Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Hak ve Özgürlükler Hareketi tütüncülerin problemlerinden dolayı Başbakan Borisov ile görüşmek istiyor

Hak ve Özgürlükler Hareketi tütüncülerin problemlerinden dolayı Başbakan Borisov ile görüşmek istiyor

26 Ocak 2011

Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) tütün üreticilerinin protestoları için Başbakan Boyko Borisov, Maliye Bakanı Simeon Dyankov ve Tarım ve Gıda Bakanı Miroslav Naydenov ile acil görüşme yapılmasını istiyor. Partinin Genel Başkan Yardımcısı Hristo Biserov basına yaptığı açıklamada, “Tütüncülerin isteklerini destekliyoruz. Bu protestoların siyasi sorumluluğunu üstlenmeye hazırız.” dedi. Geçen gün Kırcaali ve Haskovo ilinden 10 000’den fazla tütün üretici protestoya çıkmıştı. Onlar protesto mektubunda tütün alımının geçen seneki fiyatlara göre gerçekleşmesine, 2010 ürünü için ulusal ödeme yapılmasına ısrar ettiler. Ayrıca tütüncüler, 2007-2009 dönemi tütün primlerinin ödenme şekline dair aydınlatılmalarını istediler. Milletvekili Ünal Tasim bu konuda görüşünü şöyle ifade etti: “Tütün üreticiler isteklerinde haklılar, hükümet protestoculara karşı yürüttüğü politikada ve onlara yardım etmemesinde haklı değil. HÖH partisi protesto gösterilerinin önderliğini yapmaya hazır. Çünkü hükümetin tütüncülere karşı yürüttüğü politika doğru değil”. Sayın Tasim’in ifadesine göre, “Avrupa Birliği ülkelerinden tek Bulgaristan tütüncülerden yardım elini çekiyor”. HÖH partisinden tahıl bitkileri ürünleriyle ilgili problemlerin temelinde hükümetin yanlış politikası yattığını düşünüyorlar. Ünal Tasim bu sektörde problemlerin, tahıl ürünlerinin az miktarından değil de, düşük kalitesinden dolayı ekmek üretimi istemlerine uygun olmamasından ileri geldiklerini belirtiyor.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


hirsiz bokluka 2011-01-26 13:08:22
hirsiz boklukla görslur mu :)
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-26 13:18:02
“Avrupa Birliği ülkelerinden tek Bulgaristan tütüncülerden yardım elini çekiyor”.

-------------------------------

Bunun da nedeni tütün üreticilerinin genelde Türk olması ve HÖH'e oy vermeleridir. Bu durumda da Gerb hükümeti HÖH kalelerinin iaşesini keserek kalelerde açlık ve kargaşa yaratarak içten fethetmek istiyor. Yalnız bunun pratikte uygalamak soykırım uygulamasına giriyor.
berk 2011-01-26 15:17:20
Sanki DPS'inin de iktidar içinde bulunduğu dönemlerde mükemmel bir destek vardı da tütüncülere, bu arada DPS'inin de ilk defa Türklerin çoğunlukta olduğu tarımsal bir alanda yönetimle ilk defa görüştüğünü görüyoruz umarım böyle devam eder ekonomik alanlarda ki talepleri en azından iyileştirme istekleri.
Berk'e 2011-01-26 15:23:23
Bilmeden boş boş konuşuyorsun. Geçen sene tütünün kilosuna 5 leva artı 4.60 leva prim aldık. Sigorta %70 daha ucuzdu, o paraya da vergi yoktu. Sayın Berk biraz gerçekçi olalım. Hiç birşey yapmadı demek doğru değil.
Sen de Menekşe gibi konuşuyorsun.
Berk'e 2011-01-26 15:24:28
Pardon sigorta % 400 daha ucuzdu!
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-26 15:27:38
Mükemmel bir destek için mükemmel değil de en azından işleyen bir devlet olması lazım vasat bile olamayan bir "devletten" ne beklenir ki?
berk 2011-01-26 18:48:44
Tütünün kilosuna 5 leva artı 4.60 leva aldığınız ve sigortanın %70 yada %400 daha ucuz olduğu geçen sene kim iktidardaydı? Bu taban fiyatları belirleyen parti nefret ettiğiniz GERB'mi yoksa taptığınız DPS'mi?

Cevap beklenmektedir!
Berke 2011-01-26 18:56:14
Zorla kendini pensiya delisi yapma. Tabiki Dps zamanında. Gecen sene dedimse son 8 yılı konuşuyorum
TARAFSIZ 2011-01-26 19:47:43
Arkadaşlar bırakın boş boş atışmayı, artık domuzdan nekadar kıl kopabilirsek sevaptır, ATAKA destekli BORİSOV hükümeti Türkleri açlığa mahküm ediyor,bunun adı ''sinsi soykırım'' her şey apaçık ortada,eğer tütün üreticilerinin %20 bulgarlardan olsaydı kesinlikle diğer Avrupa birliği ülkelerinin yaptığını yapardı bulgaristan.Olay bazı bölgeleri TÜRKSÜZLEŞTİRME operasyonudur!

TÜRK OLSUN ÇAMIRDAN OLSUN!!!
BG'ye özgürlük 2011-01-26 20:09:35
Şili'ye Özgürlük Sözleri

Yıl 1973
Ve 11 eylül persembe
Saat 13'de trt'de
Sili'de askeri darbe
Yu es ey, si ay ey, ay ti ti sab lorenz..
Arandı tarandı bulundu pinose
Pinose'nin bıyığı daglıs
Briyantinliydi saçları
Çarpısıyordu son resminde
Salvatore allende

Tüm dünyada ozaman
Tek ülkeydi sili
Kendi kaderini çizebilmis
Demokratik bir sili

Allende ve unitat popüler
Herseyi bastan olusturmus
Fabrikalar ve tarlalar
Üretenlerin olmustu

Perralar gitarlarında
Yeni türküler söylerken
Yani devamlı devinen
Cıvıl cıvıl cıvıl
Bir sili

Dayanamadı buna bazıları
Bakır sirketi ve ay ti ti
Henri kisincır görüldü
Ayrıntılar tek tek görüsüldü

Kuzeydeki çiftçiler
Kamyoncuların grevi
Bos tencereler vesaire
Yapıldı beklenen darbe
Darbe

Yunaytıd pres
Esoseytıd pres
Tam vermediler haberleri
Neler oldu bilemedi kimse
Kimse

Sonra bazı gazeteciler
Kaçırdılar filmleri
Dünya gördü vahseti
Yardıma gidemedi kimse
Kimse

