Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
18 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Sofya Şehir Mahkemesi, Bulgaristan Müslümanları Kurultayını Yine Kaydetmedi

Sofya Şehir Mahkemesi, Bulgaristan Müslümanları Kurultayını Yine Kaydetmedi

25 Şubat 2011

Başmüftülük’ten alınan bilgiye göre, 12 Şubatta yapılan Bulgaristan Müslümanları Olağanüstü Kurultay Sofya Şehir Mahkemesi tarafından yine kaydedilmemiştir.

Bu haber Kırcaali Müslümanları tarafından tepkiyle karşılandı. Cuma namazı çıkışında görüştüğümüz Müslümanlar, ” Hükümet yine oyunun yaptı. Kurultaya kutlama mesajı gönderdiler, ancak bunun kaydolması için hiç bir şey yapmadılar” diye yakındılar.

Öte yandan, tüm Müslümanların karşı çıkmalarına rağmen mahkeme tarafından Yüksek Şura Başaknı ilan edilen eski komünist rejimin önemli adamlarından Nedim Gençev, seçilmiş Başmüftü Mustafa Haci'nin Sofya'da oturduğu müftülüğe ait vakıf malı daireyi gasp etti.

Alınan bilgiye göre, o sırada iş yerinde bulunan Başmüftü Mustafa Haci, eve döndüğünde konutun Gençev'in kiraladığı özel güvenlik şirketi tarafından kilitlendiğinden içeriye giremediği anlaşıldı.

Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Perperek Papazı Der ki... 2011-02-25 15:44:08
Cuma'nın gelişi Perşembe'den bellidir.
küçük doğan 2011-02-25 18:05:08
Bulgaristan Müslümanlarının sabrı test ediliyor adeta.Kafirler şunu iyi bilsinler ki müslümanların sabrı sonsuz değldir.
İsitihbarat dansı 2011-02-25 21:21:41
Tüm bu işlerin arkasında bulgar istihbaratı var.
üzücü 2011-02-25 21:51:02
menekşe hanımı kvmasaydınız forumdan, ne yorumlar yapardı, ama kovdunuz hatunu siteden
C.Kóseoglu. 2011-02-25 21:51:22
Kardesler Bu isine için Anayasamahkemesine sevk ettirmiyoruzda Sofyasehir mahkemesinde dolandiriyoruz
bu komunistler hala bizimle alaymi edecekler ya Bu Yuksek suugra kurultayi toplantisinini tum dunyanin onunde tam bin delegenin oy birligiyle gerçeklestirdik cumhur baskani.G.Pirvanov ve Basbakan BBorisovtarafindanTebrik Mesajlari aliyoruz ve sonuç sifir one yaa Yazik Ayip gibi bir sey vardir Bir tarafta Devletin Yonetimi Bir tarafta ise Anayasa disi sehir nasil demeli ki Sofya Sionis Komunist mahkemesi soylemesi çook ayip ama onlar bunu hak ediyorlar maalesef..
TARAFSIZ 2011-02-26 14:51:32
Olaya birde iyi tarafından bakmak lazım, Sofya Şehir Mahkemesinin Kurultayı kayıt etmemesi bize fazla zarar vermez diye düşünüyorum,aksine şuurumuzu diri tutmamızı sağlar...
H.Efendi 2011-02-26 15:08:58
Artık ne de dense boş.

Burda, bu konuda aylardan beri yazdığımız öneri ve isteklerimizin hiçbirine dikkat edilmesi. Bütün esas belgeler "gizli" tutuldu, ne Mahkeme Kararı'nı ne de Tüzüğü görebildik. Medeni ülkelerde (AB üyesi bir ülkede) Yüksek Mahkeme kararlarını gösteri yürüyüşü, protesto eylemi, gazetede yazı yazmakla bozmak mümkün değildir. Uzlaşma Konseyi kurulsun, toplansın bu işi halletsin ricasında bulunduk, çıt çıkmadı.

Şimdi gelelim işin özüne:

1. Bir kurulyat kararının tescili için Anayasa Mahkemesine başvurmak usule aykırıdır.

2. Bu günden sonras sabrın sonu selamet Bulgaristan Yasalarına ve Yargı Mercilerine göre yapılacak hiçbirşey yok.

3. Müminler Nedim Gençev'ten 2011 yılında Baş Müftülüğün planladığı işlerle ilgili bilgi isteyebilirler ve görüş beyan edebilirler.

4. BG Baş Müftülük Makamı uluslararası İslam Kurumlarına direk bağlı değildir.

5. AİHM başvurmanın da sonuç vereceğine inanmıyorum.

Yakın perspektifte beklenenler.

Bunu yazmamın nedeni Sofya Olağanüstü Müslümanlar konferansına US Büyükelçisinin de katılmış olmasıdır.

--İslam devletlerindeki isyan seli başarılı sonuçlanır ve bu devletlerde eskilerine oranla daha amerikancı iktidarlar işbeşına gelirse, Amerıkan yönetimi Halifeliğin yeniden tesis edilmesini, merkezin İstanbul'da olmasını ve Halife olarak da şimdi Pensilvanya'da bulunan Feytullah Hoca'nın atanmasına ve kabul edilmesine olumlu baktığından dolayı, bazı yeni gelişmeler başlaması olasıdır.

