Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali Mahkemesi önünde sıkı önlem

Kırcaali Mahkemesi önünde sıkı önlem

25 Şubat 2014

Bugün sıkı güvenlik önlemleri altında Kırcaali Bölge Mahkemesi’nde Başmüftülüğün şu anda Bölge Tarih Müzesi olan medrese binasının iade edilmesi için devlete açtığı davanın ikinci duruşması başladı.

14 Şubat’ta, Filibe'nin merkezindeki Cuma Camisi'ne taş, sis ve ses bombalarıyla saldırıların ardından, futbol taraftarları 25 Şubat’ta bugün Kırcaali’de protesto düzenleyeceklerini duyurmuşlardı.

Bu olaylara karşı sıkı önlemler alan polis, Kırcaali mahkemesi önünde tam 11 jandarma aracıyla güveni sağlamakta.

Şuana kadar yaklaşık 30 kişi mahkeme etrafına toplanmakta. Jandarmanın yanı sıra, ambulans ve itfaiye araçları da mahkeme önünde hazır bulunmakta.

Polis, Belomorski bulvarını kapatarak, protesto eylemi düzenleyecek olanlara Kırcaali mahkemesinden 300 metre uzak olan Drujba stadyumunu önerdi.

Kaynak: Sebahat AHMET


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2014-02-25 11:55:49
Kıçı bitli Cangolar da toplanmış...
Mustafa IŞIK 2014-02-25 12:06:01
ALLAH'IN İZNİYLE ADALET YERİNİ BULACAK,MEDRESE VE DİĞER VAKIF MALLARI ECDANIN TORUNLARINA İADE EDİLECEK ...

ALLAH'TAN ANCAK KAFİRLER ÜMİT KESER ... :)

