Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
20 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
TÜRKİYE BALKAN - RUMELİ GÖÇMENLERİ KONFEDERASYONU’NDAN BULGARİSTAN MÜSLÜMANLARINA DESTEK

TÜRKİYE BALKAN - RUMELİ GÖÇMENLERİ KONFEDERASYONU’NDAN BULGARİSTAN MÜSLÜMANLARINA DESTEK

19 Haziran 2010

18 Haziran 2010 tarihinde Kırcaali’de düzenlenen miting dolayısıyla Kırcaali’de bulunan Edirne Rumeli Balkan Göçmenleri Federasyonu Başkanı Zülfettin Hacıoğlu ve Lüleburgaz Balkan Göçmenleri Derneği Başkanı Nedim Dönmez Kırcaali Haber Gazetesi’ni de ziyaret ettiler. Kırcaali ziyareti ile ilgili Sayın Zülfettin Hacıoğlu gazetemize şunları paylaştı: “Burada bulunmamızın sebebi Bulgaristan Müslümanlarına Türkiye de yaşayan Bulgaristan Türklerinden bir manevi destek vermektir. Türkiye’de faaliyet gösteren Balkan, Rumeli Göçmen Dernekleri ve federasyonları tarafından oluşan Balkan Rumeli Göçmenleri Konfederasyonu Genel Başkanı Sayın Turhan Gençoğlu’nun talimatı ve görevlendirmesi üzerine burada bulunuyoruz.
Bulgaristan Müslümanlarının şu an yaşadıkları problemleri endişe ile izlemekteyiz. Bulgaristan Müslümanları eşit vatandaş olarak, ülkesine ve yasalara her zaman sadık kalmışlardır. 21. Yüzyıl’da Avrupa Birliği üyesi bir ülkede vatandaşlarının dini işlerine müdahale edilmesi kabul edilemez bir durumdur. Umarız ki, 20-30 yıl önce yapılan hatalar yeniden tekrarlanmaz.”

Kaynak: Sebahat AHMET


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Mehmet Serbest 2010-06-19 18:34:23
Başta federasyon başkanımız Zülfettin HACIOĞLU ve dernek başkanımız Nedim DÖNMEZ beyleri bu protesto mitingine verdikleri
destekten dolayı teşekkür ederiz Hatalar hatayla düzeltilmez diyoruz amma malesef Bulgar yapacağından geri kalmıyor neden ,ne zamana kadar ,kimler tarafından, sonuç ne olacak, kaybeden kim , kazanan kim olacak, bulgaristan müslümanlarının muhafaza edebildiği tek manevi zenginliği olan dini ve inancınla oynamaları avrupa birliğine girmiş bir ülkeye hiç ama hiç yakışmıyor Nedim GENÇEV denen sahtekarı kınıyoruz allaha kurana ve ALLAHIN kullarına saygısı olmayan bir hiç ten öğrenilebilecek bir şey yoktur Todor JİVKOVun Belene mimarı ve satımış ajandan Müslüman lideri olamaz halk kabul etmiyorsa istediği kadar atansın tek başına okusun ve üflesin biliyorsa namaz kılsın tabi ki namaz kılması için kıbleyi de bilmek lazım İzmir müslümanları olarak ta onu istemiyoruz defolsun gitsin
menekşe 2010-06-19 18:54:29
Mehmet Serbest beyi kutluyorum, her yorum yapan kendisi gibi cesaretli olup ismini yazmıyor. Yorum yapan ismini açıklarsa, bütün yorumlarına saygı derim, ister benim görüşlerimle örtüşsün ister örtüşmesin. Saygılar Mehmet Serbeste
Skat tv 2010-06-19 19:18:01
http://www.skat.bg/news.php?action=0&newsID=9252

Blagodarim na skat tv. Teşekkürler.
menekşe 2010-06-19 20:06:58
TÜRKİYE BALKAN - RUMELİ GÖÇMENLERİ KONFEDERASYONU’na teşekkürler. Çok içten bir hareket, dışarıdan gelecek bütün desteklere ihtiyacımız var.SAYGILAR
fes 2010-06-19 20:56:10
Ben de Menekşe adındaki şahsiyete teşekkür ederim. Herkese, uçan kuşa, denizde yüzen balığa teşekürler.

Türkiye Balkan - Rumeli göçmenleri konfederasyonu adındaki teşkilata teşekürler. Böylesine tumturaklı bir dernek ismini icat edenden Allah razı olsun. Konfederasyon monfederasyon, az buz şey mi bu?

Herkese, Uçan kuşa... teşekürler!
menekşe 2010-06-19 21:33:45
fes ne kadar pozitifsiniz bu akşam. sizi hep böyle görmek isteriz
egitim 2010-06-20 03:40:52
önce egitim, tehnojoji kendimizi ve cocuklarimizi gelistirme ye bakalim her acidan .
Er 2010-06-20 21:30:53
sakat televiziasi demishki vizreditelen prosets zamaninda gulerek poz veremiyorlardi.