Amerıka Dinlar arası diyaloğun başlamasına ve İslam devletlerinde Halife sözünün geçmesine olumlu bakıyor.

N.Gençev'in göreve dönmesi, BG ile ilgili İslamcı planlarda hayal kırıklığı oldu sayılır.
TARAFSIZ 2011-02-26 15:29:58
''İslam devletlerindeki isyan seli başarılı sonuçlanır ve bu devletlerde eskilerine oranla daha amerikancı iktidarlar işbeşına gelirse, Amerıkan yönetimi Halifeliğin yeniden tesis edilmesini, merkezin İstanbul'da olmasını''

Hikmet abi bu konuya değinmen çok iyi oldu,geçen hafta Haber TÜRK telebiziyononda Arastirmaci-Yazar Aytunç Altindal ATATÜRK'ÜN GIZLI VASIYETINİ anlattı,programın videolarını buldum izlemek isteyenler iki bölüm halinde izleyebilirler.


http://aytuncaltindal.com/oteki_gundem_18_02_2011-1.html
http://aytuncaltindal.com/oteki_gundem_18_02_2011-2.html
TARAFSIZ 2011-02-26 15:40:09
Habertürk - Öteki Gündem - Bölüm 3 (Hilafet)

http://aytuncaltindal.com/oteki_gundem_18_02_2011-3.html
TARAFSIZ 2011-02-26 15:54:34
Arkadaşlar Aytunç Altindal şimdiye kadar duymadığımız bilmediğimiz dehşet şeyler söylüyor, merak edenler lütfen çok dikkalı izlesinler, ATATÜRK halifeliğe karşı olmadığını söylemiş Nutuk'ta,ileride bir islam birliği olursa kendilerine bir Halife seçebilirler Türkiyede bunu kabul eder demiş Atamız...
Kara Ibrahim Aga 2011-02-26 17:30:22
Erceb Abim,alkohol yasak konusunda hakli!!!

Bazi gizanlar gündüzde kafayi buluyorlar ...helel..hele Izmir'den

yayin yapan Radyo-Boyko'yu dinleyenler...

***

Bu arada "Kurtlar Vadisi-Misirda" oynatiyorlamish sinemalarda...

Süpermiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiish....

Azlari samsaga kokanlar ve siyah elbise altina beyaz chorap

giyenlerden para alinmazmish....mish...
TARAFSIZ 2011-02-26 17:50:49
''Erceb Abim,alkohol yasak konusunda hakli!!!''

Salak salak gonuşma Kara İbram, bak biz İzmir'de nasıl yaşıyoz .Var mı alamanyada böyle hayat.

http://www.youtube.com/watch?v=7OaXm2sxNNo

Senin Helga'lara hiç benzemiyorlar dimi K.İ.A.?

''Bu arada "Kurtlar Vadisi-Misirda" oynatiyorlamish sinemalarda...''

Sen boş ver Mısır'ı ''Kurtlar Vadisi Filistin'i'' izledin mi Alamanya'da,yasak kalktı mı unu süle?...
birisi 2011-02-26 18:56:53
O filistini anlatan film tamamen cocuklara yonelik film olmus,sanki dunyanin haberi yok orada olan bitenlerden,..Avrupada ciddiye alinmiyor film...ajan 007 kopyalamislar agalar...o mubarek turk "J.Bondi"bir yara bile almiyor be, ya ama okadarda olmaz be agam...
Benim kanatim Filistin dramini eglenceye cevirmis bizimkiler...
Bir tek adam Izrail ordusunu berbat edebilirmi?
fes 2011-02-27 11:21:47
Atatürk Halifeliği kaldırmadı, saltanatı kldırdı.

İlgili kanunda şöyle geçer: Hlifelik türkiye büyük millet meclisinin hükmü şahsiyetinde zaten mündemiç olduğundan... Halife Ömer Faruk efendinin uhtesinden alınmıştır (mealen söylenmiştir).

Bu itibarla hilfet makamı hala türklerdedir. Hlafetin iki şartı vardır; kutsal emanetlere sahip olmak ve ulemanın biat etmesi.

Yavuz Sultan Selim Han zamanında Aya Sofya'da yapılmış olan muhteşem törenle 2000 kişilik ulema heyeti türk hükümdarına biat etmiştir. Kutsal emanetler ise Topkaı Sarayında muhafaza altındadır.

Makamı hilafet türk devletindedir, kutsal türk devletinde.
berk 2011-02-27 13:41:56
Anlama ve Algılama Özürlülere Anlam Bilim Dersleri :)

HİLAFETİN İLGASINA(İPTALİNE/KALDIRILMASINA) VE HANEDANI OSMANİNİN TÜRKİYE CUMHURİYETİ MEMALİKİ HARİCİNE ÇIKARILMASINA DAİR KANUN

Kanun Numarası: 431

Kabul Tarihi: 03/03/1924

Yayımladığı Resmi Gazete Tarih: 06/03/1924

Yayımladığı Resmi Gazete Sayısı: 63

Madde 1 - Halife halledilmiştir. Hilafet Hükümet ve Cumhuriyet mana ve mefhumunda esasen mündemiç olduğundan Hilafet makamı mülgadır(varlığı kaldırılmış/ kapatılmış/feshedilmiş)

3 Mart 1924'te kabul edilen yasayla Halifelik kaldırılmıştır!

Saltanatın kaldırılıp Halifelik makamının korunmasını talep edenlere Atatürk Halifelik makamının kalmasının Saltanatın dirilme ihtimalini oluşturacağını söyleyip ve bu talebi reddetmiş ve meclis Halifeliği kesinkes kaldırmıştır!

