Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Evlenme vaadiyle dolandırıcılık!

Evlenme vaadiyle dolandırıcılık!

06 Ağustos 2014

Bulgaristan ve Romanya uyruklu iyi derecede Türkçe konuşan bayanların bazı internet sitelerinden veya televizyon kanallarındaki arkadaş bulma yayınları vasıtasıyla ya da herhangi bir şekilde telefon numaralarını öğrendikleri Türk vatandaşlarını arayarak;

• Türkiye’ye veya bulundukları ülkeye gelmeyi düşündüğünü, gelmek için paralarının olmadığını, pasaport ve uçak bileti masrafları için yardımcı olmalarını,

• Para göndermesi halinde Türkiye’ye veya bulundukları ülkeye gelip arkadaş olabileceklerini veya evlenebileceklerini,

• Başka ülkelerdeki Türk vatandaşlarını cep telefonları veya Bulgaristan’da bulunan sabit hatlardan arayarak ekonomik olarak çok zor durumda olduklarını, çalışmak için Türk vatandaşlarının bulunduğu ülkeye gelmek istediklerini,

• Türkiye’ye sınır kapısından giriş yapabilmek için birkaç bin YTL’ye ihtiyacı olduğunu, bu paranın olması durumunda giriş yapabileceğini,

• Aile fertlerinden kötü muamele gördüğünü ve kendisini zorla evlendirmek istediklerini, yurtdışına çıkmak istediğini, pasaport ve yol parasının olmadığını vb. gibi söylemlerle dolandırıcılık yaptıkları tespit edilmiştir.

Yurt dışından arayan veya çağrı bırakan şahısları aramayınız, söylediklerine itibar etmeyiniz, şikayet için en yakın emniyet birimine müracaat ediniz.

Kaynak: Emniyet Genel Müdürlüğü


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


karanfil 2014-08-06 22:47:07
Bg ye gelip kadınları dolandıran evlilik vadiyle birlikte yaşayan turkiyeli erkekler de var bu kişiler madur yada masum değildir.
Metin 2014-08-07 10:55:19
Bu dolandiricilik olaylari yalniz BULGARISTANDA degil, ayni zamanda TURKIYE ve AVRUPANIN hemen hemen her ulkesinde olmaktadir. Bunu Bulgaristana mal edilmesi bizi uzmustur.
13 yasinda evlendirilen kizlarin , 14 yasinda cocuk dogurdugunu ve 15 yasinda da oldugunu de unutmadik Turkiyede....!! veya Suriyeli genc kizlarin esir pazarlarinda koyun gibi satildigini bugunlerde sahit olmaktayiz.
Temkinli olmak gerekir ve insa insana saygisi ve hormeti olmasi gerekir.
karanfil 2014-08-07 11:12:00
sırf ab vatandaşlığına geçebilmek için bulgar kimliği için bir sürü kadını kamdıranlara ne demeli
turk 2014-08-07 22:33:42
Türkiyede aramadıklarını kimse kalmadı mecliste bulgaristandan gelen aramaların tümünün engellenmesi konuşuldu bulgaristan dan gelen aramalar engellenirse italya dan türkiye aranamayacagi için vazgecildi.
Bence siz her fırsatta turkiye ye çamur atacaginiza içinizdeki dolandiricilar la ilgilenin
Bulgar vatandaşlığı ne zaman kıymetli oldu bu kadar çözemedim
37°C 2014-08-07 23:40:48
değerli turk kardeşim her sene BG gelen ve vatandaşlığa başvuran keko, arap, manaf, makedon, şiptırları görmesem bir de kimliğimi değiştirmeye çalışırken TR (!) vatandaşı göçmenlerden dolayı bir hafta kaybetmesem ben de BG vatandaşlığının ne kadar da değerli olduğunu ben de anlamayacaktm... Ta ki dedim ya onları görene kadar.
TR meclisinde ahlakla ilgili (lütfen!) bir iki yasa falan çıkarılsın yahu! Geçenlerde kolejkamlarla beraber Marmarise gittik. Yolda bir sürü abaza resmen kızları yuttu. Kesersin de kardeşim hayvan gibi öküzün trene baktığı gibi biz BG türklerini de rezil etmezsin yahu!!!
Uçkuruna hakim olsa kimse kimseyi kandıramaz!..
turk 2014-08-08 07:55:43
Şahsi düşüncemi soylim
Bulgar kiz arkadaşım oldu. Bulgar diyorum çünkü turklukle tek ilintisi çok az bildiği türkçeydi. Uc kez ziyaretine gittim biraz fikrim oldu ulkenizle alakalı v e şunu soylim hiçte değerli değil vatandaşlığı o senin dediğin başvuru yapanlar senin gibi orda yaşayıp 89 ve öncesinde turkiye ye göçenlerdir yoksa geri kalan anadolu türkü için bulgaristan çingeneler ülkesidir .

Marmarise gittin bizimkiler hiç hatun gormemis tabi baka baka bulgarlaa mi baktı
Ulan usturuplu at marmaris dediğin yerde yaz aylarındaki türk. Nüfusu %30 bile degil. Yani o kadar çok seçenek varken senin tip siz. Bulgarlarina kim bakar ? Her sene turkiye ye gelen turist sayısı yaklaşık 15 milyon, kendinizine kadar onemsiyorsunuz
Bulgaristana giderken otobüste bulgarlar vardı ıstanbul ' a çalışmak için geliyorlar miş gelirken gelmiş giderken kufrediyordu haliniz nedense çok benziyor ! Cevremdekilere bulgaristana gittiğimi söylediğimde ilk dedikleri manyak misin ne isin var dünyada o kadar ülke varken oldu , dikkat et donerken iç organlarını kontrol et yerinde mi !!! (Bu ironi tabi esseklige vurmayın )
Er 2014-08-08 10:07:41
turk sen simdi bulgaristana gittin diye ve orada bayan arkadasin var diye kendinde burada her konuda gorus bildirme hakkin ve kapasiten oldugnami inaniyorsun?
türk 2014-08-08 15:08:05
öyle bi iddiam yok ta sizin her fırsatta Türkiye'ye saldırma hakkınız nereden geliyor? bu hıncınız ne? onu da anlamış değilim çektirin gidin arkadaş
Er 2014-08-08 23:44:53
biz Turkcuyuz Turkiyeciyiz.
Kim Turkiyeye saldirmis?

Emir kenef agizi ile konusma.
türk 2014-08-09 09:47:43
laf cambazlığı bu yaptığın başka bişey değil
okuma yazma okuduğunu anlama kabiliyetin varsa yazılan yorumlardan türkler bizden daha şerefsiz kadınları evlenme vaadiyle kandırıyorlar suriyeli kızları pazarda satıyorlar 13 yaşında cocuklarla evleniyorlar vs vs ha biri de marmarise gitmiş kolejkalarıyla gitme ulan!!! yunanistana git italyaya git ne işin var marmariste
sonrada gel biz Türkçüyüz Türkiyeciyiz laf bu başka bişey değil
Er 2014-08-09 14:52:01
Turkiye gerceklerini yazmak Turkiyeye saldirmak degildir.

Bulgaristan gerceklerini yazmakda bulgaristana saldirmak degildir.
Er 2014-08-09 18:20:01
altin koza o konulara girmeye gerek yok

Bulgaristanin cingene karilari ile Turkiyenin kirolari birbirlerini dolandirmislarda ve burada onlar adina tartismalari Turkiyeye saldiri olarak degerlendirip vay efendim bulgaritanli gocmen Turkiyeye saldiriyor anlami cikaran kara cahilleredir sitemimiz.
turk 2014-08-09 23:15:42
Bu konu su şekilde ele alınsa sıkıntı yok. Bazı dolandiricilar bulgaristan dan turkiye yi arıyor avanak erkekleri dolandiriyor . Adamlarda eşşek olmasın. Böyle yazmak başka

Lan türkler bulgarlari evlenme vaadiyle kandırıyor türkler ab vatandasligi için bulgar kadınlarla evleniyor suriyeli kızları satıyor çocukların ırzına geçiyor demek. Başka

Karanfil denen ruh hastası başka bir habere şunu yazmış. Bulgaristan in. Kuzey bölgleleri ve kircaali de yaşanan sel baskınları edirneye yapılan baraj yüzünden miş edirne hesap vermeli dava acilmaliymis
Bilader bu durumda siz komple hırsız ve dolandırıcı oldunuz
Er 2014-08-10 04:59:22
Bu konu ele alinsa alinsa Bay Ganyu - Keloglan Ali Cengiz Oyunu seklinde ele alinir

Gunumuzdeki bu hadiseler yukarda adi gecen masallarin biraz farkli versiyondaki uzantilaridir.
turk 2014-08-10 08:38:29
Entellektuel kapasiten Cok dusuk bi Konuda yazarken konunun muhteviyatini hic dusunmuyorsun yazmis olmak için yazıyorsun
Er 2014-08-10 11:28:02
Metodolojisi carpik kisileri fazla ciddiye alacak degiliz.
Perperek Der ki... 2014-08-10 16:47:15
Üç kuruşa kendisine kadın geleceğini inanan şark kurnazlarına ders niteliğinde bu tarz dolandırıcılığa kurban olmak HAK'tır.
turk 2014-08-10 20:00:49
Size yapışan dolandırıcı yaftasini fazlasıyla hakediyorsunuz
Er 2014-08-10 21:01:36
Perperek HAK ne demk hemde SUNNET'tir.
Er 2014-08-11 00:20:49
Biz dolandirici isek ne geziyorsun dolandiricilarin arasinda.

