Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
26 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
HÖH İl Teşkilatı, İl Başkan Yardımcıları tarafından yönetilecek

HÖH İl Teşkilatı, İl Başkan Yardımcıları tarafından yönetilecek

28 Aralık 2015

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) Kırcaali İl Başkanı Bahri Ömer’in görevinden istifa etmesiyle ilgili Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis, “Başkan Yardımcıları ve Yürütme Kurulunun şahıslarında HÖH Kırcaali İl Teşkilatının yönetimi mevcut. Başkanın olmaması İl Teşkilatının yönetim organları olmadığı anlamına gelmez” dedi.

Hasan Azis, “Tüzüğe göre yönetim organları mevcut. Onlar Başkan Yardımcıları ve İl Yönetim Kurulu kararıyla İl Başkanlığı görevini üstlenecekler. Böylece İl Başkanı eksikliği olması ve bu görevden istifa edilmesi hiçbir şekilde HÖH İl Yönetim Kurulunun normal işlevlerini görmesine engel olmayacak” diye belirtti.

Şu anda HÖH İl Başkan Yardımcıları görevini Müh. Hasan Azis ve Sebihan Mehmet yürütüyorlar.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Pop Starlar 2015-12-28 20:03:49
Bir sonraki seçimde Ahali size cevabınızı verecek.Her şey için geç de olsa.
Erkan ozturk 2015-12-28 20:57:27
eyyy uyan türk evladı ya gerçek bulgaristan türkleri partisi kurun yada bu soyu bozuklara oy vermeyin bunlar atakadan bile beter yazıklar olsun rus bozması ahmet doğandan bulgaristan turkleri bunun hesabını sandıkta soracak!
niyazi gömeç 2015-12-28 23:02:49
Biraz sakin olun, kafası kesik horoz gibi sağa sola atınmanın manası yok. Doğan rus yanlısı diye bir şey yok, Mestan olayları okuyamadı; böyle olacağını bilseydi asla yapmazdı. Bence artık siyasi bir mevta olmuştur.
Tarafsız 2015-12-28 23:11:52
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=5199218

yazıklar olsun, sizde hiç mi onur, şeref yok.
Tarafsız 2015-12-28 23:18:32
''Biraz sakin olun, kafası kesik horoz gibi sağa sola atınmanın manası yok. Doğan rus yanlısı diye bir şey yok, Mestan olayları okuyamadı;''

yamuk yamuk konuşma!

işte L. Mestan'ın günahları

''Evet Mestan’ın günah defteri kabarmıştı. Bu defterin içerisinde sayıca çok olmasa da pahaca çok ağır günahlar vardı.

Lütvi Mestan genel başkan olarak girdiği ilk seçimden sonra, TC Hükümetleri ve Cumhurbaşkanlığı ile sıcak ilişkiye girdi. Aradaki buzları eritti. Diğer bir ifade ile Türkiye ile restleşmedi. TC Başbakanı ve Cumhurbaşkanı’nı ziyareti sonrası da partinin Türkiye ve dahi Türkiye’deki göçmen dernekleri ile ilişkileri gelişti.

Mestan Bulgaristan’da yaşayan Türklerin problemleri ile ilgilenmeye başladı. Problemlerin çözümü için çaba sarf etti.

Son olarak da Bulgaristan Parlamentosunda, okuduğu deklarasyon ile Bulgaristan’ın da üyesi olduğu NATO ve Türkiye lehine görüş beyan etti. Hangi konuda mı, Türkiye-Rusya arasındaki uçak düşürme krizinde…

İşte tam da bu yüzden Lütvi Mestan’ın üzeri çizilmeliydi.

Ve nihayet çizildi de… Şimdi partide konsey dönemi başladı, kongreye kadar… bu arada “konsey” lafını ilk defa çocukluğumda Türkiye’deki askeri darbe sonrası duymuştum.

Hayırlı olsun diyelim.

“Mevlam neyler, neylerse güzel eyler”


Dr. Bayram ÇOLAKOĞLU''
fes 2015-12-29 09:01:22
Nato lehine görüş beyan etti de Nato lehine olanı o nereden biliyor? Bence Nato lehine olduğunu düşündüğü bir şeyi söyledi ve "gaf" yaptı. Ahmet Doğan öyle demedi mi, gaf yaptı dedi.

