Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ocak 2020
HABERLER
ATAKA’NIN KIRCAALİ YÖNETİMİNDE DEVRİM YAPILDI

ATAKA’NIN KIRCAALİ YÖNETİMİNDE DEVRİM YAPILDI

13 Şubat 2008

Hafta sonu Kırcaali’de düzenlenen Ataka partisinin İl konferansında alınan karar ile partinin İl başkanı olan Kameliya Kolçeva partiden atıldığı belirtildi. Ataka’nın başkan yardımcısı Pavel Şopov, milletvekili Georgi Dimitrov’un katıldığı konferansta geçici başkan olarak şu ama kadar partinin kasadarlığını yapan Stela Karakirkova seçildi. Kolçeva’nın partiden ayrılması ile yaklaşık onbeş üye de Ataka’dan istifa ettiklerini açıkladılar.
Kırcaali’de Kolçeva ile seçilmiş olan üç belediye meclis üyelerinin de istifaları istendi, ancak basına yaptıkları açıklamalarında yerel meclisten çıkmayacaklarını beyan ettiler. Konu ile ilgili yerel basına açıklama yapan Ataka partisi eski İl başkanı Kamelia Kolçeva kendi adresinde çeşitli söylemler yapıldığını açıkladı. Bunlar arasında bazı parti yöneticileri kendisi için şehrin en büyük hayat kadınlarından biri olduğunu, bazı HÖH yöneticileri ile ilişkiye girdiğini, BSP Kırcaali İl Başkanı Milko Bagdasarov’dan para aldığı, BSP meclis üyesi Nazmi Mümün ile aşk yaşadığı ve kendisine ait olan inşaat firmasının Kırcaali bölgesinde cami minareleri yaptırdığı yer alıyor. Kamelia Kolçeva bu söylenenlerin doğru olmadığını belirtirken, bunları öne süren kişileri mahkemeye vereceyini söyledi. Kolçeva kendisinin partiden ayrılmasından sonra son seçimlerde alınan 5 bin oyun gelecek seçimlerde bine ineceğini belirtti.

Kaynak: Kırcaali Haber



 YORUMLAR


Santa Barbara 2008-02-12 17:17:59
"bazı HÖH yöneticileri ile ilişkiye girdiğini, BSP Kırcaali İl Başkanı Milko Bagdasarov’dan para aldığı, BSP meclis üyesi Nazmi Mümün ile aşk yaşadığı"

Yahu Gırcalı duurdan Santa Barbara gibi bi yer olmuş beya.
Arda Boylu 2008-02-12 18:06:38
Osman nyapchaz shinnik.GGG .........

Ben dedim saa bu sihin ichinde ish vaa deye ama kim dinnecek.

Sen hep adamlar ish ash peshin dediye uyutuordun bizi. Ni oldu ?Bide"k" varmish ashin ichinde.

Eskimolarar sorarsan bir balik ye bozuk ye degil diyorlar..Az bozuk balik yokmush.Onlarda bu ishin ustasi oldugu ichin inanmak gerek.Panimaesh?
osman 2008-02-12 21:26:27
...Ne var yav?...olur oyle "seyler"...dunyanin her yerinde oluyor "alis-verisler"...Coskoca USA Prezidenti/azeriler gibi yazdim beyahu/Clinton bile neler yapmadi olur abi boyle ufak defek isler hic sasma...daha derine"girseler daha neler cikar kim?...ZAMANLAR DEGISTI ABI FARKINDAMISIN?...yoksa senin kulaginda hep o girnata seslerimi "cinliyor"?
Emir 2008-02-12 21:26:34
Bu kadini bi kere fena dovmustuk,yazik olmus baksaniza o da bizdenmis.
Arda boylu 2008-02-12 21:56:41
Osman bu adami " tova onova sas zabradkite"yaparken Ataturkle mukayese ediyorsun

sonra "elalemin eteginle tova onova yaparken "de Clinton chikardin.

Bu Girmizi Nazmiye "dur aga- yeter ayip" demen ichin ne yapmasi lyazim daha.

