Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
08 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
AHMET DOĞAN KIRCAALİ’DE COŞKU İLE KARŞILANDI

AHMET DOĞAN KIRCAALİ’DE COŞKU İLE KARŞILANDI

01 Temmuz 2009

Bulgaristan 41.Millet Meclisi’ne majoritar aday, HÖH lideri Ahmet Doğan Kırcaali bölgesinden seçmenler ile seçim öncesi görüşmeye devam ediyor.
Kırcaali'nin "Borovest" semti sakinleri onu ve diğer milletvekili adaylarını orkestra eşliğinde, büyük coşkuyla karşıladılar. Hüseyin Mestan - Topal'ın söylediği türküler etrafı daha da şenlendirdi. HÖH Başkanı Ahmet Doğan ona /Topal'a/değerli bir cümbüş-saz ikram etti. Hediyesini kucağına alan Mestan semt sakinlerini oylarını HÖH adaylarına verme çağrısında bulundu.
Kırcaali Belediye Başkanı müh. Hasan Azis kalabalığa seslenerek burada hayat şartlarının daha da iyileşmesi için partinin /HÖH/ verdiği söz yerine getirildi mi sorusuna, hep bir ağızdan "Evet" cevabı geldi. Daha sonra Kırcaali yakınlarındaki Salman /Ençets/ köyünde köylülerle kahvesini içen Ahmet Doğan Köprülü /Most/ köyüne hareket etti. Orada onu iki binin üstünde bir insan kalabalığı karşıladı. HÖH yandaşlarıyla yaptığı konuşma samimiyetlik havası içinde geçti.
Bu güne kadar her gittiği bölgede coşkuyla karşılanan HÖH Lideri Ahmet Doğan, Mestanlı'da düzenlene seçim önü mitinginde yaptığı konuşmasında hoşgörü çağrısında bulunurken, ünlü düşünür, feylesof Mevlana'nın "Gel, kim olursan ol, yine gel, bekliyorum!" sözleriyle halka hitapta bulundu.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


cevabi 2009-07-02 00:04:01
Ózgúr biz biriz çekemiyenler çatlar derler bunu da aklindan dúsúrme iyi mi dostum.
Vatandas Ahmet Efendi 2009-07-02 10:36:08
Ahmet DOGAN GERCEKTEN AKILLI BiR ADAM..
karakaya 2009-07-02 23:49:30
hayinler yine işbaşında bozguncular komunist zamanında kendni türk komşularını ihbar edenler bunların kanı bozuk asalaklar bulagirtan türkü birlik zamanı yoksa hepimiz silinip gideriz oylar HÖH
fes 2009-07-03 00:25:16
Katiller Kırcaali'de oy avındamış..

Oha ve çuş artık! Eleştiri sınırlarını aşıp düpedüz saçmaladığının farkında değil misin sen aga?

Şairin dediği gibi "Sen herkesi kör, âlemi sersem mi sanırsın?"

Türkan bebeğin nasıl ve kimler tarafından öldürüldüğünü bizim bilmediğimizi mi zannediyorsun?

Akıl var, mantık var!
kırcallı 2009-07-03 09:39:52
Sayın Ahmet Doğan bizim liderimizdir biz Türkler için neler yaptığını çok iyi biliyoruz şimdi buraya yazmaya kalksam sayfalar gerekiyor 1990'lı yılları hele bir hatırlayın o zaman hepiniz tutunacak bir dal arıyordunuz, fazla söze gerek yok bozgunculuk yapmayın verin oylarınızı blok olarak DPS'YE ondan sonra isteklerinizi arzularınızı dile getirirsiniz İSTANBUL'dan saygılar sevgiler............
akıncı 2009-07-03 13:02:15
Ahmet Doağnın yaptıklarını yazsa buraya sığmazmış.
Ne olur bir kaçını yazmaya çalışsana
EN büyük icraatını ben söyliğimmi
HÖH Türk partisi olmaktan çıkartıp Bulgaristan partisi yaptı
Övünün!
Bir günden bir güne BM de bir lider gibi kürsüye çıkıpta haklarımız için konuşma mı yaptı ?
AB de bu konuda aktifmi oldu ?
Lobimi kurdu ?
Ekonomik kalkınma modelini kendisi ve çevresi içinmi yoksa yoksa Türk milleti içinmi gerçekleştirdi?
Ben niye karımı , bacımı avrupalara gönderiyorum veya oralarda tuvalet temizliyorum diye hiç sordunuzmu keninize ?
Ne olu bu tütüncülüğe veya diğer tarım ürünlerine diye kafanızı kaldırdınızmı ?

