Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Şubat 2020
HABERLER » Dünya
TÜRKİYE’DE AÇILACAK OLAN BÜTÜN SEÇİM SANDIKLARI

TÜRKİYE’DE AÇILACAK OLAN BÜTÜN SEÇİM SANDIKLARI

03 Temmuz 2009

5 Temmuz 2009 Pazar günü Bulgaristan’da Milletvekili genel seçimleri yapılacaktır. Bu seçimlerde Türkiye’de yaşayan ve Bulgaristan vatandaşlığına (çift vatandaş veya sadece Bulgaristan vatandaşı) sahip olan seçmenler, ülkemizde 12 şehirde kurulacak olan toplam 123 adet seçim sandığında oy kullanabileceklerdir. Bulgaristan vatandaşlığına (çift vatandaş veya sadece Bulgaristan vatandaşı) sahip bulunan, seçim günü itibari ile 18 yaşını doldurmuş (reşit) olan, daha önce dilekçe (zayavlenie doldurmuş veya doldurmamış olan herkes seçim günü sandık merkezlerine (sandık açılan okullara) gelerek oy kullanabilir. Oy kullanmak için aşağıda belirtilen belgelerden herhangi bir tanesinin seçmenlerin yanında bulunması gerekmektedir.

1. Süresi geçmemiş Bulgaristan Pasaportu (Kırmızı Pasaport)
2. Süresi geçmemiş Bulgaristan Kimlik Belgesi (Liçna Karta)
3. Bulgaristan Askerlik Belgesi
4. Bulgaristan pasaportlarının (Kırmızı Pasaport) veya Bulgaristan Kimlik Belgelerinin (Liçna Karta) süresi geçmiş bulunan seçmenler, Bulgaristan diplomatik temsilciliklerinden veya konsolosluk görevlilerinden almış oldukları evrak yenileme başvurusuna dair resmi belge ile oy kullanabilirler.

Ancak ellerinde Bulgaristan Pasaportu (Kırmızı Pasaport) ve Bulgaristan Kimlik Belgesi (Liçna Karta) bulunan seçmenlerin seçim günü bu belgelerden her ikisini de yanlarında bulundurmalarında yarar vardır.

Oy verme işlemi 5 Temmuz 2009 Pazar günü sabah saat 06:00’da başlayacak ve akşam saat 19:00’da sona erecektir. Seçim merkezlerinde yığılmaların yaşanmaması için bütün vatandaşların seçim günü erken saatlerde gelerek oylarını kullanmalarında yarar vardır. Türkiye’de 12 şehirde açılacak olan toplam 123 adet seçim sandığının bulunacağı şehirler ve seçim merkezleri (sandık açılacak olan okullar ve adresleri) aşağıda yazmaktadır.


1. ANKARA

1.1. ANKARA
Bulgaristan Büyükelçiliği
Atatürk Bulvarı No 124, Ankara

1.2. ANKARA
Ayyıldız İlköğretim Okulu
Pursaklar, Ankara

2. İSTANBUL – AVRUPA YAKASI

2.1. İSTANBUL / AVCILAR
Avcılar Endüstri Meslek Lisesi
Merkez Mahallesi, Avcılar

2.2. İSTANBUL / KIRAÇ
Kıraç İlköğretim Okulu
Kıraç Belediyesi Merkez Mah., Atatürk Cd. No: 40, Esenyurt

2.3. İSTANBUL / SİLİVRİ
Nurullah Baldöktü İlköğretim Okulu

2.4. İSTANBUL / ESENYURT
Esenyurt İlköğretim Okulu
Örnek Mah., Esenyurt

2.5. İSTANBUL / HADIMKÖY
Örfi Çetinkaya İlköğretim Okulu

2.6. İSTANBUL / BAYRAMPAŞA
Şakire Sadi Obdan İlköğretim Okulu
Cevatpaşa Mah., Hünkâr Sok. No: 4, Bayrampaşa
2.7. İSTANBUL / GAZİOSMANPAŞA
Bekir Sami Dedeoğlu İlköğretim Okulu
Sarıgöl Mah., Ordu Cad., Okul Sok. No: 4, Gaziosmanpaşa


