Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
17 Ocak 2020
HABERLER
BÜYÜKÇEKMECE YAKUPLU GENÇLERİ’NDEN BALKAN PARTY

BÜYÜKÇEKMECE YAKUPLU GENÇLERİ’NDEN BALKAN PARTY

08 Şubat 2008

İstanbul /Büyükşekmece’ye bağlı Yakuplu beldesinde oturan Bulgaristan göçmenleri gençler Balkan Parti’si düzenliyor. 9 Şubat 2008 tarihinde, Avcılar Orkide 2 Düğün Salonu Denisköşkler cad. No.1 (Avcılar Belediye karşısı) adresinde, 18.00-23.00 saatleri arasında gerçekleşecek olan partinin amacı göçmen gençlerin bir araya gelerek, tanışması, kaynaşması ve birlikte eğlenmesi. 2008 yılının ilk partisine hazırlanan Yakuplu Gençler’in programında Org Kardeşler ve DJ eşliğinde sınırsız eğlence sunulacak.
Giriş ücreti 15 YTL olan partide bir içecek de ücretsiz sunuluyor. Biletler kapıda satılacak. Damsız gelen kişiler partiye alınmayacak. Yakuplu Gençliğin organizasyonunda gerçekleştirilecek olan bu partiye tüm Bulgaristan Gençleri davetli. İletişim telefonu 0535 290 16 15
Yakuplu Gençlerin parti dolayısıyla gönderdiği mesaj şu şekilde:
“Yüreğimize yürek
Sevgimize sevgi
Göçmenler olarak gücümüze güç katalım
Bu güzel gecede hep birlikte olalım!”

Kaynak: Renginar M. SALİ-Kırcaali Haber



 YORUMLAR


Olmadı 2008-02-08 15:40:35
Buraya bu reklam hiç yakışmadı. Reklam olacaksa reklam köşesi var, sanırım belli bir ücreti de var ister alın ister almayın bu reklamın yeri burası değildir.
İridereli 2008-02-08 16:44:47
Bu Ardino bg deki forum artık çok banal oldu. Birkaç kişi aralarında yazıp kendileri okuyor. Bide malesef orada hepsi HÖH düşmanı. Bide o site Ardino belediyesinin resmi sitesi. Ben Ardino Belediyesini kınıyorum. Böyle kişilerin orada propaganda yapmaya hakkı yok. Onlar gitsinler Mehmet Dikmenin yanına. Ben bu günden itibaren o siteyi ziyaret etmeme kararı aldım. Lütfen kendini Türk sayan oraya girmesin.
İridereli 2008-02-08 16:53:55
Bide o Suzy değilen şahıs Ardino bg de İsyankar isimli keçi ile Kırcaali haber sitesini aşağılıyorlar. Bence bu site çalışanları tebrik edilmeli. Böyle güzel site sundukları için.
Kazım Asıf 2008-02-08 16:54:45
Göçmen gençlerimizi kutluyorum. İyi eğlenciler diliyorum.
Arda boylu 2008-02-08 18:56:54
Yukaridan alintidir " Bide malesef orada hepsi HÖH düşmanı."


Ardino.bg ichin soz oluyor ve bu dogru degildir. Biz gechmishte hep DPS nin arkasinda durmushuzdur ve arkadashla da bunu onermishisizdir.

Ve arkdashlar da bu yolda ilerlemishlerdir. Evet DPS nin mucadelesini ve isyasetini tam Ardino. bg de yapmak gerk chunku o bolgede kirilmalar berilmishtir.


Bu konuda birakin ishleri Arda Boylu abinize . O ishini bilir.

Fazla da kurek sallamayin. ne de olsa yelkemler dolu dizgin.

Sizinle kirklandiktan sonra yeniden beraberiz .Uzulmeyin. Sayili gunun hesabi kolay olur.

Sizi seven abiniz.

Birlik ve beraberligimizi zedelendirmeyelim.
Amaninboo 2008-02-08 19:44:32
Kusura bakma ama bundan sonra orada şahsen ben bir katkı yapabileceğimi zannetmiyorum...

Nedeni ise, sanki forum birilerine siyasette yol açmak için yapılmış bir mizansen gibi ve bu kesinlikle adil bir çerçeve içerisine oturtulmamıştır. O değirmene benim su taşımaya niyetim yok.

Ayrıca bu sitede var olan İbrahim Baltalı\'nın makalesi orada aşırı saldırgan olabiliyor asıl saldırganlar ise hala orada Türkler hakkında inceden alay etmeye devam ediyor ve bunlar görülmüyor.

Kusura bakma ama o forumun Türkler,Türk kültürü ve var olama mücadelesi için işlevliği kalmamıştır en iyi çıkış yolu onu terk etmektir. Radikal fikirlerin tartışılmadığı yerden radikal çözümler çıkamaz.
suzy 2008-02-08 19:45:08
hehe Ardino bg - den kovulanlar - şimdide karalama kampaniyasına düşmüşler ..