Şok üstüne şok Kırcaali haber okuyucuları gün geçmiyorki bomba yorumlarla karşılaşmayalım AB'nin resmi dillerinden birine ölü diyenler, Nikolayı Poseidon'un devamı sananlar, Kazakçayı falan Stalin'in yaratığını iddia edenler ve kimsenin 86 yıldır farketmediği ama bir yorumcunun aniden keşfettiği Halifeliğin kaldırılmadığı gerçeğiyle karşıkarşıyayız.

Lütfen itinayla gülünüz :)
berk 2011-02-27 13:47:07
Hafilelik Türkiye Cumhuriyeti'nde falan olmayıp aksine Cumhuriyet elindeyken bu kurumu mecliste daha kuruluş yıllarındaki yasayla kesinkes kaldırıp feshetmiştir, iptal etmiştir, yürürlükten kaldırmıştır. bu gibi hiçbir halta yaramayan, anlamsız kurumsal kimliklere hiçbir ihtiyacı olmadığını göstermiştir.

Yüce Vatanımızın bu gibi hiçbir kurumsal yapıya ihtiyacı yoktur!
fes 2011-02-27 15:43:41
Metin okumasını ve yorumlamasını bilmeyenler bu işlere hiç kalkışmamalıdır.

İlaga söcüğüye mülga sözcüğünün arasındaki farkı bilmeyenler, bir dilin dış müdahaleyle nasıl öldürülebileceğini veya başkalaştırlabileceğini anlamalarına imkan yoktur.

Kalkışırlarsa ne olur? Şey olur, mesela Reformasyon Rönesansın önüne geçer. Katolik dünyasında olmayan toplumsal reform hareketi içten yanmalı motor gibi katolik gücünü vatikanın sınırlarına geriletir. Kapitalizım protestan dünyasından ziyade katolik dünyasında gelişerek palazlanmıştır.

Bu görüşe göre Kazaklar binlerce yıl önce uluslaşmasını tamamlamışlardır. Bulgarlar keza, daha 700 senesinde çipli biyometrik pasaporta sahiptiler, ve de her sabah kalktıklarında ulusal marşları "Gorda Stara plana" söylüyorlardı.

Barbar türkler geldiler güzelim bulgar ulusunu işgal ettiler ve tamı tamına 500 hep işgence hep işgence.

Beyin ilga edildiğinde söylenen sözler de hep mulga olmaktadır.
berk 2011-02-27 16:25:12
(Metin okumasını ve yorumlamasını bilmeyenler bu işlere hiç kalkışmamalıdır.)

Kesinlikle diyor ve anlama ve algılama sorunu yaşayan Halifeliğin kaldırıldığından haberi olmayan andavallarıda parantezin içine ekliyoruz:)

(İlaga söcüğüye mülga sözcüğünün arasındaki farkı bilmeyenler, bir dilin dış müdahaleyle nasıl öldürülebileceğini veya başkalaştırlabileceğini anlamalarına imkan yoktur.)

(ilga) kelimesi kaldırma, feshetme, yürürlükteyi bir şeyi yürürlükten kaldırma anlamını ifade eder

(mülga) kelimesi ise varlığı kapatılmış, feshedilmiş, kaldırılmış bir anlamı ifade eder deyip gocunmuyoruz Türkçe okuduğunu anlayamayan Türk'te olur mu diye çıkışmayıp ilgililerin Türkçe kelime dağarcığını geliştirerek kelimelerin ne anlama geldiği yazıyoruz:)

(Kalkışırlarsa ne olur? Şey olur, mesela Reformasyon Rönesansın önüne geçer. Katolik dünyasında olmayan toplumsal reform hareketi içten yanmalı motor gibi katolik gücünü vatikanın sınırlarına geriletir. Kapitalizım protestan dünyasından ziyade katolik dünyasında gelişerek palazlanmıştır.)

Kafası basmayan embesil arkadaşlarımıza İtalya savaşları niye çıkmıştır diye bile sormaya gerek duymuyoruz Papalığın kendisine karşı reform yapılmasını savunan %100 Katolik Floransa şehir devletini nasıl diğer dış güçlere işgal ettirdiğini bilip bilmediğini bile sormaya gerek duymayıp Orta İtalya'yı kapsayan koskoca Papalık Kilise Devletinin nasıl olupta yarım km2'ye düştüğünü yeterince algı sorunları yaşayan beyinlerinde sorup sormadıklarını bilmiyoruz ve cehalete de saygı duyuyoruz diyerek bitiriyoruz:)

Kiliseye arşı Katolik devletlerde reform olmadıysa günümüz Katolik ülkerinde seküler yapı nasıl oluştu sorusunu ise tamamen es geçiyoruz:)

(Bu görüşe göre Kazaklar binlerce yıl önce uluslaşmasını tamamlamışlardır. Bulgarlar keza, daha 700 senesinde çipli biyometrik pasaporta sahiptiler, ve de her sabah kalktıklarında ulusal marşları "Gorda Stara plana" söylüyorlardı.)

