Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.6798 Lv.
GBP GBP 2.2102 Lv.
TRL TRL 0.3463 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Temmuz 2018
HABERLER » Bulgaristan
Damla’nın katili kuzeni çıktı

Damla’nın katili kuzeni çıktı

20 Aralık 2017

Mestanlı ilçesinde Damla Güner’in ölümüyle ilgili yürütülen soruşturma kapsamında, küçük kızın kuzeni Mehmet Ü. gözaltına alındı. Bir Türk işletmesinde bekçi olarak çalışan Mehmet Ü., sorgusunda suçunu itiraf etti. Komşularının ‘içine kapanık, sosyal hayatı olmayan, sosyal ağlarda profili olmayan ve çok konuşmayan biri’ olarak tanımladığı Mehmet Ü., tutuklandı.

Kırcaali Üniversitesinde Ekoloji bölümünden mezun olan Mehmet Ü.’nün, üniversite diplomasına sahip olmasına rağmen kendine uygun bir iş bulamadığı kaydedildi. Mestanlı İş ve İşçi Bulma Kurumu tarafından ‘Ana okul ve kreşlerde yardımcı eğitmen’ kurslarına gönderildiği öğrenilen Mehmet Ü.’nün, 2016 yılında ise Damla´nın da okuduğu ‘Zornitsa’ anaokulunda yardımcı eğitmen olarak çalıştığı belirlendi.

Anne de tutuklu

Gözaltına alınan küçük kızın annesi Saadet Musa (40) da tutuklandı. Soruşturmayı yürüten Kırcaali Savcılığı resmi açıklamasında, halen tutuklu olan anne Saadet Musa ile ilgili suç duyurusunun ‘cinayet’ değil, ‘çocuğu evde yalnız’ bırakma iddiası nedeniyle yapıldığını duyurdu.

Otopsi raporuna göre boğularak öldürülen Damla´nın yüzünün sarıldığı koli bandının ise, Mehmet Ü. ve annenin çalıştığı işletmede üretildiği iddia edildi.

Mehmet Ü.’nün küçük Damla´yı öldürmek suçundan 20 yıla kadar hapis cezasıyla yargılanacağı belirtildi. Yapılan ilk incelemede Mehmet Ü.’de, Saadet Musa ve kızı Damla Güner’in yaşadığı evin anahtarı olduğu ve 17 Aralık sabahı Damla’yı öldürdüğü tahmin ediliyor.

Bu arada 5 yıldan beri Belçika’da çalışan kızın babası ve İstanbul’da çalışan ağabeyi de Mestanlı’ya geldi.


