Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Ocak 2020
HABERLER » Dünya
ERDOĞAN’DAN, BORİSOV’A KUTLAMA

ERDOĞAN’DAN, BORİSOV’A KUTLAMA

29 Temmuz 2009

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamada, T.C. Başbakanı R. T. Erdoğan ile Bulgaristan’ın yeni Başbakanı B. Borisov arasında 30 dakika süren görüşmede iki başbakanın bölgesel işbirliği ve güvenlik alanında yapılabilecek ortak çalışmaları ele aldıklarını kaydedildi. Açıklamada ayrıca NABUCCO projesinin geleceği konusunda görüş alışverişinde bulunduklarını da kaydedildi. Erdoğan'ın, Borisov'u Bulgaristan'ın yeni başbakanı olarak görevine başlamasından dolayı kutlayarak, hükümetinin çalışmalarında başarılar dilediği, Erdoğan’ın Borisov kabinesinde Türk kökenli bir bakanın görev almasından duyduğu memnuniyeti ifade ettiği vurgulandı.

Kaynak: bh


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Remzi 2009-07-29 19:29:58
TÜRK DUŞMANI İKİ BAŞBAKAN BİRBİRLERİNİ KUTLAMIŞLAR
cevabi 2009-07-30 22:14:23
1.Remzi birinci sen nerede ikamet ediyorsun ve kaç yasindasin.

2.BuradaBG. Basbakanini suçlu górúyorsun haydi neyse tamamdir. Túrkiyenin basbakaninin suçu nasil Túrk dúsmani oluyor bunu ózetlersen seni kutlariz aksi taktirde sana bir Bulgar kúfúrú atacagiz ki Anan ve Baban da sennden nefret edecek bilirsin bizden gúnah gider. sana 24 saat bir múddet veriyoruz iyi dúsún sonucuna katlanirsin Soydas Heycanlanmak yok tabiyki.
Remzi 2009-07-30 23:42:34
Siz beni kalaylamadan ben sizin ananızı avradınızı kalaylayim ozman
izmirli 2009-07-31 13:21:00
REMZİ SANA KATILIYORUZ ARKANDAYIZ..............
İZMİRLİ 2009-08-01 10:36:32
Değerli Kırcaali Haber yetkilileri.

Dün gece sizlerden küfür ve hakaret içeren yorumların icabına bakılmasını rica etmiştim..
Oldu mu şindi?
Benim yazım silinmiş, küfürler yerinde duruyor!...

(Atakacılar) K.Haber'i ele geçirdi de bizim mi haberimiz yok,yoksam??

Saygılar

İzmirli
Kircalli 2009-08-02 14:59:19
Recep Tayyip Erdoganin bir kusuru var ise biz Bulgaristan Túrk vatandasinin suçu yoktur suçlari telyavúz edecek olan Cenabu Allah,tir bizler hepimiz Allahi kullariyiz bizleri Allah yaratti ve Allah bilir bizi ne yapcagini bu malumdur. Remzi kópeyine teklifimiz sudur.insana insan gibi davranmak gerekir Kópek gibi deyil af edecek bir sey yok tur. Bizler bir Bulgaristanli da olsak kúfúr gibi bir seyler sóylemeyiz Senin O kúfúrlú sózúne karsi seni kiniyoruz biz Izmirlilerin çogunlugunu CHP,li oldugunu da biliyoruz CHP.Atamizin partisidir Fakat simdiki bu liderininde Yalakanin Teki oldugunu da çok iyi biliyoruz Remzininin de bize Kúfúr atmasi onun gerçeyinin de alevi fikir górúlúsúnden kaynaklaniyor. Aleviler de insandirlar sonuçta fakat bizim gibi hanevilerden diinen de olsa ahlyaken de olsa búyúk farkliliklari vardir Mesela Remziyi biz tanimiyoruz ama Izmirlinin onu desteklemesi onun da bir Baykalci oldugu kesin çúnkú Deniz Baykal ismi bir yarim kókenlilik gibi bir seydir Baykalin Kókeni alevi diye bilinir bizlerde Deniz isimli Bulgarlarin da oldugunu biliyoruz bizler.Nebileyim bu yeni isimler biz múslúmanlara bir karisiklilik gibi geliyor kusura bakmayin ve sonuçta bize kúfúr edenlerin allah belasini verir iisallah.Saygilar.Ne mutlu dogru dúrúst Túrkúm diyene allah cúmleyi korusun hakaret edenleri bildigi gibi etsin Allah Búyúktúr.Amin.
Remzi 2009-08-03 00:28:57
Amerikalan beraber oldu kürtleri başa getirdi macırları işten attırdı deniz boylarını kürtlen doldurdu.
turko 2009-08-19 20:19:47
kircaalili kardes sonuna kadar arkandayim
remzi kizilbasina bakma sen onnar innsanmiki