Kıskananlar çatlasın - diye güzel bir reklam var ..
İridereli 2008-02-08 19:53:51
Bu Suzy nin bekarlık başına çarpmış. Lütfen acil koca bulun kızcaza.
İridereli 2008-02-08 19:57:16
birde bana acil koca . muhahaha
İridereli 2008-02-08 20:07:47
Ardino.bg = Suzy.bg Ha ha ha ha ha ha
Arda boylu 2008-02-08 20:32:27
Merhaba Nibu,
sana karshi haksizlik yapidigini farkindayim ve genoya shu anda cevap verecek elemanimiz yoktur.

Kismetse orada yine gorusuruz.Cezalarin uzun olmasi bazen ogretmenlerin talebelerle ilgilenmek istemediklerine uzun zamanlarini lacak ev fazifeleri vermelerine benzemesidir.

Bence uzun cezalar Birlik ve Beraberligimzi Zedelemktedir ve onlarin kisaltilmasi ichin chabalamamiz gerkir.
HALLALI 2008-02-08 20:36:21
ARKADAŞLAR NERDEN NERELERE GELİYORUZ.KONULARI SAPTIRMAYALIM.BİZLER DAİMA İYİNİN YANINDA OLALIM,KENDİ MENFAATİMİZİN PEŞİNE DÜŞÜPTE TÜRKLÜMÜZDEN ŞAŞMAYALIM,BİZLERİ ANLAYACAK YİNEDE BİZLERİZ.KENDİNİ TÜRK HİSEDEN HÖP VEYA DPS DEN BAŞKA BİR BİRLİĞE YAKIŞMAZ.İYİ EĞLENCELER.
Arda boylu 2008-02-08 20:40:17
Evet Aramizda DPSye karshi kampanya yurutenler oldu . Ama bizim amacimiz tam o kirikligi orada yerinde tamir etmeye chabalamamizdir.


Bu ishler yangina gorukle gitmekle degil her iki tarafa iyimser davranmakla chozulur.


Ciber ortamda kimin nerede oldugu hich onem tashimaz . onemli olan algilamalardir.

Insanlari kazanmamiz savashla degil onlari ikna etmekle oldugunu choktan gostermishizdir. Bazilarin ishlerine yaramayabilir.Ama biz yolumuzdan vazgechmeyiz.
fes 2008-02-08 20:51:27
Sahte dünyaların kraliçesi "izobretateli na drevnosta" diye yeni bir bilim dali keşvetmiş; inanmazsanız girin ardino'nun şeyine, kendi gözlerinizle görün.
suzy 2008-02-08 20:59:26
Fes edepsizliğine devam . Sen bukadar sın işe . busun demiyorum ..
Hayırdır seni sanırım aydınlı bile beğenmediğine göre .. özürlü olduğunu herkez anlıyor ve senden öcü görmüş gibi kaçıyor .. kendi egolarını bu şekilde mi tatmin ediyorsun alay ederek .. başkalarını karalamaya çalışıp kendini bişey göstermeye çalışmakla mı ?
Eh bu da senin hayattaki en büyük mutluluğunsa * biz buna engel olmayalım sen kendi küçük dünyanda mutlu olmaya devam et .


Başkasını övmeyenlere, yerenlere, kimseden hoşnut olmayanlara bakın; bunlar kimsenin beğenmediği insanlardır.
(La Bruyere)
Amaninboo 2008-02-08 21:00:24
Arda Boy, abicim endişelerini anlıyorum AMA o platform uygun yer değildir. Olmadığını forumun admin\'i gösterdi ben Bann_içkacı olarak girdim ve isyankarın benden başka kimsenin okumadığı şeyleri silmeden önce cevap verdikten sonra tekrar kovuldum ve sadece internet\'te yasak olamayacağını söylediğim için. \"Çok mu, az mı, dokundu mu?\" orası önemli değil ama anlaşılan kendisi şahsi taraf almış bu ise böyle yerlerde görüş alış verişi için uygun bir yaklaşım tarzı değildir.
Arda boylu 2008-02-08 21:21:02
Chocuklar,Ardinonun forumunda yarattigim konularda hepsinin ana fikri bir yerde birleshirler.Oda Birlik ve Beraberliktir ve Ortak Noktasi da bizim DPS dir.

Ardino . forumunda ilkdefa turkche yazan , shikayetler yuzundene kovulan ve bundan kusmeden vedogru yolda oldumuzu ispatlayan gene kendimiz olduk..Shimdi Turkche Orasinin ana dili olmushtur ve bu bizi sevindirir.
Oranin okuyucularina da hurmet borchluyuz .

