Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ocak 2020
HABERLER
SAHTE MÜFTÜ TÜRKİYE’DE PARA PEŞİNDE

SAHTE MÜFTÜ TÜRKİYE’DE PARA PEŞİNDE

13 Şubat 2008

Kırcaali Haber gazetesinin edindiği bilgiye göre, son zamanlarda kendisini Kırcaali Bölge Müftüsü bildiren Omurtak’lı Orhan Fikret Mustafa Türkiye’de kasaba kasaba dolaşıyor. Belediye başkanları ve müftülerle görüşüp 3 - 5 bin çocuğu sünnet ettireceğini bildirerek çocuk başı 80 YTL talebinde bulunup onları dolandırmış oluyor. Bir de, hiç utanmadan Balıkesir İl Müftüsü Necdet Çetin ve diğer müftü ve belediye başkanları ile boy boy fotograflara çekiliyor.
Bu vesile ile Kırcaali Bölge Müftüsü Şabanali Ahmed Kırcaali Haber gazetesine açıklamada bulundu: “Bu sözü geçen şahıs eski Baş Müftü Fikri Sali’nin damatıdır. Müftülüğümüzle hiç bir bağlantısı yoktur. Bu tür olaylar yurt dışında genel itibarımızı ciddi şekilde zeddelemektedir. Türkiye’deki makamlara bizim ricamız bu tür kişilerin taleplerini sorup soruşturmadan yardım eli uzatmayıp, ziyaretlerini dikkate almamalıdır.”

Not: Haberdeki fotograf Balıkesir İl Müftülüğü internet sitesinden alınmıştır.

Kaynak: Kırcaali Haber



 YORUMLAR


TÜRKİYE Yİ BİLGİLENDİRİN 2008-02-12 13:42:21
Türkiyeyi bilgilendirin ve bu sahtekarı engelleyin.
linke bakın yuh yaa 2008-02-12 13:44:09
http://www.balikesirmuftulugu.gov.tr/cms/
Kırcaali Müftüsü'nden ziyaret 2008-02-12 13:51:00
BURSA (İHA) - Bulgaristan'ın Kırcaali Müftüsü Fikri Mustafa, Bal-Göç İznik Şubesi Başkanı Rıdvan Şahin ile birlikte İznik Belediye Başkanı Kadri Eryılmaz'ı ziyaret etti.
Kırcaali'deki Müslüman Türklerin meselelerini Başkan Eryılmaz'a aktaran Müftü Fikri, Bulgaristan Türklerin özellikle 90'lı yıllarda yaşadığı zorluklara temas etti. Kırcaali Müftüsü Fikri'yi kabulünden duyduğu memnuniyeti ifade eden Başkan Eryılmaz, Bulgaristan Türklerinin geçmiş dönemde yaşadığı acıları ve sıkıntıları bir daha yaşamamasını temenni etti. Eryılmaz ve Fikri, beraberlerindeki heyet ile birlikte ilçenin tarihi ve kültürel yerlerini gezdi. Fikri, restorasyonu tamamlanan ve şu an da çevre düzenlemesi yapılan Eşrefzade Camii'ne hayran kaldı.
Ya bu da ne kardesim 2008-02-12 13:52:49
Kırcaali Müftüsü Mustafa, Bilecik Belediye Başkanı Yağcı'yı Ziyaret Etti
Bulgaristan'ın Kırcaali Müftüsü Fikret Mustafa, Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı'yı ziyaret etti
Fikret Mustafa, ziyarette yaptığı konuşmada, Türkiye'deki bazı belediyelerden bölgede sünnet ettirilecek 5 bin çocuğa yardım yapılması konusunda destek istediklerini söyledi.
Belediye Başkanı Yağcı da, bu organizasyona maddi ve manevi ellerinden gelen her türlü desteği sağlayacaklarını anlatarak, ''Bulgaristan'da yaşayan Türk-Müslüman kardeşlerimize destek olmaktan mutluluk duyarız'' dedi.
Konuşmaların ardından Fikret Mustafa, Belediye Başkanı Yağcı'ya Bulgaristan'dan getirdiği bir tablo hediye etti.
Perperek Papazı... 2008-02-12 17:29:42
Bazı uyanıkların dini istismar konusu yapıp ve yalan söyleyerek para toplamaları harcama konusunda de yalan söyleyeceklerinin teminatıdır.

