Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Ocak 2020
HABERLER » Dünya
Bursa Bulgaristan’ın yanında

Bursa Bulgaristan’ın yanında

27 Eylül 2016

Bursa’yı eserleriyle geleceğe taşıyan Büyükşehir Belediyesi’nin Bulgaristan’a uzanan yardım eli, büyük memnuniyetle karşılanıyor. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe’nin, Cebel’de düzenlenen ‘19 Mayıs 1989 Cebel Şehitlerini Anma Günü ve Cebel Bayramı’ kutlamalarına katılmasının dolayı büyük mutluluk duyan Cebel Belediye Başkanı Bahri Ömer, Bulgaristan Dost Partisi Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Hoca ile birlikte Bursa’ya gelerek, iade-i ziyarette bulundu.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Cebel Belediye Başkanı Bahri Ömer ve Bulgaristan Dost Partisi Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Hoca ile Büyükşehir Belediyesi yeni binasındaki makamda bir araya geldi. Bursa’nın her zaman Bulgaristan ve Cebel’in yanında olduğunu söylediği konuşmasında, ülkelerinin dostluğunun önemine vurgu yapan Başkan Altepe, Bulgaristan’da yaşanan olası afetlerde de Bursa’nın her zaman kardeşlerinin yanında olduğunu söyledi. Başkan Altepe, en kısa sürede yardımlarını bölgeye ulaştırmaya gayret ettiklerini hatırlatarak, “Bulgaristan’da bizim de akrabalarımız, kardeşlerimiz yaşıyor. O yüzden orada yaşanan her şey bizi de ilgilendiriyor. Tek temennimiz, Bulgaristan’ın iyi ve huzur içinde olmasıdır. Dostlarımız mutlu olsun; herkes dilini, dinini, inancını yaşasın… Bu yüzden Bulgaristan’ın gelişmesi ve kalkınması bizi mutlu eder” dedi.

“Hedefimiz dostluk”

Başkan Altepe, Bulgaristan’a her ziyarette, oradaki insanlara nasıl katkı sağlanacağını düşündüklerini söyleyerek, “Her zaman için dostluğumuzu gösterelim istiyoruz. Bölge ayrımı yapmadan Bulgaristan’da sıkıntı nerede yaşanıyorsa oraya destek oluyoruz. Çünkü komşuyuz, akrabalık bağımız kuvvetli. Hedefimiz, Bulgaristan’ın da huzur bölgesi olması. Türkiye, Bulgaristan’a kardeşlik ve dostluk için gidiyor. Bulgaristan, gelişip kalkınacaksa, Türkiye ile birlikte hareket ederse çok daha rahat olur. Çünkü biz de bölge insanıyız, bölgeyi biliyoruz. Türkiye’den zarar gelmez, sadece dostluk, kardeşlik gelir. Her zaman için yanınızda olmaya gayret ediyoruz” diye konuştu.

Başkan Altepe, işbirliklerinin daha da artacağına ve güzel günlerin yaşanacağına inandığını da sözlerine ekledi. Cebel Belediye Başkanı Bahri Ömer de Bursa’nın desteğini her zaman yanlarında hissettiklerini ve Bulgaristan’da yaşayanların da bunun değerini bildiğini söyledi. Bulgaristan Dost Partisi Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Hoca ise Bulgaristan Dost Partisi Genel Başkanı Lütfi Mestan’ın selamını ilettiği Bursa’ya ve Başkan Altepe’ye desteklerinden dolayı teşekkür etti. Başkan Altepe, konuklarına el yapımı Bursa bıçağı hediye etti.


Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Gülşen AHMED 2016-09-28 11:02:48
Bulgaristan Türklerinin yeni umudu DOST partisi çalışıyor. Bu çizgisini sürdürdükçe ve DEPESELEŞMEDİKÇE DOST partisine desteğimizdir tamdır.
Kircaalili. 2016-09-28 19:45:42
Amed ağan bu isi şimdiye kadar Babasının mali zannetti ama freni patladı gemiyi parçaladı yalanla dolanla peynir gemisi yürümez derlerya yaani bu sandalye baba mirası değilmiş aslında birileri gideer diğerleri gelir. şimdi siz bu millete itibar edeceğiniz yerde hakaret etmeye kalkarsanız o halk sizi bir hamlede dışlar.Dunyanin kurallar böyledir arkadaşlar.
