Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
01 Nisan 2020
HABERLER » Bulgaristan
Başbakan Borisov, Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlut Çavuşoğlu ile makamında görüştü

Başbakan Borisov, Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlut Çavuşoğlu ile makamında görüştü

31 Ocak 2020

Başbakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Başbakan Boyko Borisov, Bulgaristan’ı resmi ziyarette bulunan Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlut Çavuşoğlu ile makamında görüştü.

Başbakan, ”Türkiye ile ikili ilişkilerin istikrarlı ve sürdürülebilir gelişimi Bulgaristan dış politikasının önemli bir parçasıdır” diye kaydederek, iyi komşuluk ve karşılıklı saygı ilkeleri çerçevesinde Bulgar ve Türk taraflarının yürüttüğü yoğun ikili siyasi diyaloga dikkat çekti. Borisov’un ifadesine göre, Çavuşoğlu ile şimdiki ve daha önce Davos'ta gerçekleştirdikleri görüşmenin yanı sıra İstanbul'da Türk Akım doğal gaz boru hattının açılış töreni kapsamında Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı görüşme, iki ülke arasındaki ilişkilerdeki olumlu atmosferi pekiştirmek için iyi bir fırsattır.

Başbakan Borisov, Türkiye'nin yakın komşumuz, NATO'da müttefikimiz ve Avrupa'ya göç baskısı, terörizmle mücadele, enerji kaynakları ve enerji güvenliği, altyapı, tarım, ticaret ve ekonomi gibi alanlarda yaşanan bir dizi zorluğun üstesinden gelmek için AB'nin önemli bir ortağı olduğunu söyledi.

Başbakan,”Türkiye'nin Mart 2016 AB-Türkiye Zirvesi Ortak Bildirgesi’nin uygulanmasına olan bağlılığının yanı sıra ortak sınırımızda göç baskısının sıfır düzeyde olmasını sağlayan bu alandaki mükemmel ikili işbirliğini takdir ediyoruz” diye kaydetti. Borisov, Türkiye'nin çok sayıda Suriyeli mülteciye sığınma imkânı sağlayarak ciddi bir yük taşıdığını kaydetti.

Bulgaristan hükümetinin enerji alanında çeşitlendirme amaçlı çalışmalarını vurgulayan Başbakan, gaz tedarik yollarının çeşitlendirilmesine katkıda bulunacak iki ülkenin gaz iletim şebekelerinin birbirine bağlanmasının geliştirilmesi ile ilgili olarak Bulgaristan ve Türkiye arasındaki işbirliğini vurguladı. Borisov, gaz iletim altyapısının Bulgaristan-Türkiye sınırından Bulgaristan- Sırbistan sınırına kadar genişletilmesi projesinin uygulanması konusunda Bulgaristan devletinin faaliyetlerine de dikkat çekti. Başbakan, Türkiye'nin Güney Gaz Koridoru'nun geçtiği ülkelerden biri olduğunu ve Bulgaristan'ın Yunanistan ile doğal gaz ara bağlantı boru hattı projesi ile bu koridorun geliştirilmesinin ayrılmaz bir parçası olduğunu da vurguladı.

Borisov ve Türkiye Dışişleri Bakanı arasındaki görüşmede Bulgaristan ile Türkiye arasındaki ticaret ve ekonomik ilişkilerin daha da geliştirilmesi için önemli bir potansiyelin varlığı üzerinde duruldu. Başbakan, Ocak - Eylül 2019 döneminde yıllık bazda % 10,7 oranında yükselerek 3 017 milyon Euro'ya ulaşan Türkiye ile ticaret hacminin artışına dikkat çekti. Turizm, gelişme potansiyeli yüksek olan iki ülke arasında başka bir işbirliği alanı olarak gösterildi.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


D: 2020-01-31 23:35:05
fes eeee,
Bi meraba diyelim Gothenin sehrinden. Birseyler yazmayacikmisin?
Auf widerzehen.
Analiz yapmaya gerek kalmadi...
Oku 2020-02-01 11:33:08
Tüm DPSLi milletvekileri Ahmed Doğanı ihanet etiyorlar çünkü Akpliler kol kola Akp hükümeti Ahmed Doğanı sevmez ve Tayyip Erdoğan asla Ahmed Doğanı Sevmez ihanet etiyorsunuz Sayın Ahmed Doğana
Doğanı sevmyeni bizde sevmeyiz

Akp hükümeti türk düşmanıdır ve Ahmed Doğan sevmezler Lidermiz sevmyenler görüşme yapmam şahsen ben Akp Lütfi Messtana destek vermişti ne çabuk unuttunuz Dost partisi ve seçimlerde DPS karşı olmuştu ne çabuk unutuyorsunuz bu ihanetleri
Bilin 2020-02-01 16:54:23
Amet Dogan neden Türkiye’de sevilmiyor.
Tek cevap; TÜRKKERİN HAKLARINI SAVUNMADIĞI İÇİN.
Başka abuk sabuk nedenler aramayın.
fes 2020-02-03 15:45:11
Her olayı sevip sevmemekle açıklayan adamın çıkarımları harika. Türklerin haklarını savunmadığı için Türkiyeyi sevmiyormuş. İyi mi? Tersi olamaz mı: Türkiyeyi sevmediği için Türklerin haklarını savunmuyor olamaz mı?

Adamın elinde sanki bir sevgi ölçer var, Ahmet Doğan'ın kafasına tutuyor, bip biip diye kırmızı ışık yanıyor: Türkiyeyi sevmediği ortaya çıkıyor.

Cahilliğin sonu ve dibi yok tabi.
Bilgi 2020-02-03 16:41:01
Fes senin fikrin önemli değil.
Ahmet Doğan sen gibi Türkiye’den ve hükümetlerinden nefret etmiyor EMİN ol.
Ahmet burada bi kukla Saray’larda ev hapsinde tutuluyor.
Tek başına ancak saraydaki kenefe gidebiliyor yol boyunca kamera takibinde.
fes 2020-02-03 19:59:20
O bilgiyi nereden aldın? Kafadan atma ise o bilgi değil kuruntudur. Doğan'ın ne olup olmadığı ile ilgili benim de fikirlerim var, ama en iyisi paylaşmayayım.

Mevlana ne demiş? “Sen ne söylersen söyle, söylediğin, karşındakinin anladığı kadardır.” Kuruntuyu bilgi diye ortaya atan adam beni anlamaz.
Hüseyin Soydan 2020-02-04 19:04:29
Bilgili adam, bir yerlerden almıştır. Yok bir yerlerden almadı, kafadan attıysa yalancıdır. Ama bu kasıtlı yalancılık değildir, öylesine yalancılıktır. Kendi yalanına kendi inanıyor her halde.
Bilgi 2020-02-05 14:55:38
Yazılanlar aynen doğumudur.
Sizler DpS trolleri gerçekleri saptırmaya çalışsanız da saptırmasınız.
Amet Doğanı kim görmüş Sofya sokaklarında tek başına gezerken.

Bulgaristan’da tek bi kişi ben onu sokakta yalnız gördüm desin.