Kimsenin kusmesini istemez .saygi dolu yazilarla geleceginiz gunu beklemekteyiz.

Arda boylu abiniz
Arda boylu 2008-02-08 21:38:43
Nereye gittigini bilmek yolu kisaltirmish.

Kulaklarini chinlasin ninem oyle der.
Amaninboo 2008-02-08 21:48:16
Şunu belirtmek isterim ki Bulgaristandaki Türkler maalesef nereye gitmek şistediklerini pek bilmiyorlar bu ise Bulgarların yapmış olduğu politika sayesindedir. Dolayısı ile varıp varamadıklarını hiç bir zaman farkına varamayacaklar.

Fes bazı şeyleri doğru tespit etti Kosovalı Arnavutlarla tam yerinde bir örnek verdi ama doğru söylemi bulamadı bunu fırsat bilen bazı bilgisizler işi çığrından çıkarttı ve var olan amaçsızlık sadece bir sidik yarışına dönüştü.

Cinsel yönden tatminsiz olanlar bunun ikamesini forumlarda araması ise işin cabası.
Arda boylu 2008-02-08 21:48:34
Fes, bunu gormen ichin uzun bir inceleme yapman gerek . Nasildi ve ne oldu.

Bu ispatlari chok kolay verebilirim ama basinda degil bana ozel mesage yazdiginda bunun cevabini alirsin. ozamana kadar da chok kalmadi....

Insan oglu degishmeye mahkumdur. Fiziology olarak her 7 senede.Tum hucreler degishir.
Arda Boylu 2008-02-08 21:52:51
fes,
Birazicik ip ucu-Nov jivot-bashtan... sonra... ve devami.
Arda boylu 2008-02-08 21:56:15
Bizim chingelere sorrasan 3 G harfini -gari gizan Girnata der

gari gizana ama bir de girnata bizim amacimiz girnataya dikkat etmek.parayi eve getiren our.
Arda boylu 2008-02-08 22:00:10
Fes, Ak donun ichinde dik duran goyurt tasinin ichinde batirik kashiktir. Ule dimi?

dagdan gelir dashtan gelir meshin buzuklu enishtem gelir.U ni?
Arda boylu 2008-02-08 22:34:13
Buradaki muhabetimiz fes ve nibuyladi senin bu ishe karishman ne gostergisi acaba.Farkindamisin?
4065
Arda boylu 2008-02-08 22:59:04
Tamam burada bu konuda yazanlar shu anda Fes ,Nibu ve biziz.Sen araya girdigin zaman kendini tanidip ayriibir shahis oldugunu belirtmen gerekmezmi?Bu bir. Ikinci kullandigin rumuz da chok yonlendirici zannetmiyon mu.?
3.Durust davranman bu sorulari biriktirebilirdi.Kendine de shahsiyet kazandidrirdi,BOyle boshuna da yazishma yapmaz olurduk.Bunlar hep chocuklara ait olanlardir bizim konumuz-Girnata. Ahbap.
fes 2008-02-08 23:01:37
Valla ben de Arda boy abimizin ne dediğini bazen anlayamıyorum.

Zannedersem onun ihtisaslaşma tyasnospetsiyalizatsiya sorunu var.
Amaninboo 2008-02-08 23:13:55
Arda Boy abimizin ne demek istediğini ben anlıyorum gibi ama bu yeterli değil. Sadece benim anlamamla birşey olmuyor anlatma biçimi biraz daha net olması lazım ve daha kesin amaçlarla daha geniş kitlelere ulaşması gerekir. Ama maalesef onun ne demek istediğini herkez anlayamıyor. Gerçi Fes bile kendisine hak veriyor ama aklı gene de karışık gibi duruyor. Buradaki birbirini anlayamama farkı sadece biraz kibirden ve yetişme ortamının farklılığından ibarettir.
Arda boylu 2008-02-08 23:26:27
"Buradaki birbirini anlayamama farkı sadece biraz kibirden ve yetişme ortamının farklılığından ibarettir."

Bence Nibu dugmeye basti .

Aramizda ciddi konulari ele aligimizda karshimizdakini kimdir diye dushunmeye chaba harcamamaiz gerek . Ondan da buralarda durust olamka comunikasyonu kolaylashtiracaktir.

