Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Şubat 2020
HABERLER
İSKEÇE’DE YAŞAYAN RAMADAN DUBAN’IN “HATİM” ADLI KİTABI YAYINLANDI

İSKEÇE’DE YAŞAYAN RAMADAN DUBAN’IN “HATİM” ADLI KİTABI YAYINLANDI

14 Mart 2008

Batı Trakya Türkleri yeni bir kitaba daha kavuştu. Son yıllarda artan kitaplaşma hareketi bu yıl da devam etti. İskeçe’de yaşayan Ramadan Duban, İskeçe köylerinde düzenlenen “hatim” törenlerini bir kitap haline getirdi. Kitap daha çok görsel nitelikte. 113 sayfadan oluşan kitapta İskeçe’ye bağlı köylerdeki “hatim” törenlerinin yanısıra köylerin kısa tarihçelerini de bulmak mümkün. Karton kapaklı mükemmel bir baskı. Kitabın yakında tanıtımının yapılması beklenmektedir.

Ramadan Duban İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik-Matematik Bölümü mezunu olup İskeçe Türk Birliği başkanlığı görevinde bulunmuştur.

Kaynak: İbrahim BALTALI - Gümülcine



 YORUMLAR


Arda Boylu 2008-03-13 22:37:22
Darisi bizim bashimiza.Ak yelle beraber gelir ishallah.
Arda boylu 2008-03-13 22:46:27
Bu web sitesinde yer alan o kadar Zamanin yipratamadigi Degerli Turklerin resimleri var. En ustte de sheytan gibi bu Turk dushmanin resmi ne ariyor acaba.?

Makasi getirin.........acele.......
Perperek Papazı der ki... 2008-03-14 13:46:24
Yahu şu bizim BALGÖÇ İZMİR militanları nereye kayboldu gören duyan varmı?
Arda boylu 2008-03-14 18:13:40
Sheytani gozlerden tutmak iyi olmush.
Sag olun
Perperek Papazı der ki... 2008-03-14 18:45:43
Hadi AKP ye geçmiş olsun...
Efkar 2008-03-14 19:48:19
Asıl Türkiye'ye geçmiş olsun.Koskoca ülke bir kaç kendini bilmezin elinde oyuncak gibi bir sağa bir sola savruluyor.Utanıyorum artık böyle savcıların olduğu bir ülkede yaşamaktan.Her iki kişiden biri bu partiye oy vermiş üstelik.O zaman milletin yarısını da sürün gücünüz yeterse. Ak Parti kapatılsa bile aynı partinin devamı %80'le gelir inşallah.
fes 2008-03-14 22:19:46
Nazi partisi gibi yüzde yüz gelin anasını satayım; yedmedi, birde islami SS kuruverirsiniz, olup biter.

Bizim gibi avrupayi görünümlü zevatı da temerküz kamlarına tıkıp, bir bir idam ediverisiniz, ne olacak.

O böyle savcıdan utanırmış. Molla kılıklı milli eğtim bakanının densizliklerinden utanmaz, ama görevini yapan savcıdan yüzü kızarır.

Harika! İstanbulun yüzde sekseni kaçak binalardan oluşmuyor mu zaten? Hukukun dışında iş görmek, alışkanlığın ötesinde, bir kültür olmuş artık.
Perperek Papazı der ki... 2008-03-14 22:30:11
AKP Anayasal bir parti ve düzeni sağlamlaştırma yerine yıkma niyetlisi değil ise korkacağı bir şey olmasa gerek ama eyvah dediklerine göre...
osman 2008-03-14 23:16:29
...Kapatsalarda kapatmasalarda,degisen ne olacakki?...yine bir baska isimle devam edecekler...asil degisecek olan Turkiyemizde sozde Ataturkcu sahtekarlari"kapatmak"bak ondan sonra bazi isler kendiliginden cozulecekmi cozulmiyecekmi, ama isler cok azitti...Cumhurbaskanligini bile ele"gecirdiler"
efkar 2008-03-14 23:16:57
Türkiye tarihinde kimin kimi idam ettiğini bilmeyen yok. Aynı gerekcelerle zamannnda menderesi de idam etmediler mi .Ama azgın azınlığın son çırpınışları. çünkü millet iradesi coşkun bir sel gibidir önündeki bütün çör çöpleri silip götürür. Sonra bu meymenetsizlerin ismini tarih çöplüğünde kimse hayırla yad etmez.
Perperek Papazı der ki... 2008-03-14 23:43:13
Efkarlanma arkadaş AKP de tarih çöplüğündeki yerini alacak öyle ya da böyle sonuçta insan yapısı değil mi, yoksa Allah yapısı mı?
fes 2008-03-15 01:14:50
Avrupa'da oyların yüzde seksenini kazanmış bir parti var mı?

