Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Şubat 2020
HABERLER » Bulgaristan
Lütfi Mestan görevden alındı

Lütfi Mestan görevden alındı

24 Aralık 2015

Sofya'da gerçekleştirilen HÖH Merkez Konseyi toplantısında partinin Genel Başkanı Lütfi Mestan partiden de ihraç edilerek görevden alındı.

Partinin onursal Başkanı Ahmet Doğan’ın 17 Aralık’taki yeni yıl mesajında Genel Başkan Lütfi Mestan’ın Türkiye hava sahasında düşürülen Rus uçağıyla ilgili parlamentoda okuduğu bildiriyi gaf olarak nitelendirmişti. Mesajında ayrıca Türkiye’yi üstü kapalı eleştiren Ahmet Doğan, HÖH’nin değiştirilmesi değil yenilenmesi gerektiğini savunarak, değiştirilmesinin ‘komşu ülkelerin desteğiyle bile gerçekleştirilemeyeceğini’ söylüyor.

Boyana'da gerçekleştirilen toplam 166 üyeden 138 üyenin yer aldığı toplantıda kararın hepbirlikte alındığı belirtildi.

HÖH'ün Mart ayında yapılması beklenen ulusal kongresine kadar yönetim Başkanlık Kurulu Çetin Kazak, Mustafa Karadayı ve Ruşen Riza tarafından yürütülecek.

Ayrıntılar daha sonra...

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Basri Şen 2015-12-24 15:51:55
Ahmet Doğan ne yaptığnı biliyormu acaba Rus ajanı olduğnu inkar etmiyor bu nedenle de partiden alınacak biri varsa oda kendisi olmalı Türklere düşmanlık onun ne haddine???
AD 2015-12-24 16:19:42
Yaşasın Ahmed Doğan diktatörlüğü !
Göçmen 2015-12-24 16:32:32
HÖH partisi artık ikiye bölündü.Biri Ahmet Doğan yanlıları diğerleri de Lütvi Mestan.