3, 000 ölü dendi ilk gün
100, 000' buldu sonra
Savasıp öldü allende
İntihar etti dedi cunta
Cunta

Sonra bazı gazeteciler
Kaçırdılar filmleri
Dünya gördü vahseti
Yardıma gidemedi kimse
Kimse

Analar ağladı
Yürekler kan ağladı
Tüm dünyada gençler
Yazdılar duvarlara.:
"sili'ye özgürlük"
"sili'ye özgürlük"
"el pueblo unido
Jamas sera vencido"

Santiyago stadinda
Binlerce tutsak arasinda
$arki söyler victor jara
İ$kencelerden ölene dek
berk 2011-01-26 21:23:37
üsteki yazı çok güzelmiş bu anlatılanları biri zengin beyaz diğeri fakir yerli kökenli iki Şilili çocuğun ve devrimci bir din adamının gözünden izlemek ve Amerika'nın her ülkede yaptığı aynı ve standart! müdaheleri açıkça görmek istereniz MACHUCA isimli filmi mutlaka izleyin!
berk 2011-01-26 21:25:37
R.I.P ALLENDE
TARAFSIZ 2011-01-26 23:25:31
Berk nedir bu komunizım hayranlığı,komunistlerin yönettiği sos/yal/ist bir ülkede bir gün dahi yaşadın mı?Sana Rusya'dan vatandaşlık al dicem ama orda da kalmadı gomunistlik,yav kardeşim en iyisi sen Kuzey Kore'den vatandaşlık al kendine,gomunizim özlemin hayranlığın bitmiş olur,muradına erersin....
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-26 23:34:51
Kuzey Kore'de açlıktan ölür ki...
TARAFSIZ 2011-01-26 23:57:36
Tamam işte idealleri uğruna açlıktan cesurca ölmüş olur,ne romantik dimi ama, bir nevi (geroyski zaginal)...
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-27 00:30:03
Bunlar pqq'ye canlı kalkan da olur nitekim...
berk 2011-01-27 11:22:53
(Berk nedir bu komunizım hayranlığı,komunistlerin yönettiği sos/yal/ist bir ülkede bir gün dahi yaşadın mı?)

Bir komunist hayranı değilim, komunist'te değilim hiç olmadım kaldı ki olabilrdim de sanrım suç değil?

Sosyal demokrasiden yanayım bu özelliğe sahip, insanların aylık gelirinin 3000-4000 euro arası olan ve eğitim hizmetlerinin ana okulundan üniversite sonuna kadar bedava olduğu ve kaliteli sağlık hizmetlernin de bedava sunulduğu Norveç ve bir benzeri Finlandiya'da bulundum sizin rüyanızda bile görmekte zorlanacağınız bir yaşam kalitesi sanırım!

(Sana Rusya'dan vatandaşlık al dicem ama orda da kalmadı gomunistlik,yav kardeşim en iyisi sen Kuzey Kore'den vatandaşlık al kendine,gomunizim özlemin hayranlığın bitmiş olur,muradına erersin)

Sovyetler Birliği'de en az Amerika kadar emperyalistti ve Sovyetlerin yönetim tarzınında çıkardığı liderler Stalin, Kruşçev gibileri en az Bush kadar salaktırlar.

Kuzey Kore'deki Kim İl Yong gibi liderler sizin kalitenizdeki insanlar için ideal liderlerdir, sizin gibi objektif düşünme yeteneği olmayan insanları yönetmek için idealdirler benim kalitemdeki insanları yönetmek için değil!

Ben bedava eğitim, sağlık hizmetleri sunan, tüm çocuklara her sabah bedava bir şişe süt veren ve ülkesinin tüm insanlarına iyi bir yaşamı, eğitimi layık gören Allende gibi kişiler istersen komunist olsun ister ateist ister dinsiz ister bilmem ne bu kişileri sevmeye sevgiyle anmaya devam edicem.

Ama günde 50 vakit namazda kılsalar, 360 gün oruçta tutsalar, ağızlarından her saniye Allah kelimeside çıksa zenginliğinden bir kuruş fakire gidicek diye ödü kopan apdestli kapitalistlerden, muhafazakarlık kisvesi altında havuzlu villalarında hayatlarını gün eden kişilerden hiçbir zaman da hoşlanmayacağım!

İsa peygamber gibi elde avuçta bir şey olmadan inançlarını yaymaya çalışan dindarlardan sonra günümüzün millenium dincileri ise bırakın fakirliği, yokluğu, villalarında keyif çatmakta, tvleri, bankaları, gazeteleri olup ve bunlarada tek bir gün bile çalışmadan sahip olmaktadırlar! Neden bir tane bile fakir muhafazakar islamcı olmazki neden?

Düşünme asla tröstler senin için bilir en iyisini Düşünme izle TV'ini, yorma uyuşturulmuş beynini,
Tapmaya devam paranın devrimine
Kıblen artık Wall Street'te,

Demokrasinin şeytanı bulacak,
işgal edilecek bir ülke yine,
Vaftiz etmek için sizi
Masumların kanıyla ebediyete!
berk 2011-01-27 11:25:47
(Bunlar pqq'ye canlı kalkan da olur nitekim... )

Bunlarla kastettiğin kendin mi? Birgün yüzyüze gelirsek merak etme ben seni süper bir kalkan yapıcam zaten
TARAFSIZ 2011-01-27 12:07:43
''Sosyal demokrasiden yanayım bu özelliğe sahip, insanların aylık gelirinin 3000-4000 euro arası olan ve eğitim hizmetlerinin ana okulundan üniversite sonuna kadar bedava olduğu ve kaliteli sağlık hizmetlernin de bedava sunulduğu Norveç ve bir benzeri Finlandiya'da bulundum sizin rüyanızda bile görmekte zorlanacağınız bir yaşam kalitesi sanırım!''

Koskoca dünyadan sadece iki ülkeyi mi örnek gösterebiliyorsun, bu soylediğin ülkelerin hepsi eski sömürgeci,eskiden gasp ettikleri ganimetlerle bugünlere geldiler,onların da denizi tükenmek üzere!
Artık zenginleşme Asya'ya doğru kayıyor,bunu göremiyormusun?....
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-27 12:44:07
Bunlarla kastettiğin kendin mi? Birgün yüzyüze gelirsek merak etme ben seni süper bir kalkan yapıcam zaten

---------------------

Ananı da getir görsün ne kahraman büyütmüş...
berk 2011-01-27 13:01:50
(Koskoca dünyadan sadece iki ülkeyi mi örnek gösterebiliyorsun, bu soylediğin ülkelerin hepsi eski sömürgeci,eskiden gasp ettikleri ganimetlerle bugünlere geldiler,onların da denizi tükenmek üzere)

Norveç ve Finlandiya nereleri sömürmüş, işgal etmiş, hangi ülkenin yeraltı ve yerüstü kaynaklarını çalmış?

