Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Şubat 2020
HABERLER
ARDİNO BELEDİYE MECLİSİNİN İLK TOPLANTISI DÜZENLENDİ

ARDİNO BELEDİYE MECLİSİNİN İLK TOPLANTISI DÜZENLENDİ

07 Mart 2008

Kırcaali Valisi Angel Kocamanov tarafından toplanan Ardino belediye meclisinin ilk oturumu seçimlerden yaklaşık 5 ay sonra yapıldı. Sebebi de rakip parti olan ve eski bakan Mehmet Dikme'nin belediye başkan adayı olduğu “Yeni Zaman” partisi tarafından seçimlerin iptali istemiydi. Yargı sürecinin sonuna gelindiğinde seçimlerin yasal olduğu anlaşılmış ve yeni meclis ilk oturumunu duzenlemiş oldu.
Meclis üyeleri Ardino eski belediye başkanı Aydın Serkanı meclis başkanı seçti.
HÖH meclis üyelerinin yaptıkları açıklamalarında yeni seçilmiş olan Belediye başkanı Resmi Murad’ın başarılı bir yönetici olacağının göstergesi olarak son aylarda yaklaşık 5milyon levalık projelerin hayata geçirilmesi gösterildi.

Kaynak: Kırcaali Haber



 YORUMLAR


DPSli 2008-03-06 22:39:31
Gyonsurat.......ve da jivee dalaverata .
Ardinoyu Ayirdi Beyrut gibi.
ozardinolu 2008-03-06 23:36:58
''HÖH meclis üyelerinin yaptıkları açıklamalarında yeni seçilmiş olan Belediye başkanı Resmi Murad’ın başarılı bir yönetici olacağının göstergesi olarak son aylarda yaklaşık 5milyon levalık projelerin hayata geçirilmesi gösterildi.''

Sadece yeni seçilmis Belediye Baskanı Resmi Murad in mi basarili olmasi ongoruluyor, yoksa onun basarisinda Kasim Aga ninda büyük bir payi olacakmı?
Arda boylu 2008-03-06 23:43:48
Kasim aga kimdi beya.?
DPS olmazsa olmaz .Bunu artik Amerikalilar da anladilar. Bakiyom selyam gondermishler . Shimdi sira Bulgaristana mi geldi acaba?
Ardinoda olanlar bizim eskilerin demesi gibi "eshek suya yalniz salinmaz."
Sen al Memeti bakan yap sonra bekle sudan gelsin.
Olcak ish mi?
Kenan ÖZGÜR 2008-03-07 09:08:37
İlk toplantısını yapan Eğridere Belediye Meclisine başarılar diliyorum. Eğridere’nin genç Belediye Başkanı sayın Resmi MURAD’ı da tekrar tebrik ediyor, görevinde başarılar diliyorum. Eğridere’de ve bütün Bulgaristan’da yaşayan Türk kardeşlerimizin birlik ve beraberliklerini koruyup güçlendirmelerini diliyorum.

Saygılarımla,

Kenan ÖZGÜR
İzmir BAL-GÖÇ Derneği
Genel Başkan Yardımcısı
Basın ve Yayın Sorumlusu
emir 2008-03-07 21:30:00
Breh,breh,breh...,kircaalihaber'de de hep buyuk adamlar yazmaya baslamis...Kimileri milioner,kimileri bakan mi neyyyy...
Pek bi mahsun hissteim kendimi aranizda...
Arda boylu 2008-03-07 22:02:33
Emir kimden bahsediyon, oglum?
GOCAMACIR 2008-03-07 22:15:16
SECILMISLERIN ARKASINDA OLALIM ARKADAŞLAR NEDE OLSA ODA BIZIM KANIMIZDAN YANLIŞ YAPMAYALIM ARTIK BIRAZ MILIYETCILIK TURKCULUK OLSUN ICIMIZDE YA BOŞVERIN ARTIK FESATLIGI AYRIMCILIGI GUN ARTIK BIRLIK GUNUDUR BE YAHU
Arda boylu 2008-03-07 23:19:56
Gocaman orayiz zati , nere olalim baska.Birlik Beraberlik i tvae.Nali taka?