Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
28 Ocak 2020
HABERLER » Bulgaristan
Bulgaristan’ın yeni Cumhurbaşkanı General Rumen Radev

Bulgaristan’ın yeni Cumhurbaşkanı General Rumen Radev

13 Kasım 2016

Bugün Bulgaristan’da yapılan Cumhurbaşkanı seçimlerinin 2. turunda resmi olmayan sonuçlara göre Bulgaristan Sosyalist Partisi tarafından desteklenen bağımsız aday Hava Kuvvetleri eski Komutanı General Rumen Radev oyların % 58’23'ünü alarak Bulgaristan’ın 5. Cumhurbaşkanı seçildi.

GERB Partisi adayı Bulgaristan Meclis Başkanı Tsetska Tsaçeva oyların %35,25’ini alırken, hiç birini desteklemiyorum için oy verenlerin oranı % 6,53.

Bugün oy verme sırasında açıklama yapan Başbakan Boyko Borisov, partisinin adayı Tsetska Tsaçeva'nın seçilmemesi durumunda hükümetten hemen istifa edeceğini ve bu parlamento döneminde hiçbir koalisyonda yer almayacaklarını söylemişti.

General Rumen Radev 1987 yılında Hava kuvvetleri Okulu mezunu- okul birincisi. 1992 yılında Amerika Birleşik Devletleri’nde Hava Kuvvetleri Subay kursu “MAXWELL” mezunu.
1996 yılı doktora yapmıştır: Askeri Bilimler.
2003 yılında ABD “MAXWELL” Hava kuvvetleri koleji mezunu. Bölümü stratejik araştırmalar.
2014- 2016 yıllarında Bulgaristan Hava Kuvvetleri Komutanı.
Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Hanife 2016-11-13 20:17:19
Hayırlı, uğurlu olsun Bulgaristanda yaşayan Türklere ve Tüm Bulgaristan göçmenlerine
Ad/Soyad 2016-11-13 20:38:35
Hayırlısı olsun...
NE GÜZEL 2016-11-13 20:53:07
Bu benim adammm, yaşasın Rumen Radev herkese kucak açan.Bulgaristan Türklerini bölmeye çalışanlar asla kazanamaz bunu bilin...
Arif 2016-11-13 22:06:06
Bulgaristan için hayırlı olsun ama tabi o bir hava kuvvetleri komutanı.politika,siyaset'te ne kadar İyi olup olmadığını zamanla göreceğiz.sonuçta o Bulgaristan'ı uluslar arası alanda temsil edecek.
Bizim temennimiz kimsenin etkisi altında kalmadan makamının hakkını verip ülkeyi en iyi yerlere taşıması
Alegretto 2016-11-13 22:09:47
Doktora da yaptığına göre diploması olduğu kesindir :))) . Bütün Bulgaristan halkına hayırlı-uğurlu olsun. Cumhurbaşkanları hile ve hurda yaparak başa gelen ülkeler düşünsün :D :D :D
turkçu 2016-11-14 06:47:20
herşeyı kabul edebilirim ama türklerin komünist bir adayı desteklemelerini helehele Türkiyeden bu kadar oy almasını aklım ermiyor. bu kişiler neden anavatanda olduklarını unutmuşlar herhalde ve derhal bulgaristana ihraç edilmeleri gerek. zaten höh / dps partisini komunistlerin yönettiğini blidiğimiz için onlara kızmıyorum
Kocadereli 2016-11-14 08:43:49
DPS bir yıla yakın bir zamanda oyların yarısını Dost'a kaptırdı. Bir de adaylar nedeniyle kafa karışıklığı oldu. Bu gidişle 3-4 ay sonra seçim yapıldığında DPS'nin meclise girmesi bile zor.
Dost partisi örgütlenme çalışmalarını artırırsa ve kendini daha iyi anlatabilirse ilk seçimde başarılı bir sonuç alacak.
Bir de şu Kasım Dal'ın partisi (HŞHP) ile Dost arasında ne fark var? İkisi de Ahmet Doğan'a karşı. Kişisel farklılıkları bir yana koyup birleşirlerse herkes için daha iyi olur.
Çorbacıoğlu 2016-11-14 11:14:37
Kime hayırlı olacaksa alsın tepe tepe kullansın. Bundan böyle Bulgaristan çok ciddi siyasi ve ekonomik krize girmiş bulunuyor.
