Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
23 Şubat 2020
HABERLER » Dünya
Nilüfer BAL-GÖǒü baş tacı etti…

Nilüfer BAL-GÖǒü baş tacı etti…

07 Şubat 2014

Nilüfer Belediyesi, kendisine ait olan bir binayı 25 yıllık süreyle BAL-GÖÇ Kültür ve Dayanışma Derneği’nin kullanımına tahsis etti. Kurucu Başkan Mümin Gençoğlu’nun 21’inci ölüm yıldönümünde alınan kararla BAL-GÖÇ Genel Merkezi Nilüfer’e taşınacak.

Nilüfer Belediye Meclisi tarihi bir karara imza attı. Şubat Ayı Belediye Meclisi toplantısında, Belediye’ye ait olan Karaman Mahallesi’ndeki bir binanın 25 yıl süreyle BAL-GÖǒe tahsis edilmesi oy birliğiyle kabul edildi. Meclis BAL-GÖÇ ile konuya ilişkin protokol yapılması için de Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’e de tam yetki verdi.

Kararla birlikte Yıldırım’da eskiyen bir binada çalışmalarını yürüten BAL-GÖÇ Genel Merkezi Nilüfer’e taşınacak. Belediye Meclisi’nde konuşan Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, alınan karardan büyük mutluluk duyduğunu söyledi. BAL-GÖÇ yönetiminin Büyükşehir ve diğer ilçe belediyelerinden bina talebinde bulunmasına karşın olumlu yanıt alamadıklarını hatırlatan Bozbey, “Nilüfer Belediyesi olarak bu konuda destek sağlamaktan mutluluk duyuyoruz” diye konuştu.

Bozbey, BAL-GÖǒün haklarını sonuna kadar koruyacaklarını kaydetti. Başkan Bozbey’in konuşması Meclis toplantısına katılan BAL-GÖÇ yönetici ve üyeleri tarafından alkışlarla karşılandı.

BAL-GÖÇ Genel Başkanı Doç. Dr. Yüksel Özkan da Meclis üyelerinden izin alarak kısa bir teşekkür konuşması yaptı. Derneğin 1985 yılında Merhum Mümin Gençoğlu’nun katkılarıyla kurulduğunu hatırlatan Özkan, şu anda dokuz şubelerinin bulunduğunu söyledi. Kısa adı B.G.F. olan Balkan Türkleri Göçmen ve Mülteci Dernekleri Federasyonun merkezinin de burası olacağını (B.G.F.’in, Bursa BAL-GÖÇ, İzmir BAL-GÖÇ, Yalova BAL-GÖÇ, Kocaeli BAL-TÜRK, İstanbul/Kartal BALKANLILAR Dernekleri’inden oluştuğunu da belirtti). Türkiye’nin birliği ve bütünlüğüne sahip çıktıklarını belirten Yüksel Özkan, hiç kimseyi ötekileştirmediklerini vurguladı. Yüksel Özkan “Bizler Nilüfer’e katkı sağlayacağız. Anadolu Yörük kültürünüzü iyi bir mekanda sergileyeceğiz” diyerek Başkan Bozbey’e verdiği destekten dolayı defalarca teşekkür etti.

Yüksel Özkan, yılardır mekan sıkıntısı çeken BAL-GÖÇ Görükle Şubesine de 6 ay önce Nilüfer Belediye Başkanı Sayın Mustafa Bozbey’in 1350 m2 lik bir alan tahsisi ettiğini belirterek bunun içinde Görükle Göçmen Konutları sakinleri ve tüm göçmen camiası adına şükranlarını sundu. İçine bir idare binası ve bir lokali olacak tesisin yakında hizmete açılacak olmasının ayrı bir mutluluk olduğunu söyleyen Genel Başkan Doç. Dr. Yüksel Özkan, “bu tesisiler tüm Nilüferlilerindir, hepinizi bekliyoruz” derken Nilüfer’e zenginlik katacaklarını söyledi..

Yüksel Özkan konuşmasının sonunda, “ Nilüfer için tatlı yiyelim tatlı konuşalım, toplantı sonunda hepinizi ikramımıza bekliyoruz” diyerek tüm Belediye Meclis Üyelerine de karar için teşekkür etti.