Trollüğü bırakıngerçekler saklanamaz.
Hüseyin Soydan 2020-02-05 21:52:35
Bilgi dediğin iddiadır, senin iddian, yani bilgi değildir. Tayyip Erdoğan'ı bıraktım, eski başbakanlardan Mesut Yılmaz'ı İstanbul, Ankara sokaklarında gezerken kim görmüş? Madem ki Ahmet Doğan'ı sokakta hiç kimse görmedi demek o şöyle şöyledir şeklinde bir çıkarım saçma çıkarımdır.

İddia ile bilgi arasında farkı bilmiyorsan hiç tartışmayalım, sen yoluna biz yolumuza. Trollük mrollük, bunlar saçma laflar. Varsa bir bilgin paylaş, yoksa kafadan atma iddialarla milleti meşgul etme.
fes 2020-02-06 11:34:21
İddia ve bilgiyi yan yana koyarak çok önemli bir noktaya parmak basmışsın Hüseyin bey. İddia bir kanaattir, şöyle böyle edinilmiş bir kanaat; bilgi ise somut verilere dayanır.

Ahmet Doğan veya DPS çok kötü, şeytani olabilir, ama önce o kötü dediğini somut verilerle inandırıcı bir anlatımla kanıtlaman gerek. Ha elinde veri yoktur, ama yine de Ahmet Doğan'ı güvenilir bulmazsın, illa ki sevecek halin yok; elimde kötü olduğuna dair bir bilgi yok ama kendisini desteklemiyorum diyebilirsin. Bunu yapmaya hakkın var.

Bu dediğimi yapmayıp, sanki Ahmet Doğan'la ilgili her şeyi biliyormuş gibi yapıp üstüne bir de kendin gibi düşünmeyenleri suçlamaya kalkışmak çok kötü bir davranıştır.
Bilgi 2020-02-06 14:08:48
Ahmet Doğan AJAN Sava bu da mı yalan sadece bi iddia mı?
Bulgaristan’da çıksin biri ben Ahmet Doğanı Bulgaristan’ın bi kölesinde yalnız gördüm desin.

Fes senin bu konuda görüşün sabit sen tartışılmaz DpS avukatı sın.

Yazsana DpS kim kurdurdu?
Şakın bilmiyorum deme.
fes 2020-02-14 12:39:48
Sen görüşün de son derece oynak be birader, bir o tarafa bir bu tarafa, öyle de olur böyle de olur. İnanca dayalı görüşlerin değeri yoktur.

Ben inandım ki o hırsızdır. Neye dayanarak inandın elinde bir kanıt var mı? Yok ama ben inanıyorum. Buna oynak görüş denir, her hangi bir mahkemede bu tür görüşlere rağbet edilmez, çöpe atılır.

DPS'yi kim kurduğunu burada defalarca yazdım, senin gibi aptalları ikna etme gibi bir görevim yok; inandığın saçmalıklara inanmaya devam et, sadece bana bulaşma yeter.
Feskaya 2020-02-23 02:57:41
Fes elinde kanit mi var deyip duruyor. Fes kardes, sen adalet bakanliginda mi calisiyorsunuz? Ne bu sende kanit sevdasi
Ramadan 2020-02-23 03:00:13
Fes patronun, kanitin varmi cikisi, onun kanit sevdasi degil. O fesin taktiklerinin ikinci noktasi
fes 2020-02-23 08:30:38
Kanıt olmadan konuşmak falcılıktır. Keşke sadece falcılık olsa, kanıtsız konuşmadan iftira, gammazlama, müzevircilik, edepsizlik, küstahlık ve daha bir sürü pislik çıkar. Mahkemelerde kanıtsız ifade vermek cezalandırılır.
Bilgi 2020-02-24 06:47:04
Bütün yazılar kanıta dayanarak yazılmıştır.
Fes kanıtları görmek istemiyor.
Fes BG Türk halkı o kanıtları biliyor ve yazıyor.
fes 2020-02-24 11:11:16
Kanıta dayanmak için kanıtın kanıt olması zorunludur, öyle ben dedim oldu yoluyla olmaz. Ahmet Doğan ceza evindeyken birileriyle görüşüyordu, her şey orada planlandı ifadesi bir kanaattir kanıt değil. Kanaatle kanıt arasında farkı görmeden konuşmak gevezeliktir.

Şimdi ben bunları söylemiş olmakla Ahmet Doğan'ı savunmuş yahutta onun taraftarlığını yapmış olmuyorum; yaptığım sadece eşeğimi sağlam kazığa bağlamaktır. Herkese tavsiye ederim. Hayal veya masal dünyasında gezmektense gerçek dünyada gezmek daha iyidir.
Bilgi 2020-02-27 12:20:11
Ceza evinden Amet Doğan hiç bir zaman dışarıda olaylara yön vermemiştir “eğer vermiş olsa bile devletin bilgi dahilindedir”.
Bunları onunla yatan Kişiler defalarca söylemişlerdir.
Ajan Sava yani Amet Doğan senin teorine göre yalandır uydurmadır.
DpS avkapı Fes ne kadar doğru ifade edilmiş.
Yine de TROLÜĞE devam et başka türlü okuyucular neşelenmicek gülmeyecek Fes.
fes 2020-02-27 19:19:55
Cahille tartışmak zor tabi, mantık çalışmıyor ki kafada. Bir de Bilgi adını almış. Ne bilgisi hazret? İddia etiklerini kanıtlasan ya. O dedi bu dedi, dedikodu ile olacak iş mi bu?

Ceza evine neden girdi, yalancıktan mı attılar ceza evine? Jivkov'u iktidardan indirenler Ahmet Doğan'la konuştular. Hepsi Jivkov'un adamı ama onu iktidardan indiriyorlar. Çelişkiyi kafa basıyor mu?

Beraber hapis yattıklarına daha sonra ministır koltuğu vermedi ve onlar da ölesiye ondan nefret ettiler. Bunlar hep olur.

Ajan hikayelerine devam et bakalım, ölünceye kadar huysuz ihtiyarlar gibi aynı şeyleri tekrar et.
Bilgi 2020-02-27 21:07:40
Amet Doğan DS tarafında ceza evine yerleştirildiğme inanmıyorsan gel arşivleri oku orada gerçekleri öğrenirsin.
DpS avkaplığını yapamıyorsun ama yine de devam et seninke eğlenmek çok güzel.
Devam et.
fes 2020-02-29 11:05:56
Nerede o arşiv? O dedi bu dedi arşivi ise bırak kalsın. İlgilenmiyorum. Taş kafalıları ikna etme gibi bir niyetim yok.
Bilgi 2020-02-29 12:54:23
Fes, Amet Doğan ajan SAVA olduğunu bu dünyada sadece sen bilmiyorsun.
fes 2020-03-04 19:50:51
Sen dedin diye olmayan bir şey olmaz cahil, dünyanın bir şey bildiği yok. Olan şudur: üç beş kara cahilin bildim dediği bir kuruntudur.

Normal insanlar şöyle düşünür: biri hakkında hırsız dendiğinde normal insan söz konusu insanın hırsız olduğuna dair kanıt, delil ister; delil, kanıt yoksa inanmaz, en azından inandırıcı deliller gelene kadar bekler.