Diyelim ki Almanya'da Merkelin partisi oyların yüzde doksanını aldı, diğer meymenetsiz suratlı partiler de tarihin çöplüğüne gitti, o demokrasi olur muydu?

Hitler de 1931 de seçimle gelmiş, ama daha sonra diğer partilerin hakkından gelerek bin senelik Reih'ı ilan edivermişti.

Anlaşılan bizim molların hayali de bu. Sarıklı yargıçlar ve baş savcılar oldumuydu, işler tam tıkırına girer gayri

Bazıları ayak takımının yönetime gelmesini demokrasi zannediyor.
Kara Ibrahim Aga 2008-03-15 11:07:08
EFKAR-yani Menderesi ve arkadaslarini hic suchlari yokken mi astilar?Türkiyenin gidishati ayni Almanyayin 2DS önceye bezliyor ve ya Irandaki Molla rejimin Ayotolah Homeynin gelmesinden önce.Onlar da demokrasi falan diyorlardi ve gördük DEMOKRATLIKLARINI....
Bir olayi anlatayim,bi katolik Papaz Nazi zamaninda,komunistleri götürüyorlamislar toplama kamplarina kimse karshi cikmazmish sonra soz.demiokratlari sonra yahudileri sonra sakatlari geyleri sonundada Papazlari ama o zaman da kimse yokmush alanmak icin...Bu cizgiyi aynen AKP de uyguluyor demokrasiyi ARACH gibi kullaniyor AMACH deyil...Birde ABD gelsin "alayan adam" zaten gechen gün yasalari deyistirdiler gelmesi ichin bak sen o zaman seyire...Burada Türk Halki oy verdi diye bir sey deme ,kömür tenjere karshili OY veren milleten birsey beklenemez...Menderesin dedi gibi:Odunu aday göstersem milletveki li sechtiririm..Ama en iyisini Azis Nesin söyledi 80% KIMIN NE OLDUNU...
İZMİRLİ 2008-03-15 11:27:41
Sevgili İ….der kardeşim akp’nin oyu yine patlayacak, ekonomi kötüye gidiyordu, büyük ihtimalle oy kaybı yaşayacaktı, ama şimdi tamda olaylar bu kadar kötü giderken belki akp'nin şansı olabilir bence. Genelkurmay e-muhtıra verdiğinde bazıları çok mutlu olmuştu,bu kime yaradı??? akp’ye yaramadı mı,mağduru oynamadılar mı???
Anayasa Mahkemesi'ndekilere fazla güvenme, onların deri akp’yi yerel seçimlerde kurtarmak,bildik eski mağdur edebiyatı numaraları %100 tutuyor,aydın doğan gurubu da bu numaraya tam gaz destek veriyor.
Atatürk düşmanlarının Atatürkçü kesildiği bir ülkede yaşıyoruz!!!Ne acı...


''hrant öldürüldü, hepsi ermeni oldu. Rahip öldürüldü, hepsi Hristiyan oldu. Allah Fatih Ürek'i korusun...''

