Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Momçilgrad Belediyesi’nin fahri vatandaşı Hasan Semerci hayata gözlerini yumdu

Momçilgrad Belediyesi’nin fahri vatandaşı Hasan Semerci hayata gözlerini yumdu

07 Mayıs 2013

Momçilgrad şehri Hasan Semerci için yas tutuyor. Momçilgrad Belediyesi’nin fahri vatandaşı 75 yaşında 5 Mayıs 2013 tarihinde hayata gözlerini yumdu. Hasan Semerci, spor kariyerine Momçilgrad Rodopi Futbol Kulübü’nde oyuncu olarak başlıyor. 1972 yılına kadar futbol oyuncusu, sonra ise Rodopi takımının antrenörü ve spor organizatörü olarak ün kazanıyor. Hasan Semerci, Balabanovo köyündeki okulun müdürü, Momçilgrad Beden Eğitimi ve Spor Derneği Başkanı görevlerinde de bulunuyor. Son yıllarda İstanbul’da futbol antrenörü olarak çalışmıştır.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


salmanlı 2013-05-07 17:07:50
Hayat bir çiçek gibi açıp sonra solarken zaman su gibi akıp gidiyor ve o acılı gün geldiğinde üzüntüler hakim geliyor.Allahtan rahmet diliyorum .Mekanı cennet günahları af olsun.
ŞABAN BALABAN 2013-05-07 23:16:25
ALLAH RAHMET EYLESİN_ MEKANIN CENNET OLSUN HASAN HOCAM
Kemal 2013-05-08 10:34:28
O kişiliği ile,erdemi ile,insanlığı ile adam gibi adamdı.Vefatı ile hepimizi derin üzüntüye sevk etti,Allah rahmet eylesin,geride kalan yakınları,dostlarına allah sabırlar versin.Allah cennetine kabul eylesin Hasan Hocam.
Halil kahraman 2013-05-08 20:30:44
Allah rahmet eylesin,cennet mekani olsun,yakinlarinin basi sag olsun.
Sabri Atasoy-İzmir 2013-05-09 10:34:36
Allah rahmet eylesin,kendisini 1979-1982 yılları arası Mestanlı Güreş Takımında iken tanıdım.Babacan Adamdı.Ailesine sabırlar diliyorum.Mekanın cennet olsun,nur içinde Hocam.
Sinan ŞEN 2013-05-09 20:30:16
Hasan Semerci , Bulgaristanda olduğu kadar Türkiyede gerek futbol gereksede insani manada müstesna bir kişilik olduğunu tescil etmiş haklı bir teveccühe mazhar olmuş büyüğümüz olarak tarih sayfalarında yer almıştır...böylesi kıymetli değerlerin bizlere bıraktığı mirası gelecek nesillere taşımak birlik ve beraberlik içerisinde hareket ederek sahiplenmek bizlerin görev adledmesi gerektiği kanaatiyle Allahtan rahmet sevenlerinede baş sağlığı diliyorum...
Mehmet Mutlu 2014-11-13 13:50:49
Kendisiyle ortaokul donemimde beden egitimi hocam olarak tanistik. Okul bitmesine ragmen beni gordugu heryerde taniyan bu ozel insanin olumu bende derin bir uzuntu birakti. Az dayagini yemedim ama buna ragmen okul hayatimda iz birakan degerli bir insan oldu. Kendisini ziyaret etmek icin arastirirken ölumunu ogrendim Allah rahmet eylesin nur icinde yatsin ins.
Dinarsulu Bayan Futbolcu 2019-07-21 10:35:00
Hasan Hocam, sizin kadar değerli bir başka hocam olmadı. Sizden sadece futbol eğitimi değil, insanlık dersi de aldık. Buna seviniyorum ama tanıyıp kaybettiğimizi şu an öğrendiğime de bir o kadar üzülüyorum. Mekanın cennet olsun, çok özel bir insandınız. Gözlerim dolu dolu yazıyorum, hakkınız ödenmez. Ruhunuz şad olsun.