Bazen cumlelrimizin sonlarini digerlrine birakmamiz zorluk yaratabilir ama hersheyi gun isgina chikaran yalniz bir Yaradandir. Anlyamadiginiz zaman bagishlayin ve sorun.Size bu makam da yazmamin nedeni bana bilgili insanlarla mohabet yapmak zevk vericidir .Bunu da boyle algilayin.Aksi takdirde zaman bosha gider.GGG ishi olur.


herkonuda konushmak ichin insanin kendini o frekansa chekmesi gerekir. bazilari bunu biraz gech yaptiginda jetonda da gecikir.

benim chinli arkadashlarimin jetonlari bazen konuyu degishtirdikten sonra dusher. Ama dusher.onlarlan da muhasebet kolay bir shey degil.....
osman 2008-02-08 23:46:46
...A be Arda boylu abicim gene tuturmusun birlik bilmem ne...bazi kendini bilmez insanlarla bu is olmaz hele hele sanal dunyada...nedeni ise" dalgasiz denizde herkez kaptanlik yapiyor"en azindan yapmak gayretinde...nov jivotta sadece senin fikirlerin degil sizin lideriniz Korkmazinda var ve en agir suclamasida DPS tabanini fasistlikle suclamak...ve buda yetmedi gitti Gidilara sikayat etti ve etmeyede devam ediyor peki bu aptallik degilde ne?kac kere dedim dur konusma aramizda konusalim diye ama adamda bir dik kafa var Stalin gibi valla nal dedimmi nuh demiyor,ne dusunurse dogru zanediyor zavalli simdi birde tutturmus DPSye uye olacakmis...ondan olsa olsa komputur kahramani olur onada o yakisir zaten nasil NEW YORK borsasinda milyarlari falci gibi ceviriyorsa...adamlar daha cocukluk hayallerinden kurtulmamislar hele bazilarida cocuklugunda eksik olani simdi telafuz etmege calismasi-kimisi banker-broker,kimisi avukat,kimisi bilmem ne...Yalan dört nalla gider. Hakikat ise adım adım yurur, fakat yine de vaktinde yetisir...bakalim yalan dolan dusuncelerle nereye ve ne zamanda varacaklar...
osman 2008-02-08 23:51:18
...birde yeter be abicim biktiriyorsun insani Turkcede CH harfi yok sadece C var BUNU INADINA YAPARMIS GIBI YAPMA AYIP GUNAH ...ISTEMIYEREK BIR IKI DEFA OLSA NEYSE AMA SEN BIRAZ ABARTIYORSUN
zorba osmanlar 2008-02-08 23:59:10
Vay vay vay bak sen bak OSMAN TÜRKLERİ 1984 -89 A KADAR NE OLMUŞ BULGARLATIRLAŞTIRMIŞSAK .BAŞÖRTÜLERİNİ ATMIŞSAK DİĞEN TÜRKLÜK İÇİN CAN ATIYOR ŞİMDİ .. NE OLDU ŞİMDİ MODA TÜRKLEŞTİRMEK Mİ OLDU ? ESKİDEN BULGARLAŞTIRMAK ? BUKALEMUN GİBİ İYİ RENK DEĞİŞTİRİYON OSMAN .BU SENİN KANINDA MI VAR ? TÜRK OLDUĞUNA EMİNMİSİN SEN ?
osman 2008-02-09 00:12:37
...Suzy.ben size bin defa beni anlamiyorsunuz dedim ve simdide bunu gosteriyorsunuz...ne oldu forumcaniza kimse girmiyo allem...mari Suzy sen o donemde kac yasindadinda neyi savunuyorsun simdi birde Allahini seversen o yeni actigin sayfayi sil tamamen delilik...sizin orada yaptiginiz cahillikten baska birsey degil...Tarkancoya kendini anlattir emi bazende resimini yapistirda iyice sulandir Gidiyi emi?bekleyin siz doktor olcakta sizin gibilerinle urasacak doktor olan adam vay zavalli kardesciklerim ya...ama siz devam edin orda samataya biz seyredeceyiz nede olsa birazda eglence gerek
zorba osmanlar 2008-02-09 00:27:48
ne O Osman köşeye sıkışınca beni anlamıyorsunuz deyip dur .. neyini anlayalım ***ANLAT BAKALIM ***.

Siz derken kalabalıkmısınız bu bizimle alay edecek olanlar ?
o gıdılar isim değiştirmediki - senin gibileri onların işlerini yaptı .. onlar emir verdi sizde iyi yalaka yaptınız - şimdi de moda türkçülük oyunu - ozaman aklın nerdeydi Osman efendi .. nenelerimizin başörtülerini , geleneklerini köreltirken ?

ardino forumu hakaret edenlerle dolu olmaktansa sakin ve huzurlu olması daha iyidir - orası küfür ve kavga yeri değil !

Az ve öz olsunlar - fakat adam gibi adamlar oraya yazması en doğrusudur .. !
Canı sıkılınca 2008-02-09 00:36:23
Ardino.bg en çok sataçmaya yer arayanların arasında Suzy var acaba diğer "saldırganlar" gittikten sonra neden arkalarından geliyor. Yoksa kendi kendine sataşamıyor mu ,yoksa Genov onu takmıyor mu?
rabia 2008-02-09 00:38:44
suzy ablami boyle yari yolda bırakirsaniz bunlarada katlanmak zorunda kalirsiniz! kendisi yari yolda birakilmayi hic sevmez. soylemedi demeyin
hhaa hhoo hoo.... 2008-02-09 00:50:28
Цитат
Kasim 1 - 16 ~ Aslan


Цитат
Aslan
Siz lider olmak icin dogmu$sunuz. Sozunu dinleten,
dedigini yaptiran birisiniz. Kararli tavirlariniz
cevrenizdekileri etkiliyor. Insanlarin arkada$ olmak
isteyebilicegi birisiniz.
çok hoş bir fal !