Buna karşılık hastalıklı insanlar delil kanıt aramazlar, aynen senin yaptığın gibi edepsizce inanırlar. Edepsizler hayat kuramazlar, onlar sadece yıkarlar. Yıkıcıdırlar ve aralarından vatan hainleri çıkar.
Bilgi 2020-03-05 08:09:00
Fes kendini çok düzgün ifade etmişin bana ekleyecek hiç bi şey bırakmamışım.
İşte bu sensin.
fes 2020-03-05 16:35:19
İki çocuk bir birine "sen aptalsın, yok sen aptalsın" diye birbirlerine hücum ettiklerinde fikir tartışması yapmış olmuyorlar, sadece hırlaşmış oluyorlar. Senin seviyen de o çocukların seviyesindedir.

Ajan Sava konusunda kanıta gerek yok çünkü dünya onun öyle olduğunu biliyor diyorsun. Böyle bir mantık olamaz "dünya" yada "herkes" dediğin senin kafanda oluşan bir ön kabul, dolayısıyla kanıta ve belgeye gerek vardır dediğimizde buna karşı hiç bir argüman üretemiyorsun.

Düşünsel tıkanıklığını "aşmak" için utanmazca bir yol izleyerek başlıyorsun kişisel saldırılara. Buna tartışmaktan kaçmak denir.
Bilgi 2020-03-06 07:59:39
Fes sen 100 kişinin beyaz dediğine ısrarcı ışık yansıması, gölge yansıması, güneş parlaması v.s. Teorilere girip beyazı kara olduğunu olabileceğini iddia ederek savunuyordun.

Sen busun fes.

UKALALIĞA gerek yok.
fes 2020-03-06 12:26:36
O yüz kişi nerede ya? Büyük bir ihtimalle senin kafanın içinde, ama gerçekte yok. Hemen bak argüman ortaya koyamadın trol mrol laflarına sarıldın. Böyle olmaz.

Gelişmiş ülkelerde halkın çeşitli konularda ne düşündüğünü anlamak için kamu oyu sondajları yapılır ve buna gör bir yargıya varılır. Bir de seçim sonuçlarına bakılır. Seninki ise tamamen kafadan atma, hiç bir kanıta dayanmayan kanaat.

Bu arada Ahmet Doğan gerçekten bir ajan olabilir, tıpkı senin de bir ajan olabileceğin gibi, ama elimizde bunu kanıtlayacak bilgi olmadığına göre ne Doğan'ı ne de seni suçlayıp itham edemeyiz. Edersek senin düştüğün rezil duruma düşeriz.
Bilgi 2020-03-07 10:13:47
Fes sen haaaaala bildiğini okuyorsun kimi kandıracağını sanıyorsun.
Sen sağı ile solu ısrar ile karıştırmaya devam ediyorsun.

Amet Sava patronun dosyası internette dolaşıyor sen hala o kanıt değil diyorsun.

İşte kanıt bu demen için ilaaa bi tarafını acıtmak mı gerekiyor.

O küçücük beynimle kimseleri kandıramasın halk neyin ne olduğunu senden iyi biliyor ama sen illa ukalalığını göstermen gerekiyor.
fes 2020-03-09 19:29:26
Kimin beyni küçük ortada. Kanıt nedir ne değildir konusunda kafası net olmayan birinin beyni nasıl olabilir?

Nietzshe eğitimin amacı kişiye üç özellik vermektir der: 1 - Kesin düşünce, 2 - Özenerek yargıda bulunma, 3 - Tutarlı çıkarımda bulunma.

Ne yazık ki yukarıda sayılan üç özellik de sende yok. Bunu ben söylemeden önce kendin farkına varmalı idin, ama maalesef farkına varmak bir tarafa cahillik bayrak kaldırmış durumdadır. Üzücü bir durum söz konusudur.
Bilgi 2020-03-10 07:00:37
Fes sen değişmeyeceksin bu kesin.
Sana ananın filan yetinden çıktın deseler sen yine felsefe üreterek başka teoriler düzenler ve kanıt istersin. Sen bu sun kusurs bakma fes.
fes 2020-03-10 13:20:12
Ben felsefe mi ürettim şimdi, felsefe üretmek öyle kolay mıydı yahu? Ona felsefe üretmek denmez, apaçık kanıtları görmezden gelmek denir; benim de onu yaptığım yok.

Kanıt gelsin nasıl bir tavır alacağımı görürsün. Mestan'ı görevden aldığında Ahmet Doğan'ı sert eleştirmiştim. Mestan'ı onayladığımdan değil, görevden alma şekli hukuka uygun değildi. Hala aynı görüşteyim.

Ajan dediğin dönemlerde, "verdiği raporlar" sonucu Ahmet Doğan'ın bir kişiye bile zarar verdiği ortaya çıksın o zaman nasıl davranacağımı görürsün.
Bilgi 2020-03-11 10:42:19
Fes Amet patronun ajan Sava olduğunu bu dünyada tek sen bilmiyorsun.
Bu bir.
İki.
Senin patronun ajan Sava bi kişiye zarar vermedi bir milyon kişiye zarar verdi ve vermeye de devam ediyor.

Kanıt istersin dimi.
Sen kanıt aramıyorsun sen DpS avkaplığını yapıyorsun sana kanıt gerekmez.

Fes Türkiye Bulgaristan’a o ölümcül virüsten korunması için takımlar gönderiyor.
İslamcılar şade dua eder yardımdan anlamazlar demokrasiyi sevmezler dimi.
fes 2020-03-11 15:39:01
Bir kere senin patronun lafı edepsizce bir ithamdır, karşılığı ananı avradını diye dümdüz geçmektir ama hadi yapmayalım.

Aynı şeyi tekrarlamayı bırak, çok bayat oluyor. Dünyada herkes biliyor lafı cahil insan lafıdır. Bu işi daha başından takip ediyorum, basında Doğan hakkında çıkan yazıları okudum.

O zamanlar yüksek okul okuyan herkes "ajan" olmak zorundaydı. Bundan dolayı Doğu avrupada, - Çekya, Doğu Almanya, Polonya - ajan olmuş olmak yeterli görülmedi, söz konusu kişinin dosyası, faaliyet raporları tam açıldı. Bulgaristan'da bu açılmadı; ondan, ajan dediğin adam tam ajanlık yaptı mı yoksa sadece formalite icabı ajan mıydı bilinmiyor.

Ben biliyorum diyen cahil cuhela, sokak adamıdır. Bunu da bil.
Bilgi 2020-03-11 16:16:41
Fes yine felsefe sahnede da/o/nsöz gibi kıvırıyorsun bu senin değişmez takdiğindir.
Tama Bikov
Al kitabını orada ıslak imzalarlı görürsün.
İnanmadın internet var ana sen bunları kanıt olarak kabul etmiyordun.
O kanıtları bi tarafına salmak mı kazım be fes.
Patronun dediğinde bozulmayan kazımdı bozulursan patron olduğunu kabul etmiş duruma düşüyordun.
Psikolojik bi durum. Eksik eğitim almışın.
Amet ajan Sava başbaya senin ZPATTONUN.
fes 2020-03-11 19:30:57
Dansöz senin anandır lavuk. Beni kendin gibi sanma hayvan, dinci zalimlere hayranlığını gizlemiyorsun, hatta onları neden biz de sevmedik diye bizi suçluyorsun. Böylece ne kadar sırnaşık ve rezil bir kişiliğin olduğu otaya çıkmış oluyor.

