Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
TEZCAN NAİMOVA’NIN GÖNLÜ AY YILDIZLI FORMADA

TEZCAN NAİMOVA’NIN GÖNLÜ AY YILDIZLI FORMADA

07 Aralık 2009

Bulgaristan’dan Türkiye’ye Deliorman’dan güreş dalgası ile başlayan, halterde Rodop’tan Naim Süleymanoğlu ve Halil Mutlu ile vitrin yapan spor göçüne, şimdi de atletizm pistlerinde güzelliği ile de dikkat çeken bir dünya yıldızı damgasını vurmak istiyor.

Plovdivli Tezcan Naimova’nın kalbi Türk milli forması için atıyor. Ay yıldızlı forma ile yarışmak için Türkiye’den teklifler aldığını söyleyen Naimova, “Türkiye bir sporcu cenneti. Bulgaristan’dan değişik spor dallarında çok sayıda soydaş sporcuyu barındıran ve büyük imkanlar sağlayan bir ülke. Bulgaristan Türk’ü bir sporcu olarak, Türk Milli Takım forması ile yarışmayı arzuluyorum” dedi.
Pistlerdeki başarısı kadar güzelliği ile de dikkat çeken 22 yaşındaki Naimova, Veliko Trnova Üniversitesi’nde öğrenimini sürdürüyor ve 2006 yılı 100 metre Dünya Gençler Şampiyonu.

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Hasan 2009-12-07 18:41:53
Bence cok iyi olur ,ay yildizli uniformada yakisir bu guzel kardesimize .Hem kendisi kazanir hem Turkiye ve bizde gurur duymus oluruz . Bulgarlar kolayini bulsalar insanin sirtindan donunu alacaklar
fes 2009-12-08 09:53:38
Gelmesi iyi olurdu; fakat Türkiye'nin başına çöreklenmiş dinciler modern görünümlü, kadınlığını çekinmeden sergileyen birini istemezler.

Şalvar giyisin, türban taksın derler onlar. Kolayını bulsalar bayan voleybol takımını, kızların kalçaları çok belli oluyor diye kapatırlar.

Süreyya Ayhan'ın, "neredeyse kukusu belli olacak kadar açık saçık yarışıyor" diye spor hayatını bitirdiler onlar.

Onların hayalindeki Türkiye sıkmabaş türban ve karaçarşaftır.

Hiç moder görünümlü kızımızın Türkiye'ye gelmesini isterler mi? Kolayını bulsalar göçmenlerin tümünü Türkiye'den kovacaklarından ben eminim.
şi,iroko pole 2009-12-08 10:30:19
fese diyorum fes osmanlı kültürüdür senin abuk subuk sözde yorumların masal gibi ciddi ve osmanlı duruşu ile yaz hiç ölümü ensende hissettin mi bayrak inmez ezan susmaz ey sözde fes
fes 2009-12-08 10:46:19
Osmanlı'da "Şiroko pole" var mı?
şiroko pole 2009-12-08 10:58:51
500 senelik derin köklü osmanlı kültürü var balkanlarda benim senin nenen deden de ferece şalvar giydiine eminim aynı çuvaldan çıkmış osmanlı torunlarıyız dünyyaya tarihe çanak kale dumlupınara 1 gözüm ile bakma tarihine sahip çıkmayanın gelecegi YOKTUR ALLAH HEPİMİZİ KORUSUN SAOL FES KARDEŞİM ALLAHA EMANET OL
Fese cevap 2009-12-08 14:21:57
Osmanili yalniz Siroko pole (Súrmenlerde) deyilde túm Balkanlarda vaar olmustur ve bizde onun torunlariyiz iyi ki varmis ve ebeddiyen de var olacaktir seni de kendini ve çevresini kaybetmis bir Osmanli torunu oldugunu biliyoruz fakat bu konuya bir yabanci ve çevreci komunist gózlúgúyle bakmandan hiç ama hiç hoslanmamandan çok hahatsiz oluyoruz, óyle sózler savuruyorsun ki halkin ónúnde doguyu ve batiyi hos górmúyen kendini búyúkten góren milliyetçi V.Siderof gibi bir tipin var, eger o siyah gózlúkleri atar,Salvar Ferece tasimis olan Ninelerimize ve Aba, Potur ve Fes giyiminu tasimis Dedelerimize saygi duyup Búyúk Ónder Mustafa kemal atatúrkede saygimizi esirgemeyen onu búyúk bir ónder oldugunun bilinciydesen, Osmanlininda torunlarindan biri oldugunun da bilincindeysen, kendine çeki dúzen versen senin için daha iyi olur dúsúncesine dave ederiz, siradan çikan koyunu kurtlar parçalarmis allah korusun Fes senin gibi siradan kipirdiyan uyuz koyunlara Saygilar.
PIDPIDIK 2009-12-08 14:43:32
Dedem yummus gozunu acmis agzini gene...

