Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
21 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
HASAN AZİS: KIRCAALİ BELEDİYE BAŞKANI OLARAK GÖREVİME DEVAM EDİYORUM

HASAN AZİS: KIRCAALİ BELEDİYE BAŞKANI OLARAK GÖREVİME DEVAM EDİYORUM

13 Temmuz 2009

Bugün Müh. Hasan Azis 41. Meclis’teki milletvekilliliğinin geriye alınmasının sebebini Belediye Başkanı olarak görevini devam ettirmek ve tamamlamak isteği olduğunu açıkladı. Hasan Azis, Kırcaali 9. Seçim bölgesi HÖH milletvekilliğinden alınması için Yüksek Seçim Kuruluğuna gönderdiği dilekçeyi gösterdi.
Sayın Azis: “HÖH listelerine katılmayı ve seçmenlerin oylarını, şu ana kadarki çalışmalarımıza verilen bir not olarak değerlendiriyorum.
Bölge yönetimi, devlet yönetiminin en önemli parçalarından biridir. Bu açıdan belediye başkanlarının milletvekili aday listelerinde yer alması çok önemlidir. Bu adaylıklarını bir nevi çalışmalarının değerlendirmesi olarak görüyorum.” dedi.

Kaynak: kh


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


enes 2009-07-13 23:53:28
yahu bu ne be? yaşlı başlı adamlarsınız.her yorumcunun yorumuna cevap yazma gibi bir zorunluluk yok kardeşim.herkes gorüşünü rahatça belirtsin.hoşuna gitmezise de adam gibi cevap yaz.ayıp.
fes 2009-07-14 08:05:50
Çingenelere tebaa ve nalbante lafları bizim Gırcalıda yoktur, biz kalburcu, demirci, elekçi deriz.

Çingenelere tebaa olmaz, ;çingenelere has olur.

Türklükten bahseden adam türkçe bilmiyor, ya da türkçenin başını gözünü yarıyor.

Ben hiç bir vakit komunistlerin uşağı olmadım laflarıyla kendini önemseme; sen cahil cuhela bir adamsın ve hiç bir şey olamazsın.

Pravo horo da ne demek?
Çiflikten 2009-07-14 10:15:56
Öncalikle Hasan Azizi kutluyorum çok doğru bir karar vermiş zaten öyle bir karar vereceiğni tahmin ediyordum çünkü kırcaalide çok yapılacak işler var devam dostum
seni destekleyenler çoğunluktur
farklı rumuzlarla yorum yapanlar yeterin artık biri birinize çamur atmayı çalım satmayı yan bakmayı
belki de aramızda akrabalık var
bu işten kim ediyor sanırsınız kar
ben söylüyorum hepimiz kaybediyoruz
biri birimize ayıp ediyoruz
gelin bu sitede dostluk köprüleri kuralım
bir olalım birlik olalım kale olalım
zaten yıllar üstümüze geliyor
her gün bir yıldızımız sönüyor
siz bari biribirinizin üstüne varmayın
sakın da beni yanlış anlamayın
ömrümüz tükeniyor
arkamızda kin ve nefret bırakmayalım
küfürlü sözlerde yarışmayalım
elbette ki eleştiriler olsun
ama sözler yerini bulsun
sende herkes gibi bir kulsun
kırma kardeşini ne olursun
kimsenin kimseden bir farkı yok
aslında söylenecek şeyler çok..........
..................................
Kircaali turku 2009-07-14 13:04:43
Sayin Çiflikli kardesim yazmis oldugum siirin çok gúzel olmus zizi kutluyoruz fakat Ózgúr dedemiz seni anlayamiyacak. Torunlarini ústúne ústúne salacak çúnkú onda torunlar var ki gúresci kareteci her birileri Dogu savas uzmanligi egitimi almislar ona góre ha, adam bizi zorbalikla korkutuyor bóyle birileri geçsin parlamentoya vay anam vay túrkúsúnú birlikte sóyleriz kos koca adam az kalsin savas cikartacak utanmaz.Saygilar.
İbrahim Baltalı/Gümülcine 2009-07-14 15:57:43
Sayın site yöneticisi küfür içeren yorumları lütfen kaldırınız; çünkü bu siteyi çocuklar da ziyaret etmektedir. Bu tür sözler Bulgaristan Türklerinin imajını çok ama çok zedelemektedir!!!
Arda ŞENTÜRK 2009-07-14 16:13:15
Sn.Hasan AZİZ i verdiği kararından dolayı kutluyorum,
Kırcaali Beledye başkanı olarak nice başarılara imza
atacağına inancımız sonsuzdur.Yapmış olduğunuz
hizmetler,meydanda,dürüst,ahlaklı siyaset anlayışının
göstergesi,ikinci kez Belediye Başkanı ve milletvekili
seçilmeniz,dediklerimin göstergesidir.Milletvekilliğinden
çekilmeniz,Kırcaali şehrini ve halkını sevdiğinizi,görevine
bağlı olduğunuzu kanıtlamıştır.Sen,Rodop türklerinin
gurur kaynağısın.....Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.
kardeş 2009-07-14 21:14:49
değerli başkan hasan azisi kutlar bursa olarak sonuna kadar arkasındayızz efsane başkkannnnnnnnnnn
Rodoplu 2009-07-14 22:00:58
Sayin Belediye Baskanimizi ictenlikle kutluyorum,cunku gelmis gecmis en caliskan Baskanimizdir.Senin baslanmis bitiremedigin projelerin var Baskanim ve daha nice projelerinin gerceklesmesini bekliyoruz senden.

Rodoplu-Stockholm
turko 2009-07-15 23:15:30
gitsin tartisma gelsin uzlasma olalim birlik edelim kardeslik salalim dusmana korku dosta ise sevgi yasasin yuce turk milleti