Toma Bikov'un kitabı safsata, bilgi yok, yorum var. Kitabı okudum dediğine göre, kitapta sana göre belge niteliği olan pasajı buraya yaz, görelim. Aptal ve cahil herif.
Bilgi 2020-03-12 07:23:08
Fes gerçekten primatsın bi farkın yok hala insanlaşmamışın.
İster kabul et ister etme senin patronun Amet ajan Sava dır.

DpS avkaplığını kıvıramıyorsun her davayı kaybediyorsun.
Gerçekleri ter etmekle dava kazanılmaz.

Fes sizin evde don giyme adedi yok galiba kıvırmayı da beceremiyorsun.
Kaplumbağa Terbiyecisi 2020-03-12 18:22:14
Bilgi isminde bulunan kişi dediklerine delil sunmak zorundadır. Sağlıklı bilgi edebilmenin yolları vardır, işkembeden sallayarak birini itham etmek iftira sınıfına girmektedir.
Umarım Bilgi lakaplı kişi gırgır geçiyordur, "İster kabul et, ister kabul etme senin patronun Amet ajan Sava'dır" gibi kanıya sahip değildir. Ajan Sava'nın işine bakar mısınız? İşi gücü yok etkisiz bir siteye adam görevlendirmiş. Sanki Kırcaali Haber sitesinin iki üç tane okurunu ikna edince siyasi başarı elde edecek, düşünebiliyor musunuz?
Evinde donsuz gezdiğini nereden çıkardın hazret? "Ajan Sava'nın adamları evlerinde donsuz gezer abi. fes şimdi ajan Sava'nın adamı... o zaman donsuz. Bir de ibikli"
Bilgi 2020-03-13 13:10:32
Fesler bu site değersiz se neden yoruluyorsunuz.
Feskaya pederastina 2020-03-13 14:18:37
Sen bir yıldır kendini becertemiyorsun, niye yoruluyorsun? fes karakterine aşık oldun ama adam heteroseksüel çıktı senin oynayan oturma organına hallenmedi.
fes 2020-03-13 19:06:46
Toma Bikov'un sözde belgesini yaz, kıvırma. İşi çirkinleştirerek tartışmadan sinsice kaçma; somut belgeyi sunmalısın. Yalancının teki değilsen bunu hemen yap. Sana millet pederaz neden diyor, onu bir düşün.

Herkes görüşüne karnımız toktur. Kesin olmayan düşünce, özensiz yargı ve tutarsız çıkarımlar; yaptığın budur.

Fes'ler çıkarımı da yanlış bir çıkarımdır. Mantıklı düşünenlerin hepsi Fes'dir diye bir şey yok.
Feskaya 2020-03-14 17:06:29
Feskaya belli alayınızın hukukuna okumuş ki böyle acımasızca kuçmalıyorsunuz.
Aynen devam edin sizler koronavirüs gibi tehlikelisiniz bundan dolayı halledileceksiniz.
fes 2020-03-14 18:28:05
Hayvan, söylediğin hiç bir sözü somut verilerle desteklemiyorsun, bu da yalancılık demektir. Toma Bikov'un yazdığı kitabı bile okuduğun yok senin. Bir kitabı, makaleyi baştan sona kadar okuyup özet çıkarabilecek yeteneğin yok senin. Hayatında bir kere bile böyle bir işi yaptığın yok, palavra sıktığın her halinden belli.
Feskaya 2020-03-15 07:04:23
Feska
Sen ananın filan yerinden çıktın deseler yine kanıt somut bildiler istersin.

Sen bu sun.
... analiz 2020-03-15 12:25:04
" Sen ananın filan yerinden çıktın deseler yine kanıt somut bildiler istersin".
Kardesim fes karakter arkadasimiz ordan burdan gelmedi ,lyutfen.
Evrim ne oldugunu biliyormusun ,ya bilmiyorsun , fes evrim ola ola sonunda kompun (akili telefinin) inune gecebildi, baslangicta o telefon bile ondan akiliydi be ,sen ne bilirsin, ne cile cekti, hadi simdi git biraz Darvin oku, oyle basit seylerle bizi igrastirma.
D: 2020-03-15 12:39:10
Analisji kardes Framfrumba gel. Bis sevmei sevilmei ii biliris.
Biyiklim seni beklior
Adi chus.
... analiz 2020-03-15 14:09:25
Ne isim var benim "Framfrumba" ,neresi orasi sibop ancin.
Lyavuk, disari cikma sakin ,karantina da kal san 14 sene gecerli kokosh,
seni gidi koronaci, sapik herif. Yuru lan s_r ol an-n sheyine kadar .

S_r ol ,saydir ol okunacak.
D: 2020-03-15 17:22:27
Frankfurt am Main Goetenin sehri dir bunu üren mnogotocie. Kendini akili yapma chalishesin. Cail adam.
Adi chus.
... 2020-03-15 21:28:17
Yeni takma adin helyal hos olsun cakma D: kokoshu.
A shoyle Frankfurt degil "Framfrumba" , am Main ,neden" am" cunku " an dem" in kisasi am' dir. Goethe yazilir ,Goete dil bunuda artik hakaret sayariz, sibop.
Ya fes karakterin siracisi bak kimler kesildi, seni gidi cakma kokosh, Hem cakma hem takma, Schweine seni gidi Schweine, sen boyle buyuk bir bir yazara nasil hakaret edersin,lyavuk, eshek sipasi, palyaco, gazman, lekanisht suratli gazman. Yuru be ,diii, diii.
D: 2020-03-15 21:54:48
Göte nasil yasildini sanami sorcas pis mnogotocie. Cail erif. Yasma üren sora akıl ver tamam mi. Tyurkche yasma bilmin germanski yasma kalkesin. Kakavan. Logon sen Kakavan. Ule yas kendini chyunkü sen kakavansin.
Taçla razmazana 2020-03-16 13:12:29
Senden daha isli ŞVAYNE bu dünyada yoktur kokuşmuş lavuk.
Pis kokuların taaa buralara erişiyor gasaybarter bozuntusu.
İnsan olun insan.
fes 2020-03-16 19:18:50
İnsan doğumu gözlemlenebilir bir şey, şüpheye yer bırakılmayacak kadar her şey açıktır. Tek tanrılı dinlerle haya duygusu geldi ve doğum sade yetişkinlerin önünde oldu. Tek tanrılı dinlerden önce haya duygusu henüz yok iken, binlerce sene her şey ulu orta yapıldı.

Ahmet Doğan ajan mıdır değil midir sorunu doğum olayı ile karşılaştırılamaz. Ajandır diyebilmemiz için belge gereklidir. Belge yoksa kişi suçlanamaz. Hukuk bunu emreder.

Hiç amerikan filmlerine bakmadınız mı? Adam suçlu da olsa kanıt bulunamadığında salıverilir. Yoksa kanaatlere göre insanları yargılarsan Stalin veya Hitler dönemlerinde olduğu gibi korkunç şeyler olur.
Feskaya 2020-03-16 19:45:17
Fes sen anan fikan yerinsen çıktığını bile kabul etmiyorsun oradan çıktığına kanıt istiyorsun.

