Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Ocak 2020
HABERLER
PAPAZ BOYAN SARIEV OKULLARDA MECBURİ OLARAK ORTODOKS DİNİ OKUTULMASINI İSTİYOR

PAPAZ BOYAN SARIEV OKULLARDA MECBURİ OLARAK ORTODOKS DİNİ OKUTULMASINI İSTİYOR

22 Şubat 2008

Bu gün Filibe şehrinde düzenlenen din eğitimi isimli konferansa katılan Kırcaali’den eskiden müslüman olan papaz Boyan Sarıev son zamanlarda tartışılan okullarda din öğrenimi ile ilgili yaptığı açıklamasında din derslerinin mecburi olmasını ve sadece ortodoks dini okutulmasını istedi.
Sarıev’e göre din dersleri seçmeli olursa Rodop dağlarındaki yüzbinlerce kişi müslümanlaşacak.
Boyan Sarıev Okullarda sadece hıristiyanlik dini okutulmasını, diğer dinlere ise kendi ibadet yerlerinde öğretilm verilmesini tavsiye etti.

Kaynak: Kırcaali Haber



 YORUMLAR


OHA (Ortodoks Haber Ajansı) 2008-02-21 21:47:15
Eskiden müslüman olan papaz Boyan Sarıev Ortodoks Hristiyan dinine mensup bulgaristan vatandaşlarının zorunlu olarak sünnet ettirilmesi gerektiğini savundu.Papaz Sarıev in açıklamasına göre Bulgar Ortodoks Kilisesi bu adımı gerçekleştirmezse Rodop dağlarında yaşayan yüzbinlerce hristiyan sünnet olabilmek için müslüman olmayı seçecektir.
Perperek Papazı der ki... 2008-02-21 22:06:49
Bu adamın amacı yeni bir sürtüşme ortamını yaratmaktır son 130 yılda meydana gelen bütün sürtüşmelerden genelde Türk ve Müslümanların kaybettiği görüldüğü için gene buna benzer bir ortamı yaratmaya çalışılmaktadır yada böyle bir ortam özlemi güdülmektedir. Sünnetli papaz bu şer odaklarının sözünü dile getirme görevi üstlenmiştir.
Muzzi 2008-02-21 23:58:26
Saci uzun akli kisa diye bu adam icin söylenmis herhalde..Cünkü bayanalara uymuyor bu sözler ,anca bu mastikaciya uyar..Dini lideri bu mastikaci olan bi ulusun basina neler gelmez..Bulgarlarlar iyice cildirmislar..
Arda ŞENTÜRK 2008-02-22 11:35:25
Bu adam eski rejimin en azılı türk ve pomak düşmanı,polis olarak çalıştığı dönemde çocuklarını sünet ettiren türkleri döven kendisidir.Rodoplarda bulgar dediği insanlar müslüman pomak kardeşlerimizdir,dinine bağlı insanlardır,onun gibi hainler,pomakların temsilcisi olamaz.Onu şidetle kınıyorum.
Perperek Papazı der ki... 2008-02-22 12:48:46
http://www.dnes.bg/article.php?cat=58&id=47925

Bu haberin konusu olan raporu burada görmek isteriz.
mümin 2008-02-22 15:07:14
Kendine hayrı olmayan bir adamdan akıl almak abestir. Satılmış, aslını inkar etmiş birisinin kalkıp ahkam kesmeye çalışması büyük bir saçmalıktır. Bu şahsın bu güne dek niye faydası olmuş ki......
İZMİRLİ 2008-02-24 11:39:26
http://www.dnes.bg/article.php?cat=58&id=47925

Bu haberle ilgili, seçilen fotografı yorumlayabilecek arkadaş var mı?
Snimka bulfoto (Снимка: Булфото)
Perperek Papazı der ki... 2008-02-24 14:48:52
Resim bu haber için özellikle çekilmemiş sadece resim olsun diye bir "tırjestvo" dan çekilmiş bir resmin parçası kullanılmış ve bir özelliği yoktur.
İbrahim Baltalı / Gümülcine 2008-02-26 20:51:53
Çok ilginç bir olay. Eskiden Batı Trakya'nın bir köyünde de bir papaz minareye çıkmış ezan okumak istemişti. tabii ki sonraki gün akıl hastanesine gönderdiler. Bu gibileri bence akıl hastanesine göndermek gerekir; tabii ki kabul ederseler!!!

Hem sonra bu adam bana göre zaten Müslüman değildi ki Hıristiyan olsun, hem de papaz olsun!!! Bunlar İslâmiyeti ve Türklüğü aşağılamak için yaratılan tehliklei oyunlardır. kendi milletine faydası dokunmayan bir insandan Bulgarlar ne bekleyebilir? O sadece kullanılmaktadır!!! Bu kişi sıkıştığı zaman yine kendi dinine döner. Ancak bu tür insanları önce Bulgarlar affetmeyecektir!!!