Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Bulgaristan'da Ülkücü Aday...

Bulgaristan'da Ülkücü Aday...

29 Nisan 2013

Bulgaristan'da 12 Mayıs Pazar günü yapılacak olan Genel Seçimlerde İ.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Mezunu Ülkücü Muharrem Terzi Kırcaali'den İvan Kostov'un Güçlü Bulgaristan için Demokratlar Partisinden (DSB) 1. sıra milletvekili adayı.

1981 yılında totaliter rejime başkaldırarak kaçak yollardan Türkiye'ye sığınan ve o günden bu zamana kadar MHP'de ve çeşitli Milliyetci Derneklerde görev alan Terzi'nin kazanacağına kesin gözüyle bakılıyor.

Doğum yeri olan Kırcaali halkının yoğun talebi üzerine milletvekilliği adaylığını kabul eden Terzi, halkın yoğun ilgisinin de parti yetkilileri tarafından görülmesi üzerine Kırcaali'den 1. sıra adayı yapıldı.

Türkiye'ye geldiği günden bu tarafa tek amacının birgün doğduğu topraklara dönüp yıllarca ezilen, sömürülen ve asimile edilen Türk Halkına hizmet etmek olduğunu belirten Terzi, Türkiye'de bulunduğu yıllarda Türk Dünyasına yönelik çalışmalarıyla dikkatleri üzerine çekti.

Hak ve Özgürlükler Hareketinin yıllarca Türk Milleti üzerinden siyaset yapmasına rağmen en ufak bir fayda dahi sağlamamış olması ve yeni kurulan ve halktan uzak duran Kasım Dal'a ait partinin de AKP eksenli siyaset yapması Muharrem Terzi'nin ülkücü kimliğiyle bu iki partinin arasından sıyrılmasına ve seçilmesine kesin gözüyle bakılmasını sağlamakta. Muharrem Terzi "Bu başarı benim değil, bizimdir. Şimdiden zaferimiz kutlu olsun" dedi.
Muharrem Terzi(Ahmedov Mehmedov) kimdir?

1956 yılında Eğridere (Ardino)’ye bağlı Rusalsko ( Hotaşlı ) köyünde dünyaya geldi. İlk ve orta öğrenimini burada tamamladıktan sonra 1973 yılında Ardino “Hr. Smirnenski” Lisesinden mezun oldu. Askerlik hizmetinin ardından sırasıyla Lübeno (Ürpek ), Kuptsite (Bezirgan ) ve Lenişte (Alfatlı ) köylerinde öğretmenlik yaptı.

1981 yılında Türkiye’ye iltica etti ve İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesine kaydını yaptırarak 1986 yılında Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu. Öğrencilik yıllarında Balkan Türkleri Dayanışma ve Kültür Derneğinin kurucuları arasında yer aldı ve Bulgaristan’da yapılan isim değiştirme ve asimilasyon uygulamalarına karşı mücadele etti.
Çeşitli milliyetci gazete ve dergilerde makaleler yazdı.

-Mezuniyetinden sonra Yurt dergisinde çalışma hayatına başladı
-STAR AJANS - Ortak
- HAYAT HOLDİN A.Ş.’de Dış Yatırım danışmanı,
- ADN İç ve Dış Ticaret A.Ş.’de Genel Müdür Yardımcısı,
-ALPER FORESTER Yatırım Koordinatörü,
-SUN İnşaat Gıda Metal Ürünleri A.Ş.’de Genel Müdür görevlerinde bulundu.
- Sivil Kuruluşlarda aktif yer alarak Balkan Türkleri Dayanışma ve Kültür Derneğinin yanında Balkanlılar Derneği ile Bulgaristan Türkleri Yardımlaşma ve Hizmet Derneğinin (BULTÜRK) Kurucuları arasında yer aldı.

Muharrem Ahmedov Mehmedov edindiği tecrübeler ile halkına hizmet etmek maksadıyla 12 Mayıs 2013 tarihinde yapılacak genel seçimlerde parlamentoya girmek için Kırcaali’den aday oldu.

