Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
25 Şubat 2020
HABERLER » Bulgaristan
HŞHP, AB Parlamentosu seçimleri için yeni koalisyonda yer alacak

HŞHP, AB Parlamentosu seçimleri için yeni koalisyonda yer alacak

24 Ocak 2019

Veselin Mareşki’nin liderliğindeki İrade Partisi, Spas Pançev’in liderliğindeki Aleksandır Stamboliyski Çiftçi Birliği, Orhan İsmailov’un liderliğindeki Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (HŞHP) ve Petır Dertliev’in liderliğindeki Birleşik Sosyal Demokrasi Partisi, mayıs ayında yapılacak Avrupa Birliği (AB) Parlamentosu seçimlerine birlikte katılacak. Bugün Halk Meclisi binasında düzenlenen basın toplantısı ile yeni kurulan seçim ittifakı tanıtıldı. “İrade-Bulgaristan Yurtseverleri” adını taşıyan yeni ittifakın AB Parlamentosu milletvekili aday listesinin başında milletvekili Veselin Mareşki bulunacağı açıklandı.

Orhan İsmailov’un liderliğindeki HŞHP, Lütfi Mestan’ın liderliğindeki Sorumluluk, Özgürlük ve Hoşgörü İçin Demokratlar (DOST) partisinin eski ittifak ortağı, Spas Pançev’in liderliğindeki Aleksandır Stamboliyski Çiftçi Birliği partisi ise geçen yaz sol görüşlü partilerin izlediği muhalefet politikasında taviz vermeye ve Bulgaristan’ın Avrupalı Geleceği İçin Vatandaşlar (GERB) partisi ile ortak hareket etmeye istekli olduğunu açıklamasından sonra Bulgaristan Sosyalist Partisi İttifakı’ndan ihraç edildi.

Bugün Veselin Mareşki, ittifakın ilkesiz olduğu iddialarını reddetti ve dört partinin vatanseverlik duygusuyla birleştiğini açıkladı. Orhan İsmailov da benzer bir görüşü savundu. Spas Pançev’in konuşmasından partilerin ittifak halinde AB Parlamentosu seçimlerine katılması halinde uygulanan yüzde 5,8’lik barajı daha kolay geçecekleri anlaşıldı. Yeni ittifakın seçim kampanyasında vereceği temel mesajlar arasında kişi başına gelir düzeyinin AB ortalamasına yaklaşması, eğitim ve sağlık hizmetleri, etnik ve dini hoşgörünün sağlanması ve tekel ve kartellerin tasfiyesi bulunuyor. İttifak ortakları, hesaplarına göre mutlaka Avrupa Parlamentosu’na bir temsilci göndereceklerini, ancak iki milletvekilliği kazanmak için çalışacaklarını söyledi.

Mareşki, İrade-Bulgaristan Yurtseverleri İttifakı’nın Lütfi Mestan’ın liderliğindeki DOST partisi dışındaki diğer partilere açık olduğunu ifade etti.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Hayice 2019-01-25 07:57:21
Orhan İsmailov kendi kafasından karar almış YANLIŞ karar aldığının farkında değil . Bu sebeple parti başkanlığından istifası istendi istifa etmese partiden ihraç edilecek.
Orhan milliyetçi kanadınla itidal yapamaz.
fes 2019-01-25 12:13:56
Türkler açısında baktığımızda böyle bir partiye hiç ihtiyaç yok, fakat bulgarlar açısından bakıldığında böyle bir partiye ihtiyaç var. Bu ne demek? Şu demek: Orhan İsmailov bulgar derin devletinin adamıdır ve kendisine DPS'yi zayıflatmak amacıyla bir sözde "türk" partisi kurdurulmuştur; amaç türklerin siyasetteki kilit konumlarını ortadan kaldırmaktır. Bir de bulgar derin devletinin adamı olmayıp da sırf kişisel hırstan veya aptallıktan parti kuranlar var; Kasimka Dal ve Mestan bunlardandır. Bulgar devleti DOST partisinin DPS yerini almasını asla istemez, ama her iki partinin birbirlerini yıpratmalarını ister. Ben mesela Dost partisi ilk girdiği seçimlerde otuz milletvekili çıkarıp DSP yerini alsaydı çok sevinirdim, çünkü benim için önemli olan türklerin birliğidir. Fakat hepimizin bildiği üzere bu olmadı ve bize düşen türklerin çoğunluğunun durduğu yerde durmaktır, yani DPS yanımda durmak. Aklın gereği budur.