Nato ve Türkiye'nin çıkarları örtüşür görüşü sadece bir varsayımdır, Rusya'yla anlaşmadıkları ne malum? Doğan'ın Rusçu ve Nato'ya karşı olduğu görüşü otuz sene öncesine ait köhne bir görüştür.

Doğan bence Tam Nato'cu, batı hristiyan dünyasının çıkarlarını içtenlikle savunan biridir. Mestan ise sadece "gaf" yapan biridir ve onun türkçü olduğunu kimse iddia edemez. Şu an yaptığından bin kere pişman, büyük bir ihtimalle evinde nasıl yaptım ben bu gafı diye dizlerini dövüyor olmalı.

İsminin önünde doktor yazan arkadaş "Mevlam neyler, neylerse güzel eyler" diye yazmış. İş Mevlaya kaldıysa yandık demektir, çaresizliğin ifadesidir.Tarihe baktığımızda bizim için en büyük tehlike Batıyı ve Rusya'yı karşımıza almaktır, ünlü Navarin baskını, 1877 harbi öyle olmuştu.
fese 2015-12-29 09:47:49
fesaraki türklüğü kötülemeye devam et.Yoksa maaşını bu ay hesabına yatırmazlar.Havayı alırsın.
... 2015-12-29 10:40:09
Türklüğü kötülediğim kanaatine nasıl vardın zurna? Ufacık beynin bu işlere basmaz. Git mahalle arasına onun bunun dedikodusunu yap, sana yakışan odur.
Tarafsız 2015-12-29 12:16:58
fes, seni kale almak bile doğru değil, sen gerçekten kafayı sıyırmışsın. bu gidişle gezideki kırmızı fularlı gancık gibi yakında kandil'e çıkar internatsionalizım maskesi altında kürt ırkçılığı yapmaya başlarsın, nitekim gezideki ''kırmızı fularlı türk kızı'' dediğiniz gancık bunu yapıyo. memşaneden betersin...