Bi ara Türkçe bilen Bulgaristanlı kızlar tarafından dolandırılan ucuza eş arayan Türk vatandaşlarının yanına dolandırılan müftülükler valilikler ve sivil toplum kuruluşları eklendikten sonra Bulgaristan göçmenleri olarak büyük itibar kaybına uğrayabiliriz.
Arda boylu 2008-02-12 18:10:52
Nurculardan ogrenmishlerdir. Ver babam ver.
Arda Boylu 2008-02-12 18:12:56
Bu ishin chok kolayi var ve Bulgaristan muftulugunun website achilsin ve elemanlarin bilgileri orda olsun. basit fasulya gibi.
Emir 2008-02-12 21:18:29
Arda boylu 2008-02-12 18:10:52
Nurculardan ogrenmishlerdir. Ver babam ver.

-COK SUKUR KIMSENIN 3-5 MILION DOLARINA IHTIYACIMIZ YOK.NE BU SAYGISIZLIK.NURCULAR SENDNE PARA MI ALDI DA BOYLE KONUSUYON.
EMIR 2008-02-12 22:49:27
SU ANDA NURCULARA AIT HOLDING VE SIRKETLEIN DEYERI 4 MILYAR DOLARI ASMISTIR ALLAHA COK SUKUR.EVET PARA DUNYANIN EN ZNGINLERINDEN GELIYOR DIYEBILIRIZ.
Arda boylu 2008-02-12 23:08:41
Evet verdim ve daha neler istediklerini burada yazayim istersem Emir bey.

FG Hoca kendilerini yuzlerine soyledi Ilk safalarda olanlarda diye ama amlayan yok .Hizmet hizmet ve sonunda political career.

bulgaristanda okullari oldugunu bilmiyorsunuz degil mi?
Bizim turk chocuklarini oralara almalari ichin kach para istediklerini di yazayim.
Nurcular turkiyeyin ve Ataturkun dushmanidir. ben de dinimi seviyorum ama komisionerci istemiyorum.
EMIR 2008-02-12 23:15:32
NE GUZEL BAK YARARLI BIR IS ICIN KULLANMISIN PARANI.E BIZ DE YAPTIRDIK BIR KAC YURT VE OKUL ISLAMA HIZMET EDEN.YALNIZ BURADA BEN SADECE NURCULARI DEYIL BUTUN CEMAATLARI KASDETTIM .YANI CEMAATLARIN PARA SIKINTISI YOK.AMA HOCA EFENDI BAZEN IKAZLARDA BULUNUR YURT OKUL YAPIN DIYE.BUNDA DA KOTU BISEY YOK.
Arda boylu 2008-02-12 23:18:53
Amerikaya ayak basan her turk talebe bu kapana ayak basmishtir.

Bu adamlarin aldiklari tavir daha meyvelerini shimdi vermeye bashliyor. Din uzerinden siyaset , dini siyasetlishtirmek ve turkiye shimdi Amerikadan duble uzaktan komandali, birisi Bildiginiz beyaz saray digeri pensilvaniyada vatan kachaklari ........


Allah korusun........dinimizi ve Turkiyeyi
Arda boylu 2008-02-12 23:22:57
FG hoca belki dunyanin en iyi adami ama onun etrafindaki aligatorler ishi goturen.

v ebunlarin amaci siyaset kariyeri.100%
hizmet dedikleri de dine hizmet degil kendilerine.
ve bu resmen insanlarin en temiz ve en ichten duygulariyla ticaret etmek.


Eger yalnishsam beni ikna edin ve tersini ispat edin. Lyutfen.
fes 2008-02-12 23:23:37
Ulus devleti gerileten, zayıflatan her türlü dincilik fitnedir, melanettir; dolayısıyla islama da aykırıdır.

Yahudilerle, hristiyanlarla haşna fişna içinde olanlar bizden olamazlar.