2.8. İSTANBUL / SULTANGAZİ
Cebeci Sultançiftliği İlköğretim Okulu
Cebeci Mah., Atatürk Bulvarı No: 3, Gaziosmanpaşa

2.9. İSTANBUL / GÜNEŞLİ
Güneşli İlköğretim Okulu
Bağlar Mah., Koçman Cad. 7, Bağcılar

2.10. İSTANBUL / İKİÒELLİ
Prof. Dr. Ahat Andican İlköğretim Okulu
Göçmen Konutları, Başakşehir Mahallesi

2.11. İSTANBUL / KÜÇÜKÇEKMECE - SEFAKÖY
Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu
Fevzi Çakmak Mahallesi, Yavuz Selim Sokak, Sefaköy, Küçükçekmece

2.12. İSTANBUL / KAĞITHANE
Güne Bakan İlköğretim Okulu
Talat Paşa Mah., Öztoprak Sok. No 17, Kağıthane

3. İSTANBUL – ANADOLU YAKASI

3.1. İSTANBUL / KURTKÖY
75. Yıl Mesut Yılmaz İlköğretim Okulu
Yenişehir Mah., Millet Cad. No 6, Pendik

3.2. İSTANBUL / SOĞANLIK
Öğretmen Salih Nafiz Tüzün İlköğretim Okulu
Orta Mah., Yalnız Selvi Cad., Çam Ağacı Sok. No: 10, Soğanlık, Kartal

4. BALIKESİR

4.1. BALIKESİR / BANDIRMA
Bandırma Belediyesi Kültür ve Sanat Merkezi
Yeni Sahil Bandı, Bandırma

5. BURSA

5.1. BURSA / KARACABEY
Cumhuriyet İlköğretim Okulu
Tavşanlı Mah., Bandırma Cad., Karacabey, Bursa

5.2. BURSA / GÖRÜKLE
Görükle Ali Durmaz İlköğretim Okulu
Zafer Mah., Görükle, Bursa

5.3. BURSA / NİLÜFER
Nilüfer Nedim Öztan İlköğretim Okulu
Karaman Mah. Mudanya Yolu (Sarı Okul), Nilüfer, Bursa

5.4. BURSA / HÜRRIYET
Osmangazi Hürriyet İlköğretim Okulu
İstiklal Mah., Hürriyet, Bursa

5.5. BURSA / OSMANGAZI
Yenibağlar Ali Hadi Türkay İlköğretim Okulu
Osmangazi, Bursa


5.6. BURSA / YILDIRIM
Yıldırım Mümin Gençoğlu 2 İlköğretim Okulu
Ankara Yolu DSİ Yanı, Yıldırım, Bursa

5.7. BURSA / KESTEL
Kestel Toplu Konutlar İlköğretim Okulu
Kestel, Bursa

5.8. BURSA / İNEGÖL
İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası İlköğretim Okulu
İnegöl, Bursa

5.9. BURSA / ORHANGAZI
Orhangazi Tuna İlköğretim Okulu
Arapzade Mah. Orkent Mevki, Orhangazi


6. YALOVA

6.1. YALOVA
Gazi Osman Paşa İlköğretim Okulu
Gazi Osman Paşa, Yalova


7. KOCAELİ

7.1. KOCAELİ / GEBZE
Kroman Çelik İlköğretim Okulu
Arapçeşme Mah., Bağdat Cad. No 1044, Sok. 3

7.2. KOCAELİ / ŞEKERPINAR
Şekerpınar Hanife Soykan İlköğretim Okulu
Şekerpınar Beldesi, Cumhuriyet Mah., Göçmen Konutları

7.3. KOCAELİ / DERİNCE
Hürriyet Lisesi
Derince Hürriyet Lisesi Yenikent Mah. 41900

7.4. KOCAELİ / İZMİT
Namık Kemal Lisesi
Mehmet Ali Paşa Mah. Kavaklar Cad. No 59


7.5. KOCAELİ / KÖRFEZ
Körfez Anadolu Teknik Lisesi Tek.L. ve EML.
Esentepe Mah. Körfez, Kocaeli


8. SAKARYA

8.1. SAKARYA / ADAPAZARI
Beşköprü İlköğretim Okulu
Beşköprü Mahallesi Yavuz Sokak, Serdivan, Sakarya


9. EDİRNE

9.1. EDİRNE
75. Yıl İlköğretim Okulu
Şukrü Paşa Mah. Eski Göçmen Evleri Yanı, Edirne


10. ÇORLU

10.1. ÇORLU
Kız Teknik Anadolu Meslek ve Meslek
Muhittin Mahallesi Salih Omurtag Cad. İstanbul Kısmı No 95, Çorlu