kırmızı fular münasip bi yerine girsin senin.
don barito 2015-12-29 12:33:47
Artık herkes uyanmalı höh DPS kaç hükümmette bulundu azınlığın hangi sorununu çözdü?
çingeneden türk olmaz.
Erdinç Kahraman 2015-12-29 13:33:26
Donuk Bakışlı Robotların devri sona mı eriyor ne?
NAZMİ 2015-12-29 17:03:25
lUTVİ MESTAN ne diyor, bu deklarasyonu yazarken butun parti uyeleriyle beraber yazdık diyor ve Ahmet DOĞANın bundan mutlaka haberi var,Neden deklarasyonu bildirdikten 1 ay sonra Lütvi görevden alınıyor, demekki Putin amcam kulağını çekti Amedin. Mestan bizim vazroditelen procesteki olaylar iöin Avrupa insan hakları mahkemesine 12 dava actım dedi ve Bulgaristandan ceza yemiş bunlar için. Suana kadar hangi DPS milletvekili bizim için dava açmış.Bundan sonra biz DPS ye neden oy verelimki, sırtımızdan zengin olsunlar diye mi.
Hak ve Adalet Orgutu 2015-12-29 20:47:47
Hasan usagi ...seninle yillarca kircaali bolgesinin sorunlarini cozumunu konusunda hep tartistik....babani iyi bilirim onun hakkinda konusmak su erken....ERENLERIN nasiyati....kotu degilsin evlat iyisin halkimizda ben gibi seni sayiyor seviyor(Jivkov donemi babanin...yapamadigini)iste sana bir firsat......KARAYA ...sakin BEYAZ deme.....Garibani sirtindan hancerleme.......zaman Turklukn zamanidir ...samani sapla kastirma....bir daqmla DAMARLARINDA TURKLUK KANI TASIYORSAN EGER GAZI OSMAN PASANIN PLEVNE SAVUNMASINI UNUTMA!!!!Hain ermenni asilli sumnu ordusunun komutani Mehmadali pasanin....sekiz ay mugasira altinda ...ac muhumhattsis kalan Gazi Osman pasanin !!!!!imdaatina yetisecegi yerde onu ...o kara kisin rus canireline yem olarak birakip gitmesini TARIHIMIZ unutmadi.UYARMAK ERENLERDEN...takdire uymuyanlari ....kemirenler belki farelerdir.Halil
emir 2015-12-29 23:13:38
Bir İş Mevla'ya kaldıysa müslümanlar o işi oldu bilir, fes gibi zındıklar ise yandık der, haklıdırlar da, yanacaklar...Mestan doğan'a kıyasla türkçüdür, aksini iddia etmek beyaza siyah demek kafar abestir, ama fesin mizanı Das Manifest der Kommunistischen Partei olduğundan dediklerini normal karşılamak lazım.
Rail Az 2015-12-30 05:59:52
Müslüman işini Allah'a bırakıyorsa o ya tembeldir, ya da akıl noksanıdır. Yıllarca beyin yıkandı, hurafeler anlatıldı ve gelen netice ise Kuran ve Peygamber nasihatlerine uymayan çarpık bir din "dinidarlığı". Müslüman milleti olarak her zaman manipulasyona açık kaldık. Birisi "Allah" dedi mi, arkasından koyun sürüsü gibi gidiverdik. Oysa herkesin aklı var, kimse kimsenin günah ve sevabını üzerine alamayacak. Hal böyle olunca niye böyle düşünmeden hareket edilir anlamış değilim.
Allah adildir. Çalışana verir. Oturarak bekleyerek Allah'a yalvar sadece yalvardığınla kalırsın. Dolayısıyla İsrail'e karşı sadece dua eden müslüman halkı, Filistin'de mucize bekleyeceğine kendi savunma ve birlik projelerini teknolojiye uygun biçimde geliştirseydi, çoktan DAEŞ, Filistin, Esed.. gibi sorunlar çözülmüş belki de hiç belirmemiş olacaktı. ABD Irak'ı işgal ederken hatim indiren ordu son teknoloji karşısında nasıl da kolay lokma ve yem olur herkes gördü. Günümüzde petrol olmasa Faysal hanedanını Vaşington'da kimse kale almaz... 1400 senelik Kuran ümmeti daha kendi kitabını bilmeden ezberden şerbetli su merasimlerinde bazı hikayeleri müzik eder, kabir başında iş işten geçince arapça metinleri okur, din adına masallar dinler... İnternetten TV'den kabe programını açarak, Kuran kitabını başkasından (Cübbeli, Bayındır, Hatipoğlu...) bizim için okumasını bekleyerek üzerimize düşen vazifeyi sadece kaytarıyoruz. Hepimizin aklı var, koyun sürüsü gibi güdülmek yerine artık kendimiz için çaba sarfetmek zamanı.
DPS'miş, Lütfimiş, Hasan Azismiş... Burada da Galatasaray Fenerbahçe gibi taraftar kitleleri var. Dolayısıyla bu mantıkla DPS'de Ahmet Doğan'ın borusu öter, onun rakipleri zaten orada barınamaz, herşey sürü psikolojisiyle "abim dedi" mantığıyla işler.
Müslüman! Aklını topla, sandık zamanı vazifeni yerine getir! Koyun iyi güdülür, ama sümek, süt ve eti koyundan başkalarına fayda sağlar. Tevekkülü iyi anla. Allah "Çalış kulum, vereyim" der!
emir 2015-12-30 14:05:38
Çalışmayın diyen olmadı zaten, lakin unutmamak gerekir ki istihkak-ı şahsiye Yaradan'ın arzusuna ters düştü mü ne kadar çalışsanız nafile, o işte bereket olmaz, netice hüsran olur. Bir de atasözlerine Allah'ı karıştırmamak lazım, Allah çalışana, yan gelip yatana, abidlere, kafirlere, zenginlik isteyenlere, hatta istemeyenlere dahi mülkünden verir. Daha elif bayi bilmeyen kiliyno obrazovaniyeli cahillerin dini meselelerden girip siyasi ve askeri analizler yapması da ayrı bir konu. Yolanda Gigliotti ablanızdan bir chansonla bitirelim şimdilik...

https://www.youtube.com/watch?v=vc4FuJb434A
Er 2015-12-30 14:40:20
Emir daha Elif bayı bilmiyorl Daemişsain.

Benden bir etimoloji manyağı olarak sana Elif banın ne olduğnu yazayım.