Kaynak: http://turkgundem.com/


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tarafsız 2013-04-29 10:44:56
Hoşgeldin REİS, keşke Türklerin çoğunlukta olduğu partilerin birinden aday olsaydın.
Er 2013-04-29 11:35:37
bir ulkucu ( hedefci) reziligi daha
Bize Seven 2013-04-29 13:54:27
Türkiye'de bizi seven tek grup ülkücüler... Adamın adamı değil, milletin adamı Muharrem Terzi... Destekliyoruz.
Tunay Şen 2013-04-29 14:33:38
Muharrem abi kolay gelsin başarılar, 6 Mayıs'ta Mestanlıdayım mümkün olursa görüşmek isterim. 884016040
şahin 2013-04-29 15:08:43
( Er ) kardesim demek isterdim ama malesef diyemiyecem daha iyisi Turk düsmanın diyeyim ÜLKÜCÜLER senin bryrlerine mi battı ki hedefçi veya rezil gibi kelimeler kullanıyosun yazıklar olsun senin gibilere ve senin gibi düşünenlere zaten sizin gibileri sadece Türkçe yazıp kendini Türk gibi gösteren PROVAKATÖRLERSİNİZ aslında sadece komunist zamanında ajanlık yapmış ve türkçe bilen düşmanlarsınız siz HANGİ PARTİDEN GİRERSE GİRSİN AMA GİREBİLSİN MECLİSE VE HALKIMIZA HİZMET VERSİN
ardalı 2013-04-29 16:11:29
Şimdi DPS lilerin uykusu iyice kaçacak.Zira DPS de böyle milliyetçi yok.
TOSÇALI 2013-04-29 18:57:27
Umuyorum artık belene madurları da komünist saç stilli Korman dan desteklerini çekip, gerçek Türk ve aralarından olan birine destek verirler.Meclise Korman girceğine bulgar partisinden de olsa Muharrem aga girsin.
ardinolu 2013-04-29 21:34:48
Keske bulgarcayi duzgun konusabilse
Perperek Der ki... 2013-04-29 21:38:27
Ah be kardeşim neden bağımsız girmiyorsun da Bulgar gavurundan medet umuyorsun?
Arda boylu. 2013-04-29 22:02:20
Konusur konusuuur:Ardinoluuu. Egri dereliler Yalniz Bulgarcayi degilde Dogu ve Batili olarakTúm Dúnyanin dilini konusuuur .Ne derleer, Egri derenin kórúnú topalini Bagdatta bulmuslar Egri derenin Dolandiricisi Istanbullunun yalancisini kiskivrak baglamitir. bu insanlarimizdan kral olurkraal ileri Egri dereli ileriii yolun açik olsun bende senin gibi bir milliyetçiyiim oylarim sana fedaaolsun, Basarilar dileriz.
Balkan Masası 2013-04-29 22:55:01
Kostof Çingensi kurt bir politikacı. Yanılmıyorsam 1999–2000 yılında Bursa’da Mesut Yılmaz’a bile, bize Bulgar Türk’ü dedirtti. Gerçek bir ülkücüyü Kostof hiç alır mı? Bulgarların ortak hedefi HÖH’ni yok etmektir. Ülkücülerin içine birçok komünist ve Bulgar ajanları da sızmıştır. Ne yazık ki ülkücü demek milli şuuru, bilgi birikimi ve siyasi üstünlüğü her zaman var demek değildir. Türkiye’de birçok Ülkücünün ümmetçi siyasetçilere geçtiğini görmüyor muyuz? Muharrem bey 1981 yılında Türkiye’ye iltica etmiş.19981 yılında göç yoktu. Turist bile göndermiyorlardı. Sadece Bulgar’ın güvendiği ajanları gidebiliyordu.
1978 yılında birçok siyasi Komünizme muhalif kişilere Bulgar devleti göç pasaportu verdi. Onlardan kurtulmak için. Türkiye bu kişilerin göç kategorisine girmediklerini ispat etti ve vize vermedi. Bulgaristan hükümeti bu soydaşların haklarını versin, o zaman vize vereceğiz dediler. Bu kişiler Bulgaristan’da tehlikeli kişi olarak algılandı ve 1989 kadar birçokları 1984–85 yılında hapislere sokuldular. Bu olay madalyonun başka bir tarafı.
Bu günkü konu Ülkücüymüş, Muharremmiş ve Kostofcuymuş. Birbirine üç zıt kavram. Bu günkü MHP’nin tüm kurumları Bulgaristan seçimlerinde HÖH desteklemektedir. MHP kendi içinde çok tartışmış. HÖH’nde ne kadar zaaflar olsa da bu partiyi yaşatmak, lekelerinden temizlemek, desteklemek kararı almıştır. Bu gerçekler belgeleriyle bilinirken Kırcali’li seçmenlerimizi küçük yalanlarla avlamak imkânsızdır. Türkiye’de MHP ve CHP HÖH yanındadır. Ancak bu partilerin siyasi ve etik birikimleri vardır. Soydaşlarının siyasi tercihlerine müdahale etmeleri söz konusu değildir. Müdahale etmeye çalışanlar da 13 Mayıs sabahı hüsrana uğrayacaklardır. Görecekler ki Bulgaristan Türk’ü doğunun aşiretlerine ve ağanın abasına poturuna oy verecek gönüllü köleleri değildir. Bulgaristan Türk’ü Türkiye’yi kutsallaştırmıştır da, yine yeri geldiğinde: ‘’Atatürk’ü unutma’’ diye haykırmasını bilmiştir…