Cevap beklenmektedir?

Norveç yüzyıllarca Danimarkalılarca yönetilmiş kendi bağımsızlığına ancak 20. yüzyılın başında ulaşmış, Finlandiya ise yüzyıllarca İsveç işgali altında kalmış sonrada Rusya hakimiyetine girmiş bağımsızlığını ancak 1917'de ulaşabilmiştir. Bu ülkelerin gelişimi sömürge, yada gaspa değil tüm toplumu kapsayan eğitim seferberliği ve üretimin yaygınlaştırılıması ve bilgi toplumu olmayla buralara ulaşmıştır darısı bizim de başarımıza gerçi derste Darwin'den ve Evrim Teorisinden (ki canlıların varoluşunu açıklayan tek bilimsel teoridir) bahsettiği için uyarı ve ceza almış öğretmenlerin bulunduğu bir ülkeyiz Said-i Kürdo ve Risale-i Safsata'dan bahsetseydi yılın öğretmeni olmuştu kariyer palnlaması yanlış olmuş abisi!
TARAFSIZ 2011-01-27 13:25:22
Norveç anayasal monarşi ile yönetilen bir ülkedir Berk,4,5 mılyonluk Norveç'in sahip olduğu balık ve petrol rezervlerinden söz bile etmek istemiyorum.Finlandiya soğuk savaş döneminde akılalmaz destekler aldı.Sen Haya ile Konya'yı karıştırıyorsun Berk!
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-27 13:52:47
Şansını zorlama derim
berk 2011-01-27 14:16:54
(Norveç anayasal monarşi ile yönetilen bir ülkedir Berk,4,5 mılyonluk Norveç'in sahip olduğu balık ve petrol rezervlerinden söz bile etmek istemiyorum.Finlandiya soğuk savaş döneminde akılalmaz destekler aldı.Sen Haya ile Konya'yı karıştırıyorsun Berk!)

Finlandiya soğuk savaş döneminde hiçbir destek falan almadı Varşova Paktı ile Nato arasında tamamiyle tarafsızdı! Akıl almaz destek ve hibeleri cebine indiren Türkiye ile Yunanistan'dı! Norveç kralının yetkileri sadece sembolik olup, Norveç'in günümüz yapısı sosyal demokrasinin en önemli örneklerinden biridir ve kendilerini kurumsal olarak cumhuriyet yönetimi biçiminde tanımlayan ülkelerden rahatlıkla çok daha demokratik olduğunu söylebiliriz, Norveç 5 aşağı yukarı 5 milyonluk bir nüfusa sahip bir ülkedir, Bulgaristan'da sadece 7 milyoncuk ama bişey değişmiyor. Norveç ve Finlandiyanın coğrafi, iklimsel, yeraltı ve yerüstü zenginleri olduğu gibi bulundukları konumlardan dolayı ciddi dezavantajları da vardır. Tarımsal ürünlerin hemen hemen çoğu iklimden dolayı ciddi bir ithalat gerektirir. Ama yinede bir toplumu doğru temeller üzerine kurunca ve yönetince birşeyler değişiyor demekki!
berk 2011-01-27 14:17:46
(Şansını zorlama derim)

Zorlarsam ne olur derim
TARAFSIZ 2011-01-27 18:03:26
Berk geç bunları geç, İzmir nufusu kadar devletçikleri kendimize örnek mi alcaz şindi,gerekirse Prof. Dr. Haydar Baş'ın ''Milli Ekonomi Modeli'ni'' devreye sokar dünyayı bile kurtarırız!Biz Türküz abicim,hatta Hepimiz Türküz,bağzıları gibi (kıllı koca burunlu) değiliz.Kimse bize kül yüttüramaz,bilmem anlatabildim mi?
berk 2011-01-27 18:19:20
Tarafsız yorumlarda verdiğin bilgilerin ve paylaştığın örneklerin neden tamamı uydurma ?
TARAFSIZ 2011-01-27 18:21:53
Uydurma bir şey yok Berk sen öyle görmek istediğin için sana öyle geliyor.
berk 2011-01-27 18:29:21
Norveç ve Finlandiya nereleri sömürdü? tam tersi başka ülkeler tarafından mı sömürüldüler? Finlandiya'nın soğuk savaş döneminde aldığı akıl almaz yardımlar nelerdir ve tutarları nelerdir?
TARAFSIZ 2011-01-27 19:07:02
Berk bi zamanlar bulgaristan'da komunizım rejimi yıkılmadan önce Karadeniz'in Slıçev Bryag-Sunny Beach plajında tanıştığım yaşça benden biraz büyük Finlandiyalı olgun-elma yanaklı bir hatun söyledi bunları bana.Onbeş gün boyunca aramızdan su sızmadı.Şindi senin aklına bunlar hagi dilde anlaştılar aceba sorusu gelmiştir,Rusça anlaştık Berk hatunun anası Rusmuş.
O hatundan Finlandiya ve her bakımdan çok şeyler öğrendim benim ilk tecrubelerimdendi,yaşıyorsa kulakları çınlasın.
Biz öğrendiklerimizi başkaları gibi gugul'dan değil bire/bir öğreniyoruz...
emir 2011-01-27 20:42:34
Skandinav ulkelerinde 40 bin euro alsan ne yazar, sehirleri bile koy gibi...3-5 milyonluk nufusla sosyal devlet olmak kolay...Istanbul'dan Tahiti'ye uygun ucak seferi bulmadigim icin once Sankt Peterburg'a gitmistim 2 hafta once ve 3 gun SP'da kaldim.Finlandiya'ya gunluk geziler vardi. Kotka diye bir kasabaya gittik pisman oldum. Orada yasamaktansa Mogadishu'da yasarim daha iyi.3 gun Petersburg'ta kaldiktan sonra ucagima binip tropical adalarda 10 gun plaj yapacagimin hayalini kuruyorken, bir indik Faa'ya meyer yamur sezonuymus...10 gun otelde kapali durdum...En azindan Finlandya gibi soguk deyildi, skandinav ulkelerinin insanlari da cok cirkin ayrica...Cirkin olduklari kadar da hic temizlik aliskanliklari yok...
berk 2011-01-27 22:22:10
(Berk bi zamanlar bulgaristan'da komunizım rejimi yıkılmadan önce Karadeniz'in Slıçev Bryag-Sunny Beach plajında tanıştığım yaşça benden biraz büyük Finlandiyalı olgun-elma yanaklı bir hatun söyledi bunları bana.Onbeş gün boyunca aramızdan su sızmadı.Şindi senin aklına bunlar hagi dilde anlaştılar aceba sorusu gelmiştir,Rusça anlaştık Berk hatunun anası Rusmuş.)