MÜFTÜLÜĞÜMÜZÜ TEMSİLEN ORADAKİ YETKİLİLERİMİZE SELAMLAR . ŞEKERPINAR- GEBZE'DEN.
perperek delisi 2014-02-25 12:19:52
orada toplanan 50 soysuz cok dikkat etsin cunku sabrimiz tasmak uzere!
Deliormanın Deli efesi 2014-02-25 15:28:51
Korkunun ölüme faydası olmaz.Bulgaristan Türk gençleri korkaklık gösterirlerse,bu gün meydanlarda babayiğitlik taslayan bulgarlar,yarın yatak odalarımızın kapısına kadar gelir,güç gösterisinde bulunabilirler.
fehim akan 2014-02-25 15:38:44
Soysuz adiler ordusu. Tarihleri boyunca yalakalik yaparak ilerlemeye ugrasan adi bir irktir bulgarlar.adam zannederler kendilerini. Sonradan gorme ve hala bir bo.. olmamis topluluk.
Haklı talepler 2014-02-25 18:10:53
Karşı gösterilerin yapılması şart olmuş. Barışçıl gösterilerle talepler dile getirilmeli. Türkler demokratik gösteri yapmayı öğrenmeliler.
Türksoy 2014-02-25 19:34:41
Bu camiler,medreseler hepsi atalarımızın eserleri ve biz Bulgaristan Türklerine emanetidir,gasp ettikleri eserlerimizi vermemek için toplanıyorlar olay çıkartıyor gyavurlar,
Gülen Adam 2014-02-25 22:30:43
Deliormanın Deli Efesi'nin dediklerine kesinlikle katılıyorum. Klavye başında erkeklik olmuyor. Yesinler sabrınızı. Klavyeden erkeklik taslıyorsunuz. Bu zamana kadar attınız tuttunuz. Biz de kiliseleri taşlayalım diye ırkçıyla ırkçı oldunuz. EE adamlar geldi bizim içimizde eylem yaptılar birinizin bile gıkı çıkmadı. Nerde bizim lütfi nerde o sizin yere göğe sığdıramadığınız partinin geleceği dediğiniz erdinç. Nerede bu kasabada biz belene'de yattık biz Türk halkı temsil ettik diyen sahtekarlar (Aralarında bu ünvanı hakeden saygıdeğer insanları ayrı tutuyorum). Neden bir tanesi bugün bu duruşmaya katılıp hocalarımıza müftümüze destek vermedi. Lütfi MESTAN neden duruşmaya katılıp da bu haklı direnişimizde elimizden geleni ardımıza koymayacaz demedi. Onun işi olabilir herşey olabilir 2 3 tane milletvekili de mi gönderemedi. Peki ya yıllarca kandırıldık hakkımızı savunacaz diyen Kasımcılar nerde. Bugün ortaya çıkmayacaklarsa ne zaman ortaya çıkacaklar. Şimdiden yorumumdan alınıp hakaret edecek yorumculara da sevgilerimi iletiyorum. Dediğiniz lafları da siz ve sizin gibi boş konuşanlara armağan ediyorum.
Er 2014-02-25 23:12:49
Gulen adam biz Gospodiniz Huligan (uluchnitsi) degiliz.
seit 2014-02-26 22:36:16
siz bg yi birakin tr yin haline bakin :D :D :D :D yerlere yatiom gulmekten :D :D :D beter oldu tr
Gülün doyasıya ağlanacak halim 2014-02-27 09:03:59
Gülmekten yerlere yat Seyit, hakkın var. Mahvettin Kradlivi diye biri var, Osmanlı'da arda kalan devletin üzerine çöreklenmiş, milleti haraca bağlamış, evinde bir milyar dolar para biriktirmiş, mahdumu ve filo sahibi olan şahsa telefon ediyor, evden paraları çıkart diyor. Ne kadar para, bir TR dolusu para, sen sanırsın saman ballesi yüklüyorlar. 14 saat boyunca parayı alaman kürekleriyle atıyorlar atıyorlar bitiremiyorlar. Saat 23. 30 Mahvettin sözde kriptolu telefondan evi arıyor, ne oldu bitirdiniz mi diye, yok babacığım daha bitmedi ama sadece 30 milyon evro kaldı diyor. Ya, işler bu takım bu takım, halimiz bu, halimizi türk milletinin yüce katına arz ederiz. İzmir'in Sarnıç mah. oturan biri var, "yok öyle yağma, o sözünü ettiğin yüce katta biz oturuyoruz" diyor. Napçaz şinni, şakşuka adamlar milletin yüce katına çöreklenmişler, arzuhalimizi kimler kabul edecek diye kara kara düşünmekteyiz.
Mustafa Mert 2014-02-27 09:46:42
Adalet yerini bulmalı komünist rejimin gasp ettiği Müslüman ,Türk vakıflarının malarını koşulsuz iade etmeli. Demokrasının gereği bu olması gerekir.
seit 2014-02-27 20:32:36
AKP ye oy verenler düsünsün 12 senedir akp iktidar e peki bu cahil halk hicmi düsünmez ulkeyi soya soya sogana cevire cevire ne hale geldi tr . BEN ATATÜRKCÜYÜM CUMHURİYETCİYİM AMA inanirmisin bugun utaniyorum bu gerizekali halkin icinde olduğum icin. ATATÜRK gibi birisi gelmeden tr zor düzelir. TEK UMUDUMUZ CHP. SAYGILAR .
Bektaş 2014-02-28 09:50:58
seit,
Kapıkule işte orda hai naş naş, siktir ol, defol git nereye a.....n a......a gideceksen...

Demagoji yapma burda! Sadece 13-15 sene önce sn. Ecevit zamanında Türkiyemi donuna kadar soyup soğana çevirdiler, bütün kaynaklarını dışarıya aktardılar... Allah o günlerimizi bir daha aratmaz inşllah!

Hırsızlık her zaman vardır fakat son 12 sene hırsızlığın, yolsuzluğun en az yapıldığı dönemlerdendir...