Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
28 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Son durum!

Son durum!

13 Mayıs 2013

Merkez Seçim Komisyonunun yüzde 96,10 oranında işlenmiş halindeki protokollerin bu gün saat 10.50’de yayınlanan sonuçlara göre merkez sağ Bulgaristan'ın Avrupalı Gelişimi İçin Vatandaşlar partisi (GERB), seçimlerde oyların yüzde 30.71'ini aldı.

Bulgaristan Sosyalist Partisi (BSP) yüzde 27.02 oy alırken, üyelerinin çoğunluğunu Türklerin oluşturduğu Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) ise oyların yüzde 10.59'unu alabildi.

Irkçı ve aşırı milliyetçi ATAKA partisi de yüzde 7,38 oy alarak ülkenin dördüncü siyasi partisi oldu.

NDSV ve HŞHP koalisyonu oyların % 1,53’ünü alarak % 4 barajını aşamayarak Parlamento dışında kalıyor.

Yurtdışından gelen sonuçlar HÖH % 41,30, GERB % 24,52, HŞHP % 7,41 ve BSP % 5,85.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


ramazan AYYILDIZ 2013-05-13 11:53:08
Benim milletim bütün yıpranmalara rağmen yüksek ahlakını ve siyasi önsezi üstünlüğünü korumaktadır. Hiç kimsenin abasına, poturuna, ceketine ve eşeğine oy verecek köle psikolojisinde değildir. Bunu yazan çok iyi koymuş tespiti. Atatürkçüdür benim milletim. Kan kusar kızılcık yedim der ve düşmana gözyaşı göstermez. Dedikodulara inanmaz. Devlet politikalarının; meclisten geçerek Reisi cumhurun onaylayıp resmi gazetede yayınlananın olduğunu bilir. Benim milletim sağduyuludur. Yeni liderine büyük bir şans vermiştir. Verilen yetki kötüye kullanılırsa alaşağı etmesini de bilir. Demokrasilerde en büyük ne kraldır, ne padişah. En büyük halktır, halktır. Halkım; senin iradene can kurban…
KIRCALLI 2013-05-13 12:03:05
SANIRIM TÜRKİYEDE KULLANILAN OYLAR BURAYA YANSITILMAMIŞTIR TAHMİMEN %2 PUAN DAHA EKLENİRSE %12.5 EDER BİRAZ DAHA BEKLEYELİM
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:04:22
Yurtdışından alınan oylarda HŞHP 3.sırada yer alıyor.Bulgaristanda Türklerin yoğun bulunduğu şehirlerde de azımsanmayacak oranlara sahip hayırlısı.
KIRCALI 2013-05-13 12:11:59
AVUKAT BEY BİR TÜRLÜ YÜKSELTEMEDİNİZ ŞU HŞHP NİN OYLARINI koalisyonla girdiği halde kırcaali'de bile barajı geçemeyen bir parti başlamadan bitmiştir bence , saygılar ...
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:40:00
Koalisyonu tek başına sırtlayan HŞHP partisi oldu zaten bunun farkında olman lazım.Oyların verildiği bölgelere ve oranlara bakarsan Türk halkından azda olsa muhalefet var esas siz bunu ne zaman idrak edeceksiniz ben onu merak ediyorum.Nihayetinde bu parti bir oy aldı onu ne zaman neden ona verdiler acaba diye düşünerek değerlendirmeye alacaksınız? Ben kısa vadeli değil uzun vadeli düşünenlerdenim bugün bu kadar oy aldık tüh be vazgeçeyim demem davam neyse sonuna kadar bir hata yapmadıkları sürece inanırım.Ancak onlarda affedilmez hata yapar ise onları da çizmesini biliriz.
ismail atalay 2013-05-13 12:53:30
BİR KEZ DAHA HÖH DENDİ.ANCAK BU DOĞANIN BUNDAN SONRA RAHAT OLACAGI ANLAMINA GELMEZ. HALA YERİNDE SAYMAYA DEVAM EDERSE ALTERNATİFLERİNDE VAR OLDUĞUNU GÖSTERİRİR. HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN...
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 12:59:42
ismail atalay

