Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6518 Lv.
GBP GBP 2.1753 Lv.
TRL TRL 0.4253 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Kasım 2017
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali Haber Gazetesine Abone Olalım, Türkçemize Sahip Çıkalım!

Kırcaali Haber Gazetesine Abone Olalım, Türkçemize Sahip Çıkalım!

06 Kasım 2017

Değerli okuyucularımız,

Bulgaristan Türklerinin sesi Kırcaali Haber gazetesi 11 yıldır kesintisiz siz değerli okuyucularımızın hizmetindedir. Yıllar içerisinde iyi ve kötü günlerin olmasına rağmen gazeteniz bağımsızlık ve doğru haber sunma ilkelerinden hiçbir zaman ödün vermemiştir ve vermeyecektir. Türk dilinin Bulgaristan’da yaşatılması ve soydaşlarımızın ana dilinde haber alma imkânları sunma amacı olan gazetemiz gelecek yıl da Allah’ın izniyle sizlerle olmaya devam edecektir.

Haftalık yayınlanan Kırcaali Haber Gazetesinin günlük, aktüel ve güncel haberlerin yer aldığı internet sitesi (www.kircaalihaber.com) her gün yaklaşık 20 bin kişi tarafından ziyaret edilmektedir.

Gazeteler okuyucuları (aboneleri) olursa ayakta kalabilir. Ne kadar çok abonesi olursa o gazete o kadar güçlü olacaktır.

Değerli soydaşlarımız,

Kırcaali Haber Gazetesinin 2018 yılı için abone kampanyası devam etmektedir. Bulgaristan’ın her yerinden Postaneler aracılıyla gazetemize abone olabilirsiniz. Kırcaali Haber Gazetesi Posta Katalog Abone Numarası 2454’tür. Yıllık abone fiyatı sadece 40,00 levadır. Abone olmak için son tarih 15 Aralık 2017.

Ayrıca gazetemize Kırcaali’deki ofisimizde de abone olabilirsiniz ve ya bizlere telefon ile ulaşabilirsiniz. GSM: +359 877 40 36 38.

Unutmayalım! Gazetemizin aboneleri ve reklam gelirleri ne kadar fazla olursa gazete ve internet sitemizde o kadar fazla ve kaliteli haber olacaktır.

Saygılarımızla
Gazete Ekibi

Kaynak: Kırcaali Haber

Ziyaretci sayısı: 901


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Hüsniye Gürel 2017-11-06 12:33:11
Bulgaristan'da 1 milyon Türk var, en az 10 bin adet abone olunması lazım. Hadi gösterin Türklüğü'nüzü.
Fatma Solak - Şumnu 2017-11-06 12:34:39
Dün abone oldum. Gazetenin ekibine başarıların devamını diliyorum.
Soydaş 2017-11-06 12:35:44
Fes abone oldumu. Patronu müsade etmez.
Mehemt Dönmez 2017-11-06 12:40:51
Türkiye'de nasıl abone olabilirim. Ben İstanbulda yaşıyorum. Saygılar.
Burgazlı 2017-11-07 10:10:16
Fes abone oldun mu?
fes 2017-11-07 10:40:57
Olurum olmam sana ne? Ben senin olup olmadığını merak ediyor muyum?
emir durmadandönen 2017-11-07 23:40:56
Cemaate girmeden abone olsam olur mu, yoksa bu başka gazetemiydi...Neyse karıştırdık galiba...
Kıvırnaysi Vetropokazatel 2017-11-08 07:15:36
Kıvır kıvır kıvırnaysi iyi bir şeydir, dün söylediğinin 180 derece tersini söylersin olup biter. Türkiye'de dinciler son günlerde Atatürk'çü omaya karar verdiler, bence iyi de oldu. Suudlar ilımlı islama tornistan ediyorlar, artı Kızıl deniz kıyısına yapacakları 500 milyar dolar turizım yatırımından sonra bikinili arap kızları kumlara sere serpe yata bilecekler imiş. Bunlar güzel şeyler.
TURKOGLU 2017-11-09 17:37:07
SÖZDE TÜRKÜZ ŞURAYA BAKIYORUMDA HERKES OCUYUM BUCUYUM DİYE BÖLÜNMÜŞ YAZIK ÇOK YAZIK HERŞEYDEN ÖNCE TÜRKÜZ BUNU UNUTMAYIN
fes 2017-11-14 08:21:19
Doğru, fikren bölündüğümüz doğrudur. Bu bize ana vatanın fikren bölünmüşlüğünden sirayet ediyor.

Bir alıntı yapacağım: "Çok temel nitelikteki bazı kavramlarda fikir birliği sağlayamamış toplumlar ulus davranışı da gösteremezler." Herkes kendi dediğinin doğru olduğuna, diğerleri onun dediklerini benimsediklerinde birliğin de sağlanacağına inanıyor. Buradan bir yere varılmaz, bölünme sonsuza kadar devam eder.