Saygılar
Efkar 2008-03-15 20:11:45
18 yaşından büyük 16.500.000 Türk seçmenini ayak takımı veya aptal diye nitelendirmek kimsenin haddi değildir.Bazı arkadaşlar demokrasiyi hiç bir zaman hazmedememiş köhnemiş ve demode olmuş tipik chp zihniyetinin meymenetsiz sözcüleri gibi yazıyor.1961'den beri Türkiye'de 24 parti kapatılmış ama bir şekilde yine açılmış ve hala devam ediyorlar siyasete.Buna chp de dahil.Dolayısıyla bu tarz yargıtay ve kanun tahakkümü ile bir yere varılmaz.İstikrar bozulur, ülke kaybeder, düşmanlar sevinir,birlik bozulur ve kargaşa çıkar. Sadece Ak Parti değil hiç bir partinin kapatılması hoş değil demokrasilerde.
Komik gerekçelerden bazıları:
Başbakanın cumaya gitmesi, Başbakanın en az üç çocuk yapın demesi,bir beledye tarafından çıplak reklam panosuna müsade etmemesi, bazı yerlerde (mesela okullara yakın yerlerde) içki yasağı...parti mensuplarının zaman zaman inşallah maşallah demeleri,..vs.Gülermisin ağlarmısın..durmak yok yola devam bence..
Perperek Papazı der ki... 2008-03-15 20:23:55
Mağdem komik gerekçeler sunulmuş gül geç sende ne kafana takıyorsun. Türkiye'nin istikrarı hiç bir zümreye veya kişiye bağlı değildir bunu tarih göstermiştir kimse ne vazgeçilmez ne de ikame edilemez değildir ve olamaz.
fes 2008-03-15 23:34:48
46 - 16 = 30 Türkiyede 30 miliyon insan AKP gibi düşünmüyor. Bunlar türk milletine mensup değil mi?

Kanun tahakkümü lafı bir oksimorondur.

Geçenlerde İlber Ortaylı söyliyordu, kanun devleti olmadan demokrasi olmaz diye. Önce hukuka saygılı olacağız.

Kanla kurulan bir devleti; gaflet, delalet, ve belki de hıyanet durumlarıyla yok edilmeye yeltenilirse, bu milletin has evlatları harekete geçer.

Hasta olduğumuzda sokakta adamlara oylama yaptırarak tedavi olmadığımız gibi, çoğunluğun tahakümü ile yurttaşlar toplumunu kuramayız

Ben şaysen AKP'in kapatılmasını isterim, ancak gene de, yargıçlar ne derse kabulümdür.

Adaletin kestiği parmak acımaz.
İZMİRLİ 2008-03-16 11:35:28
Sn. fes kardeşim,demek 46 – 16 = 30 yetmedi, adamlar çok aç gözlü, 16 milyon oy yetmez diyorlar,bu rakam en az iki katına çıkması lazım diyorlar,46 – 30 = 16 olsun istiyorlar, biz yetinsek-yetinsek ancak bununla yetiniriz diyorlar!!!Bu 30 milyon oyu alabilmenin yolu sadece ve sadece ((((mağduru)))) oynamaktan geçiyor!!!Kapatma davasını açanla!-Kapatılmak istenenler aynı tarafın adamları!D.Baykal’ı da aynı tarafa dahil edebiliriz,karşılıklı çok iyi paslaşıyorlar!!!
''Laikliğe aykırı fiillerin odağı haline geldiği'' iddiasıyla akp'ye kapatma davası açan, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya 1950 Şanlıurfa doğumlu....

Saygılar
fes 2008-03-16 14:21:32
Ben de zaman zaman paronoyaya kapıldığım oluyor, an cak bu durumda "yok artık!" diyorum.

Bern bir kürt orijinlinin de, devlete bağlı ve sadık olabileceğini kabul ediyorum.

Kürtlerden hep yalnış insanlar çıkar yargısı sadece bir önyargıdır.

Ben gerçek derin devletin vazgeçilmezliğine inanan biriyim, meritokrasinin yönetimi.

İnşallah Türkiye'de derin devlet vardır, bizi tehlikelerden koruyan bir derin devlet.
Arda boylu 2008-03-16 17:59:31
Derin devlet herzaman turklerin kendilerini kendi insanlarindan korumaya kullanilmishtir.

Turkiyede ve USA daki derin devletleri biraz okuyp incelemish olarak konushursak hasil devletlerin derin devlet olduklarini gorebiliriz.
USA daki bir toplantida sayin FG hocanin neden Turkiyeye donmedigigini sordum buradaki turk talebelere.
Aldigim cevap beni" atimdan dushurdu".


Pensylvaniya daki saklanan degerli komshumun etrafinda ne yazikki cahil ,evet cahil ve duygu somurucu karieristlerin oldugunu gormush olmaktayim.