Dolandirici olmayan topluluklarin siteleri yokmu?

Anlasilan bulgar cingeneleri senin basini yakmis ama aciklamaya sikiliyorsun.

Anlat bakalim ne kadar kaptirdin?
turk 2014-08-11 01:21:19
Yok bebe kaptirmadim bişey nadir de olsa kıymetli insanlar da var . Onu tanıdığımda sizin hakkınızda hiç bi halt bilmediğim için kendimden utanmistim biz içerde onlar dışarda kalmış Ne acılar çekmişler haberimiz olmamış dedim ve bu siteye denk geldim de ben yanlış düşünmüsum zira bir yerin dışı başka bir yerin içi oluyor muş
balabanagah 2016-01-28 17:10:12
Bir çoğu aşağıdaki sayfada deşifre ediliyor bizim sözümüz bunu yapmayanlara değil ama emekli dul amcalarımızın canını yakan çok
https://www.facebook.com/Bulgaristan-Soydaş-Dolandiricilar-490985864338563/?fref=ts
ceyhun kırmızı 2016-02-14 20:43:59
bulgaristan romanya nadiren yunanistan ülkeleri bu işi bilinçli yapıyor allah belalarını vermiş fazla konuşmaya lüzum yok para için şerefini satan insanlara bakmak isteyenler.bulgaristan ve romanyaya baksınlar ne onurları kalmış ne namusları para ver bulgaristanı ve romanyayı sik hatta memnun bile olurlar.
SEREF BİÇAKCİ 2016-02-27 15:29:07
AŞAGIDA BELİRTİGİM KİŞİLER COCUGUMLA EVLENDİRMEK MAKSADIYLA BENİ 45 000 EURO DOLANDIRDILAR GERCEK KİMLİKLERİNİ YAYINLIYORUM GYUNER BAYRAM BABA ADI YASHAR PERSONEL NO 7103205090 KADIN BULGAR VATANDAŞIID CARD ININ GECERLİLİK SÜRESİ 13 10 2021 ID CARD NO 643117521 SEVAR YASONOVETS DOGUMLU ULİTSA DRAVA 12 DE OTURUYOR DİGERİ BAHTENUR HASAN BABA ADI GYUNAYDAN PERSONEL NO 9006295076 KADIN BULGAR VATANDAŞI 29 06 1990 DOGUMLU ID CARD NO 643115050 RAZGRAD YASONOVETS DOGUMLU YASONOVETS ULİTSA 12 DE OTURUYOR BUNLARLA BİRLİKTE CALIŞAN GRETA BISEROVA SVETLA İBRAHİM NIKOLAY MARINOV FATMA HASAN VAR HEPSİNİN BİLGİLERİ AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE VE INTERPOLDE ARAŞTIRMADA NEREYE KADAR KACACAKLAR ŞU AN ŞUBAT AYININ 21 2016 DA GEREKEN BİLGİLERİNİDE YUNANİSTAN POLİSİNE VERDİM ANLASINLAR BENİM KİM OLDUGUMU SAHTEKARLAR BU YAZIMI YAYINLARSANIZ SİZLERE MİNETKAR OLURUM SAYGILARIMLA
ayyildiz 2016-04-18 20:53:00
Adam evli barkli çoluk çocuk sahibi Bulgar kız getirmek için epey para yolluyor..kızı daha çok bekler gelmesi için...
ŞEREF BİCAKCİ 2016-04-18 22:05:14
AYYILDIZ BEN EVLİ BARKLIYIM NE ZAMAN NEREDE OLDUGUMU BİLİYORMUYDUNUZDA BUNU YAZIYORSUNUZ BEN KENDİMEMİ İSTEDİM İSTERSENİZ SİZLERE KARŞILIKLI KONUŞMALARIMI SİTENİZİ VERİN SİZLEREDE GÖNDERİRİM SORUN YOK NE ENTRAKALAR CEVİRDİGİ KARŞILIKLI SKAYP KONUŞMALARINDA MEVCUT BU YÜZDEN DÜNYANIN HERYERİNDE İNTERPOL ARAŞTIRIYOR SEN BUNLARIN BİŞLMEYEREK AVUKATLIGINI YAPMAYINIZ
Ali kara 2016-04-22 18:55:14
Yeni trend Makedonya arkadaşlar...
Ali kara 2016-04-23 15:32:47
dolandırıcı numarası arkadaşlar dikkat..38970836974....Makedonya Bulgaristan dikkat..
ŞEREF BİCAKCİ 2016-06-20 21:54:49
YAKINDA DOLANDIRICILARIN SONUNU GETİRİYORUM İNTERPOLDEN HABER GELDİ 29 HAZİRANDA MAHKEMEM VAR
ŞEREF BİCAKCİ 2016-06-24 15:25:15
ALOCULAR BULGARİSTAN SOYDAŞ DOLANDIRICILAR SAYFASINI ŞİKAYETİNİZ ÜZERİNE KAPATIRDINIZ CÜNKÜ GERCEK KİMLİKLERİNİZ VE YERLERİNİZ BELİ OLMAYA BAŞLADI AMA BU SİTEYİ KURAN HER KİM İSE TEŞEKKÜR EDERİM YILMADI BG DUŞDUBAK ALOCULAR VE DOLANDIRICILAR SİTESİNİ KURDU SİZLERİN SONUNU GETİRENE KADARDA DEVAM EDECEK
SEREF BİÇAKCİ 2016-06-24 15:27:53
BURADAN KIRCAALİ GAZETESİ VE YAYIN YAPAN VE YAYINLAYAN ARKADAŞLARA SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİRİM İLGİ VE ALAKALARINDAN DOLAYI
Serhat Aydın 2016-06-30 14:42:20
+372 8142 8129 Numaralı bayan beni aradı az kalsın faka basıyordum son anda farkettim aman arkadaşlar inanmayın bu şerefsizlere ismi SUZİ ALDİNOV ASENOV dur Kendisi Makedonmuş Numarası +372 8142 8129 Aman dilkat!!!!
SEREF BİÇAKCİ 2016-07-11 23:18:40
TÜRKİYEDE ASKER KACAGI OLARAK ARANMAKTA OLAN GAZANTEPLİ AHMET TÜMER ALBA AL VE AİLELERİ SAMSUNLU DİYE GECİNEN YILDIRAY BAYRİ VE YUKARDA BAHSEDİGİM DOLANDIRICILARLA BİRLİKTE CALIŞIYORLAR RUSE VE RAZGRAD VE DUŞDUBAKTA YERLERİ TESPİT EDİLDİ BİRİNCİ MAHKEMEM 29 06 2016 DA OLDU BU KİŞİLERLE İKİNCİ MAHKEMEM BURSA CUMHURİYET SAVCILIGINDA 02 11 2016 DA OLACAK DOLANDIRILAN ARKADAŞLAR MAHKEMEME GELEBİL
pilot748 2016-07-13 01:59:30
HERKES BULGAR KIZLARINI KÖTULUYOR,HER HAFTA SONU VARNA VEYA SOFIYADAYIM 20 YILDIR KIMSE BENI KANDIRMIS DEGIL,BAZAN BIR BIRAHANEDE GENCLERE RIZALGIMLA BIR KAC BIRA ISMARLARIM,GELELIM TURK SALAKLARINA 60 YASINDAKI 20 YASINDAKI KIZLA EVLENMEK ISTIYOR,OLURMU BÖYLESI,ACIMAYIN YOLSUNLAR SALAKLARI,SONRADA BUTUN BULGAR TOPLUMUNU TOPA TUTARLAR,OLACAK GIBIMI..
SEREF BİÇAKCİ 2016-07-31 20:07:02
PİLOT 748 TÜRK OLMADIGIN BULGAR OLDUGUN BURADA YAZMANLA KENDİNİ ELE VERİYORSUN KİM VE KİMLERLE İŞBİRLİK YAPIYORSUN ANLAYALIM CEVABINI BEKLİYORUM ADİL AKIN SAYFAMA YAZ BENİ TANIYORSUNKİ YARAN VAR GOCUNUYORSUN
SEREF BİÇAKCİ 2016-07-31 20:08:47
PİLOT 748 YERİNİ SOYLE VEYA FACE VER VEYA TÜRKİYEDE YAŞIYORSAN TLF NO VER KARŞILIKLI GÖRÜŞELİM
ahmet altıparmak 2016-08-02 23:21:24
KARANFİL ADINI GİZLEME BOŞ İŞLERLE İFTİRAYLA BİŞEY OLMAZ GEL FACEME AHMET ALTIPARMAK
ahmet altıparmak 2016-08-02 23:25:47
BİRÇOK ALOCU RESMİMDEN BİLE KORKAR ÇOĞUNUN ADRESİNE KADAR AÇIĞA ÇIKARDIM BENDEN ÇOK ÇEKİNİYORLAR BEN BURADAYIM BUYURUN BEKLERİM DUŞTUBAK ALOCULARI YAZIN BANA ULAŞIRSINIZ
ahmet altıparmak 2016-08-02 23:29:23
HABER SAYFASININ ADI KIRCAALİ BU KÖYDEN ÇOK İNSANLA TANIŞTIM ÇOK DÜRÜST İNSANLAR AMA BULGARİSTANDA YAŞAYAN ÇİNGENELER ALOCULUKLA GEÇİMİNİ SAĞLIYOR TÜRKİYEDEN VATANDAŞLARIMIZA WESTERN UNİON-MONEYGRAM YOLUYLA PARA YATIRTIP BG DE ŞUBEDEN ÇEKİYORLAR.HAYSİYET ONUR ŞEREFLERİNİ KAYBETMİŞ ALOCULAR.
ahmet altıparmak 2016-08-02 23:40:53
BULGARİSTANDA HİÇ KİMSENİN BAHSETMEDİĞİ ALOCULARDAN BAHSEDEN KIRCALİ HABER SİZİ TEBRİK EDİYORUM.
