Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Şubat 2020
HABERLER
ŞAİR İZZET NAİM’İ KAYBETTİK

ŞAİR İZZET NAİM’İ KAYBETTİK

21 Mart 2008

Kırcaali Haber gazetesinin yardimcisi şair İzzet Naim dün akşam hayatını kaybetti. Kendisine Allahtan rahmet ve yakınlarına da sabır diliyoruz.
Rahmetli şairimiz gecen ay “SON DEĞİL” adındaki şiir kitabını yayınlamıştı.

Kaynak: Kırcaali Haber



 YORUMLAR


POWER OF THE SALIFLER 2008-03-21 20:48:20
Tüm Kırcaali Habercilerin başı sağolsun
İzzet beye Allah'tan rahmet diler yakınlarına sabır temenni ederim.
Perperek Papazı der ki... 2008-03-21 21:20:45
Allah Rahmet Eylesin...
İbrahim Baltalı / Gümülcine 2008-03-21 21:39:04
BİTMEZ Mİ?

Bir ömürdür günleri
Birbirine eklerim
Burda doğmam suç değil
Rodoplarda köklerim.

Yaralı bir yürekle
Sevinemem gülemem.
Anadolu pek ırak
Beklesen de gelemem.

Evladımız, torunumuz uzakta
Bu ayrılık bize doğal kader mi
Kömür oldu, küle döndü içimiz
Gün olur da dertlerimiz biter mi?

İzzet abi dertlerin bitti artıık. Allah rahmet eylesin. Ailesine başsağlı diliyorum.
emir 2008-03-21 21:45:01
Vallahi obur tarafta isi zor.Allah yardimcisi olsun.Ahirette insan sevdigi kisilerle birlikteymis-bu adam komunistti,ve 89 oncesi hep BKP ile ic iceydi.
Arda Boylu 2008-03-21 22:50:08
Emir, oglum , rahmetliyin hesabini sormak sana dushmez.

Merhumun ailsine sabir, kendisine de Allahtan rahmet dilerim.
fes 2008-03-21 23:02:44
Emir, seninki aileden gelen bir dindarlıktan ziyade, sonradan öğrenilmiş bir dindarlık galiba?

Vevat etmiş muhterem birinin ardından bu şekilde konuşmak ayıp kaçmaz mı biraz?

Sonra, öteki dünyada kimin işi kötü olduğunu biz kullar bilemeyiz; bu yönde fikir beyan etmek, biraz gıybete kaçmaz mı?
emir 2008-03-21 23:59:37
Evet,ailem dindar sayilmaz Fes bey.Yukarida da bir hadisten alinti yaptim ve ona dayanarak fikir yuruttum.
emir 2008-03-22 00:01:10
Elinde makasla ninelerimizin salvarlarini kesen adama rahmet okumam ben.