Hayırlı uğurlu olsun.Türklük BG'de elden gidiyor.
YUSEYİN HASAN 2015-12-24 16:39:26
HAYDİ GEÇMİŞ OLSUN BAKALIM HÖH PARTİSİNE RUSYA YANLISI AHMET DOGAN YANLILARI HADİ GELİN BİZLERDEN OY İSTEYİN BAKIN NE ALIYORSUNUZ SİZDE GÖRÜN BUNDAN SONRA HÖH DİYE BİR PARTİ YOK BU PARTİYE OY VEREN GAVURA OY VERMİŞ OLUR BÜTÜN BULGARİSTANDA YAŞAYAN TÜRKLERE DUYURULUR.AHMET DOGANIN YANDAŞLARI BELLİ ZATEN HERZAMANKİ GİBİ...
ALİ OSMAN BURSİN 2015-12-24 16:49:01
GÖÇMEN,çok doru yazmış Ahmet yanlısı olanlar s...gitsin korkak herifler Mestan da biraz dik dursun bence o da biraz korkak yaw ölümden başka ölüm yok korkmayın eyy insanoğlu Ahmet Doğan sizin üzerinizden istediği gibi oyunlar oynuyor uyanın uyan ..........
Ömer Cesur 2015-12-24 16:51:17
Siz bu gidişde bırak ülke yönetmeyi sizler kendinizi ve ailenizi yönetemeyecek duruma geleceksiniz. Sizlere Destek Sizlere Oy Sizlere Misyon sağlayan Türk Milleti sayesinde ekmek yiyiyorsunuz ama görüyoruz ki zamanla sizler Türklüğün ne demek olduğunu Türkü Temsil etmenin ne demen olduğunu Türkün ne büyük bir kan olduğunu unutmuş olup şimdi bulgaristan da 2 milyon türkü türkiye ile birlikte 4 milyon bulgaristan türklerini rezil etmeyin Türk gibi siyaset yapın, kazanın,sevin ,çalışın hizmet esirgemeyin kendinize gelin...
Mustfa Mert 2015-12-24 16:57:41
Yaşasın zalimler için CEHENNEM 25 yıl miletimizin sırtından geçinen hain ,zalim komunist uşakarı bir daha da gösterdi bunlar azılı türk duşmanı
Bulgaristan Türkü 2015-12-24 17:08:32
Lütfi Mestan vatan hainliği ile suçlandı. Türklüğü desteklemek vatan hainliği ise bende vatan hainiyim!!!
Mehmet Ali 2015-12-24 17:18:08
Türklerin oyuyla biryere gelmiş olupta Türkiye'ye destek olmayı suç gören zihniyetin beye hizmet ettiğibden şüphe duyarım .Çok yazık .Ahmet Doğan Bulgaristan Türklüğünün temsicisi olmayı hak etmiyor, kime hizmet ettiği belirsiz. Türkiye Anavatan herzaman gönlümüz Türkiye'den yana... Yakın tarihi unutmayın, Türkan bebeği unutmayın, unutmayın bizi nasıl parçaladıklarını.
ALSANCAK 2015-12-24 17:23:30
LÜTFÜ MESTAN DİK DUR EĞİLME TÜRK MİLLETİ SENİNLE
Ardino 2015-12-24 17:25:36
Ahmet Doğanın misyonu bitmiştir. Artık kimsenin Ahmet Doğana ihtiyacı yok. Bulgaristan Türkleri yola Ahmet Doğansız devam etmelidir. İsteyen yanında kalsın.
Kader 2015-12-24 17:26:33
Bu partinin sahibi kim? Ahmet Doğan mı yoksa oy veren seçmenler mi?
Ahmet Doğmayan 2015-12-24 17:28:14
Ahmeti sevenler yanında dursun. Sevmeyenler Lütfi Mestan'a destek olsun. DPS Ahmet Doğan'ın oyuncağı mı?
Yusuf Koçancı 2015-12-24 17:47:53
HÖH her iki siyasetçininde malı olmadığını gösterme zamanı! Eniyisini yapacağınızdan eminim.
balkan türkü 2015-12-24 18:05:31