Emin 2016-09-29 14:55:59
DOST partisin meydana gelmesi sürpriz bir olay değildiğini BG siyaseti izleyenler bilir. HÖH 26 yıldır Bulgaristan kökenli Türk'leri, BG müslümanları ve Bulgaristan Halkını temsil etmediğini ve YALNIZ belirli Biznes struktura ve belirli güçlerin çıkarlarını ve siyasetini temsil ediyormuş. Gözleri ve kulakları olan ve normal ve tarafsız düşünebilen herbir BG vatandaşı bunu anladı. Bundan böyle siyaset değil ekonomik, biznes ve Oligarhların çıkarlarını temsil eden HÖH= DPS saraya gömülecek. Böylelikle BG ve Halkın çıkarlarını temsil eden DOST doğudu. DOST, BG ve komşu ülkeler ve EU ve Atlan
AB. 2016-09-29 18:22:41
Millet Ana Baba Vekiiller,Bakanlar ve Basbakanlar ise O koca Milletin Evlaatlaridir bir Ülkenin yónetimi Milletin istedigini taninmiyorsa o Anasini Babsinida tanimamis oluyor ve ana babani Vedduasini almis oldugu gibi Milletin Ózverisini kaybedmis oluyor ve O Milletin Oylarindanda mahrum Kalabiliyor.
Dost 2016-09-30 07:25:27
Yeni parti yeni umut ama eski isimlerle, nasıl değişim beklenebilir.
Umut 2016-09-30 12:10:02
Tüm BG vatandaşları ve BG adına ve özellikle BGye yatırım ve böylelikle gençlere ve genel tüm BG halkına iş yerleri yaratmak adına doğru adım ve doğru yaklaşım. Siyasetçiler halka BG ödenişli iş yerleri yaratma konusuyla meşkül olmaları gerekir. Bunun birinci adımı komşu ülkelerle BG çıkarına iş birliği yapmaktan geçer. 26 yıldır DPS ve Ahmet Doğan bu yatırım ve yatırımcıları ruşvet isteyerek amaçlı durgurdular ve yok ettiler.
İşte budur DOST un DPS= HÖH ten farkı. DOSTun siyaseti iş yeri yaratmaktır ve DPS yın siyaseti yatırımları yok etmek ve gençleri Avrupa'ya göndermektir....
Sali 2016-09-30 13:13:27
Bravo, Bulgaristan Halkının beklentileri doğrultusunda adımlar attığınızdan dolayı sizleri tebrikleriz. Bize iş ve iş yeri yaratan siyasetçi ve partinin yanındayız.
dost 2016-10-01 08:36:19
Bir zamanlar KORMAN vardı o çocuğa demedik birakmadınız. O da değişim demişti kızmıştınız. Ne oldu da değişim için bağırıyorsunuz.
Değişim eski isimlerle olur mu bunu tart8şalım. As8l konu bu olmalı.
fes 2016-10-01 10:27:29
Kormankayla başaramadıklarını Mestan'la başaracaklar, benim dediğim bu. Dps çok mu iyi, hayır; ama o iyi olamayan DPS'nın etrafında toplanarak Türkler bir bütünlük oluşturuyorlardı ve bunun da bazı avantajları vardı. Dost partisinin kurulmasıyla Türklerin bütünlüğü ilk seçimlerde parçalanacak ve olumsuz sonuçlarını hepimiz yaşayacağız. Mesela Kırcaali belediyesini bulgarlara kaptırabiliriz v.s. Dost partisi oyların tamamını alsa çok iyi olurdu, ama ne yazık ki bu böyle olmayacak.
Ali 2016-10-01 15:49:15
Sonuncu yazan "Dost" isimli arkadaş ezbere yorum yapmayı ve yazmayı seviyor gözüküyor. Korman kıyaslamasını yapmazdan önce son 12 aydır Korman kimlerin yanında yer alıyor, kim ve kimleri destekliyor bir bakın. Onun gerçek özeteni yapan Korman ile yeni partimizin vizyonunda dağlar kadar 100 yıllık bir fark.
Yeni DOST partimizi ne HÖH=DPS ile ne de Kormanın haraketiyle kıyaslayabilirsiniz. Ne HÖHün ne de Korman haraketinin Halk ve Halkın sorunlarıyla alacakları verecekleri yoktur. Onlar belirli kişilerin ve belirli Oligarh grupların çıkarlarını savunmak ve temsil etmek için siyaset
dost 2016-10-02 14:16:16
Iyi diyorsunuz ama bi DOST yönetimine bakın kimler var. 26 yıldır birilerine hizmet edenler Türklerin yanında yer almayanlar sizce bu gün BG Türklerin yanında olacaklar mı sanıyorsunuz.
