Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
19 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
SOFYA YAKININDA BİR TÜRK VATANDAŞI GASP EDİLDİ

SOFYA YAKININDA BİR TÜRK VATANDAŞI GASP EDİLDİ

14 Aralık 2009

Avrupa'da çalışan Türk işçilerinin karayolu ile gelişlerinde geçtikleri Bulgaristan'dan otobanı yine ‘korku yolu’ oldu.

Türkiye’ye gelen Türk işçi ailesini kendilerine polis görüntüsü vererek gasp eden 2 soyguncudan 1'i Bulgar polisi ile girdiği çatışmada öldürüldü.
Bulgaristan İçişleri Bakanlığı yetkilileri, başkent Sofya'yı geçtikten sonra 40 kilometre uzaklıktaki Vakarel Kasabası Sapağı yakınlarında Türkiye'ye doğru gelen Türk işçisinin kullandığı otomobili otobanda polis tepe lambası olan siyah renkli bir araç tarafından durduruldu. Otomobilden inen ellerinde otomatik silah bulunan, üzerinde polis kıyafeti olan 2 soyguncu aracında tek başına seyahat eden sürücüyü aşağı indirerek değerli eşyalarını aldıktan sonra kelepçeleyerek bıraktı.
Sofya otoyolunda devriye görevi yapan resmi plakalı polis ekipleri durumu fark edince soygunculara müdahale etmek isteyince ateşle karşılık verdi. Bunun üzerine polis ve soyguncular arasında çatışma çıktı. Çatışmada soygunculardan 1'i öldürülürken diğeri kaçtı.
İçişleri Bakanlığı yetkilileri öldürülen soyguncunun 38 yaşındaki Dimitar Mitrev olduğunu, patlayıcı, ruhsatsız silah bulundurmak, uyuşturucu taşıma suçlarından sabıkalı olduğunun anlaşıldığını açıkladı. Havanın karanlık olmasından yararlanarak kaçan ve kimliği belirlenen diğer soyguncunun yakalanması için operasyonlar sürüyor. Olay yerinde bırakılan otomobilde yapılan aramada 2 otomatik silah, 2 telsiz, kurşun geçirmez çelik yelek ve kar maskeleri bulundu.
Soyguncuların saldırısına uğrayan Avrupa'daki Türkler'in sağlık durumun iyi olduğu bildirildi. İçişleri Bakanı Tzvetan Tzvetanov olay yerine giderek incelemelerde bulundu. Daha önce aynı bölgede 2 Türk'ün araçları soyularak araçları kundaklanmıştı.

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Hasan 2009-12-14 17:10:06
Helal olsun polise ,ilk defa Bulgaristanda polisin oldugunu hissettik. Saolsun Svetanovda ciddi tutuyor isleri .Oyumu DPS ye kullanmama ragmen DPS 8 yildir bu gaspcilari yakalamadi ,turk vatandASLARIMIZIN SOYULMASINA GOZ YUMULDU ,YAZIK . Adamlar defalarca tutuklanip birakilmis ,bunlarin kim oldugunu polis cok iyi biliyormus .Yazik ya gercekten ,DPS de cok sorulacak seyler var ama yok kim sorsun
fes 2009-12-14 18:11:51
DPS'nin polisle ne ilgisi olabilir, ben anlamadım. Geçen hükümette içşleri bakanlığı BSP'deydi, malümunuz.

Böyle giderse, Haskovo'da bay Petre'nin kıçında çıkan çıbanın sorumlusu DPS olacak vallayı.

Yapmayı büle ya!
fes e 2009-12-14 19:14:19
Ya hukumet ortagisin 8 senedir ,ne demek DPS sucu yok ??? Orda soyulanlar Turk be kardesim bu insanlarin soyulmasina ve arabalarinin yakilmasina nasil izin veriyorsun. Mademki DPS TURKLERI KORUMAYACAKSA CEKILSIN GITSINLER ORDAN . Turk kani olan bir insan bu olaylara karsi BSP yi sikistirirdi ve zaten adamlarda belli kisiler . Yazik ya . Tabi ki DPS suclayacam ,ben onlara oy veriyorum bu memlekette hicbir Turkun kilina zarar gelmesin diye ,turkun haklarini arasinlar diye ,orda oturmalari icin secmiyoruz bu insanlari.
cevap. 2009-12-14 22:06:04
Hasan yeter onyargili olmayi birakta biraz terbiyeli konus bu yaz içindeki saldiri da polisler isin ucunu bilmediginden mesele çozulmemisse bu seferde polisin dikkatli davranmasiyla mesele çozum noktasina getirilmistir polislerde bir degisiklik yokki yalniz Içisleri bakanimiz GERP,ten ozamankik BSP,den olan içisleri bakanida meseleye múdahale etmisti.ki belalari yapanlar er ve geçte olsa tutuluyor ve gereken cezayi çekiyor hiçkimsenin yaptigi kotuluk yanlarina kalmaz bunu iyi bilmek gerek burda onemli olan isini yapmaktir Túrk kani bulgar kani falan filan yok gaspçinin Bulgari Turku Almani Fransizi yoktur gaspçi çikari,avinin pesindedir.
fes 2009-12-14 22:32:54
E söyle bakalım; bir önceki hükümette DSP'nin tarım bakanı sen olsaydın, ne yapardın mesela?

Bsp'den iç işleri bakanına "Benim Aşamanyadan gelen türklerime gasp yaptırma bak!"diye bir kafa mı atardın?

O da karşılık olararak "İşime karışma lan, mrısen turçin!" diyerek, taşaklarına bir tekme sallasaydı, işler karışmaz mıydı be yav?
fes 2009-12-15 00:04:30
Vardı öyle bir purtokol, vardı da... Şimdi, söz konusu dokümana "Ey bulgarlar! Alamanya'dan arabalarıyla gelen türklerin kılına dokunulmayacaaak. Yoksa kuvalisyonu bozuveririm haa!" mealinde bir maddeyi nasıl kabul ettirirsin? Mesele o.

Haddi kabul ettirdin; bulgar bu ya, sırf gıcıklık olsun diye " 500 godini, ne vi li stiga beee!" diye bir çıkış eyleselerdi, bizim Ametço Duvanımız ne yapardı?

6 sene boynca başbakan yardımcısı, bakanlıklar, obrıça ot firmi - bunların hiç biri olmayacaktı.

Bu ballı börekten bana düşmedi diye kızmanıza hiç gerek yok. Zira bu yalan dünyada mutlak eşitlik diye bir şey yoktur. Velhasıl, gemisini yürüten kaptandır.

Dnya kuruldu kurulalı bu hep böyledir. Kabul edin ve işinize bakın.
fes 2009-12-15 08:28:43
Vaha vah! Malı götürüyor desene. Güzel kızlar mızlar...

Ulan kadere bak be! Onca yalakalık yaptık, insan bu fakiri de biraz olsun görmez mi?

Sıfır kilomere istemez, çıkmaya da razıyız hani.

Bu Amet Duvana ben de kızmağa başladım artık.
Hasan 2009-12-15 16:18:04
DPS yi o kadar cok koruyorsunki sozum yok ,acaba senin basina Turkiyeden Almanyaya giderken allah korusun magistralada birsey gese yani ayni bu Turk kardeslerimizin basina gelenler senin basina gelse kimsenin umurunda olurmu acaba . Seni baglasinlar bir agca cirilciplak 2 gece orda kalsan bu sogukta belki aklin gelirmi acaba .