700lü yıllardaysa Her nekadar Türkiye Türkleri dediğimiz ulus Anadolu'ya ve Balkanlara ayağına bile basmamış olsalarda buradan kilometrelerce uzakta olsalarda kesinlikle uluslaşıp şakır şakır İstanbul Türkçesi konuşup, Tarkan'ın şıkıdımını dinleyip TC Kimlik numaralı hüviyetlerine sahip olup, hatta o tarihlerde Nette E-Devlet uygulamasına geçmişlerdi ama net kışlakta pek çekmezmiş, 700 yıllarda kimse uluslaşamamışken kendi vatanlarında, Türkiye Türkleri kendi topraklarından kilometrelerce uzakta ve ulus olmalarına 400 yıl falan varken yüksek kotalı ve hızlı net sayesinde çıtadanak uluslaşmıştı hatta diğer uluslaşamamış halklarla dalga geçmeye bile başlamışlardı:)

(Barbar türkler geldiler güzelim bulgar ulusunu işgal ettiler ve tamı tamına 500 hep işgence hep işgence.)

Yok be abisi Biz Türkler o halkları kendimizden çok düşündüğümüz için topraklarını falan işgal ettik hernekadar İslam hukukumuz savaş esnasındaki mal, mülk, kadın, kız yağmalamasını onaylasa da biz hiç böyle şeyler yapar mıyız biz oldum olası ezelden beri haram yemeyiz birtek biz iyiyiz gerisi hep kötü :)

Halifeliğin kalkmadığını sanan andavalın buyurduğu :)

(Beyin ilga edildiğinde söylenen sözler de hep mulga olmaktadır.)

Her ağız konuşur kafatasında beyin taşımayan şahsın ağzıda şimdi herkesten de vasat seviyede de olsa çalışan bir beyin bekleme lüksümüz yokki.


Resmi Gazete Kararı;

HİLAFETİN İLGASINA(İPTALİNE/KALDIRILMASINA) VE HANEDANI OSMANİNİN TÜRKİYE CUMHURİYETİ MEMALİKİ HARİCİNE ÇIKARILMASINA DAİR KANUN

Kanun Numarası: 431

Kabul Tarihi: 03/03/1924

Yayımladığı Resmi Gazete Tarih: 06/03/1924

Yayımladığı Resmi Gazete Sayısı: 63

Madde 1 - Halife halledilmiştir. Hilafet Hükümet ve Cumhuriyet mana ve mefhumunda esasen mündemiç olduğundan Hilafet makamı mülgadır(varlığı kaldırılmış/ kapatılmış/feshedilmiş)

KARANLIĞIN ÜSTÜNE GÜNEŞ GİBİ DOĞARIZ:)
Perperek Papazı Der ki... 2011-02-27 16:50:12
Al bi de burdan da yak...

Bunun Türkçesi; Hilafet Hükümet ve Cumhuriyet mana ve kavramında dahil olduğundan Hilafet makamı kapatılmıştır.

Anlamı ise TBMM hilafetin görev ve yetkileri yerine getirdiğinden Hilafet makamı gereksiz kalıp fesh edilmiştir.
TARAFSIZ 2011-02-27 18:18:57
Tarzın çok küstahça Berk, lise çağındaki gaza gelmiş ergen-(pubertetçe) gibi hareketler yapıyorsun, eskiden burda kimse kimseye hakaret etmiyordu, sayende, senin gelişinden sonra burası hakaret-satgısızlık etme alışkanlıkları kazandı.
Berk bu kadar kışkırtıcı dil kullanılır mı yav!

'''Elin Arabının alfabesini kullanmayı bırakıp tarihin çöplüğüne atmış:)'''

Bugün doğru olan bazı bilimsel ilkeler,yarın kendilerini tarihin (ölü bilimler) mezarlığına bulabilirler Berk, 1920'lerin koşullarında çıkarılan kanunların hepsi tüm zamanlar için geçerli olabilir mi?
Mesela Oktay Sinanoğlu hocam Arap harflerinden Latin harflerine geçişi savunuyor fakat birbuçuk ay gibi kısa sürede Latin harflerine geçilmesi ve Karahanlılar'dan beri kullandığımız 1000 yıllık alfabenin Latin alfabesiyle birlikte öğretilmeliydi diyor.

Eski harflerden tamamen koparılmamızı Oktay Sinanoğlu hocam köklerinden sökülmüş ağaca benzetiyor...
fes 2011-02-27 19:50:49
Hekes her şeyi anlayacak diye bir kural mı var? Anlayamıyorsan anlayamıyorsundur, kızıp köpürmenin bir manası yoktur .Kırılmış gururun zaviyesinden bakıldığında dünya bir tuhaftır çünkü.

Bir kavramın tarifini sözlükten doğru okur, ama ilgili maddedeki doğru kullanımını asla anlayamaz; soyutluğu es geçip metni dümdüz okur.Ne yapalım, tavuk uçamıyorsa uçamıyordur.

İlga olan Ömer Faruk efendinin halifeliğidir oysa.