SEREF BİÇAKCİ 2016-08-03 20:58:33
DUŞDUBAKLI RAZGRATLI SHUMENLİ KÜBRATLI ISPERİHLİ KEMAHLARDAN SHUMENDEN.......DAHA YAZAYIM MI ELİMDE HEPİNİZİN ADRESİ YERİ BELİ KİŞİLİK BİLGİLERİ BELİ SAHTEKAR DOLANDIRICILAR FOYANIZI MEYDANA CIKARINCA HEPİNİZ TELEFONLARINIZI SİTELERİNİZİ KAPATMAYA BAŞLADINIZ İŞDE BİZ BURADAYIZ CEVABINIZI BEKLİYORUZ
SEREF BİÇAKCİ 2016-08-04 20:17:39
BURAYA YAZAN ALOCULAR ALO ALO NERDESİNİZ DOLANDIRICILAR SESİNİZ CIKIYORDU BURADAN ŞİMDİDE KONUŞAN DOLANDIRICILARIN YAZILARINI BEKLİYORUZ HERŞEY İÇİN KIRCAALİ HABERE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM
SEREF BİÇAKCİ 2016-08-08 22:16:07
DOLANDIRICILAR SAHTEKARLAR ELİMDE BULUNAN 100 LERCE BULGAR ROMEN TÜRK MEKODON YUNAN BOSNA HERSEK SIRP TELEFONLARINIZI NEDEN KAPATINIZ CÜNKÜ HEPİNİZİN YERİNİ TESPİT EDİNCE KÖŞE BUCAK KACMAYA BAŞLADINIZ BİRDE ASKER KACAGI TÜRK GAZANTEPLİ AHMET TÜMER BU İŞ YILDIRAY BAYRİ İLE BİRLİKTE YAPIYOR TÜRKİYEDEDE TESPİT EDİĞİM TÜRK NUMARALARIDA VAR YAKINDA SAVCILIKTA BU NUMARALAR HAKKINDADA SORUŞDURMA ACILACAK BUNU BÜTÜN DOLANDIRICILARA SAHTEKARLARA BURADAN SESLENİYORUM BİLGİNİZ OLSUN
Huseyin ertuğrul 2016-09-16 01:13:21
Merhaba seref bey. Sanırım dayım bu adamların tuzağına düştü. Inandîramıyoruz. Bize yardımcı olun lutfen.sizinle nasıl irtibata geçebilirim?
SEREF BİÇAKCİ 2016-09-24 23:18:49
HÜSEYİN ERTURUL KARDEŞİM FACE SAYFAMA MESAJ YAZSIN FACE SAYFAM SHEREF KNIFE CÜNKÜ GERCEK İSMİMİ VE DOGUM TARİHİMİ DOGRU YAZDIGIM İÇİN BENİ DOLANDIRDILAR ELİMDEN YARDIM GELİYORSA BİRLİKTE HAREKET EDERİZ CÜNKÜ KASIM AYININ 2 DE BURSA CUMHURİYET SAVCILIGINDA ASLİYE HUKUKTA MAHKEMEM OLACAK DAYINI DOLANDIRAN HER KİMİSE BANA RESİMLERİNİ GÖNDER BENDE BURADAN ARAŞTIRAYIM CÜNKÜ BUNLARIN COGU FACE DEN CALMA RESİMLERLE KENDİLERİNİ TANITIRIYORLAR BENİ DOLANDIRANLAR SAHTE YUNAN KİMLİGİ İLE DOLANDIRDI FAKAT GERCEK KİMLİGİ BULGAR VATANDAŞI CIKTI
SEREF BİÇAKCİ 2016-09-27 20:40:51
FACE SAYFAM SCHEREF KNIFE
mustafa mor 2016-09-29 17:11:24
Fatma Ahmet bulgaristan 00359896104008 Ben mustafa 05353642225. Mustafamor75@gmail.com 20 bin yuradolandırıldım
qanten 2016-10-04 00:56:14
sekamınaleykum arkadaslar aranızda yenıyım bu tuzaga bende düştum şeref abi bana yardımcı olabılırsen sevınırım nasıl dava edıcez bunları senı faceden eklıycem cok guzel yazmışsın eline saglık inşallah koklerını kurutursun
E Caglar 2016-10-05 00:34:29
selamunaleykum. ben yenı dolandırıldım. bugun 3 ekim pazartesi. hep aynı senaryo. neden once hic bunları okumadım bilmiyorum ama cok pişmanım. fakat ahirette hakkımı alacagım için cok üzülmek ıstemiyorum. benı dolandıranın ismı RUVEYDA HASAN BULGARİSTAN cok sayıda resmı ve videosu var. acaba bisey yapamam mı adli olarak en azından tutuklansın ıstıyorum. lutfen bir bilgisi olan bana ulassın. benım telefonum 0543 353 7831 (dolandıranın teli 004915776104182)
SEREF BİÇAKCİ 2016-11-01 14:02:43
MERHABA ARKADAŞLAR 02 KASIM 2016 GÜNÜ SAAT 10.35 DE DOLANDIRICI GYUNER BAYRAM BAHTENUR HASAN FATMA HASAN NIKOLAY MARINOV GRETA BISEROVA SIVETLA IBRAHIM LE DUŞDUBAKTAN KAYITLI DOLANDIRICILARLA BURSA CUMHURİYET SAVCILIGINDA MAHKEMEM VAR DOLANDIRILAN MADUR OLAN ARKADAŞLAR MAHKEMEME GELEBİLİR SELAMLAR
SEREF BİÇAKCİ 2016-11-02 15:38:04
DOLANDIRICILAR DUA EDİN HAKİM SENELİK İZİNE CIKMIŞ GELECEK MAHKEMEMİZ 1 ŞUBAT 2017 HAYIRLI OLSUN
SEREF BİÇAKCİ 2016-11-03 13:50:50
GELECEK MAHKEMEM 01 ŞUBAT 2017 DU EDİN HAKİM SENELİK İZİNE CIKMIŞ
eser yaşar 2016-11-10 13:37:50
530691152 kimlik hakkında bilgi alabilirmisin bendeki isim doğrumu serbian uyruklu
SEREF BİÇAKCİ 2016-11-11 22:23:42
BU KİMLİK HAKINDA SUC DUYURUSU BULUNMADIN MI SANA GERCEK KİMLİĞİNE ULAŞAMASIN ÖNCE BU KİMLİK NUMARASINI SAVCILIKTAN SORUŞDURMA ACMALISIN YADA DAVACI OLMALISIN
erdoga cicek 2016-11-18 10:23:19
Erdogan armadaslar bende dolandirildim yunanli biri turkiye geliyorum
Diye bulgar istana gitmis simdi orda
Adi Nayden
Baba mitkov
Soyadi ivanov 22 yasinda tam bir sirketle tel 004915738917225
00306998424670
00306994497351
SEREF BİÇAKCİ 2017-01-11 14:54:04
DOLANDIRILAN MADUR OLAN ARKADAŞLAR 01 02 2017 DE 10 45 DE BURSA ASLİ CEZA MAHKEMESİNDE DOLANDIRICILAR VE ALOCULARLA MAHKEMEM VAR BÜTÜN ARKADAŞLAR DAVETLİDİR
kadir kaya 2017-02-10 16:47:51
00359876362276 arkadaslar bu numara dolandirici numarasimi benden para istedi gelmek icin lutfen yardimci olun .sizlerden cevap bekliyorum .
kimim ben 2017-03-01 17:02:50
selam arkadaslar. bende suan bulgar türkü olan biriyle konusuyorum. bir sohbet sitesinden tanıstık telini verdi. suan vatsaptan konusup yazısıyorum. sonuc olarak kolay kolay kimseye guvenen biri deilmidir. daha once duymustum basında ve cevremde bulgar dolandırıcı kızlar v.s. o yüzden bir arastırım dedim internet ortamında. burda basıma gelenleri paylasıcam ve sizlerin düşüncelerini ogrenmek istiyorum.
SEREF BİÇAKCİ 2017-03-13 12:33:37
DOLANDIRICI ALOCU GYUNER BAYRAM VE KIZLARI BAHTENUR HASAN FATME HASAN VE İŞBİRLİKCİLERİ GRETA BISEROVA SVETLA IBRAHIM NIKOLAY MARINOV SON MAHKEMENİZ 19 NİSAN 2017 SAAT 10 15 GELMESENİZ ARTIK DOSYALARINIZ AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE VE ULUSLAR ARASI MAHKEMELERE EVRAKLARINIZ GİDECEK BU SON ŞANSINIZ UNUTMAYIN
Hasan Kurnaz 2017-06-24 10:42:47
Bulgaristan vatandaşı Vizhdan Selim adesi.gr.vidin ti.sipka29 ikamet ediyor telefon u +33660032387 evlilik mağazasıyla inanmayın ben kandım siz kalmayın suç ortağı da sevda Mehmet onu cep +359 892914487 bunlara dikkat edelim
serdar çalışkan 2017-09-05 22:49:42
herkese selam arkadaşlar kesinlikle bulgarlara inanmayın bir alamaları bir yalvarmaları var inanmamak içitendeyil ve bunlar dolandırıcılık okulu okuyorlarmış bulgaristanda dikkat edin derim sadece
Önder Kement 2017-10-06 15:19:13
Selam canlarım,