Bunlarin amaci ilsyami aristocrasisi yaratip Turk devletini okyanus otesindeki/buradaki/ akbabalara teslim etmektir.

Koskoca Turkiyemizin Yuce Askerini 3-5 peshmergenin onunde boyun eydirttiler.

Ama ne deolsa bunlari unutup 27 Mart da Kircaliye geldiginde Sayin Erdogan ve gelecek olan arkadashlara sonsuz misafirperverlerimizligi ve Turk oldugumuzu gostermek mecburundayiz.

Buradaki komitacilar da bunu gorsunler.

Bunu yapalim.......
doğan 2008-03-16 18:40:03
AKP ye kapatma davası işallah Türkiyenin lehine olacak.Biz Müslümanlara Allah Kuranda bir ayette şunu söyler:Şu an sizin başınıza gelen nusibetlerden dolayı endişeye kapılırsınız,telaşlanırsınız oysa bu nusubet gibi görünen olaylarda! sonunda sizin için hayır vardır:Bu ayetin söylediklerini ben şahsen zaman,zaman yaşamış bir insanım .İşallah bu olay,halka zıt düşünen,geçmiş koministlere hayranlığını sürdüren ve türk halkının dinini,kültürünü,geçmişini yoksayanların sonu olcak!Dilerim Türkiyemiz bunu en hafif şekilde atlatır
fes 2008-03-16 20:12:33
İnşallah Doğan bey, inşallah. Her ne kadar olaya senin baktığının tam tersi istikametten baksam da, Türkiye için hayırlı olur inşallah.

Yargıçların komunist olduklarını idda etmen, tarafgir olduğunu gösterir. Belki de "dinci" basının etkisinde kalarak doğrunun bu olduğuna inanıyorsun.

Devletin kendini koruma refleksini dini değerlere karşı bir hareketmiş gibi göstermek, çok haksız bir ithamdır.

Madurları oynayarak Türkiye'ye hiç bir katkı yapılamaz.
POWER OF THE SALIFLER 2008-03-17 22:39:33
AMERİKAN KÜRTÇÜ PARTİSİ KAPATILMALIDIR.
Doğan ve efkar arkadaşlar neyi savunduklarının farkında değiller.Yazık.
fes 2008-03-18 00:37:12
Dünyayı tanımaz, eğtimli olmak ne demek olduğunu bilmezsen Tayyip'in vasat konuşmalarına hayran kalırsın tabi.
doğan 2008-03-19 00:00:02
Sana fazla bir şey söylemek istemiyorum arkrdaş-adını bile amerikanca koymuşsun,kimin daha amerikancı olduğu belli,kendine bir türkçe isim bile yakıştıramamışsın.Fes kardeşim-şu an belki çok şeyler bildiğini zannediyorsun ama zaman gelir bir gün çok yanıldığını görürsün
fes 2008-03-19 01:00:31
Fes ismi neden amerikanca olsun ki, osmanlı dal fesini hiç duymadın mı sen?

Bu ismi sırf bulgarlara gıcıklık olsun diye seçtim. Fes! Fes! diye takılmıyorlar mıydı bize?

Tayyyibin bulunmaz hint kumaşı olduğuna yürekten inanmış birine ben ne diyebilirim ki?

Vaktiyle bizim babam da Mesut Yılmaz'cıydı. Ne desek, üstüne toz kondurmuyordu. "Almanca ve İngilizcesi var, F.Kafka'yı orijinalinden okumuş adam" diyordu.

Nerede şimdi Mesut Yılmaz?

Üstelik Tayyip yabancı dil bilmiyor; edebiyatın ise, e'sini bile bilmiyor. Arada bir tumturaklı şiirler okuyor sadece, "camiler süngü, müminler asker" diye.
POWER OF THE SALIFLER 2008-03-19 13:58:04
Fes bana taş atmış bu doğan arkadaş ingilizce isim kullandım diye.