Cumhuriyet mana ve mefhumundaf zaten mündemiç olduğundan Hilafet makamı mülgadır. Yani eski durum yeni düzenlemeyle feshedildi, kaldırıldı. Peki getirilen yeni düzenleme nedir? (Adam yeni duruma bakmıyor ki, feshedilen eski duruma takılıp kaldı)

Yeni durum "Cumhuriyet mana ve mefhumunda mündemiç olan Hilafet makamıdır." Yaa, hal böyleyken böyle.
berk 2011-02-27 19:59:18
(Tarzın çok küstahça Berk, lise çağındaki gaza gelmiş ergen-(pubertetçe) gibi hareketler yapıyorsun, eskiden burda kimse kimseye hakaret etmiyordu, sayende, senin gelişinden sonra burası hakaret-satgısızlık etme alışkanlıkları kazandı.
Berk bu kadar kışkırtıcı dil kullanılır mı yav!)

Tabi canım hiç hakaret edermi ben yazmaya başladığımdan beri ve önceki dönem senin ve diğerlerinin yazdığı eski yorumlardaki ifadelerden buraya küfür listesi yaptıttırma lütfen okuyacak yüzünüz kalmaz tarzımı mumla ararsın valla biri çıkıp 2010 yılında Halifelik kaldırılmadı derse dalgamı geçerim arkadaş bu böyle biline cehaletinde bir sınırı var.

(Bugün doğru olan bazı bilimsel ilkeler,yarın kendilerini tarihin (ölü bilimler) mezarlığına bulabilirler Berk, 1920'lerin koşullarında çıkarılan kanunların hepsi tüm zamanlar için geçerli olabilir mi?)

1920'lerin koşullarında çıkarılan kanunlar tüm zamanlar için geçerli olamıyorsa 1400 yıl öncesinin Arap toplumuna göre oluşmuş inanç doğmaları nasıl tüm toplumlar için sonsuza kadar geçerli olabiliyor ben bunu çözemedim şimdi ya.......

(Mesela Oktay Sinanoğlu hocam Arap harflerinden Latin harflerine geçişi savunuyor fakat birbuçuk ay gibi kısa sürede Latin harflerine geçilmesi ve Karahanlılar'dan beri kullandığımız 1000 yıllık alfabenin Latin alfabesiyle birlikte öğretilmeliydi diyor.)

Geçişte sorunların olduğu muhakkak ama fonetik yapısıyla Türkçeyle hiçbir benzerliği olmayan bir dilin alfebesinin geride bırakılması için böyle net kararlara ihtiyaç vardı.

(Eski harflerden tamamen koparılmamızı Oktay Sinanoğlu hocam köklerinden sökülmüş ağaca benzetiyor...)

Ya sen bu Türkçü Oktay Hocanın mail adresini falan biliyorsan şu soruyu sorsana

Hocam hangi yabancı dilleri bilirsiniz? Ağzınızda Türk lafı eksik olmaz en azından bir tane Türki dil bilir misiniz Kazakça, kırgızca gibi örneğin?

Herkese İngilizce öğrenilmemesini salık veren dahinin kendisi sular seller gibi İngilizce biliyor ağzından Türk kelimesini düşmeyen adam bir tane Türki dil bilmiyor valla bu işte bir komedi var ama nerede acaba !
emir 2011-02-27 23:31:29
Kirgizca gibi abuk sabuk, hic bir isimize yaramayacak dili neden ogrenelim yahu...Yada isvecce ve ya danimarkaca...Bunlar 3-5 milyon kisinin konustugu gereksiz diller ;) Ingilize, almanca , arapca, cince, ispanyolca varken kirgizcada ne ola ki...
Dun keltceydi, sonra gectin isvec diline, simdi kirgizcadan tuuturdun, yarin obur gun hiri motu dilini konsumayani adamdan saymam diyeceksin...Kardes ulke, bir millet bilmem kac devlet palavralarini gec. Ben Azerbaycan'da , Kirgizistan'da cok is yaptim adamlarin Turkiye ile uzaktan yakindan alakasi yok, kendi dillerini de pek konusmazlar- genelde rusca konusur-ozellikle Kazakistan'da...
Ya Kirgizistanin alfabesine ne demeli?
rumeli 2011-02-27 23:53:49
Rezillik, Bulgaristan'da olan Müslüm halka karsi yapilan büyük ayiplik! Nedim Gendzhevi alip suratimiza vuruyorlar, serefsiz herifler...Allahtan da korkulari yok, Nedim Gendzhevin Islamla alakasi yok, Zhivkovun domuzu, bir terbiyesiz. HöH 600 000 oy aldi, oy verenler derhal tedbir alinmasini ister...bosu bosuna kimse oy vermez, bunuda bilsinler HöH:te olan arkadaslar.
Perperek Papazı Der ki... 2011-02-28 00:55:52
Emir, yiğidi öldür ama hakkını yeme Atatürk Gazi'dir bu ünvanı da hiçbir şüpheye veye itiraza yer verceyecek bir şekilde hak etmiştir.

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir! Yani "iki kere iki dört", yüz değil bir milyar yıl sonra da dört olacaktır, basitçe bu gerçek sayesinde gazi olabilmiştir.

Ezan'ın kaletçe ya da pomakça olması hiç önemli değildir zaten şart da değildir, adetten olması onu zorunlu hale de getirmez.
berk 2011-02-28 12:29:03
("Türkçe ezan, Türkçe ibadeti savunmuş :) "

Isteyen turkce, isteyen cince dua eder, ama ezan arapcadir ve butun muslumanlar ezani arapca oldugu takdirde ayirt edebilir.
Turkce okunan bir ezani pakistanli bir turist anlamaz, bir Turkte ispanyolca okunan ezanin ne oldugunu anlamaz ve ezan amacini yerine getiremez berkcigim, yoksa sen keltce de okuyabilirsin...)