Ben ise örneklerden yola çıkalım diyorum; mesela bulgarlara bakalım, onların natsya için yaptıklarının aynısını türk ulusu için yapalım diyorum. Bulgarları örnek almak istemeyen Alanları, Rusları veya Fransızları örnek alabilir.
feys 2017-11-14 17:32:34
Eeee fes basta..
İyice sacmaladin .
fes 2017-11-14 18:47:59
Ben lisedeyken bazı arkadaşlar trigonometriyi ne yapsalar kavrayamıyorlardı. Ben buna şaşıyordum, ama da sonraları bazı insanların kavrama kapasitesi doğuştan sınırlı olduğunu anladım. Yapacak bir şey yoktu, hayatı olduğu gibi kabul etmek gerekiyordu. Ne var ki, türk toplumunda bu doğuştan yeteneksiz insanlar durumlarını kabullenmiyor, kavrama yeteneği olanlara düşman kesilip bedel ödettirmek istiyorlar. Nasıl yapıyorlar bunu, dindar görünerek yapıyorlar; aradaki farkı dindar görünerek kapatmaya çalışıyorlar. Bunları acımasızca elemeden türk toplumunun sorunları çözülmez.
feys 2017-11-14 20:23:06
"Acımasızca elemeden"
Yani Stalini mi örnek verdin.
Emin ol trigonometriden haberin yok.
fes 2017-11-14 22:22:24
Stalin'i örnek ne vereyim, kendisi cahil, taş kafalı bir gürcüydü; iyileri Sibirya'ya gönderdi kötüler parti sekreteri falan yaptı. Hakkını teslim edelim ikinci dünya harbini Hitler kakavanından daha iyi idare etti.

Trigonometriden haberim olmadığını emin oldum, çünkü bilip bilmediğini nereden bileceksin; sınavları, diplomaları belki tesadüfen kazanmışımdır. Şeyin diploması gibi, var mıdır yok mudur bir Allah, bir de kendisi bilir; ama var dediğine göre var olduğundan emin olalım bari. Fes olup olmadığımdan bile emin değilim. Vallayı bak!
emir carroll- fes harikalar di 2017-11-14 23:54:03
Fes: Buralarda nasıl insanlar oturuyor?

Feys: Şurada bir Şapkacı oturur, şurada bir Mart Tavşanı. Hangisine istersen git; ikisi de delidir

Fes: Ben deliler arasında ne yapayım?

Feys: Başka çaren yok ki, hepimiz deliyiz burada. Ben deliyim. Sen delisin.

Fes: Benim deli olduğumu nereden çıkarıyorsun?

Feys: Mutlaka delisindir.Yoksa burada ne işin var?…
Cebelli 2017-11-15 07:31:06
Fes-contayı yakmış, tipik bir cahil insan türü. Bir nevi kokonanın erkeğinden.
feys 2017-11-15 09:57:53
Vau
burada kopon varmış , dJ 'ye bile.
fes 2017-11-15 10:51:35
Cigene mahallesinde cigenelerin bulgarları ve türkleri küçümsemeleri onları daha üstün yapmaz, sonuçta cigene cigenedir. Cigenenin kendisiyle ilgili ne düşündüğünün hiç önemi yoktur, çünkü sonuçta cigene cigeneliğini yapar.
Necati Vatansever 2017-11-15 11:01:20
Fes, Cebelli ve feys adındaki katılımcıların yazdıklarını okuyunca, insana ürküntü veren bu zeka geriliğinden kaçma isteği yaratıyor. Adamın ne dediği belli değil ama kendine güveni tam.
Mustafa. 2017-11-15 11:10:58
Keskin sirkenin zararı kupünedir Fes. senin keskinliğin hırçınlığın bir başkasını etkilemez. ne edersen sen kendine edersin. . Kültür evleri artik diskoteklere dönüştü. kultur ararsan doğal cevrenin insanlari içinde ararsın horemakta degil dostum.
fes 2017-11-15 12:32:47
Mustafa o kıt aklınla neler diyorsun öyle? Ne edersem kendime edermişim... Nereden çıkartıyorsun Mustafa, kendime bir şey ettiğim yok, ben gayet de iyiyim. Ne işimi kaybettim, ne beş parasız kaldım, ne çevremin saygısını yitirdim; kendi mütevazi hayatımı güzel güzel yaşıyorum. Tek bir üzüntüm var:aptal, cahil, kakavan insan sayısının çok fazla olması; bunlara baktığımda gerçekten üzülüyorum ve mutsuz oluyorum. Öyle Mustafa.
feys 2017-11-15 19:51:46
Fes aynaya da ara sıra unutma bakmaya.
fes 2017-11-16 08:13:42
On on iki yaşındaki çocukların "aptal işte, sen aptalsın, hayır sen aptalsın sen" diye çıkışı ve sonucu olmayan didişmelerini buraya taşımanın anlamı yok. Yukarıda bu gülünç girdaptan nasıl çıkılacağını şöyle göstermiştik: cigenenin kendisi ve başkaları hakkında ne düşündüğünün hiç bir önemi yoktur, sonuçta o bir cigenedir. Cigene tarifi yaparken ırkçılık yaptığım zannedilmesin; düşük seviyeli düşünmeyi , yani on on iki yaşındaki çocuğun düşünme seviyesini aşamamış insanları kastediyorum.