Elif antik Yunanca'dan gelir. Anlamı öküzdür.

Ba antik Yunanca'dan. Betadn gelir. Anlamı ev dir.

Öküz o zamanki toplumd çok önemliymiş. EVdeq çok önemliymiş. Daha sonra tarım toplumununun önemli ihtiyaçlarına göre alfabe oluşmuş.

Bugün kız Çocuklarının adlarını sevap diye Arapça Elif dı verilir.

Namının Öküz olduğnu bilmeden.
Rail Az 2015-12-30 16:44:59
Emir kardeşimiz galiba Türkçe bilmiyor. İstihakı Şahsiye=Kişinin kendine yönelik hak talep etmesi, yani: İstek. Bunu büyük ihtimal Said'in kitabından okumuşsun. Allah anlaşılan demek ABD ve siyonizmin emelleri doğrultusunda hep Filistin'e zulüm etmek istiyor, müslüman mübarekler zikir çeke çeke, bilmem hangi hurafeleri okuya okuya çok çalışıyorlar. Ne acımasız Tanrıymış yahu(!) Şıhlarınız bir teveccüh etse de kafirler kahrolsa?!...
Beyin hücrelerini harekete geçirmezsen olacağı laf salatası olarak din adına uyduruk hurafelere inanır, siyasiler tarafından kukla gibi oynatılırsın.
Hazreti mehdiyi halifeyi müslimiyni cartıyyi curtıyyi.. Öp eteklerinden, elinden cennete götürsün seni... Bu safsatalara ancak TEMBEL cahil "müslüman" inanır. Oyunu da söyler kime vermen gerektiğini (Rey mi diyecektin yoksa?)
Elif Ba meselesine gelince, Arapların kullanmakta olduğu islam alfabesi (evet!), köken itibarıyla yahudilikten almadır. Nitekim Kuran'da geçen peygamberlerin çoğu "Yahudi" ırkındandır. Eski yunanca ve ibrani alfabesine bakacak olursak, İbrani alfabesi daha öncedir. İsa peygamber "Yeşu"nun hayatını anlatan Yeni ahit İbraniceden Yunancaya tercüme edilmiştir. Eski ahit zaten Yahudilerle Hristiyanların inandığı ortak metin...
Alef, Alfa, Elif...
Bet, Beta, Be..
Gimel, Gama, Gayn...
Elif arapçada mastardır. Meydana getirmek, bütün oluşturmak, heyet gibi anlamları vardır: Müellif, Telif, Elif... Elf bu arada Bin demek (1000), yani sayıların en kompleks meydana gelenlerin ilki. Elfu elfin 1 000 000 ... Bu böyle gider...
İsim olarak konur, çünkü müslümanların alfabesinin ilk harfi, aynı zamanda yaygın kız ismi... Bu isimlerde bazen hakikaten cahillik boy gösterir. Mesela duymuş mevlitte "tükezzibaan", koymaz mı kızının ismini Kezban (yalancı, inkarcı demek)... Aleyna var isim (Bize demek).. Hele günümüzde neler var neler: Adidas, Rambo, Opel.. Komedi gibi...
Görüldüğü üzere koyunluk sadece siyaset ve dinde değil, toplumun her alanında ....
fes 2015-12-30 17:22:43
Rail Az arkadaşın dediklerine katılıyorum. Ben laikliğe sekülerliğe inanan kimseyim, Emir'in bana zındık demesi normal. Ben de onlara mürteci diyorum. Aramızda uzlaşma olmaz, altta kalanın canı çıksın.

Onomastique ( isim-bilim ) diye bir şey var. Yahudiler çocuklarına isim verirken Tevrat metinlerine atıf yapıyorlar. Rail Az ismi mesela yahudi ismini çağrıştırıyor. Türkiye'de Alev ve Elif isimlerinin taşıyanların bir kısmı yahudi asıldır diyenler var.
Tarafsız 2015-12-30 17:49:15
turlamaktan başı dönmüş erenler, bırakın bu ucuz hazreti googul kahramanlıklarınıda siz önce şuna kafa yorun, L. Mestsan'ın '' silah zoruyla verilen bulgar adları kütüklerden silinsin'' demesi amet doğan'ın kimyasını neden bozdu siz önce ona kafa yorun, elifle bala konuyu saptırmayın.
a. doğan neden TÜRKÇE konuşamıyor???