Ayrıca nurcular da, din kardeşliği görünümü altında kürtçülük yapıyorlar.
Arda boylu 2008-02-12 23:26:07
karshimdaki emir bey olmasa da bile . Allahin bildiginni kuldan saklamamk geregigle yazdim .
emir 2008-02-13 00:24:45
Arda boylu, bulgaristanda 5 bolgenin muftulugu nurcularin su anda.kircaali muftlugu suleymancilarin ikitanesi vahhabilerin.Yani geri donusu yok bu isin.Su anda sadece kayserideki imam hatip liselerinde onlarca pomak ogrenim goruyor.
Varmak istedigim konu sudur ki-bir 10-15 yil sonra artik DPS de islamlasicak.
:))
Ve bugunlerimiz hicranli gunler olarak kalicak insallah hoca efendinin dedigi gibi.
Altay 2008-02-13 01:26:41
Süleymancı, nurcu, ışıkçı, bunların hiçbirinin dinle alakası yok, hepsi birnevi ticarethane. İnsanların dini duygularını sömürüp varlıklarına varlık katıyorlar.
Cemaat liderleri ve önde gelenleri patronlar olur, onların takipçileri ise müşterileri ve çalışanları olur.
Arda Boylu 2008-02-13 01:40:01
Emir bey muftuluklerimizin arasinda hich Allahla direkt irtibat kuran yok desene. hep arada conduktor dedikleri verici ve alicilar.
Anlayamadim gitti.Bizim nurculara yaptigimiz yardimlari hep Allah adina yaptik biznes ichin degil.

Onlara birkach defa Bulgaristanin Turk bolgelerine Turko kullari achilsin diye teklifte bulunduk ama onlar Sifiya fa Drujba okulu ashtilar.her parali okul gibi 1500 dolarlik masrafi normal bir turk karshialyamaz.

Emir bey soracagim soru, bu okullarin amachalari kime hizmettir.?

Nurcular tarikat mi?
Arda Boylu 2008-02-13 01:50:58
" Varmak istedigim konu sudur ki-bir 10-15 yil sonra artik DPS de islamlasicak."


DPS yin islamlashmasi herkesi sevindirir beni de birinci.
Ama islyamiyetin siyasete bilashmasi cevreyi bulandirabilir.
Dinimiz temiz tutmak istersek , Siyaset ve din ayri tutulmasi gerekir. Turkiyedeki bu gunlerde olanlar bu karishikliin belirrtisidir.
Elin 2008-02-13 10:00:32
Sahte doktor, sahte imam duymuştuk ama sahte müftü belki de ilktir.Çünkü müftü bir bölgeyi temsil eder ve sahtesi için çok cesaret ve sağlam sahtakarlık altyapısı ister. Herhalde bu arkadaş sahtekarlıkta çok ama çok uzman ki medya önünde koskoca müftüleri, belediye başkanlarını ve hatta bazı göçmen derneklerini de kandırabiliyor. Bir de şunu sormakta fayda var: Kandırılanların hiç mi suçu yok? Kırcali müftüsünün kim olduğunu bilmeyecek kadar cehalet veya ihmal nasıl izah edilir? Bir telefonla öğrenme imkanları yok mu?
Bulgaristan müslümanlarının intibası bu tip sahtekar şerefsizler yüzünden epey sarsılmış vaziyette.
Arda boylu 2008-02-13 16:55:20
BU oglani Eski muftu Fikri Saliyin damati diyorlar. Onu pedere sormak lyazim. Ne derler eskiler guvey kaynata topragindan olurmush diye.

Hepsinin arka plakasina birer tekme bashka chare yok.
İZMİRLİ 2008-02-13 21:19:44
Siz boş verin sahtelerini gerçek DS ajanları görün!!!
http://news.ibox.bg/material/id_1962244605/fpage_7/#clist
fes 2008-02-13 23:54:28
""Kandırılanların hiç mi suçu yok?"" Diye soruyor Elin arkadaşımız.

Niye suçlu olsunlar ki? İnsanların büyük çoğunluğu olayları üstünkörü ele alır zaten.

Sahte dindarlığı gerçeğinden ayırt edebilmesi için insanlarımız Molier'in eserleriyle mi tanıştı ki?