İyi tamam ben ingilizce isim kullandım diye amerikancı oldum peki BOP'un eş başkanıyım diyen Tay yeap isimli lideriniz ne peki?
Milyonlar ırakta ölürken amerikan askeri kardeşlerinin ülkesine sağ salim dönmesini temenni eden başbakanın ne peki?
Din iman diyorsunuz ya
Hz. Ali 'nin türbesi bombalanırken inanç merkezleri talan edilirken anti amerikancı Tayyeapiniz niçin ses çıkartamıyor.

İspanyol filmciler Sultanahmette erotik sahneler çekerken kimlerden izin alınıyor sizin Kültür bakanınız buna nasıl izin veriyor.

Tüm bunlar olurken ben isim olarak POWER OF THE SALIFLER 'i seçtiğimde amerikancı oluyorsam sizin Tay yeapiniz ne oluyor.

Türkiye'de fetullahın dersaneleri eğitim sistemini baltalamıyor mu?

Nur cemaati zaman gazetesi Samanyolu yabancı memleketlerde açılan sözüm ona Türk okulları 'ndan elde edilen paralar sizin hocaefendiniz tarafından din kardeşliği adı altında kiliselere ve ileri gelen misyonerlere verilmiyor mu?

Cahil olmayalım lütfen etrafımızı inceleyelim ve bazı şeylerden ders çıkartalım.
Bu zihniyette devam edersek yanarız Doğan arkadaş.
Arda boylu 2008-03-20 04:05:27
The Power of The Salifler haklisin!!!!!!!!!!!!!!
Gechen sene univeristemize bir USA ordusundan firar etmish askerle konushma yaptik. Oglan iki sivili vurup bunu kendime yakishtiramadim ve kachtim diye konushtu.
Ozamana kadar Irakta bombalardan olenlerin sayisi 650 bini gechmishti.

Pensylvaniyada saklanan chok degerli komshumun talebelerinden hich bir tanesi savashi kinamaya gelmediler.
Yukaridan talimatlari olmadigina.
Ne diyalogu ve ne hoshgorusu . 21 asirda neler oluyor.?
Efkar 2008-03-20 08:41:50
Ak Parti hakkında açılan kapatma davası sebebi ile ilgili kafamda iki ihtimal oluştu:
1- Başsavcı derin devletin adamıdır.Derin devlet ABD ile çalışmaktadır.Dick Cheney'in ziyareti öncesi meşruluğu tartışmalı ve davalı bir hükümetten taviz koparmak daha kolaydır.Dolayısıyla Afganistan'a takviye asker ve İran'a muhtemel operasyon konularında ABD ya istediklerini alacaktır ya da....
2.Başsavcı Urfa'lı bir kürttür.Kürtçülük damarı kabarmış ve Irak'a yapılan son operasyonunun intikamını hükümetten almaktadır.Bunu ''laiklik'' adına yaptığı için bütün gören gözler kör olmuş, hedef saptırılmış ve ulusalcılardan bile destek almayı başarmıştır.
POWER OF THE SALIFLER 2008-03-20 11:57:11
Efkar kardeşim operasyon yapıldı diye amerikanlar bizden intikam almıyor bu davayla .
Operasyon zaten amerikanın istediği zamanda yapıldı.
Değerli Genelkurmay Başkanımız Org. Yaşar Büyükanıt operasyon tezkeresini aylar önce istedi ancak tezkere tam da kış koşullarının olduğu bir zamanda çıkartıldı tezkerenin istendiği zamandan operasyonun başladığı zamana kadar geçen müddette gelen şehitler ve dağlıca saldırısı tamamıyla bu hükümetin suçudur.
Eğer zamanında tezkere çıkartılsaydı bunlar olmazdı.
Ancak ne büyük bir şereftirki YÜCE TÜRK ASKERİ kış koşullarında bile beklenmedik bir şekilde son derece başarılı bir operasyon gerçekleştirmiştir.
Bu davayla operasyonun bir ilgisi yoktur.
Derin devlet telekulak vb. terimlerle kurtlar vadisi havasında konuşmakla olmaz bu işler.
Sorun laiklik sorunudur irtica sorunudur.
Sayın Genelkurmayımız irtica meselesinde kaç kere uyardı hükümet aldığı yoğun oyla şımardıda şımardı şimdi de devletin şerefli bir neferinden ağır bir yumruk yedi bu yumrukla da akıllanmazlarsa darbe söz konusu olabilir.Çünkü ulus devlet tehlike altında.
Ulus devlet tehlike altında sözünü de daha önce değerli mit müsteşarımız söylemişti şimdi devletin kurumları bu tehlikeyi algıladı ve savunmaya geçti.
Kimse de işini düzgün yapan devlet adamıyla ilgili komplo teorileri ırk kötülemeleri yapmasın .
Memleketimizin Sn. Başsavcı Sn. Necdet Sezer
Sn. Büyükanıt Sn. İlker Başbuğ vb. dürüst güvenilir işini tam yapan adamlara ihtiyacı var .