Fes B 2019-01-25 16:29:02
Fes Abey yaptigin yorumlar ve DPS yaninda durmak mantigi dogru gözüküyor DPS ne yaptigini ve Türklere karsi yaptigi kötülükleri bilmeyenlere. Yani, fes abicigimizin mantik seviyesi 2-3 sinifif talebesi seviyesinde olmasina ragmen, BG siyasetinde olan-bitenleri bilmeyenleri yalandirmak ve onlarin kafalarini karistirip DPS yaninda kalmasini saglamak icin eterli. DPS yaninda derken insanda biraz bari akil-vijdan olmasi gerek. 1980-1989 yillarda Jivkov siyasetini baska bir melodilen söyleyen Ahmed Demirin yaninda kalacaklarmis Türkler??????
Allah bazilarina biraz akil ve vijdan versin..... Evet DPS nin basindan Ahmet Demir Dogan ve su andaki tüm partri yönetimi (yani subaylari) parlamento, il ve ilce seviyesinde istifasini verip siyasetten durur ve onlarin yerine Türk ve tüm Müslümanlara hizmet verecek siyasetciler gelirse, o zaman herkes, tüm BG vatandaslari DPS yaninda olsunlar ve o duruma hepimiz seviniriz. Evet tüm BG sevinir!
fes C 2019-01-25 16:49:30
Ya ne diyecektim ya. A tmm
Arkadaşlar bir parti kuralım be KFS ,medya sen değil
Kircali Forum Severler. Şahsen fesi başkan adayı ilyan ediyorum .
fes C 2019-01-25 16:51:29
Bazıları KFS (kefya se) gibi algılanmış olabilirler amma değil.
feys C 2019-01-25 16:54:18
KFSH olsun .KFSHaraketi.
Anjinsan sekreterimiz olsun.
Ali 2019-01-25 18:26:02
Yalnic anlasilmasin, bizler DPS`yi degil, biz DPS`yin basinda zaati, Ahmet Divan ve Türk Halkina ve Müslümanlara hizmet vermeyin ve onlari BG den kovalayan tüm parti yönetimini, il ve ilce yönetimlerini istemiyoruz,
feys C 2019-01-25 20:38:00
KFC (Cemiyeti)
KFSH(Haraketi)
K(Kircali)
F(Forumsever).
Anjinsan senin fıkrin ne ?
Kentiki mi olsun veya Kefya se mi?
İsimden bahsediyorum.
Arı olan fes, Nalcı, Ali ,Veli katılın konu açılmış.
Numan Nalcı 2019-01-25 21:47:58
Evet fes can sıkıcı bir insan, bu görüşe ben de katılıyorum. Siyasi fikirleri temelde doğru olmakla birlikte onları kırıcı ve incitici bir üslupla dile getirmesi çok yanlış.
Ben burada yeniyim, buraya geleli bir sene oldu. Fes karakteri benimde ilgimi çekti. Üşenmedim geriye doğru hakkında bir araştırma yaptım. Vay, ilginç şeyler çıktı, şaşmamak elde değil. Adam bir kere buraya resmen çökmüş, neredeyse 2006 senesinden beri burada. O zamanlar kırcalihaber sitesi çok aktif imiş, tartışmalar gırla gidiyormuş. Fakat zamanla site aktifliğini kaybetmiş ve şu anki sakin ve ıssız konumuna gelmiş. Ne var ki fes pes etmiş görünmüyor, hep burada. Tartışacak insan bulamadığında kendi kendisiyle tartışıyor.
feys C 2019-01-26 06:23:07
Yani diyorsun yemış kafayı bizim efsane ve parti başkan adayı.
AB den önce yani milyardan önce varmış fes e daha nesi.