Bulgar cep telefonu şebekesi artık geçmişte kaldı! Artık ALMANYA cep telefonu kartı ile arıyorlar!!!!!

Ben hollandada yaşıyorum. 2013 yılında aynı bu olayda dolandırıldim ve iki haftada 1200 euro kazıklandim. Daha yeni gene aynı olay oldu yıl 2017, bir bulgar kizi bana ALMANYA cep telefon numarasıyla cagri attı. ALMANYA TELEFONU EVET!!! Geri aradım, kontorum iki dakikada tükendi. Bulgar kızı bana mukemmel bir turkceyle diyorki: beni whatsapp ile internetten ara ki kontorune para harcama. Nasıl güven sağlıyor işe bak. Kiza sordum madem bulgaristanda yasiyorsun neden almanya numarasi kullaniyorsun: kizin cevabi arkasadi almanyada çalıştığı icin ona almanyadan simkart getiriyormuş...

Kizin anlattığına göre: kiz aslen doğma büyüme bursalı, 6 yaşındayken annesi, babası ve ablasıyla bulgaristana taşınıyorlar. Iki yil sonra yani 8 yaşındayken hem annesini hem babasini trafik kazasinda kaybediyor. O gunden beri ablasinin ve enistesinin evinde yasiyor ve onların çocuklarına bakıyor. Her gun ev temizligi, yemek yapmak ve yeğenlerine bakmakla yükümlü. Enistesiyle her gün kavga, ve ablasının sürekli bunların kavgasının arasında kaldığı. Hatta aç yattığı ge
Önder Kement 2017-10-06 15:21:30
Hatta aç yattığı geceler olduğunu bil dile getiriyor. Anlattıkları okadar acıklı ki, eğer kalbiniz temizse, inanmamak elde değil.

Tabi bende aptal değilim! Bana kiz soruyor beni nezaman alcaksın hollandaya? Beni yavaş yavaş azcık zorluyor. Benden harçlık istiyor. Ben tabi göndermedim. Ona verdiğim cevap: insan sevdiğini bekler. Eğer ciddiysen seni annem ile önce telefonda görüsmeni istiyorum dedim, önce tamam diyor sonra kaytariveriyor... Bana kimliğinin resmini çek gönder dediğimde "sen bana güvenmiyorsun!" diyor. Bana kamera aç dediğimde, benim kameram bozuk, yarın komşu kadına gidince acarim diye söz veriyor, sonra gün geldiğinde yeni bir mazeret. 3 ay sonra anca seni yanıma alabilirim dediğimde bana çok kızdı ve küfür edip 1 hafta içinde blok etti. CUNKU 3 AY BEKLEMEK ZOR PARA KAZANMASI LAGZIM BAGLI OLDUGU MAFFIA ICIN!!! Anladı tabi benim işi caktigimi. Her geçen gün sabırsız ve heyecanli davranışları. Benden yol parası için 150 euro istedi. Sözde bir kişi varmış tanıdığı biri ve bu kişi 8/9 kişilik ufak minibüs ile yolcuları almanya, belçika ve hollandaya götürüyormuş. O kişi öyle geçirmiyormuş... Hollanda en uzağı olduğu için 150 euro muş. Hahaha ne iş yaaa.
Önder kement 2017-10-06 15:24:31
... Kıza sordum: bilinen rahat güvenilir hollanda otobüs firmasıyla buraya getirecem seni sana biletini ben alicam ve tavutlu posta ile biletini sana göndericem dediğimde bana sert çıktı. Söylediği tek sey ısmim yeter, parayı WESTERN UNION ile gönderebilirsin demesi...
Kızın ismi: DERIAN MEHMEDOVA
Almanya cep telefonu: 00491638191660 /
00491631194435
Önder Kement 2017-10-06 16:07:52
ER ismindeki zihniyet. Yukarida yazdigin yalanlari birde Benim hikayemden sonra sanal aleme hala ne yüzle cikican? Utan ulan. Ben hollandadanim. Cahilin torunu
Temiz kalpli 2017-10-07 11:34:18
Bu bulgarlar türk sıkı ve türk kurşunu yemeye doyamamışlar. Yeni savaşlar başkadır ve eski savaşlara benzemicektir. Elimde olsa tüm bulgarları 1 kaşık suda boğacak kadar kızgınım. Şuan elimde bir nuliyer bomba olsa hemen Varnaya firlatirdim!

Kıza ilk sordugum soru: Muslumanmisin?
Kızın verdiği cevap: tabiki müslümanım, elhamdullillah müslümanım demesi beni çok ama çok üzdü, bozdu ve sinirlendirdi. Bütün bulgaristana lanetler olsun. Hepsi aç. Hepsi dahada aç olsun ve acından gebersin. Lanet olası kafirler
Rex Kelvin 2017-10-24 13:16:42
Merhaba,

Hastalarımız için böbrek satın almak için bir kez daha buradayız ve onları kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi miktarda para ödemeyi kabul ettiler ve böylece bağışta bulunmak istiyorsanız veya bir Hayat kurtarmak istiyorsanız, lütfen aşağıda e-posta ile bize yazın.

Bu sizin için zengin olmanız için bir fırsattır, biz temin ederim ve bizimle% 100 güvenli bir şekilde sizinle güvence altına alıyoruz, herşey yoluna giden böbrek bağışçılarına göre yapılmalıdır.
Artık boşa harcamayın, lütfen irruaspecialisthospital20@gmail.com adresine bize yazınız.