turlamacı erenciklerim!!! prvda usulu karartma, kapatma, propagandaları bize sökmez.
Rüstem Avcı 2015-12-30 20:20:22
Ahmet Doğan'ın böyle bir söz ettiğini nereden çıkardın? Bunu doğrulayan bir beyanat mı verdi, elinde başka bir belge mi var, yoksa gaipten malum mu oldu? Bunları kıvırmadan açıkla bize.
Rail Az 2015-12-30 21:11:13
Atıp sallamadan, DPS'nin resmi sitesinde yayınlanan Ahmet Doğan'ın konuşmasını ( www.dps.bg/news/events/8182/slovo-na-pochetniya-predsedatel-na-dps-d-r-ahmed-dogan-pred-elita-na-dps-na-tarzhestvoto-po-sluchay-nastapvaneto-na-novata-godina.aspx ) okuyalım ve düşünelim:
* Bu bir propaganda metnidir, dolayisiyla PR vs.uzmanlar tarafindan hazirlanmistir. Ahmet Doğan tek basina yazip / soylemedi (sayet ayni seyleri soylediyse). Bu avama servis edilendir
* Apar topar yangindan mal kacirircasina Mestan aforoz edildi
*Turkler arasinda siyasi anlamda iki blok oluşmuş gibi... İki taraf karsilikli propaganda yapiyor.

Bu bağlamda Hasan Azis ne demiş önemli değil. İcraatlar önemli.

Düne kadar Ahmet Doğan, Emin, Korman, Kasim, Dikme, Lütfi aynı gemideydiler. "Sashtite mucunki". Bu günlerde ayrı düştüler. Kimisi kendini öldürdü (?), kimisi can güvenliğini başka ülkenin konsolosluğunda sağladı. Kimisi kimilerini hainlikle suçladı. Olan suç örgütünde gibi... Sebep ne? Ahmet Doğan söylemiş: Değişen global şartlar.
Tarafsız 2015-12-30 22:33:16
''* Bu bir propaganda metnidir, dolayisiyla PR vs.uzmanlar tarafindan hazirlanmistir. Ahmet Doğan tek basina yazip / soylemedi (sayet ayni seyleri soylediyse). Bu avama servis edilendir
* Apar topar yangindan mal kacirircasina Mestan aforoz edildi''

olayı çok güzel kavramışsın.

rusperst georgi kolarof'tan resmen kopyala yapıştır yapmışlar amet'in pr'cılari.
g. kolarov 2008 beri AB ile ilgili buları ve çok daha fazlasını söylüyor.

''Sebep ne? Ahmet Doğan söylemiş: Değişen global şartlar.''

sebep: eski kgb korkusu geri geldi, bazıları korkudan altlarına gaçırdı. kokusu taaaa bizim buralara kadar geldi.


Rüstem Avcı,

http://www.kircaalihaber.com/?pid=3&id_news=13835

L. Mestan'ın bu çıkışından sonra a. doğan'ın yüzünün ne haller aldığını bilenler biliyo. ikili arasında iplerin kopması L. Mestan'ın bu çıkışı olmuştur.
fes 2015-12-31 08:43:58
Belgesi yüzünün hallerimiş. Yüzünün hallerini bizzat kendisi örmüş mü? Yok, ama bilenler bilirmiş. Kimmiş bu bilenler peki? Ne önemi varmış, ben salladım inanınmış. İyi.

Şimdi benim şu yukarıda yazdıklarımdan bazı taşlaşmış beyinler benim Doğan'ın Mestan'ı görevden almasını onayladığım sonucunu çıkartabilir; zaten hep öyle yapmıyorlar mı. Doğan'ın gerçek suçları veya hataları üzerine odaklanacaklarına KGB, Agent magent gibi hayali suçlar icat ediyorlar.

