Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
HÖH PARTİSİ’NİN GENEL KURULU DÜZENLENDİ

HÖH PARTİSİ’NİN GENEL KURULU DÜZENLENDİ

13 Aralık 2009

Üyelerinin çoğunluğunu Türkler'in oluşturduğu Hak ve Özgürlükler Hareketi'nin (HÖH-DPS) genel başkanı Ahmet Doğan, Türkiye'nin, her alanda hızla gelişen bir ülke olduğunu belirterek, ''Türkiye, önümüzdeki 10-12 yıl içinde dünyanın en gelişmiş 10 ülkesi arasında yer alacak'' dedi.

HÖH 7. Olağan Genel Kurulu, başkent Sofya'da Ulusal Kültür Merkezi'nde 12.12.2009 tarihinde yapıldı. HÖH lideri Ahmet Doğan, 800'ü aşkın delege ile yurtiçi ve yurtdışından yüzlerce konuğun katıldığı genel kurulun açılışında yaptığı konuşmada, HÖH'ün gelecek 20 yıllık gelişim stratejisini ortaya koyması gerektiğini söyledi.
HÖH'un son dönemde aşırı milliyetçi çevreler tarafından ''düşman'' olarak gösterilmeye çalışıldığını belirten Doğan, ''Bu çevreler, ortaya koydukları düşmanlık tavrıyla Bulgristan'da HÖH ile ilişkisi olan herkese ve herşeye karşı nefret uyandırmaya çalıştılar'' diye konuştu.

HÖH karşıtı kampanyanın Türk karşıtı kampanyaya dönüştüğünü belirten Doğan, ''Maalesef ülkemizde gördüğümüz bu eğilim düşmanlık, nefret ve kin duygularını, hedefi olarak Türk kimliği, kültürü ve tarihine yönlendiriyor'' dedi.

HÖH'ün 20 yıl önce Komünist diktatör Todor Jivkov'un Türkler'e karşı giriştiği asimilasyon kampanyası döneminde ''silahsız direniş eylemi'' olarak kurulduğunu hatırlatan Doğan, Bulgaristan'da rejim değişikliğinin gerçekleşmesinde ve halkın demokrasiyle tanışmasında HÖH'ün büyük katkısı olduğunu bildirdi.
Doğan, son yıllarda artmaya başlayan Türk düşmanlığı üzerine kurulmuş politikalardan artık bıktığını ifade ederek, ''Yeter artık. Hak ve Özgürlükler Hareketi bundan sonra hiç kimsenin hedefi olmayacak. Bulgaristan, etnik uyum ve toplumlararası saygıyı yeniden kazanmalıdır'' diye konuştu.

-TÜRKİYE'NİN AB'YE KATILIMI –

Konuşmasında Türkiye'ye geniş yer veren Doğan, AB üyesi olan Bulgaristan'daki yaşam standardının AB üyeliğine aday olan Türkiye'nin çok gerisinde olduğunu söyledi.

Doğan, Türkiye'nin, gelişim konusunda ''örnek ülke'' olduğunu belirterek, ''Türkiye, bize kıyasla 2.5 kat daha hızlı gelişmektedir. Sanırım Türkiye, önümüzdeki 10-12 yıl içinde dünyanın en gelişmiş 10 ülkesinin arasında yer alacak. Eğer Avrupa Birliği Türkiye ve Rusya konusunda net bir tavır almazsa, AB projesi ortak bir ekonomik pazar veya Hıristiyan kulübü düzeyinde kalacaktır'' dedi. Doğan, ''Avrupa Birliği ülkelerinin Türkiye'nin üyeliği konusundaki tavırları, başta tarihsel kimlik ve etnik uyum olmak üzere Avrupa'nın bugün sahip olduğu tüm değer sistemi önünde büyük bir sınav olacaktır'' dedi.