Vay be ne fikirler bunlar aşmıssın kendini yine felaketsin arap yallellisi benim bir yolu bir yeri bulmamda tabelalarına sanki Türkçe dilini eklemişlerde ben de mahçubiyetten Türkçe ezan yapmamalıymışım çünkü o tabelalarına Türkçemi ekleyen İngiliz ve İspanyol falan Türkçe ezanı anlamayıp camiyi bulamayabilirmiş hiç kusura bakma Türkiye'de ezana göre cami bulmaya gelmesi milyonda bir olasılık olan İspanyol müslümana göre ülke dizayn edemiycez oda bulmayıversin camiyi zaten Orta-Doğudakiler yüzyıllardır 5 vakit yatıp kalkıyorlarda noluyor içler acısı durum ortada o gavur dedikleri insanların ülkesinde mülteci olmak için bile kuyruğa girmiş hepsi noldu ki Tanrı duymuyor mu yoksa emir sizi ?


Bu arada soyunu şey ettiğiminin ataların 200-300 yıl önce kilisede hangi dilde ayin yapıyordu lan dönme sırpçanın Štokavian lehçesindemi karadağ bulgar melez piçi

(Simdi Cinde ki kiliselerde can sesi yerine, cince gavur ilahisi okusalar cince bilmeyen hristyanlar ne oldugunu anlayamazlar ve mubarek noel bayramlarini kaciririlar...cok ayip olur...)

Doğru ya çok akıllısın Çindeki yüzlerce yıllık Hristiyan cemaati harbiden yıllarca gittikleri kiliseyi bulamayabilirler çince gavuri ilahisi okunursa:)
berk 2011-02-28 12:30:13
(Turkce ezan calismalari Ataturk'un yaptigi hatalardan birisi idi ve basariya ulsamadi da...)

Evde Okulda Çarşıda Camide Türkçe

Eh be Adam da vizyon varmış arkadaş adam elin arabının dili değil benim atalarımın benim ulusumun dili kutsaldır diyor anladın mı lan dönme soyu:)

İstaklal mahkemelerinde senin gibileri sallandırmalar
Arap alfabesinin sökülüp atılması
Türk kadınlarının arap bedevisi elbiselerinden kurtarılması
Türk kadınlarının Miras Kanunda erkekle eşit kılınması
Taptığın saltanatlık ve halifeliğin sökülüp atılmasıyla senin gibi dönme osmanlı saltanat soyunun kıçına tekmenin basılması senin karadağ dönmesi olan damat ferit yaratıklarınında
Ülkenin isminin Ahmet Mehmet Osmanlı değil Türkiye olması
Ülkenin dandik ümmetçiliği değil Türk ulusuna dayanması

Dönme soyu batmasın bu yazdıklarım ilgili taraflarına galiba pek çok şey başarıya ulaşmış
berk 2011-02-28 12:31:33
(Ataturke yuklenilen musluman-arap dusmani imaji, onun ve fikirlerinin sonunu hazirlamakta...Bunun orta yolu bulunmali, dunya dinamiktir ve hersey degisir- dinler bile degisime ugrarken, 100 senelik fikirleri gunumuz Turkiye'sinde uygulamaya kalkmak ahmaklik olur. Ataturk tarihte kaldi, Osmanli ve hilafet gibi, 1923 senesinin fikirleri bugunun sartlarina uygun degil.)

Atatürk Türk ulusçusu Arap değil dönmenin soyu sen anlamazsın hiçbirzaman Türk olmadığın hiçbirzaman da Türk olmayacağın için kafan basmaz bu işlere dönme sıpası

1923 yılının fikirleri bugüne uygun değil ama ;

kendi dininden olmayan bir toplumun mallarını yağmalanmasına izin veren hükümler içeren,

kendi dininden olmayan bir toplumun vatanının işgal edilip işgal edilen toprakların gerçek sahibi olanlar kendi dinini kabul etmezse bunları kendi vatanlarında kafa vergisi ödemeye zorunlu kılan,

kendi dininden olmayan bir toplumun evli kadınlarının ve kızlarının tüm insanlık onuru, ahlakı ayaklar altına alınarak cariye yani cinsel amaçla köle yapılmasına izin veren,

kendi dininden olmayan toplumların vatanlarının silah zoruyla, katliamlarla, tecavüzlerle işgal edilip zorla dinlerinin değiştirilmesine izin veren,

erkeklerine sayısız cariye (yani cinsel amaçla köle hale getirilmiş) hakkı tanıyan,

kendi inancını şiddetle yaymadığı ve kendi inancı tüm insanlık tarafından kabul edilinceye kadar şiddeti cihadı kabul eden,

kadını erkeğin kaburgasından yaratılma gibi mitlerle yarım yamalak bir varlık kabul eden,

toplumsal süreçte onun eş olarak 2. , 3. , 4., kadın olarak yada hiçbir söz hakkı olmadan cariye olarak sayısızca alınabileceğini kesinlikle kabul eden,

Tanrı karşısında eksik, yetersiz ona muhtaç, aklı ermeyen, kapasitesi sınırlı kabul edilen insan dediğimiz varlığın onuru ve onun kuralları köleliği kaldırmışken köleliği bile kaldıramayan 1400 yıllık dogmaları hale günümüzde uygulamaya çalışmak ve bu Arap toplumu doğmalarının tüm toplumlar için sonsuza kadar geçerli olduğunu iddia etmek nası bişey hacı Ahmaklık Ötesi galiba ha?