Vay sen Rusça'da biliyorsun ha aferin ama ben seni çok iyi bildiğin o Rusça'da da ezip geçerim desem seni üzmüş olur muyum?

(O hatundan Finlandiya ve her bakımdan çok şeyler öğrendim benim ilk tecrubelerimdendi,yaşıyorsa kulakları çınlasın.
Biz öğrendiklerimizi başkaları gibi gugul'dan değil bire/bir öğreniyoruz...)

Yürü be bizimki Finli biriyle iki hafta geçirmiş bana tavsiye veriyor ya Finladiya'dan 1,5 yıl kalmış biri olarak sen tereciye tere mi satıyorsun ya ? hehe Ben de Finlandiya'da tanıştığım kadın sayısını mı anlatayım burada ama annesi Rus olmayan heheeeeee...........
İsveççe ve Norveççe gibi iki İskandinav dili biliyorum, Finladiya'da da bulundum Google marifeti? Opsss!

(Skandinav ulkelerinde 40 bin euro alsan ne yazar, sehirleri bile koy gibi...)

İskandinav ülkelerinde ki gibi temiz, düzenli, planlı şehirleri sen rüyanda bile göremezsin Arap yallellisi dünyanın en yüksek yaşam kalitesine sahip ve en yaşanabilir şehirleri Stockholm, Oslo, Helsinki senin çöl ortasındaki Dubai, Abu Dabi, Riyad, Şam, Aden2den falan naber ilk 50'ye girebiliyorlar mı? öyle iki şekilsiz otel dikmekle olmuyor bu şeyler kültür lazım kültür çöl bedevisi! hehe

(...3-5 milyonluk nufusla sosyal devlet olmak kolay...)

Dünyada bu nüfusta dolu ülke var niye hiçbiri bu seviyede değil?

(skandinav ulkelerinin insanlari da cok cirkin ayrica...Cirkin olduklari kadar da hic temizlik aliskanliklari yok...)

Uzun, sarışın, mavi gözlü, beyaz tenli insanlar çok çirkin ama kara kuru kısacık Araplar mı çok güzel öghhhhhh kusacam şimdi ay ben senin güzellik anlayışına zevk fakiri arapperest!

Dünyanın temiz şehirleri neden buralarda peki doğru ya seninkiler gibi arap entarimiz var diye çömelip yol ortasına dışkılamadıkları içindir! Senin Orta-Doğunda Temizliğin T'si mi var ezik:)
TARAFSIZ 2011-01-27 23:30:20
Berk o hatunla Rusça anlştık dedik,çok iyi rusça biliyoruz iddasında bulunmadık,sakin ol,silindir olmana gerek yok Berk ne diye ezip geçiyon,el insaf yahu bu kadar da olmaz ki.

O dönemde olgun-etine dolgun Finli bi bayanla 15 gün beraber olmanın kıymetini bilemezsin sen Berk,ancak o sistemde yaşamış olanlar bilebilir.Sen iserse bin tanesiyle tanış-birlikte olmuş ol benimkisiyle kıyasları sozkonusu bile olamaz....

Kutrlar Vadisi Pusu'yu izliyon mu Berk?
berk 2011-01-27 23:37:35
Boşversene sen o Finliyi emin ol sen hiçbirşey görmedin neyse girmeyeyim ben o konulara...

Pek izlemiyorum bu Kurtlar Vadisi yapımıyla yıldızım birtürlü barışmadı belki içine stratejiyle ilgili birşeyler serpiştirilmiş olabilir ama Polat Alemdar bendende sendende kötü bir oyuncu bundan eminim, Ayrıca herkesin süper, mükemmel, güçlü olduğu Amerikan filmleirnden de gına geldi ben daha çok Bağımsız Avrupa filmlerini izliyorumki son 10 yıllık periyodda 2000-2010 arası Türk bağımsız sineması bir numara hele ki Semih Kapalnoğlu'nun Yumurta-Süt-Bal üçlemesi mükemmel, İran sineması ve özellik Abbas Kiarostami'nin filmleri çok hoş.....
emir 2011-01-28 00:37:39
"ay ben senin güzellik anlayışına zevk fakiri arapperest!"

-Ay,ayy,ayyy :) Kiz Berk, sakin olsana biraz :))
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-28 00:52:10
Yahu kızdırmayın çocuğu şimdi bi rusça konuşmaya başlar feleğiniz şaşar.
berk 2011-01-28 10:23:08
Emir= Arabic gay :)
berk 2011-01-28 10:24:00
(Yahu kızdırmayın çocuğu şimdi bi rusça konuşmaya başlar feleğiniz şaşar.)

Ezik sen hangi dilleri biliyon.....
berk 2011-01-28 22:58:50
Kara İbrahim Aga onlara göre Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri en gelişmiş, en temiz, en medeni, en kültürlü ülkeler ee bakmak var birde görmek var
fes 2011-01-28 23:33:12
Kara İbramski gen fena atmış. Alamanyada bir gastarbayter olarak yaşamkla herkesten üstün olduğunu zannediyor. Yaşadığı nazi ülkesinde yanmış insan eti kokusu her tarafa sinmiş, insanın içi kalkıyor.

6 miyon yahudiyi, 2 milyo çingeneyi fırınlarda cayır cayır yak, sonra kalk ona buna demokrasi dersi ver.

Karaibramgil de sonuçta bir gastarbayterdir,alamanın onu eşit bir insan olarak kabul etiği falan yoktur. Alamanı biz biliriz;kanunlara uyarlar ama o demokrasi demek değildir.
berk 2011-01-29 10:43:19
Almanya günümüz Almanyası herşeye rağmen tüm Orta-Doğu ülkelerinden çok daha fazla demokratiktir. Daha kadınlara oy verme hakkının verilmediği bazı ülkeler, gerçek seçilmiş meclisleri olmayan ülkeler, kadının sokağa tek başına çıkmasının yasak olduğu, boşanma hakkının bile olmadığı ülkeler, ee adamlar İnsan yerine Neanderthal olmak isterse napalım saygı duyucaz
TARAFSIZ 2011-01-29 14:17:49
(''Yapmayin be Agalar...

Küfürlerinizi okudukcha Erceb Abinin dedi gibi:

-Sizlerden tirsiniyorum..

Mekteb Medrese okumush Gizanlarsiniz..