Toplantı sonrası çıkış salonunda BAL-GÖÇ Yöneticileri başta Nilüfer Belediye Başkanı Sayın Mustafa Bozbey ve çalışma arkadaşlarına baklava ikramında bulundular. Bu tarihi olay çektirilen fotoğraflar ile ölümsüzleştirildi.

“Sevgili Bursalılar, bu güzel ilçemiz Nilüfer’de güzel ve modern tesislerimizde siz üyelerimiz ve tüm dostlarımız ile yakın zamanda görüşmek dileği ile…”
Saygılarımla…

Doç. Dr. Yüksel Özkan, BAL-GÖÇ ve B.G.F. Genel Başkanı

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


bursalı 2014-02-07 10:28:28
bu bina yıldırımdaki harabenin yanında saray gibi kalıyor.teşekkürler bozbey
Bursalılar 2014-02-07 11:15:14
BALGÖÇ Bursa Türklerin değil Bulgaristan devletinin hizmetinde olduğunu Nilüfer yöneticilerin haberleri var mıdır acaba.
Yalancıya bak 2014-02-07 18:53:24
O da ne Bursalı, bulgar devletine nasıl hizmet ediyorlar? Sen kafayı mı yedin, böyle saçma sözleri nasıl söyleyebiliyorsun? Bir bildiğin varsa hemen açıkla.
A.V.Berlin 2014-02-07 19:05:39
Dava arkadaslarima son cagrim:BKP silah zoruyla adlarimizi degistirmek orf ve ananelerimizi yasak koydugu oFELAKET(bulgaristan Turkleri icin)doneminde Analarimizi Babalarimizi Eslerimizi ve cocuklarimizi(evli olanlar)!!!!bulgaristan Turklerinin var olmalari ICIN!!!!kaderlerine terk ederek bu kutsal mucadeleyi baslatmadik mi????.Ben sahsen pek dedi kodulara inananlardan degilim.Son zamanlarda o kadar dedi kodular (cok sevdigim ve kardes bildigim )ortaligi alak bulak ettigisu gunlerimizde !!!isimlerini telafuz etmeme gerek kalmaksizin !!!.O dedikodularin onda biri gercekse eger!!!!KALBIME saplanan hancer!!!!Para pul icin davasini!halkini kalbime hanceri vuran O cok sevdigim ve inandigim YIGIT bildigimin ta kendisidir.Sizlere sesleniyorum:Kircaali bolgesi MERT YIGITLER:Bursada ki Osmana !Mumine! Orhana!ve bursali tum dava arkadaslarima!.izmirde ikamet eden Burhan!Ismet Halil!Hilmi ! Sakir! Kerim!Huseyin!Nuray!Mehmet! Selahattin!ve daha bir cok(kusuruma bakmayin adlarinizi soylemedigim dava arkadaslarim)mucadele veren yigitlerimiz.Yuce Allahimiz Sahidimizdir ki bizler bulgaristan Turklerine gelmis olan demokrasinin(Sehitler vererek)MIMARLARIYIZ(odedigimiz buyuk bedeller karsisinda)Bulgaristan Turklerine bu ozgurluk(cok eksikleri olsada!Anadili turkce egitimi!anayasa korumasi altina Turk azinligi ve daha bir cok HAK ETTIGIMIZ HAKLARIMIZI almamis olsakta (ekonomi sikintilarini bizler yaratmadik)!!!.Biz dava adamlari olarak !!!siyasi ve ekonomi geleismeleri (nerden bilseydik ki!!!aramiza sizdrilan bir cok DS.ajaninin!!cokmekte olan bulgaristan BKP partisinin gorevli olarak gonderdikleri Turk isimli aydin gecinenleri)Ya bu gidisaata dur diyeceyiz ve yada !!!Asimilasyon doneminde cektigimiz iskenceleri MAHSER GUNUNDE RABBIMIZIN HUZURUNDA !!!Birbirimizin dustugu hatalarin (para pul karsiligi davamizi halkimizi satanlardan hesap sorulmasini YUCE RABBIMIZ saglayacaktir!!!.Hala cok gec olmadan(hata yapanlar)SOZUMUZE !OZUMUZE DAVAMIZA Halkimiza DONELIM.saygilarimla!tum direnisi baslatan ve ceza evlerinde iskence gorerek bedelini cok agir odeyen (Sehit yakinlarina)ve dava adamlari arkadaslarima.
Yalancıya bak 2014-02-07 22:38:30
Bu gün Du Pİ Se /dps/ Türklere ne kazandırdı. İsim yazmaya kalkarsak Kırcaali Haber yorumları kişiliğe hakaret olarak değerlendiriyor ve siliyor.
24 yıl ana dil zorunlu hale getirilmedi, işsizlik en yüksek Türk ve Pomak bölgelerinde. Ne hikmetse DPS işsizliğin suçlusu GERB partisine yüklemeye çalışıyor. Kütüklerde zorunlu verilen isimler hala silinmedi. 60 bin den fazla Bulgaristan Türkü Türkiye'de hala Bulgar isimlerle dolaşıyor.
BALGÖÇ ile DPS ortak toplantılarda Türkiye'de ve Bulgaristan'da Bulgar sanatçılarla konser vermekte.
Propaganda anadil ile yapılmamakta öneri verdik ama kabul etmedi Bulgar diyor. Hala sosyal hakları verilmedi DPS Bulgaristan AB girmezden önce gelen heyetlere Türklerin devletle hiç bir sıkıntıları olmadıklarını en az 8 gelen heyette söyleyip imzaları var.
Avrupa İnsan Hakları Mahkemelerine bir kez müracaatta bulunmadılar o dps yönetimi.
Bulgaristan'da Türkler yaşadıkları bölgeleri terk ediyorlar bu da eski komünistlerin istedikleri.
Türklerin bölgelerine yatırımları dps kasten engellediği biliniyor. Daha neler neler..........
Yalancıya bak 2014-02-07 22:44:56
Yunanistan'da iki Türk milletvekilli Yunan devletine kan kusturuyor.
AB mahkemelerinde Yunana Türk kelimesini kabul ettirdiler.
Vakıf mallarını çatır çatır alıyorlar Türkçe okullarda anadillerini rahatça okuyabiliyorlar.
DAHA NELER NELER
Ya Du Sİ Se /dps/ yönetimi hangi konuda AB insan hakları mahkemelerine baş vurdular ? Daha neler neler...........

