Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
28 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Reformcu Blok’un Kırcaali liste başı milletvekili adayı Korman İsmailov

Reformcu Blok’un Kırcaali liste başı milletvekili adayı Korman İsmailov

01 Eylül 2014

Reformcu Blok’tan siyasi oluşumun, Kırcaali’de liste başı milletvekili adayının Korman İsmailov olduğu bildirildi.

Kormal İsmailov, Kasim Dal’ın kurduğu Hürriyet ve Şeref Halk Partisi’nin (HŞHP) Başkanı’dır. Önceki genel seçimlerde de Korman İsmailov, HŞHP-NDSV (İkinci Simeon Ulusal Hareketi) koalisyonunun Kırcaali milletvekili aday listesinin başında bulunuyordu.

Reformcu Blok’un Smolyan Seçim Bölgesi’nde liste başı milletvekili adayının eski Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Milletvekili Arif Aguş olduğu açıklandı.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Mestanli 2014-09-02 01:00:05
Insallah Korman bey bu secimlerde basarili olur.
Zineller 2014-09-02 13:21:30
Niye başarılı olsun, başarılı olması için ne yaptı ki? Ha insanlar düşünmeden oy kullanırlar, ne yaptıkları belli olmaz dersen o başka. Kormankaya oy vermek parayı dipsiz kuyuya atmak gibi bir şeydir. Alın teriyle kazandığım parayı dipsiz kuyuya atarım diyen adama ne denilebilir ki?
Zinelkaya 2014-09-02 17:35:18
Hangi alın teri parası be akıllı.
Asıl ben 25 yıldır dipsiz kuyuya umutla hayatım düzelir diye oy attım yanı para attım.
Neden bi 25 yıl daha umutla bekliyeyim.
Evet Korman Başarılı olacak.
Siz asıl Korman'ın başarılı olmasından korkuyorsunuz.
Maymun gözü açtı akıllım.
Perperek Der ki... 2014-09-02 21:11:47
Keşke Körmen maymunu da gözünü açsa da hiç bir şekilde seçilemeyeceğini görebilse...
Kereçköylü 2014-09-02 23:29:55
Kormanka başarılı olabilmez çünkü ipi bulgarların elindedir. Fakat diğer taraftan bulgarlar açısından bakıldığında Dps 'den üç beş oy koparabilirse iyidir. Kendisi satılmış veya gaflet içerisinde karaktersiz bir adamdır, savaş ortamında böyleleri ipe çekilir. Ne var ki savaş ortamında değiliz, hukuk sistemi böylelerini korur. Biz ne yapabiliriz, maskesini indirip dışlarız, o kadar.
Kırcaali Sevdalısı 2014-09-03 03:22:28
Arkadaşlar lütfen biraz uyanık olalım. Bizde hiç mi adam yok da Korman gibilerine oy verelim? Gitsin memleketinden aday olsun! Bizim gençlerimiz pırlanta gibidir, bunlar gibi satılmış ve onun bunun uşağı değiller en azından. Onurlu ve adam gibi adamlar. Yıllardır Kırcaalili olmayanları seçti bu halk ne yazık ki :( Bu seçimler çok farklı tertipte geçecek. Önerim Kırcaalili gençlerimze verin öylarınızı, soyu sopu ne olduğu belli olmayanlara değil. Şahsen ben Kırcaaliliden başkasına oyumu vermem! Hele Korman gibilerine günahımı bile vermem. Unutmayın bizim geleceğimiz bizim çocuklarımız, felan yerden gelmeler değil.
bölünmeyelim 2014-09-03 09:52:40
25 yıldır umutla yaşadım hayatım düzelir diye.
25 yıldır DPS oy verdim hayatım aynı yerde kaldı bi şey düzelmedi.
Meğer ben 25 yıldır birilerini zengin etmişim haberim olmamış.
25 yıl çektiğim çileye hayır diyorum.
25 yıl beraber birlik içindeyiz bölmeyim bizi dediler DPS yöneticileri.
25 yıl hatırasına tamam dedim bi şartla beni temsil etmeyen yöneticileri DPS atın dedim.
25 yıl emek vermişler atamayız dediler.
25 yıl umutsuzca umut bekledim o zaman ben kendi umudumu aramaya çıkacağım dedim.
25 yıl hatırasına aman yapma dediler bölünmeyelim.
Siz 25 yıl umut vermediniz Türk halkını parçalıyorsunuz cevabını verdim.
Yine de bölünmeyelim cevabı verdiler.
25 yıldır DPS yönetiminden umudu kesip GERB, Sansürsüz Bulgaristan ile HŞHP partilerde umut aramaya gittiler aç, sefil BG Türkü.
DPS yönetimi 25 yıl daha idarede kalsalar ne değişecek.
Sekiz on DPS yöneticisi inatla yerlerini kimselere tabi olmayan genç Türklere bırakmak istemiyorlar.
DPS yönetiminde istenmeyen o sekiz on zat BG Türklerini parçalanmakta.
Bi 25 yıl daha BÖLÜNMEYELERİM KARDEŞLERİM.
bir de rezil olmak var 2014-09-03 11:01:00
25 yildır beklemişsin iyi ama beklediğini yanlış adresten beklemişsin. Senin sorunun bu, sorunlarının kaynağını kestirememek. Seni durumunun feci olmasının sorumlusu Dps değil bulgar devletidir, eleştiri oklarını oraya çevir. Tin tin gidip sorunlarım çözülür diye oyunu bir bulgar partisine -GERB olabilir, Kormankanın zagazugası olabilir - verirsen sorunları yine çözülmeyecek, ama bu sefer kimliğine sahip çıkmayan bir türk olarak rezil olacaksın o kadar.
Kırcaali sevdalısına rezil ola 2014-09-03 13:45:51
Kırcaali sevdalısı sen bi şeyler biliyorsun gibi konuşuyorsun.
Gel Kırcaali'ye Korman ile ilgili bi şeyler ürenizrsin.
Ulan akıllı Korman bas baya Kırcaali çocuğu olduğunu bile bilmiyorsun.
Korman'ın anası Kırcaali'nin yerlisi bu gün anasının tarlarların vergisin orman ödüyor.
Evet oyumuz Kırcallilere başka kimseye değil.
Korman Kırcaaliden oyumuz ona.

