Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Şişecam Bulgaristan’da yeni bir fabrika daha açtı

Şişecam Bulgaristan’da yeni bir fabrika daha açtı

07 Şubat 2011

Bulgaristan'da en büyük direk yatırımcı konumunda olan Şişecam, Tırgovişte'deki tesislerinde yeni bir fabrika daha açtı.

Balkanlar ve Avrupa'ya otomobil camı üretecek olan yeni fabrikanın açılışı, Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov tarafından yapıldı.

Borisov açılış töreninde yaptığı konuşmada, hükümet olarak ekonominin canlanması için çalışmalarına hız verdiklerini belirterek,''yatırımlara desteğimiz sürecek'' dedi.

Şişecam Yönetim Kurulu Başkanı ve Murahhas üye Ahmet Kırman da Bulgaristan'a yaptıkları yatırımdan memnun olduklarını dile getirerek, yatırımlarının daha da artırılması için her türlü gayreti göstereceklerini söyledi.

Bulgaristan'da giderek büyüdüklerini ve 5'inci fabrikalarını açtıklarını belirten Kırman, kendilerinin Bulgaristan'ın geleceğine, insanına yatırım yaptıklarını ifade etti.

Kırman, Şişecam olarak Bulgaristan'daki yatırımlarının toplam bedelinin 405 milyon dolara ulaştığına işaret ederek, ''Yeni planlarımız var, Yaklaşık 400 milyon dolarlık daha yeni yatırım yapmayı düşünüyoruz. Ancak bu konuda önümüzdeki engellerin kaldırılması için sayın Başbakan'dan yardımcı olmalarını bekliyoruz'' diye konuştu.

Şişecam'ın yeni kurduğu oto cam fabrikası 130 kişiye iş imkanı sağlayacak. BMW, Audi, Ford, Renault ve Peugeot gibi araçların camlarını üretecek olan fabrika, yıllık, 1,3 milyon metrekare kapasiteye sahip olacak.

Fabrikanın açılış törenine Başbakan Borisov ile Şişecam Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kırman'ın yanı sıra Bulgaristan Kültür Bakanı Vejdi Raşidov, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Todyü Mladenov, Türkiye'nin Sofya Büyükelçisi İsmail Aramaz ile Şişecam Yönetim kurulu üyeleri, çalışanları ve çok sayıda konuk katıldı.

Fofo: Darik radyo

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Maşallah,nazar olmaz inşallah. 2011-02-07 17:58:11
YÜRÜ BE TÜRKİYEM KİM TUTAR SENİ.
Kardeşim Türkçe Konuş! 2011-02-07 22:04:57
Özgür abinizi öyle belediye başkanlığı filan kesmez ona ancak HÖH genel başkanlığı yakışır...
fes 2011-02-07 23:50:33
Hay Allah, müstakbel başkan istihdam nasıl yaratacak, ona bir türlü aklım ermiyor. Bulgar bütçesine paralel başka bir bütçe mi oluşturacak?

Yoksa meslek edindirme kursları açarak ahaliyi balık tutmayı mı öğretecek? Yoktan var nasıl edecek, aklım bir türlü ermiyor.
fes 2011-02-07 23:58:32
En yakın zamanda, terslik olmazsa diyor. Hadi bakalım, hayırlısıyla girin bu işe artık. Kırcaali sizleri beklemektedir.

Ey millet, Kırccali makus talihini yenmek üzeredir. Kırcaali'de tank fabrikaları, uçak fabrikaları kurulmak üzeredir. Haberi Cevat'tan, yani sağlam yerden aldık.

Yakin zamanda, terslik olmazsa.
Kardeşim Türkçe Konuş! 2011-02-08 00:24:24
Ne şahsi sermaye ve girişimcilikmiş bu be kardeşim Kırcaali'nin makus talihini değiştirecekler her taraf güllük gülistanlık olacak ama seçilirlerse, yoksa sermaya marmaya yoH.

Ne üreteceksiniz, ne satacaksınız, kime satacaksınız, satış kontratlarınız, bankalar ile yapılmış kredi anlaşmalarınız var mı, ne kadar kaynak kullanacaksınız, yüzde kaç büyüme ,ne kadar katma değer, yetişmiş işgücünüz var mı, kaç kişilik istihdam yaratacaksınız terslik olmazsa inşallah
fes 2011-02-08 00:44:19
Niye zırnık koklatmıyorsunuz ki be aga? Ahmet Doğan'dan bir fazla verin, bundan gayrı size çalışırım aga.

Bol bol överim sizi ve aptallıklarınızı görmezden gelirim. Çok bilgili bu arkadaşlar ve de karun gibi zenginler derim.