Birakin fikirler tartishilsin .Sahslar degil...

Yapmayin be ,ayib...'')

Bak Kara İbram Aga benim lügatımda küfür hakaret gibi şeyler yoktur,eğer küfür veya hakaret sayılacaksa burda yazdığım en ağır küfür/hakaretim sana (aşağlık duygusu hastalığına yakalanmışsın-kompleks abidesisin) dememdir.Lütfen kendi IRKINI Aziz Nesin'in iki lafına inanıpta değerlendirme,çok yanlış!

Aziz Nesin'in bulgaristan'da basılan bütün eserlerini okudum,herif dahi bir mizah-gülmece ustası fakat sonderece şuursuz bir TÜRK,bulgarlar adlarımızı değiştirmek için tankla topla koylerimizi kasabalarımı bastıklarında A.Nesin bize arka çıkmak için Ankara'daki bulgar büyükelçiliğine Sıyah Çelekk bırakabilirdi ama böyle bir şey yapmadı,şindi sana göre İbram Aga A.Nesin hagi %yüzdede söylermisin?

(''Bek sende "Kurtlar Vadisi'ni" izleyen biriyle neden

tartishiyorsun,anlamadim gitti!!!

Ach Angara Radyosu daha iyi muhabet yapirsin...

Kalkmishin B.Ecevit gibi Skandinav ülkelerini anlatmaya!!'')

Kurtlar Vadisi Pusu dizisini asla yabana atmayın küçümsemeyin derim, orada STRATEJİNİN hası var,adına ''komplo teorisi'' deyin ''teori'' deyin ne derseniz deyin.Dizinin senaristini bundan yaklaşık 2-3 ay evvel Uğur Dündar ve Nedin Şener'in programında gördüm,çok derin bilgilere sahip bi çocuk,fazlası var eksiği yok....

Dün tarihinin en önemli operasyonlarından birini gerçekleştiren İstanbul Narkotik polisi 285 kg. kokayin ele geçirdi İstambul bogazında bi geminin içinde,bu bugüne kadar tek seferde ele geçirilen en yüksek miktar kokain.

İstanbul Narkotik polisinin dunkü gerçekleştirdiği operasyon perşembe akşam izlediğim Kurtlar Vadisi Pusu dizisiyle neredeyse bire bir örtüşüyor,izlemeyenler çok şey kaçırıyorlar.Bana inanmayanlar varsa K.V.P. dizisinin son bolumunü izleyıp dün boğazda gerçekleştirilen operasyon haberlerine bakıversinler.

Kara İbram Aga,sen küçümsesende bugün TÜRK dizileri 100'e yakın ülkede izleniyor dizi piyasasından aldığı pay %60'a yakın,onbinlerce kişi için yeni istihdam sağları açtı,Kara İ., senin yaşadığın demokratik dediğin ALAMANYA 27,01,2011'de 100 küsür ülkede vizyona giren ''Kurtlar Vadisi Filistin'' filmini yasaklamaya kalktı kıskançlığından,yerim ben ALAMANYANIN demokratliğini...

Türkiye'ye tarihinin en büyük ekonomik krizini yaşatmış B.Ecevit'le ağzımı kirletmek istemiyorum K.İ.A.....


Türkiye son on yılda sürdürülebilir ekonomik başarı yakaladı K.İ.Aga,
parasını (dandik) para olmaktan çıkardı,
hala biraz yüksek sayılsada faizlerini düşürdü,
25-30 yıl aradan sonra tekrar petrol aramaya başladı,
çok çok uzun yıllardan sonra tekrar DEMİR YOLLARI yapılmaya başladı,
Ar-Ge harcamaları için Gayri Safi Yurtiçi Hasıladan ciddi paylar ayırmaya başladı,
hatiriks-matirikslere aldırmadan-baskılarına boyun eymeden ALTIN madenlerini işletmeye başladı ve ciddi miktarda ALTIN ithalatına engel oldu,
Sabancı Koç gibi devler senelerden beri yabancı ortaklarla montaj yaparken Ankara'dan ufacık bir şirket çıktı TÜRK malı yerli keşif uçağı (HERON) yaptı,
yerli savaş gemileri denizaltıları bunlar say say bitmez İ.Aga,
bütün bu güzel gelişmeler birilerinin gözüne çok fena batıyor.
Kimse A.Nesin'in iki lafına bakıpta TÜRK milletini küçümsemeye kalmasın.
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-29 14:56:32
Ankara'dan ufacık bir şirket çıktı TÜRK malı yerli keşif uçağı (HERON) yaptı,

-------------------------------

Ufacık dediğin şirket TAI'dir, tabi TAI'yi at yavrusu tay ile karıştırmadıysan. Heron (ibranice'de kartal) ise İsrail malı insansız keşif ve gözetleme uçağının markasıdır.

TAI üretimi İHA'nın (insansız hava aracı) adı ANKA'dır (Feniks). Bundan sonra Heron'umuz var diyeceğine ANKA'mız var diyebilirsin.
berk 2011-01-29 16:08:29
(Kimse A.Nesin'in iki lafına bakıpta TÜRK milletini küçümsemeye kalmasın.)

Aziz Nesin'i her gelişme her seferinde doğrular, milleti soyanlar yeniden seçilir ve seçildikleri kişilerin ödedikleri vergileri yeniden soyarlar ve milleti siz süpersiniz, en büyüksünüz siz ne derseniz o olur laf kalabalıklarıyla göğe çıkarırlar ama bu kişiler dürüst, ahlaklı, vatanperver, Müslümanlık şampiyonu olur, Aziz Nesin ise yalancı......

Gelişmiş düzeyde bir kültüre ve bilimsel temelli objektif düşünme yeteneğine sahip olmayan bir toplum için en doğru olmayan sistem demokrasidir, zira okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar anlamsızdır.

Demokrasi boş kağıt parçalarını sandığa atmanın ötesinde atılan bu kağıt parçalarının size yüksek kültür seviyesi, iyi bir eğitim ve sağlık kalitesi, düşünme ve düşündüğünü belirtme hürriyeti getirmesidir ........
TARAFSIZ 2011-01-29 17:01:24
''TAI üretimi İHA'nın (insansız hava aracı) adı ANKA'dır (Feniks). Bundan sonra Heron'umuz var diyeceğine ANKA'mız var diyebilirsin.''

Eleştirine katılıyorum dostum haklısın, yazı fazla uzun olmasın dıye fazla ayrıntıya girmedim,tamamladığın için sağol..