Madem Kormana itimat vermediniz 26 yıl Türklrin yanında olmadığı kanıtlanmış birilerine nasıl itimat edelim.
Bi anlatın ikna edin BG Türkünü.
Tamam DOST diyelim ama o dost ta yenilik yok ki.
Bu gün DpS ile DOST yönetiminde ne fark var. İki parti yönetimi de kaşarlaşmış eski zihniyet.
Asıl o zihniyetten arınmak lazım.
Bulgar milliyetçi üç parti birleşiyorlar ya BG Türkleri üçe ayrılıyorla
dost 2016-10-02 21:36:02
Ali gardaş çok ihtiraslı yazmışım bizim parti iyi de sen eski jenerasyondanmısın yada yenilerden mi sin.
Sence DOST yönetimine güvenilir mi. Güvenilir. Nedenini söylersem seviniriz.
Biz BG Türkleri 26 yıl DpS oy verdik senin başkanına dahil. Onlar ne verdiler bize ve ne verebilecekler.
Korman'ı bir defa olsa BG parlamento kürsüsünde konuşmasını dinledim mi de ileri geri saçmalıyorsun.
Her kez para peşinde bu normal önemli olan o kürsüden BG T ülkelerin haklarını savunmak.
DOST partisi hele yönetiminde DpS liler varken nasıl güven olur onlara.
Ali gardaş Türk halkı
Ali 2016-10-02 23:57:34
Sevgili "dost" kardesim, bu gün DPS, Korman ve DOST aralarinda onlarin BG siyaset alaninda söylediklerine degil son 10- 11 aydir yaptiklarina dayali kiyaslama ve haraket özetini yapip fark ve ana farklari göremeyen kisiyin bu sayfalarda yorum yapmasini anlamak kolay bir is olamaz. Ücüncü-dördüncü el duyma söylentilere dayali yorum yazmayin sonucu sizin yorumlarinizdan farkli olamaz. Yinede "dost" kardesimize kisi olarak saygimiz sonsuzdur, fakat yorumlari ....
dost 2016-10-03 08:51:39
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
dost 2016-10-03 13:59:37
Kırcaali haber yazık.
Bi sonraki yorumu küfür hakaret rencide olarak anlam vermişsiniz niye.
Gerçekler niye o sıfatla algılanır.
Bi kez daha soruyorum:bu gün DOST parti o eski zihniyete sahip yönetimine güvenebilirmiyiz BG Türkü olarak. Bunu bilmek istiyoruz yorumları bu istikamette yazın.
Lütfen gerçekçi olalalım.
Ali 2016-10-03 15:58:35
Sevgili "dost" kardesim, küfür ve hakaret icerdiginden dolayi yorumun silinmis diye yaziyorlar. Biz kardes ve dost cercevesinde konusup. tartisip anlasabilmeliyiz. Küfürlü yorum yapmaya ne gerek duydun?^Üzüldüm senin adina. Biz hepimiz bir tarafliyiz ve kader olarak ayni gemideyiz, gemi cökerse hepimiz yok olacagiz. Küfüre ne gerek var?
Dost 2016-10-03 20:17:46
Ali gardaş Kırcaali haber benim küfürlü
diye yorumu silmiş ışte yorumu eğer öyle bi durum varsa ınan kendi adıma BG Türkülerinden özür dilerim.
Öyle bi şey yok ancak DOST yönetimine biraz fazla yüklendim o kadar.
Yine de söylüyorum DOST yönetimine güven olur mu onlar hala DpS zihniyerindedir.
Eleştiriye ayni DpS gibi tahammülleri yok.
Eleştiriyi lütfen hakaret küfür gibi yorum ayın.
Aklınızı Başınıza Alın: 2016-10-06 00:44:36
Tekrar söylüyorum, Aklınızı Başınıza Alın. Düne kadar herkes DPS HÖH partisini destekliyordu, şu anda ibreler DOST partisine dönmüş bulunmakta. 24 yıl Boyana Sarayında yan gelip yatanı desteklediniz elde edilen hiç bir yaptırım gördünüz mü? Senaryo aynı, Eski HÖH' ÇÜLER yeni parti kurdular, aynı partizanlar aynı insanlar, inşallah bir 24 yıl beklemez bu Balkan Türkleri.....
fes 2016-10-06 16:51:33
Aklımızı başımızı alacağız da, sen de düşüncelerini inanılmaz boş beklentilere, gerçekle milim alakası olmayan hayallere dayandırıyorsun be aga. Diyelim ki senin istediğin gibi süper dürüst adamlar geldi DOST'un veya DPS'nin başına, sence ne yapabilirler: 1878 rus - türk, 1912 Balkan savaşlarının sonuçlarını değiştirebilirler mi? Bir azınlık partisinin parlamentoda her şeyi yapabileceğini mi zannediyorsun, kendini akla hayale sığmaz delice şeylere mi inandırdın? Agamoğulu yapma bayow!