100 senelik fikirleri günümüze uygulamak ahmaklık ama 1400 yıllık Ortadoğu arap doğmalarının tüm toplumlar için sonsuza kadar geçerli olduğunu söylemek ise vizyonculuk heee aldın babayı sen :)
berk 2011-02-28 12:32:22
(20 sene sonra 100 milyonlum musluman Turkiye sizin yuzununzden Ataturk'ten nefret edecek... )

100 yıl sonra senin dogmalarını takan bile olmuycak dönme sıpası ezik

(Simdi farz degil deyip-sunnet olmaktanda mi vazgecelim...)

sorgulanabilir eleştirilebilir fikirlerden vazgeçelim ama 1400 yıl öncesinin doğmalartının sonsuza kadar geçerli olduğunu söyleyelim zaten dünya 6 günde dağlar 2 günde falan yaratıldı ya sorgula<rsanız çarpılırsınız yuttuk bizde valla

Toplumların bırak 1000 yılı 100 yılda bile güldükleri, sevdikleri, nefret ettikleri, ahlaklı ve aksine ahlak dışı buldukları yaşam olguları keskin şekilde değişebilir ama tüm bu realiteye rağmen Yaratıcıyı Evrende toz tanesi kadar yer etmeyen Dünyaya hatta tüm dünya göz önüne alındığında küçük bir bölge olan Ortadoğunun 6-7. yüzyıldaki halkının yaşam kalıplarına hapsetmeye çalışmak ve tüm dünya toplumlarının kültürlerini yok sayarak bir toplumun vasat kültür yapısına kutsiyet atfetmek ve gelecekteki yüzlerce ve binlerce yılı bu dogmalara göre sınırlandırmak Gerçek Yaratıcıya hakaretten başka birşey değildir!

İnanmak Düşünmekten kolay bunun için Düşünenden daha çok İnanan var!

(Iki kere ikiyi bilmem, matematigim cok zayif, ama Tayyip Allah'in izni ve ABD'nin destegi ile bir 4 sene daha iktidara geldi mi, Ataturk'un fikirlerinden eser kalmaz. )

Merak etme dönme biz ne adamlar gördük Menderesler, Erbakanlar ne kaldı geride ? Türkiye Cumhuriyeti hala sapasağlam ayakta :)

Atatürk gençliği devrimlerin sonsuz savunucusudur sen boş hevesler içinde olma dönme sıpası

(Zorla guzellik olmaz 100 senede oturtamadiginiz modeli bu saatten sonra hic kimseye kabul ettiremessiniz. 20 sene sonra Izmir-Karsiyaka'da cubbeli-salvarli belediye baskani dev Erbakan hoca heykelinin onunde dua ederken- sen de el acip amin diyeceksin...)

O cübbeli şalvarlı hayalindeki başkanı birileri orda domaltıp fucking yapmasınlar?

Benzerlerinide Menemenden sonra sallandırmıştık hatırladın mı dönme arappereset :)
berk 2011-02-28 12:34:16
(Kirgizca gibi abuk sabuk, hic bir isimize yaramayacak dili neden ogrenelim yahu...Yada isvecce ve ya danimarkaca...Bunlar 3-5 milyon kisinin konustugu gereksiz diller ;) )

Benim için Türki halkların tüm dilleri senin dandik arapçandan bin defa daha kutsal anladınmı dönme sıpası :)

Harbiden hiçbir haltımıza yaramıycak modern dünyada hiçbir halt başaramamış 1000 yıl geçsede başaramıycak petrol bittiğinde açlıktan gebericek halkların dilini öğrenipte ne yapacan ki :)

Gereksiz ıvır zıvır diller arapça fonetik kadar dandik bir fonetik yokya vh f harfleir uçuşuyor gırtlaktan dillerinde de tiplerinde de hayır yok çirkilnlik abidesi ha bu arada dünyanın en yaşanabilir ülke sıralamasında ilk 50'ye girebilen arap ülkesi var mı ve hala arab entarisiyle eğilinip yolun ortasına geleneksel dışkılama olayı devam ediyormu, 7 yaşında kızların bile evlendirilebileceğini söyleyen kaçtane gerizekalı şeyh var sizin orada ha soysuz arappereset :)

TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR! - ATATÜRK
Türkçü 2011-02-28 18:00:07
Helal olsun berk bu arap piçlerine haddini iyi bildirmişsin beğenmiyorlarsa emiride alıp siktirip gitsinler Arabistana
berk 2011-02-28 18:30:29
(Atatürkü savunmak sana mı kalmış sahte bir türkçülüğün arkasına gizleneme kim olduğunu biliyoruz)

Benim için Türklük Türklerin Müslüman olduğu 1000 yılıyla ve Osmanlıyla başlamıyor Ben Türklüğün Türkçülüğünü yapıyorum, Türk kültürü dışında hertürlü kültürün içine sıvanmış, Türklükten yoksun, Hürremler için oğullarını bile katleden Muhteşem Sülülerin ve devşirmelerinin tarihte yaptıkları saçmalıkları örtbas etme derdinde olmadım hiç anladın mı daha kafasındaki cümleyi doğru düzgün yazmayı bile beceremeyen arkidiş:) 1 cümle yazıyosun onu bari doğru yaz!

