Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali İli’nde seçimleri HÖH partisi kazanıyor

Kırcaali İli’nde seçimleri HÖH partisi kazanıyor

13 Mayıs 2013

Bölge Seçim Komisyonu’nun (RİK) seçim sandık komisyonlarının sunduğu tutanakların yüzde 100 oranında işlenmesi halinde bu gün saat 10.50’de yayınlanan sonuçlara göre Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisi Kırcaali İli’nde oyların yüzde 59,77’sini kazanıyor. GERB partisi için yüzde 16,38, Bulgaristan İçin Koalisyon’a yüzde 11,52 oranında oy verildiği açıklandı.

Oyların yüzde 3,89’unu alan Merkez Hürriyet ve Şeref Koalisyonu bölgede dördüncü siyasi güç olarak ortaya çıkıyor. Kırcaali bölgesinde seçmenlerin ayrıca Ataka partisine yüzde 1,71, Bulgaristan Vatandaşların Hareketi’ne yüzde 0,91, DSB’ye yüzde 0,47, Lider partisine yüzde 0,59 ve başka parti ve koalisyonlara da oy verdikleri anlaşıldı.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 10:54:55
Benimle günlerdir tartışan höh destekçilerine yukarıdaki oranlara dikkatle bakmalarını ve analizde bulunmalarını tavsiye ediyorum.Kırcaali ki nüfusun tamamına yakını Türk olan ve höh ün kalesi konumundaki şehirde %57 seviyesinde oy Kırcaalili değil deyip oy alamaz dediğiniz İsmail Kırcaaliden %4 oy alabilmiş.Anlatmak istediğimi daha net anladığınızı düşünüyorum ayrıca şehirdeki halk artık değişim istemiyor olsa %16 ve %12 li oylarda höh e gelirdi.Bir şehirde ataka ya bile oy veren varsa bir tepki var demektir anlayamadığınız husus bu.
KIRCALLI 2013-05-13 11:23:40
KOALISYON İLE GİRDİĞİ HALDE KIRCAALİ GİBİ TÜRK NÜFUSUNUN YOĞUN OLDUĞU BÖLGEDE BARAJI DAHİ GEÇEMEYEREK 3.89 OY OLAN BİR PARTİ NEKADAR BAŞARILIDIR TARTIŞILIR KALDI Kİ KENDİLERİNİN ALMIŞ OLDUĞU NET OY KIRCAALİDE BENCE %2 DAHİ YOKTUR BU DA GÖSTERİYORKİ ARTIK HALKIN GÖNLÜNDEN H.Ö.PARTİSİNİ SİLMELERİ İMKANSIZ OLACAKTIR , TEKRAR ESKİ YUVALARINA DÖNMELERİ UMUDUYLA SAYGILAR...
Hasan Öztürk 2013-05-13 11:52:56
Orhan Bey,

Neyi anlatmaya çalışıyorsun. Hukuk TM ile almıyor mu?
Yorumundan, Ne Kırcalinin demografik yapısını bildiğin, ne de Matematiği anlaşılmıyor.
O yüzden sadece hayırlı olsun de.

Amaçlar aslında ortak ancak insanlar amaç doğrultusunda değil, kendi menfaatleri doğrultusunda düşünüyorlar. Onu bir kenara bırakıp bir arada olmalıyız.
Mesele budur. BG Türklerinin Anavatan sevgisi bellidir. Ancak onları da dinlemek, anlamak ve onların geleceğine onlarla birlikte karar vermek gerekir.
Seçim sonuçları herkese hayırlı olsun. Yeni seçilen vekillere de seçim öncesi kendilerinin söylemlerini, dönem boyunca eylemlerinde göstermelerini ve akabinde de başarılarını diliyorum.

Saygılarımla,
Hasan Öztürk
Nurettin YILMAZ 2013-05-13 12:14:21
Beyler, çok tartışıyorsunuz, boş konuşuyorsunuz.
Sonuç ortada - birilerinin "PARÇALA HÜKMET"oyununa geldiniz, partiyi böldünüz. Parlamentoya 3, 4 bel 5 milletvekilimiz daha az girecek. Hepsi bu.

Değişim istemek, tabi ki herrkesin hakkı. Ancak bu partiyi bölerek değil, daha güçlenerek olmalı. Bunu sizler de çok iyi biliyorsunuz.