---------------------------------------------------------------------

Berk sen git Keltçenle uraş,Türkiye'yi partiler-hükümetler üstü görmek sana ağir geliyor.Habur'da yaşanan rezillikler benim de midemi bulandırıyor.......
Perperek Papazı Der ki... 2011-01-29 17:26:59
Yollar yürümekle, klaviye yazmakla aşınmaz...
berk 2011-01-29 19:02:21
Benimde Adnan Menderes'ten günümüze bu sözde muhafazakar, sağcı, islamcı birbirinin kopyası ve her devrin adamlarının yönettiği siyasi parti ve güruhları midemi bulandırıyor!
berk 2011-01-29 19:03:38
Evet benim uğraşıcak bildiğim çok dil var battı mı bir yerlerinize yoksa aşağılık kompleksi mi? Kedi erişemediği ciğere .........
TARAFSIZ 2011-01-29 20:12:59
Berk bi hemşerimin çok dil bilmesi beni niye rahatsız ettsin ki?sen çok dil biliyorsun diye ben komplekse girmem Berk hemşerim olduğun için seninle gurur duyarım.Sen artık şu (megalomanlığınla) barışsan iyi olur,her zaman ''ben ezer geçerim'' havalarındasın,dışarıdan bakınca hiç iyi gözükmüyor biliyon mu?Birileri seni çok fazla pofpofluyor nolur lütfen gaza gelme........

Bulgaristanda adlarımızı değiştirirken Azis Nesin bize biraz destek-arka olmuş olsaydı Berk her zaman benim gönlümde çok YÜCE bir insan olacaktı,onun ideolojik tercihi komunizim olması hiç bir şey değiştirmeyecekti.Ne yazıkki TÜRK komunistler kendi IRKINDAN olan insanlara hiçbir zaman arka çıkmadılar ideolojik tercihlerinden dolayı, Türkleri ezenlerin yanında yer aldılar devamlı.....

Artık benim için ''domuzdan post komunist Türk'ten dost olmaz'' atasözü geçerlidir.
berk 2011-01-29 21:05:14
Kendi ırkını milletini Arap İslamcılığına satanlardan ne olur ? Aziz Nesin 85'deki olayları onayladığını ima etmen gerçekle uzaktan yakından alakası olmayan bir iddia! Komunist olsun Sosyalist olsun Türk Türktür! Darısı Türküm diyemeyen İslamcılarımızın başına ama onlar Arap islamcısı olmaktan ziyadesiyle mutlu
TARAFSIZ 2011-01-31 11:57:23
''Kendi ırkını milletini Arap İslamcılığına satanlardan ne olur ? Aziz Nesin 85'deki olayları onayladığını ima etmen gerçekle uzaktan yakından alakası olmayan bir iddia! Komunist olsun Sosyalist olsun Türk Türktür! Darısı Türküm diyemeyen İslamcılarımızın başına ama onlar Arap islamcısı olmaktan ziyadesiyle mutlu''

Doğru söylüyon Berk ''Komunist olsun Sosyalist olsun Türk Türktür!'' aynen öyle deiğin gibi,en azından Aziz Nesin Behice Boran ve Haydar Kutlu-(Nabi Yağcı) gibi birkaçyüz komunist parti delegesinin alkışını almak için Sofya'da insanlık suçu işlemedi.
Behice Boran ve Haydar Kutlu gibi ''bulgaristanda sınırsız demokrasi var,her isteyen istediği zaman adını değiştirebiliyor,Türkiye ve emperyalist çevreler bulgaristan hakkında asılsız yalan propagandalar yürütüyorlar''demedi.
A.Nesin suskun kaldı sadece,belkide damarlarındaki asil TÜRK kanı engel olmuştur Behice Boran ve Haydar Kutlu gibi bulgarlara açıkdan destek vermesine....
berk 2011-02-01 10:01:10
Suriye Halep Türklerini asimile etmek için herşeyi yapıp Araplaştırma politikalarını güderken

İran hala Azeri Türklerini, Türkmenleri, Kaçarları ve diğer Türk halkları asimile etmeye çalışıp anadillerini kullanma konusunda her türlü zorluğu yaşatırken

Irak'ta geçmişte ve günümüzde kah Saddam eliyle şimdi de Barzani ve Talabani elebaşlığında Türkmenleri Kerkük'te çıkarmak için herşeyi yaparken, canlı görüntüler eşliğinde tapu kayıtlarını yakarken, Telafer'de Amerikan askerleriyle birlikte katliamdan geçirirken bak kültürel soykırımda değil baya fiziksel katliam!, Türkmen kenti olan Kerkük'ü kurulacak Kürdistan'ın vazgeçilmez toprak parçası ilan ederken, Tüm bunlara rağmen Türkmenlere destek olacağımız yerde bu katliamların sorumlusuna A(rap) K(ürt) P(artisi)nin ufku gören (sözde!) Dışişleri bakanı amca, dayı, abi ayarında övgüler düzerken, sözde! tanımadığımız özerk Kürt bölgesinde konsolosluklar açılırken


Sağ Muhafazakar, İslamcı iktidar, partiler, ve bunların çok bilmiş insancıl, liberal, islamcı, doğrucu, demokrasi şampiyonu, müslümanlık şampiyonu yazarları çizerleri ne yapmıştır?


Susmak dışında!

Hatta Tüm bunlardan Türkmenleri suçlayanlarını bile gördüm!

Hangi zümre hangi Türk azınlıklarının ezilmesine, yok edilmesine, mal varlıklarının talan edilmesine, kültürel soykırıma maruz bırakılmasına ve hatta fiziksel olarak katledilmesine göz yummuştur?

Hadi baştan düşünelim oldu mu?
TARAFSIZ 2011-02-01 13:17:36
Berk, sözkonusu Türkler olunca tüm dünya kör,dilsiz ve sağır oluyor senin söylediğin olayları-dünyanın çeşitli bölgelerinde Türklere karşı yapılan katliyamları baskıları Türkiye dışında kınayan herhangi bir ülke oldu mu?Telafer ve Çin'deki TÜRK katliyamlarını Türkiyenın dişında tek bir batı ülkesi kınamamıştır,bırakalım batı ülkelerini Sovyetlerden bağımsızlığını kazanmış kardeşlerimizin Devlet yetkilileri de kınamadılar.

(''Sağ Muhafazakar, İslamcı iktidar, partiler, ve bunların çok bilmiş insancıl, liberal, islamcı, doğrucu, demokrasi şampiyonu, müslümanlık şampiyonu yazarları çizerleri ne yapmıştır?

Susmak dışında!'')