Nedense bu liderden ve arkadaştan kaçan kaçana. hhaa hhoo hoo....
Arda Boylu 2008-02-09 01:02:58
Cevaplar.
1 G GG - gari gizan girnata pazarin ust tarafindaki adamin dinyasidir- genish kapsamli bir anlayisha davete etmem bunu da kapsiyordu.

2. Ahbap ta ne var anlayamadim friend deyesdim nasil algilardin.

3 ben turkche yazamiyorum chunku PC ler ish yerinde IT Dden komandali ve ingilizceden bashka bilmiyorlar Bir shey yuklemem ichin onlardan istemem gerek..Bulgarca yazmayi da yalniz el yazisi olarak yappabiliyom . geri ogrenmek vakit istiyor.

4Ardino.bg bazilarinin kafalarina iyice kazinmish yazin kimin nesi kimin fesi olugunuza da insan gibi muhabet yapalim.

5. Ardino.bg diye yazan arkadash kendini tanitsin ozaman benden daha anlamli cevaplar alir ozaman kadar Ucuncu G yin yaninda kalsin.

ben size achikladim ben Bizim DPS nin Liderliginin ve halkimizin Birlik ve Berabeliginin peshindeyim . Ve er ve gech zafer benim olacaktir.Kervan gider it havlar.
Abinizden Selyamlar.

Kibirlenenler de Ahbapi kabul etmiyenlerdir.Bizim ogle zorumuz yoktur.
zorbalar 2008-02-09 01:10:40
rabia 2008-02-09 00:38:44
suzy ablami boyle yari yolda bırakirsaniz bunlarada katlanmak zorunda kalirsiniz! kendisi yari yolda birakilmayi hic sevmez. soylemedi demeyin


Bu yazıyı yine şerefsizin biri yazmış ... kovulan edepsizlerden biri .. kesin kadın olma özentisi var ..
zorba osmanlar 2008-02-09 01:13:16
hhaa hhoo hoo.... 2008-02-09 00:50:28

Nedense bu liderden ve arkadaştan kaçan kaçana. hhaa hhoo hoo....


Ne o osman sevgilini balık tutmaya yolladında - oltaya sen mi takıldın .. zuahahahaha
Amaninboo 2008-02-09 01:27:48
Suzy ardino.bg de yalnızlıktan canın sıkıldı da senle sataşamayan adamıların yanına sataşabilsinler diye kıyak yapmaya mı geldin? Kovulanları "tarumar" ettin şimdi de işlerini katiyetle bitirmeye niyetlisin gibi. Hadi kolay gelsin, ama gerçekten paçavraya döndün.
suzy 2008-02-09 01:34:27
hayırdır kendini çok iyi tarif ediyorsun .. paçavra senin gibisine denir .. milletle uğraşıp dur ..

neden bu sitede sanki ben sadece bugün mü geldim ..
battıkça batıyorsun perperek papazı amaninboo ...
Muzzi 2008-02-09 02:02:09
Arkadaslar kusura bakmayin ama siz ne yapiyorsunuz?
Bu foruma ilk kez giren biri ya ne oluyor burda bu adamlar ne diyor deyip cekip gider..Yada ardino.bg ye bakan..bölüsemedigimiz nedir?,olay dps nin basarisi yada basarisizligi ise baska sekilde ,uslübunca tartisilabilir..ama isi hakarete ,gruplasmaya sürükleyen nedir?
Dps ile ile ilgili herkezin kisisel düsüncesi farkli olabilir,bizimle ayni fikirde olmayan adama her konuda ,her yazdigina muhalefet olmayi gerektirmez..filnci dps yi basarili yada basarisiz buluyor diye ona her konuda muhalefet olmak gereklimidir?filanci dps icin sunu düsünüyor diye o adamin her yazdiklarimiza konu olmasi,yada laf atilmasi mecburiyetmidir?..Ben öyle oldugunu sanmiyorum..

