Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
22 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Bakan Davutoğlu, Bulgaristan'a geliyor

Bakan Davutoğlu, Bulgaristan'a geliyor

27 Şubat 2014

Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Bulgaristan'a resmi bir ziyaret gerçekleştirecek.

Dışişleri Bakanı Davutoğlu'nun, Bulgaristan Dışişleri Bakanı Kristian Vigenin'in davetine icabetle, 27-28 Şubat 2014 tarihlerinde Bulgaristan'a resmi bir ziyaret gerçekleştirecek.

Ziyareti sırasında Bakan Davutoğlu'nun, mevkidaşı Vigenin ile görüşeceği, ayrıca Bulgaristan Cumhurbaşkanı Rosen Plevneliev, Ulusal Meclis Başkanı Mihail Mikov ve Başbakan Plamen Oreşarski tarafından kabul edileceği belirtildi.

Sayın Bakan, Bulgaristan Başmüftülüğü'nü de ziyaret edecektir. Söz konusu resmi ziyaret vesilesiyle yapılacak ikili görüşmelerde, Bulgaristan ile her alanda olumlu seyreden ilişkilerin tüm veçheleri gözden geçirilecek ve her iki ülkeyi ilgilendiren bölgesel ve güncel uluslararası konular hakkında görüş teatisinde bulunulacaktır.

Sofya'daki temaslarının ardından Dışişleri Bakanı Sayın Davutoğlu, 28 Şubat günü Filibe ve Şumnu şehirlerini ziyaret ederek, yerel makamlar ve bu bölgelerde yaşayan soydaşlarla bir araya gelecektir.

Kaynak: IHA


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Der ki... 2014-02-27 13:10:21
Resmi görüşmelerde HÖH ismi geçmiyor yoksa yine mi gayri resmi yalaka Dal ve Körmen eşlik edecek?
Kircaalili. 2014-02-27 14:39:17
Sayim Bakan Ahmed Davutoglu Kendi anadili Túrkçenin ve Arabçanin disinda Dúnyanin en mehsur dillerinden biri olan Ingilizce dilini gayet iyi bilir fakaat Gircali Ana dilinin 100de 90ni bulgarca olan DPS-HÓH Liideri sayin Lútvú Mestan efendi ve Hiç túrkçesi olmuyan Fahri lider Medi Demirov Doganov la TC Dis isleri bakaniA.Davutoglu hangi túrkçeden bahsedipde konusabilirler ki kendi aralarinda bir Anlasma sagliyabilmek için.oysa óyle biri gerekirki tercumaanin biri Komsumuz Túrkíyeden oysa Yasli Bulgaristan túrklerinden olmalidir oda sayin Bakanin vizitesinde yokdur peki bu nasil olacak kiKasim ve Korman Ismayiloglu,nun Túrkçeleri Lútviden bin kat daha dúzgúndúr ve iste o yúzden TC bakani Sayin A. Davutoglu L.Mestanin yerine Kormani seçmis yapilacak birsey yoktur Sayin Davutoglunun Kircaalimize gelmesi için biz gelecekte bize dúsenini yapariz Gelecek Seçimlerde HÓH,hún Liiderligine Lútvúnún yerine Túrkçesi Yúksek Ahlyaaki çok sirin ve gúzel olan Bulgaristan Basmúftú yardimcisi Kircaalinin Yenipazar ilçesi Çubuklulu kóyúnde dogma búyúme sahis Sabanaliyi Liider seçeriz hem daha genç biri hem de Diini bakimindan hem de liider biçiminde Muhtessem bir isimdir Sagbanali.ve Iste bóylelikle bu is olup biter. Ne dersiniz.
her kuşun eti yenmez... 2014-02-27 17:02:40
1989 YILINDAN SONRA BG.de mevki sahibi ajanlık yapmış etnik bulgarlar,geçen 25 yıl zarfında tek,tek komisyon tarafından tespit edilerek,görevlerinden uzaklaştırıldılar.Bunların içinde başbakan,bakanlar milletvekileri,büyükelçiler, generaler,bürokratlar,genel müdürler ve mediya yöneticileri bulunmaktadır.Ajan listesinde ismi kayıtlı olanlar,bulundukları mevkilerden alınıp,kapı dışı edildiler.Bir tek DPS-HÖH'ün AJAN KÖKENLİ YÖNETİCİLERİ,İŞLERİNE DEVAM EDİYORLAR.
Neden?.
Sayın Ahmet Davutoğlunun bu şahsiyetsiz ve neydibelirsiz DPS'nin ajan yöneticcileriyle görüşmesini
aklı selim bir Allahın kulu kabul etmez,edemez.
Dmitriy Danskoy Mahvettin Veli 2014-02-27 20:11:34
Bu paralel yapı var ya, çok sıkıştırdı, her yeri dinliyorlar. Ajan ajan diyenler ajan görmemişler. Ahı gitmiş vahı kalmış 30 sene öncesinin ajanını kim ne yapsın? Pensilvanya merkezli paralel yapı çok yaman, kriptolu telefonları dinleyebiliyorlar, çünkü her yere sızmışlar. A aaa! Bir bakıyorsun Mahvetiniy Velikiy'nin en mahren yerine girmişler iki tane 300 metre uzağa yayın yapan dinleme cihazını yerleştirivermişler. İyi mi? Kriptolu telefon merkezine kendi adamlarını yerleştirmişler ve ürettikleri kriptolu telefonlara casus yazılım yüklemişler. Ya, işler böyle, ajan görmemişsiniz birader.
Atmaca 2014-02-27 21:05:58
Pensilvanyalı hoca dini vecibelerini bırakmış,kendini kumara kaptırmiştır,oynadığı kumarda ''ya batak ,ya çıkak cinsindendir.Bence baştan kaybetmiştir!!!
Paralelin fendi Mahviyi yendi 2014-02-27 22:33:21
Sence bence... bilim böyle yürümez ki. Burada önemli olan arkayı sağlam yere dayayıp dayanmamasıdır. Paralel yapının arkası sağlamdır, ayrıca yaptıklarını kafasına göre değil talimatlara göre
yapmaktadır. Talimat beş köşeli binadan gelmektedir. Hal böyle olunca nasıl kaybetmiş oluyorlar, anlaşılır gibi değildir.

