Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7725 Lv.
GBP GBP 2.27 Lv.
TRL TRL 0.3079 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
11 Aralık 2019
HABERLER » Kırcaali
HÖH, Kırcaali İlindeki tüm Belediye Başkanlıklarını kazandı

HÖH, Kırcaali İlindeki tüm Belediye Başkanlıklarını kazandı

29 Ekim 2019

Kırcaali ilinde Belediye Başkanlığı seçimlerine ilişkin yüzde 100’ü sisteme işlenmiş tutanaklara göre, Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisinin adayları yedi ilçede de Belediye Başkanlığı seçimini kazandı.

Hasan Azis, oyların yüzde 53,02’si veya 16 182 oyla beşinci dönem için Kırcaali Belediye Başkanlığı seçimini kazandı.

Eski Avrupa Parlamentosu ve Bulgaristan Parlamentosu Miletvekili ve eski Savunma Bakan Yardımcısı Necmi Ali, oyların yüzde 59,07’si veya 3 085 oyla yeni Cebel (Şeyhcuma) Belediye Başkanı seçildi.

Aydın Osman, oyların yüzde 72’sinden fazlası veya 3 847 oyla altıncı dönem için Çernooçene (Yenipazar) Belediye Başkanlığı seçimini kazandı.

Sebihan Mehmet, beşinci dönem için Krumovgrad (Koşukavak) Belediye Başkanı seçildi.

HÖH Kadın Kolları Momçilgrad (Mestanlı) İlçe Başkanı İlknur Kazım, oyların yüzde 73, 30’u veya 5 723 oyla Momçilgrad Belediye Başkanlığını kazandı.

Şinasi Süleyman, oyların yüzde 68,32’si veya 7 940 oyla ikinci dönem için Kirkovo (Kızılağaç) Belediye Başkanı seçildi.

HÖH Kırcaali İl Başkanı ve Ardino (Eğridere) Belediye Başkan Yardımcısı İzzet Şaban, oyların yüzde 70, 63’ü veya 5 373 oyla Ardino Belediye Başkanlığını kazandı.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Tscl 2019-10-28 06:35:11
Bulgaristan eski başka il ve ilçelerde durum nasil
fes 2019-10-29 14:53:51
Türk kardeşlerimi tebrik ediyorum, oylarını DPS'ye vermekle doğru olanı yaptılar. Kırcaali dağlarında Türklük ateşi yanıyor, yaşayın var olun.
Hüseyin Soydan 2019-10-30 11:20:20
Fes sen tebrik ediyorsun da Zurniş Feskaa dediğin adam nerede, morardı mı, ne oldu? Bak Karagözler'de DPS'nin başarısını hazmedemeyenler harekete geçip cam çerçeve indirmişler, polis de olayları uzaktan seyredip hiç müdahale etmemiş. Fes, sence Zurniş Feskaya cam çerçeve indirenlerin azmettiricisi olabilir mi?
Hasan 2019-11-05 00:41:36
HÖH kazandi, fakat HÖH birinci defa elde etmiyor bu basariyi. Ûstünden bakilinca yedi BB Türk olmasi 28 yildir basari sayiliyor. Fakat bu basariyin arka tarafinda gercege baktiginizda ve özellikle uygulanan siyaset tüm incelikleriyle analiz etildiginde sanirsin bu Belediye Baskanlari HÖH partisi Baskanlari degilde ATAKA partisinin Baskanlarimis gibi siyaset uygulandi-uygulaniyor. Cünkü Halkin elestiri listesi ve memnun olmadigi konular listesi cok uzun.Umariz bu defa oy verenlere hizmet vermek ne oldugunu gösterirler.
Feskaya Asan Soysuzlara 2019-11-07 09:02:44
Asan başkanı neden tebrik edeyim.
Asan başkan Kırcaali şehrin en büyük MÜLKÜ AMİRİ.
Yanı glavnokomandvaşt.

Ben her gün 24 kez Milise binasının kulesinden 12 kez yayınlanan Türklete karşı bestelenmiş ırkçı melodileri dinlemek zorundayım.

Sizin Asan başkanınız mülkü amiri gibi o IRKÇI melodileri çan sesi ile değiştirme emrini veremiyor.