10.2. ÇORLU
Vali Şenol Engin İlköğretim Okulu
Havuzlar Mahallesi Gülnihal Sk. No1/1, Çorlu

10.3. ÇORLU
Vehbi Günaştı İlköğretim Okulu
Şeyhsinan Mahallesi Güney Cad. No 50, Çorlu

10.4. ÇORLU
Yeşiltepe İnönü İlköğretim Okulu
Yeşiltepe Mah. Şehit Er İdriz Özgür Cad. No 42, Çorlu

10.5. ÇORLU
75. Yıl Mükerrem Ali Kayan İlköğretim Okulu
Hasan Ali Yücel Caddesi, 75. Yıl Mükerrem Ali Kayan İlköğretim Okulu, Çorlu



11. TEKİRDAĞ

11.1. TEKİRDAĞ
Süleyman Paşa İlköğretim Okulu
Orta Cami Mah., Orta Cami Sok. ¹ 4, Tekirdağ

12. ÇERKEZKÖY

12.1. ÇERKEZKÖY
Nurullah Narin İlköğretim Okulu
Gaazi Mustafa Kemal Paşa Mah., Kartal Sok. No 3, Çerkezköy

12.2. ÇERKEZKÖY
Kapaklı İlköğretim Okulu
Cümhüriyet Mah., Pınar Blv., Çerkezköy


13. LÜLEBURGAZ

13.1. LÜLEBURGAZ
8 Kasım Okulu
Yıldız Mah., General Ferhad Akad Cad., Lüleburgaz

13.2. LÜLEBURGAZ
Tekstil Lisesi
Yıldırım Mah., Atatürk Cad., Büyük Karıştıran, Lüleburgaz


14. KIRKLARELİ

14.1. KIRKLARELİ
İlköğretim Okulu Yanı
Bademlik Mah., Farih Kasapoğlu Cad. No 1, Kırklareli

15. ANTALYA

15.1. ANTALYA
Güvenlik İlköğretim Okulu
Güvenlik Mahallesi Emniyet Müdürlüğü Arkası, 274 Sokak, Antalya



16. ESKİŞEHİR

16.1. ESKİŞEHİR
Plevne İlköğretim Okulu
Çankaya Mahallesi, Eskişehir

17. İZMİR

17.1. İZMİR / BORNOVA
Seit Şanlı Sanayi Meslek Lisesi
Atatürk Mahallesi, Bornova, İzmir

17.2. İZMİR / BORNOVA
Kordon Birlik İlköğretim Okulu
492 Sokak, Camdibi, Bornova, İzmir

17.3. İZMİR / BORNOVA
Ali Suavi İlköğretim Okulu
İlçe Emniyet Müdürlüğü Yanı Kazım Dirik Mahallesi, Bornova, İzmir

17.4. İZMİR / BORNOVA
Reşat Turhan İlköğretim Okulu
56/1 Sokak, Pınarbaşı, Bornova, İzmir

17.5. İZMİR / BORNOVA
Hacı Yaşar Kandur İlköğretim Okulu
Mevlana Mahallesi, Bornova, İzmir

17.6. İZMİR / BUCA
Camlıkule İlköğretim Okulu
254/16 Sokak ¹ 13, Camlıkule Mahallesi, Buca, İzmir

17.7. İZMİR / ÇEŞME
Atatürk İlköğretim Okulu
İsmet Paşa Mahallesi, Alaçatı, Çeşme, İzmir

17.8. İZMİR / GÖRECE
Mustafa Kemal İlköğretim Okulu
Görece, Menderes, İzmir

17.9. İZMİR / MENDERES (GÜMÜŞMESTANLI / GAZİPAŞA)
Gümüşmestanlı Gazipaşa İlköğretim Okulu
Menderes, İzmir

17.10. İZMİR / SARNIÇ
Remzi Doğan İlköğretim Okulu
174 Sokak ¹ 16, Gaziemir, İzmir

17.11. İZMİR / URLA
Esra Sümer Koman İlköğretim Okulu
İçmeler, Urla, İzmir

18. MANİSA

18.1. MANİSA / GÜZEL YURT
TOKİ İlköğretim Okulu
Güzel Yurt, Manisa

18.1. MANİSA / GÜZEL YURT
Karaağaçlı İlköğretim Okulu
Karaağaçlı, Manisa


Kamuoyunun ve bütün ilgililerin bilgisine saygı ile sunulur.