Yada is bunlarin disinda en iyi ben bilirim mi ondanda emin degilim!!..fakat cogu kisinin emin oldugu konu; forumun giderek soyutlasmaya baslamasi ve horoz dövüsüne dönmeye baslamasi..Neyi savundugumuzu ve ne demek istedigimizi bile bilmeden ötekiyle horoz dövüsüne dönmesi..siz bundan hoslaniyorsaniz buyrun devam edin,ama inanin forum anlasilir olmaktan ve cekici olmaktan uzaklasiyor..herkeze sevgiler..
suzy 2008-02-09 02:26:44
muzzi , herzamanki gibi çok doğru ve güzel konuştun .
Ben zaten politik konulara hiç girmedim - ne de DPS hakkında yazı yazdım .. fakat işte sana cevabını bile vermişler .. ne istediklerini... Bana bilmem ne arıyorlarmış . Buyur işte sorunlarını açıklamışlar bile .
Zaten bu saldırılar 1 senedir böyle devam ediyor , ve kimse onlar yüzünden yorum bile yazamaz oldu. ya birilerinin rumuzundan yazıp alaya alırlar . Ben ne yaptıysam kendilerine. Allaha havalle ettim . Fakat benim rumuzumdan yazmalarını da belirtmeliyim ki herkes farketsin kimin ne olduğunu.
Saygılar !
Arda boylu 2008-02-09 05:46:06
Siz Kircaalihaberin radusunu dinlemersiniz yaw. belli.Bu dunyayi okadar ciddiye almayin .Olum yash sormuyor. Heyyyyyy.......................

Ar gelir osman aga ar gelir safiyeme karyola dar gelir.

Shik,shik,shikkkk

Gir atimi bahcheye bagladim Osmani askere yolladim Osman askere gidince 3 gun 3 gece agladim.........

dum dum ..dum......

safiye de kizini ver bana ........
shik shik shik.......


2.Yashamali yar - 2 defa
eskileri boshamali yar 2 defa
yenilerle yashamali yar
eskiyen manitayi boshamali



Kircaalihaberin radusu dunyada number one

Alishimin kashlari...........

bulamadim derdime chare.........

KJhaberin Radusunda Bir DJ eksik esmer olasa daha iyi olur detroittan gonderelim bi tane.................
Arda Boylu 2008-02-09 22:25:18
Bir de mashallahlari var nazar ermesin. Chok ugrashtik.

Bakiyom Gugu arkadahsimiz da gelmish ve tarihchi. Ihtiyacimiz vardi.

E hadi nizaman kirklancaz. gene yazcam admine. Insan haklarina bitsin bu hasretlik.

Nibu gideli bizim hekim de uslandi. Unada nazar digmesin .

Ni demishler domatis domatise baka baka kizarrimish diye.

Bulgarlarda bir soz var varji popa da e mirno seloto.

Turkchesi - Bagla popazi uslansin koy. Bizim koyde oyle mi oldu shinnik.
Perperek Papazı... 2008-02-09 22:44:52
Yeter be aslanım! Senin Arda Boy olmadığın ortada. Burada onun bunun adından yazıp duruyorsun, olmaz öyle. Senin icraatlarını benim zanneden biri durmadan bana sataşıp küfür edip duruyor.
suzy 2008-02-09 23:59:22
Ne o papaz efendi, şaşkın bakkala dönmüşsün?
Yoksa vicdan azabı mı çekiyorsun? Wah, waah...
fes 2008-02-10 00:16:23
Neden vicdan azabı çeksin ki adam?

Aritmetik bile bilmeyenlerin, yüksek matematikle ilgili söz söyleme cüretini göstermelerine, hiç bir şey demese miydi?

Haddini bilmeyenlerin ceddini bilmem ne ederlermiş.
Perperek Papazı... 2008-02-10 00:24:14
Nedir bu iki lafı yan yana koyamayandan çektiğimiz arkadaş ya?
suzy 2008-02-10 00:26:15
suzy 2008-02-09 23:59:22
Ne o papaz efendi, şaşkın bakkala dönmüşsün?
Yoksa vicdan azabı mı çekiyorsun? Wah, waah...



Bunu da ben yazmadım - harbi çok adisiniz ..

kendiniz küfürler yazıp sonra başkalarını üzerine de atıyorsunuz ..

Sizin başka işiniz yokmu be .. nebiçim erkeksiniz !
Sahtekarlıktan başka işiniz yok ..

Allah sizi bildiği gibi yapsın .. çocuk yuvaları ..
Perperek Papazı... 2008-02-10 00:35:01
Aydaaaa mağdem yazmadın ne diye hoplayıp zıplıyorsun,

KIRCAALİ BÖLGE MÜFTÜSÜ ŞABANALİ AHMED: VAKIF MALLARINI GERİ ALMA MÜCADELEMİZ SÜRÜYOR

konusunda da mı sen yazmadın?

Gerçi o konunun yorumlarını daha bugün fark ettim ama bazıların nekadar aptal ve alçak olabileceğini çok iyi gördüm.
fes 2008-02-10 00:38:45
Bir erkeğe "nebiçim erkeksin" diye soru sorulur mu?