Fes hocası 2016-11-14 12:27:14
Hayırlı kavramını iyi bilmek lazım. Müslüman olmayan birinin işi hayırlı olmaz, hayır Kuranı Kerim'den çıkan bir kavramdır. Hristiyan birine ne kadar iyi biri olsa da "Allah rahmet eylesin" denmez, "Toprağı bol olsun" denir. Niye, çünkü kelimei şehadet getirmemiş birine Allah rahmet eylemez. Başka? Şey, mesela hristyan biriyle evlenmiş bir kıza "Hayırlı olsun" denmez, çünkü hristiyanla evlenmekle ihtida etmiş, yani dönmüş sayılır. Ama bir erkeğin hristiyan bir kadınla evlenmesi caizdir, hayırlı sayılır.
Egridereli 2016-11-14 12:46:23
Kardesler, General Radev siyaset alaninda tecrübesi olmadigindan dolayi ve onun icin genel anlamda bilgiler kisitli oldugundan dolayi onun hakkinda söz söylemek yalnic olur. Fakat onu bu sandalye`ye oturmasini destekleyenlere bakarsaniz arkasinda eski komunistler BSP, Ruslar ve Rus cikarlari ve DPS. Onlarin yaninda ufak tefek Milletciler de var. Generali bu sandelyeye getirenler onun "güzelligi ve yakisikli" oldugundan getirmiyorlar her halde. Onu Cumhurbaskani sandelyesine getirilmesin destekleyenlerin ne kadar Türk ve Müslüman yanli olduklarini veya olmadiklarini Halkimiz bilir.
Karaçalı 2016-11-14 17:18:15
Radev, Sosyalist Partiden aday olmadı, Sosyalistler kendileri aday çıkarmaya cesaret edemedikleri için onu desteklediler. Şimdi aralarında nikay kıyılır mı bilinmez.
Diğer partiler de muhalefet olsun diye Radev'i desteklediler.
Bulgaristan'da ekonomik durum çok kötü. İktidara gelenler de genelde oy kaybediyor. Bu da GERB'in başına geldi. Belki daha iyi olur 3-4 ay sonra seçim olması.
Karaçalı 2016-11-14 17:22:31
Gerb de zaten bıktı dönek koalisyon ortaklarından. 3-4 aylık bir geçici sosyalist hükümet olursa, belki oylarımı artırırım diye hesap yapıyor. Karşısındakilerin de durumu çok güçlü değil ama. Sosyalist Parti ne vaat ediyor belli değil. Sadece eski komünistler diye biliniyorlar. Geçmiş iktidarda yüzlerine gözlerine bulaştırdılar her şeyi DPS ile birlikte. DPS zaten daha şu anda oyların yarısını kaybetti Dost lehine. Bu gidişle meclise giremeyebilir. Dost partisi ise kendini daha iyi anlatabilirse ve geniş kitlelelere hitap edecek bir vizyonla hareket ederse hem DPS'yi tarih sahnesinden sil
hasan 2016-11-14 22:11:52
türk partilerinin bulgar milliyetçisi ataka ile ayni kişiye oy vermesini anlayamıyorum.
Güçlü TÜRK 2016-11-15 07:59:08
Ey ahali, DOST kim DPS kim? Önemli olan BİZ olmak...Ama maalesef L. Mestan sayesinde BİZ olamadık...Bİrlik yoksa başarı da yok.. ne DOST a ne de DPS ye..O yüzden boş amellere kapılmayın..Maalesef bölündük,maalesef parçalandık..Güçlüydük önceden...sözümüz dinleniyordu. Şimdi ancak "Sen DOST a mı verdin ,ben DPS ye verdim gibi cümleler kaldı..Ne meraklıymışıs güçsüzleşmeye...Daha iyi,daha başarılı ,daha birlik ve beraberlik dolu günlere...
fes 2016-11-15 12:25:57
Niye anlayamıyorsun Hasan, biraz kafayı zorla anlarsın. Her iki taraf da başka başka gerekçelerle Radev'i desteklemiş olamaz mı mesela? ATAKA milliyetçi oyları NSFB ve Makedonya bulgardır diyenlere kaptırdı, yeniden seçim olsun da eski oylarımı belki alırım diye umut ediyor. Bir de türklere esas tehlikeni ruslardan değil batıdan geldiğini herkes biliyor. 1878 ruslar ingiltere ve fransa'dan onay almasalar Osmanlı'ya savaş açamazlardı. Türkleri yok etmek isteyen güç batıdadır.
MK 2016-11-15 15:46:44
Vay be FES sen neymishsin lan. Tam devamını getir. Amma shimdi ben oyumu Vermeme konusunda tereddüt ettim. Bak aynı takım, daha iyi Atakaya verem nekadarsa Hoh'e.Tam da vazgechmishtim Atakaya vermekten.