Andaval kelimesini bu andaval arkadaşımıza anlaşılan iyice öğretmişiz bak sayemde 50 olan kelime lügatın 51 oldu hadi olucak bu iş gayret :)

(berk eşeğin amına suyu kaçırmış)

Eşek diye kastedilen yazının sahibi mi, merak etmeyin hiçbir yerinize bişey kaçırmadım relax :)

ATATÜRK'TEN OSMANLI MİLLİYETÇİLERİNE SIKI AYAR;

İşte bizim karşı olduğumuz bu Hanedan’dır! Seçimimiz ise Cumhuriyet’in yüceltilmesidir. Geride kalan, Anadolu-Rumeli insanı elbette bizim insanımızdır. Bizler o insanların devamıyız. Ama bizim atamız Osmanlı hanedanı değil! Biz Hanedan soyu değiliz!

Efendiler, egemenlik ve saltanat, hiç kimse tarafından, hiç kimseye, bilim gereğidir diye, görüşmeyle, tartışmayla verilemez. Egemenlik, saltanat, güçle, erkle, zorla alınır. Osmanoğulları zorla Türk ulusunun egemenlik ve saltanatına el koymuşlardı. Şimdi de Türk ulusu, bu saldırganlara artık yeter diyerek, ayaklanarak, egemenlik ve saltanatını doğrudan kendi eline almış bulunuyor. Burada toplananlar, Meclis ve herkes doğal görürse, kanımca uygun olur. Yoksa gerçek yine yolu yordamıyla anlatılacaktır. Ama belki birtakım kafalar kesilecektir.

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Ben bu Atanın Türkçülüğünün Türkçüsüyüm sizin vahdettinlerinizin damat feritçiklerinizin değil!
Berk'e 2011-02-28 18:46:24
Türkçü gibi görünüp esasta bulgarcı mısın bu istihbarat taktiklerini biliriz iki doğrunun yanına bir tane mide bulandırıcı yanlışı koyarsın kafaları karıştırırsın.
berk 2011-02-28 19:10:17
Türküçüyüm ama Osmanlının çevre ülkelerde yediği haltlarıda aklama gibi bir derdim yok siz süpürün halının altına hadi kolay gelsin .....
Perperek Papazı Der ki... 2011-02-28 19:24:31
Kimin Türk kimin Türkçü olduğunu maalesef ne Berk ne de şak şak yapmaya gelen şakşuka yalakası arkadaşı karar verebilir. Atatürk ve Atatürkçülük hiç kimsenin tekelinde değildir, isteyen herhangi bir Arap ya da Papua Yeni Gineli bile Atatürkçü olabilir. Atatürkçülük milliyet değil bir düşünce ve değerler sistemidir ona biat eden Atatürkçüdür.

Atatürk milliyetçidir, milliyetçiliği kafatası milliyetçiliği üzerine değil millet temeline oturmaktadır, millet ise farklı etnik grupları barındırabilir yeter ki o millete tarihsel olarak ait olma duygusu ve gelecek için istekleri olsun.
Kara Ibrahim Aga 2011-02-28 21:08:07
Izmirli senin ichin özel...

Bak ne demek oluyoru..

Bati-Orient sentezi..

Kiz bizim köyden Sari-Ayshe....:

http://www.youtube.com/watch?v=Dtk1U-bWeQo
fes ve papaz dikkatli olun 2011-02-28 23:31:07
İsyankar adında biri vardı hibrit bir kişilik o da çok dil biliyordu Berk hibrit kişiliğinin arkasında kim var
fes 2011-03-01 09:21:48
Hay Allah! Dikkatli niye olayım ki be yav, ister sanal olsun ister hibrit; beni ililendirmez.
berk 2011-03-01 10:54:16
Şok Şok Flaş Flaş danananam :)

Açıklıyorum hibrit kişiliğimin arkasında Superman ve Batman var oldu mu :)
berk 2011-03-01 10:56:40
Evet okulları bitiren, dilleri teker teker öğrenen, bunca bilgiyi kafasında taşıyan, bunca yer görmüş berk varya aslında yok, bu karakteri siz kendi kafanızda yarattınız baya şizofrensiniz olum ya siz topunuz :)
Berk adındaki ekipe 2011-03-01 15:11:38
Kendini övme saydıklarının hiçbiri değisin çelişkiler foyanı çıkarttı
berk 2011-03-01 16:37:03
Foyam ortaya çıkmış eyvah:) vaybe ben neymişim ya yorumlarım o kadar etkili ve üst seviye ki bunun tek kişinin işi olamayacağı düşünülüp bunları yazanın tek kişi değil de bir ekip kurgusu olduğu bile iddia edilir olmuş teşekkür ettim yazana bu kadar büyütmeyin beni gözünüzüde sayısal olarak tek nitelik olarak sıradan bir insanım tabi AB'nin resmi dillerinin ölü olduğunu sanıp, Poseidonla Nikola arasında bağlantı kurup, Kırgızcayı Stalinin 1940larda icat ediğini sananlardan nitelik olarak üstünce :)