Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Şubat 2020
HABERLER » Bulgaristan
GERB ve SDS, yerel seçimlere de ittifak halinde katılacak

GERB ve SDS, yerel seçimlere de ittifak halinde katılacak

27 Ağustos 2019

Bulgaristan’ın Avrupalı Geleceği İçin Vatandaşlar (GERB) Partisi Genel Merkezinde düzenlenen basın toplantısında GERB ve Demokratik Güçler Birliği (SDS) partisinin 27 Ekim 2019 tarihinde yapılacak yerel seçimlere ortak aday ile katılmak için ittifak protokolü imzaladığı bildirildi.

SDS Genel Başkanı Rumen Hristov, “Bu Avrupa Birliği (AB) Parlamentosu seçimleri öncesi gerçekleştirdiğimiz başarılı kampanyanın devamı gibi bir şey. Amaç, bu ittifakın ülkede en fazla belediye başkanına ve belediye meclis üyesine sahip olmak için birinci siyasi güç olarak kalmasıdır” diye kaydetti.

Onun ifadesine göre, sağcı partiler devleti daha iyi yönetiyor ve yalnızca devleti değil belediyeleri de yönetmeye devam etmelidir.

Başbakan ve GERB Genel Başkanı Boyko Borisov, SDS’nin parti olarak ülkeye demokrasi getirdiğini ve bu parti ile çalışmaktan her zaman keyif aldığını belirtti.

Başbakan, ”Partileri hiçbir zaman küçük büyük diye değil eski ve değerleri olan partiler diye ayırdık” diye kaydetti.

Onun ifadesine göre GERB’i SDS’ye bağlayan şey, ortak değerleri olan Avrupa Halk Partisi'dir.

Borisov, ”Sofya için bu seçim sonuçlarının kötü olacağını düşünüyorum. Rakiplerimiz sinsi davranacaklar, çünkü Bulgaristan Sosyalist Partisi’ne (BSP) mensup mesai arkadaşlarımız başarılı bir aday olduğunda onların adayı olduğunu söylüyorlar, başarısız bir aday olduğunda ise ondan kaçıyorlar” diye kaydetti.

Sofya Büyükşehir Belediye Başkanı Yordanka Fandıkova, eski ve yeni sağcı partilerin birleşmesinin çok önemli olduğunu belirtti.

Onun ifadesine göre böylece militan popülizme gerçekçilikle, sorumlulukla, Bulgar belediyelerinin değişimini sürdürme arzusuyla cevap veriyorlar.

Eğer bir hatırlatma yapacak olursak, GERB ve SDS 20 Mart’ta AB Parlamentosu seçimlerine ortak aday ile katılma konusunda anlaştığını açıklamıştı. GERB’in AP milletvekili aday listesinde SDS’nin iki adayı yer alıyordu.

SDS Genel Başkanı Rumen Hristov, daha temmuz ayında GERB ile yerel seçimlere de ortak adayla katılmak istediklerini açıklamıştı.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