Türkiye'de edebiyat öğretmenlerinin neredeyse tamamı odun kafalıdır, böyle şeylerden haberleri yoktur.
arkadaş 2008-02-14 12:35:52
arkadaşlar iftira ediyorsunuz o arkadaşımız kesinlikle böyle birşey yapmaz bu büyük bir
iftiradır
arkadaş 2008-02-14 12:37:34
dikat edin cünkü onun bulgaristana yaptıklarını bg devleti fişleme yapıyor inanmıyorum
BURAK 2008-02-14 13:22:49
KİMDEMİŞ BU YALAN HABER YA BU HOCAMIZ BU GÜNE KADAR 4 BİN ÇOCUK SÜNNET ETİRDİ BULGARİSTAN GENELİNDE AYRICA CEŞİTLİ TÖRENLER TERTİP EDİYOR HERZAMAN FAKİRİN YANINADA OLDUNU GÖRDÜK BU HABERİ CIKARAN ARKADAŞ YENİMİ TANIMIŞ HOCA EFENDİYİ
serkan 2008-02-14 13:44:33
sizin her zaman asılsız haber yayınladınızı biliyoruz balıkesir müftülünün sitesinde böyle bir ne yazı nede bir vfotograf var ne yapmak istiyorsun kırcaali haber yöneticileri
Dikkat 2008-02-14 14:06:58
Sahte Müftü Site yorumlarına da el attı......durmadan başka isimlerle yazı yazdırıyor ve olayın yalan olduğunu ispata çalışıyor....Ulan şerefsiz...açık bir şekilde sahtekarlık yapmışsın...Bursa Polisi hakkında soruşturma açmış ve dolandırıcılıktan seni arıyormuş...artık Bulgaristana gelirken kapıda gözaltına alınırsın...Bursada başkasının üzerine aldığın telefon ve başkasının üstüne ikamet ettiğin ev de biliniyor ama polis resmi kayıtları aradığı için tebligat yapmıyor sana....arabanla fazla gezme çizerler.
burak 2008-02-14 14:12:29
kimsin lan sen dikat diye yazıyorsun adını telefonunu ver de arkadasımıza nasıl laf atıyorsun görelim
nereden biliyorsun doru oldunuı şerefsiz
Mevlana 2008-02-14 14:16:38
Ulan serefsiz orhan artik birak bu sahtekarliklarida adam ol senide kayin pederin Fikrininde gelmisinizi gecmisinizi.............................Muslumanlarin itibarini zedelemeye, ne hakkiniz var utanmazlar.
Dikkat 2 2008-02-14 14:30:50
Editör !!! şu sahte müftünün adamlarının yorumlarını lütfen silermisin...sahtekarlara öyle olmadıklarını ispat hakkı tanımamak lazım.Hırsızlarla aynı yeri paylaşmayalım. Çoluğun çcuğun yetimin tetemiz paralarını sahtekarlıkla ele geçirip, altlarına mercedes çeken adamlar başımıza müslüman kesiliyor.Bursanın hangi mahallesindeydin sahte müftü....?
f.67 2008-02-14 15:15:51
Adamın tatlı para getiren kaynağını kurutmaya çalışırsanız ''talebeleride'' çıkıp böyle sizlere ağzına geleni okur!
Diyelim ki bu adamı durdurdunuz: bu sahtekar acaba tekmidir veya onun gibi irili ufaklı yüzlerce ''din adamı'' aramızda mı dolaşıyor?
Bu konuda Kırcaali Bölge Müftülüğünün tutumu nedir acaba?Herhangi bir gişimde bulunuldumu yoksa her ne pahasına olursa olsun ''cemaatler'' arası hoşgörümü sergiliyorlar?
Araştırmacı 2008-02-14 15:29:38
Arkadaşlar aldığım bilgiye göre Kırcaali Müftüsü Şabanali Ahmet konuyu Bulgaristan Başmüftülüğü aracılı ile Türkiye Cumhuriyeti yetkililerine bildirmiştir. Malesef burada bazı kişiler Kırcaali Heberi suçluyor niye böyle bişey yazdı diye. Ne yapmalı dı ki olayı saklayıp bu kişinin insanları dolandırmaya devam etmesini mi sağlasın. Bu haber dün Bulgaristanın en büyük gazetesi Trud ta da yer almiştir.
f.67 2008-02-14 15:48:16
@Araştırmacı
''...kircaali muftlugu suleymancilarin...''