Sağdaki yazar çızerlere çamır atma BERK çarpılırsın mazallah,Ümit Özdağ,Y.Halaçoğlu hocam gibi onlarca yazar çizer gece-gündüz gözlerine uyku girmeden Telafer, Uygur, Hocalı v.s.katliyamlarından söz ettiler onlara kucak açan tv'lerde gazetelerde, bu konularda onlarca basılı kitapları var v.s...Bu duyarlı fedakar Türklere çamur atanların gözleri kör olur inşallah!...

Bulgaristan Türklerini bulgarlar katlederken, baskıdan inim inim inletirken, bulgaristandaki TÜRK bölgelerine bulgarlar kuş dahi uçurtmazken, 1986 senesinde bulgaristan'ın başkenti Sofya'da ''bulgaristanda sınırsız demokrasi var,her isteyen istediği zaman adını değiştirebiliyor,Türkiye ve emperyalist çevreler bulgaristan hakkında asılsız yalan propagandalar yürütüyorlar'' diyen kanı bozuk Behice Boran ve Haydar Kutlu gibi soysuzlarının sözlerini kınamak çok mu zor geliyor sana Berk?

Utan utan Berk,ideolojik tercihlerinden dolayı Türk'e kefen biçen kanı bozukları kınamaktan dahi acizsin.Çok acı.........
berk 2011-02-01 16:45:47
(Sağdaki yazar çızerlere çamır atma BERK çarpılırsın mazallah,Ümit Özdağ,Y.Halaçoğlu hocam gibi onlarca yazar çizer gece-gündüz gözlerine uyku girmeden Telafer, Uygur, Hocalı v.s.katliyamlarından söz ettiler onlara kucak açan tv'lerde gazetelerde, bu konularda onlarca basılı kitapları var v.s...Bu duyarlı fedakar Türklere çamur atanların gözleri kör olur inşallah!...)

hee aynen Ümit Özdağ ile Yusuf Halaçoğlu Muhafazakar, İslamcı Sağ ve Arapçı Kürtçü müydü? yoksa AKP'nin Kürtçü ve Arapçı politikalarını PKK açlılımlarına ve sözde tanımadığımız Özerk Kürt yönetim bölgesinde elçilik açılmasına sonuna kadar karşı olanlar mıydı?

Biri senin algı ayarlarınla fazlaca oynamış kimki acaba?

(Bulgaristan Türklerini bulgarlar katlederken, baskıdan inim inim inletirken, bulgaristandaki TÜRK bölgelerine bulgarlar kuş dahi uçurtmazken, 1986 senesinde bulgaristan'ın başkenti Sofya'da ''bulgaristanda sınırsız demokrasi var,her isteyen istediği zaman adını değiştirebiliyor,Türkiye ve emperyalist çevreler bulgaristan hakkında asılsız yalan propagandalar yürütüyorlar'' diyen kanı bozuk Behice Boran ve Haydar Kutlu gibi)

Benim bu iki ismi akladığımı ve savunduğumu nereden çıkardın? Ya ikisinin bu davranışlarından da tikisiniyorsam!

Aziz Nesin'e gelince Türkiye'de Kürtler Bulgaristan'da Türkler isimli kitabından haberin var mı?

Bulgaristan'da Türkler bölümü, Aziz Nesin'in Bulgaristan'da Türklere uygulanan kültürel soykırımı kınaması talebiyle Bulgaristan yazarlar sendikası'na Türkiye yazarlar sendikası adına yazdığı mektuplardan oluşur!

Aziz Nesin sessmiz mi kalmıştı? Kınamamış mıydı?

Ya ortada kabak gibi kitap var kayıtlı mektup ve belgeler var ama senin okuma alışkanlığın, araştırma alışkanlığın, bu konuda kapsamlı bilgin yoksa suçlu olan Aziz Nesin mi sen mi? Hadi bul bakalım!

Suriye Halep Türklerini asimile etmek için herşeyi yapıp Araplaştırma politikalarını güderken

İran hala Azeri Türklerini, Türkmenleri, Kaçarları ve diğer Türk halkları asimile etmeye çalışıp anadillerini kullanma konusunda her türlü zorluğu yaşatırken

Irak'ta geçmişte ve günümüzde kah Saddam eliyle şimdi de Barzani ve Talabani elebaşlığında Türkmenleri Kerkük'te çıkarmak için herşeyi yaparken, canlı görüntüler eşliğinde tapu kayıtlarını yakarken, Telafer'de Amerikan askerleriyle birlikte katliamdan geçirirken bak kültürel soykırımda değil baya fiziksel katliam!, Türkmen kenti olan Kerkük'ü kurulacak Kürdistan'ın vazgeçilmez toprak parçası ilan ederken, Tüm bunlara rağmen Türkmenlere destek olacağımız yerde bu katliamların sorumlusuna A(rap) K(ürt) P(artisi)nin ufku gören (sözde!) Dışişleri bakanı amca, dayı, abi ayarında övgüler düzerken, sözde! tanımadığımız özerk Kürt bölgesinde konsolosluklar açılırken

Hangi Akpak İslamcı Parti güruhu, yazarları, partinin perestleri bunu kınayabildi ? sen de mi brütüs? ha Tarafsız!

(Utan utan Berk,ideolojik tercihlerinden dolayı Türk'e kefen biçen kanı bozukları kınamaktan dahi acizsin.Çok acı.........)

Utan utan TARAFSIZ ideolojik tercihlerinden dolayı Türk'e kefen biçen kanı bozukları kınamaktan dahi acizsin. Çok acı.........

Cümlende birtakım anlam bozuklukları ve isim yanlışlıkları vardı düzelttim artık bir teşekkür edersin zahmetime karşılık:)
TARAFSIZ 2011-02-01 20:23:32
''hee aynen Ümit Özdağ ile Yusuf Halaçoğlu Muhafazakar, İslamcı Sağ ve Arapçı Kürtçü müydü? yoksa AKP'nin Kürtçü ve Arapçı politikalarını PKK açlılımlarına ve sözde tanımadığımız Özerk Kürt yönetim bölgesinde elçilik açılmasına sonuna kadar karşı olanlar mıydı?
Biri senin algı ayarlarınla fazlaca oynamış kimki acaba?''

Berk bahsettiğim hocalarım islam diniyle tarihle barışık Milliyetçi Muhafazakar insanlardır,sağda mı solda mı hangi partinin yanında yer aldıklarını sen hariç herkes bilir,herhangi bi konuyu saptırmakta üstüne adam tanımıyorum.Saptırma üstadlığına evalla,kim yaptıysa sana gereken (ince ayarı) 4*4 yapmış,bunda hiç kuşku kalmadı.

''Aziz Nesin'e gelince Türkiye'de Kürtler Bulgaristan'da Türkler isimli kitabından haberin var mı?''