Milletimin iradesine güvenim saonsuzdur.
Balkan Masası 2013-04-29 22:58:26
Kostof Çingensi kurt bir politikacı. Yanılmıyorsam 1999–2000 yılında Bursa’da Mesut Yılmaz’a bile, bize Bulgar Türk’ü dedirtti. Gerçek bir ülkücüyü Kostof hiç alır mı? Bulgarların ortak hedefi HÖH’ni yok etmektir. Ülkücülerin içine birçok komünist ve Bulgar ajanları da sızmıştır. Ne yazık ki ülkücü demek milli şuuru, bilgi birikimi ve siyasi üstünlüğü her zaman var demek değildir. Türkiye’de birçok Ülkücünün ümmetçi siyasetçilere geçtiğini görmüyor muyuz? Muharrem bey 1981 yılında Türkiye’ye iltica etmiş.19981 yılında göç yoktu. Turist bile göndermiyorlardı. Sadece Bulgar’ın güvendiği ajanları gidebiliyordu.
1978 yılında birçok siyasi Komünizme muhalif kişilere Bulgar devleti göç pasaportu verdi. Onlardan kurtulmak için. Türkiye bu kişilerin göç kategorisine girmediklerini ispat etti ve vize vermedi. Bulgaristan hükümeti bu soydaşların haklarını versin, o zaman vize vereceğiz dediler. Bu kişiler Bulgaristan’da tehlikeli kişi olarak algılandı ve 1989 kadar birçokları 1984–85 yılında hapislere sokuldular. Bu olay madalyonun başka bir tarafı.
Bu günkü konu Ülkücüymüş, Muharremmiş ve Kostofcuymuş. Birbirine üç zıt kavram. Bu günkü MHP’nin tüm kurumları Bulgaristan seçimlerinde HÖH desteklemektedir. MHP kendi içinde çok tartışmış. HÖH’nde ne kadar zaaflar olsa da bu partiyi yaşatmak, lekelerinden temizlemek, desteklemek kararı almıştır. Bu gerçekler belgeleriyle bilinirken Kırcali’li seçmenlerimizi küçük yalanlarla avlamak imkânsızdır. Türkiye’de MHP ve CHP HÖH yanındadır. Ancak bu partilerin siyasi ve etik birikimleri vardır. Soydaşlarının siyasi tercihlerine müdahale etmeleri söz konusu değildir. Müdahale etmeye çalışanlar da 13 Mayıs sabahı hüsrana uğrayacaklardır. Görecekler ki Bulgaristan Türk’ü doğunun aşiretlerine ve ağanın abasına poturuna oy verecek gönüllü köleleri değildir. Bulgaristan Türk’ü Türkiye’yi kutsallaştırmıştır da, yine yeri geldiğinde: ‘’Atatürk’ü unutma’’ diye haykırmasını bilmiştir…
Milletimin iradesine güvenim sonsuzdur.
fes 2013-04-30 07:56:40
Ülkücü değil şakşuka aday diye yazsalardı daha iyi olurdu. Milliyetçi dünya görüşü olan biri asla bir bulgar partisinden aday olmaz. Peki kim olur? Hava ve gösteriş milliyetçiliği yapmış, tarih bilincinden tamamen yoksun kişiler gider bulgar partisinden aday olur. Amucamız da aynen öyle yapmış; almış bir kutu ayakkabı boyası, saçını kaşını zındık karası boyamış ve gitmiş Kostov'un partisinden aday olmuş.
filibeli 2013-04-30 09:42:04
Çok yazık. 21 yüzyılda yaşıyoruz. İnsani değerler üzerine yürümeliyiz. Dayanışma, Sevgi,Saygı,yardımlaşma,Eğitim, İstihdam, Sağlık, Birlik ve beraberlik. Bize bunlar yakışır.
Hafif insanlar olayları tartışırmış...
Büyük insanlar ise fikir , düşünce, mantık üzere tartışma yaparmış...
Biz acaba nerelerdeyiz.....
Saygılarımla Efendiler....
küçük doğan 2013-04-30 10:09:10
Bence bu arkadaş ÜLKÜCÜ FALAN DEĞİL OLSA OLSA TÜRKÜCÜ olabilir ancak.Kostov ile siyaset yapacak kadar ahmak olan birisi nasıl ülkücü olabilir.
Ülkücülük kutsal bir değerdir böyle ucuz insalar tarafından kullanılmamalı.
dr.mithat gökay 2013-04-30 21:39:41
Saçını ve bıyıklarını güzel boyamış.Seçim saç ve bıyık boyasına bakılarak yapılırsa muharrem abimiz kesin millet vekili olur. vatana millete hayırlı olsun.
Bülent Maşaoğlu 2013-04-30 21:50:09
Editör, hakaret etmiyorum, küfür etmiyorum... Niye yorumumu yayınlamıyorsun? Yayınladığın yorumlardan fikrinle zikrini belli ediyorsun...
fes 2013-04-30 23:33:22
Saçı kunduzi kara ağam Kostov'un partisinden aday oluşunu şöyle gerekçelendiriyor: 23 senedir DPS hiç bir şey yapmadı. İyi mi?