Doğan, konuşmasının son bölümünde ise kısa bir süre sonra HÖH Genel Başkanlığı'nı bırakacağının sinyalini verdi ve ''Yaşamımın 25 yılını Hak ve Özgürlükler Hareketi'ne verdim. Artık ayrılmanın zamanı gelmiştir'' diye konuştu.

Genel kurula konuk olarak katılan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Salih Kapusuz da Bulgaristan'nın demokratik yapısına ve HÖH'ün misyonuna büyük değer verdiklerini belirterek, AK Parti iktidarı sırasında Bulgaristan–Türkiye ilişkilerinin hızla geliştiğini ve büyük başarılar elde edildiğini bildirdi.

Basına kapalı olarak süren HÖH Genel Kurulun ikinci ve üçüncü oturumlarında tüzükte değişiklikler yapıldı ve genel başkanlık seçimi yapıldı. Genel başkanlığa, seçime tek aday olarak giren Ahmet Doğan oybirliği ile yeniden seçildi.


Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


GRUEVO.COM 2009-12-13 20:17:55
HAK VE ÖZGURLUK HARKETI OLMSAYDI BUGUN BULGARISTA TURKLERI ÖZGUR OLMAZDI VE BAZI KENDI BILMEZLER DPS NE YAPTI DIYOLAR ÖZGURLUNUZU VERDI VE DININIZI VERDI EN ÖNEMLISI TURKLUNUZU VERDI! SIZLERE GERP NE YAPCAK DPS NE YAPTI DIYENLERE SESLENIYORUM TITREYIN VE KENDINIZE GELIN TURK OLGU TURK SATMAZ TURKLUNU SATAN VARSADA KANIDA BOZUK VARDIR SAYGILARIMIZLA
WWW.GRUEVO.COM ORLAK DPS TAM 100% DESTEK VERIYORUZ!
osman 2009-12-14 00:05:45
DININIZI VERDI EN ÖNEMLISI TURKLUNUZU VERDI

sen serhosmusun kardesim yoksa uzaylimi?
TURK 2009-12-14 10:25:21
SAYIN YALAKA,

BİR KERE İLK KURULAN HÖH İLE ŞİMDİKİNİ BİRBİRİNE HİÇ KARIŞTIRMA. O ADAMLARIN HEPSİ DAHA İLK BAŞTA SINIR DIŞI EDİLDİ.
BOYUNDAN BÜYÜK LAFLAR ETME. DİNİMİDE TÜRKLÜĞÜMÜDE ALLAH VERDİ. BULGARİSTANDA İSE ONLARIN BAĞIMSIZLIĞINI ŞEHİTLERİMİZ KAZANDIRDI. GÖSTERİLERDE EN ÖNDE DURANLAR , BELENELERDE VEFAT EDENLER. BAK KONGRE YENİDEN DEMOKRATİK! BİR SEÇİM YAPMIŞ. SEN DOĞANI VE ÇEVRESİNDEKİLERİ 1989DAKİ GÖSTERİLERDE VEYA AÇLIK GREVLERİNDE GÖREN TEK BİR KİŞİ TANIDINMI ?

HİÇBİRİMİZ GERBİ DESTEKLEMEDİK. HERZAMAN HÖHÜN DESTEKÇİSİYİZ. AMA DOĞANIN DEĞİL. BUNU O YALAKA AKLINA KOY.