Kaynak: DHA

Ziyaretci sayısı: 23187


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


zeynep 2017-12-20 22:34:01
allah seni belani versin buna obur boyu hapis verilsin omur boyu cikamasin disari allah seni ceke ceke oldursun adigi pislik serefsiz idyod cop tenekesi
Adsiz 2017-12-20 22:55:30
Direk idam verilsin ne yirmi sene ne on bes sene direk asilsin ne istemis o manasiz,cocuktan serefsiz hayin devlet yok o hayin hemen asilsin her oldurene oyle yaparlarsa bise duzelmez hayin kopek
Beyso 2017-12-21 00:26:45
Yorumunuz küfür, hakaret ve ya rencide edici cümleler içerdiği için silinmiştir!
Eray 2017-12-21 01:40:59
O mahsumun canini almis bide 20 yil hapis vermisle sicayim sizin adaletinize bari 20 yilin hakkini durustce verinde ac susuz kalsin curuye curuye olsun pic mademki piskopat kendini assin o kucucuk yavrudan ne istemis
Mustafa 2017-12-21 03:55:48
Tüm Mastanlı halkına baş sağlığı dilerim. Bulgaristan Türklerinde böyle olay yaşanmamıştı. Bu biraz şüpheli görünen olay. Anne niçin küçüçük kız çoçuğumu evde yalnız bırakabilir????????????????
Mustafa 2017-12-21 04:01:20
Tüm Mestanlı halkına baş salığı dilerim. Böyle olay yaşanmamıştı; bu olay biraz şüpheli görünüyor. Anne nasıl oluşumda küçüçük kız çoçuğumu evde yalnız bırakabilir?????????????????????????????????.
fe 2017-12-21 08:09:44
Nasıl olmuş da yalnız bırakmış... Türkiye'ye göç eden Bulgaristan türkleri çocuklarını 90 senelerinde kira evlerde hep yalnız bırakmadılar mı? Yaşlı anası varsa ne ala, olmayanlar hep yalnız bıraktı. Çocuklar çocukluklarını daracı sokaklarda, beton yığınlarının içinde geçirdiler.
Turk 2017-12-21 18:34:42
Bu nasi bir devlet o piskopat kucucuk yavruyu olduruyo da hapis veriyolar 20 yil olsa ne olur bir kucucuk can almis ona idam gerekir halka biraksinlar can almis caici alsinlar o piskopat ucuz kurtulmasin hapisle
Teklas iscisi 2017-12-22 02:02:34
Teklas da sprat vece s tezi "zadaljitelni" izvanredni smeni. Zaplashvat s uvolnqvane ot rabota. Jenami q iskaraha ot rabota e taka che nese saglasi da idva na rabota v nedelq!
Murat 2017-12-22 14:51:21
Tüm Mestanlı halkına,acılı anne,baba,kardeş ve ninelerine başsağlığı diliyorum,bu kahredici olay,beni derinden sarstı,tanımadığım küçük kız için gözyaşları döktüm,uykularım kaçtı ve aklımdan çıkmıyor,bu satırları yazarken bile gözyaşlarımı tutamıyorum.Bunu yapan insan olamaz,bu nasıl hayvanlık,bu nasıl vahşet?.Bulgaristan türkleri,çocuklarını okutmaya,iş güç sahibi olmaya,kısacası adam etmeye gayret eder.Gecesini,gündüzünü katar,çetin hayat mücadelesinde,adeta kendi hayatından vazgeçerek anne ve babalar,çocukları için herşey yapmaya göze alırlar.Küçük kızın annesi de gece gündüz yavruları için çalışan biri,kadıncağız böyle bir canavarı fark edememiş,ona güvenmiş anahtar vermiş,bu da çok ,ama çok pahalıya mal olmuş.
fes 2017-12-22 16:04:24
Her insanın içinde bir canavar vardır, bu canavar sevgiyle, kültürle, eğitimle kontrol altına alınması lazım; zaten terbiye dediğimiz de tam da budur. O çocuk nasıl canavar haline geldi, eski den böyle canavarlar pek çıkmazken ne oldu da bunlar çıkmaya başladı. 40 Yaşında, daha gençli kadınlığı devam ederken, niye kocasından ayrı yaşamak zorunda kalıyor? Bu soruların cevabı verilmeden olayı aydınlatamayız. Çok üzücü bir olay.
Murat 2017-12-22 21:16:45