O bi gelsinmiş, bak görün neler yapacakmış. Yok, şaka değil, ciddi söylüyor.

Kormanka ve Dallama da aynen öyle deyip trink sıfırdan bir parti kurmamışlar mıydı? Onlar öyle yaparda bu da Kostovgillerin oradan aday olmasın mı şimdi? Değil mi ama?

Ama doğruya doğru şimdi, amuca putrete çekinirken cok ciddi bir duruş yapmış. Adamın hakkını teslim edelim. Gerçii biraz ürkek bir ifadeyle bakmış, ama saçının kunduzi kara olması ufak kusurları örtbas etmiş.

Seçilirse bulgar parlamentosunda inanılmaz şeyler yapacağı kesindir. 23 senedir yapılmayan şeyleri bir bir yapacak mutlaka. Hatta ben bundan eminim.
hadi 2013-05-01 00:54:10
Balkan Masası isimli kullanıcı MHPden kiminle konusmusda bu kadar net bazı seyleri soyluyor? MHP bu secimde tarafsızdır. Bu konuda bire bir danıstım. Ve bana bolgenizde guvendiginiz Turk adaya oy vermenizi tavsiye ederiz dediler.
Ayrıca secim gunu Kırcaaliye gelip oy kullanıcaz ama Muharrem beyi bu haber dısında hic tanımıyoruz. Kendi tanıtımını biraz daha yaparsa iyi olur
Metehan 2013-05-01 01:14:55
Ne ÜLKÜÇÜSÜ bu kardeşim Jivkovun türküçüsüsü Savanın ekibinden olabilir bir kaç leva kaptıysa ondan iyisi yok ha birde DPS oyunu olabilir oylar Kormana gitmesin de yüzde dördü gecemesin hesapları.
Bülent Maşaoğlu 2013-05-01 12:33:02
Beyler, Muharrem Terzi ülkücüdür. Hiç kimse MHP nin adayı demiyor, sadece adamın ülkücü olduğunu söylüyor... Kendisini 91 yılından beri tanırım. Adamın söyledikleri yalan mı? DPS veya Akp yalakaları şimdiye kadar ne verdi? Ama yok biz bunlara layığız diyorsanız yolunuz açık olsun... Bir de ülkücülüğe saldıranlar, türkücü vs. yazanlar... Lütfen takma isimle değil de gerçek isimlerinizle yazın ki inandırıcılığınız olsun... Adam gibi adam, Muharrem Terzi...
fes 2013-05-01 14:54:07
MHP'li değil ülkücü o demiş, ne demek istediyse artık. Ülkücülük ne demektir, kimlere ülkücü derler ve ülkücü dennmesi için bir adamın ne gibi özellikleri olması gerekir diye sorular sorsak cevap alabilecek miyiz? Hiç sanmam.

