Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Şubat 2020
HABERLER » Dünya
Üçüncü köprü ''Yavuz Sultan Selim''

Üçüncü köprü ''Yavuz Sultan Selim''

30 Mayıs 2013

İstanbul Boğazı'na inşa edilecek 3. köprünün yapımını da içeren ''Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nin Odayeri-Paşaköy Kesimi''nin temelleri, İstanbul'un fethinin 560. yıl dönümünde Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Cemil Çiçek ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da katıldığı törenle atıldı.

Başbakan Erdoğan, İstanbul'a yapılacak üçüncü köprünün temel atma törenindeki konuşmasının ardından firmalardan projenin 29 Mayıs 2015'e yetiştirilmesi sözünü aldı. Erdoğan, "İnşallah 2 yıl sonra açılış töreninde bir arada olacağız" dedi.

Köprünün adını Cumhurbaşkanı Gül açıkladı

Cumhurbaşkanı Gül, törende yaptığı konuşmada, şunları söyledi:

"Birinci köprü, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu, devletin birinci Cumhurbaşkanı Atatürk'ün ismini taşıyor. İkinci köprü, İstanbul'u bize armağan eden, fetheden, Peygamberimizin güzel sözüne mazhar olan Fatih Sultan Mehmet'in ismini taşıyor. Bu üçüncü köprü, eminim ki herkesin zihninde vardır, 'acaba bu köprünün ismi ne olacak' diye. Az önce değerli Başbakanımız o açıklamayı benim yapacağımın işaretini size verdi. Arkadaşlarımız, hükümetimiz hep düşündü, konuşuldu ve neticede hep beraber şu karara vardık ki; üçüncü köprünün ismi Yavuz Sultan Selim Köprüsü olsun."

Gül, "İnşallah bu köprü vaktinde el birliği içinde bitirilecek ve inşallah hep beraber bugün nasıl burada bu temel atmayı gerçekleştirdiysek; açılışını yapıp üstünden Avrupa’dan Asya’ya, Asya’dan Avrupa’ya yürümek de nasip olacaktır" dedi.

Kaynak: Anadolu Ajansı


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tarafsız 2013-06-01 18:07:08
bu köprünün adını içlerine sindiremeyen alevisi, komunisti, pkklısı, ipelisi ve başka ne kadar üç-marjinal gruplar varsa hepsi taksim'e toplandılr.

ALLAHIM sen bizi bunların şerrinden koru, yolundan ayırma.
Tarafsız 2013-06-01 23:38:15
aptal aptal konuşupta insanın canını sıkma, 24 seneden beri Türkiye'nin ne hale geldiğini gün be gün gözlemliyorum ben. koprüleri, hava alanlarını, tüpgeçitleri v.s. hazmedemeyen kara cahillerle işim olmaz benim.

senin gibi kara cahiller yuzünden Türkiye senelerce kalkınamadı. bizans'tan kalma üç mermer taşını bahane edip TÜP geçidin bitirilmesini 3 sene engellediniz, şimdi de iki ağacı bahane edip Türkiye'nin altını üstüne getirdiniz, sizi gidi ermeni bozmaları sizi.
Perperek Der ki... 2013-06-02 00:41:25
Beyler kendinize gelin Türkiye'nin kalkınamaması ayakların baş olmasından dolayıdır. Ayakalar baş olunca PKK Habur'da şov yapar PKK 'ya sıkılamayan gaz sırf kırmızı giydiği için elit kesimden bir "kaltağa" bolca sıkılır ne de olsa o "first leydiler" gibi lise terk değil, çevresinde olanlara kayıtsız hiç değil dövsen dövülür tecavüz etsen yeridir.
Tarafsız 2013-06-02 01:28:20
Şu an Ceviz Kabuğu'nu izliyorum, gazeteci H. Cevizoğlu savaşın ve anarşinin ateşini ateşleyen ermeni bozması (barışçı) sırrı süreyya'yı gezi parkında kepçenin önüne dikildiği için milli kahraman ilan ediyor. pkk Habur'da da gezi parkında da şovunu istediği gibi yapıyor, gezi parkında bir farkla orada taşeron kullanıyor.
İsime gerek yok 2013-06-02 01:36:10
İnsanın fikri olması için önce bilgisi olmalı...
Anonim 2013-06-02 01:42:22
Ben Bulgaristan göçmeniyim ama buradaki cahil olduğu açık olan bazı kişilerin yorumları nedeniyle milli kimliğimden utanıyorum. Yazık yazık elini vicdanına koy sonra yorum yaz. Çıkar at gözlüklerini sene 2013 olmuş hala örümcek beyini ile yorum yazıyorsun. Ama boş ver ben senin içinde senin çocukların içinde direnirim. Sen sadece 3-5 kuruş paranın peşinde koş. Birilerinin yalakalığını yap.
Tarafsız 2013-06-02 01:54:26
kebabçeci Anonim, Türkiye'de liseyı ittire kaktıra zor bitirirsiniz sonra Sofya'da babanızın parasıyla kendinizi adam olduk zannedersiniz.