Bak fes krdeşim,burda sorun kadının yalnız yaşaması değil,burda başka bir sosyolojik sorun var,hatta sosyopatolojik demek lazım.Bu katilin anne ve babası gibi,Türkikiyede yaşayan çok göçmen ailesi var.Bunlar çocukların geleceği için canını dişine takar,gece gündüz demeden çalışır,ev,araba alayım derken,çocuklar okuusun derken,aman ezilmesinler derken,bunları Bulgaristana okumaya gönderir.Bu şerefsizler de,fabrikada,şurda,burda çalışan anne ve babalrın parasıyla Bulgaristanda hava atar,araba alır,gece hayatı,içki,kumar,uyuşturucu derken,işe yaramaz,çalışmak istemeyen,okumak istemeyen bir nesil ortaya çıkar.Bu şerfsiz katil gibi,İstanbulun Güneşli,Bayrampaşa,Avcılar semtlerinde işe yaramayan çok göçmen çocuğu var.
fes 2017-12-22 23:23:34
Doğrudur, Türkiye'de vardır. Hak veriyorum.
Murat 2017-12-23 11:34:51
Sadece Türkiyede değil,Bulgaristanda da genç Türkler,aynı bok,kendi benliğinden uzak,ne doğru düzgün türkçe biliyor,ne de bulgarca,kendi kültüründen utanan,yaşamayan tipler,tek amaçları yemek,içmek,s..mek,üstelik kalite de yok,tam dejenere tipler ordusu.Bulgaristan Türklerinden ne Türkiyede ne de Bulgaristanda,sporcu,sanatçı,başarılı insan çıkmaz,pısrık,korkak ve girişimci olmayan tipler.
Hilmi şakir 2017-12-23 18:37:43
Ben hala yıllardan beri Batı Trakya nasyonel sosyalist bağımsız bir Türk devletinin kurulmasını savunuyorum. Kurtuluş ne Türkiye ne de Bulgaristan! Türkiye'de özellikle 90 göçü ile gelenlerin çocukları maalesef kayıp nesil, ne olduğundan haberleri yok.
fes 2017-12-23 21:23:21
Kayıp nesil olmalarının nedeni Türkiye'nin pek milli olmayan eğitim sistemidir. Türkiye Avrupa'da ulusal devletini en son kuran devletti. Bu konuda arnavutlardan bile geridir. Bunun en büyük sorumlusu da Abdülhamit'in islamcı politikalarıdır. Kendilerini kurucu baba Atatürk'e karşı konumlandırmış kesimler ümmetçiliği yeniden hortlarmış bulunuyor; bu cereyan son bulmadan kendi milletinden yabancılaşma devam eder. Türkiye'de göçmenler laik yaşamı benimsedikleri için dinci çevreler tarafından dışlanıyorlar, bu çok açık. Kayıp dediğimiz nesil dışlanmışlığa, ayrımcılığa karşı sahte çalga kimliğini benimseyerek tepki gösteriyor. Atatürk aydınlanmasına, cumhuriyete sarılacağına, gidiyor utanç verici çalga kimliğini benimsiyor. Olan bence budur.
emir 2017-12-25 02:10:02
Türklerin gayri türk , müslüman unsurları asimile etmek için ümmetçiliği siyaseten kullanmalarının zararı yok, fakat türkçülüğe karşı ümmetçilik zararlıdır, neticesini daha geçenlerde yunanistan'da gördük. Bizde müslüman azınlık var, türk yok diyor adamlar...
fes 2017-12-25 07:42:29
Asimile lafı içinde zoru, dayatmayı barındırdığından sorunlu bir laf; gönüllülük, hak verme yoksa arnauti zotiyi veya kürdü niye asimile edeyim. Ben ulus bilincinden bahsediyorum; Vasil Levski gibi toplumun tamamının - sağcısı, solcusu, dincisi ateisti - kabul ettiği ulusal kahramanın var mı? Hristo Botev , Vazov gibi gene herkesin ittifak ve kabul ettiği şairlerin var mı? Varsa iki ayyaş lafları, Abdulhamitçilik, Tevfik Fikret'e karşı Mehmet Akifî tutmalar, Nazım Hikmet'e karşı Necip Fazıl'cılar neyin nesidir?Nereden bakarsan kendi içinde bütün olmayan bölünmüş bir toplum var. Bizim göçmenler bu bölünmüşlüğün içine gelip boca oldular ve kimlik sorunu yaşıyorlar. Madem beni türk olarak kabul etmiyorsunuz ben de çalgacı, evropalıyım diye tepki gösteriyor. Yanlış ama tepkisini öyle gösteriyor.
Murat 2017-12-25 22:16:56