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


kırcaalı 2009-07-03 15:33:10
Hey gidi günler hey rüyamda görsem inanmazdım Türkiye'de bu kadar sandık açılması büyük fırsat hadi bakalım omuz omuza hep beraber hedef 100-bin oy oylar DPS'ye............
RIDVAN ÇAVUŞ 2009-07-03 18:08:01
VATANDAŞLIK AHMET EFENDİYE KATILIYORUM. OYLAR H.Ö.H.'NE NUMARA 4'E.
fes 2009-07-03 21:01:11
""Bulgaristan'da pazar günü yapılacak genel seçimlerde oy kullanmak için otobüslerle Türkiye'den giden soydaşların bulunduğu araçlara ülkedeki aşırı milliyetçi ve ırkçı söylemleri ile bilenen Ataka mensuplarının saldırısına uğradı.



Kaptan Andreova sınır kapısı önünde eylem yapan partililer otobüslere pet şişeler fırlattı ve sopalarla vurmaya çalıştı. Saldırganlara müdahale eden Bulgar polisi ile aralarında zaman zaman arbede yasandı.""

Türk basınından
fes 2009-07-03 21:15:09
DPS'ye oy vermeyecek olanlar tez elden gidip ATAKA'cılara katılsınlar; böylece bizden ve Doğan'dan intikamlarını daha kolay alabilirler.

Balkan savaşında, 20 bin askerimizin esir düştüğü bataklıkta, açlıktan söğüt dallarını kemirdikleri ve sinek gibi öldükleri yerde; Ataka'cılarla yan yana, yakışır onlara.
Erdinc KAHRAMAN (HAVAZLI GIZAN 2009-07-03 21:31:35
BIZLER SADECE BULGARISTAN DAKI TURKLER ICIN
DEGIL, AYNI ZAMANDA BULGAR ASILLILARINDA IYILIGI ICIN,OYUMUZUN KIYMETINI BILMELIYIZ.

-PAZAR GUNU YAPILACAK SECIMDE OY KULLANMAYA GITMEYEN INSANLARA SADECE ACINIR.

TANRI ONLARI ISLAH ETSIN..

AKLIMIZI BASIMIZA TOPLAYALIM, GUN BUGUNDUR.

GUN 4. SIRADAKI DPS ETRAFINDA BIRLESME GUNUDUR.

BOZGUNCULUKTAN KIMSEYE HAYIR GELMEZ.

PIRE ICIN YORGAN YAKILMAZ..


YENISI VE DAHA IYISI CIKINCAYA KADAR,BIZIM ADRESIMIZ TEKTIR: DPS
DELİORMANLI 2009-07-03 21:36:21
bu kadar insana rağmen bu kadar az sandık açılması çok şaşırtıcı. ya türkiyeye göç edenlerin sayısı yanlış yada bu işte başka işler var. türkiyeden en az 200 bin oy çıkmasıl azım . bu kadar sandık çoook az. bizim millet uyumaya devam ediioo.
Erdinc KAHRAMAN 2009-07-03 21:36:50
http://erdinc.uludag.edu.tr/1.mpg

