Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
01 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaali’de ilk koronavirüs vakası!

Kırcaali’de ilk koronavirüs vakası!

26 Mart 2020

Ulusal Koronavirüs Kriz Masası Başkanı Tümgeneral Prof. Dr. Ventsislav Mutafçiyski, gazetecilere verdiği brifingde, ”Yeni 21 koronavirüs vakası tespit edildi. Birer vaka olmak üzere Kırcaali ve Haskovo (Hasköy) şehirlerinde ilk vakalar tespit edildi. Ayrıca Sofya’da yeni 14, Smolyan’da (Paşmaklı) yeni 2, Plevne’de yeni 1, Veliko Tıtnovo’da yeni 1 ve Varna’da yeni 1 vaka tespit edildi. Hala alınan örnekler üzerinde incelemeler devam ediyor ve yarın sabaha kadar bu sayıda değişiklik olabilir” diye kaydetti.

Prof. Dr. Mutafçiyski, ”Sekiz koronavirüs hastası iyileşti ve hastaneden taburcu edildi, dokuzuncu hastanın da yarın taburcu edilmesi bekleniyor. Kosova tarafından tahliye edilen kıdemli bir üsteğmen ve onunla birlikte başka bir subay olmak üzere iki askeri görevlinin koronavirüs test sonuçları pozitif çıkmıştır. Askeri görevliler, Askeri Tıp Akademisi (VMA) Enfeksiyon Hastalıkları Bölümü’nde tedavi altına alınacaklar.

Romanya'da bulunan başka bir askeri görevlimizin de koronavirüs testi pozitif çıkmıştır ve hasta Bükreş’te Enfeksiyon Hastalıkları Hastanesi'ne yatırılmıştır.

Geçerli nedenle başka şehre yolculuk yapılmaması önleminin 12 Nisan’a kadar uzatılmasıyla ilgili bir soru üzerine Prof. Dr. Mutafçiyski, ”Yol kontrol noktalarında kuyruklar oluşması, ceset taşıyan kamyonlar olmasından daha iyidir” dedi.

Kaynak: KIRCAALİ HABER


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Feskaya 2020-03-27 15:14:59
Fesçe sana dayandı Covit 19.
Senin virüsün daha tehlikeli daha beter daha kötü Covir 19 korkudan yanına gelemez.
İkide bir İstanbul’da yaşıyorum deme.

Sen bi Türkçe eğitim almış bi Bulgar ajanısın.

DpS Türkletin kurtuluşudur görüşünü kabul ettirmek isiyorsun.
DpS Türklüğün garantisidir DpS siz eski komunizim dönemine dönülecek korkusu yaymaya çalışan bi zavalli sin.

Anladı
Recep Şaban ÇAKIR 2020-03-27 17:40:40
http://gemliklife.com.tr/tr-TR/haberler/5812/bursada-covid-19la-mucadeleye-anlamli-destek?fbclid=IwAR0x-CfFvuURgGaSr7I-jC28t1QJ9IGbTAnY-qjh6iOlRXWq5R8qJc9dhYg
D: 2020-03-28 16:40:45
Maduro fasla cafkirma ,kojan coni seni beklor .Kuchu kuchu maduro. Adi kuchkajik adi bakam coniye.
Nod: Maduro tyum ashilarin yapikmi len ? Coniye sindi bi astalik bulastirma ,karakachan kirmasi bem coni.
Anonim 2020-03-28 22:19:04
Oglan D: cakmasi, ,ne diyon lan sen, telefondan degil, komptan yaz, sibop. Kokosh, belli ki guldurecen bizi, ama anlasilmiyor yazdiklarin, yoksa liseyi terk mietin'de kapasten mi bukadar?
Kendine dokat et korona 19 sarmis etrafi, semden daha yetenekli kufurbaz .
bulamazlar . Nesn icecez Vivas Regal esek sipasi?
D: 2020-03-29 11:25:29
Amomim coni yi mi kiskandin ,? Yoksa sendemi maduro sun ? Kuchu kuchu!...
Feskaya 2020-03-29 13:15:22
Fesçe neredesin Bulgaristan’ın hangi köşesine saklandın Sofya’da olabilir misin mesela.
İstanbul’da olmadığın kesinleşti.
Fesçe gerçek adın İvan , Vlado , Aranas hangi adı taşıyorsun adını söylesen bulunamadın aynı isimle çok insan var.

Fesçe DpS yönetimi Türkleti kaç yıl daha kandırabilir.
Sen bilirsin ne de olsa merkazindesin.
Ben sen gibi Türkiye’de yaşıyorum demedim ben Bulgaristan’da yaşıyorum.

Senle birer kahve içer uzun uzun konuların üzerinde tartışırız KAVGA etmeyiz dimi.
Admin 2020-03-29 13:22:14
Koronaya dikat et.
D: 2020-03-29 14:20:38
Len maduro ,! Kocan coni seni beklor ,ne avlarsin gene. Adi kuchu kuchu mars pri djoni!
Adminçe 2020-03-29 15:04:04
Önce sen Kuronaya dikkat er bak
D: yi Kurona virüsü çoktan yakalamış kafayı kırmaktan başlamış.
Dalga geçmeyin Kurona virüsle gıra çıkmayın küçük külede bile o illet.
Feskaya 2020-03-29 19:40:11
Gavur ajanı gavur Feska nereye saklandın.
D: 2020-03-29 20:38:31
Coni karisi Feskaya fasla gezinme len .Kucu kucu, mars pri djoni .
D:,,,,!!!! 2020-03-29 20:42:58
A be seni Kuronovirüs yakalamış geç olmadan tedaviye git gitmesen CONİ senin yetine yatağına girer haberin olsun.

Sen Memet Dönme sin aynen devam et her yazında bu cevabın olduğunu UNUTMA.
D: 2020-03-29 20:46:46
Coni karisi Feskaya fasla gezinme len . Kucu kucu, mars pri djoni .
Feskaya 2020-03-30 08:16:35
Fesçe kade se skri zaşto se potayvaş.
Feskaya 2020-03-30 19:55:57
Fesçe ne oldu suskunsun bi yerlerine bişey mi takıldı, gıkın çıkmıyor.
Feska çözülmeyecek mi sandın dingil.
Eğitiminde eksiklikler olduğunu defalarca söyledim ÇOK AÇIK VERİYORSUN bay Görgü.
Feskaya 2020-04-01 15:42:50
Fesçe hadi - ananı avradını süleleni - tam ni Bulgarin Türk’e küfür ettiği gibi çıkmıcamın.

Fes bu dünyada kimse çözülemez diye bi kural yok.
Ti si deşifrinan bay GÖRGÜ fes.