AB. 2016-10-06 18:19:54
DOST Yeni ve Demokkratik bir Partidir bunu kafaniza iyice sokun biz yeni ve Ózel bir toplumdan olusan bir Parti olusturuyoruz ve bunu en yakin zamaan içerisinde kazanacagiz yeterki birlik beraberligimizi yasiyalim kardeslerim bu yol bizim için endogru bir yoldur bu parti çesitli engellemelere ragmen biz elbirligiyle bu sansimizi koskoca4 -5 ay içerisinde ancak kazanabildik ve bunun sonuna kadar yurumeye ve yurutmeye kararliyiz. Balkan Túrkleri Ayri bir sey Bulgaristan Túrkleri apayri. bi órnek verelim. Balkan Túrkleri dendiginde Akillara gelen Balkan yarim Adasi:Túrkiye Cumhuriyeti Yunanista
umut 2016-10-07 09:59:12
ABe kardaş iyi diyorsun da 26 yıl arkalarından koştuğumuz insanların bi o kadar koşsak ne değişecek.
Eğer gerçekten DOST söylediğin gibi umut ise acilen olağan kongre yapılsın ya da eski zihniyet istifa etsin.
Ancak o zaman DOST umut olur bu günkü hali ancak karamsarlık ve umutsuzluk yaratır.
AB. CEVAP 2016-10-11 18:41:33
Dost yeni ve demokratik partiymiş..... Arkadaş çok acele ediyorsun, Dost partisi henüz daha tam olarak teşkilatlarını oluşturmadı. Ayrıca kimler kurdu Dost partisini? 26 yıldır DPS içinde yer alan siyasiler kurdu. Haberiniz yok Bulgaristan Türkünü bölüp parçaladılar, zira amaç zaten buydu. Bu parçalanmayı en çok Boyana sarayında oturan Ahmet ağanız istiyordu. Şimdi sarayda viskisini yudumlarken kıs kıs gülerek izliyor. Dost parlamentoya girse ne yapacak, yapacağı hiç bir şey yok. 26 yıldır ne yaptılarsa yine aynısını yapmaya devam edecekler.
fes 2016-10-12 16:18:55
AN. CEVAP adıyla yazan arkadaş doğru söylemiş, tek itirazım Doğan'ın Boyana sarayında kıs kıs gülmesi iddiası. Kıs kıs gülüp gülmediğini bilemeyiz. Ufak bir rezervim daha var; DOST ve HÖH hiç bir şey yapamaz diyor, ki kendisine hak veririm, ama bu iki partinin dışında bir üçüncüsü gelirse her şey değişir görüşü yanlış bir görüştür. Ben şunu diyorum: savaşla kaybedilen siyasetle elde edilemez. Eğer orada yaşayanlar türk kalmak istiyorlarsa tek yapacakları Türkiye'ye göç etmektir.
fes'e cevap 2016-10-12 20:46:52
Şizofren hastalığına yakalanmış kimseler ancak bu şekilde cevap verir. Tek itirazı varmış, zira kıs kıs gülüp gülmediğini bilmeyiz diye, sallama lahana turşusu gibi, acaba tuzu var mı ve ya biraz daha tuz koyayım misali. KIS KIS güldüğünü bilmiyorsan o zaman itirazın nedir. Bulgaristan Türkleri nin üzerinde büyük bir oyun oynandı ve bu oyunu AB Emperyalistleri kazandı. En bariz siyasi hatayı Türkiye yaptı. Bu gün Türkiye yi yönetenler asla Bulgaristan Türkünü ayrıştıran Korman İsmailova siyasi parti kurmalarında destek vermeyecekti. HÖH partisi neredeyse Bulgaristan'da ana muhalefet part
fes 2016-10-13 13:15:32
Peki kıs kıs güldüğünü sen nereden biliyorsun? Bunlar faraziyedir, doğruluğu kanıtlanamayacak faraziyeler. Büyük oyun oynandı da şimdi değil, 1878 ve 1912 senelerinde oynandı. 1990 senesinde Höh kurulurken amaç türklerin kaderi maderi değil sadece bulgarları kontrol edebilmekti. İngilizlerin bulgarların almanlara veya ruslara yanaşmalarını önlemek için HÖH adında bir türk kartına ihtiyaçları vardı, ama Türkiye'ye bağlanmaları asla istenmiyordu.