http://www.standartnews.com/balgariya/turski_studenti_na_protest_u_nas_v_zashtita_na_istanbul-190681.html
Perperek Der ki... 2013-06-02 08:50:08
Ben Bulgaristan göçmeniyim ama buradaki cahil olduğu açık olan bazı kişilerin yorumları nedeniyle milli kimliğimden utanıyorum.
___________________________________

Aydaaaa, Bulgaristan göçmeni diye milli bir kimlik mi var? Sen ilk önce uydurduğun "milli kimliğin" hesabını ver sonra başkasından utanç duy!
Perperek Der ki... 2013-06-02 09:07:58
Taksim Gezi olayları ayakların baş olma dönemi için sonun başlangıcı geldiğini göstermiştir.
Anonim 2013-06-02 12:26:51
Rahat ol tarafsız liseyi ittire ittire bitirmedim. Üniversiteyi Türkiye'de okudum. Yüksek Lisansı'da Almanya'da yaptım.
Tarafsiza 2013-06-02 17:17:49
Sen ne konuştuğunu bil de konuş yalaka.
tarafsiza 2013-06-02 17:19:08
Dün gördün olayları göt korkusu sardı değil mi? Bizanstan kalma mermer parçasımış. İşinize gelince denizden çanak çömlek çıktı de işinize gelince biz tarihi yeniden ihya ediyoruz de. Onu anca sen yersin.
Tarafsız 2013-06-02 18:38:33
''Perperek Der ki... 2013-06-02 09:07:58
Taksim Gezi olayları ayakların baş olma dönemi için sonun başlangıcı geldiğini göstermiştir.''

senin bu sözlerin tıpa tıp aynılarını 1990 dan beri d. perinçek her fırsatta tekrarlar durur, ulusal kanal ise 13 seneden beri günde 5 vakit söyler durur.

dostum, kendini fazla kaptırma bu tür sözlere ''it üğrür kervan yürür''

ALLAH Türkiyemize zeval vermesin
Tarafsız 2013-06-02 18:39:28
''Tarafsiza 2013-06-02 17:17:49
Sen ne konuştuğunu bil de konuş yalaka.''

de git işine LÜMPEN!!!
Perperek Der ki... 2013-06-02 20:07:05
Perinçek ile işim olmadığı için ne dediğini bilemem. Ama Tayyib'in Esad'ın pozisyonuna düştüğü gün gibi ortada yaptığım yaptık dediğim dediklerin siyasi ömrü uzun değildir.
Tarafsız 2013-06-02 20:31:35
Yahu bir ermeni bozması bir kinocu Türkiye'yi karıştırdı diye zil takıp oynayacaksınız valla, aferim size.

Sonunda Gazi Mustafa Kemal Atatürk ile apo'yu yan yana getirdiniz, helal olsun.