De bisheyler. /Chakame komentar./
Yaşlı Türk. 2016-11-15 17:03:01
Plan tıkır tıkır çalışıyor.Borisov'tan istfa sözü aldıktan
sonra Gerb'in kendi ortakları bile karşı tarafın adayına oy
verdiler.Amaç erken seçimi tetikleyerek bölünmüş olan türkleri parlamento dışı bırakmaktı. Milliyetçiler bunu 26 senedir yapamamışlardı, ama biz bu fırsatı altın tepside önlerine koyduk. Çünkü 1989 senesinde Kapıkule'yi kıçında bezle geçen çok bilmişler bile ahkam kesmeye başladılar.
20 sene 25 sene bu partinin içinde ve yönetiminde yer almış
ve nimetlerinden yararlanmış kendini bilmezler kendi eserlerine çamur atmaya kalkıştılar.Madem işler ters g
Cebel`li 2016-11-15 19:44:35
Güclü TÜRK kardes, senin ve tüm Müslümanlarin istedigi gibi yalniz BIRLIK ve BERABERLIK anlayisi BASARIYI ve BIZ olmayi garanti edebilir. Fakat Birlik ve Beraberlik anlayisimizi yok eden Lütvi Mestan degildir. BG`de Türk ve Müslümanlarin Birligini yok eden Ahmet Dogandir ve bu calismasinin en yüksek noktasi
17-12-2015 ve Karadayi`yin cocukca 19-05-2016 Cebel`de Cebel Halkina ve Cebel`in misafirlerine yaptigi hakaretler. Iki gözü, iki kulaklari olan ve kafasi calisan herkez bilir bu gercekleri.
fes 2016-11-15 19:51:44
Doğrudur Yaşlı Türk, ben de aynısını söylüyorum. Eğer adam olacaksak hık mık yapmadan oylarımızı HÖH etrafında toplamalıyız, gerisi boştur. Ben Kırcaali'denim ama hemşerim olan Mestan'a hayır diyorum, kırmızı kart çıkartıyorum. Bütün olmazsak, DPS'yi desteklemezsek bulgarları gözünde bir hiç olacağız.
Karaçalı 2016-11-16 00:59:16
Bölünmekten korkarak DPS'ye oy atmaya devam mı edelim?
Birincisi, artık Türklerin oy vereceği partiler arasında DPS diye bir parti yok. Niye diye soran olursa, sen son 25 seneyi Mars'ta mı geçirdin diye sorarım.
İkincisi, artık Türkler için değil de gizli politbüro tarafından kurulmuş bir parti olduğu ortaya çıkmadı mı DPS'nin?
Üçüncüsü, sen Ahmet Doğan'a oy vereceksin ve o da sana haklarını verecek, öyle mi? Bunu 25 senede en az 7-8 kez yaptık. Aldın mı haklarını?
Verdiğin oyun hesabını sorabileceğin partiyi seç. Dost var, beğenmezsen, Kasım Dal'ın parti
Osan 2016-11-16 12:53:47
Karacali Kardes, agizimdan dile getirmek istedigim söz ve cümleleri almis oldun. Senin dile getirdigin gercekleri duymak ne iyi geliyor. Tüm Türk Halki ve Müslümanlar senin gibi düsünüyor ve senin herbir sözüne ve cümlene katiliyor, cünkü bizim gercegimizi iyi dile getirmissin. Bu tür yorum ve özetlemelerde duygusallik ve korkuya yer yok. Yorumlar olanlari, yapilanlari ve Halk olarak bizim lehimize veya alehimize karsi gercekleri yansitmali.
Yaşlı Türk 2016-11-16 14:49:38
Madem işler ters gidiyordu, parti yanlış üstüne yanlış yapıyordu da neden ben bu partide çalışamam, istifa ediyorum, denmedi. 4 sene yönetim sizdeydi , neden
yapılan yanlışlar düzeltilmedi. Sen dışarıden yatırımcılar
getirdin de parti geri mi çevirdi. Öyle yaptıysa ben bu durumda belediye başkanı olamam, olmam demediniz.
Bu kafayla 5 ay sonra bir yerlerinize kına yakabilirsiniz.
Hayırlı Uğurlu Olsun.
fes 2016-11-16 14:52:58
Verdiği oyun hesabını sorabilecekmiş... Nasıl olacakmış bu? Alah bilir. Ama hakkını ermeni papazından arar gibi Mrstan'dan ararmış, olmadı Kaımka Dal ne diye duruyormuş. Peki gizli Politbüroyu sen kendi gözlerinle gördün mü diye sorsak bir cevabın var mıdır? Ama hık mık değil, cevap isterim. Hazret 25 sen bilmem kaç ay armut piş ağzıma düş diye beklemiş ve düşmediğini görünce pek fena kızmış. Zurnalığın ve kakavanlığın sonu yok, maalesef.