Ne işe yarıyor o zavallı kukla Bulgar zihniyetli Asan....
fes-pes 2019-11-07 21:30:23
Fes yaziyor: Türk kardeşlerimi tebrik ediyorum, oylarını DPS'ye vermekle doğru olanı yaptılar………………" falan filan. Tabii, Baskan Türk ise ve Türklerin haklarini ve hukuklarini saviniyorsa ve özellikle Belediyede oturan tüm insanlara esit hizmet veriyorsa oyumuzu Türk Baskana verecegiz partiyin adi ne olursa olsun. Partiyin ismi önemli degil, önemli olan haklarimizin, hukuklarimizin degerlerimizi ve özelliklle kimlik ve kültürümüzü savunulmasi ve esit hizmet verilmesidir. Hasan Azis bunlari yapti mi, yapiyor mu, yapacak mi?
D:€ 2019-11-08 22:17:12
Yoksa bu Köprülü hepsine eşit davranmıyor mu?
Vay gidi baskano vay,
pes valla, bilyader senin bir yanlışın olmalı. Şimdi biz başkanı tesadüfen
gördüğümüz oldu ,uzaktan gördük, öyle birine benzemiyor ya baya simpatik biri, 52,3% sempati oranı var.
Bilyader Başkan başarılı birdaha da ağzına almayasin, ayıp.
Demokrasi güzel bişey
fes-pes 2019-11-08 23:19:18
D:€ yaziyor: "bilyader senin bir yanlışın olmalı. Şimdi biz başkanı ..............baya simpatik biri, 52,3% sempati oranı var"...…………….Saygideger birader yorumun cok ama cok üstünker. 52,3% anlami oluyor ne zaman onun arkasinda gercekte gözüken ve halka hizmet verici ekonomik, sosyal ve siyasi icrat ve gözle görülebilecek gelisme varsa. Feskayin dile getirdigi o polis binasinin kulesinde her saat duydugumuz eski komunist=partizan ve Türk düsmanligini körükleyen melodiler en önemli olan siyasi sorundur. 16 yildir bu Baskan Hasan Azisin emirini bekliyor - adam bunu cözmeyi birak simdiye kadar tartisma konusu bile yapmadi. O zaman sempati orani 99% olsa ne olacak, kime yarar
D:€ analizi 2019-11-09 12:09:35
" Saygideger birader yorumun cok ama cok üstünker. 52,3% anlami oluyor ne zaman onun arkasinda gercekte gözüken ve halka hizmet verici ekonomik, sosyal ve siyasi icrat ve gözle görülebilecek gelisme varsa."
1.Onun arkasında gerçek 52.3% seçmen , ve ezici cogunluk Türklerden .
2.Ekonomi belediyelerin işi değil
3.Sosial de Belediyeye bağlı değil bildirme kadar
4.Soyasiicraat- Parlamentoda ve AB parlamentosunda.
Belediyenin yapaca icraat
1.Ulasim -sehir içi , köyler arası
2.Aydinlatma
3.Su ve kanal (KISKI)
4.Imar ve planlama (izinler zamanında yapılması)
5.Belediyede ki personal optimum ve kalifiye olması
6.Belediye şirketleri açık sefvsv olması ve kazanç gelir getirebilmesi.
Aklıma bunlar geldi şimdilik
fes 2019-11-09 14:38:13
Evet, doğru bir analiz olmuş. Belediyelerin yapacağı işlerle merkezi hükümetin yapacağı işleri birbirine karıştırmamak lazım.

İşsizlik sorununu Belediyeler çözemez, onu çözecekse merkezi hükümet çözer. On senedir iktidarda olmayan DPS'yi yolsuzluk yapmakla suçlamak saçmalıktır. Bunları öğrenmeden eleştiri yapmak havanda su dövmektir.
fes-pes 2019-11-09 16:32:33
Öyle gözüküyor ki, sevgili kardesler D:€ ve fes, Belediye ve Devletin sorumluluklari konusunda super expert rolünü yüklenmeye calisiyorlar. Sayin expertler 28 yildir cözülmeyen konu:
Kircaalide polis binasinin kulesinden her saat duyulan o melodilerin tarihini, amacini, icerikligini biliyorsunuzdur. Bu melodiler Vizroditelen proces, manipule edilmis tarih ve Türk düsmanligi körüklüyor ve bu melodilerin ne oldugunu bilen Türkler aci cekiyorlar. Bu partizan ve komunist melodilerin susturulmasi Baskan Hasan Azisin sorumlulugu veya Borisov`un sorumlulugu? En azindan bunu tartismaya kim sunmasi gerekir?
Beyin sakat olunca. 2019-11-10 12:31:50
Exper gözüktüler diye mıy mıy yaptın ama doğru olanı ortaya koyamadın. Basit bir belediye başkanına meydan savaşı kazanmış komutan gözüyle bakarsan gülünç durumlara düşersen