İstemeye devam et istedikçe prinat olduğunu kabul etmiş olursun.
Mehmet Dönmez 2020-03-16 20:26:35
Feskaya pedorozluk var mı, pedorozluk?
fes 2020-03-17 11:58:20
Kara cahil bana primat diyor, iyi mi?. Ne diyeyim ben bu hayvana şimdi?
Feskaya 2020-03-17 12:20:43
Fesçe seni eleştirenlere ısrarla HAYVAN diyorsun.
Ancak bi primat böyle kelimeler kullanır insan değil.
İnan ol kimse sana primat yani insana benzeyen demesin .

Anladı
fes 2020-03-17 14:16:47
Yok sen eleştirmiyorsun hayvan, sen hayvanlaşıyorsun. Eleştirmek iyi bir şeydir, hayvanlaşmak ise edepsizliktir. Benim bilime, mantığa saygım var senin ise zerre yok. Bundan dolayı benim hükmüm geçerlidir, senin değil. Ben birine hayvan dediysem o gerçekten hayvandır.

Çarpık düşüncelerini düzeltmek bir tarafa karakter haline getirmiş biri katışıksız hayvandır. Sen bir hayvansın ve ölünceye kadar öyle kalacaksın.

1974 senesi dilekçe olayı, İbrahim Tatarlı edinna natsya konusunda imza vermesi, polis binasında saat melodisi, mülki amir konusu, azınlık statüsü, zorunlu eğitim ve isteseler her şey yaparlar saçma iddiaları; bunlar senin çarpık düşüncelerindir. Gerçekle hiç bir alakası olmayan zırvalar.
Feskaya 2020-03-17 15:28:07
Fesçe sen aslaTürk olamasın neden mi hakiki bi Türk olarak düşünmüyorsun.

Soraladıkların hepsi gerçek ama sen hep olduğu gibi inkardan geliyorsun.
Tarihi değiştireceğini mi sanıyorsun DEĞİŞTİREMESİN.

Senin ne HÜKMÜN var da geçer be zavallı ukala.

Hayvan kime derler senin gibi karaya ak deyenlere.

Anladı
fes 2020-03-17 18:14:13
Hayvan. Hayvan olduğunu her yazında bir kere daha kanıtladı. Hayvanlık karakteri olmuş. Hayvana karşı lafım çoktan bitti aslında, anasına avradına saydırdım bana mısın demedi; milim insanlık onuru olsa siktir olup giderdi.
Mehmet Dönmez 2020-03-17 19:44:47
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııık?
D: 2020-03-17 20:49:03
Memedco bosak inek gibi ni aranen.
Mehmet Dönmez 2020-03-17 21:56:22
Pederazlık va mı pederazlıııııık?
D: 2020-03-18 07:38:25
Memetka pedal mrasen. Verdammt das Miststück .
Mehmet Dönmez 2020-03-18 07:48:26
Feskaya, pederazlık va mı pederazlıııııııık?
Memetçoya 2020-03-18 09:07:03
Varmış ne napçan meraklısı mısın.
D: 2020-03-18 09:16:06
Memet chekishchi aramakta. Pis pedal. Bosak inek.
Mehmet Dönmez 2020-03-19 13:33:41
Hiç meraklısı değilim, tartıştığı insanlara pederazca davranıyor da ondan soruyorum. D:, sende de pederazlık va mı pederazlııııık? Sormak hakkımız.
Dönme hetif 2020-03-19 15:08:37
Normal soru sormak ne zamandan beri sen gibi pederas oluyor.

Senin gibi DuPiSe yalakası mu olmam gerekiyor.

Asan başkanın REFERENDUM yapma yetkisi var mıdır.

Gayet normal sıradan bi soru.

Başkanın kızı 18 yaşında Gırcalı merkezinden milyonluk ev almış mıdır.

Gayet normal insanca sorular.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-19 18:14:53
Akılalmaz iddialar önesürmeden biraz araştırın yahu! Slavi Trifonov, Rosen Plevneliev, Veselin Mareşki ulusal referandum kampanyası başlattılar. Slavi Trifonov ve ekibi gerekli imzayı topladı, ancak sorular anayasa mahkemesi ve Parlamento'dan değişime uğradılar.
Referandum sonuçları uygulamaya girdi mi peki? Zorunlu oy kullanım parlamentodan da geçti fakat seçimlerde katılım yine düşük kaldı. Geçerli oy için 1 lev Boyko Borisov tarafından Korneliya Ninova'ya karşı olarak kullanıldı, ancak geri adım atıldı.
Hasan Azis'e oy vermeyen kişiler halkoylaması yaptırtsın gibi isteklerde bulunamazlar. Onun yerinde kim olsa böyle saçma bir girişime girmez, çünkü Bulgaristan Mahkemesi ve savcılığı Hasan Azis'i görevden alıp hapis cezasına teşebbüs edebilir.
Her vatandaş halkoylaması teşebbüsüne girişebilir. İnitsiyativen komitet ile imza kampanyası başlatabilir. Feyskaya eline bir A4 kağıt topu ve bir kutu kalemle belediye önüne oturup imza toplayabilir. Akıl vereceğine yapsın ve başarsın bakalım!
fes 2020-03-19 20:12:07
kanka ,iyi yazmdin, o feska ksfasi catlak, tuturdu referendum,yok saatin muzigi, koysun kulaklilkari ya versin mehteri, bunlar boyle, oy vermezler ama isterler, dinden yazmiyorsun artk begendim, aman ha dikatli ol, korona sarma var, her yerde, eleri , uzunu, kafani ,burnunu miyese yap en az 5 -6 kez gunde,
sicak suyla 26 derece en az.
Feska'ya da cevab verme be, ben vermiyom, kategorimde degil.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-19 20:43:53
Ustalaşma için usta birini veya ustalık işini taklit etme taktiği eskiden beri süregelmektedir. "Fake it until make it" diye geçer. Bu tarikat şeyhlerinin "ölü gibi üstadına teslim ol" değildir.
Zibidik alman tuvaletçinin biri fes adlı kişinin ismini çalıyor, ancak iki düzgün cümle kuramıyor. Kullandığı kelimelerin manasını bilmiyor, şayet bilse hangi kelimenin hangi kelimelerle kullanılır bilirdi. Yazım hataları kreş düzeyi çocukların gibi, mesela virgülden önce boşluk bırakıp, virgülden sonra bırakmayabiliyor.
Bu yaşlı bunak iflah olur mu? Olmaz. Taklit yeteneği sıfır. fes'i taklit edebilmesi için hayli düşünsel emek harcaması gerekir, ne vaer ki kendisinde kapasite yok.
fes 2020-03-19 22:23:35
Ya kanka brak be
sen demokrasiden yaz. Abuk sibuk sulandirma, Kanka zaplatalar neoldu ya, zam yaptilar mi sana. Onceden Mistafa'ya sorardik. Kanka sen saat ucret mi veya ,cumle-konu misali mi aliyon ,ayipti4 sormasi.
D: analis 2020-03-20 07:16:15
fes kim sin hemen acikla. Forumseverler merakta. Gerchek logo saibi , sen deyil sin. Komoyu falshif fesi merak etdi.
Palmengarten bu gyun kapali :( Framkfrungdan selyamlar anjinsan aric erkeze gyelsin.
D: feiz 2020-03-20 07:21:22
Ich liebe dich. Mustache sie alle. Her havsen diebe ayn.
fes 2020-03-20 11:22:07
Fahişe bir kere ahlaksızlık batağına battı mı, bir daha oradan çıkamaz, daha da batar. Bu arkadaş da öyle, benim takma ismimi kullanarak insanların algılarında karmaşa yaşatabileceğini düşünüyor. Bu olasılık onu heyecanlandırıyor, tıpkı her gün farklı farklı kişilerle yatan fahişenin "ne olacak şimdi" heyecanı gibi.
Feskaya 2020-03-20 11:28:46
Fesçe tam bi kaşarlaşmış tecrübeli bi kerane fahişesi gibi düşünüp yazmışın.
Senden başka bi şey beklenemez zaten.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 12:12:39
fes ,bana kanka deme uyuz oluyorum, kacinciya yaziyoruz. Tarafima hep akil vermektesin ,bunu yaz bunu yazma, be hazret sen kendi yazilarina bak, ikide bir fahise kelimesi, deyeceksin ki seylerde sin. Bak yazina ya, biz demokratiz ,humanist biriyiz. Birsz kitab soyle oyleyse , cirayi kaldiralim biraz.
Alamancı dedeye 2020-03-20 12:37:51
Dedecik milletin isimleriyle yazmaya başlamadan evvel kreşdüzeyi yazmanı geliştir!
fes 2020-03-20 14:19:25
Fahişenin diğer özelliği de taklitçi olmasıdır, aşk oyununda bile yaptığı şeylerin tamamı taklit ve bayağıdır. Vücutları ve görünümleri ne kadar iyi olsa da iğrenç olmaları bundandır.