Ahmet Doğan biraz tarih okusun bence, yoksa tarih onu yazacak. (türkün türkten başka dostu yoktur).Ayrıca HÖH babasının çiftliği değildir, büyük bir milletin özgürlük hareketidir.Bu böyle biline.
izmirli 2015-12-24 18:23:15
GELSİNLER İZMİRDEN OY İSTEMEYE BALGÖÇ NEREDE NEDEN TEPKİ GÖSTERMYOR
şenol 2015-12-24 18:41:56
1998 yılında mesut yılmaz sofya büyükelçiği ziyaretinde ahmet doğan denen bu zavallı kgb ajanı türkiye cumhuriyeti toprağı sayılan toprakta türkçe konuşmadı .şerefsiz herif yıllarca milleti soydun çaldın çırptın insancıkları.rusya verdi talimatı köpeğine sahibini dinliyor it herif
Koşukavaklılar 2015-12-24 19:23:07
Herkes safını belli etsin. ahmet doğanın hiçbir şüpheye yer vermeyecek şekilde ne olduğu apaçık ortaya çıkmıştır. Bizler Bulgaristan Türklerinin birliğinin, beraberliğinin korunması adına iyi niyetimizi sürekli koruduk, HÖH'e destek verdik. Bundan sonra ahmet doğan ve yardakçılarının devri bitmiştir. Lütfi Mestan'nın arkasındayız.
sali 2015-12-24 20:06:39
Lutvu Mestana destek olalim
fes 2015-12-24 20:15:50
Kendine İzmirli diyen macır kafayı BAL-GÖÇ'e takmış.Bir dernek başka bir ülkenin siyasal partilerinin işlerine burnunu sokmaz, bu bir kuraldır. Kuşkusuz olayla ilgili görüşü vardır ama bu görüşü dile getiremez. Bunları bilmeden ileri geri konuşmak iyi bir şey değildir.
HALİL YILDIZ 2015-12-24 20:34:46
AHMET DOĞAN VE YANINDAKİ RUSYA YANLILARI BUNDA SONRA SİZE HİÇ OY YOK BUNU BÖYLE BİLİNE,SİZLERİ DAHA İYİ TANIMIŞ OLDUK BU RUS SAVAŞ UÇAĞI DÜŞMESİNDEN SONRA KİMİN KGB AJANI OLDUĞUNU CÜMLE ALEM DUYDU VE GÖRDÜ.
HALİL YILDIZ 2015-12-24 20:41:07
AYRICA LÜTFİ MESTANA TAM DESTEK VERİYORUZ,YIĞILMAK YOK MÜCADELEYE DEVAM BURSA DA BU HAREKATI YAYGINLAŞTIRACAĞIZ ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİNDE Kİ ÇALIŞAN PROFESÖRLER VE DOÇENTLER NEZDİNDE BU İŞLERİ GENİŞ KİTLEYE DUYURACAĞIZ
EFE 2015-12-24 21:36:02
Ikiside bizden degil cok iyi olmuş peşlerinden gidenler utansın Lütfi, de ondan aşağı değil yanlışları hataları aynı şekilde ört pars etmeyin kendinizi kandirmayin eğer gün gelir birileri gerçekleri söylerse dilinizi yutarsiniz Doganci Mestanci diye bir şey olmaz ikisinin de gitmesi çok iyi olur o partinin çevresi eski ajanlarla ve benzeri yalakalarla cevriliydi kısacası tam isabet "bingo"
BG Göçmeni 2015-12-24 21:43:55
Neden sadece Lütfi Mestan yanlısı yorumları yayınlıyorsunuz ve hiç bir farklı fikir geçmiyor acaba..
DPS demokrasisi 2015-12-24 22:34:23
Mestan o bildiriyi yayınlarken Ahmet Doğan'ın haberinin olmaması mümkün mü? AD her zamanki gibi komünist tipi entrikalarla işler çeviriyor. Neye hizmet ettiğini ben bugüne kadar anlayamadım. Türklere, Pomaklara, Çingenelere hizmet etmiyor. Bulgaristan'a da hizmet etmiyor. Kendine ve derin devletin içindeki bazı insanlara hizmet ediyor. Lütfi Mestan da çok temiz sayılmaz ama en azından şu Ahmet Doğan denilen adamdan kurtulmak çok iyi olur. AD'nin eteğinden ayrılmayanlar yarın öbür gün halkın karşısına hangi yüzle çıkacak merak ediyorum.