Demek herkes ash peshinde degil gene Bulgaristanda gordugun gibi .degishen chok shey yok- girnata seside aynisi yalniz markalri bashka kimi A kimi .Insanlar gibi.
f.67 2008-02-12 23:22:54
"bazı HÖH yöneticileri ile ilişkiye girdiğini, BSP Kırcaali İl Başkanı Milko Bagdasarov’dan para aldığı, BSP meclis üyesi Nazmi Mümün ile aşk yaşadığı"

Biz Gırcalı gırnatacıları Garı Gızanı Gırnatalan beslemek bilvarız emme, eski türküleri yenilemek bilmaarız.Bakın bu Garı ne güzel türkü çırvarı:
İllede türk olsun, ister çamurdan olsun...
Hemde dediklerinin arkasındada durvarı.Hep türklerle şey etmiş ne deeledi ha- arkadaşlık etmiş baksaza,hemde hiç boyasına bakmamış bile...
... illede türk olsun ister...
Atakacı olsunda bülesi olsun
osman 2008-02-13 16:53:35
...Yav cokta kiskancsin be agacim adamin ozel hayatina kim karisabilirki?...e cani oyle istemis oyle yapmis bu konuyu lokum gibi uzatmakta ne yarar varki?...
Arda boylu 2008-02-13 17:07:35
Osman Kirmizi agan gibi Bu adamlar Kircali belediyesinin yoneticileridir ve bu adam da orada komisyon bashkanidir.

Bunlarin siyaset alanindaki ilishkileri topluma achiktir.Bashka partynin yoneticileriyle ortalama 6 inchten yakin ilishkide olsalarda bile.

Ponimaesh uzatanlar bizler degiliz uzatanlar uzatmishlar zaten.

GGG-
Kj Haberin radusundaki turku gibi -"safiyede kariyolaya dar gelir........
osman 2008-02-13 17:22:14
...Yav agacim sen cok uzaklardasin,bazi isleri anlaman icin burda olmalisin...herseyi simdi acik acik anlatamam...bende emin ol sirf inat icin birtane Atakali yakaladim nasilda olsa bekariz...ne yapsinlar K harfine cok duskunler...sen yinede Kj-radyosunu dinlemege devam et belkide belli olmaz...kocek havasida "cikar"Gabadan...

ah, agacim ah, gurbetlik kolay degil anliyorum seni...giden pisman kalan pisman;oldu birkere basa yazikmis deyip kalbimize "soguk su sepeceyiz"naapak gurban...kader...
Arda boylu 2008-02-13 19:53:06
Gideli chok da olsa hich pishman degilim . Buradada yapabildiklerimizi Bulgaristanda ya da Turkiyede yapamazdik.

Shimdi Atakalilari ablukaya almaya bashladiniz desene. E kolay gelsin ne diyelim.Atakyin malzemeleri de mashallahi var dag gibi. bazi manevralar kisitli olabilir fazla beygir gucu istiyebilirler.E ne diyelim her ishin bir riski varmish.

Sabirli dervish muradina ermish. Ama dervish kim?
Dervis 2008-02-13 20:22:46
Bu Atakali kadini zamaninda Roko bizlere satiyordu. Ben kendisini bir kez almistim 100 dolara. Ama sonra pisman oldum. Cunki onda pek is yokmus. E simdi de Nazmiler seyapiyormus. Afiyet olsun.
Bu arada soylemlere gore Volen Siderovun anasinin bir Turk irzina gecmis ve Volen dogumus. Yani kendisi Turk sayilir.
Muzzi 2008-02-13 21:44:29
Bisey dikkatten kaciyor gibi geliyor..Atakanin kiracaali baskanligina partinin kasiyeri geciyor....Dünyada olmuyacak sey yok gibi yav..Gelsin kasiyer kircaali baskanligina gecsin ..vay atakanin haline,bitmisler iyice..
Arda Boylu 2008-02-13 22:01:44
Vay vay shimdi bu kadina yalniz bir kitab yazmak kaldi desene.Monica Lewiinsky gibi.
fes 2008-02-13 23:13:32
Bence o kadın fazla suçlanmamalı; çünkü o iş başka, öbürü iş banbaşka.

Cinselliğini yaşamasın mı kadın şimdi?

Ayrıca şunu da biliyoruz ki, her bulgar kadınının kafasında mutlaka bir türk fantazisi vardır.

Hitler ne demişti? " ben almanların apış aralarını da özgür kılacağım" demişti.
sevked 2008-02-14 11:21:57
Amama ATAKA senin gibi düşünme va fes kaadaş,
admlaaa türkler s......yi suç sayeler.
f.67 2008-02-14 15:22:49
Yahu türkleri seviyor diye kadıncağzı yerden yere vurdunuz! Bu sizin yaptığınızı atakalılar bile yapmaz!
Keşke bütün atakalılar türklere bu kadın kadar hoşgörülü olsalar.
Arda boylu 2008-02-14 23:48:01
Bizim turklerin zaten cezasi hep ye mastikadan ya kadindan bak yalnizca kadin ne yapmish ya.....