Feskaya adlı rezil de fahişe karakterli bir insandır. Kendine ait, takma da olsa bir ismi yoktur. Kurduğu cümleler hep taklittir; ona mesela aptal dendiğinde "sensin aptal işte" diye karşılık vermekten başka bir cevabı kafası asla üretemez.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-20 14:53:00
Dogoru yazdin fes, gericiler dinciler hep teklit ederler, ama fes cocugun niknanesi var be, sonucta biz demokrstiz ya, dogorusu dogoru, Fes kaya
kaya bibi fes yani de dusunebimirsin, bukadar kitabtan sonra bu yatenegye sahib oldugundan hic simneniyem yok .
Anladi, pardon anlatabildik dimi? Nerden dilime dolasti bu ya.
Kendimize dikat edelim, doga ,yildizlar ve gokler bizi korusun.
fes koronadan olursek maymunlar cenetine gidiyoruz ,bunu hic unutma.
Feskaya 2020-03-20 15:01:11
Fesçe birkaç kırık kitap okumakla insan kendini göklerde göre bilir mi ne dersin.
Pardon Fesçe binlerce kitap olacaktı haksızlık etmeyelim.
Fesçe binlerce kitap okuyan aklını kaçıra bilme olasılığı ne kadar dur.
Sen tecrübeli birisin bilirsin.
Bi yaz ona göre nerede duracağımızı bilelim.
Sana güveniyorum.
Anladı.
fes 2020-03-20 19:19:17
Binlerce kitap okumuş kişiye saygı duyulur, ama sen kendince beni sarakaya alıyorsun. Bu davranışı ben cingenelerin bulgarları ve türkleri küçümsemesiyle açıklamıştım. Öyledir, fırsat buldukça cahil ve insan olarak aşağıda olan kendisinden yukarıda olanı hep küçümsemiştir.

Hizmetçisinin Goethe'yi nasıl küçümsediğini de burada defalarca anlattım. Son zamanlarda rus yazar ve aktör Vasiliy Şukşin'i okudum. Şukşin ünlü olmuşken bile hastaneye düştüğünde bir insafsız bir hemşirenin işkenceye varan saldırılarını anlatıyor.

Yaparlar, bizim türkler de ne demişler: Yeter ki namerdin eline düşme demişler. Ben hayatım boyunca namerdin eline düşmemeye çalıştım. Dede nasihatidir, hep uymaya çalıştım.
Admin 2020-03-20 20:35:22
Feskaya , kaya yani rock soyadinizla baglantisi vsr mi Feskaya efendi?
Fesrock denilebilir aslinda, seciminiz nikname olarak isabetli oldugunu dusunuyoruz.
Do you smell what the Feskaya / the FesRock ist cooken.

Sdmin (amciksan)
Feskaya 2020-03-21 07:27:08
Fesçe unca kitap okudum diye hava atıyorsun ama tek bi hikaye yazdığını ve yayınlandığından övünemiyorsun.

Şimdi bu soruyu sorduğumda namert mi olıyorum.
Lakapları halk verdiğini unutmuşa benziyorsun Fesçe.

Kimse kimseye durdukça LAKAP vermez lakap hak ediliyor.
Herkes laik olduğu lakabı alıyor.

Fesçe senin kırmızı çizgilerin var kim o çizgileri aşmaya çalışırsa yandı ana avrat v.s. düz geçiyorsun.

Neden kendini kontrol edemiyorsun hiç psikiyatriye gittin mi?
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 07:43:27
Cahil kitap deyince masal kitabı sanıyor. Bir tane hikaye anlatmamış fes efendi? Kitap hayatında okumamış ki, nerden bilsin bilim, felsefe, deneme, makale ne olduğunu!...
Demokratsız ineği 2020-03-21 10:43:32
Fesçe kaç sahte rumuzla yazıyorsun.
Şapşallık az ile olmuyor demek.
Hazretsiz demokratsız kimi kandıracaksınız, yapmayın düzgün insanı inandıracak cümleler kurun.

İnsan olun BG Türkleri erimekten nasıl kurtulur yollarını hep birlikte arayalım.
Aslı konu bu olmalı.
KIRCAALİ haber sitesini esas işlevine koyun.
Hz. Demokrat (as) 2020-03-21 12:32:01
Kendini demokratsız ineği olarak tanımlamış hayvan tanımlama cuk diye oturmuş.
Mantıklı insan delillere bakar, feskaya gibi cahiller ise birinin kandırmasına bakar. İnsanları inandıracak cümleler kurmalıymışız, biz yeni din icat etmiyoruz ki.
Sıradan vatandaş olarak sitede bir iki cümle yazıyoruz, sitenin yönetimi bizde değil. Hayvan her zaman yaptığını yapıyor, alakasız cümleler kurarak çok büyük gerçekler sunduğu zannına varıyor.
Türklüğü kurtarmak bu sitenin haberleri altına yorum yazmaktan ibaretmiş! Yorumlardan yol bulacakmış! Yorumlarda gidişatı değiştirmeyi kararlaştıracakmışız. Katıksız salak işte!!!
fes 2020-03-21 18:55:26
Demokratsız sözü zaten korkunç cahil bir sözdür. Öyle bir kelime türkçede yoktur, kurulamaz. Hayvan yanıt bulamadığından kindarlığının içinde boğuluyor. Doğuştan sakat, ne yapsa adam olamayacağını hissettiğinden insanların üzerine pislik sıçratmaya çalışıyor, ama nafile. Sorunun kaynağı kendisi olduğunu asla kabul edemez, yapısı budur.