Nato ülkeleri o kadar aptallar ki Ahmet Doğan diye birinin kgb'ye çalıştığını göremiyorlar ve gereken önlemleri almaktan acizler - taşlaşmış kafaların söylediği bu.Bunu iddia edebilmesi için cahil değil korkunç cahil olmak lazım
Rail Az 2015-12-31 09:38:08
Avrupa ülkeleri diğer ülkeler gibi kendi (kendi derken belirli siyasi çevreler) menfaatlerini gözetirler. AB antirus proamerikan, hatta ABDyi antirus, Rusyayı da antiamerikan olarak algılamamak lazım. Britanyanın ebedi dostlukları değil ebedi menfaatleri vardır sözü hatırlanmalıdır. Almanya o kadar ambargo koydurttu, Güneyakım ve Türk akımı projelerini engelledi, ama Kuzey akım projelerini destekledi. Yunanlılar AB ve IMF'den bir sürü parayı cukkaladı ama Güney ve Türk akımı hatlarını destekledi.AB, Batı derken tek vücut bişey algılanmaması gerekir. Bunlar tek başına etkin etki alanları yapamadıkları için AB kurdular. Yoksa Alman ve Fransız birbirlerinin kara gözüne kurbam değil.
Rusya 90 yıllardan sonra toparlanma sürecine girdi, eski etki alanlarına tekrar talip oldu. Bunun neticesinde eski etki alanlarındaki rusofilleri kullanarak, mevcut siyasi statükoyu bozdu. Avrupada aşırı sağcı/solcu akımlar hep Rus yanlısıdır.
Viktor Orban Brüksel direktifleri yerine getirmek şöyle dursun, muhacirlere karşı tutum izledi, Rusya'ya karşı yaptırımları eleştirdi. Basını da boyunduru altına alındı, görüyorsunuz Orban da Orban (bu hareketler tanıdık geliyor mu?).
Aynı şekilde Mari Lö Pen Fransa'da, Yunanistan'da Çipras siyasi güc elde ettiler. Bunlara hep ruble enjeksiyonu yapıldığını unutmamak gerekir. Rusyanın aşırı milliyetçi şovenlere destek vermesi, AB zayıflatmak içindir. Karşı sesler yükselmeli ki dışarıya yönelik enerjiyi içinde harcasın.
Ahmet Doğan ve ekibi Bulgar istihbarat ve KGB'nin öğrencileri. 90'lı yıllarda Batı yanlısı oldular, çünkü para oradan geliyordu. Günümüzde Batıdan para akışı yavaşladı, Rus borusundan bişeyler damlamaya başladı. ATAKA'nın lideri Siderov 90'larda SDS'nin gazetesi Demokratziya'nın editörüydü!
Rusya güçlendiği bir gerçek. ABD'de bile Donald Trump Rus yanlısı gözüküyor..
Kimse kimsenin kara gözüne kaşına kurban değil. Mesele bazı aileler güç kaybettiler, gücü ellerinden kaçırdılar. Bunun cezasını da ilerideki yıllarda çekecekler
... 2015-12-31 10:58:23
Düzgün bir analiz, katılırım. Yalnız şüpheciliği de elden bırakmamak gerek. Ab'nin zayıflamasını isteyen başka bir güç de var: Atlantik ötesi. Polonya'da ve Baltik ülkelerinde milliyetçileri kim desteklediği malum.

Diğer taraftan rusya'nın mali gücü sonsuz değil, 600 milyar dolar rezerv iki senede yarıya düşmüş vaziyette. Yani demek istediğim Bulgaristan'a kadar gelip güçten düşmüşkte olan Peevski aileleri gibi aileleri kanlandırması biraz kuşkulu.
Tarafsız 2015-12-31 12:42:29
''fes 2015-12-31 08:43:58
Belgesi yüzünün hallerimiş. Yüzünün hallerini bizzat kendisi örmüş mü? Yok, ama bilenler bilirmiş. Kimmiş bu bilenler peki? Ne önemi varmış, ben salladım inanınmış. İyi.''

yalçın dedeni taklit etmeye çalıştıkça batıyorsun da batıyorsun. sen bir kerecik bali kendin olmayı denesen olmaz mı?

rus kgb'sinin amet'i L. Mestan'ın bu çıkışına
http://www.kircaalihaber.com/?pid=3&id_news=13835 karşi belge oluşturacak kadar salak bi ajan mı sanıyorsun sen? bazı şeyler tavırlarla belli edilir karşı tarafa. tutturmuşun belge de belge, amet perskonferentsiya mı yapacaktı Lütfi'nin bu çıkışına karşı.