Dps'nin 23 senedir yapamadığı bir çok şey vardır mutlaka, ama madem öyle ben de bulgar partisinden oday olup yapılamayanları yapacağım diye ortaya çıkana "Hadi ordan, şapşal!" denir ancak. Bu aynen karısından memnun olmayıp fahişeyle evlenmek gibi bir şeydir.
ÖZGÜR VATANSEVER 2013-05-01 14:55:46
öncelikle anavatan'dan saygılar, selamlar-tam'da seçim arifesinde,zaten ani hükümet istifasından sonra,alel acel seçimlere gidilmesi,partiler ve halk hazırlıksız yakalandı-(aslın'da profesiyonel siyasette bu bahane olamaz,her zaman hazır olmak gerekiyor)-zaten biz bulgaristan türkü-orada/burada,dünyanın neresinde olursak/olalım,farklı düşünüyor olabiliriz-ama,milli kimliyimizi,dini kimliyimi ve manevi deyerlerimizi,koruyacak ve yaşatma adına mücadele verecek,tek çatı altında-azınlık,istisnalar dışında birleşmeyi öyrenmeliyiz-yasal,örgütleşmeyi,dernekleşmeyi,birlik berabarliyi öyrenmediyimiz sürece,dinya ve bizler var olduğumuz sürece,varlık ve haklar mücadelemiz hep bizi meşkul eden konular olacak,ASLIN'DA harcamamız gereken enerjimiz,adaletli,dürüst,çalışkan,bulunduğumuz ülke & dünyamızın,insan hayatındaki,yaşamın tüm süreç ve katmanlarında,gürürla yer almak,temsil etmek olmalı.ÜZÜLDÜM BU ŞAŞKIN,NE YAPTIĞINI BİLMEYEN SÖZDE ÜLKÜCÜ ABİYİMİZ-zatan yorumlarınızdan,kafalarınızdaki belirsizlinizi anlıyorum,bu abeyimizin'de üstüne misyonunu bilmediyi bu partiden 1 sıradan adaylıyı açıklanmış,buna bölücülük derler.-(kendisine tafsiyem-şaminizım geleneyini-ülkü terbiyesini-milliyetçi kavramını,gözden geçirsin ve iyi düşünsün)-BUGÜN TÜRKİYEMİZDEKİ,İSTİSNALAR DIŞINDA,MİLLİYETÇİLER PUSULALARINI ŞAŞIRMIŞLAR-TÜRKİYE DIŞINDAKİ TÜRKLER,TÜRKİYE'DEKİNLERDEN DAHA MİLLİYETÇİ -12 MAYIS SEÇİMLERİ-BULGARİSTANDAKİ TÜRK VE MÜSLÜMANLAR ADINA HAYIRLARA VESİLE OLUR İŞALLAH.
TOSÇALI 2013-05-01 21:50:26
Yukarıdaki yorumları okudukça ben utanıyorum.Yani siyaset dışında herşey var.Yazık.Birde Dal ve Korman sempatizanları bu yola Türklük mücadelesiyle çıkmadılar mı?ee ne oldu adam da gerçekten Türkçü işte.2 kesimde bir bulgar partisiyle birlikte hareket ediyor.Muharrem abi en azın dan Kırcaalimizin insanı.Kormanın Kırcaaliyle ne bağlantısı var da Kırcaaliden aday oluyor.(Ahmet Doğan gibi.) Kırcaali de adam mı kalmadı.Birde millet vekilliği kavramına çok farklı şeyler yüklemeyelim.Millet vekili bir semboldür içinde bulunduğumuz göstermelik demokrasilerde.Başkan eller yukarı der eller kalkar.İndir der indirir.Onun dışında hiç kimse ciddi konularda kendi başına yorum yapamaz.Bu Türkiyede de böyledir.Yani Höh den ayrılıp parti kuranların da sonun da olacağı budur.
fes 2013-05-02 09:24:31
Tosçalı okurmuş ve utanırmış. Artık okuduklarından ne anlıyorsa. Derken siyaset dışında her şey var diye bir cümle kurmasın mı! Siyaset içi ne demek, dışı ne demek, anla anayabilirsen.