Türkçede Demokrat olan ve olmayan diye ifade edilebilir: ya da demokrasi vardır ve ya yoktur şeklinde yazılabilir. Bulgarcaya çevirin bakalım bu demokratsız çevirebilecek misiniz.
Tercuman' kaya 2020-03-21 19:01:48
Bez demokratsiya.
Tercuman' kaya 2020-03-21 19:16:03
Moje bi po tocno Bez Demokrati.
Demokratsız Feska Türk düşnanl 2020-03-21 19:30:35
Siz herkesi kendiniz gibi keriz mi sandınız ahlaksız dinsiz yobazlar.
T.C. düşmanluğınızı gidin başka yerlerde yapın.
Bu siteye nereden hangi cihazdan yorumlar geldiğin bulamazlar gsvasına kapılmayın.
Böyle T.C. DÜŞMANLIĞI propagandasına devam ederseniz bulunursunuz.
T.C. hükümetini küçümsemeyin. Ç
Sabreder mi yere kadarını. Ç
Anladınız.
Bu tehdit değil unutmayın.
D: analis 2020-03-21 20:13:28
palmengarten corona yusunden kapali. sis sis olun sakin disari cikmain
Auf ciegehen. Chius.
fes 2020-03-21 21:44:34
Demokratsya olmaz demokrat, yani "bez demokrat". Oksimoron mu oldu? Beyinsiz feskayanın kendisi zaten oksimoron. Jivkov'un müzevircileri gibi imkanı olsa bizi yakalatacak. Ne var ki kendisi bir fetö'cüdur, fetö'nun da Türkiye'de borusu pek ötmez oldu. Hayvan, ve de anassını avradını...
Fesçe 2020-03-22 07:02:52
Ananı avradını....... rahatlıyormuşum bebgavur bozması Jivkov terbiyesi.
Duma dupka pravi li be şerefsiz.

T.C. hükümetini sevmeyenler saygı duymayanlar fetocu dur dalağın önde giden otur oturduğun yerde.
fes 2020-03-22 08:12:29
Hayvan sevgiyi bilebilir mi? Sevgi yüce bir duygudur sadece adam gibi adamlarda olan bir duygudur. Gel gelelim hayvan bize vatan sevgisini öğretmeye kalkışıyor; yılışıkça güce tapmayı, kölece yaltaklanmayı sevgi zannediyor.

Stalini sevmemek suçtu mesela, Hitler'i sevmemek de öyle. Ne var ki Amerika'da kimse Trump'u ve onun idare ettiği hükümeti sevmek zorunda değildir ve sevmediği için sorumlu tutulamaz. Demokrasi budur.

Beyinsiz hayvana göre Tayyip Erdoğan'ı ve onun idare ettiği hükümeti sevmek zorundayız. Hayvan buradan " bak sizi bunlar sevmiyor, yakalayın şunları" diye işaret veriyor. TV'lerden bazı gazetecilerin sosyal medya paylaşımlarından dolayı tutuklandıklarını duyuyor ya alçakça müzevircilik yapıyor. Hayvan ve de pislik.
. 2020-03-22 09:40:22
fee abi ,yazdiklarin beze ilham vermeye devam ediyor. Abi Sevgi konusunda bazi soru isaretler var bizde. fes abi Hayvanlarda boyle bir duygu ilmadigina gore ,sende ve Hr Demokrat as. abimde nasil olustu zamanla.
Abi sevgi duygusu evolyusiona tabi mi dir, bence olmayan birseyin evilysionuda olmaz.
Ikincisi abi hepimiz bildigimiz gibi Ormanda demokrasi yok, diktatorluk var, Demokrat as. abimiz orada konferans vermeye kalksa konusmasi hangi lisansts olur, turkcesi guzel ama maymuncasinda o performansi gosterebilirmi.
Abi birde son ,ormandaki soydaslariniza sizin gibi sansli olmayanlara, evrim gecirmeleri icin hangi kitaplari okumasina onerirsiniz.
Sizi sevyoruz ,ellerinizden open kardesiniz ,abim benim.
Frsçeye 2020-03-22 10:07:50
Darvinin teorisi insan evrim geçirse de ne yazık ki bazı “insanlar” gelişmiş olsa da hala primat düşünce ve duygularından kurtulamamışlar.
· 2020-03-22 11:56:00
Fahişe evladı benim adımdan birşeyler karalamaya çalışmış. Evrim'i eleştirdiğini sanıyor, bunu yapabilecek zerre akıl kırıntılarına sahip değil. Zamanında Harun Yahya ismini kullanarak batıdan evanjelist kilisesinin yayınlarını Türkçe'ye körü tercüme ettiren Adnan Oktar'ın ne mal olduğunu gördük.
Adımı kullanan fahişe evladı tarikat/cemaat köpeği, aklını birazcık kullansa neler saçmaladığının farkına varırdı.
Mehmet Dönmez 2020-03-22 12:28:14
Yok fes, seninle ve Drmokratla alay ediyor, bunlari anlamsn icin ne omumam lyazim daha, ne salak fes misin. Darvin belli bradir o zaten kendisiyle dalgaya girmis.
Seylik vsrmi fes.
Mehmet Dönmez 2020-03-22 13:26:19
Pidi, pidi pidiii. Feskaya, itiraf et itiraaaaf.
Menet Donmeze 2020-03-22 17:29:41
itiraf etmiyorum işte. Bubalına sor bakalım Ajan Sava Karaayı aday gostercek mi. T.C. nefretiniz Bulgar Türklerine yararı YÖK
Mehmet Dönmez 2020-03-22 18:21:22
İtiraf edemezsin tabiiii, gönüne kodumun pederazı yaaaaa!
fes 2020-03-22 18:27:09
Memet ,be Memet ,varmi Feskaya ,yokmu Feskaya, kabak dadi verdin
adam sana yok diyor, yetmez bir uste kendin soruyorsun kendin cevap veriyorsun. Kanka homoseksual kulubuna yeni uye icin ilyan ver oglum.
Oyle gelene gidene olmaz lan.
feskaya 2020-03-22 18:39:25
Pis feska KENDİ ADINA KONUS TAMAM MI. T.C. başkanına MEFRET ediyorsunuz. Pederazlık herkezin hakkı.
ANLADI
Bubalına sor bakalım Ajan Sava kimi aday göstercek. Dini olmayan ÜLKE YÖK.
İbikli erkekler ölüyor İBİKLİ oldukları için. İbiksiz erkekler ajan olamaz. Sor bakam patronunda İBİK VAR MI.
Siz istemesenizde biz pedorozluk yapacaz.
ANLADI
DuPiSe trolleri 2020-03-22 19:01:38
Bravo havanda su dövmekten öteye geçemediniz.
Aynen devam edin belli DpS Türklerin haklarını savunmaları için ikna ederdiniz.

Askın pederaslık yapmayın.
D: 2020-03-22 19:29:39
Arkadaslar kuranovirus va ya. Seks mi da yonemli can mi. Biras beklein kovilt19 gecince doia doia seviscenis.
Palmengarten ala kapali :(
Chus
Trollere 2020-03-22 19:52:20
Ben BSP ve GERB'i Türklerin haklarını savunmaya ikna ETTİM. Mareşki'yi de zar zor ikna ettim. Partiotichen Front'u az kalsın ikna ediyordum.
Sozin gibi troller DPS'yi ikna edemiyor. Ben edecektim ama Mıstva Karaayı beni facebooktan bloke ETMİŞ.
Faceten T.C. başkanına layk attım DİNDAR olduğu için DÜRTMEDİM, abdestli OLARAK AKP sayfasını beyendim
Pederaslik yapmayin pederaslik yapma hak T.C. başkanını SEVENLERDE
İstesenizde istemesenizde DuPiSe gidecek Amet ajanı haklarını alamayacak alsa da parasını ödemeyecek çünkü o da İBİKLİ
ANLADI
Hüseyin Soydan 2020-03-22 22:02:37
Hadi oradan palavracı, otuz senedir gidecek gidecek diyorsun kimsenin gittiği falan yok.
Trollere 2020-03-23 14:29:30
Çok iyi yapmışın Bulgaristan Yürkkerine umut veriyorsun.