OSMANNIN DEDİĞİ GİBİ SARHOŞ SARHOŞ YAZMA
YA DA SARHOŞ DEĞİL VE SAĞLAM KAFA İLE BU İŞİ YAPTIYSAN O DAHA DA FENA
BİR İKİ GÜN ORMANLARA FALAN GİT
KUŞLARI DİNLE
TOPLA O KAFAYI YANİ
Hasan 2009-12-14 13:58:21
GRUEVO .COM neden HAYRANLAR.COM olmuyor ,neden TURK ismiyle yazmiyorsun ,mademki milliyetcisin kullanma gavur isimlerini. TURK ve OSMAN arkadaslar haklilar ,bizim dinimizde dilimizde Allahtan ve Turklugumuzdendir . DPS TURKLER icin daha cok seyler yapsin diye herkes oy veriyor onlara . Saraylarda yasasinlar gozumuz yok ama su gariban milletede biraz yardim etsinler ,ben hic duymadim DPS TURK cocuklarina elbise veya ayakkabi dagittigini veya para verdigini. Varsa yoksa kendi adamlarini zengin ediyorlar . Okullarda Turkce kitaplar pacavra gibi o yuzden insanlar turkce okutmaya utaniyorlar . Secimden secime goruyoruz DPS milletvekillerini ,arasira spor aktiviteleri duzenlesinler ,milletle kaynassinlar ,paso Bulgarca konusuyorlar ve genclerimizide kendi aralarinda Bulgarca konusmaya mecbur birakiyorlar ve evdede Bulgarca konusuyor milletimiz daha sonra. Bulgarin basaramadigini DPS yapti bu konuda. Turkiyeye goc edenlerin staji taninmadi 20 yildir , bir tane turk heykeli dikilemedi yillardir ,yapilanlarida bu hukumet yikti ve kimse sesini cikarmadi.
bir bilen 2009-12-14 14:39:08
Túrko roma ve Osman Kostovun satin alinmis sokak sersereleridir bunlari kim takar ki sade ve sadece çapulcilik yaparlar sayin liiderimiz HóH ileri A.Dogan seninle turk milleti olarak gurur duyariz. 1990 yili baslari Kircaalide,Razgrad,Sumlu Sofyada yapilan "Isimlerimizi geri istiyoruz"dediyimiz mitingler ve açlik grevlerinde her zaman bulunduk kim neydi biz biliyoruz Belenede yatan kardeslerimizin de orada oldugunun bilinciydeyiz fakat bu kardeslerimizin aralarinda óyle bilgili birileri yoktu bizde o mahkumlerdeniz azda olsa belenede kaldik ama o kadar okumus adamlardan deyiliz eh o zamanlar ben turkum beni Turkiyede kardesim var nasil o turk olacakta ben bulgar olacagim sizi billesmis milletlere davaci çikacagim dediyimde beni de beleneye mahkum ettiler simdi ben okumuslugum olmadan hemen millet vekiilimi olurum ben ne anlarim politikadan mesela aslinda Turk aydinlarimizi ozamandan ónceleri 36 yillikTodor Jivkov rejimi suresince bizi sinir disi edildiler.bu gunTurkiyede ikamet eden bu turk aydinlari,da buyuk mitinglerden sonra Ahmed Dogani HOH,nin kurucusu olarak Turkiye ve Bulgaristan Turk halki tarafindan liider olarak seçildi ve bu gune kadar devam etmektedir. iki yuzlu denilen dónek insanlara capulcu denir bunlarin menfatten baska bir bilgisi yoktur cahil adam burnunun ucundan baska bir yeri góremez derler bu dogrudur. Maalesef.
Gruevo.Com 2009-12-14 14:44:55
gruevo.com aldim hayranlar.com alinik eger serbestse onuda satin alirim hayranlar.org.net.eu benimdir
gruevo.com.org.net.eu benimdir hayranlar.comda alirim serbest kaldi an alirim
ben dpsliyim 2 yuzlu götveren dpslilerden dilim hani dpsliyiz gecinenlerden hic dilim osman ve turk kendinize gelin nuriadali.com bu site benim
benim toplam 26 sitem

YASASIN DPS KAROLSUN 2 YUZLU GOT VEREN DPSLILER
Cantay Kocaomer 2009-12-14 14:51:49
Ahmet Doğan, yeniden DPS genel başkanlığına seçildi