Irrua Uzman Eğitim Hastanesi.
alen serkan 2017-10-27 16:22:39
sayın seref bıcakcı size nasıl ulasabilirim.
poyraz 2017-11-01 16:06:57
sırbıstanlı kadınlarda bu ışın ıçınde mı bana uçak bıletı mı al dedı sadece dolandırıcı olabılır mı
SEREF BİÇAKCİ 2017-11-07 14:33:19
ALEN SERKAN ARKADAŞIM BANA FACE DEN GYUNER BAYRAM A YAZARSAN BANA ULAŞABİLİRSİN
aman dikkat 2017-11-29 14:35:48
arkadaşlar derya feim ekzhan mihaylov ve sezgin mehmedov tam bir şebeke dikkatli olun
Drfredrick christan 2017-12-18 00:28:33
Merhaba, eğer böbrekinizi 500.000 $ 'lık bir miktara satmak istiyorsan, şimdi acil bağışçılara ihtiyacımız var.
Eğer bir sperm, yumurta, böbrek veya karaciğer vericisi olmaya hazır iseniz hemen şu anda hastane doktoruyla irtibata geçin: drfredrickhospital@gmail.com
böbrek satmak ve bağışlamak için doğru yer burasıdır.
Özcan ak 2018-01-17 19:46:43
Makedonyalı karamfilka Aleksandrova asenova tarafından dolandırıldı mmm Allah in ismini kullanarak evlilik vadiyse kendini acitidyon yaparak para istedi geleceğini söyledi snr uçak bileti almani istedi aldım daha snr olanlar oldu hersegerinde bir sorun çıkartarak para yollami istedi gelir diye Allah belasını versin onların Allah tan korku lar olmayan şeref szler bütün borç bna kaldı
DR hassan 2018-02-04 00:16:44
Merhaba darı, Günümüzde sağlıklı mısınız, böbrek bağışına hazır olduğunuzu biliyorsanız (birincil masraflarla 500.000 dolar ödersiniz), hayatınızı kurtararak maddi hayatınızı değiştirmek ister misiniz, bağış yapın ve bağış yapın. Acilen 17 böbrek bağışı için acilen böbrek hastanemize acele ediyoruz.
Talebinizi doktorunuza yazın: doktoryekterkidneytransplant@gmail.com
Değil: ameliyat için seyahat etmeye hazır ve sadece sağlıklı insanlar

Hasan Yekter.
doktoryekterkidneytransplant@gmail.com
Semih Güneş 2018-02-13 17:10:31
Bunlar bana da bulaştılar Facebook üzerinden güzel bir bayan annem vefat etti babam yeniden evlendi üvey annem beni istemiyor yengem de kalıyorum yengem Nereye kadar bakacak bana acil evlenmek istiyorum falan filan ağlayıp zırladı Türkiye'ye gelmek istiyorum bana yardım et dedi para istedi Dolaylı yoldan tabii ki ben de vermedim Uyanık olun paranızı kaptırmayın
Lutheran Hospital 2018-03-21 10:26:46
Ben Iowa City, ABD'de bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl insan organlarını alıp satması için tekrar başladığımızı ilan etme fırsatını verdim. Böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postadan bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımızı iyi bir miktarda parayla ödüllendiriyoruz ve Organlarda uzmanız Cerrahide ve donör olarak risk yok o.
Ve bu bizim e-postamız:
iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Mustafa 2018-03-23 21:32:46
Evet Bulgaristanli bir kız ile tanıştım facebook dan ve 3 gün içinde aşk içine girdi ve sonra 1 ğin sonra bana babasının olduğunu ve anne sinin almanyaya kocaya kaçtığını söyledi ve teyzesi ile yaşadığını söyledi eniştesini onu evde istemediğini söyledi ve bu kızlar kople yalan konuşuyorlar her ne terler desinler inanmayın sakin likla her rolü oynuyorlar onlar inandırıcı olsun diye ama öyle olmuyor işte Türk erkeklerin kandiriyorlar çalışmıyorum kaçasin sana al beni yanına diyor param yok diyor önce pasaport parası istiyor sonra sinir kapısına geldim diye 600 euro ve daha fazlasını istiyor ve sonra parayi ala bildikleri kadar alıp toz oluyorlar annotation Türkün dostu Türk tür
Mustafa 2018-03-23 21:37:50
Safiye Safiye nuri adlı kız ve nergiz adlı kız ve dolandırıcı Bulgaristan tarafında ve sumen vestryum tafarda kezinlikle hiç bir Bulgaristan li ya güvenmeyin dolandırıcı lar aşk işine girip milleti soyup soğan dön deri yorlar inanmayın sakin likla arkadaşlar Bulgaristan da yaşa kızların yaptıklarını Türkiyedeki kera nedekiler yapmıyorlar hiç güvenmeyin mk c.cklrna
Cevap lar 2018-03-23 21:43:44
Bu yorumları okuyorlar ve hiç bir şey onlara yapmıyorlar sonra katliam oldu diyorlar olur tabi benim elime geçse mk karilar derisini yüze rim mk pis dolandırıcı ları birde yemin ediyorlar allah kitap namaz niyaz girmeniz lazım bu şekilde kandırı yorlar mk mafyalari bile açın insanı Bulgaristan lı lar aç lar mk Hizan kadınları Safiye nuri bu kişiye dikkat edin örgüt pkk mk hizani
Erkan 2018-03-27 08:42:41
Beni de bu dolandırıcılar aradı. Tabii baştan sona ne olduklarını biliyordum. Yine de buradan adını yazayım.. Karamfilka aleksandrova asenova... büyük bir dolandırıcı...

Bayatlamis numaralar kullanıyor..yani seni sevdim, çok yakışıklısın, yanına gelecem falan
Dr Benson 2018-04-01 02:57:24
Böbreğini satmak istiyor musun? Mali yıkım nedeniyle paranızı para için satmak için bir fırsat arıyor ve ne yapacağını bilmiyorsunuz. İşte size 850.000 lira satmanız için bir fırsat. bugün bize ulaşın ve Böbrekleriniz için size iyi bir miktar teklif edeceğiz.

Benim adım (Dr Benson) (KBTH) Hastane Böbrek Departmanında Nefrolog. Hastanemiz böbreklerin Alış, Satış ve Transplantasyonunda ilgili bir donörle yaşamaktadır. Böbrek satın almak veya satın almakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: korlebuteachinghospital33@gmail.com

Teşekkürler,
YÖNETİM.
johnson 2018-05-05 01:02:44
Bu, sağlıklı olan genel kamu Erkek ya da Kadın bilgilendirmek için
ve% 100 ciddi
Böbreklerini bağışlarken acilen Dr.
Johnson, General Hospital'da Nefrolog'um.
Böbrek nakli için çok fazla hastamız olduğu için
nedeniyle böbrek para bağışlamak için bir fırsat arıyoruz
Mali yıkım, Bizim hastanede Böbrek Cerrahisi / nakli uzmanlaşmıştır
ve diğer organ tedavisi, biz de satın alma ve
böbrek nakli
Yaşayan ve sağlıklı bir donör ile. için 800.000 USD
senin böbreklerin
böbreğinizi bağışlamakla ilgileniyorsanız, lütfen tereddüt etmeyin
e-posta yoluyla bize ulaşın; generalhospital121@gmail.com
Ali canli 2018-05-07 11:51:10
2017 yilinin 12 ayinda mulkiyet kaldi siddet goruyorum diye yardim et diyerek duygular ve kurani alet ederek para talep ettiler ana georgieva mina ivanova defne kocak ayse annaesinin adi bulgar gumurk rolunu oynayani bilmiyorum 00 359 87 684 8231 numarasi evde yengesi sahte isim yildiz abisi hakan oldugunu belirttigi isimler arkadasi zekiye ahmdrov facebook adresi tamamen sahte isim ve kimlik kullanilmis +359 89 389 2364 belki evli bilemem sahte resimleri gonderdileri kamera bozuk muhabbeti ben yandim sizler yanmayin arkadaslar yaklasik 4 ay suren bir oyun oynadilar allah yedirmez insallah
Ali canli 2018-05-07 11:57:12
Dobric ovcorov koyunde yasadiklarini soylediler ancak oda sahte kimlikleri bilinmiyor ama turkiyede savciliga suc duyurusunda bulundum turkiyeye bu kimlikler ile girdikleri an polis tutuklayacaktir ogrendigim dikkat edin bulgar polisinin elinde gercek kimlikleri mevcut ama poliside satin alinabiliyor polisle anlasmalari var gercek isimleri ve yasadiklari yerleri tespit edildi ama kuran'i kullanmalari ve en sonunda musluman degilim sizin allah'iniza diyip kufur etmesi sinirimi tepeme cikardi cingeneyim siz turkleri dolandirmak alo diyorsun para geliyor diyor allah'indan bulsunlar dikkat edin magdur olmayin arkadaslar
Defne kocak 2018-05-07 12:01:44
Insanin kalbindeki duygularla oynanmasi inciltilmesi umurlarinda bile degil zekiye ahmrdov ve sykpi adresi mira11809 olan kisiler kalp olamyinca din ask saygisi olmayinca gercekleri soyleseydi bu pisligin icinden cikmak isteseydi kurtarilabilirdi ama tek tanidiklari bildikleri bu cingeneleri oyun para iste umarim ise yarar insanlarimizin magdur olmaZ..
Fatma 2018-05-07 12:08:43
Evet arkadaslar +44 7872 281724 numara aktif bu kisi ingiltere numarasi bulup msj atiyor adim fatma 25 yasindayim ailem beni evlatliktan red etti nisanladir ama ben tartistim ailem beni sildi sirbistanda bi arkadasimin yanina geldim orda bir ailenin yaninda cocuk bakiciligi yapiyorum ama para almiyorum beni isim bitiyor nasil yanina gelicem diyerek ten para talep ediyor dikkat edelim dolandirilimayalim bu cingenlere.
Zekiye ahmdrov 2018-05-07 12:10:35
slm ben 26 yasindayim bulgaristanda yasiyorum burda koyde dodum buyudum babam bursa gemliki anem Balik esirli
aylem buraya gocmen etmisler kandavasin dan dolayi
ve ben 5 yasindeyken babam kosova savasinda sehit olmus
anemse kanserden kaybetmisler suan alahtan ve buyuk anemden baska kimsem yok ve beni buyuk anem buutmus
alaha sukur bu gunumuze babanemin cifli var inekleri koyunlari
yani hayvanlarla urasiyor bende ona yardim ediyorum
Fakat ben Turkiyeye gitmek istiyorum orda yasamak ordan ev almak istiyorum
ama buyuk anem izin vermiyo Turkiyeden nefret ediyo neden bilmiyorum bana onardan hic basetmiyo
Bende burda kalmak istemiyorum cunku babanem yasli birgun onu kaybedirsem
naparim bulgarcam okumam yazmam konusmam yok beni burda okutmadi
o olduktensonra ben burda hayat kuramam beni okutmadi Turkiyede ezan sesine yakin ve musluman devlete olmak istiyorum.