Yaşa Kırcaali 2015-12-24 22:39:44
Mestan'ın bugün Kırcaalide toplantı yapması ve özellikle Kırcaali milletvekillerinin, il başkanının ve belediye başkanlarının destek vermesi çok önemli. Ahmet Doğan'ın sonunu getirecek ayaklanma Kırcaali'den başlıyor. Hadiyin Kam!
fes 2015-12-24 22:46:12
Ahmet Doğan'a kızdıklarından hepsi Mestancu kesildi. Bana gelince ben görevden alma şeklini çok yanlış buluyorum, hatta rezilce buluyorum. Avrupanın herhangi bir ülkesinde böyle bir şey olabilir mi. Nikita Hruşçov'un görevden alınması gibi olmuş.
emir 2015-12-25 00:00:32
ABD yujen potok'a karşı olduğu için oreşarski hükümetini deviren amet, şimdi KGB ajanı gibi davranıyor. Tabi bunlar bize sunulanlar,meselenin aslını, Mestan ve Doğan'ın etrafında ki "obrıçların" çıkar çatışmalarını bilemiyoruz. Görevden alınış şekli partinin imajını temiz tutma ve bulgarlara hoş görünme açısından doğrudur, çünkü adımız türkçu ve islamcıya çıkmak üzereydi, hoca ve müftüleri vekil yapmak hataydı, parti daha fazla muhalefete dayanamazdı. Olaya duygusal yaklaşırsak tabi ki Mestan haklıdır, ama durumu farklı yönlerden ele alırsak karmaşık. En azından gavurcuklar peta kolona laflarını unutur bir kaç yıllığına, bu arada belki biz de koalisyon pastasından bir pay alabiliriz, yıllardır kırıntılarla yetinmek zorunda kaldık.
Durhan 2015-12-25 00:10:44
Ey Türk milleti! Sen ki geçmişin şan ve şerefle dolu. Uyanık olun ve aranızdaki hainleri iyi tanıyın. Ruslara yalakalık yapanlar hainlerin ta kendileridir. Birlik olun, Türk'ün Türk'ten başka dostu yok! Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur ey Türk milleti...
emir 2015-12-25 00:23:19
Dost yok gülüm çıkar var. O sloganları mitinglere sakla. Olan oldu bundan sonrasına bakalım...
Conbo Biadet Lee 2015-12-25 06:40:45
Conbo Biadet Lee der ki...
Mestan'dan şikayetler bir seneden beri zaten de var olduğunu unutmamak gerekir. Parti içinde emirci uslupla huzursuzluğa yol açtığı ağızdan ağıza söyleniyordu.
Medyaya servis edilen hakikat değil, hakikatin bir parçasıdır, dolayısıyla "yarı gerçek, yarı yalan". Buradaki gerçek ne? Güdülen amaç doğrultusunda medyaya bişeyler söyleniyor. Ki bu şeyler Saray'da toplantıdan önce ilk olarak Pik, Blitz, Kapital gibi internet medyasına (hepsi Delyan Peevski'nin) önceden düştü. Mestan'ın kellesi çoktan alınmıştı, bunun servis edilme zamanı tam Noelde... Mesaj "Po koleda stavat çudesa".
Mestan DPS'ye SDS'den geldi. Kendisiyle beraber bir sürü otlakçıyı da getirdi (Peevski, Biserov...).