http://img.internethaber.com/other/ocalan.20130602021813.jpg
Hak ve Adalet orgutu 2013-06-02 21:01:39
Bu capulcularin amaclari besbelli,gezi parkini bahane edip,kendi halkini bombalayan esed katiline ve ermeni kasaplarinin hedeflerine ulasmalari icin Turkiye,yi bir baska olaylarla mesgul ederek zaman kazanmaktir amaclari.Turk milleti cok sabirli bir Millettir,sabri tastigi an o capulculari,marjinal gruplarin militanlarina oyle bir ders verir ki Yvus sultan Selim hanin ruhunu rahatlatir.Guya o serefsiz hainler kargasa yaratip Turkiyenin guclenmesini engelleceklerini saniyorlar.
Perperek Der ki... 2013-06-02 21:10:00
Kimin başlattığı hiç önemli değil önemli olan bundan sonraki gidişat, ağlayan adamlar oratoryosu en yakın zamanda vatana ihanetten mahkeme önüne çıkmalı. O zaman zil de takarım nitekim...
Tarafsız 2013-06-02 21:27:11
doğrudur, bu adamlar kesinlikle vatana ihanetten yagılanmalılar. 17 bin km bölünmüş yol, hizlı trenler, salık sisteminde dünyada ilk sıralarda olmak, okullardakı sınıf sayılarını 50 den 30 a düşürmek, paradan 6 sıfır atmak, enflasyonu düşürmek, imf ye borçlu olmamak, milli geliri 10 yılda 3 e katlamak v.s. vatana büyük ihanettir.
Tarafsız 2013-06-02 21:38:13
perperek, şu an ulusal kanalda 'obratna rezba'nın biri program yapıyo, onunla düşünceleriniz %100 örtüşüyo desem yeridir, izlemeni öneririm.
Perperek Der ki... 2013-06-02 21:46:51
Ben televizyon seyretmem onun için AKP'nin kendi cebinden yapmış olduğu yatırımları bilelem. İdeolojik eğilimli kanalları da bilmediğim için bahsettiğin konuya da fransızım ama dışarda 60 dakikadır hala sönmeyen bir heyecan var hepsi de senin dediğin adamlardan olsa gerek.
Tarafsız 2013-06-02 21:56:52
desene züccaciyeler ve araba servisleri yaşadı. bizim birda kornası bozulmayan araba kalmadı, millet evlerindeki bütün tencerenin götlerini deldi, tencere dibin kara diye diye. senin tencereler ne halde, yoksam sen mumları mı yakıp söndürüyon?
Perperek Der ki... 2013-06-02 22:11:34
Allah Allah, demek senin mahallende de Ulu Türk Milleti milliyetsiz ayak takımının saltanatını kabul etmiyor. Dedim ya televizyon seyretmem onun için bu patırtı benim için sürpriz oldu Susurluk kazasını müteakiben olan lamba yakıp söndürmeler gibi bir iki cılız hareket ve 5 dakikada susarlar diye düşünmüştüm ama bir saati geçti millet bana mısın demiyor saat 3'te işe gidecekmişim hiç umurlarında değil. Mum olayına gelince isabetsiz bir şaka olduğunu farz ederek geçiyorum.
Tarafsız 2013-06-02 22:29:33
valla bir ermeni bozmasının hareketi kelebek etkisi yarattı, Alah bunun belasını versin, bu olayları yapanların ve olaylara sevinenlerin de. ne lan bu önüne geleni süpürüyorlar çekirge sürüleri gibi, millet ve devlet mallarına verdikleri hasarın hakkı hesabı yok.
Tarafsız 2013-06-02 23:39:45
Tükiye ne zaman ayağa kalksa hep aynı kanıbozuklar aynı oyunu oynuyorlar. bu allahsızlar Erbakan hocama yapmadıklarını bırakmadılar, hainlik bunların iliklerine kadar işlemiş.

2002 ye göre Türkiye'nin 2012 de AR-GEye ayırdığı kaynak yüz mislinden fazla. bunların derdi üzüm yemek değil arkadaş.
saas 2013-06-03 00:03:49
tüm yorumlar okudum üşenmeden "tarafsız" arkadaşımızın yazdıklarına aynen katılıyorum bizim göçmenlerdende duyarlı insanlar varmış diyorum. birde kendini aydın sanan körler var işte bunlar en cahil insanlardır sen ak dersi o kara bu zihniyet değilmiydi eskiden su akar türk bakar diyen şimdi ne oldu... bunlar biryerden yönetiliyor bizimkilerde maşa oluyor
Perperek Der ki... 2013-06-03 00:23:06
birde kendini aydın sanan körler var işte bunlar en cahil insanlardır
________________________________________

Bir de kendini seçilmiş kral sanan sünepeler var...
fes 2013-06-03 01:15:54
Akaretler yokuşundan yeni geldim, halk kibrin burnunu fena sürtüyor. Beşiktaş yanıyor.