ama hade be bratço çek bi bira at bi kebabçe ye tüm bunları unutuyorsunuz
oysa aramızda öyle eğerli insnalar varki
ama hepsini siz kaçırtıyorsunuz!
ve bu milleti , bu zorla kurulmuş Hak ve Özgürlük Hareketini , uyanık memur zihniyetineki adamların eline bırakıyorsunuz
kırcallı 2009-07-03 13:35:52
DPS ne zaman çoğunluğu sağlayıp Ahmet Doğan başbakan olduda bu dediklerini yapmadı güldürmeyin adamı koskoca Amerika battı........
akıncı 2009-07-03 16:08:28
dediklerimi yapmak için illa başbakan mı olmak lazım
kafanız bukadar küçük işte
fes 2009-07-03 20:54:10
Keşke o senin dediklerini yapsaydı, ama yapmadı diye duşmanımız bulgarlara oy mu verelim şimdi?

Rus-Türk savaşını kabettiğimizde artık hiç bir şey eskisi gibi olmadı.

Savaş öncesi kendi içimizde çekişmelerimiz vardı, ama yenilgiden sonra kimin haklı kimin haksız olduğunun hiç bir önemi kalmamıştı; hepimizin payına korkunç acılar çekmek düşmüştü.

Balkan savaşında iç çekişmeler o mertebeye varmıştı ki, Edirne'yi Enver Paşa alacağına bulgar alsın diyenler olmuştu.

Bir olalım derken hep bunları düşünerek söylüyoruz. Tarihten ders ve ibret alalım.
melis 2009-07-03 23:37:29
ya tabiki ahmed dogan cok akilli ve tilki gibide kurnaz..biz turklerin sirtinda zengin oldu adam...sechimler gelmeden kimi hatirliyor???millet vekilleriyle de oyle..biz onlari bizim bolgeden olduklarin ichin destekliyoruz..onlarsa oraya girdiler mi babasini bile tanimiyorlar..biz kimiz ki???
fes 2009-07-04 00:41:34
Senin sırtından neden zengin olsun ki, ne alakası var?

Kanunlar çerçevesinde ticaret ve yatırım yapmış, zengin olmuş; sen de gözünü açsaydın, kafanı çalıitırsaydın zengin olsaydın.

Yalnız bu işler biraz da şans meselesi; kimine gülüyor kimine ise gülmüyor, ne yapalım. Hayatın gerçekleri bunlar, deli gibi kıskanacağına kabul et rahatla.

Bulgarisan'da post komunizım döneminde kapitalist sisteme geçildi ve bir zengin olma furyası başladı.

Sonuç itibarıyle, kapanın yanına kar kaldığ bir dönem yaşandı. Ahmet Doğan ve çevresi bu durumdan yararlanmasını bildiler ve bence iyi de ettiler.

Kapitalist sistemde eşitlik aramanız beyhude. Mülkiyet hukukunun oturması için ise en az 50 sene geçmesi lazım.