Ali Aydin 2016-11-17 10:59:44
Fes kardes, sen görüs ve yaklasiminla HÖH`e ne kadar asik oldugunu ve geri kalan 99 % gercek hadise ve olaylara gözlerinde kapali - görmek istemiyor, kulaklarinda tikali-duymak istemiyorsun. Bu sartlar altinda normal tartismak ve görüs alis-verisi yapmak ve paylasmak mümkün degil. Halk Bati yönlü DEMOKRASI´den bahsetmek vu bu dogrultuda gelismek istiyor. Senin "asik oldugun" HÖH 26 yildir 10 000 ( on bin) nuhuslu bir Belediyede yalniz 100-150 kisiye ekmek ve is verdi (firmacilari ve yalakalari). Halk firmaci ve yalniz firmalara hizmet veren parti istemiyor artik.
MK 2016-11-17 13:05:43
Oglan Fes gizli diyor ,adı sütünde, gizli sheyi gözlerine nasıl gorulur. Gizli politbyuro ishte.
fes 2016-11-17 18:29:56
Gizli dediğimiz şeyi bulamadıysak, görmediysek o bizim için yok demektir. Gizli politbüro diye bir laf duymuşsun doğru mu değil mi diye hiç bir araştırma yapmadan şıp diye inanıvermişsin. Bu laf nerede konuşuldu, selyandurların gittiği bir krıçmada konuşulmuş olabilir. İyi de böylesine saçma bir lafa niye itibar edelim? Cevap yok. Bu tür sallama laflar hep konuşulur. Mesela şu: Hitler aslında ölmedi, gizli bunkerlerde üçüncü rayhı oradan yönetmeye devam ediyor. Kanıt? Kanıt nanay.
MK 2016-11-18 09:52:54
Evet 3 Rayh olsa ortada dedin dogoru, ama yok demek Hitlerde yok,yani gizli bir yerde değil birde, yaş kaç olmalı.İnsan 90 sonra olur.
Ya FES sen Hitlerin gizli feni olmayasın ha, zaten ben bu gizli ihtimale inanmıyorum.
Top sende
fes 2016-11-18 12:48:45
Allah Allah! Gizliye inanmıyorum diyorsun ama yukarıda gizli politbürodan bahsediyorsun; bu ne perhiz bu ne lahana turşusu aga? Lilov Lukanov ve Maladenov üçlüsünün geçen asrın seksen senelerinde demokrasiye geçişi planladıkları, adına B plan dedikleri iddiası bulgar basınında 2000 senelerinin başlarında dile getirilmişti. Ne var ki bunların hiç bir kanıtı yoktu ve dolayısıyla komplo teorisi olmaktan öteye gidememişti. Gizli politbüro var derken oraardan besleniyorsun her halde. En iyisi bırak bu işleri rahatla.
Karaçalı 2016-11-18 19:19:26
Vay be Fes çılgına döndü, zıvanadan çıktı gerçekleri duyunca. İstiyor ki uyuduğumuz uykudan uyanmayalım, koyun gibi aynı partiye oy verelim.
Fesçim, Ahmet çobanın kavalını kimse dinlemiyor artık. Seni de kimse iplemiyor, kendini boşuna yoruyorsun. Kelimeleri kıvrak bir şekilde kullanırım, herkesi kandırırım diye uğraşmanı zevklenerek izliyorum. Çok komiksin. Devam et, çok eğleniyoruz. Hesap zamanı yaklaşıyor...
Kocadereli 2016-11-18 19:33:11
Önümüzdeki seçimleri sabırsızlıkla bekliyorum. Ahmet Doğan'a ve onun adamlarına artık oy yok.
Seçimlerden sonra yüzlerini görmek istiyorum. Oyuncağı elinden alınmış çocuk gibi kalacaklar. Yaptıklarının hesabını verecekler. Bu kadar sene Türklere yaptıkları kötülükler cezasız kalmayacak. Artık kimseyi koyun gibi güdemeyecek DPS. Tam 28 sene oldu demokrasiye geçeli. Politikacılar 90'ların kafasıyla oy toplayacaklarını sanıyorlar. Geçmiş olsun size. Seçimden sonra görüşürüz.
