Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
NDSV/HŞHP Koalisyonunun Kırcaali bölgesinden aldıkları oylar

NDSV/HŞHP Koalisyonunun Kırcaali bölgesinden aldıkları oylar

15 Mayıs 2013

12 Mayıs'ta gerçekleştirilen erken genel seçimlerde Kasim Dal ve Korman İsmailov’un kurduğu Hürriyet ve Şeref Halk Partisi için Türklerin en yoğun yaşadığı Kırcaali bölgesinde ilçelere göre kaç kişi oy kullandı? İşte rakamlar:

Kırcaali - 926,
Mestanlı – 354,
Kirkovo– 308,
Ardino – 450,
Cebel– 310,
Çernooçene – 260,
Krumovgrad – 412.

HŞHP’nin toplam il genelindeki oy sayısı ise 3 bin 20.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


123 2013-05-16 10:21:07
Ben aday olsaydım daha çok oy alırdım.
Hikmet Efendi 2013-05-16 11:06:11
Kroman arkadar otursun masa başına ve önce partısinin ayrıntılı ve ilkeli programını ve iç tüzüğünü kaleme alsın, dağıtsın, anlatsın, okuyalım. O böyle, o ise şöyle demekle demekle esaslı politika yapılamaz. "Ajanlık" masallarının ipi pazara çıktı. Hayat iş yapacak adamları göreve çağrıyor. Dışardan karşılıksız para almakla Bulgaristan içinde halka yararlı politika yapılamaz, politikanın bu türü bizde kök salmamalıdır. Bulgaristan seçmeni eskiden çekilmiş resimlere de fazla inanmaz, bu iş balkandaki eski kar gibidir, ne kadar da beyaz olsa, ilk güneşle eriyip gider.
emir 2013-05-16 12:54:14
komedi resmen, 100-200 kisi herkes toplar, hisim-akraba, es, dost falan filan...
y.b 2013-05-16 16:29:42
çok bile oy almışlar
bir sonraki secimde o kadar da alamazlar
y.b 2013-05-16 16:33:18
cobanlara hakret olmasın
havan güdemiyecek isnaları bile milet vekili adayı gostermişler
Av.Orhan ALİOĞLU 2013-05-16 17:18:06
Hikmet Efendi...
Siteye girersen hem Türkçesi hemde Bulgarcası var.İşin kolayına kaçma yok deyip kenara çekilmek kolay.Başkasını eleştirmek ile politika olmaz ama başkası ile özdeşleştirilerek onun üzerinden karalama yapılırsa mecburen onun hakkında konuşmak gerekiyor.Türkiye Cumhuriyeti devletinin tek başına iktidar olan partisinden destek almasında ne gibi bir sakınca var? Döneminde aynı desteği Ahmet Doğan istememiş midir? Yada Balgöç gibi STK lardan istememekte midir? Yani DPS sanki kimseden destek alamdan sırf ismi ile oy mu toluyor bunu mu demek istiyorsunuz? Doğan ne bir Fidel Castro ne bir Che nede bir Chavez kendinizi kandırmayın eleştirirken reel olun.İsmaile destek oldu diye tavır aldığınız kişi Türkiye Başbakanı (Şahsen kendilerini desteklemiyor olsam bile.)
TOSÇALI 2013-05-16 20:14:30
Buralarda bir haberTürk vardı.Seçim öncesi konuşurdu.Nerelerde o.Hiç sesi soluğu çıkmıyor.
Seçimi İsmailov kazanacak o kadar diyor du.o o kadar lafının yedirttiler galiba.Ha tabi haberTürk Gerb i desteklediyse seçimi kazandı demektir :)
Bu da onun 2 yüzlülüğü tabi...
Menekşe 2013-05-16 20:31:18
İster kabul edin, ister etmeyin, Korman'ın geleceği parlak, iyi siyasetçi olacak. Höh lü arkadaşlar 20 yıl önce nasıllardı???? Türkiye çok destek oldu HÖH partisine, soydaşları yalnız bırakmadı, bunun karşılığında, Lütfi Mestan T.C. ye ve Başbakan Erdoğan'a göndermeler yapıyor. :-)))AKLINIZI BAŞINIZA TOPLAYIN, İNSANLAR 2-3 YILI KADAR UYANACAKLARDIR.
Nejdet ONUR 2013-05-16 21:21:39
Yazık Türklerin oylarını böldüler.Başka da bir şey olmadı.
Perperek Der ki... 2013-05-17 02:10:04
Korman'ın geleceği parlak
_______________________

Cilalanırsa hep parlak kalır... Lütfi Mestan'ın gönderme yapmaya ihtiyacı yok halk söyleyeceğini açık açık söylemiş zaten...
Seyko 2013-05-17 02:59:27
Bu ajanlar oyları bölmeselerdi HÖH;tinin millet vekili sayısı biraz daha fazla olurdu ama ,buna;da şükür.
fes 2013-05-17 07:18:09
Bence Kormanka ve dallama misyonlarını başarıyla tamamladılar. Neydi onların misyonları?isyonları türklerin arasında kafa karışıklığı yaratarak oyları bölmek. Görüldüğü üzere üç bin kişiyi kandırmışlar ve bu da Dps'ye iki milletvekiline maal oldu.

