Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
31 Mart 2020
HABERLER » Bulgaristan
Kasim Dal Ankara Ziyaretinde Bulundu

Kasim Dal Ankara Ziyaretinde Bulundu

11 Nisan 2013

Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (HŞHP) Başkanı Yardımcısı Kasim Dal, Ankara’ya gerçekleştirmiş olduğu ziyarette önemli ve anlamlı görüşmelerde bulundu.
Kasim Dal, Ankara’da Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, AK Parti Genel Sekreteri Haluk İpek, Bulgaristan Dostluk Grubu Başkanı Mustafa Öztürk ve AK Parti Genel Başkan yardımcısı ve Dış İlişkiler Başkanı Mevlüt Çavuşoğlu ile 12 Mayıs’ta yapılacak olan seçimlerle ilgili olarak temaslarda bulundu.

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Kasim Dal’a başarı temennilerinde bulundu.

AK Parti Genel Sekreteri Haluk İpek yapılan ziyarette 12 Mayıs Bulgaristan seçimlerinin Bulgaristan için hayırlı olmasını dilerken Kasim Dal’a başarılar diledi.

Bulgaristan Dostluk Grubu Başkanı Bursa Milletvekili Mustafa Öztürk ile de görüşen Kasım Dal, Bursa’daki göçmenlerin oylarının çok önemli olduğu ve seçim sürecindeki çalışmalar hakkında karşılık bilgi alışverişi yapıldığı öğrenildi ve Bursa'da yapılan toplantılar hakkında da görüşen Öztürk ve Dal seçimlerin iki ülke arasındaki ilişkileri iyi yönde etkilemesini umut ettiklerini belirttiler.

AK Parti Genel Başkan yardımcısı ve Dış İlişkiler Başkanı Mevlüt Çavuşoğlu ise Bulgaristan ziyareti sonrası Kasim Dal ile görüşerek başarılar diledi ve Bulgaristan ziyaretinde azınlık haklarının üzerinde duran Çavuşoğlu bu hususta da konuştukları açıklandı.

Ak Parti grup toplantısına katılan tek yabancı misafir olan Kasim Dal Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan ile de grup toplantısı öncesi görüştüğü öğrenildi. Başbakan Erdoğan HŞHP Başkan Yardımcısı Kasim Dal’a seçimlerde başarılar dilerken seçimlerin iki ülke içinde hayırlı olmasına vurguda bulundu.

Kasim Dal’a Ankara ziyaretinde eşlik eden İstanbul milletvekili Hüseyin Bürge ile beraber gerçekleştirdikleri ziyaretlerin Türkiye’nin Kasim Dal’a tam destek olduğunu açık bir şekilde ortaya koyuyor. Yaklaşan seçimlerde seçim pusulasının 6 numara ile yarışlara katılacak olan HŞHP seçim öncesi anlamlı ziyaretlere Bulgaristan'da devam etmesi bekleniyor.

Kaynak: HŞHP


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2013-04-13 23:26:59
Zavallıcağız o daldan bu dala zıplayıp duruyor...
aklın mantığın yolu birdir 2013-04-13 23:51:14
YÜRÜ BE KASIM DAL,KİM TUTAR SENİ.
Oylarımız yeni Türk Partisi,,Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (HŞHP)'YE. 6 NUMARALI PUSULA.
VUR MÜHÜRÜ BÜLETİN NO 6'ya.
ismet 2013-04-13 23:51:35
Sayin Kasim Dala destegimiz tamdir
akm 2013-04-14 01:10:16
onun için KASIM sevildiğini bil yanlış yapma! HÖH partisinden birisi gelip görüşseye öyle bir şansları olamaz -seçimlerde oyumuz sana BAŞARILAR
fes 2013-04-14 08:53:17
Diyelim ki millet tevecüh gösterdi partisi türklerin fes hariç tüm oylarını topladı, halkı memnun decek ne yapabilir? Ekonomiyi mi düzeltir, kimlik sorunlarımızı mı çözer, Kırcaali ve Deliorman bölgelerine otonomi mi kazandırır?