Bu konudada aldığınız bi bilgi varmı acaba?
Arda Boylu 2008-02-14 23:44:24
Ben size bishey diyem mi.
Nurcu suleymanci bilmemde . bizim muftullukler bizim hareketin Bize de bu yakishir.
semi=basir 2008-02-15 03:12:08
Sahtekarı taniyorum ,kayinpederinin elinden su içmiş.Bu zararli mahlukatin caresine bakilir elbette.Ulan orhan kendine gel alirsam seni elime kimse kurtaramaz,kendine gel ulan.şerefsiz ,haysiyetsiz ,utanmaz.
emir 2008-02-15 13:37:23
Biraz suc ta bizim muftulukte var.Bulgarcanin yaninda turkce web sit ede yapilmali.
macbur rahman 2008-02-28 16:27:12
bu arkadaş büyük ihtimalle ondan öncekileri örnek olarak almıştır... aliş, karamolla r. osman - gibileriii
( ekmek parası )
mümin 2008-02-29 18:25:50
Bu şerefsiz bir sahtekârlık yapar, iki sahtekârlık yapar üçüncüye alır nasibini. Nasıl da benzemiş sevgili kayınpederine. Bu tiplerin yüzlerine bevletsen yağmur yağıyor sanarlar. Yani asla utanmazlar, haya etmezler çünkü böyle bir duyguları yoktur. Bunlar şeytanın uzmanlaşmış elemanları. Velhasıl Bulgaristan Müslümanları tarihte böyle virüslerden hep çekegelmiştir. Ama biz diyoruz ki, yalancının mumu yatsıya kadar yanar. Ondan sonra kopar dananın kuyruğu. Adapazarı müftülüğü çalışanları da oldukça saf olacaklar ki, bir küçük araştırma yapmaktan gafil avlanmışlar. Tabi onlar bunu iyi niyetlerinden dolayı yapmamışlardır. Fakat herşeye rağmen günümüz dünyasında müslümanın uyanık olması gerekir. Nitekim hızla küreselleşen dünyada her türlü olaylar sayılı dakikalar içerisinde gelişebiliyor. Evet tedbiri elden bırakmamak gerek. Bu Orhan denen dangalağı Allah ıslah etsin. Ne kadar da zavallıymış...
ahmet ramazan 2008-03-05 10:38:59
Değerli hemşehrilerim bu sözde müftü bir boşluğu dolduruyor farkında değilmisiniz bulgaristan daki müslümanlarla türkiyedekiler arasında bir kopuklukbir aymaz mevcut bu vatandaşta bunu fırsat bilmiş ve yanlışta olsa iyi iş başarmış Lütfen bunu gerçek görevliler yapsın Bulgaristanda her şeyi milliyetçilik esaslarına göre yapmaya çalışılıyor türkler -bulgarlar -pomaklar-romenler gibi yanlış yanlış
Hepsi bulgaristan vatandaşı ama din altında bileşme yapılırsa daha başarılı olunacağı kanaatındayım tabi ilk önce islamı öğretmemiz gerekecek oradaki vatandaşlara islamı hurafelerden arındırarak öğretmemiz gerek.
selam ve dua ile
NE OLUCAK ŞİMDİ BU ÇOCUĞUN HAL 2008-03-05 17:45:11
NE OLUCAK ŞİMDİ BU ÇACUĞUN HALİ DOLANDIRILANLAR SUSACAKMI BU KONUDA ABLASININ BİR FİKRİ VARMI ACABA HERŞEYİ BİLİRDİYA
DERS OLSA 2008-03-10 17:03:56
BUNUN NİNESİ VAR BİDE YALANCI HACI
ali ihsan 2008-03-12 13:04:58
internette bikaç gazetede haberin çıkması yeterli olmadı sanırım bu sahte müftü vatandaş eylemlerine tam gaz devam ediyor.
POWER OF THE SALIFLER 2008-03-13 02:45:31
Fethullah gülen cemaati tehlikeli boyutlarda büyüdü alenen Atatürk ve Türklük düşmanlığı yapıyorlar.
Türk eğitim sisteminide baltaladı .
Bunların bi de örnek aldığı liderleri var

Hilkat-ül Garibe-i Kürt sait. adamlar resmen kürtçülük yapıyorlar .
Bulgaristanda yaşadığım köyde bile bu adamın gazetesi zamanın satıcıları abone aramak için dolaşıyor.
Sadece bulgaristan olsa iyi orta asyada afrikada korkunç paralar kazanıyorlar.
Peki bu paralar nereye gidiyor!
Dinler kardeşliği adı altında amerikan emperyalistlere cemaatlere Türklüğün düşmanı olan herşeye yatırılıyor bu paralar.