Ben 25 yıldır DPS işe yaramaz yöneticilerine parlamentoda benim haklarımı savunsunlar diye oy verdim.
Ne yazık ki DPS milletvekilleri parlamentoda benim haklarımı istemeye cesaret edemiyorlar.
İstemesen vermezler neden Bulgar devletini suçlayayım.
Ne yazık ki bu sefer Korman'ı istemesezde Kırcaali Türklerin vekili olacak.
DPS kimin partisi 2014-09-03 13:55:55
DPS yöneticileri bölünmemek adına Bulgaristan Türklerini parçalıyorlar.
Nasıl mı.
Türklerin haklarını savunmayarak.
25 yıldır haklarını savunmayan vekilleri halk artık istemiyor.
Onlar da ısrarla DPS yönetimini bırakmak istemiyorlar.
Halk o işe yaramaz yönetimin yerine genç kimselere tabi olmayan gençler istiyorlar.
O sekiz on zat DPS'den ayrılmadıkça Türkler başka partilere oylarını verecekler.
Sayi DPS Türklerin partisi mi?
Bölerek bir fayda getirebilir 2014-09-03 17:26:42
Ne varki me varki. Seçilirse türklerin temsilcisi olmaz şaşkın, kendi kendini rezil etmiş türklerin temsilcisi olur.

Biri de kalkmış türklerin haklarını savunmayarak türkleri parçalıyorlar demiş. Der der, nasıl olsa ağzı olan konuşuyor. Soyut şeyleri söyleyip duruyorlar. Türklerin hakları nasıl savunulacak, bilen var mı. Herkesin kafasına göre bir hareket planı var, ama bu yapılabilir mi, sonuç alınabilir mi? Bunları kimse sormuyor
Kırcaali Sevdalısı 2014-09-04 15:08:16
"Kırcaali sevdalısına rezil ola" hitaben yazıyorum: Korman'ın anası Kırcaaliliymiş! Güldürmeyin adamı:) Ebesi nereli? Ya dedesi? Yeni mi anlamış Kırcalili olduğunu? Daha önce neredeymiş? Burada istediğin kadar sahte propaganda yapın, bölgemizin halkı uyanık ve akıllıdır Kırcalili olmayana oy yok! Siz Kırcalili olmayanlar biz ve olmasak ne yapacaksınız acaba? Seçimden seçime mi Kırcalili oluorsunuz? İlaveten ben şehrimi ve insanlarımı seven biri olarak rezil olacak bişey yapmadım ve söylemedim ama sanırım sizin algıda sıkıntınız var ;) Biz devşirme Kırcalili değiliz seçimden seçime de memleket değiştirmiyoruz, haberiniz ola!!!
Özetle: Kırcalililerin oyları bizim gızannara, ne olduğu belli olmayan soysuzlara değil!
Türk 2014-09-06 15:34:15
Kormanka Mormanka tanımam benim oyum Ataka ve Komünistlerin koalisyon ortağı DiPiSe'ye olacak. Yaşasın Türk, Bulgar ve Rus komünis partileri!!!!!!!!!!!!!!