Yaptığınız iş, şu hikayeye benziyor:
OREL, RAK İ ŞTUKA, SIBRALİ SA SE NA SLUKA,
PADNALO İM SE DA TEGLAT KARUTSA...
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:23:28
Kırcallı

Başarı göreceli bir kavram.Bugün sizce başarısızlık olarak değerlendirilen sonuçların bir 5 yıl sonra değişmeyeceğini kimse garanti edemez.Ayrıca hiç oy alınmamış olsa idi söylediğiniz sözler makul karşılanabilirdi.İlk defa seçime giren bir parti üstelik azınlık partisi koalisyon dediğiniz olay HŞHP tek başına sırtlamıştır.
23 yıllık parti %11 oy oranına sahip daha dünkü dediğiniz yerden yere vurduğunuz parti %1.50 oy oranı sizce komik olan bu rakam bizce önemli zamanın neler getirip neler götüreceğini hep birlikte göreceğiz.
Nurettin YILMAZ 2013-05-13 12:23:31
Beyler, çok tartışıyorsunuz, boş konuşuyorsunuz.
Sonuç ortada - birilerinin "PARÇALA HÜKMET"oyununa geldiniz, partiyi böldünüz. Parlamentoya 3, 4 belki de 5 milletvekilimiz daha az girecek. Hepsi bu.

Değişim istemek, tabi ki herrkesin hakkı. Ancak bu partiyi bölerek değil, daha güçlenerek olmalı. Bunu sizler de çok iyi biliyorsunuz.

Yaptığınız iş, şu hikayeye benziyor:
OREL, RAK İ ŞTUKA, SIBRALİ SA SE NA SLUKA,
PADNALO İM SE DA TEGLAT KARUTSA...

Hepsine rağmen, yapılan seçimler herkese hayırlı ve uğurlu olması dileklerimle.

Saygılar.
Dinle 2013-05-13 12:46:04
Avukatmısın nesin. Sen nereden çıktın. Bulgaristanda kalan Türkler zaten % 10 kadar. Sen ne istiyorsun % 30 mu alalım. Türkleri bölmek isteyeni Allah çarpar.
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:46:08
Nurettin YILMAZ
Ben kendi adıma boş konuştuğumu düşünmüyorum ancak sizin fikriniz sizi bağlar.Hala oyun oyun diyorsunuz ajanların TÜRK partisinde kimlikleri deşifre olmasına rağmen hala nasıl milletvekili adayı olduğu konusunda tek bir cevabınız yok.
O boş dediğiniz konuşmalarda bu soruda var ? Ben mi Türkçe yazmıyorum yoksa inatla o kısmı okumaktan mı kaçınıyorsunuz onu anlayamadım? Zaten vicdan sahibi birisinin benim sorduğum soruya verebilecek bir cevabı yok.
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:51:28
Dinle
Sen nereden çıktıysan bende oradan çıktığım doğada tek çeşit doğum şekli var.Beni DPS nin en aldığı ilgilendirmiyor beni benim inandığım partinin ne aldığı ilgilendiriyor.Eğer DPS rahatsız olunan noktaları giderirse DPS %30 da alsa gocunmam %40 da %50 de.Bölünen yok Türklüğümüzü unuttuk diyende yok bunu ısrarla böyle lanse etmeniz hiç doğru ve etik değil.
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:57:39
Ayrıca yorumlarını isim ve soy ismi belirterek yazmaya başlayan kişilere zıt görüşte dahi olsak günlerdir dile getirmiş olduğum rahtsızlığı dikkate alarak teşekkür ederim.
Günlerdir dile getirmiş olduğum rahtsızlığı dikkate alarak yorumlarını isim ve soy ismi belirterek yazmaya başlayan kişilere zıt görüşte dahi olsak teşekkür ederim.Darısı tüm yorum sahiplerinin başına.
KIRCALLI 2013-05-13 12:58:33
KIRCALLI HEMŞERİMİZ SAYIN MESTAN'A YENİ KURULACAK HÜKÜMETTE ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORUM İNŞALLAH HERŞEY GÖNLÜMÜZCE OLUR VE BULGARİSTANDA'Kİ HEMŞEHRİLERİMİZ İÇİN DAHA İYİ ŞEYLER YAPARSINIZ SAYGILAR
Nurettin YILMAZ 2013-05-13 12:58:39
Sn Orhan Bey,

Ben ortaya konuştum, siz üstünüze aldınız. Demek bir şey var ki, gocunuyorsunuz.

İsterseniz siz bir köşeye çekilin ve ortaya hiç mi hiç çıkmayın. :-)