Hak ve Özgürlükler Hareketi'nin (DPS-HÖH) başkent Sofya'da yapılan 7. olağan genel kurulunda, Ahmet DoğaSeçime tek aday olarak katılan Ahmet Doğan, yapılan açık oylama sonunda 769 delegenin oybirliğiyle 4 yıllık bir dönem için DPS Genel Başkanlığı'na yeniden getirildi. Doğan, genel kurulda yaptığı konuşmada, kurucusu olduğu DPS'nin ''lider partisine'' dönüşmesinden pek memnun olmadığını belirterek, ''Ancak maalesef biz bu konumdayız'' itirafında bulundu. Doğan, herşeye karşın 1 yıl içinde genel başkanlık görevinden ayrılabileceğini de açıkladı ve ''DPS'nin önünde hala uzun ve zor bir yol var. Bu yolu aşabileceğimize inanıyorum. Bana verdiğiniz destek için teşekkür ediyorum'' dedi.

n yeniden genel başkanlığa seçildi.
GRUEVO.COM 2009-12-14 14:52:16
selam aleykum benim analdim konu niye bizim turk milleti dps karsi vea dpsliyim gibi gosteriyolar ama tam pusluklarida yapiyolar
dps ne yapti diyenler de var dps yapmadini sizlere gerp yapsin simdi
bu konu yazan hasan ve osman sizler bir iki yuzlu kendi bilmez serefsizsiniz dps laf atmayin
altindan kalkmasiniz! dps daha ölmedi vede ölmye hic niyeti yok
millet vekilere gelince onlarin yapti yanlisi dps yuklemeyin milletvekiline yukleyin dps yapcan yapiyor!!!! VE BEN HAYATIMDA ICKI ICEN KISI DILIM SERHOS SIZSINIZ GERI ZEKALILAR
TURK 2009-12-14 15:32:53
SEN KENDİ SİTENE DE GİRMİYORSUN ANLAŞILAN
ULAN GİR BİR BAK BAKALIM İÇİNDE NASIL RESİMLER VAR
ARKDAŞLIK SİTESİNDEN FARKI YOK
SONRADA BİZE BURADA YOK BEN İÇKİ İÇMEM DİYORSUN ,
mira İLE RESMİ NEREDE ÇEKTİRDİN LAN CAMİDEMİ!
SEN DOĞAN YALAKASISIN
BİZ İSE TÜRK HAKLARININ SAVUNUCUSUYUZ
BU HAREKET BİNLERCE YILLIKTIR
ÖYLE BİR KİŞİNİN ELİNE BAKMAZ
ŞU DPS NİN KURULUŞ ZAMANINI ÇIKARTIN BAKALIM
İLK KURUCULARI KİMLERMİŞ
O ADAMLAR NEDEN SINIRDIŞI EDİLMİŞ
VE ONLARDAN MEYAN BOŞALINCA KİMLERİN ELİNE KALMIŞ

OSMANLA BENİ SOKAK SERSERİSİ DİYE SUÇLAYAN BUNAK GELSİN GÖRSÜN BAKALIM BİZ BURALARDA NE İŞLER İLE UĞRAŞIYORUZ
ÇOK ADAMDIDA NEDEN ŞİMDİ İNGİLTEREDE
NEDEN BG DE KALIP ÇOK SEVDİĞİ DOĞAN İLE ÇALIŞMADI
PARİ TATLI GELDİ DİMİ

