Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
24 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Kırcaaali İl Polis Müdürlüğü’nün yeni şefi Valeri Baranov

Kırcaaali İl Polis Müdürlüğü’nün yeni şefi Valeri Baranov

31 Ocak 2011

İç İşleri Bakanı Tsvetan Tsvetanov bugün Kırcaali İl Polis Müdürlüğü’nün yeni şefi Valeri Baranov’u basın önünde tanıttı. O, iki hafta önce emekliye ayrılan komiser Todor Terziev’in yerine getirildi. Yeni müdürün, daha önceden Plovdiv Bölge Polis Müdürlüğü’nün şefi olduğu açıklandı. Baranov, İç İşleri Bakanlığı sisteminde 27 yıl çalışıp tüm derece ve rütbe sırasını tamamlamıştır. Tsvetanov, “Müdürlüğü yönetmek için dışarıdan insan seçtik, çünkü bu model Veliko Tırnovo’da güzel sonuçlar verdi” dedi. İç İşleri Bakanlığı’nın Kırcaali İl Polis Müdürü Terziev’in gösterdiği başarıların yeterli olmadığından bu yönteme başvurulduğu anlaşıldı. Bakan Tsvetanov, yeni yönetimin ana ödevleri organize ve ekonomi suçlara karşı durma faaliyeti aktifleştirme olduğunu gösterdi. O, önümüzdeki seçimlerle ilgili ödev ise oy satın alma pratiğinin seçim günü değil de, seçimlerden aylar önce önünü kesmek olduğunu belirtti. Baranov, öncülük verdiği konular olarak sağlıklı kamuoyu düzeni kurmak, vatandaşların güvenini korumak ve etkili bir şekilde suçlara karşı durma faaliyetlerini belirtti. Yeni Kırcaali İl Polis müdürü basına her zaman açık olacağını söyledi.

Kaynak: Resmiye Mümün


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2011-01-31 22:29:51
Ya şu resimdeki bacı eskiden İngiliz başbakanı olan Margaret Taçer hatun değil mi?
fes 2011-01-31 23:57:37
Adamın bakışına bak. Belediye başkanı falan hikaye, esas iktidar bende der gibi bir hali var.
emir 2011-02-01 01:07:43
"O, önümüzdeki seçimlerle ilgili ödev ise oy satın alma pratiğinin seçim günü değil de, seçimlerden aylar önce önünü kesmek olduğunu belirtti. "

-Secim usulsuzlukleri senin yetki alanina girmiyor valeri emmi...
Perperek Papazı Der ki... 2011-02-01 02:34:17
Oy ticaretini engellemeye geliyormuş iyi işte Sofya'dan otobüslerle "Perperikon görmeye" gelen ve ilk önce Raşidoviç işkembecisini seçtiren yerine de Karayançeva paçavrasını getirenlere karşı da mücadele edecek mi?
emir 2011-02-01 10:33:29
Bu polisin isi degil, geri zekali bir polis memuru hangi usulsuzlugun suc teskil ettigini ayirt edemez. 6 ay onceden baski yapmaya basladi gavurlar...Secim surecine mudahele etme yetkileri yok, keske daha fazla medyamiz olsaydi da, bize yapilan baskilari AB'ye duyurabilseydik...
Kircaali haber:editore. 2011-02-01 12:24:34
Yasasin Kircaali Haber Gazetesi bende bir Kircaalli olarak Akdenizin batisindan yaani Madrid ,Valensiya. Ispanyadan,dan Yurdumda ne var ne yok iste buradan duyma firsaati buluyorum ne mutlu iyi ki varsiniz. Kircaalimin Gazetesini n arkadaslarla birlite internet sayfasini buyuk bir zevkle izleyebilmemizden bugun Gurur duymaktayiz fakaat çok zaman Karsimiza Çikaan "Forbidden" vakasina,da çok uzuluyoruz buda duzeltilirse sizlerdenmemnun oluruz Saygi ve selamlarimizi sunariz Tesekkurler.
bb 2011-02-01 12:41:52
bu adamın beyin rahatsızlığı var,gözünün birinde ışık var diğerinde yok!
Perperek Papazı Der ki... 2011-02-01 12:48:48
Rahatsızlığı olduğu kesin ama gözündeki ışıktan değil çünkü o fotograf makinesinin flaşından öyle çıkmış. Bunun rahatsızlığı kafasında, şimdi Türkler'in bütün "dalaverelerini" önleyeceğim, hapislere tıkacağım,seçimlerde oy kullanamayacaksınız, 1985 bile arayacaksınız, "oyarım" gibi bir havada "şııt" yapıyor.
XXX 2011-02-01 13:44:49
HEY GİDİ KOCA DUNYA HEY.NE FELEK NE KELEK HAA.SECİMLER SECİMLER SECİMLER NE OYUNLAR VAR BU DUNYADA HERKEZ GİDECE YER KARA TOPRAK.:


YAŞASIN BİZİM SOYLU İNSANLAR ONLAR GİBİ ASİL VE GURURLU HALK YOKTUR.
bb 2011-02-01 15:26:19
üzüldüğüm tek şey,şu (7) milyonluk bulgar milletinin palazlanmasına somut olarak çokta bir şey yapamamamız.Ne yalan söyleyeyim zavallı onlar bana göre ama her horoz kendi çöplüğünde ottüğü için,bizim azınlık olarak Bulgaristanda ne yazık ki daha kısık kalmak zorunda sesimiz...işte bunu sindiremiyorum...her ne hikmetse kendilerini hep üstün bir ırk olarak görmüşlerdir hala öyle görmekteler,istiyorum ki sürtsün onları burunları ama olan yine bizim türk halkına oluyor.SAYGILAR!ha bu arada flaşta olduğunu biliyorum o ışığın,mecazi anlamdaydı zaten!
Perperek Papazı Der ki... 2011-02-02 00:08:40
Bir basın kuruluşun haberine göre istatiksel bilgiler ışığında Kırcaali,Paşmaklı ve Silistre'nin Bulgaristan genelinde en düşük suç işleme oranına sahip olduğunu göstermektedir. Diğer üç şehir ise sırasıyla Razgrad, Şumnu ve Pazarcık.

Tabi bu bölgelerde Türkler'in yoğun olarak yaşadığı da su götürmez bir gerçektir, bu durumda Kırcaali yeni emniyet müdürü çözmeye geldiği suçları ilk önce birilerine işleyecek mi?
TEMIZ MI 2011-02-02 03:07:51
Gecmisi temizmidir bu 100 basi polisin