Hasan Aziz polis binasının saatinin melodisini neden değiştirmiyormuş . Adama bak be! Diyelim ki bu aptallığı yaptı, o saatte görevden alırlarsa ne olacak? Alamazlar mı diyorsun? Diyarbakır'da belediye başkanının görevden nasıl alıverdiler, görmüyor musun be adam?
fes-pes-degil 2019-11-10 17:10:11
Beyin sakat olunca kardesim yaziyor: "Basit bir belediye başkanına meydan savaşı kazanmış komutan gözüyle bakarsan gülünç durumlara düşersen". Bu ne demektir? Benim kardesim siayset ve özellikle demokrasi sartlari altinda siyaset ve Belediye Baskani sorumluluklari konularda son derece cahildir. Bir Belediye sinirlari icinde toplumu rahatsiz eden bir konu ( ki o melodiler cogunlugu rahatsiz eden ve anti-demokrasi=komunist=diktatör=vizroditelen proces kokan melodiler) ve özellikle belkide tüm BG yalniz Kircaali ve Türklerin cogunluk oldugu illerde var. Yani bu tam 100% siyasi konu. Bunu korku ile, kukla olmak düsüncesiyle cözemezsiniz. Bu bilgi ister, siyasi ve demokrasi kural ve kanunlarinda tecrübe, esneklik ve diplomasi anlayisi ister. Bunlara sahip degilseniz simdiye kadar oldugu gibi konuya göz yumarsiniz ve görmezden gelirsiniz
Exper Fes 2019-11-10 18:08:17
" Diyarbakır'da belediye başkanını görevden nasıl alıverdiler"
Bu cümleyi kuran adam sözüm sana.
Türkiye'deki ayrılıkçı emperyalist maşası parti ile Bulgaristan Türkleri'ni bir tutmak hangi bozuk zihniyetin ürünü?Elbette Kırcaali'de yaşayan Türklerin o çan sesinden rahatsız olma hakları var .
Bulgaristan Türkleri arasında kaçak elektrik kullanan, devletin polisine kurşun sıkan, masum bebekleri katleden var mı da böyle boş boş konuşuyorsun?
Anlaşılan sen çan sesinden çok memnunsun.Saat başı cep telefonundan aç da dinle . Aklının ermediği veya haince duygularla ermek istemediği konularda ahkam kesme.
Pıtniçeski ekspres 2019-11-11 20:57:18
Şapşal Türkler Bulgaristan’da AZINLIK olarak iki ülke arasında anlaşmalarla teyit eğilmiştir.
Türk çocukları 1974-5 yılında son olarak Türkçe zorunlu dersi görmüştü.
Bazi “ entelektüel Türkler” BKP merkez komitesine dilekçe vererek Türkçe dersi Bulgarca’yı öğrenmek için engel teşkil ettiğini beyan ederek kaldırılmadı istek üzere kaldırılmıştır.

Aynı çizgiyi bu gün yine SATILMIŞ DpS yönetimi devam ediyor.

Şaplal adam niye Türkiye’deki aytımci Kürtleri Bulgaristan Türkkeri ile karıştırıyorsun.
A pısırık KUKLA başkan DS dosyası olan Asan Aciz Türkkere drğil faydası 4 dönem gibi 5 vi dönem de kukla gibi oturacak.

Bulgaristan Türkkeri ikinci sınıf vatandaş olarak yaşamak istemiyorlar garanti sltonda Türk olarak yaşamak istiyorlar.

Kırcaali polis binasından günde 12 kez yayılan Türk düşmanlığı IRKÇI melodileri dinlemek istemiyorum O pısırık başkan o hakaret dolu melodileri yasaklayamıyorsa belediye binasını geri dönmeyecek şekilde terk etsin.
fes 2019-11-12 11:55:00
Yalan yanlış bilgileri tekrarlayıp durmakla hakikat değiştirilmez; üç beş geri zekalıyı inandırabilir ama hakikat milim değişmez.