ULAN KONUŞTURMAYIN BENİ
HEPİNİZİN NE HALT OLDUĞU BELLİ

EDİTÖR HADİ BENİM YORUMUMUDA SİLMİŞSİN TAMAM
AMA BAK HALA KÜFÜRLER DEVAM EDİYOR
KÜFÜRBAZ İŞ BAŞINDA
Gruevo .com a 2009-12-14 17:23:20
DPS olarak ne faydan dokundu bu millete be serefsiz ,kendi bogazinizi doldurmaktan baska ve Dogani saksaklamaktan baska ne is yaptiniz . Ikiyuzlu degil burda yazanlar ,burdakiler senin goremediklerini goren insanlar . Bak Kosukavakta 3 cocuk gitti pisipisine ,suclu parnocudur diye as bas bagiriyor televizyonlar ama ne hikmetse parnocuyun avukatina parayi DPS liler oduyor. Yazik deyilmi bu cocuklara kimvurduya gittiler.
TÜRK 2009-12-14 22:07:55
ANNAN BELERIM! DIKKATLI KONUS BENIM MIRA RESIM CIKTIMSA SANA NE ULAN HIYAR AGASI ISTEDIM SANATCILA RESIM CIKARIM BU ADAM NIYE CIKTI RESIM DIYE DUSUN BIR DEMEK KI MIRA YANA GITE BILCEK KADAR SEVYEM VAR VE COK MILLETVEKILERDE RESIM CIKTIM SIMDI DIYCEKSIN YALAKA YALAKA DILIM
ARKAM KUVETLI GAVAT OLGU GAVAT HADINI BIL
BENIM SITEM ARKADASLIK SITESI GIBI EVET YA SEN SITEN VARMI OROSPU EVLADI SENIDE SATIN ALIRIM FIYATI SÖYLE ULAN GAVATIN OLGU
BULGARLAR ANNEN BACI SIKSE DAHA MI IYI
DPS SIZLERIN NAMUSUZU KURTARDI ZAMANINDA SIMDI KOTU GITIN HANGI PARTI SIZI DAHA IYI SIKIYORSA ONA GITIN O EVLATLARI DPS GELMEYIN DPS SEVMIYORSANIZ!
TURK 2009-12-14 22:41:17
ANCAK MIRA YA GİDEBİLECEK KADAR SEVİYEN VAR İŞTE!
BUNU DA BİLDİĞİN İYİ OLMUŞ
SENİN ÖNÜNÜDE SİKERİM ARKANIDA SİKERİM
DOĞRU KONUŞ
ADAM OL!
SEN KİMSİN LAN BENİMLE PARA KONUŞUYORSUN HAYVAN!
BG DE 3-5 EURO GÖRDÜN DE ADAM OLDUN
SENİ DEĞİL GRUEVOYU TOPTAN ALIRIM BUNU BİLMİŞ OL!
MİLLETE GÜVENİPTE GÖTÜN KALKMASIN AMINA KOYDUMUNUN ÇİNGENESİ
TURK 2009-12-14 22:44:43
DPS BİZİM NAMUSUMUZU KURTARMIŞMIŞ
LAFA BAK!
BİZİM NAMUSUMUZ BAŞKASININ KORUMASINI GEREKTİRECEK KADAR ALT SEVİYEDE DEĞİLDİR
HERKESİ KENDİN GİBİ BİLME
HEM DPS BİRİLERİNİN NAMUSUNU KURTARACAKSA ÖNCE VARNADAKİ BAZILARINDAN BAŞLASIN
GERÇİ ARTIK GEÇ OLDU DOĞANLAR DOĞDU YA NEYSE
ANLADIN DİMİ SEN ONU
f.67 2009-12-14 22:48:44
Vay, vay, vay bura gene senlenmis! Onlar, bunlar- ordakiler, burdakiler adeta dokturmus! Bazilari DPS yi goklere sigdiramiyor, bazilari da yerin dibine sokamiyor!
Ne ala, ne ala!
Onlar ve bunlar! Buralarda bos lakirdi ile kendinizi harcamaktansa oturun biraz okuyun arastirin (faydasi bana degil size olacaktir): Siyasi Parti nedir? Niye kurulur, neyi amaclar? Bir siyasi partinin yoneticileri chalga chalarken vals yapabilirmi? Boyle bir shanslari varmidir yokmudur?
'Siyasi Parti' denen 'sheyin' arkasinda, onunde, saginda solunda 'sivil toplum orgutu veya orgutleri' denen 'sheylere' ihtiyaci varmidir yokmudur? Yeri geldiginde elindeki 'siyasi gucu' ve 'siyasi sorumlulugu' bu 'sivil toplum orgutleri' ile paylasabilirmi veya paylasamazmi? Hatta paylasmak zorunlulugu ihtiyaci duyabilirmi, duyamazmi?
Bunlar uzerinde bir dusunun , Onlar ve Bunlar! Yoksa Osman gibi enistenizden(sayilir) beklediginizi alamayip buralarda klavye kirmak kolay, Gruevo.com u ise yorumsuz birakmak istiyorum, her ne kadar o 'birilerine' faydali olucagim diye yalpalarken ayni 'birilerine' zarar verse bile. Sonuc olarak o da hayatin bir rengi, hangi renk oldugu belli olmasa bile.
Hüsnü 2009-12-15 14:36:28
Özgür'ün dostu bakın ne yazmış:

http://eltimir.blog.bg/politika/2009/12/14/turci-li-sa-v-dans.454510
HASAN AGA 2010-03-25 14:57:11
millet bos isler ile ugrasiyorsunuz. turkiey cumuriyeti izin vermedigi surece bulgaristanda trklerini ismi mi degisti saniyorsunuz :)))))))))))))))))))))))))))
bos bos gevezelik yapiyonuz....
sonra da millete yok su deyin yok bu ... fazla yorum yapanin aklindan zoru vardir :)))
salih acar 2010-07-20 10:52:23
ne kadar bulgaristan türkü varsa hepinizin özünü sikeyim gurursuz onursuz bulgar tohumları, siktirin gidin lan güzelim türkiyemden. kürtler gibi içine ettiniz memleketimizin. nasıl da kandırmışlar bizleri zamanında trt ile, dizilerle ne propaganda yapmışlar. bilseydik böyle olduğunuzu daha o sınır kapısından girmeden sikerdik ninelerinizi bulgarlar gibi.
SANAL TÜRK 2010-09-03 10:27:59
ŞİMDİ BENİ İYİ DİNLEYİN TESADÜFEN BU SİTEYİ BULDUM .VE OKUDUKLARIMDAN ŞAŞKINA DÖNDÜM.
AKILLI OLUN DÜNYANIN NERESİNDE BİR TÜRK VARSA TÜRKİYE'NİN HUDUTU ORADAN ÇİZİLİR.BU ŞEKİLDE BİRBİRİNİZE ANA AVRAT KÜFÜR EDEREK NE İNSANLIĞINIZI NEDE TÜRKLÜĞÜNÜZÜ İSPAT EDEBİLİRSİNİZ.AKILLI OLUN AKILLI .BULGARİSTAN,MAKEDONYA,ROMANYA,MACARİSTAN VE BUNLARA YAKIN TÜM YERLERE OSMANLI SİZİN CEDDİNİZİ YERLEŞTİRDİ O YÜZDEN KÜFÜR EDERKEN DİKKAT EDİN.OSMANLI BUGÜNÜDE DÜŞÜNMÜŞTÜ AMA SOYDAŞLARIMIZ OLAN SİZLER ASİMİLE OLDUNUZ YANİ ONLARA BENZEDİNİZ DEĞİŞTİRİN ARTIK BUNLARI BU KAFALARI BEYNİ,NİZİ KULLANIN KİŞİSEL HIRSLARI BIRAKIP TEK VÜCUT TEK YUMRUK OLUN ,YOKSA ASİMİLE OLMAKLA KALMAZSINIZ .
BU SÖZLERİMİ BİR ÖĞÜT OLARAK ALIN. GÖRÜŞÜCEĞİZ...
YUKSEL MUSTAFA 2010-09-15 12:16:12
COK DOGRU SOYLEMISH ARKADASH TESEKURLER
BOYLE SIZIN GIBI DUSUNENLERE NE MUTLU SAYGILARIMLA.
TÜRK 2010-12-04 14:39:24
SENIN ANNA SIKEM GOTOS OROSPU EVLADI DPS LAF ATIYON SEN PIC OLGUSUN ANNENI BULGARLAR MI SIKTI TURK DOGRU KONUS ANNA SIKMEYIM
DPS OLMASAYDI SIMDI ÖZGUR GEZMEZDIN PIC EVLADI
GERI ZEKALI IPNE SENI