Türkiye nezdinde DPS her zaman Rus yanlısı, komunist istihbarat uzantısı ve Türk çıkarlarına zıt bir oluşumdur. Bu imaj nispeten hafifleterek düzeltilmeye çalışıldı: Müftülükten transfer edilenler (Şabanali ve Hafızov), SDS, NDSV gibi oluşumlardan isimler. Kasim Dal ve Korman İsmailov'un DPS'den ayrılıp, Ankara ile temaslara geçmesi de bunda etkisi oldu. Türkiye'den otobüslerle gelen oylardan kimse olmak istemedi. İlerideki dönemlerde DPS'nin "izboren turizım"a karşı olası tutum sergilemesi sizi şaşırtmasın.
Müftülükten gelen isimler parti içi senkrona ayak uyduramadı, Ankara ile sıcak temasları ipler elden gidiyor korkusunu tetikledi. Tez zamanda bu isimlerin bileti de kesilecek. Ortalık sakinleşsin biraz...
Kırcaali'de halen yerel meclis başkanı seçilemiyor. DPS'de iki kanadın olduğu ortada. Doğancı kanat hamle yaptı, görülen o ki, diğer kanat nispeten daha zayıf. Diğerler tıpkı Mestan gibi atılır mı, yoksa sindirilir mi, zaman gösterecek.
Conbo Biadet Lee 2015-12-25 06:41:30
Mestan'dan şikayetler bir seneden beri zaten de var olduğunu unutmamak gerekir. Parti içinde emirci uslupla huzursuzluğa yol açtığı ağızdan ağıza söyleniyordu.
Medyaya servis edilen hakikat değil, hakikatin bir parçasıdır, dolayısıyla "yarı gerçek, yarı yalan". Buradaki gerçek ne? Güdülen amaç doğrultusunda medyaya bişeyler söyleniyor. Ki bu şeyler Saray'da toplantıdan önce ilk olarak Pik, Blitz, Kapital gibi internet medyasına (hepsi Delyan Peevski'nin) önceden düştü. Mestan'ın kellesi çoktan alınmıştı, bunun servis edilme zamanı tam Noelde... Mesaj "Po koleda stavat çudesa".
Mestan DPS'ye SDS'den geldi. Kendisiyle beraber bir sürü otlakçıyı da getirdi (Peevski, Biserov...).
Türkiye nezdinde DPS her zaman Rus yanlısı, komunist istihbarat uzantısı ve Türk çıkarlarına zıt bir oluşumdur. Bu imaj nispeten hafifleterek düzeltilmeye çalışıldı: Müftülükten transfer edilenler (Şabanali ve Hafızov), SDS, NDSV gibi oluşumlardan isimler. Kasim Dal ve Korman İsmailov'un DPS'den ayrılıp, Ankara ile temaslara geçmesi de bunda etkisi oldu. Türkiye'den otobüslerle gelen oylardan kimse olmak istemedi. İlerideki dönemlerde DPS'nin "izboren turizım"a karşı olası tutum sergilemesi sizi şaşırtmasın.
Müftülükten gelen isimler parti içi senkrona ayak uyduramadı, Ankara ile sıcak temasları ipler elden gidiyor korkusunu tetikledi. Tez zamanda bu isimlerin bileti de kesilecek. Ortalık sakinleşsin biraz...
Kırcaali'de halen yerel meclis başkanı seçilemiyor. DPS'de iki kanadın olduğu ortada. Doğancı kanat hamle yaptı, görülen o ki, diğer kanat nispeten daha zayıf. Diğerler tıpkı Mestan gibi atılır mı, yoksa sindirilir mi, zaman gösterecek.
fes 2015-12-25 07:39:45
Conbo Biadet Lee arkadaşı yazdıkları bir analiz olmuş. Doğru yanlış tartışılır, ancak meselenin üstündeki örtüyü biraz aralamış.