Kizimiz dopingden korunsun dopingdden birde TR havada ucan
disi sineyi s.......den
cevap. 2009-12-08 21:21:48
Pidpidik efendi 1. óyle suya dúsmús katir gibi oraya buraya tekme atacagina dogru dúrús bir yorum yapsan iyi olmazmi.2.Kizimiz Dopingten korunsun peki senin ne ústúne lyazim ki yoksa onun basinda olan antrenórú senmisin de olaya karisiyorsun. 3.Túrkiyede sana veya súlalenden birilerine acayip bir seyler mi yaptilarda óylesine abuk sabuk çingenecesi sózler ediyorsun , bak senin eger namusun namussa sana hiç gózúnún ustúnde kasin varmi demezler eger sen bir enayiisen sana da çikar bir meraklisi tamammi kardes bu lafin karsiligida bóyle olur af etmeni beklemiyoruz kusur sendedir, icabinda cevabimiz budur.
şevked 2009-12-09 08:57:22
Ben olsam Türkiye Cumhuriyeti yetklilerinin yerine bu kızı hemen kaparım.Kız hem hazır yetişmiş şampiyon, hemde türk soylu.
Öyle Aurelioları Mehmed yapacağına ve nazlandıracağına Tezcan kardeşimiz gibilerini değerlendirmek lazım.
Kara Ibrahim Aga 2009-12-10 12:58:36
Türkiye en sonra örensin Balik tutmasini.Degil hazir almasini her seferinde.
Tezcan kizimiz gidecekse gitsin ama Türkiye ödesin "Bashlik" "Süt" parasini 10-15 miliyon Evros?
Dandik 35-40 yashlarinda futbolculara Miliyonarca para sayiyorlar Gench kizimiza deger..
Fesin yazdiklari dogru.
Bati Avrupada Müslüman kizlar beden derslerine katilmiyorlar.
Sebep?
"Riza Caminin" Imamin verdigi bir Internet formulyari.
Yani Dinimize göre her Musliman Kiz 9 yashindan sonra her tarafini kapaticakmish.Ve buna dayanarak Anadoludan göch edenler Okul müdürlüklerine bash vurarak Kizlarini Beden dersinden kurtariyorlar!!!
Bashaka komik durum Türkiyenin dört yani denizlen chevirili ama ne bi dünya.Avrupa ve ya Olimpiyat shampiyonu chikaramamasi bu ana kadar.
Halbuki nufuzu da en gench Avrupaya bakilirsa.
***
Osman bak shu video görüntülerine!
Tanidin mi bizimkilerini ..Ve kafeyi?
Aralarinda bilem Bulgar-Lakabilariyla konushuyorlar..
Kim tutar böylelerini..
Sechimlerde bunlari bizim Zübükler minibüslerlen toplamishlar Inshatlardan ve tarlalardann..
Kara Ibrahim Aga 2009-12-10 13:00:26
PS:
http://www.youtube.com/watch?v=nuRmwIyV7RQ