Bağıran adam kaybetmektedir, ölümcül darbeler almıştır ve almaya devam etmektedir. Ayrıca evine bir TR dolusu para nasıl biriktirdi, çoluğunu çocuğunu bu işlere nasıl bulaştırdı cevapları verilmesi gereken önemli sorulardır.
Bektaş 2014-02-27 23:10:21
Bu paralel yapı Karabulut'u çökertir mi Türkiye'nin başına yohusam çökertmez mi?
Sence Türkiye'nin üzerine Karabulut çökerse ta mı iyi olur, bizi uzay çagına taşır mı keMAL?
Kradlivi çok cahil çok 2014-02-28 08:46:38
Karabulut korkusunda Mahvettin Kradliviyi sonsuza kadar başımızda mı tutalım? Bu da bir soru işte. Oğlu koca bir ada satın almak için pazarlık yapıyormuş, Bruney sultanı onun yanında zürt kalır. Karabulutun yanına piskivitçi Bahçeliyi koydunmuydu ne şiş yanar ne de kebap. Demokrasilerde çareler tükenmez.
kirjali 2014-02-28 08:47:32
Dps ye ve Fahri Baskan Ahmet DOGAN A laf soyleyen kasimci veya bolucu serefsizleri lanetliyorum. Bu kisiler benligini unutmus yalaka takimidir. Serefsizdirler!!!! Zamaninda herkez neyi gerektiriyosa onu yapmis. Dunyada bunun benzerleri cok. Siin gibi itlere tarih dersi verecek deilim. Yobazlar ... gecmisini unutmus serefsizler
fes 2014-02-28 09:21:42
Haklısın Kırcjali arkadaş, Ahmet Doğan'a laf söylemek kadir bilmezliktir. Kafa yok ki adamlarda, kime hizmet ettiklerinin farkında bile değiller.
Tarafsız 2014-02-28 10:11:11
noluyo size ya? benim dilimi konuşamayan, konuşmak istemeyen bir herif beni temsil edemez arkadaşlar. kendinize gelin!

20 küsür sene geçti hala kutüklerden zorla, silahla verilen bulgar adlarını silelim diyemediler ufacık çıkarlar üğruna. bazı hemşerilerime TÜRK adlarını almak 500-1000 leva masraf çıkarıyo.
fes 2014-02-28 11:19:22
Rusya Kırım'a girdi, dünya siyaseti gerginleşiyor. Bulgarlar seviniyor biz türkler üzülüyoruz. Moskof düşmanımızdır, Ukrayna dostumuz. Türkiye batı dünyasından çok kazık yedi, ama Ukrayna meselesinde yine de batıyla beraber olmalıyız.
Deliormanın Deli efesi 2014-02-28 12:53:29
FES, yukarıda değişik isimler altındaki 5 yazı senin.Uyanık geçinme.
YEDİĞİN EKMEK GİBİ,ahmet doğanın bulgaristan Türklerinin haklarından neleri alıp götürdüğünü BİLDİĞİN HALDE,halâ savunmaya devam etmen,beni gerçekten delilendiriyor.Gerçekleri bilmeyen cahil ve bilgisiz biri olsan,inan bana hiç kızmam.
Sana Türklük adına çok kızıyorum.Ayrıca üzülüyorum ve elimden bir kaza çıkmasından da korkuyorum.
fes 2014-02-28 14:15:08
Kız, kız sen; kızmak iyidir. Doğruya ulaşmadan önce insan kızar, zira yalan dünyasının yıkılmasını istemez, direnç gösterir.Fakat bir gün, eğer doğruya ulaşacaksa insan, sorunun kendi kafası olduğunu anlar ve gerçeğin kendisini görüverir.

Ahmet Doğan'a yakından bakma, uzaktan bak. Bulgarları bu kadar rahatsız eden Doğan'da ne var, ona bak. Senin dediğin gibi biri olsa onu el üstünde tutarlardı, aynen Nikolay Haytov pomağı örneğinde olduğu gibi.

Titre ve kendine gel Deliormanlı!
ramazan 2014-03-01 13:49:21
benim dilimi konuşamayan, konuşmak istemeyen bir herif beni temsil edemez