Berk, o kitabı 21 yıl önce koydum kütüphaneme, kütüphanemde süs olsunlar diye kitaplara para saymam,sanada şiddetle okumanı öneririm o kitabı.

''Ya ortada kabak gibi kitap var kayıtlı mektup ve belgeler var ama senin okuma alışkanlığın, araştırma alışkanlığın, bu konuda kapsamlı bilgin yoksa suçlu olan Aziz Nesin mi sen mi? Hadi bul bakalım!''

Gerçekten ortada günah çıkarma babında (KABAK) gibi kitap var,o kitabın içinde sunulan belgelerin,bulgaristan yazarlar birligi sendikasına gönderilen mektupların tarihleri de var ama o belgelerin-mektupların tarihlerini bilmek için önce o (KABAK) gibi kitabı okumak lazım.Sen o kitabı bul oku sonra enine boyuna tartışalım seninle.

Burda okumadığın kitap hakkında atıp tutmaya kalkma Berk,rezil oluyorsun!...
berk 2011-02-01 21:15:27
(Berk bahsettiğim hocalarım islam diniyle tarihle barışık Milliyetçi Muhafazakar insanlardır,sağda mı solda mı hangi partinin yanında yer aldıklarını sen hariç herkes bilir,)

Sınıflamanın sağ sol temelinden çok, seninde taptığın zümre olan arapçı-kürtçü-islamcı (anti-türkçü) kendi soyundan utanan İslam öncesi Türk tarihinin utanç duyan zümreye ait olup olmamakla ilgisi var!

Ümit Özdağ ya da Yusuf Halaçoğlu bu güruhtan mı? Tamam biliyoruz sen bu gürüuhtansın!

(Berk, o kitabı 21 yıl önce koydum kütüphaneme, kütüphanemde süs olsunlar diye kitaplara para saymam,sanada şiddetle okumanı öneririm o kitabı.)

Ben okudum ama sen kap kısmını indeksi mi okudun yada hangi baskıyı okudun onu bilemem!


(Gerçekten ortada günah çıkarma babında (KABAK) gibi kitap var,o kitabın içinde sunulan belgelerin,bulgaristan yazarlar birligi sendikasına gönderilen mektupların tarihleri de var ama o belgelerin-mektupların tarihlerini bilmek için önce o (KABAK) gibi kitabı okumak lazım.Sen o kitabı bul oku sonra enine boyuna tartışalım seninle.)

Ha senin tarihlerle sorunun var! Tarihin yer aldığı mektupların içeriği senin beklediğin gibi mi çıkmadı?

(Burda okumadığın kitap hakkında atıp tutmaya kalkma Berk,rezil oluyorsun!...)

Yok yok Kazakça, Kırgızca, Türkmence, Özbekçeyi Stalin yarattı diyen bu diller yoktu onlarda bizim gibi Türkiye Türkçesi konuşuyordu diyen, Finlandiya, Norveç sömürülen ülkeler olmasına rağmen onlar sömürerek zenginleşti diyen, Finlandiya hiçbir yardım almamasına rağmen Soğuk Savaş döneminde okkalı yardımları cebine indirdi diyen kişiden daha mı fazla yoksa daha az mı rezil oluyorum!


SORU:
Suriye Halep Türklerini asimile etmek için herşeyi yapıp Araplaştırma politikalarını güderken

İran hala Azeri Türklerini, Türkmenleri, Kaçarları ve diğer Türk halkları asimile etmeye çalışıp anadillerini kullanma konusunda her türlü zorluğu yaşatırken

Irak'ta geçmişte ve günümüzde kah Saddam eliyle şimdi de Barzani ve Talabani elebaşlığında Türkmenleri Kerkük'te çıkarmak için herşeyi yaparken, canlı görüntüler eşliğinde tapu kayıtlarını yakarken, Telafer'de Amerikan askerleriyle birlikte katliamdan geçirirken bak kültürel soykırımda değil baya fiziksel katliam!, Türkmen kenti olan Kerkük'ü kurulacak Kürdistan'ın vazgeçilmez toprak parçası ilan ederken, Tüm bunlara rağmen Türkmenlere destek olacağımız yerde bu katliamların sorumlusuna A(rap) K(ürt) P(artisi)nin ufku gören (sözde!) Dışişleri bakanı amca, dayı, abi ayarında övgüler düzerken, sözde! tanımadığımız özerk Kürt bölgesinde konsolosluklar açılırken

Hangi Akpak İslamcı Parti güruhu, yazarları, partinin perestleri bunu kınayabildi ? sen de mi brütüs? ha Tarafsız!


CEVAP:
YOOOOOOOOOOOOK!

İdeoloji insanı böyle köreder içine düştüğün Arap bedeviliğinde boğulurken Arap Kürt kankaların kırılmasın diye kendi soydaşlarına yapılanlara ağzını bile açamazsın sen de senin A(rap) K(ürt) P(arti)'nde!

TAPTIKLARIN AZİZ NESİN'İN ONDA BİRİ TÜRK ETMEZ!

Sahi ağızlarından çıkmayan tek cümle nedir bu zatların?

TÜRKÜM!
dr. mithat gokay 2011-02-18 23:17:01
Beyler üç kişi yorum yapıyor üçüde yazı başlığından çok uzaklarda.Laf olsun kabak kırılsın.Tütün bizim nenelerimizin dedelerimizin geleneksel uğraşısıdr.Yapılacak iş basittir Kırcali bölgesinde üretime hız vermek sigara fabrikalarını Kırcali bölgesine çekmek.Geleneksel markaları(slince ,Arda,v.s) canlandırmak ,kaybedilen pazarlara geri dönmek USSR,almanya, Moğolistan, Çin.Türkiyede bile 30-50 milyon kutu Bulgaristan sigarası pazarı var.Kuzey Iraktan Kaçak yoldan 5-6 milyon kutu Bulgar sigarası satılıyor.Bunu HÖH bilmesi gerekiyor ama bu efendiler derin uykuda bu işi beceremezler.Kabiliyet yok.Saygı ile sizleri selamlıyorum.
dr. mithat gokay 2011-05-15 10:58:15
18/02/2011 tarihinden bu yana konuşkan kardeşlerimden bir cevap bekliyorum.Mantıklı bir sohbet için hazırlık yaptım ama nafile köy dedikoducuları gibi ortaya çıkıp sıkştıklarında kayboluyorlar yuh sizlere. Komunuzm yıkıldı şimdi de DPS kölesi oldunuz.Avrupa birliği size hiç birşey katmamış,yüreğiniz korku ile dolu. Saygı ile sizleri selamlıyorum.