Saygılar.
Yüksel Kurtuluş 2013-05-13 13:12:20
Ön yargılı olmak istemem ancak avukatın bu işte bir çıkarı var gibi görünüyor,rakamlara takmış durumda,oysa önemli olan yüzde kaç oy aldığı değil,ne amaçla bu yola çıktığıdır.Oyları bölmekten başka bir işe yaramayacağını bile,bile parti kurmaları çok saçma.Allah akıl fikir versin!
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 13:19:25
Yüksel Kurtuluş
Ne gibi bir çıkarım var sizce? Öncelikle çıkarı var demeden önce imkanınız var ise araştırma yapmanızı tavsiye ederim.Belirtilen HŞHP partisine üye bile değilim.Türkiye de dahi hiçbir siyasi partiye üye değilim.İki ülkede de kendimce gönül verdiğim partiler ve düşünceler var.
Rakamlara takmış durumda olan ben miyim? Diğer kişilerin yorumları ile karıştırmış olmayasınız? Ben sürekli rakamlara vurgu yapıldığı için alınan şu rakam hiç azımsanmayacak rakam dedim? Yola çıktığı amaç bence gerçekleşmiştir.Amaçladığı destek toplumca kendisine verilmiştir.
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 13:23:54
Tüm yorum sahiplerinin esas edişe etmesi gereken husus HÖH düzelme sağlamaz ise İsmail in bundan sonraki seçimlerde alacağı oy oranı olmalıdır.Olaylara mikro olarak değil makro çerçeveden değerlendirin.
Yüksel Kurtuluş 2013-05-13 13:49:45
Şöyle bir araştırma yapmanızı tavsiye ediyorum avukat bey;
Köklü bir partiden kızıp da,küsüp de ayrılan ve kendi partisini kuran ve başaran kaç tane parti var.Dünya geneline bakın,sadece TR,BG değil.Seçmenimiz ayran gönüllü değil,her gördüğü yakışıklıya aşık olsun,umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
tosçalı 2013-05-13 15:33:37
Orhan Bey, demek ki Türk halkı HÖH den çok memnun. Ne diyelim, herkes halinden memnunsa sıkıntı yok demek ki.
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 18:06:23
Sn.Yüksek Kurtuluş bey..
Ben yorumumda benim şahsımla ilgili araştırma yapmanızı önermiştim ancak siz dünya çapında siyasi partile ile ilgili araştırma talep etmişsiniz konuyla ilgili müsait bir zamanda araştırma yapıp size ileteceğim.
Farkında olmanız gereken ise her siyasi parti temel bir gaye ile kurulur.Ancak ilerleyen zamanlarda bünyesinde farklı görüşe sahip fraksiyonlar doğabilir bu doğal bir süreç.Keza bizim olayımızda Kasım dal ve İsmail partiye küserek değil parti içerisindeki aksaklık ve yanlışlıklara karşı durdukları için çıkarıldılar.Aradaki nüans farkına dikkat etmekte yarar var.
Seçmen brezilya dizilerindeki aşk sahneleri ile avutulacak kadar ayran gönüllü olmadığı kesin ancak idarecisini seçerken bilinçli olamadığı da kesin.
hd 2013-05-13 18:40:55
Sayın Yüksel Kurtuluş"Köklü bir partiden kızıp da,küsüp de ayrılan ve kendi partisini kuran ve başaran kaç tane parti var.Dünya geneline bakın,sadece TR,BG değil"diye yazmışsınız cevap vermek geldi içimden.bg de mi tr de mi yaşıyorsunuz bilemiyorum ama tr de yaşasaydınız akp örneğini görürdünüz sanırım .%23 lük rp den ayrılıp %55 i aşan bir akp var gözümüzün önünde.Üç defa tek başına iktidar oldular dördüncü dönem de kesin gibi.Saygılarımla.
Ali Küçük 2013-05-13 21:29:39
Av. Orhan Alioğlu,

Herkese cevap yetiştiriyorsun en çarpıcı şeyi söyleyen Hasan Öztürk'ü es geçmişsin.

Kırcaali'nin Türk nüfusu %60 - %70 arasıdır. 2009 seçimlerinde de HÖH'ün aldığı oy &68'dir.

Ayrıca 2009 seçimlerinde de Ataka %2 civarı oy aldı Kırcaali'de yaşayan Bulgarlardan. Yani yeni bir şey değil. Gerb'in aldığı oy da %18'di. (2009'da)
hallalı 2013-05-13 21:52:22
kanında türklük akan ayrılmamalı bölünmeye destek vermemeli.
Yüksel Kurtuluş 2013-05-14 09:29:57
Sayın HD,
Ben Kökü olan oluşumlardan bahsediyorum,köksüz oluşumlardan bahsetmiyorum,iki parti neden birbirine destek verdiği de anlaşılıyordur herhalde.Soyadım dan nerede oturduğum anlaşılıyordur sanırım,bakıyorum da,sizde çözünürlük yüksek,ancak görünürlük yok...
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-14 23:04:30
Ali Küçük
Çarpıcı söyleme uzuunnn bir cevap yazdım ancak site editörü şu aralar yorum yapmamdan pek hoşnut olmuyor olsa gerek yorumlarımın pek çoğunu yayınlamıyor!! Bu yorumumda yayınlanır mı bilmem meçhul yani.
Bizde uganda doğumlu değiliz Ali bey yaşadığım şehri bilmeyecek kadar salak olanlardan değilim dolayısı ile anlatmanıza gerek yok hele Hasan beyden ders almaya hiç mi hiç ihtiyacım yok.
hd 2013-05-15 00:50:39
sn yüksel kurtuluş ne yani dps rp den daha mı köklü?bg ne zaman demokrasiye geçti biliyosunuz.yoksa "demokratsiya po prinsip "dönemi sizin için daha mı makbuldü?