Hele bir Cevat Özgür adında abimiz var ki, kendisi bulunmaz bir hint kumaşıdır derim. Gerçi ufak ufak yalanlar kıvırır, ama hangimiz yalan söylemiyoruz ki derim.Vallahi bak!

Daha neler neler derim, bi görseniz. Yeter ki, parayı gönderin siz.
fes 2011-02-08 01:04:17
Doğrudur, Boyana'da kendimi hurilerle sekse verdim ve ipin ucunu da kaçırmışım biraz.

Acem Keykavus'un "Kabusname" eserini okuyorum, ilginç şeyler öğrendim.

Eskiler, bizim sex dediğimize cima diyorlarlarmış. Ve de bu işleri bizden çok daha şukar yapıyorlarmış. Bakın "Kabusname"den bir pasaj:

SICAK HAMAMDA VE SOĞUKTA CİMA ETME
“Şöyle bilmiş ol ey oğul, cima etmek (cinsel ilişki) dünyanın lezzetlerinden bir ulu lezzettir, ama onun lezzetine aldanıp kendini çok verme, tâ ki vücudun güçten düşmesin. Eğer kendini yenemezsen bari sevdiğinle cima etme, tâ ki sevgi yapısı çatlamasın. Çünkü sevgi sıcak bir nesnedir ve cima soğuk bir harekettir, kuşkusuz bu soğuk o sıcağı bozar. Kısacası eğer sevdiğinle yatmakta da yenemezsen kendini, bari sarhoşken cima etme, çünkü her cimada bir lezzet fark edilir dimağda, ama dimağ şarabın etkisiyle dolu olursa, ne cima ettiğini bilir kişi ve ne de cimanın lezzetini.”
Kabusnameden - 500 sene önce 2011-02-08 01:08:24
"Çok cima etmenin zararı var, dedim, az etmenin de zararı var. O halde her şeyin ortası hoştur, o da iştiha ile; yani aşırı istekle (olursa) hoştur. Ama ister aşırı isteğin olsun, ister olmasın, elbette sıcak hamamda, sıcak günde ve çok soğukta cima etme, çok zararlıdır, hele yaşlılık deminde olursa. Oysa ilk baharda gayet hoştur cima etmek ve tabiata uygundur. Çünkü ilk baharın tabiatı ılıktır. Bahar havası ılık olunca, çeşmelerde ve pınarlarda su çok olur, âlemde hoşluk ve rahatlık artar. Ne zaman ki evren böyle olur (âlem-i kübrada) sular artarsa, bizim de vücudumuzda, ki tenimiz âlem-i sugrâdır, kan artar ve kandan şehvet artar, işte şehvetin arttığı vakit cima safalı olur ve zararsız olur. Görmez misin ki damarda kan fazla olursa kan aldırmak yararlıdır, ama damar boş olursa ve (kişi) kan aldırırsa zararı dokunur. Öyleyse belde meni olmazsa cimanın ne yararı vardır?”
Kardeşim Türkçe Konuş! 2011-02-08 01:14:28
Sen şimdi lafı o meşhur haplara getirceksin.
Kardeşim Türkçe Konuş! 2011-02-08 12:15:10
Bilmem dikkatinizi çekti mi ama Şişecam fabrikasının açılış töreninin Türk Bayraklı fonu önünde Boyko "kaymakamın" Türk Kırmızısı açılış kurdelesini kesişi ilginç bir görüntü oluşturmuştur. Bu görüntüyü bir çok medya kuruluşu göstermemeye özen göstermiştir.

Tabi kültür bakanın paçoz hali da kayda değer.
TARAFSIZ 2011-02-08 13:42:02
''Kardeşim Türkçe Konuş! 2011-02-08 12:15:10
Türk Bayraklı fonu önünde Boyko "kaymakamın" ''

Harbiden BGNES güzel yakalamış görüntüyü
http://images.ibox.bg/2011/02/07/114856/430x306.jpg

Şişecam'ın yeni fabrikası vatana millete hayırlı uğurlu olsun,yalnız bazı bulgarlar ''25 sene önce biz balkanların en büyük cam üreticisiydik,Kostov her şeyi berbat etti'' diyorlar.Ulan hazırcı komitacı haydut bozuntuları 25 sene önce siz değil, biz bulgaristan Türkleri uretiyorduk bulgaristan'da.
Seksendokuz senesinde bizleri bulgaristandan sürgün ederken iyidi dimi?Bizlerden kalan GANİMET yüz yıl yeter sanıyordunuz dimi,noldu şimdi?Deniz bitti! Hazıra dağ dayanmazmış,bizim Atalarımız olyle söylüyorlar ve nede doğru söylemişler.
Aç kaldınız ASALAK yaratıklar aç...
TARAFSIZ 2011-02-08 14:15:30