BİR KEZ DAHA HÖH DENDİ.ANCAK BU DOĞANIN BUNDAN SONRA RAHAT OLACAGI ANLAMINA GELMEZ. HALA YERİNDE SAYMAYA DEVAM EDERSE ALTERNATİFLERİNDE VAR OLDUĞUNU GÖSTERİRİR. HEPİMİZE HAYIRLI OLSUN...

işte bu sözü yazana HAYIRLI OLSUN DİYEBİLİYORUM.
HASAN 2013-05-13 14:01:16
Evet HÖH e oy verdik ama bu sefer Türkçe kitaplar ve daha çok Türklük için çalışmaları gerekir.Bakın bizim Kırcalı tütünü İsveç te kilosu 15 evrodan satılıyormuşö DPS milletimize böyle pazarlar bulması lazım yoksa irdahaki sefere bu oyu bulamayacaklar.
tosçalılı 2013-05-13 15:12:32
Hayırlısı olsun. HÖH, Türk halkı için her zamanki gibi canla başla çalışarak halkımızın yüzünün gülmesini sağlayacaktır ve layıkıyla parlamentoda temsil edecektir.
Anonim 2013-05-13 20:08:09
ramazan AYYILDIZ
Ne zaman Türk milleti senin milletin oldu RAMAZAN bey. Galiba ATATÜRKÜN yerini hayal ediyorsun. Senin gibileri Türk milletine benim milletim diye hitap ederse vay gerçek Türklerin haline.
fes 2013-05-13 20:18:03
Rahat olacağı anlamına gelmezmiş. Hadi be! zibidiye bak zibidiye! Niye rahat olmasınmış ki?

Hain ve soysuz takımı boylarının ölçüsün aldı, ak koyun kara koyun belli oldu. Türklerin birliği taş gibi devam ediyor, çok sevindirici bir gelişme.
Perperek Der ki... 2013-05-13 20:20:58
Bölücüler v.s. küfürbaz zevat az bir şerefleri varsa siyasi faaliyetlerini sonlanrırıp STK statüsüne geçmelidir.
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-13 20:37:31
perperek ne demek istediğini kimse anlamadım konuyu daha normal bir türkçe ile ifade edersen seviniriz.
Perperek Der ki... 2013-05-14 22:40:52
Valla ben de "ne demek istediğini kimse anlamadım" ama yuvarlanıp gidiyoruz işte "türkçe" bilgimiz o kadar... Biraz gevşe yavrum rahatla, Dallanma ve Budanma mevsimi bitti tekrar Doğanlanma mevsimi başladı... çöz bakalım Perperek'in şifresini!
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-14 22:59:14
Pardon ya perpelek ben senin Türkçe öğretmeni olduğunu unutmuşum? Sürçü lisan ettiğin durumları dile getirmediğime pişman olmaya başladım.
Ayrıca kendi kelimelerinle değilde kopyalama fikirleri burada dile getirdiğin için sağol.Delinin şifresine ne hacet sen kendi kendini çözdüğün an şifre kalmayacak zaten.
fazla yuvarlanma bak yolun yuvarlana yuvarlana Bursa'ya düşer sonra:)) neme lazım bizim Bursa yuvarlanan şeyleri pek sevmez.
Perperek Der ki... 2013-05-15 09:46:29
Viktore senin yuvarlanma maceralarından edinindiğin tecrübeler beni pek ilgilendirmez...
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-15 10:14:17
perperek..
Yuvarlanan kardeş benim yoruma dayalı bir tecrübem yok ben yuvarlanan türlerden değilim.Ancak sana ait olan Perperek Der ki... 2013-05-14 22:40:52 tarihli yorumundan beyanın aynen şöyle ''ama yuvarlanıp gidiyoruz işte ''.Dolayısıyla yuvarlanma hikayeleri sende tecrübe dersen kimse senden tecrübeli olamaz o konuda.Bak hala nick name ile yorum yazıyorsun senin deli tayfasının YUVARLANMA hikayeleri ortaya çıkar diye mi takma isimler arkasına gizleniyorsunuz? Biraz şahsiyet sahibi olun değerli YUVARLANAN ARKADAŞLAR.
Perperek Der ki... 2013-05-15 23:33:48
Viktore "yuvarlanıp gitmek" bir deyimdir ve eldeki imkanlarla hayata devam etmek demektir. Dediğim gibi senin yuvarlanma hikayelerin hiç umrumda değil kendine sakla!
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-16 17:37:05
Perperek...