Bence Kircali forum fes'ten önce ve fes'ten sonrası tanımlanabilir bilimsel.
fes 2019-01-26 13:08:37
Kurt kocayınca köpeklerin maskarası olurmuş. Ve fakat Numanka Nalcı bilsin ki kurt daha kocamadı, fes'in ahı gidip vahı kalmadı. Neymiş, geriye doğru araştırma yapmışmış. Bana lök gibi oturdu diyen adam işi gücü bırakmış geriye doğru araştırma yapmışmış. İyi mi? Bir de kırıcı ve incitici olmakla itham ediliyorum, oysa bilinen bir gerçektir bir adamın yanlış düşüncesini ne kadar nazik bir dille düzeltirsen düzelt adam yine de senden nefret edecektir. Bu itibarla nefretten kaçış yoktur Numanka, bunu bil. Bak yukarıda adam ne diyor bana: mantık seviyem 2-3 sınıf çocuğun mertebesinde imiş. Hegel, Heidegger, Kant, Spinoza okumuş birisine adam kalkmış mantık dersi veriyor; buna ne yapılır şimdi?
feys C 2019-01-26 15:55:20
Numan salladysa nalari saklasın başkan, ben ampulü caktim KFSH gerisi teferruat.
İyi de Dostoyevskiyi zikretmemissin ,şahsen bir eksiklik boşluk hisetim.
Zaman bize ait - logomuz olsun
Ayşe 2019-01-26 19:48:13
Hep demişiktir FESKA Bulgar gavura hizmet ediyor.
DpS demek DS kim o hain Türk düşmanını övüyor Türk gülmanıdır.
Geskaların sayesinde Türk olduğumuzu unutmuyoruz.
Sali 2019-01-26 21:29:26
Fes, feska, feska abeyim benim, ne olur bir dakika durda bu soruya elini kalbine koyup dogru dürüst cevap vermeye calis:
"yillardir bu sayfada görüs ve bildiklerini dile getirmeye calisiyorsun, fakat bu zamana kadar seni anlayan ve dile getirdiklerini onaylayan bir sahis bari oldu mu?" Bence bu soruyun cevabi evet olmasi mümkün degildir. Abi, ben yanlis mi düsünüyorum?
feyz 2019-01-26 22:01:25
Ben fesi anlıyorum ,amma ona katılmıyorum.Anlamak başka , amma fikir özgürlüğü, ifade özgürlüğü (başkaların halkına hukukuna riayet etmedikçe) ve seçim özgurlugu , olmaz da olmaz , biz turkuz, özgürüz, ebediyen öyle de olacak. İsteyen istediğini yazabilir. Zaten fes de yazmasise forum kurumuş ota benzer.
Yaz dostum.
fes 2019-01-26 22:01:59
Olmaz olur mu, seçim sonuçlarına bak ne kadar insanın benim gibi düşündüğünü gör.
feyz 2019-01-26 22:09:48
Baktık, 52% en büyük başkan bizim başkan.
Modurnoya buradan benden de selam dik dursun.
fes 2019-01-27 08:20:17
Bu taraftaki seçimlerde 2007 senesinden beri artarak hile var. Bağımsız uluslararası gözlemcilerin raporları bunu doğruladı. Gürcü asıllı Stalin ne demişti: Sandığa kimin ne kadar oy attığı önemli değil, sandığın içindeki oyları kimin saydığı önemli. Gürcü karakterinde hak, adalet tanımaz bir saldırganlık var ki bu böyle oluyor. Fakat esas sorun kendi soylarına hakaret edercesine gruzinetsin peşine takılanlarda omalı. Gruzinski çay iyi geliyor her halde. Bana gelince ben gruznski çay sevmem, balkanski çay severim.
feyz 2019-01-27 09:09:17
Brazilsko kahve kullaniyorum. Biz senin arkandan takılmak istiyoruz başkanım.