AŞKOLSUN
Zurnalara 2020-03-23 16:51:47
Kıçınkıçınovski çok umut veriyor. Kıçınlama umudu Aferin.
Zurnislerden 2020-03-23 17:26:38
Kicina batmis belli.
Numan Nalcı 2020-03-23 19:34:31
Kıççınnama da ne demek yahu, yeni bir şey duyduk burada. Bu arada troller kim, zurnalar kim belli değil. At izi it izine karıştı. Gel gelelim bu karışıklığın nedeni Fes'in hayvan dediği Feskaya'dır. Bu adamla mantıklı bir tartışma yapamazsın, Mehmet Dönmez bu konuda haklıdır.
Mehmet Dönmez 2020-03-23 20:15:13
Yahu Numan , kiminle tartisilmaz normal fes'le mi yoksa Feskay'la mi, yaziklarina bir bak ya, tabi ki akliyim,
akliyim tabi ,simdi sira sana geldi:
Seylik var mi iglum sende de?
D: analiz 2020-03-23 20:56:40
Arkadaslar seks koronayi onlermis. Bol bol seks yapin. Ben yaptirttim koronam gecti.
KJ tuvaletlerde telefon numaram yazık , maymun gibi sevisin beyler. Korona evrim gecirmemis maymunlar da yokmus. Evrimsiz seks icin kondom kulanin lyutven.
Zurnalara 2020-03-25 14:37:06
Bu siteyi porno sitesine çevirdiniz bakan da neye çevirirsiniz.
feskaya 2020-03-25 17:29:08
Ayatım olmush porno ,site olmush chok mu. Sor bakam BUBALINA Ajan Sava neden porno haklarını almadı.
ANLADI
Pederozluk yapma haki T.C. hyukyumetini sevenlerde.
Tuvaletlerde yazıları Hasan Azis niye sildirtmiyor. Toaletna paraları DuPiSe yönetimi alıyor ,Sor bakalım patronun Agent Savaya ne zaman Tuvaletlerde kolonya verilcek.
ANLADI
adminden shikayetciyuz 2020-03-25 19:35:17
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Admin siz bunlari okumuyo4musunuz.
D: 2020-03-25 20:16:21
Admin garasa laf syulemein. Lyutven saygili olalim , mastikai azimizla icelim arkadaslar. Shaplatin eleri
Framkfruk dan sely amlar
Zurnalara 2020-03-26 08:55:19
Amet Sjan Sava aynen şunu süslemişti; iki fahişe olursa birisi bizim olmalı.

Fahişelerin yarısı Bulgaristan’ın yarısı DpS öligarşinin oldu Türkletin dil.
Hüseyin Soydan 2020-03-26 15:39:45
Bu sitede Dps karşıtı olanlar küfürcü ve hakaret yapanlardır. Yazılanlaraa bir bakın, değimin doğru olduğu görülecektir. DPS savunanları eleştireceklerine hakaret ve küfür ediyorlar. Baş küfürcü Feskaya, Osman, Müslüman, Koşukavaklı v.s adlarla yazan eğitimsiz ve dengesiz karakterli şahıstır.
D: analiz 2020-03-26 17:53:17
Opusun barisin beiler ,uc ayla sindi, ayat kisafilm gida kisa ,uzun marılboru gida uzun. Sis sis olun politika yusunden barisip durmain ,erkes ekmenin pesinde , narodno sibranye de er deputat kacbin lef para alvari aberinis va mi . Korona benje uydurma yalan , grip gibi bisei.
. 2020-03-26 19:03:25
Franfurktan selyamlar yokmu ?
D: 2020-03-26 19:53:43
Tocka kim sin hemen acikla . Komoyu merakta . Forumseverlere tanit kendini ,minki dilsin di mi. Minki , cine bide yafidi enistemedim milet. Karjalide dayrede kaldinmi , i maklyube yedik beee,ocadan aber yok. Sulemenjila biseyle yapmis sindi ama unada maklyube yok , maklyubesis zikrmi cekilir yahu. Alil oja sende her mevlite maydonos olvarsin bi rat birak insanari ya.
Chus.
Airli uc aylar.
D: analiz 2020-03-26 20:17:08
1. "Tocka kim sin hemen acikla ". - Ich bin der Richtige D:.
2. "Forumseverlere tanit kendini ". -mutevazi biriyim haksizligi sevmem.
3. "minki dilsin di mi". - kesin degilim.
4. "Minki , cine bide yafidi enistemedim milet." -Ich habe nichts verstanden
5. " Karjalide dayrede kaldinmi .". - krsin kalmadim, deliormanliyim.
6. " i maklyube yedik beee," - afyatle imissiniz
7.". Sulemenjila biseyle ......." tarikat ve uyanik degilim.
8." Alil oja sende her mevlite maydonos olvarsin bi rat birak insanari ya." Ich weiss nihts"
Chus.
Airli uc aylar."
Kufuelu yazmadiginizdan dolayi tesekur ediyorum. Logomu da ( D: ) bundan sonra kullanabilirsiniz o artik size ait.

Auf widerzehen
D: 2020-03-26 21:48:19
piskine bakya .Tocisa bem logomu ba nasil verosun ule.
Adi chius.
. 2020-03-27 20:16:57
D: bey, Kaliforniyada Korona19 gorulmus ba. Isler cidti.
Sen tedbir aldin mi? Mevlidlere ara ver. Is sakat gendine iyi bak, senin gibi kaliteli kufurbaz mumla arasak bulamayiz.
D: 2020-03-28 07:06:26
Tocisa beni bosveseneya . Ba miyuruyesin anayamadim giti ,sanane ya , napasam yapam , tedbiralmisim almamisim , gid kendine baksen.
U gida koronadan korunma isten bol bol seks yap ,ama minki bulamasan isin yas gibi gyorunuyor.
Chius.
Soparla saplatin kam elerinisi , erkeze selyam lar.
Avsama mastika icme bekleris .
Osman 2020-03-28 19:06:14
Hüseyin Soydan;...fes,,,Hayvan sevgiyi bilebilir mi?.....Kanka homoseksual kulubuna yeni uye..........DPS.........HÖH.......fes.....Hüseyin Soydan--------.............. Iste bu fes veya Soydan ve bu sözler DPS zihniyetine agittir, bunlar bugün fes isim altinda ortaya cikar, ertesi gün Soydan
Tilkijileden Usen Aga 2020-03-29 11:44:24
Osman aferim kochum ,yuru bee kim tutar seni , sendik dur eilme , bis arkandais .Ishte bu genc ler BG kurtarjak , gyozlerim yasardi ,alamak istorun ,sen epdik dur eilme unutma usen agan arkanda ep arkanda oljak.