Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
FLAŞ HABER: BAŞMÜFTÜLÜK’TE GERGİNLİK

FLAŞ HABER: BAŞMÜFTÜLÜK’TE GERGİNLİK

02 Haziran 2010

Bir grup imam, vaiz ve müftü, Nedim Gencev’i temsil eden noterlere Sofya Baş müftülük binasına girmelerine izin vermediler.

Protesto eden yaklaşık 150 kişi devlet istihbaratı ajanı olan Gencev’e İslam ve Müslümanlarla alay etmelerine izin vermeyeceklerini ve Yüksek Temyiz Mahkemesi’nin adaletsiz kararını kabul etmediklerini beyan ettiler.
Baş müftülük bölgesinde polis yoğunluk arz etmektedir. İmamlar girişi terk etmeyeceklerini belirtiyorlar, çünkü, böylece 1,5 milyon Müslüman’a hakaret edeceklerini ifade ediyorlar.

Kaynak: Baş müftülük basın bürosu


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Kara Ibrahim Aga 2010-06-02 15:18:12
Chimenleri bilem bichmemishler...
Insanoglunun PARA ichin yapmiyacak shey yoktur...
Gizem 2010-06-02 19:30:39
Kara İbrahim Ağa, ne olur ye Bulgarca yaz ye Türkçe, ama böyle İngilizce bize havalar atmaya çalışma, sıkıldık senden artık
ramayy 2010-06-02 22:17:01
NEREDE BİRLİK, ORADA DİRİLİK...TEBRİKLER. 75 MİLYON TÜRKİYELİNİN DUALARI BU BİRLİK İÇİN...
Fes'e soralım 2010-06-03 12:16:16
Biri gizli,diğeri açık çalışmış.Hangisi daha tehlikeli olabilir ki.Ben bilemiyorum.Bir bilene,Fes'e soralım.
Koşukavaklı.
fes 2010-06-03 20:43:30
Bana sormayın ya, ben nereden bileyim ajan mıdır başka bir şey midir. Eldeki verilerden ve bulgarların davranışlarından sonuçlar çıkarmaya çalışıyorum sadece ben.

Bir de ben türk devletinin tutumuna, BAL-GÖÇ gibi göçmen derneklerine bakarım. Mesela Doğan'a karşı açıkça tavır alıyorlar mı almıyorlar mı, Gencev hakkında ne diyorlar. Falan filan.

Diğer taraftan çalıştığım iş siyasetle ilgili bir iş değil. Arşivlere dalarak kimin ajan olup olmadığını ortaya çıkartacak ne becerim var, ne de imkanım.

Ne var ki, benden çok daha az bilgisi olan bazı arkadaşlar şu ajandır, bu bu bilmem nedir diye kolayca yargıya varıveriyorlar. Benim itirazım onlaradır.
Dağlı 2010-06-03 22:07:43
Özgür her şeyden haberdar. Ona sorun. Doğru haberler onda.
Kara Ibrahim Aga 2010-06-04 15:15:53
Gizem.. such benim degil.Such Chinde bi tabak pirince chalishan Arkadashtadir.Unutmush Türkche harfleri klavirime
takmaya. Yani Türkche ,SH,CH,yumushak G yok...
Yashadim Memeleket'tede senin Klavirlerden bulunmuyoru.
Özür dilerim,,ama chare yok..
berk 2010-06-05 11:21:22
(Kara İbrahim Ağa, ne olur ye Bulgarca yaz ye Türkçe, ama böyle İngilizce bize havalar atmaya çalışma, sıkıldık senden artık)

Ş harfi yerine SH, Ç harfi yerine CH, I yerine İ, Ö yerine O, Ü yerine U kullanılan Türkçe yazıyı İngilizce zanneden sahışa

Kara İbrahim Aga'nın Türkçesinin çok iyi derecede ve derinliği olduğu söylenemez yine de sahış kendi düşüncelerini anlatmaya çalışmakta ve bizde hemen hemen anlamaktayız ama Gizem'in anlayamadığı husus ç kelimesi yerine ch yazmakla Türkçe yazının İngilizce olmayacağı, sadece yorumun yapıldığı ülkenin klavyedeki harflerinde bu Türkçe alfabetik karakterlere yer vermediği anlamına geldiğidir. Komplo teorisi kurmadan önce biraz beyni çalıştırmakta gerekiyor bazen.

Keşke ş yerine sh yazmakla İngilizce bilinebilseydi dimi?

Please Gizem Go on your awesome coments, They will make me smile!
Kara Ibrahim Aga 2010-06-06 00:11:32
Gizem,Berk'in dedi gibi aynen..