Bak nekadar rahat yazıyorsun uzun zamandır, sonrada beride demokrasi yok muş .Başkan nabalim forum severler sizin bir isaretinizi beklemektedirler. Sizin gibi bilgili ,Dostoyevski hayranı, Ender karakterli (fes karakterinden bahsedilmektedir ), vizionlu, belki de AB'yi BG seçmen oy potansiyeli ile reforme ve daha ileri bir seviyeye götürecek liderlik vasıflarına sahipsiniz deye düşünüyor benim çörek gönlü gariban şahsım.
"Zaman bizim olsun tam zamanıdır"
fes 2019-01-27 10:18:46
Yok benden lider falan olmaz. Ben pişmiş aşa su katan tiplerdenim, kimse benim peşimden gelmez. Öyle bir hevesim de hiç olmadı. Numanka Nalcı bu dediklerimi doğrulayacaktır, nasıl olsa hakkımda "geriye doğru" araştırma yapmış. Bulgaristan'da doğmayıp İstanbul'da imkanlı bir ailede doğsaydım benden belki yazar veya gazeteci olabilirdi. Kadere, kara talihimize küselim. Küselim mi küsmeyelim mi, o da bilinmez. Bazen son derece iyi koşullarda yetişmiş insanlardan da bir şey olmuyor, o başka. "kaderini seveceksin" demişti Nietzsche. İslamiyette de buna benzer bir şey vardı galiba, ama emin olamıyorum.
feyz 2019-01-27 11:18:00
Emin ol aynısı , kadere rıza lügat manasiyla.
Amma Numan bir kaç nal atmış geçmişine ,bence sevin bak takipçilerin var
Instagram gibi birşey bence gurur verici bir şey. Başkan ileri sizin vizyonunuza haraniz. Fes etmeyeceksin pes, senin o Kforumdan çıkan o sezon. Umutlandır bizi son kez.
"Zaman bize ait"
PS Dedik, Dal dedik, Mest'olduk dost olduk iki adım bir boy gidemedik. Fes bütün Balkanlar sana bakmaktadır ,Numan en önde.
Gadir 2019-01-27 20:17:44
Fes Baskanin tarihini inceleyenler fesin DPS=HÖH sevdasi ve HÖH olmazsa siyaset olmaz yaklasimi acaba neye dayalidir. Cogu bu soruyun cevabini merak ediyor. Isterse Fes Baskan kendisi cevap verir bu soruya, fakat onun tarihini inceleyenler tarafsiz bir görüs öne sürerler.
Gadir 2019-01-27 20:18:49
Fes Baskanin tarihini inceleyenler fesin DPS=HÖH sevdasi ve HÖH olmazsa siyaset olmaz yaklasimi acaba neye dayalidir. Cogu bu soruyun cevabini merak ediyor. Isterse Fes Baskan kendisi cevap verir bu soruya, fakat onun tarihini inceleyenler tarafsiz bir görüs öne sürerler. Umarim feska HÖH taraftari oldugunu inkar etmez simdi
Gadir 2019-01-27 20:27:34
Fes Baskanin tarihini inceleyenler fesin DPS=HÖH sevdasi ve HÖH olmazsa siyaset olmaz yaklasimi acaba neye dayalidir sorusu günceldir.Acaba Fes Baskan kendisi bu soruya cevap vermek ister mi? Umarim feska HÖH taraftari oldugunu inkar etmez simdi. Tabii burada feska hanki partiyi isterse onun taraftari olur. Pardon, bazilari HÖH-siyasi parti degil, ekonomik ve maddi durumlari paylasma örgütü, yani herbir il ve ilcede hanki oligarh adayina kac porsyon verilecek kararlariyla mesgul olan ekonomik-yari siyaset boyali bir örgüt.
fes 2019-01-27 20:52:51
Kendim cevap vereyim, ama dediklerimden bir şey anlar mısın, orası şüpheli. Ben türklerin siyasi birliğinden tarafım, parçalanmış olmalarını istemiyorum. Armudun sapı, üzümün çöpü var dersen bir bakmışsın türklerde birlik diye bir şey kalmamış.
Parti yöneticileri tabi ki normal vatandaştan daha iyi maaş alacaklar, bu dünyanın her yerinde böyledir. Mesela Hollanda'da parti yöneticileri daha iyi maaşlar alıyorlar ve bundan dolayı orada kimse yöneticiler sadece kendilerini düşünüyor diye bir suçlama yapmayı aklından geçirmiyor.