fes'e 2.cevap 2016-10-13 15:37:25
Be kıs kıs güldüğünü viskisi yudumladığını bildiğim için bu açıklamayı yaptım. Sen bilmediğin konulara burnunu sokma ve katılmıyorum demeye kalkarsan suratına çarşaf gibi belge çakarlar. Şimdide tarih profesörlüğüne kalkışma. Bu günün Bulgaristan Türklüğünden bahsediyoruz. Geçmiş seçimlerde HÖH partisi neredeyse Bulgaristan'da ana muhalefet partisi konumuna gelmişti. Bu olay AB derin ve kaygı dolu düşünceye sevk etmiştir. Ahmet ağının kulakları bizzat çekilmiştir ve HÖH küçülecektir.
fes 2016-10-14 14:25:40
Yapma yaoooov! Demek kıs kıs ve viski haaı! Bir de çarşaf gibi belgeleri çıkarıvarsın haaı! Derin ve kaygı dolu düşüncelere sevk etmiltir haaı! Veeei, miştir kulakları çek çek. Netekim neredeyse geliveri ana muhalefet, çünkü çakıvarı çarşaf gibi belge. Yani, çarşafa dolanıvarı ve gerdek gecesi güme gideri. Aferin lan!!!
fes'e 3.cevap 2016-10-14 21:56:03
İlk yazımda bu şahıs için şizofreni haslığına yakalanmış diye ifade etmiştim, zira yanılmadığımı anlamış buluyorum ve doğru teşhis koymuşsun. Burada başıbozuk birisi kalkıp ta ( yaoooov!) ve ardından (haaı!) devamında (haaı! Veeei, miştir)..... gibi, delilere has kelimelerle asla Bulgaristan Türkünün muhatabı olamaz. Evet, gerdek gecesi dahi olsa, Bulgaristan Türkü üzerinde oynanın bir oyun varsa, biz onu adamın yüzüne yorganıyla beraber çarparız. Umarım o yorganın altında sen olmazsın.
fes 2016-10-15 14:13:00
Kızma birader oyununu bilir misin, bulgarca ne se sırdi çoveçe. Fakat ben hemen soruvarım: muhatap olmak ne demek? Benim bulgaristan türkünün muhatabı olmak- her neyse o - istediğimi nereden çıkarıvarsın? Olmoru arkadaş olmoru. Sora o(?) yorganın altında ben nasıl olayım? Benim gerdek gecem çoktan oldu bitti , ufak sakarlıkların dışında her şey çok iyi geçmişti; inanmazsan eşime sorabilirsin.
fes'e 4.cevap 2016-10-15 21:39:44
===Oste imas da naucis mnogo nesta ot jivota.... Poneje, v jivota na coveka nqma ne vazmojni nesta, a ima propusnati vazmojnostti.... Gerdek geceni, eşine soracak kadar izin veren başıbozuklar, Burada Bulgaristan Türkünden bahsedemez. Düşmanına saldırırken, amansız bir kasırgaya, korkunç bir denize ve insafsız bir yıldırıma benzeyen Türk; dost yanında ve silahsız düşman karşısında bir seher yelidir, berrak bir göldür. Gönül açan bu yeli yıldırma. Yoksa asla hesap veremezsin.
the my frend elefant 2016-10-16 15:53:34
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
The my frend. 2016-10-17 01:07:08
Be kardeşim küfür yoktu
Administratore sen kafay mi yedin arkadash. Ara sıra sitede zaman geciriyorum ama küfür hich yazmadım.Arkadash bura gidemiyorum artık ,vallahi darildim, önceki podyumda küfür deye silmishsiniz ,katiyen küfür değildi ,ayib etmishsiniz.
Daygilar
CEVAP = The my frend. 2016-10-23 23:44:19
İngilizce'n dahi çok kötü ____: Ne diyeyim..... Küfür, Hakaret, Rencide edici cümleler kurabiliyorsan _____: EN GÜZELİ BİR PSİKİYATRİ UZMANINA GÖRÜNSEN FENA OLMAZ... zira, tek bir şartla: Bundan böyle küfür, hakaret ve rencide edici yazılar yazmayacaksın..... A N L A Ş T I K : Anlamadıysan tekrar anlatabiliriz.