Bana aylemden kalan araziler vardi uzerimde ve onari buyuk anemin haberi
olmadan satim haberi olursa beni maf eder ve
suan elimde 250 bin yuro var. Neolur bana alah rizasi icin yardim et
ev bulmam ve almam icin bana bir ev bul hemen yola cikar gelirim
yalani sevmiyorum a
Blacmat 2018-05-07 12:21:36
Bu insan olmayan sahislar yuzunden arkadasimiz trafik kazasi yapti yogun bakimda komada oldu dediler uyumadi cenazesi geldi dediler yola cikti yorgun bitkin kaza yapti allah bunlari beter etsin. YILDIZ HAKAN AYSE ZEKIYE DEFNE ALISA BABASI DIDISI NINESI CELIK COCUKLARINDAN KAT KAT CIKARSIN ALLAH BELA VERSIN KANSER VERSIN...
Dazyh 2018-05-07 12:23:26
Gencecik bi insani mafetmisler yazik ya gecmis olsun allah hastaniza sifa versin.
Zekiye ahmrdov 2018-05-07 12:49:47
slm ben 26 yasindayim bulgaristanda yasiyorum burda koyde dodum buyudum babam bursa gemliki anem Balik esirli
aylem buraya gocmen etmisler kandavasin dan dolayi
ve ben 5 yasindeyken babam kosova savasinda sehit olmus
anemse kanserden kaybetmisler suan alahtan ve buyuk anemden baska kimsem yok ve beni buyuk anem buutmus
alaha sukur bu gunumuze babanemin cifli var inekleri koyunlari
yani hayvanlarla urasiyor bende ona yardim ediyorum
Fakat ben Turkiyeye gitmek istiyorum orda yasamak ordan ev almak istiyorum
ama buyuk anem izin vermiyo Turkiyeden nefret ediyo neden bilmiyorum bana onardan hic basetmiyo
Bende burda kalmak istemiyorum cunku babanem yasli birgun onu kaybedirsem
naparim bulgarcam okumam yazmam konusmam yok beni burda okutmadi
o olduktensonra ben burda hayat kuramam beni okutmadi Turkiyede ezan sesine
yalani sevmiyorum ama anla beni
tanidim kisiler bana kazik atilar tv den birini tanidim Antaliyadandi kendi aradi
konustuk bir havta 10 gun kadar ona herseyi anlatim ve bana dedi ki sana
ev buldum cok ucuz dedi bende sevindim sen bana hemen 6 ti bin yuro gonder
sen gelene kadar kaparosunu vereyim dedi satilmasin diy
Zeliye 2018-05-07 12:51:52
kadar kaparosunu vereyim dedi satilmasin diye sen gelene kadar
ve tutu bana evin resinlerini ati bende cok beyendim tamam dedim
ve hemen 6 ti bin yuro gonderdim ve bi saat sonra aradi parayi aldim dedi
bende cok mutlu oldum alah senden binkere razi olsun dedim cok iyi birisin bana bu yardimi
etin icin dedim yarin oburgun cik gel dedi aksam oldu teli kapandi konusmamiz
oraya kadardi o gun bu gun tel. kapandi haber yok bidada aramadi ve dolandirildimi
anladim ona gonderdim paranin dekontu bile bende halya.alahtan bulsun cenabim
hak goruyor alahim nediyor kimsenin haki kimseye kalmaz diyo alahim isalah
benimde hakim ona kalmaz haram lyokma as olmaz
bir ay oncesi birini tanidim sana yardim edicem dedi bana 3bin 500 yiro yola dedi
hasta cocum var amilyat etirmem gerekiyo zordurumdayim dedi ve bana Kuranikerime el basti
yalanim yok dedi aladi bende alah insani oldu icin acidim cocu icin yoladim 3bin 500 yuro
telini kapati bune ya bune alah korkusu yokmu bunlarda para denilen sey nedirki
insanin elin kiridir bugun bende yarin sende ouzden ben kendime alahtan korkan bir abi yada
ciddi bir arkadas ariyorum bana ev bulsun ve hemen gelirim
Zekie 2018-05-07 12:53:15
kiridir bugun bende yarin sende ouzden ben kendime alahtan korkan bir abi yada
ciddi bir arkadas ariyorum bana ev bulsun ve hemen gelirim eyer ciddiysen bana en azindan
birkezde olsa tel. ac numaram bu 00359893795207skupeden gorusuruz canli olarak
Glsm35 2018-05-07 15:59:57
Evet arkadasimiz bu insanlar yuzunden komada dedik dolandiricilar seviyorum dedi ikna edemedik nasil bir oyun oynadiysa hep bekledi yaziklar olsun duygulariyla oynayanlara allah belalarini versin...
Mistafa 2018-05-09 10:02:10
Arkadaslar yeni numarasi bu aktif dolandirici bunlar dikkat edin +359 89 324 2566 SAHTE ISIMLERI DEFNE DAMLA GIBI ISIMLER KULLANIYOR LAR ZEKIYE AHMDROV YILDIZ AYSE HAKAN GIBI MINA IVANOVA ANA GEORGIEVA SAHTE KIMLIKLERI WESTERN UNION ILE PARA ISTELERSE YOLLAMAYIN
Mistafa 2018-05-12 10:29:08
https://m.youtube.com/watch?v=Z0SyM5S-utQ LUTFEN SESI DINLEYIN KANMAYIN KANDIRILMAYIN ISIM VE NUMARA DEGISITIREBIKIYORLAR
Mustafa 2018-05-14 11:35:25
Arkadaslar turkiye sinirinda yasiyorlar diklat edin 0538 915 8447 bu numaradaki sahis dolandirici bulgar alocusu turkiyede yasayanlara hakaret ediyor birde kani bozuk bunlar
Ahmed emin 2018-06-25 22:40:33
Sümeyye öz diye bı Mersinli kadın nüfuz cüzdanını bile yolladı benden evlilik için para istedi yolladım inandım nüfuz cüzdanını tıklayınca inandım TC sini yazıyor (25665215324) TC numarası utandigimdann şikayet edemedim polise ne diycektim ailem duyarsa o şekilde tanımadığın biriylemi evlenecektir diye ama şimdi şikayetçi olacak kendi adına yatırdığı inan numarası da Ömer diye birinin adına kayıtlı oda bende ibani bana ulaşın yetkililer şikayetçi olmak istiyorum 5446054371
cüneyt akgül 2018-07-19 05:31:03
Şeref Bıçakçı bana 05552083953 nolu telden ulaşırmısın?
bende fana dolandırıldım
nasıl dava açarım
Gokhan 2018-09-02 11:21:23
Seda ali bosna vatandaşı babam oldu 2 yıl önce anneni kaybettim abinle kavga ettik romanyaya arkadaşımın yanına geldim arkadaşımın çocuğu hasta hastanede arkadaşım kalacak eşiyle aynı evde kalmam doğru değil diyor uçak bileti istiyor pasaportunu gönderiyor dikkat arkadaşlar turkiyede kızmı yok bunlara kapılmayın lutfen +387 62 607 427
hassan yekter 2018-09-08 14:56:09
Bir hayat kurtarmak, böbrek donörü olmak ve iyi ücret almak