Numan Nalcı 2019-01-28 12:03:44
Geriye doğru araştırmalarım devam ediyor ey millet. Vay, arşivden neler çıktı neler! 13 sene öncesinin tartışmalarına ulaştım. Suzi takma atlı, ama gerçek adı Nesrin diye bir kız var, bizim fese "bana baksana" diye mesajlar veriyor, fakat bizim fes oralı olmuyor. Fes o zaman kendisini bekar olarak tanıtıyor, 35 küsur yaşlarında bir bekar. Gerçekten öyle midir, bence biraz şüpheli. Söyledikleri doğruysa doğum tarihi 1974 - 75 civarlarında olmalı. Buna göre Türkiye'ye göç ettiğinde liseyi yeni bitirmiş olmalı. Fakat fes'in yazılarına baktığımda Bulgaristan ve komunist sistemle ilgili çok ayrıtlı şeyler biliyor. Kendisi çok kitap okudum öyle öğrendim diyor ama bazı bilgiler yaşanmadan kitap okuyarak bilinmez. Bence fes gerçek yaşını gizliyor, tahminime göre 1960 - 1970 seneleri arasında doğdu. Neyse bu benim teorim. 13 sene evvel büyük bir ihtimalle evde kalmış bir kız olan Suzi son umut olarak bizim fes'in kapısını tıklatmış ama olumlu cevap alamamış. Üzücü bir manzara, göç esnasında kültür şokları yaşayan bir çok kız erkek evlenip bir yuva kuramadı. Fes'i neden pas vermedi diye suçlayamayız; belki o sıralarda çoktan evliydi.
feyz 2019-01-28 12:20:41
Neden fes, sen siziyi neden kırdın, elimi geçirirseniz seni var ya neyse olur öyle şeyler. Numan atığın nalari da baya agirmis ne gardaş.
Başkan bu tip söylemler bizi yolumuzda alıkoymak ,bakma sen Numan ölü ki dört malla bize oda katilivermis. Durmak yok.
"Zaman bize ait.."
Tekrarı (feyz) 2019-01-28 12:23:38
Neden fes, sen suziyi neden kırdın, elime geçirirsem seni var ya ,neyse olur öyle şeyler.
Numan atığın nalar da baya agirmis be gardaş.
Başkan bu tip söylemler bizi yolumuzdan alıkoymaz ,bakma sen Numan olur ki dört nalla bize oda katilivermis. Durmak yok.
"Zaman bize ait.."
Gadir 2019-01-28 18:00:11
Feska herkes Türklerin siyasi birliginden taraftar. Bu birligin icinde farkli düsünenler olabilir, olmali cünkü birligin icinde farkli düsünmek gelisme ve yenilenme yaratir. Bunu tüm Türkler anliyor ve istiyor, fakat bunu Türk birligini ve beraberligini istemeyenlerinin sesi ve temsilcisi olan ve farkli düsünenleri siyasetin 4-5-ci katindan atan ve insanlari yok eden Ahmet Dogan ve etrafinda sesleri cikmiyan sözde yöneticelere anlatacaksin. Demokrasi, birlik ve beraberlik anlami egitimini bu kisiler görmesi gerek.
Gadir 2019-01-28 18:20:32
Bunu bilmekte yarar vardir:
Son yillarda sürekli "Bölücü veya bölücüler" iftiralari ortaya atiliyor.Ilk bastan HÖH cercevesinde bölücü kelemeleri veya düsünceleri hic yoktu. 1993-1994 yilindan beri gelismeleri inceleyince bölücünün kendis Ahmet Doganin demokrat anlayisi olmamasi ve özellikle siyasette calisma yöntemleri sahsi firma yöneticisi gibi olmasi. Suclu ve haksiz HÖH`ü terk edenler degildir, suclu ve haksiz "Onurlu Baskan" ve etrafindakilerinin insanlarin HÖH`te kalmasini saglayici sartlar ve siyaset üretememesi. Bunu bu sitemin icinde "baski ve darbeye" ugrayanlar bilir.