Azınlık konusu burada defalarca açıklandı; iki ülke arasında karara bağlanmış, imzalar atılmış ama taraflardan biri ( bulgarlar ) anlaşma metnini farklı yorumluyor. Bu iki ülke arasında farklı yorumlama bir meseledir, fakat taraflar bu meseleyi buzdolabına koymuş İyi ilişkileri sürdürmektedirler.

Bulgaristan'ın içinde bir parti, dernek bu azınlık sorununu asla çözemez. Vay DPS bu konuda şunu niye yapmadı gibi eleştiriler geri zekalı çıkışlarıdır.

Cahilliğin ve geri zekalılığın son noktası da 1974 senesinde sonlandırılan zorunlu türkçe eğitimin sözde satılmış türklerin vermiş oldukları dilekçe sonucu sonlandırıldığı iddiasıdır. Tümüyle saçmalıktır. Komunist dönemde hiç bir "satılmış" türk karar alma seviyesinde değildi. Tam bir geri zekalı iddiasıdır.

Son seçimlerde DPS'yi satılmış olmakla suçlayanların GERB'e çalıştıkları kabak gibi ortaya çıkmıştır.

Kırcali'nin bir numaralı mülki amiri belediye başkanı değil validir. Belediye başkanı polis binasında saatin melodisine karışamaz.
Ekspres 2019-11-12 15:10:37
Fes sen biliniyorsun boşuna ÇIRPINMA.
Sen en iyisi SUS.
Sizin devriniz bitmek üzere.
Bulgaristan Türkletin sorunu çözme yetkisi DuPiSe yönetimindedir.

O Bulgar zihniyet DpS yönetim çözüm istemiyorsa ne kadar devlet desteği olsa da ÇÖPLÜĞE gidecekler sen de tabi.

Bugünkü çıkmaz sokaksın sorumlusu DpS yönetimidir.
fes 2019-11-12 16:23:15
Niye çırpınayım be hayvan, senin geri zekalı kafanın yumurtladığı şeylere göre yaşamadığımıza göre niye çırpınayım?

Sizin devriniz diye bir şey yok, aptal kafan bunu çaktisa yapsın. Ben Türkiye'de kendi yağımla kavrulan, hiç bir iktidarla en ufak bile bağlantısı olmayan hür bir insanım; burada sadece görüş bildiriyorum başka da bir şey yapmıyorum.

Ama gerçekte kimin dedikleri doğru çıkıyor diye bir soru sorulursa benim dediklerim genelde doğru çıktığı çok açık. Son seçimler beni bir kere daha doğruladı. DPS'ni zayıfladığı yok, tersine daha da güçleniyor.

Sen katışıksız bir geri zekalısın ve tabi ki bir geri zekalı hep çıkmazda olur.
Feskaya 2019-11-13 11:28:05
Fesçe senin Türkiye’de yaşadığına neden inanılsın sen hiç bir zaman Türkiyeye gitmedin ki.
Sen hala Bulgaristandasın benim gibi.

Jivkov da gitmezdi gitti DuPiSe yönetimi de gidecek .

Feska Bulgar devleti Türklere AZINLIK statüsü tanıyacak mı ne dersin.

Hayvanlaşmasan cevap yaz hayvanlığın uyanacaksa cevap verme.
Anladı.
Fes-sapka 2019-11-13 23:55:28
fes abicigim benim, senin yorumlarin 100% dogrumus diye hava atiyorsun, sen abicigim sen...………………..Pitniceski ekspres kardesin ve onunla birlikte yüzlerce kisiyin dile getirdigi su gercege ne dersin………"Kırcaali polis binasından günde 12 kez yayılan Türk düşmanlığı IRKÇI melodileri dinlemek istemiyorum O pısırık başkan o hakaret dolu melodileri yasaklayamıyorsa belediye binasını geri dönmeyecek şekilde terk etsin…………………………………...senin yorumun nedir. ……….Sakun dilini yutma simdi
fes 2019-11-17 18:34:53
Kırcaali














Kırcaali bölgesi 1912 senesinde bulgar ordusunun eline geçti ve o günden sonra bölgede bulgarların borusu öter. Bu basit gerçeği sağar sultan bile duydu, ama aptallıkta eşi benzeri olmayan Zurniş Feskaya anlaşılan hala duymamış.