http://www.bal-goc.com/2009/secim/2.jpg

http://www.bal-goc.com/1.jpg

http://www.bal-goc.com/slogan.jpg


BOL-PARCALA-YONET TAKTIGI BU SEFER OLMASIN...
Kircalli 2009-07-03 22:56:32
Ózgúr bu gúnkú (kapi kuledeki)yaani Kapitan Andreevodaki senin ATAKA,li kardeslerini,de Ahmed Dogan mi saldi Kapi kuleye Soydaslari siselerle vurmaya saldirsinlar.Dúnya ónúnde rezillik yapsinlar.bu kocakafali Yunan garakaçanlarinin yaptiklari bir aceleci çingenelikten baska bir sey olabilirmi hic. bunlar temiz kalpli bulgarlardan olsalardi bóyle seyleri zaten dúsúnemezlerdi, akillari kurumus kart kópekleri.Polisler onlari azicik ellerindeki palkalarla birazicik dúrtmeleri gerekirdi kafalarini kirmak istemisler Serefsizler.
fes 2009-07-04 01:00:43
Özgür arkadaşımız Doğan'ın felsefe doktorası yaptığını, entelektüel bakımdan çok iyi yetiştiğini unutuyor.

Kendisini eğtimi yazdığı yazılardan ortaya çıkıyor aslında. Yargı ve hukuk sisteminden biraz olsun haberi olan birisi A. Emini katletti diye absurt bir şeyi yazabilir mi?

Mesela Doğan'n siyasi rakiplerinden bir sen filan kişiyi katlettin dese, Doğan da onu kişilik haklarını ihlalden mahkemeye verse, yülü miktarda tazminat alır mı almaz mı?
Özgür beyin maddi delillerle spekulasyonu karıştırdığı ortada.

Siyasi analizleri isa başka bir alem. ATAKA'nın yaratıcısı Doğan'dır gibi ipe sapa gelmez şeyleri söyleyebiliyor.

Gülünç şeyler bunlar!
nod32 2009-07-04 01:15:03
özgur arkadasim gercekelri gormeyi basarmis Allaha sukur akli basinda kafasi calisan hala insanalar var.demek ki gelecegimiz parlak bir sey daha soyliyim Dps 2005 secimelrinde ataka ya 1.6 miliyon leva secim yardimi yapmis bunu da sizdiran kisiyi oldurduler kim olduugnu biliyorsunuz... zaten mantikli si da o bende olsam dps nin basinda bende atakaya yardim yapardim neden mi cunku ataka konustukca sag sola saldirdikca bizim beyinsiz bagzi arkadaslarimiz atakadan korkup aman dps ye isetmeye istemeye oy atiyorlar.Atakanin var olmasi dps nin cok isine geliyor....DAGDA KURT OLMASA KOYUNLARA COBAN GEREKMEZ...yani ataka olmasaydi biizim basimiza da ahmet dogan gibi bir coban olmaz di
kavacik52 2009-07-04 05:37:55
Baazı arkadaşlar, Ahmed Doğan ve HÖH partisi bizim için ne yaptı neden bu patiye verelim oyumuzu diyorlar ama bu arzu ettikleri şeyler henüz Bulgaristanda oluşmuş deyil. Pek uzağa gitmenize gerek yok, Türkiye neredeyse 60 seneder bir çeşit demokrasi ile yönetiliyor ama henüz tam anlamı ile vatandaşları demokratik haklarına kavuşmuş deyil. Şunu iyi bilelim hiç bir memleket azınlık vatandaşlarına kolay, kolay hak vermek istemiyor, azınlıklar hak meselesi biraz KIZILCIKLARIN oluşuna benziyor, kızılcıklar en evel çicek açıyor ama en son meyvelerini yedigimiz yemiş ağıcı. BENIM SIZLERE TAVSIYEM HER NEKADAR KIRGIN OLSANIZ DAHI OYUNUZU YINE (HÖH) VERIN. Umarım aşadaki bilgiler partiye bakışınızı deyiştirir.Şunuda hatırlatmakta yarar var sanıyorum: Bulgaristan Anayasasında bu madde deyişmedikçe aynı durum yine partinin başına gelebilir, onun için parti yöneticeleri faliyetlerine zaman, zaman balance ayarı yapmaları lazım.
Ekim 8, 1991’de doksan üç ( 93 ) Bulgaristan Büyük Meclis üyesi Yeni kurulan Bulgaristan Anayasasına, HÖH partisinin Anayasanın Madde 11. paragraf 4 (11.4) de aykirı harekette bulundugunu ve dolayısı ile kapatılması için dilekçe veriyor; sebep olarak’ta partinin başkanın Türk, ve bütün mevcut parti organlarının kurucuları ve organizatorlarının hepsinin Türk oldugunu , buna ilave olarakta parti toplantılarında kanuşmaların Türkçe yapıldığını ve bunun’da Bulgaristan Anayasasının Madde 3’e aykırı olduğunu delil gösteriyor. Anayasanın gayet açık hükümlerinin bu parti tarafından ihlal edilmesinin kendilerini çok endişelendirdiğini ve mahkemenin Anayasanın 149.1.5 maddesine dayanarak HÖH partisini Bulgaristan siyasi hareketinden men edilmesini talep ederler. Nisan 21, 1992’de birkaç ay muzakereden sonra Anayasa Mahkemesi dilekçeyi reddedti ve HÖH partisinin Bulgar Anayasasına aykırı olmadığını teyid etti.
fes 2009-07-04 09:53:19
Bu "Aptal herif, Şopar"laflarını aynen iade. Kem söz sahibine aittir çünkü.

