Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7585 Lv.
GBP GBP 2.2451 Lv.
TRL TRL 0.2798 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
03 Nisan 2020
HABERLER » Kırcaali
HASAN AZİS KIRCAALİ’DEKİ HASTANEYE BAĞIŞ YAPTI

HASAN AZİS KIRCAALİ’DEKİ HASTANEYE BAĞIŞ YAPTI

08 Temmuz 2009

Kırcaali “Dr. Atanas Dafovski” Hastanesi Ortopedi Bölümüne hastaların tedavisi için alet bağışı yapıldı.
Ekiple görüşmede Kırcaali Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis’in desteğiyle, DR. Ognyan Georgiev’e modern teçhizat verdi ve hekim ile görevlilere profesyonelliklerinden dolayı teşekkür etti.
Kırcaali Belediyesi ve Belediye Başkanı hasan Azis’in desteğiyle birkaç yıl içerisinde hastanenin neredeyse tüm bölümleri tamir edildi. Sadece tamir değil, odalar yeniden donatıldı. Bununla birlikte teçhizat ve aletler de yenilendi.
Kırcaali “Dr. Atanas Dafovski” Hastanesi Genel Müdürü Dr. Todor Çerkezov şunları paylaştı: “En yakın zamanda yeni sınıf manyetik rezonans aletine de sahip olacağız, böylelikle hastanemiz Güney Bulgaristan’da yeni aletlere sahip birkaç hastaneden biri olacağız. İnanıyoruz ki, tüm bu olaylar hastalarımıza daha iyi hizmetler sunmamıza yardımcı olacak.”
Hastanedeki görüşmede Belediye Başkanı Müh. Hasan Azis ile birlikte Kırcaali Belediye Sekreteri Sezgin Bekir ve belediye meclisi temsilcileri de yer aldı. Ortopedi Bölümü Başkanı Dr. Ognyan Georgiev konuklara bölümü gezdirdi ve tedavi imkanlarını anlattı. Dr. Georgiev, Kırcaali Belediye yöneticilerine desteklerinden dolayı teşekkür etti.

Kaynak: kh


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


kırcallı 2009-07-09 09:44:14
Sayın AZİZ başkan iyi konulara el atıyor bunun için teşekkür ederiz, yalnız benim kendisinden bir ricam olacak geçenlerde acil bir iş için Kırcaali'ye gittim otobüs terminalindeki WC'ler pislik içinde daha girişte kapıya yazmışlar suların akmadığını, Kırcaali gibi yabancı turistlerin'de ziyaret ettiği bir küitür şehrine doğrusu yakıştıramayacağımız gayrısıhhi korkunç bir manzara lütfen acilen bu olaya el atınız sayın başkan...
sinan 2009-07-09 15:40:56
Kircalili kardesim cok haklisin avtogaradaki tuvalet gercekten pis eski usul devam ediyor. ne zaman o tuvalete gitsem 2 cesmeden birisinde markuch (hortum) takili goruyorum .Cesmeleri koymuslar arka tarafa cok uygunsuz .
Duvarlara fayans yapmislar yeri mozayka birakmislar sanki cok kar yapislar .
Avtogaranin isletmesini Bulgar yapiyor galiba,nerdeydi biz9im Turkler bu Avtogara kiraya verilirken????