KİM YALANCI
Yalancıya bak 2014-02-07 22:47:41
Bu gün Du Pİ Se yönetimi onlara çalışan tek bir Eski Zaara mahkûmuna bir çuval para veriyorlar.
Gerçek için çalışan Eski Zaara mahkumlarını BÖLÜCÜ olarak lanetliyorlar.
aha neler neler..........
bursalı 2014-02-07 23:52:04
"bursalılar" isimli şahsa: İddianı kanıtlamazsan namertsin.Söylediğini kanıtlamakla mükellefsin
Sarsak ve aptal 2014-02-08 08:44:09
Yunanistanda iki namerde sığınmış yalaka milletvekili yunana kan kustirika yaptırıyorlarmış. Yapma yauuuv! Duy da inanma.

Ulan zibidi İnsan hakları mahkemesine sen başvursana, niye hepsini ondan bundan bekliyorsun. Vur kafanı Brüksel'in betonuna, başvurmak nasıl olurmuş gör. Nasıl olsa sana usul erkan, prosedür falan yok.
Yalancının mumu 2014-02-08 10:01:55
Mendebur Bursalılar, iddia ettiğin yalanlarla ilgili hala bir açıklama yapmayacak mısın? Rezil herif, sinsi sinsi sinme, çık ortaya!
Tıksırınca yiyin efendiler 2014-02-09 19:13:05
Mahvettin Kradlivi'yi bilir misiniz? Ailecek soyguna kalkışmışlar, ye babam ye!
Yalancıya bak 2014-02-09 19:38:08
Yalancının mumu 2014-02-08 10:01:55

Mendebur Bursalılar :
Mendebur ancak kelimeyi kullanana yakışır
ne kanıtı istersin her şey ulu orta kanıtı görmüyorsan kimin suçu?
biraz sağına soluna baksan GÖRÜRSÜN ama ........
Atmaca 2014-02-09 20:22:40
BAL-GÖÇ eer nülifer belediyesinin bu kulübesine kaldıysa artık yok demektir.Nülüfer belediyeside akıllarınca seçim yatırımı yapmışlar.
Sığı düşünenler için geçerli!!!
Derin düşünce dediğin bu mu? 2014-02-10 17:53:10
Fotoğraflara baktığımızda bina hiç de kulübeye benzemiyor, tersine neredeyse villaya benziyor. Gerçi Mahvettin Kradlivi denen şahsın Kısıklıda, Urlada, Bodrumda ve Trakyada arzı endam eden villaları gibi havuzlu mavuzlu değil, ama yine de iyi sayılır. Bu itibarla Atmaca adındaki arkadaş tam olarak ne demek istedi, anlaşılamıyor.