Bu işlere biraz geniş bakın, geniş.
k.j. 2009-07-04 00:43:02
Ahmed gúnes deyilki hepmizi isitsin Gúnes bile bazin úsútúyor bazini isedonduyuyo kimilerini ise kavuruyor ahmet soguklatir ama kavurmaz biz ona bakalim arkadasOyledir bu Dúnyadaisler.
nod32 2009-07-04 01:31:55
melis bir cok kisiden farkli olarak gercegi gormussun Allah razii olsun.Insalah uyuyanlar da uyanir ve gercekelri gorurler.BSP ye versek oylarimizi dps den daha fazla sey yapar turkler iicn nedenmi cunku birdaha ki secimlerde gene oylarimizi almak iicn.Ama dps nin oyle bir korkusu yok cunku calisada calismasa da bizim insanimiz dusunmeden gidip gene onlara oy veriyor
Zafer türkün. 2009-07-04 02:31:26
Bu seçimler BG türklerini,hükümet ortağı olsun diye yapılmıyor, A.DOĞANI, dürdüncü defa hükümet ortağı olsun diye yapılıyor.(1997'de hükümete dışarıdan destek,2001'de Kral Simionla ikili,2005'te,komunistler ve kralla üçlü koalisyon),Avrupa topluluğuna adaylık ve üye olma süreci.Bu kadar şans ve fırsat varken, a be mubarek adam ağzını açıp'ta,seni destekleyen sana oyunu veren gariban türkler için,onların hakları,hukukları için,hiç bir girişim ve teşebüs'te bulunmaman,bizleri derinden üzüyor.Türklerle ilgili 10 istekte bulunursun,bulgarlar birini versin o da başarı o bile bize yeter.Sabahları saat beşler'de yatarsın,işin'mi çok,yoksa içkin'mi bol bilinmez,öğleden sonra saat iki'de kalkarsın, yıllda 5-6 defa meclis'e gider(mualefetin verdiği gensorularla,ortak olduğun iktidar düşmesin diye).Zafer senindir,hükkümet düşmez dimdik ayakta kalır.TÜRKLERİN SORUNLARINI BİR DEFA OLSUN DİLE GETİRMESİN.TÜRK MİLLETİ HÜKÜMET ORTAĞI OLSA,KENDİ HAK VE HUKUKUNU SAVUNUR VE'DE İSTER.Sonuç olarak,hükümet ortağı Doğan oluyor,halkımız dışarıda sesiz,çaresiz seyretmekle yetiniyor.OYLARIMIZI BÖLMEYİP,topyekün dps'ye vereceğiz.TÜRKÜN OYU DPS'YE VERİLMELİ.BU DEFA HÜKÜMET ORTAĞI sadece A.Doğan değil,türk halkı'da olmalı.Doğru olan'da budur.Zafer türkün olacaktır,
Saygılar.
fes 2009-07-04 10:10:50
Kafası karışık bir adamın doğrusu da, karmakarışık ve muğlak olur.

Önce bulgarcayı öğrenelim, türkçeyi daha sonra nasıl olsa öğreniriz diyen bir adam türk kültürünün içinde sayılır mı?

Bunların doğruları bizim doğrularımız değildir ve bizden değildirler.

Dps'ye sonuna kadar destek vereceğiz; kafası karışık mızmızcılara ramen.
ZAFER. 2009-07-04 16:05:11
Yasaaaaaa Fes agazin bal yesinnnn. tam iki miliyon Túrk senin dediklerine katiliyoruz ne mutlu túrkúm diyene.sag ol var ol yarinlardan sonraaa. ve zafer bizimdir. asiri milliyetçiliye son.unutmuyalimmm???.
Saygilar.
şipka 2009-08-18 09:55:26
yaşasın dps ,yaşasın ahmet dogan ,oyları bölmeyin .dps bizimdir , birlik olalım.bizi sevmeyenlere akıllı davranalım .aklımızı zamanı geldimi tam yerinde kulanalım .başkaların eline düşmeyin ,unutmayın oacı günler 1984 -1989 .kim bize yardım etti .kapıkuleyi unutmayın dostlarım.20 yıl gecti -dps -ayrılmayalım .