Ben size söyliyeyim ne olacağını; hiç bir şey değişmez, eski tas eski hamam aynen devam eder. Keşke oyların fes'in hariç tamamını alabilse de bu dediklerim görülebilse.
Yusuf BURHAN 2013-04-14 11:03:22
Bulgaristan Göçmeni Dostlarım ve Akrabalarım seçimlerde İktidar partisinin desteklediği Kasım Dal’ı değil, Hak ve Özgürlükler Hareketi adayını destekleyin... Saygılarımla Y.B
ardalı 2013-04-14 13:53:31
DPs lilerin uykusu kaçmaya başladı!En azından saltanatları sona erer.Cumhurbaşkanı sçimlerinde Kasım Dal ile ilgili posterleri köylere gidip,bunların kimler tarafından asılsığını,asanları tehdit ettiğini biliyor musunuz?
fes 2013-04-14 16:45:28
Ardalı arkadaş eleştirisini bir bulgarın açısından yapmış ve bulgar çıkarlarının mevzinden atışlar yapmış. Atakacılarla arkadaşın çıkarları harika örtüşmüş. Bilerek veya bilmeyerek. fark etmez.
ardalı 2013-04-15 14:09:27
fes'e hitap olunur:Dost ecı söyler,ama gerçeği söyler.
DPS liler hiç alınmasınlar,ben BG de görüyorum,seçimden seçime köylere gelip bira köfteyle milleti kandırıyorlar.Siz benim kadar milliyetçi olamazsınız.Daha çok şey var kanıt için,lakin format yeterli değil.
kasım 2013-04-15 21:10:59
kasım bakışların yeter 20 senedir neredeydin ? bu çakallar kendilerine delik bulsunlar
fes 2013-04-15 22:03:21
Dost mu duşman mı , onu bir kere anlayamadık. Bira köfteyle kandırıyorlarmış...

Ben hiç zannetmiyorum, ama diyelim ki dediğin gibi bira küfteyle kandırıvarlar, o zaman kanmasınlar onlar da be aga?

Kanunlarda milleti bira küfteyle kandırmak yasaktır, yapana şu şu cezalar verilir diye yazıvarı mı? Yok. O zaman bırak millet doya doya birasını içsin, kebaçelerini yesin agamoğulu.
hasan 2013-04-15 22:56:34
KASİM bey ,yemege düşmüş sinek gibi iştahımızı bozma.Boyko yönetimi kaybetti ,sende hemen arkayı başka yöne çevirdin.Bu tavırın bize yaramaz ,bizleri başkalarına alayık yapmayın. sizler eski yerinizde saygıya değerdiniz.Bizler satılmışları hiç sevmeyiz.
fes 2013-04-16 08:53:58
Boyko düştü kaybetti dersek yanılmış oluruz. İstifa etmesi taktik icabıdır; kurdukları mafya yapılanması devleti ele geçirmiş vaziyettedir. Bence seçimlerde çok yüksek oy alacaklar.

Gerb populist ve faşizan bir partidir. Türk duşmanlığından beslendiğinden anit DPS bir politika izlemektedir. Amaçları türkleri Yunanistanda olduğu gibi baskıcı politikalarla asimile etmektir.

Bunu iki aşamada yapmak istiyorlar; türklerin blok duruşlarını parçalamak için önce Korman ve Dallamaya parti kurdurtmak, daha sonra türkleri bulgar partilerinin içinde göstermelik birkaç milletvekilliği vererek eritmek.
Mehmet Veteran 2013-04-16 11:52:25
Kasım Dal- 2005yılı seçimlerinde Dobriç toplantısında ne diyordun,hatırlatayım"Bize oy vermeyenin pagonları ve kellesi uçacak!"Hatırladın mı?Şimdi ne yüzle milletin karşısına çıkıyorsun.
12 Mayısta oyumuz 40 numaraya,hayırlı olsun!
ardalı 2013-04-16 12:31:30
O zaman neden Türkiye siyasetçileri Kasım Dal ile görüşüyorlar? AKP de mi Gerb partisine hizmet ediyor?