Bulgaristan Türkleri Zaman gazetesine ve fethullaha nurculara ait olan hiç bir şeye prim vermemelidir.
Yılan gibi bu nurcular.
Kardeşiniz 2012-06-01 15:43:01
Allah için iyi olan bir çabaya destek verin, köstek olmayın, Cemaatin düşmanı koministler, sizde koministlerin kültüründen etkilenerek kendi kanınızdan, kendi canınızdan olan Müslüman Türk kardeşlerinizin yaptıkları işlere köstek olmayın, hayırlı işleri baltalamayın. Şucu bucu demeyim, kendi geleceğiniz için hayırlı işlere destek olun. Yada yapabiliyorsanız daha iyisini siz yapın, ama ne olur karalamayın. Koministleri eleştireceğinize, Müslüman Türklere yapılan zülmü eleştireceğinize kardeş kardeşe düşmeyin.
...MÜSLÜMAN TÜRK... 2012-06-01 15:43:53
Allah için iyi olan bir çabaya destek verin, köstek olmayın, Cemaatin düşmanı koministler, sizde koministlerin kültüründen etkilenerek kendi kanınızdan, kendi canınızdan olan Müslüman Türk kardeşlerinizin yaptıkları işlere köstek olmayın, hayırlı işleri baltalamayın. Şucu bucu demeyim, kendi geleceğiniz için hayırlı işlere destek olun. Yada yapabiliyorsanız daha iyisini siz yapın, ama ne olur karalamayın. Koministleri eleştireceğinize, Müslüman Türklere yapılan zülmü eleştireceğinize kardeş kardeşe düşmeyin.
anife 2012-09-19 11:03:33
bu orhan serefsizini cok iyi taniyorum,gecte olsa yorumumu yazmak istiyorum.bu evliyken karisini kucuk cocugunu evde birakip bana asiliyodu arkadaslar.evli oldugunu soylemedi gorusuyoduk,cok cirkin sozler kulaniyo.nasilsa arkadasim bana evli oldugunu soyledi ve bunu yalanladi bana bende bidaha gorusmedim.evlendim zaten.benden sonra karagozler koyunden tam bir orospu bulmus bilginar bilalova diye.onunla yasamaya basliyo.iki cocugu var karisi bunu terkedip baba evine geri donmus.simdide ihh dan para topluyo
saban 2012-09-19 11:14:01
adresini vermek istiyorum bu utanmazin bulup cezasini versinler-bursa osmangazi belediyesine bagli,firat caddesi,firatlar apartmani no 52 daire 10
suleyman 2012-09-19 12:03:50
hayirli is yapana sozumuz yok ama
bu sahis icin duyduklarim varya oyle boyle degil.kendini hoca,muftu,imam hatip okulunu bitirdiyini soyluyo,falan is yerinde mudurum gibi yalanlar uydurandan baska biri degil.ben virbitsadanim.gelinde siz gorun almis orospu olan orospuyu takmis koluna geziyo.is adamlarina sekreteri olarak tanitiyomus.bunlari yazmamin nedeni size bilgi vermem.nasil biri oldugunu ogrenin.durmadan buyuk harcamalar yapar,turkiyeden bulur ikitane saf insan yok ben sunnet yapicam yok ben falan koyun camisini yaptiricam diyerek paralari toplar.cami veya sunnete 1000 bile gitmezken bu sahtekarin 6000-7000 lv toplandigi gorunuyo.kendini surekli savunur ben hayir yaparim diyo bize.hayir sahtekar orhan sen bu insanlari aptal yerine koyup paralarini somurtensin.goruyoruz seni ve malesef tek istediyim bunlarin cezasini cekmen.sahtekar pezevenk.utan ve bir bak neler yaptigina serefsiz.
.
arkadas 2012-09-19 12:25:25
bana bak kardesiniz yorumunu yazan sahis sen o pezevenk orhandan baskasi degilsin.senin kendini savunucak yerin yok.ne bu lan senden cektiyimiz.seni alninin ortasindan vursalarda kurtulsa bu dunyadan bir pislik.yaz bana o orospuyla kaldigin adresi gelmezsem serefsizim lan.sana adam gibi dayak atan olmamis,ben yaparim allah icin.bekliyorum burdaki adresini,yaz lan
sen hey kardesiniz deyen sahis 2012-09-19 12:58:11
sen harbiden konusma nasil yapildigini bilmiyosun sen su karagozlerden orhansin fikretin oglu.sen nasil birisi oldun orospuyla takilirken namusunu serefinide mi kaybettin.sen nenenin kefenlik paralarini alipta araba almissin.koyundeki insanlar neler anlatiyolar senin icin kafami tuttum.babanda bir zamanlar annan olunce orospu almis,sende mi babani ornek aldin?
yucel 2012-09-23 13:37:37
bu orhan deli belli bir kafasinda bozukluk oldugu.balik daha bastan kokarmis,bosuna mi duyduk seni kayin peder hic istememis.kim ister senin gibi tirlatik birini?bulmusun kendine iste baban gibi orospu yasiyomusun,o zaman 2 cocuk niye yaptin?yazik cok yazik...