Cenel'li Osman 2016-11-19 01:42:55
Zavallı "Fes" Kardeşim benim, sen yalnıç ve yalancı bir partiye (DPS=HÖH) aşk olmuşsun. Üzülüyorum senin adına. Neden yalancı? DPS için birinci ve en büyük gerçeği açıklayayım sana. Senin onurlu Oligarh Başkan'ın Ahmet Demir Doğan mart. 1990 BG' de tüm Türkler ve Müslumanlar Sofya'da Parlamentoyun önüne şartsız isimlerimizi geri istiyoruz protestosu yaptığında tüm Halka söz verdi siz evinize gidin, hiç şartsız aynı isimleriniz geri verilecek vs vs. 26,5 yıl geçti senin, bizim ve tüm Türklerin sopayla, zorbalıkla verilen isimler daha Muftarlık ve Belediyelerin Ana kita
MK 2016-11-19 07:08:06
Tamam canım, öyle olsun politbyuro kelimesini silelim, sadece gizli kalsın.E okadarida var galiba --ne dersin.
arkadaş 2016-11-19 08:05:54
Mestan sayesinde BİZ olamadık...Bİrlik yoksa başarı da yok.. ne DOST a ne de DPS ye..O yüzden boş amellere kapılmayın..Maalesef bölündük,maalesef parçalandık bölündük,maalesef parçalandık..Güçlüydük önceden...sözümüz dinleniyordu. **************************************************
Ya bu yazıyı yazan ÇOK akıllı ya biz Türkler çok aptalız.
Ulan şapşal akıllı bize DpS tek bi başarısını söyle Türklere ne gibi faydası oldu 26 yıldır.
Bulgar hangi sözümüzü dinledi tabi okullarda zorunlu olarak Türkçe okunuyor.
Vakıf malları sorunsuz iade edildi.
Camilerimiz bakımsızlıktan kurtuldu ar
fes 2016-11-19 22:39:20
Rasyonel akıl galibayla yürümez, kesin kanıt ister. Bu arada ben hayatımda hiç bir partiye aşık maşık olmadım, sadece vaktiyle karıma aşık oldum o da mazide kaldı. İsimleri herkes geri aldı, almayanlar istemediğinden almıyorlar. Kütüklerden silme meselesi ise tamamen bulgar devletinin bir tasavvurudur; sorumlu bulgarlardır. 36 milletvekiliyle bir çok şey yapılır fakat her şey yapılmaz. Bazıları yan gelip yatamadıklarından DPS'yi suçluyorlar. Öyle bir dünya yok, hayat mücadelesini yapmak zorundayız. Ya.
QuestionMark 2016-11-20 16:12:26
Bulgarların bir sözü var: Sıs stari k. nov bardak ne se pravi.
DOST'ta kimler var? Bazılarının diline doladığı "DuPiSe" partisinin eski üyeleri, ki bunların arasında Sofya'daki "BoŞ Müftülük"ten politikaya geçenler. Şimdi bu agalar bunca sene ne yapmış? DOST'un DPS'den farkı ne?... DOST'takiler yeni mi çıkmışlar?...
Adem Osman 2016-11-20 17:05:29
Fes Abeyim benim, "sorumlu bulgarlardir" ne demek oluyor. DPS ve Patronu Ahmet Dogan birkac deva iktidara gelecek, Devleti yönetmeyi ele alacak " Kütüklerden silme" sorununun cözülmemesinin nedeni olarak Bulgarlari gösterecek. Bunun inandirici olmadigi 5-6 yasinda cocuklar bile anlar. Bu konu adina yüzlerce-binlerce Müslüman öldü BG`de. Sen Parti Baskani olarak seni Parti Baskani yapan Halka söz verdiysen zamani gelince sorunu cözeceksin. Bunun amasi mamasi yok. Fakat Parti Halk icin degil, baska amacla kurulduysa o zaman konusma ve tartismaya gerek yok.
Karaman 2016-11-20 22:46:13
DOST'un DPS'den farkı Ahmet Doğan gibi bir diktatör tarafından yönetilmemesidir. Yani, DPS'ye verdiğin oylar Ahmet Doğan'ın keyfine göre kullanılıyor.
DOST'a vereceğimiz oyların bizim için kullanılacağını umuyoruz. Lütfü Mestan, DPS'nin başındayken son yıllarda beğenilen bir başkanlık yaptı. Seçmenleriyle daha iyi ilişkiler kurdu. Bu nedenle, yeni parti kurunca büyük destek topluyor.