Er 2019-01-28 23:38:23
17 ci yüzyılakadar dünyada güç Akdenizdeydi. Yani Akdeniz’in kıyılarında yaşayanların. Roma, bizans , Osmanlı vs. 17 ci yüzyıldan sonra güç Atlantik Deniz’i kıyılarında yaşayanların eline geçti. Yani Atlantik Deniz’i kıyılarında yaşayanların Fransa , Almanya , İngiltere Amerika...

Şimdi güz Pasifik Deniz’i kıyılarında olan ülkelerin eline kayıyor. Çin Rusya kısacası asyaya.

İsmail Kasım Lütfü küresel güç savaşlarından nemalanmaya çalışan tiplerdir. Türklük Bulgarlar dinler , ezen-ezilen onlar için zaten önemli değildir. Onlar için menfaatler önemlidir.
Er 2019-01-28 23:42:38
Lütfü bas bas ben Atlantik için savaşacağım dedi. Ona oy verenler zaten Atlantik nedir bilmiyorlar. Hatta haritada Atlantik Deniz’i nerededir diye sorsan gösteremezler. Konu tam Aziz Nesinlik güzel bir komedi.
fes C 2019-01-29 01:48:41
Veli mutlunun fikrini alamadık bu yeni parti konusunda. Sat 02 36 kafayı yemişim . Yükü girmiyor gözüme. Başkan teklife ne der acaba.
Bu gün metroda aklıma ne geldi biliyor musun Wotsan (Numan), bu Cemkir ad değişimde adını ne koydular ,aklıma Baskervil geliyor ama tabi emin değiliz. Sen araştırmaya devam etmelisin . Seçimlerde sürprizlerle (kompromatlarla) karsilasmayalim. Emblemide buldum. Madarski konnik ,tarihçilere göre Konya'ya önde basmış arslan Bizans'ı simgesi arkasında köpek ,ama BB'nun AD'a hediye eti kopeye pek benzemiyor. Bence o boz kurd yani biraz Bahçeli'den var.
İsim - KFSH
Logo - Durmak yok , Zaman bize ait
Simge -Madarski konnik zoom'lanmis ayın arkasındaki kurtla
Numan Nalcı 2019-01-29 09:37:23
Veli Mutlu fes'in gerçek adıdır, yani ikisi aynı kişidir.
feyz 2019-01-29 09:48:29
Atığın nalar tam isabet. Thenks.
Numan Nalcı 2019-01-29 13:06:19
Geriye doğru yürüttüm araştırmalarımdan bazı kesitler. Bizim fes yurt dışında, belki Danimarka'da, yüksek lisans yapan biriyle İrlanda dili konusunda şiddetli bir tartışma yapmış. Tartışma günlerce sürmüş. Fes İrlanda'lıların orijinal dillerinin öldüğünü, yeniden canlandırma çabalarının boşa gittiğini iddia ediyor, diğeri tam tersini iddia ediyor. Fes edebiyat bilgisini ortaya koyarak James Joyce'un bir hikayesinden alıntı yaparak tezini savunuyor. Diğeri ingilizce bilgisini ortaya koyarak , hadi bunları okuya bilecek misin dercesine fes'i kışkırtıyor. Fes türkçe karşılık veriyor ama bir ara kısa ingilizce karşılıklar da veriyor. Bunun üzerine diğer fes'in ingilizcesinin amatörce olduğunu iddia ediyor. Tartışmanın bütününe baktığımızda fes'in üstün geldiğini, yaşayan bir irlandacadan söz edilemeyeceğini kabul etmek zorundayız.
feys C 2019-01-29 13:28:39
İYİ haber, güzel. İngilizcesinle AB perlamentosundada iş görür diyorsun ileride bizim başkan , yani Merkezli ve Makaron ona vız gelir.
Naci Bostan 2019-01-29 18:45:42
Numan, insanlar bir hafta önce olanları bile unuturken 13 sene öncesini çıkarıp anlatman kimin ilgisini çeker ki.