. 2019-08-27 15:29:58
SDS bu bir gerçek ,acaba kulesinden doğar mı? Neden olmasın
Hz. Hümanist b. Demokrat 2019-08-27 18:24:31
Kuran'da SDS hiç ama hiç zikredilmemiştir. GERB desen o da yok. El yevme ekmeltü leküm dineküm ve radıytü islâme dina! Yani bu gun bu dini tamamladım ve sizin için İslam'ı din olarak seçtim demiş. Yaaa. Seçim, parti, meclis bunlar dinde yok, sonradan girmiş. Siz ne diye elin fransızının hatta taaa antik yunanlının gavur icatlarını kullanıyorsunuz, ha?! Size peygamberiniz "Men teşebbehe bikavmin fehüve minhüm" (Kim bir kavme benzerse onlardandır) deme di mi? Ya peki "El merru maa men ahabbe" (kişi sevdiğiyle beraberdir) denmedi mi? Politika mı seviyorsunuz şimdi? Gâvura mı benziyorsunuz ! Koşun bakam camiye!!! Diz çökecek, tesbih sayacaksınız: 1000 ihlas... 1000 fatiha... 1000 sübhanellah.. 1000 elhamdülillah...1000 Allahü Ekber.
Şunlara bakın ya....Politikayla uğraşıyorlar. Sanki ahirette Boykoyu soracaklar...
. 2019-08-27 20:54:54
Gönlümde hep SDS vardı. Eh gidi günler.
Hz. Hümanist b. Demokrat 2019-08-28 00:10:29
Vay vay vay. Keferelerle demek kalbin he? Suud krallari varken, BAE emirleri varken bu keferelere mi gitti gönlün? Kostov ve Petır Stoyanov'la beraber olursan ahirette yandın hacı!
fes 2019-08-28 00:37:18
Kaşıkçı cinayetinde ne oldu.
Hz. Hümanist b. Demokrat 2019-08-28 07:04:58
Kaşıkçı cinayeti islâm zorbalığının en bariz örneğidir. Muhammed'in de infaz ekibi vardı.
Muhammed'in kızı Zeynep Ebü’l-Âs denilen kişiyle evlendi. Tabi Muhammed çıldırınca damadı bunun deliliklerine iman etmedi. Hicrette Mekke'de kaldı. Muhammed'in ordusuna karşı savaşan Ebü’l-Âs kayın pederine esir düştü! Esir düşünce "Alemlere rahmet olarak gönderilen yüce peygamber" insafa gelip damadını karısının yanına saldı mı dersiniz? Elbette hayır! Zeynep Hatice'nin ona verdiği kolyeyi babasına kocasının canı için fidye olarak gönderiyor!
Muhammed Ebü’l-Âs'ı kızını geri almak karşılığında serbest bırakıyor. Hamile olan Zeynep Mekke'den Medine'ye gelirken iki Mekkeli Zeynebin bineğini korkutuyor, Zeynep düşüyor, çocuğu düşürüyor, kemiği kırılıyor. Mekke'ye ulaşınca Muhammed infaz ekibi gönderiyor o iki Mekkeliyi öldürtmek için!
Muhammed böyle birisi, mafya, çete gibi! İnfaz çeteleri var.
İşin ilginci Muhammed"in Zeynep ve Ebü’l-Âs'tan iki torunu daha var: Ali ve Ümâme. Peki niye bize Hasan ve Hüseyin masalı anlatılır? Sebep çok basit! Ebü'l-Âs Muhammed'e inanmadı! Zorla damadını kızından ayırdı o rahmet
Hz. Hümanist b. Demokrat 2019-08-28 07:05:49
....
Muhammed böyle birisi, mafya, çete gibi! İnfaz çeteleri var.
İşin ilginci Muhammed"in Zeynep ve Ebü’l-Âs'tan iki torunu daha var: Ali ve Ümâme. Peki niye bize Hasan ve Hüseyin masalı anlatılır? Sebep çok basit! Ebü'l-Âs Muhammed'e inanmadı! Zorla damadını kızından ayırdı o rahmet peygamberi.
İftira atmıyoruz! İfşa ediyoruz. TDV Ansiklopedi: https://islamansiklopedisi.org.tr/zeyneb
. 2019-08-28 08:28:54
Vremeto e nase.
Bahri GÖNÜLKIRMAZ 2019-08-28 10:06:06
Yaradandan dolayı sayın ve değerli yorumcular;
lütfen dinimiz islam ile alakalı değerleri ifade ederken kullandığınız uslüp de söylemlere dikkat edelim.

Kendimize sahip olalım.Kontrolsüz ifşalarda bulunmayalım. Özgürlük değerlerimizi tekrar sorgulayalım.Şüphesiz ki kötü söz sahibine aittir amma şu da bir gerçek ki toplumda ferdlerin özgürlükleri diğer ferdlerin özgürlüğü ile sınırlıdır.

Ayaklarımıza sıkmaktan ve bindiğimiz dalı kesmekten lütfen vazgeçelim. Ahlak erezyonu zaten almış başını dörtnala koşuyor. Az biraz daha saygı ve az biraz daha sağduyu lütfen.
IŞİD (ISIS) Mİ BURASI? 2019-08-28 10:52:12
Bahri ne diyon sen? Senin dinine hakaret eden yok. Bizzat kayıtlı belgeler anlatılanı destekliyor. Senin IŞİD'çi kafan bize sökmez! İstediğimizi ifade etmekle özgürüz. Kral çıplaksa krala çıplak deriz!
Bin yıllık yalanları dökülünce aman ha ifşa etme deniyor. Bu nasıl anlayış? TDV Türkiye diyanetinin vakfı değil mi? Ansiklopediyi pek değerli profesör, doçent, doktor, araştırma görevlisi bizzat islami kaynaklardan yararlanarak yazmadı mı?
Gerçekleri söylemekteyiz. İfrtira yok. Hepsi belgeli kanıtlı. Bahri al putlarını direk Sudi Arabistan'a! Gerçekleri söyleyenlerin orada kafasını alıyorlar. Orada rahat edersin! Seni gidi gerici, yobaz gerçeklerin düşmanı arap masalı hayranı!
D: emiji 2019-08-29 11:58:48
SDS i sahnede görmek isteriz.