Laf gulmekten achilmishken shunuda yazmadan edemeyecegim. Sene 1987 sinif ogretmeni dimitrof- vasil levskiyi Turkler asti dedignde ben gulmushtum ve ardindan hadi ordan bu kitap yalan yaziyor demishtim. ha ha ha Sakat televiziacisina duyurulur.

bazi bulgarlarin Turklere bir gulumsemeyi bile chok gorduklerini hich dushunmemishtim.

bazi bulgarlara gore bir Turk sinamaya gitmesede olur chunku o bir Turk birak chalishsin ovada bagda...

Bir Turk lise universite okumasada olur , birak cahil kalsin...

Bir Turk ailesiyle tiatroya gitmesede olur.

Yukarda saydiklarim bazi bulgarlarin mantalitesini hepimiz biliyoruz ancak bir gulumsemeyi bile Turke chok gorduklerini hich dushunmemishtim.
menekşe 2010-06-21 20:03:13
bize bir gülümsemeyi bile çok gördüler...
ama biz okuyacağız ve okuduk, lise değil, üniversite değil, daha da ileri gittik, çocuklarımada bu hısla ileri götüreceğim. Sinemaya gitmemizi mi kıskandılar, ne diyorsunuz, tabi ki gittik, inadıma daha çok gittim, kitap okudum, derslerimden sonra-gece gündüz, lisede , en iyi edebiyatçı seçildim-ne komik dimi, bir Türk ve 1000 bulgar arasında. Tiyatroya gittim, hatta okul tiyatrosunda oynadım-kimse beni durduramaz. Çok sayın arkadaşlarım, eğer biz izin vermezisek kimse önümüze duramaz. Çocuklarını okutun, kızların önüne durmayın. Boş gezmesinler, internette önemli ama kitap okusunlar. Yarın, Sofya'da Parlamentoda söz alıpta konuştuklarında, utancından tırnaklarımızı yemeyelim ( ne yazık ki konuşamayan Milletvekillerimiz var).
menekşe 2010-06-21 20:05:55
başarısızlıklarımız veya güçsüzlüğümüz için, başkalarına dayanarak kendimizi savunmayalım. Kim miş bu Skat TV -kim miş ATAKA??? Psiholojisi bozuk bir lider ve aile şirketi. Kimin yarattığı ve kimler tarafından kullanılan belli. AMA NE OLDU BİZİM BAŞMÜFTÜ MESELESİ İLE!!!!!!! DURUM CİDDİ, AMA BİRLİK OLAMADIK NE YAZIK, OLAMADIK...YİNE OLAMADIK...
menekşe 2010-06-22 00:13:11
çok yalnış fes, onları sinirlendirmek için mükemmel değil de kendimizi ordadan birileri mi yapalım. ONLARDAN ÇOK DAHA İYİ OLUPTA ONLARI AŞALAYALIM. ONLARDAN HER ŞEYİ DAHA İYİ YAPALIM. NEDEN SÜREKLİ GERİ SÜRÜKLÜYORUZ KENDİMİZİ. ONLAR İÇİN DEĞİL. KENDİMİZ İÇİN İLERİ GİTMELİYİZ.
fes 2010-06-22 00:44:29
Bulgarcayı aksansız konuşmak bir marifet değil ki, ne alakası var? İnsan bir dili iyi konuştu diye daha zeki olmuyor. Önemli olan kavramları bilmektir.

Benim mesela bulgarcam iyidir. Günlük konuşma dilini çok iyi bilmesem de, bulgarcayı iyi bildiğimi düşünüyorum.

Çünkü ben bulgar edebiyatının neredeyse tüm yazarlarını okudum... Bulgarca hehangi bir bilimsel veya sanatsal metni kolaylıkla okuyup anlayabiliyorum.

Bundan iyisi, peynirin derisi.
fes 2010-06-22 08:20:15
Tamam da değerli kardeşim, teferruatları bilmeden de öze dair bilgilere fakıf olmak olanaksızdır. Göçmen dernekleriyle ilgili söylenenleri ben de eleştiriyorum. Mesela hep kendilerini düşünüyorlar, amaçları keselerini doldurmak mealinde eleştirileri hiç doğru bulmuyorum. Gerçeklerle alaksı yok çünkü.

Bununla beraber, pıtrak gibi tabela derneklerinin kurulmasına da karşıyım. Ne gereği var, bir iki dernek yeterli olmuyor mu? BAL-GÖÇ iyi işte, onun etrafında toplansın herkes. Konfederasyon monfederasyona ne gerek var?