Agalar, sene 2016 oldu. 1990'ların komünizm sonrası avanak ve sığ politikalarıyla artık kimseyi kandıramazsınız. Herkes demokrasinin nasıl olması gerektiğini biliyor.
fes 2016-11-20 22:48:44
Söz vermişmiş neden yerine getirmezmiş. Adama bak be! 36 milletvekiliyle dağların devrileceğini zannediyor. Oysa adam koalisyonun küçük ortağıydı, yani yapacaklarının sınırlı olduğunu akıl sahibi herkes görecektir. Ne ki bizim arkadaş bütün bunları göremiyor ve abuk sabuk cümleler kurmaya devam ediyor. Hay Allah!
feskalara 2016-11-21 08:27:32
Ulan haaaaaala o şerefsiz DpS yönetimini savunmaktasınız YAZIK siz böyle devam ettiğiniz süreçte bizi BG Türkünü Bulgar çoooooook s............k.
Yazıklar olsun sizlere.
DOST yönetimi de aynı DS kadrolarından onlardan da bi b.......k olmaz.
Evet DpS BG Türküne bi kalem bile haklarını alamadı 36 milletvekiliyle bi şey alamazlar falan filan hala BG Türklerini ENAYİ yerine koymaktasın.
BG Türkün AHİ VE GAZABI büyüktür Allah işini bilir.
HOH 2016-11-21 09:08:51
Bundan sonra FES'e oy moy yok.
fes 2016-11-21 09:40:26
Koymaktayım ben sizi enayi yerine de, sizler de öyle değil misiniz be yav? Aptallar mesela hayatı ya hep ya hiç şeklinde yorumlarlar. Koalisyon ortağı uzlaşmayla olur; taraflar ana hedeflerinden tavizler vererek bir koalisyon hükümeti kurarlar ve küçük partiler her zaman daha büyük tavizler verirler. Yok ben anlaşma, uzlaşma tanımıyorum, istediğim yaparım dersen hoop hükümet bozulur ve sen toplum tarafından oyun bozan olarak görülürsün. Büyük Allah işini bilir de aptalların istediğini yapmaz.
MK 2016-11-21 11:07:19
Rabbimin yapacaklarida Gizlidir Bre gafil, sen bilmez misin. Ama sana bahsedilen yukarıdaki yazılarda gizli olanlar acha çıkmıştır. Sana mutfaktan bir şeyler deyiverem o vakit.Demokrasinin baharında bir milletvekili kaza süsü verilerek susturuldu. HOH ten di. Shimdi hitleri mitleri karıştırmayasin.
feskalara 2016-11-21 14:38:45
Ulan paspas adam:
senin DpS yönetimin tam DÖRT kez hükümet ortağı oldu bi kere bile Türkün haklarını masaya koymadı sakın 36 vekil ile yapamıyorlar deme korkuyorlar onlar para için en yakını bile satarlar senin gibi. O pisliklerin kıblesi senin gibi paradır para.
Er ve geç gidecekler seni de gideceksin her feskalar gibi.
Allah aptalları isteğini yapar mı yapmaz mı bilmem ama sizin gibi kul hakkını yiyenleri çok seviyor galiba da aptalların isteğini yapmaz diyorsun bekle de gör.
fes 2016-11-21 14:43:27
MK arkadaşım, dediğin gibi cart cuurt, cart cuuurt.Senin Rabbinse benim Rabbim değil midir be bomoğulu? Rabbim seni kayırıp da beni niye görmezden gelsin, daha aptalsın diye sana torpil mi geçecekti? Gizli olan açığa nasıl çıktı, gizli politbüronun fotoğrafları mı çıktı, ses kaydını mi ele geçirdin? Bunları bir an önce açıkla da herkes ne yapacağını, hangi donlarını giyeceğini bilsin. Oldu mu? Bu arada Rab kelimesi Mısır güneş tanrısı Ra'dan gelmektedir; Mısır'dan Yahudilere oradan da bize geçmiştir.
Sami Osman 2016-11-21 16:19:31
"Fes" Abeyim benim, senin bu derin HÖH=DPS askin seni siyaset ve koalisyon dersleri vermeye kadar zorluyor. Ayri sahis olarak seni hic kirmak istemem, fakat senin yaptigin cabalarin yorumunu yapmak zornundayim - gözüken bu ki,sen bu siyaset sularinda hic yüzmemissin. Ahmet D ve DPS`yin 36 Vekille yapamadigini, insanlar ve baska parti 18-20 Vekillen yapti. Ahmet D ve DPS Halkin cikarlarini ön plana koymus olsaydi, Halka verdikleri sözleri yerine getirir ve daha fazlasini yapabilirlerdi. Fakat onlarin tercihi HALK olmadi, onlar firmalari ve kendi cikarlarini savundular. DPS ask olan bi
MK 2016-11-21 17:52:51
AmonRa mısırlıların olan. Ra ışık /svetlina/ .Tıpkı nur kelimesi gibi ,bu kelimeyi bir tarafa al shimdilik. Gizli olan bashka bir kazada SU /Suhoy / 'nun dushurulmesiyle Su/H2O/ uzerine çıktı.