Herkese merhaba, ben Doktor Hassan'ım ve finansal durumunuzu değiştirmek, bir böbrek donörü olmak ve bir hayat kurtarmak ve hala iyi bir ücret almak isteyeceğinizi bilmenizi isterim. Sağlıklı olduğunuzu biliyorsanız, sadece bir böbrek satmaya veya bağış yapmaya hazırsınız (ödeme, seyahat masrafları için ödenen tüm masraflarla birlikte 500.000 dolar), bugün hastanemde bir bağışçı haline gelir. Daha fazla hayatın her gününü kurtardığımız için acilen böbreklerden bağışlara ihtiyacımız var.
Talebinizi bana bugün yazın e-posta: (doktoryekterkidneytransplant@gmail.com)
Not: ameliyat ve sadece sağlıklı insanlar seyahat etmeye hazır

Doktor Hassan Yekter.
doktoryekterkidneytransplant@gmail.com
doktor 2018-09-22 00:25:01
Bir hayat kurtarmak, böbrek donörü olmak ve iyi ücret almak

Herkese merhaba, ben Doktor Hassan'ım ve finansal durumunuzu değiştirmek, bir böbrek donörü olmak ve bir hayat kurtarmak ve hala iyi bir ücret almak isteyeceğinizi bilmenizi isterim. Sağlıklı olduğunuzu biliyorsanız, sadece bir böbrek satmaya veya bağış yapmaya hazırsınız (ödeme, seyahat masrafları için ödenen tüm masraflarla birlikte 500.000 dolar), bugün hastanemde bir bağışçı haline gelir. Daha fazla hayatın her gününü kurtardığımız için acilen böbreklerden bağışlara ihtiyacımız var.
Talebinizi bana bugün yazın e-posta: (doktoryekterkidneytransplant@gmail.com)
Not: ameliyat ve sadece sağlıklı insanlar seyahat etmeye hazır

Doktor Hassan Yekter.
doktoryekterkidneytransplant@gmail.com
dr comcalimehmet 2018-10-08 01:34:16
merhaba biz böbrek hastalığımı bugün hastanemize satmak için hazırsanız merhaba biz 1 böbrek vericisi ihtiyacı acilen bugün size 250,000 00 $ için böbrek için iyi bir miktar sunacak. iletişim e-posta bağlantısıdır:
comcalimehmet221@gmail.com, size yardımcı olmak için buradayım gibi bir endişeniz olsun.

Selamlar
Dr, Comcali Mehmet
hastane
prof dr Harriet 2018-10-08 01:42:27
merhaba bugün böbreğinizi hastanemize satmaya hazırsanız, 1 böbrek vericisine ihtiyaç duyuyoruz. Böbrekleriniz için size iyi bir miktar sunacağız 450,000 00 $. iletişim e-posta bağlantısıdır:
drharriethospital@gmail.com, size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

Selamlar
Dr Harriet
hastane
Dr Lucas 2018-10-08 12:48:53
DR LUCAS, BIDNEY ALINAN EN İYİ HASTANE'DİR.
BUGÜN UYGULAYIN VE PARA'NIZI ALIN.
18 ila 45 yaşlarında makul bir ücret karşılığında bir böbrek bağışlamak isteyen yeterli insanlara ihtiyacımız var. İlgili herhangi bir kişi, daha fazla işlem için en kısa sürede iletişime geçmelidir. Daha fazla bilgi için lütfen e-posta gönderin: (lucasgrantfirm@gmail.com)

Adı: Dr Lucas
Hastane Adı: Lucas Grant Hastanesi
Email: lucasgrantfirm@gmail.com
Sedat yuksel 2018-10-21 14:21:56
Bunlarda dolandırıcı inanmayın 00 381 63 7269081adi Nergiz olarak kullanıyor diğeri Suzan olarak +30 694 147 8973
İsmail Bayram 2018-10-21 20:18:50
Dolandırıcı inanmayın
İsmail Bayram 2018-10-21 20:19:43
233 24 782 0870 dolandırıcı inanmayın
Samuel Stephen 2018-10-24 15:06:00
Böbreğini para için satmak istiyor musun? Hastanemiz böbrek cerrahisi / transplantasyonu ve diğer organ terapilerinde uzmanlaşmıştır ve pasaportlu veya pasapsız O + ve A + ve B + böbrek vericilerine ihtiyaç duyacaktır ve size 850 liraya teklif vereceğiz. . Herhangi bir irtibat kişisi kibar olmalı.
Bize e-posta ile ulaşın: [samuelstephen1009@gmail.com] veya WhatsApp +2349039642413
Samuel Stephen 2018-11-02 01:06:19
Merhaba.

Paranızı para almak ya da satın almak istiyor musunuz, Samuel Hospital acilen ihtiyacı olan O ve B ve A ve AT $ 400,000,00. Herhangi biri bağış yapmaya veya satmaya istekliyse lütfen bizimle iletişime geçin: samuelstephen1009@gmail.com


Orijinal Donörlere Gerek

Cevaplarınızı bekliyorum

Saygılarımla
Önemli dikkat 2018-11-09 00:18:28
Elbir rufad yunanistanda dolandırıcıdır dikkat arkadaşlar bu şahsa inanmayın para da göndermeyin hiç bir şekilde her ne sebeple olursa olsun
robert 2018-11-28 01:24:39
Bugün böbreğini satmak istiyorsan. Hemen bize mesaj atın. En fazla bir miktar için bir böbrek satın alınır, Ulusal vakıf şu anda sağlıklı böbrek satın alıyor. Robert Hospital böbrek Cerrahisinde bir Nefrolog ve biz de bir karşılık gelen bir donör yaşayan böbreklerin alım ve nakli ile ilgileniyoruz. Biz Hindistan, Kanada, İngiltere, Türkiye, ABD, Malezya, vb. Bulunmaktadır. Böbrek satma ilgileniyorsanız lütfen bize e-posta yoluyla ulaşın: robertjerry859@gmail.com
lucas grant 2018-12-01 00:02:54
18 ila 45 yaşlarında makul bir ücret karşılığında bir böbrek bağışlamak isteyen yeterli insanlara ihtiyacımız var. İlgili taraflar, daha fazla işlem için en kısa sürede iletişime geçmelidir. lütfen lucasgrantfirm@gmail.com ile iletişime geçin
johnson 2018-12-06 11:12:24
Bu, sağlıklı olan genel kamu Erkek ya da Kadın bilgilendirmek için
ve% 100 ciddi
Böbreklerini bağışlarken acilen Dr.
Johnson, General Hospital'da Nefrolog'um.
Böbrek nakli için çok fazla hastamız olduğu için
nedeniyle böbrek para bağışlamak için bir fırsat arıyoruz
Mali yıkım, Bizim hastanede Böbrek Cerrahisi / nakli uzmanlaşmıştır
ve diğer organ tedavisi, biz de satın alma ve
böbrek nakli
Yaşayan ve sağlıklı bir donör ile. 400.000 USD
senin böbreklerin
böbreğinizi bağışlamakla ilgileniyorsanız, lütfen tereddüt etmeyin
e-posta yoluyla bize ulaşın; generalhospital121@gmail.com
Lutheran Hospital 2018-12-12 12:55:17
Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Dr Kate Adams 2018-12-31 09:23:59
Herkese merhaba.