Demek Ahmet Doğan harekete geçmeseydi Mestan partinin gücünü eline geçirecekmiş. Ancak bu işten Doğan da büyük yara alacak.

Ama esas yarayı Bulgaristan türklüğü alacak. Artık halkın bütünlüklü duruşu ortadan kalkmış olacak, Bulgar siyasetinde marjinal hale gelecekler.
Amed RIZA 2015-12-25 08:32:53
Değerli arkadaşlar yeni bir süreç dün akşam itibariyle başlamıştır bilginiz olsun...

Ahmet Dogana karşı yeni ve daha güçlü bir Türk partisi kuruluyor.

Bunuda herkes takdir ederki ki herşey apaçık ordada yeni bir düzene geçmekte fayda görüyoruz yorumlarınızı bekliyorum!
Osman Paşa 2015-12-25 09:54:30
Yeni bir parti kurmak çok faydalı olur çünkü Ahmet Doğan'dan kurtulmanın başka yolu yok. Adam DPS'nin sahibi, hiç kimse onu o partiden atamaz. Ama yeni parti kurulurken çok dikkatli olmak, temelini sağlam atmak gerekir. Gitsin Ahmet gelsin Lütfi şeklinde olacaksa, yani aynı komünist diktatör mantığıyla parti yönetilecekse o zaman hiçbir anlamı yok. Demokratikve şeffaf bir parti olmalı. Yıllardır bu ülke bir avuç insanın parti üzerinden kendine çıkar sağlamasını izliyor, bir şey de yapamıyor. Halka hiçbir şey verilmiyor. Sadece ağzına bir parmak bal çalınıyor. DPS'nin bugüne kadar yaptığı yanlışlardan ders alan bir parti olması lazım. Aksi halde yine yıllar boşa geçer. Hem Türkler ve diğer azınlıklar için hem de Bulgaristan için.
BERKANT ASANALİ 2015-12-25 10:40:45
Birkere biz HÖH olarak neye kime hizmet veriyoruz buna bakalım baktığımızda ve seneler geçtikçe çok da iyi bir tablo çıkmıyor HÖH Türk partisiyle hiç bir alakası yok sadece zavallı bizleri istedikleri gibi yönlendiriyorlar ve yönetecekler birilerinin de bu işine geliyor kımet höh den milletvekilleri höh ten birileri para kazandıkça halkı düşünen olmıycak olmuyorda Ahmet Doğan dediğimiz kişi zaten bunları korkutmuş ödleri kopuyor biraz Türk olun ey milletvekilleri davanıza sahip çıkın sonra birdahaki seçimde o koltukalrınız gidecek siz sahip çıkmazsanız bu halk sahip çıkacak...
Tarafsız 2015-12-25 11:26:56
''her şerde bir hayır vardır'' keşke bu olay a. doğan menopoza girmeden gerçekleşseydi, geç oldu ama iyi oldu.