Kircalida artik Turklerin elinde olmasi lazim boyle yerler

Bnce HASAN AZIS en yakin zamanda Avtogaraya yakin modern bir tuvalet yaptirmali veya bu tuvaleti hem Muslumanlar ve Hristiyanlara uygun hale getirmelidir ve ordaki tuvalette alisan Bulgarin isine son verilmelidir
kırcallı 2009-07-09 17:05:15
Sinan bey, bizler gibi çok kişiler rahatsızlık duymaktadır bu WC'lerden fakat her nedense daha öncede dile getirmemize rağmen bu konuda olumlu bir adım atılmamıştır inanıyorum ki sayın Azis başkan en kısa zamanda gereken denetimi ve çalışmayı başlatacaktır saygılar.....
cevap. 2009-07-10 13:29:11
Supheli arkadas: her pazartesi gúnú belediye meclisi toplanti yapiyor sen git onu O meclistebilgini danisman lyazim konusursunuz baskanimiz Hasan Azis ile beraber sonuçlari alirsiniz ve sonra siteye yazarsin Muhabirlik óyle olur sitede muhabir vardir sen meraak etme tamammi kardes Sag ol. her sey olacagi yere varir tabiy ki.
supheli 2009-07-10 15:51:32
sitede sol atk kisimda linkler kismina bir bak hasan aziz nin reklami var siteye reklam alan muhabir benim sorduugm sorulari sorabilecek cesareti var mi biraz mantikli olmakta fayda yok mu? Ben de turkiyeden kaldirim tasi getirebilirim burdan baskana sesleniyorum kircaalideki butun kaldirim taslarini degistirelim taslari benden alsin belediye, ben de turkiyeden bir daire hediye ederim baskana.Hem kircaali daha guzel olur hem millet belediye cok guzel calisiyor der bende bir iki milyon levalik para kazaniirm
Kircaali turku 2009-07-11 14:51:57
Súhpeli arkadas biz Kircaaliler Kaldirim tasi falan istemiyoruz biz yeni mermer tasi ille suslendirilmis bir sehir istiyoruz sen o kaldirim taslarini Bulgaristanin eski bas kenti. Veliko Tirnovo. ya gótúr óyle taslarla tarihi yerler súslenir. iste orasinin baskani kafana,da bir dipçik vurur verir sana istediyin miliyonlari iste o zaman sende milyoner olursun yarim mi olur yoksa bútúnmú onu bilmeyiz haydi arkadas paralar sana ayitti dir tepe tepe harcarsin canin istesin Tamammi.
Kara Ibrahim Aga 2009-07-11 16:42:58
ha..ha Sinan ne o sen haline shükür et.Her halde Panichkovada (Chanakci)daki tuvaleti görmemishin.Adam kimse,fayans yerine TAPET yapishtirmish duvarlara.Ama Allah ashkina temiz.En beyenmedim yer Bulgaristanda Kalotina orada WC yok.Ne Ala Turka ne AlaFranga...
Bir de Ruseden gelirken Shipka dagi.Orda var,ama köpek gimez tuvalete.Hemde yedin mi bi "Manda yogurtu" zor atiyoru insan kendini ovaya...
Ama yok bishey.Chek sanatchi zaten yapistirmishti alaTurka kenefi AParlementosunun duvarina.Yashadimiz ortama en uygun simvol...
Copy Paste 2009-07-15 19:50:50
Sayin baskana sormak istiyorum Saglik bakanliginin yapmasi gereken isi neden sen yapiyorsun hasataneleri onarmak hastaneye arac gerec almak Kircaali bedelediyesinin gorevi mi Ama illaki yardim yapamak istiyorsaniz kendi alin terinizle kazandiginiz helal paranizla bunu yapmak en guzeli olur.Yok sa birilerin para kazanmasi icin yardim kilifi altinda birileri zengin mi ediliyor Bu is arastirilsin bence %80 bu isin altindan yolsuzluk cikar Yarin bir gun Kircaaliye bir sey yapilmasi gerektiginde Saglik bakanligi size yardim edecek mi.Bu hizmet gibi gorunen isin altinda basla isler var hastanenin pvc dogramalarini ve tamiratini yapan firma ile baskanin bir arkadasligin yakinligi var mi acaba bunu sormak isterim
turko 2009-07-15 23:36:49
baskanin vedi parala vecdiye len gocasi boyko ya gido aman nyolcak cnm dugun hedyeri olsun
M B 2009-07-20 15:08:52
BASKANIM BAGIS YAPARKEN BIRAZDA DISIPLIN DE BAGISLASAYDINIZ HASTANEYE. ACILE GIDILDIGINDE YARIM SAATEN FAZLA DIKTORBEKLENIYOR GECELERI UYKULARINDAN KALKMIYORLAR HEMSIRELER MUAYNE EDIYOR. AMBULANSLARLA GECE OTOGARIN YANINA SIGARA VE BANICKA ALMAYA GIDIYORLA HASTANE CALISANLARI. AMBULANSLARI OZEL OTOMOBIL GIBI KULANILIYOR BU DA KANUNLARA KARSI. HASTANEYE MUAYNEYE GITINDE TURK MILETINE ILGI VE DIKAT CEVIRMIYORLAR BUNLARIDA KANITLAYA BILIRIM/ ASLINDA HERKEZIN BILDIGI BIRSEY/ GERB PAERITISI SECIMLERI KAZANDIGINDAN BERI: BULGAR HEMSIRELER,SANITARKALR. DOKTORLAR ZIYARETE GIDENLER TUKCE KONUSANLARA TEPKIDE BULUNUM TURKCE KONUSMALARINI YASAKLIYORLARMIS VE AHMED,IN ZAMANI GECTI BOYKO,NUN VAKTI GELDI DIYE TURK MILETIMIZE BARIYORLAZRMIS.
LUTFEN GEREKEN TEBIRLERI ALINIZ BASKANIM.
Rukiye 2011-04-06 05:29:14
Pozdravlenieya..
Rukiye 2011-04-06 05:36:29
Pozdravyavam ing. Hasan Azis za tova darenie otnosno zaslujeniya trud na ekipa na otdel Ortopediya- Kirdjali.