''Nato ülkeleri o kadar aptallar ki Ahmet Doğan diye birinin kgb'ye çalıştığını göremiyorlar ve gereken önlemleri almaktan acizler''

her kim ki TÜRKLERE karşı çalışıyo nato ülkeleri buna seve seve göz yumarlar hatta desteklerler, bu kgb ajanı olsa bile!!! anladın mı yampirik kafa.
... 2015-12-31 17:13:42
Zart zurta ne cevap verilir ki? Zart zurt.
Tarafsız 2015-12-31 18:04:26
Tamam tamam anlaşıldı, Yalçın dedeni taklit etmeden kendini ifade edemiyosun. İyisi mi taklite devam et. Herkes seni bu şekilde kabul etsin.
Tarafsız 2016-01-01 15:44:41
he he he he he heee güldürmesene iisanı.
... 2016-01-01 22:43:29
Sen zihinsel yeterlilikleri ölçen bir bilirkişi misin? Hayatında bir tez yazdın mı, doktora tezi nasıl yazılır kratuna alır mı? Avrupa mahkemesinin karşısına çıkıp çatır çatır Türkiye'nin tezlerini savunup ermeni iddialarını çürütebilir misin? Bilirkişi olabilmek için bir değerin olması lazım. Ya! Bir de benim yazılarımı niye siliyorlar acaba, hani Ahmet Doğan'ın adamıydım?
Tarafsız 2016-01-01 23:16:15
''Avrupa mahkemesinin karşısına çıkıp çatır çatır Türkiye'nin tezlerini savunup ermeni iddialarını çürütebilir misin?''

ne çürütmesi ya ne çürütmesi, sen o savunmasını izledin mi? herif Abdülhamit Hana hakaret ediyo orada. 1908de ermeni çeteleriyle birlikte hareket eden Talat Paşa ve ermenilerle birlikte yıkmadık mı Osmanlı'yı, siz neyin peşindesiniz diyo mahkemeye. kendisinin nekadar büyük bir ermeni dostu olduğunu söyluyo. o değil de onun yerine Yusuf Halaçoğlu hocam olsaydı ömür boyu avrupa hapishanelerinden kurtulamazdı. orada oynanan tiyatroda bir ermeninin parlatılması oynandı başka bişe değil.
Tarafsız 2016-01-02 13:23:11
he he he heeyyy, sana katılıyorum ama gülmekten. okumuş kız, şu doktoralı(!) ayşe deniz hala gönlünün sultanı mı, basacan mı nikahı?
Malumat 2016-01-06 12:55:17
Davut Bin Annan, Kırım musevi tarikatının kurucusudur.1792 rusların Kırım'ilhakından sonra İstanbul'a gelip Karaköy diye bir mahalleye yerleştiler. Ahmet Doğan'ın kökünün bunlarla bir alakası var mıdır henüz bilemiyoruz. Annan bulut demektir. Karaimler sionistlerle gönül bağı kurdular mı, tam bilemiyoruz. Tek bildiğimiz kendi aralarında dayanışmanın sürdüğüdür. Kemal Kılıçtaroğulu diye bildiğimiz adamın esas soyadı Kemal Karabulut'tur, islamcı diye bilinen Davutoğulu ile araları çok iyidir.Cemil Çiçek hakeza karaimdir, eşinin başörtüsü şekli çok enteresandır.Bu adamların bir kısmı sağıcı bir kısmı solcu olur, ama aralarındaki ilişki devam eder. Mesela balkanlardan gelen bir türkü asla kendi içlerine almazlar. Mehmet Akif'in anne tarafı da karaimdir, arnavut diye bilinir ama karaimdir.
Köprülü Köyünden bir vatandaş 2016-01-27 14:08:02
Ben ve ailem kararımızı verdik, artık bizim için DPS ve temsilcileri bitti. Lütfi MESTAN, Şaban Ali AHMET, Hüseyin HAFIZOV ve ekibine şans verme taraftarıyız. Bölündük battık yalanlarını da artık yemiyoruz. Bölünmemek için aklı selim tüm Türkler ve diğer unsurlar yeni kurulacak partinin yanında yer almalıyız. Fakat şu anda desteklediklerimiz yeni oluşum da bundan ders çıkarsınlar. İkinci bir ihanette kimseye oy vermeyeceğiz.