Kürtçülük yapan Diyarbakır belediye başkanını nasıl görevden aldıklarını anlasın diye örnek gösterdik, Zurniş Feskaya "Ama onlar bölücü" diye karşı çıktı. Kkavanlık seviyesinde bir mantık.
Feskaya 2019-11-18 07:56:36
A be inikli zurnacısı kim Türklük yapıyor kim T.C. Kürtler gibi ayrımcılık yapıyor öküzün önde gideni.
Sizlerin İBİKLİ ZURNACI TROLLERİN yaptığınız Bulgaristan’da Türkler ayrımcılık YAPMAK isteme ALGI YARATMAK.
İşte bi kanıt daha Türk olmadığın normal Bulgar bile dizin gibi alçakça düşünmüyor.

Biz Bulgaristan Türkleti vatanımıza devletimize SADIKIZ.
İstediğimiz ayni Jivkov gibi kafası kırık deli Bulgarın biri silah ile Türkletin isimlerini değiştirme istemesi için ANAYASADA bizim geleceğimizi Türk ve Müslüman olarak yaşam garantisi altına ALMAKTIR.

Öküzün önde gideni ibikli zurnacısı şu ayrımcılık radikal İslam propaganda ALGISI yaratmak istemeniz kime faydası olacak.

Bulgar devleti sizin kadar aptak mı zannettiniz.
70 yollarında aynı sizin gibi koltuk yalakaları Türkçe dersini zorunlu programından çıkarılmadı için dilekçe vermişler ve Türkçe ders Türkletin isteği doğrultusunda zorunlu programından çıkarıldı.

Ayni zihniyet sizingibileri bu gün anadil zorunlu olmaması din eğitimi alınmaması için Türklere karşı devletin ysnında yer alıyorsunuz.

O 1970 yılları çok uzakta kaldılar.

ANLADI
fes 2019-11-19 18:38:33
Cevap mu bu şimdi hayvan? Bulamaç. Cevap niyetine tam bir bulamaç. Geri zekalı. Büzük korkusundan hemen vatanımıza sağdık bir lülleyim diyor.

Lülle, hani melodilerden rahatsız oluyordun? Bulgar vatanı demek o melodi işte. Çam devirdiğini anlayamdın değil mi? Anlamazsın, bir geri zekalının mantık çalıştırdığı görülmüş müdür? Belli ki götü GERB'e kiraya vermişsin. Hayvan herif.
Fesçeye 2019-11-20 07:53:51
Eşek eşekliğini göstermese eşek değişmiş dimi Fesçe bravo yine eşekliğni gösterdin.

Biz ikincı sinif vatandaşlık istemiyoruz Türk ve Müslüman olarak doğduğumuz topraklarda vatanımızda anayasa garanti altında alınmış geleceğe endişesiz bir hayat yaşamak istiyoruz.

Çam devrilmiş mil hangi çam

Fesçe DpS, GERB, “ATAKA” , BSP aralarında Yaptıkları siyasette fark göre biliyormusun.

Sakın Türkletin oylarını aldığı için DpS Türklerin partisi yazma aldıkları oyların yarısından fazlası Bulgarlardan geliyor.
fes 2019-11-20 16:08:26
Geri zekalı hayvan!
Fesçeye 2019-11-20 19:10:13
Feska yine eşekliğini göstermişin.
Primar bile senden daha onurlu.
fes 2019-11-21 14:07:05
Kıçında çıkan çıbanın süreci ne oldu, onu anlat. Çıbanın sorumlusunun DPS ve müftülük olduğunu biliyoruz, süreci sonucu iki çıban çıkması çok kötü tabi. Eşeğe de binmek olmaz, hep ayak hep ayak ne olacak bu halin? Hayvanlıktan da vazgeçemiyorsun, çök kötü çok.
Fesçeye 2019-11-21 17:26:14
Feska DpS ile Boş müftülüğün yönetimi kime hizmet ediyor bi yazsana.

Feska DpS aldığı oyların yarısından neredeyse fazlası Bulgarlardan geliyor hani etnik Türk partisidir.
Bi fikrin var mı.

