye bir sey yoktuur biz birlikten ve beraberlikten yana bir Harekyaatiz. Nasil yaani Emiliya burada olmasin peki bunun nedeni nedir ki Emiliyanin yaninda Túrkiyeden TarkanOrhan,Ferdi,Kibariye, Baani Alkan da olabilir,BG,dan Haskovali Esil Duran da olabilir ,Ajda Çavus,da olabilir bunda bir sakinca olmazki.
Malkocoglu 2013-04-11 20:01:42
Senden turk degil ancak kukut olur gavat adam,Menekse hanimin guzel yorumuna laf soyliyecek sana mi dustu cahil herif,sen git oyunu ajanlardan yana kullan.
YASLI KURT 2013-04-12 01:52:22
COK HAKLISIN MENEKSE, HANI TURKLUYUMUZ VE DEGERLERIMIZ NEREDE KALDI???
hasan 2013-04-12 10:09:35
türke cevap siz türk diye yazmışsınız ama böyle türk olmaz olsa ,olsa bulgar olursunuz söylermisiniz DPS ne zaman türklerin haklarını korudu tam tersine haklarını almak için engel oldu. HÖH oy veren bir türk varsa o da kendini bilmez veya o da onlar gibi haindir. HÖH şimdiye kadar yaptıklarına bakın o yeter.
Süleyman 2013-04-12 12:37:42
hasanın yazdıklarına katılıyorum yerden göğe kadar haklısın .Şimdiye kadar yaptıkları belli.büyük bir hiç.Türk halkına faydaları da 0000000 elde ooooooo.
turk. 2013-04-12 16:23:57
Gúldúrme beni yaa Ya senden Malkoçoglu olurmu yaa baksen ona túúúú ´tú ´tú tú git bi papaza kendini okutda nazar degmesin Abe pisirik sende neysin be bos bos laflar yaani Kukutmus bilmen nedir bir bilen varmidir bu kukut sózúnú ya,Netiycede bu Gúlúnç bir saçmaliktan baska birsey degil.Túrkçenin temelinde Kukut diye bir kelime ben bulamadim yaani yook. onuda nerenden çikarttin.bu millet sana inanmaz kardesim. bakiniz Benóyle senin çocuksu dúsúncen beni asla ve asla sasirtamaz ben senin gibi abur cubur sallama biri degilim ben Aslen Kókten Túrk oglu Túrkúm sen Benimle ne Diinde basa çikabilirsin nede Túrkçede sen o palaspir cúmlelerini anca kendi kafana anlatirsin sana çocuklar dahi inanmaz Sen aslinda Gulúnecek birisin tamammi kardesim.yorum yapacaksaan dogru yorum yap kardesim óylesi cahilce atmacik tutmacik laflara kimse inanmaaz, hiç yok yere kendini kandirma.Az kaldi Zamana birakalim iste o gunleri zaman zamaan gosterecektir.yirtinmakta fayda yook kardes sen her sey dusunebilirsi doruyu halk sandikta soyler Unutma,Saygilar hadi allaha ismarladik.
Seyko 2013-04-14 00:36:28
Erdinç kardeş bu fikirlerine katılıyorum ama konsere;de gelirken cenabed;de gelmez herhalde o kadar da değil.Ayrıca bu dua işleri tamamda HÖH partisi sadece türklerin partisi değil bunu;da bilmek lazım.Saygılar .
gacal 2013-04-14 11:57:36
yani bu garı olmazsa olmazmı oyları onamı verecekler yoksa muhbir cemiyetinemi? daha fazla canımızı yakmasınlar yıllar önce geldiği yere dönsünler mesleklerini icat etsin şerefsizler