"Hapti mincaki naşnoro" demezler mi insana?
fes 2008-02-10 00:44:23
Bak biz de gafil avlandık işte; gerçek Suzy "vijdan" diye yazarken, sahte olanı "vicdan" yazmış.

Anlaşılan birileri bizleri bir güzel işletiyor.
suzy 2008-02-10 00:46:28
papaz tabi ki ben yazadıysam - benim yazımdan yazı yazanları kınarım - bu benim gaet doğal hakkım .. ve yapanın da bu tür aptallıklardan ne zevk aldığını anlamıyorum .. çok salakça davranışlar .. ne elde edecekse ..

nereye ne yazmışım yardım hakkında .. ? öyle bir konu okumadım bile ..
Perperek Papazı... 2008-02-10 01:00:22
Sen hagi suzy sin bakalım gerçek olan mı yoksa sahtesi mi gel bi konuşalım anlaşalım seninle skype ini aç ...
suzy 2008-02-10 01:02:42
Papaz -

Perperek Papazı... 2008-02-10 00:24:14
Nedir bu iki lafı yan yana koyamayandan çektiğimiz arkadaş ya?


Madem sen iftira atan biri değilsin nasıl oluyor da benim yazmdığım yazıya sazan gibi atlıyor ve salakça yazılar yazıyorsun ..

Benimle alıp veremediğiniz ne anlamış değilim ..

Allah da biliyor ki ben yazmıyorum - fakat benim rumuzumdan yazı yazmaya bayılanlar var .. sadece benim rumuzumdan değil - bir senedir burda çoğu kişinin adından yazanlar var ..
ve bu hiç güzel bir davranış değil ..

Bana söylediğiniz tüm kelimeleri sizlere iade ediyom ..

Ve Fes senin o çingenece ettiğin küfürleri sana bırakıyorum - senin de annen kardeşin vardır .. Buyur sende kalsın ..
sizlere çok yakışmış .. yapın edin ..
Belli ki normal hayatınız yok burayı eylence yeri sanıp milletle alay etmekle zaman geçiriyorsunuz ..
Alay ne zeka ister ne de yetenek ..
Devam - Hayırlı eğlenceler ..
suzy 2008-02-10 01:04:55
Perperek Papazı... 2008-02-10 01:00:22
Sen hagi suzy sin bakalım gerçek olan mı yoksa sahtesi mi gel bi konuşalım anlaşalım seninle skype ini aç ...

skaypem açık zaten ..
Perperek Papazı... 2008-02-10 01:11:51
sen beni bul
suzy 2008-02-10 01:13:37
ben seni nasıl bulayım , adresini bilmiyorum ...
Perperek Papazı... 2008-02-10 01:15:07
Perperek_papazi
fes 2008-02-10 01:17:02
Bana "ne biçim erkeksin?" sorusunu soran sen değilsen, benim yazdığım küfür olmayan şaka geçersizdir zaten.

Bize de az buz saldırı yapılmadı, kendimizi savunmak zorunda kaldık.

Gene de, şu ana kadar söylediklerimde eleştiri sınırını aştığımı düşünmüyorum.
suzy 2008-02-10 01:17:13
tamam teşekkürler
fes 2008-02-10 01:56:28
Benim için havalar hoş; tüm bu olanlardan sonra görüşlerimde ve kararlılığımda bir milim bile değişme olmadı.

Bizler türk milletinin fedaileriyiz, Neobiknovenoyu obiknoveno yaparız biz.
Arda Boylu 2008-02-10 05:46:49
Hayvanlar koklana koklana insanlar konusha konusha ...... sevindim......
fes 2008-02-10 16:20:26
Da Vinçi'nin şifresi gibi, herkes karnından konuşmaya başladı burada.

Kaynanasının donunu Çirpan panayırında satan adamdan korkulur valla.

Mümünali Kiriş de kimmiş yav? Mümünali Karagözü biliyoruz da Kirişleri kıranı hiç duymadık.

M.Karagöz büyük artiz tabi; Rodopların Stanislavski'si Filip İmpotetniy Horozski'nin kardancı Marlon Brando'sudur kendisi.
Arda boylu 2008-02-10 17:07:52
Kirishi duymamaniz yashinizdan. Kadriye yenin Tam Number one olduugu zaman. Siz o zaman daha
devlet kalkinma planlarinda bile yoktunuz.

Kirish 40 saniye girnataya soluk veren adamdi.

Soz verikte dugune gelmedi diye gitti adam. o zamanlarda Gircalida erkek sozu degerliydi.ve kendine guvenenin belinde kasaturasi vardi.

vahsi batinin kanunlari burda da gecherliydi.Sonra ne oldu bu millete yimshadi gitti.