PKK ile müzakere ve anayasa yapmanın bedeli ağar olacak galiba.
saas 2013-06-03 01:42:47
bazılarının zoruna gider doğru yazdıklarım. yazacak birşey bulamayıp saçmalarlar böyle. aldırmam ben bu yazılara kardaşşş halk artık sizin zihniyetinize ve yalanlarınıza kanmıyor gerçek cevabı sandıkta veriyor bilader sizin devriniz bitti...
fes 2013-06-03 07:25:45
Sen öyle san. 1919'da sizin devriniz bitti, biz ingilizle fransızla, rumla ve ermeniyle gül gibi yaşayacağız diyenler olmuştı, ama daha sonra neler olduğunu dünya alem gördü.

Türklerin devri bitmez, demiri eritip bendine sığmaz taşar enginlere.
Tarafsız 2013-06-03 10:13:37
''fes 2013-06-03 01:15:54
Akaretler yokuşundan yeni geldim, halk kibrin burnunu fena sürtüyor. Beşiktaş yanıyor.

PKK ile müzakere ve anayasa yapmanın bedeli ağar olacak galiba.''

Türk bayrağının üstüne Atatürk resimleri çizenlerin zihniyetini ben 15 sene önce çözdüm ama sen ömür boyu çözemeyeceksin fes, yada sen de çözdün ama olması gereken fotograftaki gibi olması lazım diyorsun, bilemiyorum...

http://img.internethaber.com/other/ocalan.20130602021813.jpg
Tarafsız 2013-06-03 10:22:00
saas ve Hak ve Adalet orgutu, iyiki varsınız Allah sizden razı olsun...
Perperek Der ki... 2013-06-03 19:40:55
Diojen ile Roman Diojeni aynı kişi zanneden bir zihniyetin, çoğulcu Plüralist demokrasiyi çoğunluğun demokrasisi zannetmesi iptidailiğin daniskalışmış halidir.
fes 2013-06-03 23:21:44
Zalime daha ilk baştan destek vermedim. Demek oniki sene önce bazı şeyleri "çözmüşüm". Zülüm ile abat olunmaz.

İsteklerimiz şunlardır:

1- Gavurdan akıl almayı istemezük.

2 - Pkk ile anyasa istemezük

3 - Suriye ve İranla savaş istemezük
Berlin Bul.Türk. 2013-06-03 23:21:44
Hanımefendiler, Beyefendiler: Bakınız, bana bir ülke gösterin devletinin memuru, hükümetlerinin büyükleri; devletinin kurucularına yıllardır dil uzatsın… Siz Türk vatandaşı olarak hiç mi vicdanınız sızlamıyor? Bu günkü bütün siyasi hareketler varlıklarını Cumhuriyete ve ikinci aşamasında 1946 yılında çok partili sisteme geçirenlere borçlu mu, değil mi? Dinimizde rahmetlilerin ardından konuşmak var mı, yok mu?
Perperek Der ki... 2013-06-04 21:22:17
Türkiye iç savaşa giderse
____________________________

Türkiye iç savaşa ancak Tayyip'in zor zaptettiği o meşhur %50 sahneye çıkarsa girer.
Tarafsız 2013-06-04 21:36:36
o % 50 Türkiye'yi ayakta tutan güç, onlar işinde gücünde, sahnede işleri olmaz, hele vandal lümpenlerle hiç işleri olmaz.

kırıyonuz, döküyonuz, yakıyonuz ne geçiyo elinize?

fes'ten kına artarsa sen de yakarsın.
Hak ve Adalet orgutu 2013-06-05 12:45:17
Enerjide bagimsiz,guclu savunma sanayimiz,disa borcu olmiyan bir ulke,merkez bnk.yuzelli miliyar dolari bulunan,ihracaati ikiyuz milyar dolari gecen,turizimden yuz milyar dolar kazanan,duble yollar,hizli trenler,deniz alti tup gecitleri,koprular ve daha bir cok kalkinma hamleleri gerceklestiren bir hukumeti,bir devleti emperist devletler ve ic mihraklar bunu hazmetmeleri mumkun degildir.Kendilerini de parlasalar,yirtilsalarda,guclu Turkiyeyi artik kimse durduramaz,firenliyemez,gercekler bunlardir,gezi yolu bir bahanedir.Sultan Selim Hanin nesilinden olusan,Mustafa Kemal Ataturk tarafindan kurulan Turkiye Cumhurriyetini yikmaya,parcalamaya kimsenin gucu yetmez.Kahrolsun emperyalistler,yere batsin komunist zihniyetli boluculer.NE MUTLU TURKUM DIYENE.