Sözlerimi Genelkurmay'ımızın 27 nisan açıklamasındaki veciz sözüyle bitirmek isterim.

Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Atatürk’ün, “ne mutlu Türküm diyene!” anlayışına karşı çıkan herkes Türkiye Cumhuriyeti’nin düşmanıdır ve öyle kalacaktır .
Efkar 2008-03-20 13:39:47
sayın Salifler'in gücü;
Kesinlikle senin gibi düşünmüyorum.Türkiye'de belki kominizm tehlikesi var ama laiklik tehlikesi yok.Bu tezimi her platformda herkesle tartışmaya hazırım. Dava açan Başsavcının sekretereri bile türbanlı olduğuna göre mesele laiklik falan değil.Tezgah ve senaryo gördüğümüzden daha karmaşıktır. Ergenekon, uluslararası bazı dinamikler, PKK bitirildikten sonra Kuzey Irak'ın geleceği ile ilgili hususlar falan filan...Eğer dava konusu olan maddeler işin bahane boyutu olmasaydı yapılacak tek şey var: Türkiye halkının en az %60'ını sürmek veya vatandaşlıktan çıkarmak ya da cahil ve aptal oldukları gerekçesiyle oy kullanma haklarını ellerinden almak gerekirdi. Bu da mümkün olmadığına göre Ak Parti gider PİK ya da PUK gelir.Nihayet değişen bir şey olmayacak. Bu davayı açan savcı bunları görmeyecek kadar aptal olabilir mi?
Aynı gerekçelerle CHP, MHP ve hatta İP'yi de kapatabilirsiniz.Yetreki iktidara gelip yan çizsinler ya da fincancı katırlarını ürkütsünler...!
Erbakanı laiklikten ötürü mü siyasi yasaklı sanıyorsunuz.Eğer öyle düşünüyorsanız Türkiye'nin derin siyasetinden gerçekten habersizsiniz...
Perperek Papazı der ki... 2008-03-20 14:14:29
AKP yiğidinin borçla beslenen tüketim büyümesi durunca hemen mağdur ve dikkatleri başka yönlere çevirme edebiyatına başladı. Demokrasi dediğimiz olgu iktidarın amacı değil aracı olmaktan öteye gidemiyor maalesef. Tayyip ekonomiye bakacağına takiyeciliğini pekiştirip Türk devletinin kurumlarına ve itibarına şuursuzca saldırmaya başladı, sonuçta olanlar hiç kimsenin faydasına değil. Türk milleti ve devleti bir partinin oy oranının yüzdesinden daha az önemsiz değildir.Hiç kimse ben bu kadar oy aldım diye havalara girmesin, devlet kurumları görevi itibarı ile her iktidar değişikliği ile değiştirilebilecek müessese değildir halk birini Kral,Padişah bilmem ne Efendi seçeyim derse devlet kendisini fesh mi etsin ya da iktidarı elinden şekeri alınan çocuk gibi ağlayan birine mi versin?
POWER OF THE SALIFLER 2008-03-20 14:40:04
Efkar kardeşim gelecekle ilgili ikimizinde endişeleri var ancak düşünme biçimlerimiz farklı saygı duyuyorum sana.
Ergenekon demişsin ergenekon diye bir örgüt yoktur bu örgütle ilgili bulunmuş düzgün delil bile yoktur.
Birkaç emekli asker beylik tabancası taşıyor veya bulunduruyor diye örgüt oluşumundan söz edilemez.
Bu operasyonda bulunan bombalarda kim tarafından evlere yerleştirildiği meçhul dikkat ettiyseniz medyaya bu ergenekonla ilgili haber yapma yasağı geldi.
Ergenekon diye bir kılıf bulmuşlar vatanseverleri etkisiz hale getiriyorlar ve gündem değiştiriyorlar.