Sakin eşek gibi anzırma düzgün donsuz kari gibi kıvırmadan net cevap yar.

Fesçe kıçında kaç çıban var?
fes 2019-11-21 19:54:03
Kime hizmet edece tabi ki eşeğe. Kıçında sürecin asimalsyonundan dolayı yakma çıktığından eşeğe binemedin ve böylece zavallı eşek kurtuldu. Neden sonuç ilişkisi tam çalıştı ve ardından Zurniş mantığı harekete geçti. Vallayı bak!

Hasanço Aziz bey istemiyor, istese polis binasındaki ırkçı melodiler bir encümen kararıyla buharlaştırılırdı. Viyana kuşatması 1683 neden başarısız oldu? Mezifonlu Kara Mustafa paşa istemedi, isteseydi şehir bizimdi.

Zurnişin mantığı neden sonuç ilişkisini yeniden tanımlar; Zurnişin dediği hem sonuç hem de nedendir.
Fesçeye 2019-11-22 07:22:19
Feska eşekliğni ne zaman bırakacaksın illa eşek gibi ANZIRMAN mı gerekiyor.

Soru sorduk cevap eşek anzırmazı.

DpS partisinin sözcüleri neden Bulgar sen bilirsin bi yaz.
fes 2019-11-22 16:28:51
Zeka yerlerde sürünüyor, şeref duygusu nanay; geri zekalı.

Soruyu bana sorma hayvan, git DPS'ye sor. Encümen karıyla şey etmiştir. Canı istedi yaptı, istemedi yapmadı. Bir de kütü türkler dilekçe vermiş olabilirler.

Hayvan!
Fesçeye 2019-11-23 09:03:02
Feska yine ANZIRIYORSUN sen değilmisin kötü körüne kendin gibi o hain DuPiSe yönetimini savunan sana sormayacak da niye o yönetime soracam sen zaten yönetimsin.
Üle dimi Feska.

Hafi cevabını bekliyoruz.

Feska DpS aldığı oyların kaçı Bulgarlardan geliyor.
Sadece Türklerin oylarıyla parlamentoya giremezler son parlamento seçimlerinde Gırcalıdan katılım yüzde 28 idi.

Anladı
fes 2019-11-23 11:00:33
Dupese senin anandır hayvan. Anan oraspılıktan kazandığı paraları söylesin ben de DPS'den aldığım paraları açıklayacağı.

Geri zekalı hayvan.
Fesçe 2019-11-23 12:56:54
Salak herif sana yazmıştım anacığım ahrete çok oldu göçeli.
Eşekliğni yine hatırlattın.
Sen bu sun işte. İnsanlıktan nasibini almamış zavallı birisin.
Acıyorum sana.
Yazık.
fes 2019-11-23 14:07:53
Anana acı hayvan anana, senin gibi pisliği dünyaya getirdiği için cehennemde yanacak. Hayvan.
Fesçeye 2019-11-23 15:27:44
Feska Allah’a hep şükrediyorum anacığım için fırsat buldukça dua ederim kabrini ziyaret ederim.
Anama en çok senin gibi pislikleri Türk düşmanlarını haddini bildirmek için beni doğrduğuna dua ederim.
Ya sen anan için dua edermişin yada bubana belki bubalığına.

Doğru ya sen dinsiz biri gavur bozması duadan ne anlarsın.

Eninde sonunda caminin birisinde ya da mezarlığın birisinde teneşir taşına yatıracaklar işte o zaman vijdanınla baş başa kalacaksın.

Ve cenazeye gelenlere soracaklar “nasıl bilirdiniz bu herifi”.

ANLADI
fes 2019-11-24 11:22:23
Senin dininden değilim ben zaten hayvan, o dinini al kıçına sok. Cenazemde hoca - o her kimse - "Nasıl bilirdiniiiz?" deyu bağırdığında Zurniş Feskaya: "Kötü biliriiiiz diye haykırası imiş. Kıçın kıçınovski, benim cenazemde ne işin var? Aman gelme, cenazemi kılmak sana mı kalmış hayvan.
Fesçeye 2019-11-24 13:56:37
Tam bir PRİMAT gibi davranıyorsun unuttum özür dikerim seni geberdiğinde CEM evine götürecekler benziyor tepkilerine göre.

Oraya gittiğinde vijdanınla Başbakan kalacaksın unutma.