Fes,akıllı adamsın,tespitlerin ve yorumların çok doğru,ama şunu gözden kaçırıyorsun,Bulgaristanda Levski,Vazov,Botev gibi birleştirici isimlerin olmasının sebebi ''Tursko robstvo''deyimidir!!!Zira bu uydurma deyim,aslında bizim,Bulgaristan Türklerinin lanetidir.Aslında bu deyimin,gizli amacı,Bulgaristan Türklerini fiziksel ve psikolojik olarak yoketmektir.Nsıl mı,şöyle her yerde,her derste,edebiyat,dil,tarih,coğrafiya vs.her kitabın önsözünde,biografi kitaplarında,sinemada,kısacası hytaın her alanında ''tursko robstvoyu'' sokarsan,adam der kim bu Türkler,işte bu,Mehmet,Mustafa,Hasan,Ayşe vs,bunlar bizi esaret altında 500 sene tuttu,bunlardan nefret edilir ve yok edilmek istenir.Ayrıca,komiministlerin her ülkede ortak ideolojileri vardı,ama önemli yerel unsurları vardı.Bulgaristanda önemli yerel unsur,Türk düşmanlııydı.Ve bunun en büyük tezahürü ''vızroditelen proces'''ti.Aslında bu ''proces''uzun vadeli ve nihai amacı belli bir olaydı-Türkleri yok etmek ve onların evlerini,topraklarını bedava almak,yani nihai amacı ekonomikti.Ve bu olgu bulgarların her kesiminden,her ideolojiden ve siyası görüşünde
Murat 2017-12-25 22:17:58
Fes,akıllı adamsın,tespitlerin ve yorumların çok doğru,ama şunu gözden kaçırıyorsun,Bulgaristanda Levski,Vazov,Botev gibi birleştirici isimlerin olmasının sebebi ''Tursko robstvo''deyimidir!!!Zira bu uydurma deyim,aslında bizim,Bulgaristan Türklerinin lanetidir.Aslında bu deyimin,gizli amacı,Bulgaristan Türklerini fiziksel ve psikolojik olarak yoketmektir.Nsıl mı,şöyle, her yerde,her derste,edebiyat,dil,tarih,coğrafiya vs.her kitabın önsözünde,biografi kitaplarında,sinemada,kısacası hytaın her alanında ''tursko robstvoyu'' sokarsan,adam der kim bu Türkler,işte bu,Mehmet,Mustafa,Hasan,Ayşe vs,bunlar bizi esaret altında 500 sene tuttu,bunlardan nefret edilir ve yok edilmek istenir.Ayrıca,komiministlerin her ülkede ortak ideolojileri vardı,ama önemli yerel unsurları vardı.Bulgaristanda önemli yerel unsur,Türk düşmanlııydı.Ve bunun en büyük tezahürü ''vızroditelen proces'''ti.Aslında bu ''proces''uzun vadeli ve nihai amacı belli bir olaydı-Türkleri yok etmek ve onların evlerini,topraklarını bedava almak,yani nihai amacı ekonomikti.Ve bu olgu bulgarların her kesiminden,her ideolojiden ve siyası görüşünd
Mrat-devam 2017-12-25 22:28:39
her ideolojiden ve siyasi görüşünden insanları birleştirdi.Çünkü işin ucunda para vardı,ekonomik çıkar vardı.Oysa,Levski,Vazov,Botev sadece pastanın üstündeki güldü,gülün altındaki pasta ise kalın ve tatlıydı.Ekonomi olmasa kim takar Levskiyi,Vazovu,Botevi.Ve maalesef,''vyzroditelen proces'',devam etti,bugün de ''demokratik ve avrupalı'' Bulgaristanda devam ediyor.
Patriot 2017-12-26 07:31:18
Murat bey siz de çok akıllı adamsınız yorumunuz müthiş, fakat şunu gözden kaçırıyorsunuz 'vızroditelen protses' sadece bulgaristanda değil aynı şekilde Türkiye'deki göçmen gettolarında bugün aynen devam etmektedir.
Patriot e duşa dava za naroda 2017-12-26 08:19:26
İki maymunun birbirini övmesini bir bakıma bok çamura mana bulması gibi olmuş. Harika! Vızrditelen protses gettolarda devam ediyormuş. Yaa, adam sosyoloji gurusu, iri iri yorumları yapıvarı sonra yaptığı yoruma sıçtığı boka bakar gibi bakıvarı. Patriotmuş o, şeyini şey ettiğimin patriyotu ya!
Murattan-şeyettiriciye 2017-12-27 15:48:43
Maymun olmanın kötü bir yanı yoktur,zira maymunlar homo sapiensin atalarıdır,önemli olan senin gibi domuz olmamak