Dinkleri öldürtüp toplumu kutuplaştırıyorlar .
Sonra da vatanseverleri fişleyip telefonlarını kanunsuz biçimde dinlemeye alıyorlar.
Bunları soğuk savaş yıllarında yaşadık ama anlaşılan ders alınmamış hiçbirşeyden.
Bana göre
Öncelikle Fethullah ve örgütünden kurtulmak gerekir.
Çünkü gençleri zehirliyorlar.
İZMİRLİ 2008-03-20 18:22:18
POWER OF THE SALIFLER 2008-03-20 14:40:04
‘’Ergenekon diye bir kılıf bulmuşlar vatanseverleri etkisiz hale getiriyorlar ve gündem değiştiriyorlar.’’
İşte bütün olayın özeti bu, %100 katılıyorum saygıdeğer hemşerim.
(((milliyetsizler))) Türklük refleksi yoğun olan vatanseverleri,uydurma bi takım senaryolarlan,Öz Türklere gözdağı vermek için içeri attılar!!!Vedat Yenerer’in suçu ne olabilir ki???Vedat’a istedikleri yönlendirici yazıları yazdıramadıkları için, içeri attılar dimi!!!
Maalesef, son zamanlarda ülkesini katıksız-karşılıksız sevenlerin üzerinde kara bulutlar dolaşıyor!!!
Bizim bazı saf-naiv hemşerilerimiz de bu uydurma uyduruk (çete) hikayelere kanıyor!!!Ne acı...
Efkar 2008-03-20 20:19:40
Arkadaşlar herkesin fikirlerini saygıyla karşılıyorum.Medyada aylarca gündeme gelen susurluk, erkenekon vb.yasa dışı çete mi, vatanseverlik mi yoksa masum fikir platformları mı herkesin bakış açısına göre değişebilir. Nihayet bütün bunların yargı süreçleri var, herkesin buna saygı duymaktan başka çaresi yok. Ama sorun bence bunların hiç biri değil. en büyük sorun yargının şeffaf olmaması, gündelik siyasi gelişmelerden etkilenmesi. Yani yargının siyasallaşması ya da siyasetin yargısallaşması. Başka bir ifadeyle siyaseten tükenmiş bazı parti veya derneklerin askerden ya da yargıdan medet umması ve yargının da sözkonusu siyasi muhalefetin yerini doldurabilecek tek umut olması. Aslında bunun temelinde muhalefet(sizlik) sorunu yatıyor. Yani ufuksuz, projesiz, 21. asrı sadece bir kaç sloganla idare edebileceğini sanan Baykal'ın beceriksizliği... Aslında Tayyib'i güçlü kılan da bu gerçek değil mi?
fes 2008-03-21 01:01:22
Tayyibi güçlü kılan oktopot gibi tarikat yapılanmasıdır.

Türk halkının eğtim seviyesi düşük, kendi gibi olana oy veriyor. Bir de saf bir dindarlığı olduğundan, din bezirganlarının tuzağana kolayca düşüveriyor.

Baykal değil maykal gelse, Türkiya'de laiklerin sayısı taş çatlasa yüzde otuz zaten.

Tayyip Siirt damadı olmasaydı, başbakan olabilir miydi?

Sara hastası olması Amerikanın da işine geliyor tabi.

Hepimiz son derece çetin sorunlarla karşıkarşıyayız, Allah yardımcımız olsun.

Devlet ayağımızın altından kaydığında, dindarı, daha az dindarı hepimiz zarar göreceğiz.
fatih çelikel 2008-09-23 09:48:51
akp hukumetinden şu an çok memnunuz ekonomiye
bakın inkar etmeyin istemeyenlerin çoğunlu hortumcu ne o akp gelince mamanızmı kesildi itira atmayın halk olark memnunuz diger partileride gördük unut mayın geçmişi.akp olmasa başka parti olur hiç biri babamızın oglu deyil biz halkız hükümeti biz kurarız .