Er 2019-01-30 00:41:19
Fesin burada yazmış olduğu fikirleri merak edebilirsiniz. Bu normaldır ama kendisini merak etmeniz sizlerin aşağılık kompleksinizdendir.
fes C 2019-01-30 05:05:12
Er sen bize kayiliyormusun ,katılmıyorumisin, parti konusunda.
(Er, biz burada bu güzel forumda zaman geçiriyoruz , bir sürü karakterler var biri birine nerdeyse dost oldular, bu konunun altında ben şahsen BG deki siyasi sistemin ve özelikle BGdeki Türk siasetcilerin düştü trajikomik durumu bir komedi uslubla deginmekteyim).
Şimdi bak fes başkan bence ilerleyen zamanda bize bir özgeçmişini yaz özelikle KF nezaman ve nasıl koşularda katıldın, Suziyle aranızda neler oldu .
Bunlar kompromatlarla olarak KFSH ne önümüze çıkabilir.
Orhani saflarimiza alabiliriz kovulmuş galiba , 6 ay deneme süresiyle.
Zaman bize ait.
fes 2019-01-30 11:17:03
Numanka, "geriye doğru" bu araştırmaların kabak tadı verdi. Tarafını tutuyormuş gibi görünüp yok kendini genç gösterdi, ingilizcesi zayıf gibi giydirmeler yapman sinsice olmuyor mu ha? Numanka Nalcı, düşmanlarıma malzeme üretme görevini maşallah üslenmiş görünüyorsun. Ölmüş eşeğin nallarını sökmenin kimseye bir faydası yoktur.
Er 2019-01-30 23:00:40
Aklı olan insan fesin kim olduğnu zaten merak etmez. Neden?

Fes arkadaş burada yorumlamış olduğu konular siyaset, felsefe bazen Teoloji.

Bu üç bilim dalı dünyada en açık olan bilim dalıdır. Dikkat buyurun ‘açık olan ‘ diyorum. Sizde teolojiyi bilmek mi istiyorsunuz? Okuyun. Hatta İbranice yayın yapan kanallar var. 24 saat Teoloji konuşuluyor anlatılıyor. Bunları kim veya kimler bilir. Tabi ki en çok okuyanlar. Örneğin fes arkadaş gibileri...siz festen daha fazla okuyun daha fazla bilin. Bunlar dünyadaki her insana açık konulardır.

Peki gizli olan nedir! Ekonomi bilimidir. Örneğin fes arkadaş Japon devletinin ekonomik sırlarını bilemez. Çünkü açık değil gizlidir.

İşte fes arkadaş Rusya’nın veya Japonya’nın gizli ekonomik sırlarını burada yazmış olsaydı ancak ben kendisini çok merak ederdim.

Buradaki yorumlarınızla istemeden zeka seviyenizde ele veriyorsunuz.
fes C 2019-01-31 06:29:15
Er merhaba, bu forumda insanların kendi fikirlerini binayen siyasi görüşlerini den başka bir şey şahsen okumadım. Ondan bundan behsedilerek, felsefe yapılmıyor teoloji hiç.
Er veya geç buna aydinlanacaksin ,belli Dostoyevskiyi az okumuştum.
Birilerinin özel hayatına girilmesini bende karşıyım , amma bizim başkan KForum olduğu olalı publicna licnost olmuş be rednik, fase' mide takibi edebilirsin istagraminida ,yazılarını da okuyabilirsiniz , bizim başkanın o geçmişteki peri biz köşe yazısı olarak kabul etmekteyiz ve itinayla her adımını takipçisi yüz, durmak yok , Orhani koymuşlar ,konulacak daha 3-4 kişi kaldı ve meydan bizim başkana kalacak.
Zaman bize ait.