Söylediklerin, havada kalmış horemak dedikodularıdır. Bunlar üzerinden bu katildir bu hayindir yargılarına varamayız..

Bu dediklerini, olsa olsa "kara propaganda, kirli bilgi" diye niteleyebiliriz; yani bulgar milliyetçilerinin DPS ve yönetimini diskredite etmek için yürüttükleri pskholojik savaşın slahları diyebiliriz bunlara.

30 - 40 sene öncenin ajanlarına bakacağımıza günümüzün taze ajanlarına baksak daha yararlı olmaz mı?

Gaflet mi, yosa hıyanet mi?
FES'E 2009-07-04 12:48:04
Gaflet ve hıyanet.Evet Doğan ve sen, küçük kafalı fes,yüce türk milletine karşı gaflet ve hıyanet içindesin'iz. Vereceğimiz oylar,A.Doğan'ın hayatını garanti altına alır,sakin rahat ve zenginlik içinde, super lüks yaşantısını sürdürebilmesini sağlar.Size çağrımız, bütün oylar DPS'ye arkadaşlar.Bu defa'da bölünmeyelim.Oyumuzu verelim'ki hesap sorabilelim.
Türk milleti iktidar ortağı olmadı,yapmazlar,yaptırmazlar.Hüküme'te ortak varsa o da A.Doğan'ın kendisi'dir.Varsın olsun,isminin Ahmet olması bize yeter ve artar'da.Güzelim bulgarca dururken türk'çe iğitime ne gerek var.Türk'çe konuşan 300,bulgar'ca konuşan 3 milyon insan var.Türk milletini uyutular,uyandırmak'ta istemiyorlar.Uyanık millet'ler hak ve hukuk ister.Kendi beliğini koruyup,güçlendirecek liderler görmek ister.Uyuyan millet yokolmuş ve zararsızdır.Bölünmeyelim, oyumuzu A.Doğana verelim.Karşılığında bize birazıcık hava versinler,çünkü havasız uyunmaz,bize yeter ve artarda.
Saygılar.
kırcallı 2009-07-04 13:06:37
Yarın bayram var Bulgaristan Türkleri için duyan duymayana duyursun hepimiz sandık başına Türkiye'den 100-bin oy inşallah toplamda 500-bin oy DPS'ye hadi bakalım gösterin Türkün gücünü İstanbul'dan saygılar sevgiler.........
Birlik beraberlik bizimdir. 2009-07-04 14:56:18
Túrk halkinin Ózgúr gibi kendini çok bilgili yapan Orospu çocuklarini çok iyi bilir ki bizler túrklúyúmúz için savasirken o daha babasinin kollarinda gezerdi simdi kalkmis bulgar milliyetçi ajani olmus bize karsi ataga geçmis yazili hakaretler savuruyor kardeslerim ben o salagi iyi biliyorum obir Kópek yavrrusundan baska bir sey deyil Bóylelerinden dikkatinizi çekin yaramazin teki bóyleleri Para için karisini dahi satar siz óylleleriyle isiniz olmasin herkesin yarinlarin daha isikli olmasi için daha bu gúnden iyi dúsúnún Túrkún túrkten baska dostunun olmadigini Yarin sabahin ilk saatlerinden itibaren HEPIMIZ BIRLIK OLARAK SANDIK BASINA BIZ PARA ISTEMIYORUZ sahte Ózgúr satilik milliyetcilerini batagin içine sokup bir daha górunmemeleri itibari ile. HAK VE ÓZGÚRLÚKLERIMIZI ISTIYORUZ BASKA HIÇ BIRSEYCIK ISTEMIYORUZ SEÇIMIMIZ HAYIRLI VE UGURLU OLSUN Saygilar.
Sevgiler.
DELİORMANLI 2009-07-04 17:00:08