Arkadaşın derin düşüncesi yazıya bak bak asla çıkmıyor, ne demek istedi, kesinlikle çıkmıyor.
Atmaca 2014-02-10 20:18:25
Bratçed ,benim yazdığımı anlamaya derin düşünce gerekmez,derin düşünce CHP nülüfer belediyesinin seçimlere az kala yaptığı Bal-Göç'e kuyruk sallama.

Bu haraketiyle CHP sığı düşünceleri etkileyebilir.Çaktınmı?Gene mi çakamadın?
Aptal bir atmaca 2014-02-11 00:02:46
Senin gibi keçi inadını etkileyemez canım orası doğru, ama aklı başında herkes bu bina eski binadan daha iyi der ve destekler. Bak yukarıda Bursalı arkadaş ne diyor, bu bina eskisini yanında saray saray diyor. Keşke akape de göçmenlere saygı göstererek kuyruk sallasaydı ( değim senin ) derim ben.

Buna karşın Mahvettin Kırkız mafyası göçmen derneğine tavır alıyor, Atürkçü ve laik olduklarından ceza kesmeye yelteniyor.
Atmaca 2014-02-11 00:36:53
Sen çok akıllısın ama şu soruyu sormak hiç bir türlü aklına gelmiyor.BAL-GÖÇ 28 yıldır kendine ağit bir bina niye yapamadıda bir belediye başkanına muhtaç (chp ,mhp ,akp.......)hiç fark etmiyor???
Değirmenin suyu nereden 2014-02-11 08:47:14
Muhtaç ne demek, Bal-göç'ün fabrikaları, hanları hamamları mı var? Derneğin geliri nereden, müthiş aidatlar mı ödüyorsun? Yok öyle bir şey.

Şu gördüğün binayı kendin kira olarak tutsan, içine oturttuğun insanların maaşları var, yakıt parası, su parası ayda ne eder, derin düşüncenle hiç düşündün mü?

Duyduğuma göre bağışı yapan belediye başkanı göçmen kökenliymiş; göçmen kökenli vatandaşlarla dayanışma içerisinde olması takdir edilecek bir davranış değil midir? Kürdü, gürcüsü, dincisi, yılanı çıyanı dayanışma içerisine girmişken biz bön bön bakalım mı?
Bg Türkü 2014-02-11 09:34:39
Turan Gençoğlu Bulgaristan AB girmezden önce İzmir, Bursa toplantılar yaptı sakın Bulgaristan'a engel olmayalım AB girdiğinde sizin sosyal haklarınız otomatikman çözülecek diye vaatte bulunmuştu.
Bunlar Bulgaristan ile ticaret yapıyor derneği bu yolda kullanılıyor ayrıca son seçimlerde DPS o ajan yönetime tam destek verdiler.
Bu güne bu gün BALGÖÇ kala DPS mecliste Türklerin ve Pomakların haklarını korumaları için baskı yapmamakta.
DPS seçimlerde BALGÖÇ resmi olmayan yollardan mali destek de verildiği konuşuluyor onlar parayla oy nasıl alındığını iyi biliyorlar.
Trışkadan konuşmalar 2014-02-11 10:27:41
Aptal aptal konuşuyorsunuz dediğimde kızmayın. Değil Gençoğlu'nun Türkiye ayağa kalksa geene Bulgaristan'ın AB'ye girmesini engelleyemezdi; ne konuşuyorsunuz siz?

Bulgaristan'la ticaret yapıyormuş, derneği bu amaçla kullanıyormuş. Suçlamaya bak. Yapabiliyorsa aferin işte! Amaç zaten Türk iş adamlarının ticari gücünün artması değil mi; buna bir katkı yapabiliyorsa çok başarılı olmuş demektir.

Dps'nin Türkiye'de bir derneğe parasal destek yapabilecek kadar mali olarak çok güçlü olduğunu hiç zannetmiyorum, ama yapıyorlarsa buna sadece sevinilir; demek lobi işlerini de öğrenmişler diye sevinilir. Ama ben hiç zannetmiyorum, ortaya kanıt sunmak gerek.
macirr aga 2014-04-01 03:58:09