Numan Nalcı 2019-01-31 11:10:33
Geriye doğru şey etme bence kabak tadı değil baklava tadı vermiş olabilir. Fes gerçek kimliğini niye açıklamıyor acaba sorusu ortada asılı duruyor. Araştırmalarımda şunu gördüm: adam gerçek kimliğini özenle saklıyor ve hiç bir yerde en ufak bir açık vermiyor. Kırcaali'de doğdum yaşadım diyor ama oraya nereden geldiklerini net açıklamıyor. Karagözler taraflarından olduğunu söylüyor ama mesela Koşukavak, Tokaççık, Çorbacılar taraflarıyla ilgili ayrıntılı bilgilere sahip. Bir örnek verelim: Fehim Çavuşev vardı bilirsiniz, bir ara diş işleri bakan yardımcılığı da yaptı; işte bu Çavuşev ailisiyle ilgili bir skandal yüzünden istifa etmek zorunda kalmıştı. Fes bu konuyu Kırcaalihaber'de yazmış. Yazdıklarına titizlikle baktım adam Çavuşev ailesiyle ilgili çok ayrıntılı bilgilere sahip. Soru şu: Karagözler tarafından Kırcaali'ye gelmiş birinin Koşukavak taraflarından gelmiş biri hakkında bu kadar ayrıntılı bilgiye nasıl vakıf oldu. Sorular sorular.
Ali 2019-01-31 20:38:27
Ben o yorumu okudum. Pek de o kadar ayrıntılı bilgi göremedim. İddialardan ibaret bir yorum. Zan, tahmin ve cahil Kırcaali insanının çok konuştuğu kim kiminle cinsellik yaşamış konuları vs...
Numan Nalcı 2019-01-31 22:02:06
Evet, ben de aynı fikirdeyim, bu konuyu fazla deşmemek lazım. Fes'e gelince kvartal Veselçanide yaşadıklarını, babası ve annesinin öğretmen olduklarını iddia ediyor ama bence gene saptırma yapıyor. Kırcaali'de yaşadığı doğru, fakat Veselaçanide değil de kv. Gledkada yaşamış olabilir.
Ali 2019-02-01 00:11:48
Numan zeki insanlar şüpheci olurlarmış.
Senin çavuşev ailesi ile hısım akrabalığın var sanki.
Kara İbrahim Aga 2019-02-01 01:41:10
Fes senin yüzünden Suzy orospu oldu cendemde yancasın kızın ni künahı vardı alattın kızı balim azcık umut vesedin belki orospu olmucadı
fes 2019-02-01 08:33:14
Vay Kara İbrahim Aga sen de ses verdin ha, Numanka ölmüş eşeğin nallarını söktü bazı kişiler başlarını kaldırıverdiler. Vay be!
Suzi diye bir kız vardı, hatırladım, ama benimle bir alakası hiç olmadı bence. Bana kur yapmışmış da... Bunlar Numanka'nın zorlama yorumlarıdır. Ben o zamanlar tutkulu bir aşk yaşıyordum; o kadar ki, olup biten şeylerden baya bir aptallaştım bile. Neyse ki ilişki evlilikle sonuçlandı ve bütün evliliklerde olduğu gibi sıradanlaştı. Tersi olsaydı Romeo ve Juliyet gibi olmasa da Karcaoğlan gibi alırdım sazı elime "Ela Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem" diye ağlar gezerdim. Suziyle benim ne alakam olabilir aga.
fes C 2019-02-01 17:19:00
Numan gardaş ( yoldaş), sana görev , 13 gün(şimdi Şubat'ın biri )içinde Suziyi arastir ve bul Şubat'ın 15'cok geç. Şimdi bak plan nasıl işleyecek :
Suziyi parti sözcüsü adayına teklifte bulunacaz, ama başkan Şubat'ın 14 'nde Suziyi araması lazım , sonra mutlu son. Seçimlerde bu olay ,bu hikaye doping etkisi sağlayacak . Yola devam ,zaman az kaldı.
Zaman bize ait .
feyz 2019-02-01 21:42:45
Hayat sermayenin den bir gün daha geçti. Ne işimiz var bizim siyasetle, biz ancak kendi kurduğumuz küçük kalelerimizin içinden dunyada olan bitenleri seyretmekteyiz dimi fes . Zaman akıp geçiyor , bu siyasetçiler neyin peşinde olmalı ve neyin peşindeler aslında.
Toplumun refahı için peşinde olmalılar.