oyumuzu dps atalım ama dps içindeki hainlerlede hesaplaşalım. yeni bir zihniyet türklerin milli ve dini haklarını koruyacak bir zihniyeti partiye hakim kılalım. komünist ajanlara sooon.
sinan 2009-07-04 17:33:14
Deliormanliya katiliyorum,komunist ajanlar olmamali bu partide
Kara Ibrahim Aga 2009-07-04 18:31:00
Ne oluyoru Millet?Ne o ya size aksham gece yok mu.
Özgür "Ajan" olmadan siyasete girmek istemish!
Olacak sey mi ya Allah ashkina.Bashka zaman bir Parti kurmaya kalkarsan Özgür gel Kircaali bölgesine.Nasil olsa seni kimse tanimiyor.Ama diyecesinki ben kadrolu subaydim-Devlet Güvenlignde.Bu küchük Acoyu da "müzevirlige" BEN ürettim de.Siyah bir de Mersedeslen geldin mi ve biraz da hava attin mi Mesele tamam sayilir.Ama Albaydan ashaga kendini düshürme.Bir iki foto-montaj da yaptir Putinlen beraber.Ara sira cep-tel. chladir ve her zaman Ruscha konush.Ve Ahaliye bakarak..
-Bu esheolueshek Putin benden bashka hich kimseyeyle bir sey danishmiyor mu be kardeshim?Kendisi zamaninda Ajan okulundayken chok shamarimi yemishtir..Bak Kerata nerelere vardi bizler nerede kaldik,bu sürtükler bilem (müzevirler Höh)ten nerele vardilar falan filan.Ama attin mi büyük at.Bizim Ahali öyle büyük attanlari sever.Bak Achodan örnek al..
-Benim lan,bu Memleketinin harachini yiyen,var mi lan bana yan bakan...Sonra yudumlarsin bir kaliteli Wiskey ve chekersin "Kastro" purondan derin derin,Ahali böyle sheylere bayilir.Haaa bir de,her köye iki Cami yapacam de,ishini garatiye almak ichin..
Ama Ahaliye en iyi balamanin yöntemlerini Azis Nesin "Zübük" kitapinda yazmishtir.O yoksa A.Konstantinov taaa 1885 "Bay Ganyo" kahramaninlan olayi chok-güzel anlatmishtir.
Bak Macir kayfesi bayiliyoru öyle karakterlilere.Ama Onlarin degishmeyecine göre sen deyishtir biraz kendini.Böyle bal gibi her sheye inan Halk kolay kolay bulunmaz dünya üzerinde.Onun ichin bil kiymetini...
Bashka zamanda kimin (müzevir) olanlarin isimlerini yazma.Chok uzun bir liste chikiyoru.Daha iyisi OLMAYANLARIN kilerini yaz ki...zaten bir iki ya var ya yok.....shimdilik..
Hem lütven BSP yazarken+DPS yazmayi unutmayin..ikisi bir birdir...
***
Deliormanli o senin olmasi dedin sheyleri HÖH-1997 Kircaalideki konfersinda,kafasindan gechenlere bir Stalinska chistka yapmishlar yoldashlar,Osman Oktayin anlatiklarina göre.2500 kishiye:
-Hare size kish,sizin Padishahimizin koltunda meraginiz var deyerek...
Bizim Zübüklerin Demokrasi anlayashi aynisi Hitlerin Maoyun ve Stalinin dedi gibi..
-Yok insan,yok Problem...
Hade Bay Ganyonun sözüyle bitireyim..
-Hepsi Maskara....
BOZKURT 2009-07-04 18:43:58
türklerin kılına zarar gelirse bundan bulgar halkı sorumludur,bedelini öderler.herhalde atakacılar hala komünizim döneminde yaşadıklarını zannediyorlar.ama onlara o dönemlerin bittiğini hemen hatırlatmasını biliriz.