Shimdi o kelime var ya tıpkı Mısırlıların yaptıkları gibi, bu günkü RA, lar /RA turkchenin anlamı nur demek nurcu v.s./ kısacası paralelcilerin yani yoldan chikmish olanların aktivitesiyle ve bashka bir besheri gücün emriyle /NATO tryabva da znaesh/ yapılan bir eylem di SU.
Cümle alem kimin eli kimin cebinde gormush oldu.
Dedim gibi bu Mısırlılarda milattan önce Rabbimin
fes 2016-11-21 18:39:06
Şahıs olarak beni kır sen aga, ben bundan hiç gocunmam. Birileri beni kırıyor, kötü kötü laflar söylüyor diye gizlenip bir yerlere kapanacak değilim. Lakin benim de korktuğum şeyler var tabi; gerçekçi olmamak, mantığı iplememek, duygularıma yenik düşerek gerçeği çarpıtmak gibi şeylerden korkarım. Ametço Duvanın yapamadığını 18 milletvekiliyle kim yaptı, bilmek isterim. Kuşkusuz Doğan'ın eksikleri, yetersizlikleri var; bununla beraber sizler de öyle şeyler istiyorsunuz ki kim gelse yapamaz. Böyleyken böyle aga.
Sami Osman 2016-11-22 19:04:30
Fes Abey, BG`de siyaseti yakindan izleyen bir NORMAL insan senin patronun Onurlu Oligarah DPS=HÖH lideri Ahmet Dogan hakkinda beceriksiz sözünü kullanamaz. Ahmet Dogan kisi olarak SSSR = BKP = DS (Dirjavna sigurnost) tarafindan egitilmis ve yetistirilmis DEV bir proje. 1990 yilina kadar bu projeyin özel bir anlami vardi ve 1990 yilindan sonra DPS partisi kiyafeti altina ve arkasina saklanarak projeyin yönü, amaclari, hedefleri ve iceriligi degisti. Ahmet Dogan bu uzun yolda verimli ve olumlu MASA olmasaydi onun arkasinda duran ve onu yöneten gücler bu vazifeyi baskasina verirlerdi. A. Dogan on
fes 2016-11-22 22:06:48
Osman Sami, Goethe'nin Faust eserini okuduysan orada bir insanın adam olabilmesi için önce bir mantık bilimini öğrenmesi lazım diye yazar. Mantık adamı yalandan kurtarır, saçma iddialara inanmasını önler. Ahmet Doğan'ı uzaylılar geldi işledi ve ondan böyle oldu demekle senin söylediklerin arasında hiç bir fark yoktur. DEV bir proje varmış da, kara gözlükleri takmışlar tıkır da tıkır işletirlermiş de, perdenin arkasında vallayı da billayı da neler neler olurmuş da. Bence de Ahmet Duvan bir uzaylıdır, uzaylı bir cigene. Vallaı bak!
MK 2016-11-23 12:42:04
FES yeter be arkadash. Yok cengeneymish yok uzaylimish, uzaylı olmdiginı kesin biliyoruz. Hitleri mitleri ine karishtirdin.
Evet öyle ,proje olduna inanıyoruz. Ki kesin oyle. Sen nasıl gizli yerden atıp duruyorsun ve bizde Fes nikneymli bir Türk değil ama uzaylı hich değil birisi yashadigina inaniyorsak , vu da ainisi bir shey.
Sami Osman 2016-11-23 13:31:28
Fes Abicigim, ask olan insan 100 x 100 cm renkli bir resimde 2 x 2 cm lik ask oldugu bir lekeyi görüyormus ve geri kalan 98 x 98 cm resimin neyi icerdigini göremiyormus. Senin anlayis ve yaklasimin 99,99% bu misale benziyor. Senin patronunun Ahmet Dogan ( Türk ve Müslümanlara kötülük yapmakta) cok becerikli ve yetenekli diyoruz, onuda kabul etmiyorsun. Bunun neden böyle oldugunu, birinci cümlem ile dile getirmeye calistim.
fes 2016-11-23 15:45:59
Aferin byavvv MK, çok kötü madara ettin beni. Bundan sonra utancımdan yüzüme bir peçe takarak gezeceğim. Valla bak! Ne var ki kesin öyle dedin, bir tane kanıt, delil, belge sunmadın, yani canım istedi öyle söyledim diyorsun. Aferin aferin, sana yakışır. Mantık falan takmam, keyfim ne isterse onu derim diye inat ediyorsun, devam et bakalım böyle.