Lütfi başkanım son seçimlerde şuurlu kardeşlerimizi m. vekili yaparak çok büyük bi atılım yaptı (ADEM KENAN abimi unuttu ama neyse inşallah yeni partide) ve bu olay rus uşağı a. doğan'ın ayarını çok fena bozdu. şimdi a. doğan son seçimlerde yediği yumruğun içtiği viskinin sersemliğinde ne yaptığının farkında değil. emin olun eline yüzüne bulaştıracak.

umarım bana uygulanan sansür kalmıştır 1-2 sene sonra yine aranızdayım.

herkese izmir'den selamlar saygılar
Şumnu'dan ADEM KENAN abime ayrı ayrı selamlar sevgiler
hd 2015-12-25 11:27:33
Zor zamanlarda kimin kaç kuruşluk adam olduğu ortaya çıkar.Kültür,yaşantı,ahlak olarak gavurdan farkı olmayanlar Türk olamaz.
hasancho 2015-12-25 13:48:34
дпс benim cevremden oy yerine babayi alcak mestan yeni parti kursun
selim ileri 2015-12-25 14:11:21
Dps karşıtları, yani DPS'ye hiç bir zaman oy vermemiş zevat bu görevden alma olayını fırsat bilip harekete geçti. Hiç bir şey yapamayacaklar, caf caf diye cafkıracaklar o kadar.
Osman Paşa 2015-12-25 18:36:58
Bulgaristan'da herkesin bildiği bir gerçek var. HÖH bugüne kadar iyi bir parti olduğu için oy almadı. Siz Türksünüz, müslümansınız, Pomaksınız vb., bize oy vermezseniz haklarınızı hiç kimse savunmaz diyerek, korkutarak oy topladı. Karşılığında da çok az şey yaptı. Ahmet ile Lütfü ister anlaşsın, ister kavga etsin, durum budur. Bu HÖH partisi kapanıp, yerine dürüst insanlardan başka bir parti kurulmadıkça bu ülkedeki insanlar rahat etmeyecek.
B.T.O.H.orgutu 2015-12-25 23:32:59
Vur vur inlesin Turklugue el uzatanin elleri kirilsin....vitosa sarayinda ki kerkenez bilsin ki Aliosa onu sonsuza dek koruyamaz.Seytan gorsun Amed ajani Savayi ve onun gibilerini yani kendi cikarilari icin Turklugu satanlari.SEHITLERIMIZIN RUHLARI SAD.olsun.Ne Mutlu Turkum Diyene.
Karanfil 2015-12-26 22:21:10
Ben bulgaristan Türk siyasi parti bütünlüğünün zarar göreceğiniz ihtimal bile vermiyorum .Çünkü gündemi takip etme alışkanlığı yok ilgisiz.
Seçim zamanı DPS mi evet DPS
KKK 2015-12-26 23:09:43
Kiminle konuşsam artık DPS'ye, Ahmet Doğan'a oy yok diyor. Bu sefer dananın kuyruğu kopacak gibi. Hangi yüzle gidip oy isteyecekler. Halk onları bugün yuhaladı. Yine yuhalayacak. Hem de sadece Kırcaali'de değil. Her gittikleri yerde. Bundan sonra utanarak gezecekler, halk içine çıkmakta zorlanacaklar. Artık cin şişeden çıktı.
Nurettin Ddadal 2015-12-27 13:24:12
Dananın kuyruğu kopup da ne olacak, bölünecek, bölünmüş bölünmüş yaşamaya devam edeceksin. Olacak olan bu. Ama sen ve senin gibiler bütün durmanın ve bölünmüş olmanın arasındaki farkı bilemeyecek kadar cahil olduğunuzdan bön bön bakıp ne olduğunu dahi anlayamayacaksınız.
KKK 2015-12-27 19:03:34
Nurettin Dadal. Bütün durmak şu anlama geldi bu ana kadar: Dizginleri bütünüyle DPS'ye verip onları bize keyfi gelirse hizmet vermesini beklemek. Bundan sonra madem ki DPS oy alamayacak o zaman onun yerine başka bir şey gelmeli. Ya DPS ya da hiç diye bir şey yok. Başka seçenekler de var.
Bölünürsek şöyle olur diye de kimseyi korkutma. Ne olacak ki?
1 - Bizi Bulgaristan'dan mı atacaklar. 2 - Adlarımızı mı değiştirecekler?
Şu anda zaten Türkler Bulgaristan'da resmi olarak ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyor. Demokratik bir ülkede daha kötü ne olabilir ki?
DPS 25 senedir Türklerin sorunlarını çözebildi mi? Dön dolaş başladığımız yerdeyiz. Demek ki DPS'de birleşerek hata yaptık. 25 yıl geçti.
EFE 2015-12-27 21:25:53
Sevinmeniz lâzım yıllarca kovamadiginiz kemirgenleri komun. kalintilarini tek kalemde cekipgitmeleri yani birbirilerini azat etmeleri oldukça memnuniyet verici ya bunların kendilerine bile faydası yok sizlere bizlere nasıl faydası olur 25-30 senedir ne yaptilar derken tabi bunlardan devrim beklemedik hiç değilse bir adım ilerleyin yerinde saymayı bırakın totaliter rejimini savunmaktan ote gecemediniz utanmadan birde partinin adı hak ve özgürlükler bunun neresinde hak veya özgürlük sizi halk değil allah af etsin sürüngen yaratıklar sizlere hakaret bile az gelir bir birinizi yiyeceğiniz zaman geldi beter olun yok ona destek buna köstek yanlışlarla yatıp kalkmaya devam edin hala tutturmuşlar Mestana destek diye o parti kapanamaz ikinci veya üçüncü parti ülke kaldıramaz bırakın türkleri. Salakça şeylere meyil vermeyin bırakın parti aynı kalsın gidecekler gitsin gitmesi gereken Doğan ve Mestan ınanın ortamı gerenler ikisi baş rolde gözüken onlar. Gidecekler gitsin neymiş efendim onursal baskanmis bu isin onursalligi falan yok onlari geçin bir an önce elinizi ayağınızı çekin ve olağan üstü kongreye gidin tabi onlarsiz
Direnişin adı KIRCALI 2015-12-28 00:51:23
1-Türkiye - Rusya krizinde Rusya' nın yanında yer almak?

2-Rusya için kendi koltuğunu devrettiğin dava arkadaşını bir kalemde silmek?

3-Bulgaristan' da Yaşayan Yüzbinlerce Türkü yok saymak?

4-Türkiye' ye göç etmiş milyonlarca Bulgaristan Türkünü yok saymak?

5- Senelerce Türkler için hiçbirşey yapmamak ve yapanada mani olmak hatta kendine imparatorluklar küçük krallıklar kurmak?

6- Türkiye' yi eleştirmek?

Ahmet Doğan Zaman kaybından başka birşey değilsin...
Bu dünyayı belki kurtardığını sanıyorsun, yapamazsın diyelimki bir elin yağda bir elin balda öteki dünyaya göçtün...