Anladim - ichki ve kadin-hersheyi bozan.
Arda boylu 2008-02-10 19:22:48
Kirklandiginizda Ardinonun iskelesinde bir moabet achalim

Gircalida Turkluk ve erkeklik

Inetresan bir konu olacak saniyorum.Zaman erkekligi nasil degishtirdi ve kadin erkek olabilirmi.

Bu sorunun fiziology tarafi degilde etik tarafina bakilmasi konuyu zenginlestirebilirde.

Batak kasabasinin dibindeki Yeni mahle koyunden canim arkadshim S... / kulaklari chinlain/ oyle derdi .
Erkek kadini severim derdi. Tersini sordugumda da gulerdi.
Fes'che 2008-02-10 19:38:43
''adiliğin sınırı yok ... '' x 10
fes 2008-02-10 20:00:06
Sizin ıkınarak söylediklerinizi anlamağa çalışacağıma Muhiyiddini Arabi'bin "Vahdeti vucüt"unu yahutta yahudilerin "Kabala"sını öğrenmeye çalışırım, daha karlı çıkarım.

Sanılarla iş görenler sade zannederler.
Orkun 2008-02-10 20:01:19
Serseriliğe doymadınız mı daha ?
rabia 2008-02-10 20:08:44
Sen doydunmu ki?
Doymadıysan bizim doymamız gerektiğini nerden biliyorsun?Önce sen doyucan sonra biz.
suzy 2008-02-10 21:38:03
rabia 2008-02-10 20:08:44
Sen doydunmu ki?
Doymadıysan bizim doymamız gerektiğini nerden biliyorsun?Önce sen doyucan sonra biz.


rabiyanın adından yazma salak !
fes 2008-02-10 21:48:03
İcrat yapmayıpta laf yaptığımı nereden çıkarıyorsun?

Bilakis, günde neredeyse 14 saat icrat yapmakla meşkulüm.
rabia 2008-02-10 21:58:53
Bu küüde her yırtık dondan senmi çıkvarsın ma abla?
Arda boylu 2008-02-10 22:56:38
Bu ish 24 saatini almazsa kazandigin para haramdir. Agbeyinden bilmish ol. Arada da moabet.

Shakayi da severim .Kendi uyguladigimin Sistemin cigirdamasini dinlemem gibi.


O da zaman alir.
f.67 2008-02-11 01:23:12
Sen boşver şindi maytabı şegayı, cıgırdıyı! Bak seen gara takkeli helecan yapmış gene.Kendisine zarar vermeden bi paytara maytara götür unu.Gidişaatı hiç gidişaat diil bak sora sülemedi deme!İikide seen beem zamanımda duumamış bu gızan, duusadı kendini Goyko Mitiç sancadı bak.Haa bide bu gızana süülede dere boyundan geçeken aazını bi kısım sulan dullasın, hiç çekilmer başka tüllü bak.Ha agacim bak see de zamet olcak emme.
fes 2008-02-11 18:00:08
At izi it izine karıştı gene.

Bazı arkadaşlar sarsak görüşleriyle kendilerine bir kimlik bile yaratamıyorlar.

Bakın, "Goyun" adıyla potkuva treninde hikayesi anlatlan - gırnatacı mı davulcu mu -cingenenin bile bir kimliği varmış. Adam kaynanasının donunu satmış, dönmüş.

Yaaa, işte böyle!
İZMİRLİ 2008-02-11 20:37:28
Oooooooo millet bir-birine girmiş!Biz-bize yeteriz zaten, başkalarına gerek yok.
Arda Boylu 2008-02-11 21:49:33
Mizahi anlamak bilgi ister ,onu depolamak da vakit alir.
İZMİRLİ 2008-02-11 22:11:55
'' Mizahi anlamak bilgi ister ,onu depolamak da vakit alir.''
Yani bu yazılan çizilenden hiç kimse kırılmamış, herkes diğeri ile maytap oynamış, üle mi degerli hemşerim.
Bunlar mizah ise ben de Aziz Nesin'im....

İzmir'den saygılar
Arda boylu 2008-02-11 22:20:38
Degerli ve vazgechilmez hemsherilerim.
Kimseyi kirmamakta 100% control yapmaktayiz . Ama da istemiyerek herkimsenin gonlunu kirdiysak af dilememiz yigitligimizin bir parchasidir.

Burada olamam garibanlari halinden anlamami gostermektedir.

Ve arada da KiHaberin radyosunu dinlemekteyiz.
fes 2008-02-11 22:36:10
Taş yerinde ağırdır diye bir laf var, 1989 da büyük göçten sonra gidenlerde kalanlarda her bakımdan kaybettiler.

Artık ne mizah duygusu kaldı, ne insanlık, ne de saygı.

1989 dan sonra neyi kaybettiğimizin farkında bile değiliz
gul 2008-02-12 18:29:02
haber hariç her bi konuda yorum yapmışsınız.
Gül'üm 2008-02-12 21:27:56