Benim adım Dr. Kate Adams, Üniversite Hastaneleri Bristol NHS Foundation Trust'ta Phrenologist. Hastanemiz Böbrek Cerrahisi konusunda uzmandır ve aynı zamanda yaşayan bir donörle birlikte böbrek alımı ve nakli ile de ilgileniriz. Biz Dubai, Türkiye, ABD, Malezya bulunmaktadır. Böbrekleri satmak veya almakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle e-posta yoluyla iletişime geçmekten çekinmeyin: kateadams946@hotmail.com

Saygılarımla



Dr Kate Adams



Telefon Numarası: +2348146161694
lucas grant 2019-01-27 01:31:50
DR LUCAS, KIDNEY ALAN EN İYİ HASTANEDİR.
BUGÜN BAŞVURUN VE PARA KAZANIN.
18 ila 45 yaşları arasında makul bir ücret karşılığında böbrek bağışlamak isteyen yeterli insana ihtiyacımız var. İlgilenen herkes, daha fazla işlem için en kısa sürede irtibata geçmelidir. Daha fazla ayrıntı için lütfen e-posta: (lucasgrantfirm@gmail.com) 0r ağları: https://doctorlucashospital.webs.com/

İsim: Dr Lucas
Hastane Adı: Lucas Grant Hastanesi
E-posta: lucasgrantfirm@gmail.com
ağlar: https://doctorlucashospital.webs.com/
dr clayton 2019-02-11 05:11:14
Merhaba, ben Dr Clayton Macmahon.
Böbreklerini satmak istiyor musun?
böbreğinizi paraya satma fırsatı aramak
Mali çöküş nedeniyle ve ne yapacağınızı bilmiyorsunuz, o zaman bugün bizimle iletişime geçin, size iyi teklif edeceğiz
Para miktarı 950.000 ABD Dolarıdır.
Klinik hizmetlerinde nefrologum. Kliniğimiz
Renal Cerrahi konusunda uzmanlaşmış ve biz de tedavi ediyoruz.
Böbrek alımı ve nakli
Sorumlu bağışçı Hindistan, Türkiye, Nijerya, ABD, Malezya, Dubai, Kuveyt, Avusturya, Almanya'da bulunmaktadır.
Böbrek satmak veya almakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle e-posta yoluyla iletişime geçmekten çekinmeyin.
E-posta: drmacmahonhospitalservice@gmail.com veya WhatsApp: +1 (806) -305-9914.
robson 2019-03-09 14:16:30
Merhaba
Ben Doktor Robson lukes Hastanesi, (carolbobrekhastanesi@gmail.com) Ben şimdi görüyorum bu sayfanın yöneticisiyim. Böbrek donörü olmak isteyen veya hayat kurtarmak için böbrek satmak isteyen herkes, şimdi burada sadece doktor robson e-posta. başkaları için herhangi bir kurban düşmeyin.
iletişim için e-posta: carolbobrekhastanesi@gmail.com
fiyat parası 450.000 dolar ve zengin olmak isteyenler için bir fırsat ve siz de sağlıklı olmalısınız. şimdi bize e-posta gönderin.
haberleri paylaş
Dr Rajski Tadeusz 2019-03-12 22:58:49
MERHABA
acilen iki böbreğe ihtiyaç duyuyor
bugün böbreğinizi hastaneme satmaya hazırsanız.
Böbrekiniz için size iyi bir miktar sunacak 250.000 00 $.

iletişim e-posta linki:
mayoclinichospital199@gmail.com, size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

Selamlar
Dr Prof Rajski Tadeusz
hastane
Dr Rajski Tadeusz 2019-03-14 12:52:40
MERHABA
acilen iki böbreğe ihtiyaç duyuyor
bugün böbreğinizi hastaneme satmaya hazırsanız.
Böbrekiniz için size iyi bir miktar sunacak 250.000 00 $.

iletişim e-posta linki:
( mayoclinichospital199@gmail.com) size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

Selamlar
Dr Prof Rajski Tadeusz
hastane
Dr Charles 2019-03-20 12:13:40
Böbrek almak mı istiyorsun yoksa satmak mı istiyorsun
böbrek? Sensin
Böbreğinizi para için satma fırsatı mı arıyorsunuz?
Mali arıza nedeniyle ne yapılacağını bilmiyorsunuz
O zaman bugün bize ulaşın, size iyi teklif edeceğiz
Böbreğiniz için para miktarı. Benim adım Doktor Charles
Ben bir
HASTANE NICHOLAS'taki nefrolog. Kliniğimiz
Renal Cerrahi konusunda uzmanlaşmış ve biz de anlaşma
Satın alma
Ve bir yaşamla böbrek nakli
Sorumlu donör.
Biz Hindistan, Türkiye, Nijerya, Amerika Birleşik Devletleri, Malezya, Hindistan bulunmaktadır
Böbrek satmak veya almakla ilgileniyorsanız, lütfen
Lütfen e-posta yoluyla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
E-posta: nicholashospital1986@gmail.com

İçtenlikle
DR CHARLES
Osman Abiş 2019-09-09 17:07:21
05380679015 adı Katya Mıncheva SULTANOVa Sude diye kendini tanıtıyor Makedonya ohri doğumlu ama dolandırıcı dikkat edin beni 3 bin Euro dolandırdı.İsteyen olursa resimleri pasaport resmi var.
Osman Abiş 2019-09-09 17:08:59
Sizede bulaşırsa bana yazın 05355795183 Whatsaptan yazarsanız sevinirim.
Ahmet 2019-09-11 14:45:59
+38970550742 arkadaşlar dikkat bu şahıs makedon bir bayan adı SEVDA beni dolandırmaya kalktı sakin ola para göndermeyin bana yalnızım bir evim var satıp TR yerleşecek dedi Whatsapp tan bana 90 bin euro ya evi sattığını söyledi paraları gösterdi.Bulgaristan sınırında polislerin parama el koyduğunu söyleyip benden para istedi göndermedim sakin inanmayın
general finance corp. 2019-11-18 20:01:02
Günaydın efendim / Madam.
İşinizi genişletmek, borçları netleştirmek ve birleştirmek için bugün meşru bir kredi teklifi mi arıyorsunuz? Düşük kredi notu nedeniyle bankalar tarafından geri çevrildiniz mi? Genel finans kurumu ile hızlı kredilerinizi alın.
Email: generalfinancecorporation.org@gmail.com
Profesör Dr Rajski Tyson. 2019-11-25 11:39:31
MERHABA
acilen iki böbreğe ihtiyaç duyuyor
bugün böbreğinizi hastaneme satmaya hazırsanız.
Size böbrek 250.000 00 $ için iyi bir miktar sunacak.

iletişim e-posta linki:
(mayoclinichospital199@gmail.com) whatsapp numarası +2349061194090.

Sana yardım etmek için burada olduğum gibi endişelenme.

Selamlar
Profesör Dr Rajski Tyson.
Hospita
Tarık Türk 2019-11-29 09:15:26
+359877119892 ve +359876087834 Sevdalina Hristova İvanova adı kullanan kişi dolandırıcıdır. Babasının 11 yaşındayken öldüğünü, annesinin yeniden evlendiğini, 4 yaşında kız kardeşinin, 28 yaşında övey erkek kardeşi olduğunu söylüyor. Övey kardeşi ve övey babası ve annesinlen anlaşamadığımı için yurtdışı evlilik yapmak istediğini söylüyor. Olmazsa çalışıp kendi ayaklarının üstünde durmak istiyormuş. Whatssapdan görüntülü görüşme imkanı yokmuş. Kızkardeşi telefonu yere atıp ekranı kırılmış ve bundan dolayı kamera çalşmıyormuş.Bu kişilen aylarca mesajlaştım ve sesli görüştüm. Seni dolandırmak için duygu sömürüsü yapıp her yolu deniyor. Taktik hep aynı. İşte seni beğeniyorum, beni oraya yanına al, senlen ciddiyim, senden hoşlanıyorum, yanıma gel görüşelim vesayre vesayre. Benden bişey koparamadığı için olabilecek kurbanları uyarmak istedim sakın Bulgaristandaki yalan şerefsizlere inanmayın. Ne olursa olsun kanmayın, Türkün Türkden dostu yoktur bunu unutmayın. Selamlar
yalan oldu 2019-12-12 09:44:29
melıha hashım dolandırıcıdır inanmayın bulgarıstan
yalan oldu 2019-12-12 09:46:15
evlilik veya iş istiyor profesyonel şebekeler sakın inanmayın.
MEHMET AKÇA 2019-12-18 06:00:35
BEN DOLADIRILDIM İZMİR ÇEŞMEDE EVİM VARDİYEN SURAY HASAN ADLI YUNANİSTANDA TEYZEMLE YAŞIYORUM DIYEORDUBAYAN KUAFÖRÜ KENDİSİEVLENMEVADİYLE TANIŞTIĞIN BAYAN 25BİN TLBENİDOLANDIRDI BUNO KULLANIYORDU 05384691196 BİRDRBUNOVAR05313417508 KULLANILMAMAKTADIR BİR AYDIR BEN MEHMET AKÇA KOCAELİ GÖLCÜKDE OTURUYORUM VESTEL UNUYON HESABINAPARA İSTİYORDU ATLIYIM HEMEN GELEYİMDİYE VİDOLAR ATIYOR İNTERNETTEN BİR YOLCUDAN RİCA ETMİŞ BATLATTIRMIŞ KENDİNİ HEPSİ YALAN NUMARAM 05380135270MESLEKMERMERCİTC KNO52087243696 YUNAN NUMARASI 359897427926SURAYHASAN