Lakin durmak yok, pataklama devam ediyor bizim Tosçalı. Muharrem abi en azından hemşerimiz diyor, yok turbir mahsuru bulgar partisinden aday olmasının. Bizlere de, yoksa yok madem, demek düşer; uçan kuşun kanadını niye kıralım ki? Fahişeyle evlenmenin ne mahsuru var diyen adama ne diyebilirsin ki?
Reis Türkreis 2013-05-02 12:10:36
Muharrem hocayı tanırım.Bulgaristan Kominist dönemlerinde ölümüne sırtında ay yıldızlı bayrak taşıyacak kadar yiğit biridir.O zamanlar birileri bulgara yalakalık yaparken o delikanlı gibi çıkıp ben Türk çocuğuyum diyebilendir.kimse tanımadan yorum yapmasın.Muharrem hocanın yaşantısını ailesini düşüncelerini iyi bilirim.adam gibi adam.kominist dönemlerinde ben Türküm ulan diyebilen sayılı kişilerdendir.Allah utandırmasın inşallah kazanır
fes 2013-05-02 13:38:59
"Fahişeyle evleneceğim, ne var bunda!" diyen adamı geçmişi kurtarmaz. Saygınlık kazanmak zordur, zaman ve sabır ister ; ama, kaybetmeye gelince, bir çırpıda kaybediverirsin. Muharrem amca da bir bulgar partisinden aday olmakla kendini bir çırpıda bitirmiştir. Yazık.
TOSÇALI 2013-05-02 19:41:44
fes yine saçmalamışsın.o zaman sen Korman a ver oyunu.Ne de olsa o bir Kırcaalil...Sivri zekyalı. Sence bu cümlenin siyasetle bir ilgisi var mı?
dr.mithat gökay 2013-04-30 21:39:41
Saçını ve bıyıklarını güzel boyamış.

Birde herkezin özel hayatı ve özel hayatıyla ilgili düşünceleri kendini bağlar. Fahişeyle evlenmenin ne mahsuru var diyen adama ne diyebilirsin ki? demişsin. Muharrem abinin ne demek istediğine bakmak lazım.yok saçıyla, yok fahişeyle ilgili sözlerine değil.Ahmet Doğan da fahişeyle ilgili pek konuşmazdı ama fahişede sofrasından eksik olmazdı...şimdi vatandaş Ahmet Doğan böyle yaptı diye oy mu vermedi...Saçmalık.Yazdığının hiçbir tutarlı tarafı yok.

Ben Muharrem agayı tanımam.Ama bence tek yanlışı Bulgar partisinden aday olması.
ali baba 2013-05-03 10:57:40
Beyler sizden ne köy olur ne kasaba buralarda bir parça kuru ekmek için havlarsınız. önemli olan gerçek sıkıntıları ortaya koyup ve çözüm yolu aramaktır.sizleri kimsenin özel hayatı ilgilendirmez,insanları etiketleme gibi bir lüksünüz olamaz.gazetenin ortalığı kızıştırmak için bir taktiktir.birbirinimizi kırmaya gerek yok.
söztürk 2013-05-09 21:17:38
Muharre ağı iyi tanırım,bulgaristanda totaliter rajimde
baş kaldırmıştır,türk bağranı sallamıştır???? O dönemde bunu yapabilecek babağit yoktu,bir tek vardı türk olan
türk Muharrem Terzi vardı,ey beyler bu adam çok zekidir ne yaptını herkesten çok daha iyi bilir,cesurdur???
bu yukaridaki*fes* arkadaşım bir adresini versinde
ben ona bir fahişe ğöndareceyim****
ALİ 2013-05-10 14:25:37
Muharrem Terzi'ye başarılar.

ÜLKÜCÜ YEMİNİ


Allah'a , Kur-an'a , Vatana , Bayrağa yemin olsun.

Şehitlerim , Gazilerim emin olsun

ülkücü Türk Gençliği olarak , Komunizme , Kapitalizme ,

Faşizme ve her türlü emperyalizme karşı mücadelemiz sürecektir.

Mücadelemiz son nefer , son nefes , son damla kana kadardır.

Mücadelemiz milliyetçi Türkiye'ye turana kadardır.

ülkücü Türk Gençliği olarak ,

Yılmayacağız , Yıkılmayacağız , Başaracağız , Başaracağız ,

Başaracağız .

Allah Türk'ü Korusun ve Yüceltsin.

Amin...
söztürk 2013-05-11 23:12:20
syn.liderimiz Muharrem terzi'ye hoşgeldin diyorum!
balkan türkleri yeni liderini,öz ve değerli çok zengin
fikirleri olan liderine kavuşmuştur,hayırlı olsun diyorum
başarılı olacağından kimsenin kuşkusu olmasın.sayın
Muharrem terzi'yi tanımayanlar yorum yapmasın,bay
balkan sen bg'de doğmamısın tanımıyorsun sn terzi'yi
ve yorum yapıyorsun,
SAMIR ABDULLAYEV 2015-11-01 12:22:53
MENE LAZIMDI