Hatırlatmak istedim öteki dünyada KGB yok!!!
Selim 2015-12-28 10:53:40
Çetin KAZAK'a söyleyin istifa etsin, yanlış yapmasın
Mustafa Mert 2015-12-28 17:15:32
Bu agent SAVA 25 yıldır milletin kanın yarasa gibi emdi,Jivov domuzu bile böyle zülüm yapmadı yahu .Artık İNSANIMIZ uyanmalı bu kemirgenlere OY vermemeli ,inanın da iyi olacağına.Biz bukadar mı aciziz ya hu DPS 30-40 donostnik var bunların peşinden gidilir mi.Çok basit önümüzdeki seçimlerde birlik olup bu gamazcı partisi DpS OY vermeyin bakalım ne olacak , bir deneyelim.................
Adm 2015-12-29 13:12:45
Oylarımız Doğan'a diyen akıllı. Seçim gelince göreceksin. Neyini beğeniyorsun Doğan'ın? Başımızda çoban gibi gütmesini mi, keyfine göre işler yapmasını mı? Hem Türklere hem de bütün Bulgaristan'a zarar veren bir adam olmasını mı?
istanbul u 2015-12-31 11:52:51
Hakikaten bu yapilan bg tukleri icin son nokta artik hiç birşey eskisi gibi olmayacak doğanın partisi dogana kalacak meclisi dahi giremiyecek.
Yaşasın yeni kurulacak geniş tabanli Türk partisi.
Direnişin adı KIRCALI 2016-01-05 00:22:19
SULAR BULANMADAN DURULMAZMIŞ.

Eğer bu yazılanları okuyan DPS (HÖH) davasını yürekten koşturan hala partinin yerel veya merkezi teşkilatında ucunda köşesinde bir yerinde bulunan görevli veya gönüllü birileri var ise sözlerim sizlere...

Ben Bulgaristan' da sadece doğdum hiç yaşamadım Anavatanımda ailemle birlikte kendimize ortalama üzeri bir hayat standardı kurduk oldukça iyi tahsil yaptım oldukça iyi işlerde iyi konumda çalışmaktayım, Bulgarcanın b' sini bilmiyorum oraya her sene gitmeme rağmen hiç gitmesem de hayatımda bir şey değişmez, buna rağmen gecenin bu saatinde burada yazılanları okuyorum derler ya "Yaprak kökü görmese de ne onu yok sayabilir ne onsuz yapabilir" o misal işte...
burada kendi kendime üzülüyorum hatta oturuyorum yorum yazıyorum belki kimse okumuyor bile belki sadece kendimi rahatlatıyorum ama belki bir şeyler yapabilirim düşüncesiyle hiç pişman olmadım olmamda...
Sizlere tek şunu söylemek istiyorum bizler ne zaman Bulgaristan' da seçim olsa Alfabesini bile bilmediğimiz bir dilin oy pusulasına koştuk ve HÖH kaç numaradaysa hemen ona çarpı koyduk ve iyi bir şey yaptığımızı sanarak geri döndük oradaki akrabalarımızı düşündük ve onlar adına iyi bir şey yaptığımızı sandık.. Ben artık doğru mu yaptık yanlış mı bilmiyorum.. Lütfen ama Lütfen siz dava adamları risk alın doğruyu söylemekten korkmayın birlik olun ya partinin alevini yenileyin yada yeni bir parti kurun ama BİRŞEY yapın doğruyu herkes bilsin.. Tarih yazmazsa Melekler yazar, insanlar görmezse ALLAH görür..
Selam ve muhabbetle...
BURSA 2016-01-15 18:06:03
İnsan harcamanın bu kadar kolay olduğu düzenler PADİŞAHLIK ve KOMÜNİZM dır. Hak ve Özgürlük Hareketi yöneticileri sizce hangi düzeni temsil ediyorlar.Ahmet Doğan -PADİŞAHIM ÇOK YAŞA.
AHMET DOĞAN KOMÜNİST PARTİSİ bundan sonra oyları Türklerden değil Bulgarlardan ALIR...