Domuzciyev 2017-12-27 17:50:18
O zaman domuz olmanın da kötü bir yanı yok; domuz da maymunların atası olur. Kaldı ki kalp kapakçığı sorunu olanlar için domuzun kalbi bire bir geliyor. Bir de yanık manık durumlarında domuz yağı çok işe yarıyormuş.
Murat-maymunata 2017-12-27 21:29:14
Domzdan maymun olana kadar daha çoook yol kat etmen lazım,yazdıklarından belli.
Aptallık bakidir 2017-12-28 13:15:28
Benim değil herhangi bir yazıyı tahlil, kıyas karşılaştırma ve yorumlama yapabilir misin sen? Kurduğun cümlelere bakılınca bunu hayatta yapamayacağın ortada. Kendine primat diyen adam maynıunumsu varlık dedim sen de maymunlar insanın babası değil mi sen gene domuzsun gibi "harika" bir mantık yürüttün. Senin "harika" mantığına göre domuz da bir memeli olarak primatların babası sayılır dedim. Ama o kadar mantık yürütmekten yoksunsun ki düştüğün mantık çıkmazının farkında bile değilsin.
Haldun 2017-12-28 13:57:38
Fes belki farkında değilsin ama senin içine virüs girmiş, bir an önce fabrika ayarlarına dönmen lazım.
Biyolojinin ayarı 2017-12-28 15:59:42
içine virus girmek ne demek, grip mi olmuşum yani?Doktur musun, uzaktan insanları görmeden teşhis mi koyabiliyorsun. Öyleyse tıp biliminde inanılmaz çağ atlamışız demektir. Bu Fabrika ayarları da neyin nesi oluyor, insan fabrika ürünü müdür? Ben yedi yaşıma kadar beni leyleklerin getirdiğine inanırdın, benden dört beş yaş büyük küstah bir çocuk: "Ana gızana, ananla buban şey şey yaptılar da sen oldun" demesiyle dünyam yıkıldı, perişan oldum. Ne var ki, daha sonraları gözlerim açıldığında o küstah çocuğun haklı olduğunu kabul etmek zorunda kaldım. Ne fabrikası, ben televizyon muyum ki fabrika ayarım olsun!
Şumenska 2017-12-28 16:39:01
Fes dolar düşüyor bizim kamenitsacılar yaşadı mı, bira truzmine katkısı olur mu, ne dersin?
Efkar bastı gönlüme 2017-12-28 18:26:41
Valla ben Kamenitsayı da zagorkayı da severim. Dindar biri değilim ileri de de olmayı düşünmüyorum, ondan zagorka, grozdova, çiklingir sofrası hepsini severim. Bi daha mı gelcez dünyaya.
mıstvakamal ayyaşov 2018-01-03 18:38:21
Nazdrave beya öbür taraftanda.
Cevat özgür 2018-01-05 01:03:03
Bulgaristan Türkünün içki zaafı ,yada bilinçli yönlendirilmesi de her halde DPSenin ilk uygulamaya soktuğu programlarından birisi olsa gerek .–91 yılı Todor ivanovo köyü olaylarındaşehit olan–4 soydaşımızın anıt açma törenlerinin düzenleme yönetininde organizasyon yönetiminden soru.lu birisi olara dönemin D PS –13– millet vekili ile kürsüde konuşma yapan birisi olarak .İhaneti taa ozaman çözmüştüm.TRTnin çekim yaptığı o programdaki konuşma esnasında,bu gün B bulgaristan yeni anayasası yazılırken elele ne eldelersek gelecek nesiller bununla yetinmek zorunda kalacak sözlerim üzerine,arkamdan,Doğanın –tozzi koy go is kara sözlerini duydum benim için bu sözler sözde Türk partisi.sandığımız güruhun kimler olduğunun ilk işaretleri idi .O konuşmam esnasında Adem Kenan –Doğan karşıtı plakalar açmıştı.O plakalarda şu yazılıidi C eza. evinde yatarken kaybolduğunun –6– ayın hesabını ver.sorusu üzerine dönemin polis güçleri A.Kemanı darp edip ortalıktan yok etmişti.yani daha sözde demokrasinin ilk adımında Doğan –DS– oyunu teşhir olmuştu.O gün organize edilen yemekte ,Şehitlerin ruhuna içki servisi yapışmayacaktı bir baktık ki Doğan'ın masasına Viski servisi yapılıyor.bu i sıradışı