Anladı
fes 2019-11-24 14:34:40
Pisliğe bak vicdandan bahsediyor, sülalesin şey ettiğimin hayvanı ya. Kendini Allahı'ın yerine koydu insanları cehenneme gönderiyor.

Hayvan, sen en büyük dinsizden bin kat aşağıda. Allah seni neden kayırsın be cehennem zebanisi pislik?
Fesçeye 2019-11-25 08:38:19
Feska çemberinden çıkıyorsun ben neden seni hak ettiğinin cehenneme göndereyim be Allah’ın salağa, sen zaten bu dünyada cehendemdesin. Ancak senin gibi ruhunu şeytana satmış biti kendisini Türk halkının karşısına koyar.

Eğer sen gerçek bi Türk olmuş olsaydın Bulgaristan Türklerin geleceğinden ENDİŞE EDERDİN.

Senin öyle bi derdin yok.

Anladı
fes 2019-11-25 16:37:55
Ebenin örekesinden çıktım 1974 senesinde kötü türklerin verdikleri dilekçenin tesirlerini şey ettim. Ne olacak bu Zurniş Feskaya'nın halleri diye endişelere gark oldum. Kıçın Kıçınovski Zurniş Feskaya'sını şey ede ede şey oldu.
Fesçeye 2019-11-25 18:49:40
Feska sen gerçekten tam bi kıçınovskisn.
Salak debelendikçe biraz daha içine girdiğinin farkında bile değilsin .

Şapşal sen bi bataklığın içindesin kıpırdandıkça daha da barıuorsun şu an bopaz çukurundasın seni BG devleti bile kurtaramaz.

Senin en iyi yapacağım “KIRCASLİ haber” sitesini terk eğmek.
Nasıl olsa bu site senin için beş para etmez.
Anladı
fes 2019-11-27 12:07:32
Senin bir oraspı enceği olduğun çoktan fark ettim ben, orası doğru. Benim gözümde sen bir hayvansın. Hayvanla insan arasında fark nedir? İnsan düşünebilir, akıl çalıştırır, vicdan ve insaf duyguları vardır. Sende bunları hiç biri yok dört dörtlük bir hayvansın.

Ne var ki hayvanlar da ikiye ayrılırlar: sevimli ve sevimsiz iğrenç hayvanlar. Sen iğrenç hayvansın. Tabi hayvanlığının içinde sımsıkı kuşatılmış olduğundan bu dediklerimi kıçını yırtsan anlamayacaksın. Bu doğru.

Yine de, insanlığım icabı sana gözünün açılması için bir şans tanıyayım: son seçimlere bak; neden Fes'in dedikleri oldu da senin dediklerin olmadı. Bir sor kendine, belki de hayvan olmaktan kurtulursun.
Fesçeye 2019-11-27 18:55:05
Feska aynaya bak dedim her halde bakmışın ne gördün söyleyeyim mi kıllı bi PRİMAT sen o sun.

Fesçe parayla ne zamana kadar seçim kazanacaksınız.
Türklerin katılımı yüzde 28 o katılımla parlamentoya girilmez geri kakan oylar Bulgarlardan geliyor.
DpS adı altında daha 4 Bulgar etnik partisi giriyor seçimlere.
Feska DpS sözcüleri televizyon lambalarında neden Bulgarlar çıkıyor bi bilgin var mı.

Seçimlere cevap vermedi deme sen sorulara cevap versene sıkıysa SORU SORAMAYACAK MIŞIM sen kimsin be bel para etmez geri zekalı.

Sorduğum sorulara cevabın yok.
fes 2019-11-27 19:04:26
Oraspı enceği olduğuna dair baya bilgiye sahip oldum. Bu konuda artık en küçük bir şüphem kalmadı. Bu kadar aşağılık bir yaratığı ciddiye alıp geri zekalı sorularına cevap vermem olmaz. Sonra pislik bana da bulaşır. Pis hayvancık!
Fesçeye 2019-11-28 08:55:22
Feska sen ne enceğisin pişsin her halde, ancak bi PİÇ böyle piççe yazar.

Ana bubada terbiye olmasa gızanlanda da olmaz senin gibi.

Feska sen terbiyeli misin?
fes 2019-11-28 19:47:29
Geri zekalı hayvan ve sonsuz ahmak!