MK 2016-11-23 17:37:51
FES'in var olma kanıtı (bezsporni dokazatelstva) bence Kircali haber forumda at koshturman. Yani varsın ve burun fotumshorler buna şahit edebilirler.
Gizli işlerde kanıt bırakılmaz . Bunları vbilmezmisin.
BM 2016-11-24 13:38:13
FES Ustamizin, belgeli, kanitli ve idealist = 100% net bakisina ragmen onunda Günesin altinda yeri var. Top digerlerinde kaliyor, FES Usta bizim sürüde hanki yeri ve sirayi hak ediyor. Sonuc = yaptigin haraketlere göre sunu hak ediyorsun derler adama.
Nuri Yılmaz 2016-12-06 23:14:29
Bir fareyi üstü açık, bir ucundaki çıkışta da peynir olan bir labirente koyun.
Fare bir yolu dener, cikmaz sokağa girdiğinde tek hücreli beynini kullanıp gerekirse başa geri döner ve başka bir yol dener, taa ki çıkışı bulana kadar.
Hayvanlar bile ayni yolu defalarca kullanip farklı bir sonuç alinamayacagini bilir ve farklı bir yol dener.

Başkasoze gerek var mı?
fes 2016-12-07 19:33:04
Eğer kanıt yoksa olay da yoktur. Bir çok gizli iş ortaya çıkar, çıkartılır ama bazıları hiç çıkmaz; bu da olayın hiç olmadığı manasına gelir. Doğan DS ajanıydı diye bir varsayımı ortaya atabilirsin, atmasına da, varsayımı ( hipotez ) kanıtlayıp gerçek haline getiremez isen o varsayım olarak kalır. Bazı arkadaşlar kanıtlanmamış varsayımları gerçek olarak kabul etmemizi istiyorlar, böyle şey olmaz.
emir 2016-12-09 20:40:44
farenin beyni tek hücreli, senin ki bir buçuk hücreli...
fes 2016-12-12 08:33:47
yeni denemeler yapılmalı yapılmasına da, her şartta değil. Karımın çocuk emzirmekten orası burası sarktı, yenisini deneyeyim dersen adın kart zamparaya çıkar; kart zamparanın görüntüsü iğrenç, saygınlığı da sıfırdır. Ne var ki olayı siyasal alana taşıdığımızda demokratik ve gelişmiş toplumlarda iktidarın belli aralıklarla el değiştirmesi gerekir, bunu kabul ediyorum.. Bulgaristan'da iktidarlar değişiyor, burada bir mesele yok. Mesele bazı arkadaşların DPS'yi iktidar sanmalarıdır. Öyle bir şey yok.
Cebelli Adem 2016-12-13 09:28:29
Fes Bey, bazi varliklarin bazi dogal reflexleri vardir, ne de yapsan o reflexleri kullanirlar, kediyin sürekli bacaklarinin üstüne düstügü gibi. Cok merak ediyorum senin nasil kisilege sahip oldugunu - yalnic veya dogru, hakli veya haksiz, bilincli veya bilincsiz sürekli DPS`yi savunma reflexleri ile Halkin karsina cikiyorsun. Senin sartsiz Deli gibi Ask oldugun DPS iyi seyler yapmistir bazi firmacilar ve özel eski BKP ve DS agentleri icin, fakat Halki yalandirma listesi cok uzundur. Bunu kabul etmekte neden zorluk cekiyorsun? Adam gibi cevap ver?
hasan 2016-12-13 21:08:20
19 yıldan beri koalisyon hükümetlerin de türk partileri ile çalışan tüm partiler seçim kaybetti.... Bunu bilerek politika ve siyaset belirlenmesi lazım...
fes 2016-12-13 21:48:33
Cebelli Adem, sen siyasetten bihabersin ki o da olur bu da olur düşüncesiyle zırt pırt diye DPS'ye karşı oluşturulmuş bölücü partilere destek veriyorsun. Oysa siyasette bazı şeyler hiç değişmez, mesela bir tanesini söyleyeyim: azınlık partilerinin alternatifi olmaz, yani senin anlayacağın dille söylersek GERB'in BSP'nin alternatifi olur ama DSP'nin alternatifi olmaz. DSP gibi bir azınlık partisine dışarıdan bir rakip çıkartırsan azınlığın siyasi etkisini sıfırlarsın. Azınlık partileri mümkünse içeriden değiştirilir dışarıdan değil.