Dps 36 değil de 38 milletvekili kazanmış olsaydı parlamentoda kilitlenme olmayacak dps'nin de dahil olduğu bir hükümet kurulabilecekti.
skf 2013-05-17 08:01:42
iki ay içerisinde hiç hazırlık ve propaganda yapamadan kendini ifade edemeden anca bu kadar olur nasıl olsa ufukta seçim var iyi bir hazırlık sonucu neden olmasın bu aradada millet biraz daha bilgi sahibi olur kimlere oy verip vermediğini değerlendirme şansı olur
yorum 2013-05-17 09:52:23
Eger KImse turklerin bolunmesini istemiyorsa herkes yeni partiye oyunu verir ve su anda parlamentoda HOH degil Yeni parti olur ve boylece bolunme olmaz. Bir diger cozum yolu ise HOHteki sorunlu kisiler istifa eder ve yerlerine temiz arkadaslar gelir ondan sonra butun oylar HOHe gider. Ama kinci cozum yolu biraz hayal.
nedim 2013-05-17 10:41:14
Bir de şu yazıları onayarak koyma işinden artık vaz geçseniz çok iyi olur. Nasıl olsa seçimler bitti, her şey belli oldu, bırakın da millet rahat tartışsın
Hak ve Adalet orgutu 2013-05-17 10:50:02
Seyko,ajan dedigin adamlar sen bu gunleri gorebilesin diye ceza evlerinde yatarak buyuk bedel odediler,sen hic merek etme secimler daha bitmedi,gercek secimler yeni basladi,adalet yerini bulacak Halkimiz ancak o zaman rahat bir nefes alacak.
Hikmet Efendi 2013-05-17 13:23:24
Benim yazdıklarımı eleştiri olarak algılamanıza şaştım. Ben, Hak ve Özgürlükler Hareketi "yatak değiştiriyor" diyorum. Bu eleştiri değil ki, bir tespittir. L. Mestan Başkan ise, "HÖH ilk ilkelerinden (doğru alayabilmişsem) yani kuruluş ilkelerinden "kaymıştır", dedi. Şimdi de, HÖH "kaydıktan" sonra yani yatak değiştirirken eski ilkelere bağlı kalmış olan seçmenler Kroman Başkana oy vermişlerdir, diyorum.

Kroman arkadaş gençtir, akranları arasında en iyi tahsil görmüş olandır, merttir, konuşması inandırıcıdır, cesurdur. Bunu defalarca yazdım. Fakat onun parti ilklerini belirleyen politik programda TÜRKLERİN TÜRKLÜĞÜNÜ DEĞİL, BİZ TÜRKLERİN İSLAM KÜLTÜRÜNÜ ÖZ OLARAK GÖRÜYOR, BUNDAN DOLAYI BEN BU GERÇEĞİ YANIMA KOYMADIĞIM İÇİN, yazılarım biraz eleştirsel ses çıkarıp, tepki uyandırabilir. Benim için bizim Türklüğümüz Müslümanlığımızdan önde gelir, NE Kİ ikisi bir bütündür. Şimdilik bu kadar. Kroman konuşmalarında bu easas konuya değinmekten kaçınmaya başladı. T.C. Belediye başkanlarının Kroman'ı desteklemesinin binbir yolu ve yöntemi vardır, "Siz oyuuınuzu şuna ya da buna vereceksiniz! "son söylenecek sözdür.
Er 2013-05-17 21:08:41
Turkiyede dinci basin korman ismail hakkinda " daha degerlere bagli" , " osmanlici parti " gibi mansetler atti.

insanin gulesi geliyor. korman dallama muhabbeti allem kullemden muhabbetinden baska birsey degil.
Ardalı 2013-05-19 18:38:56
Merak etmeyin.Oyların bölündüğü yok.İsamilova oy verenler sığınacak liman arıyorlardı!BG de seçime katılım oranı %46.HÖH'ün oyları daha da düşük olacaktı,eğer seçime katılım oranı yüksek olsaydı.