Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
28 Şubat 2020
HABERLER » Kırcaali
Bekteşler köyünde cami açılışı yapıldı

Bekteşler köyünde cami açılışı yapıldı

19 Mayıs 2011

18.05.2011/ Çarşamba, Cebel’e 2km. Mesafede bulunan Bekteşler köyünün camii açılışı yapıldı.
Cami, Remzi Çağlayan adına eşi Sabiha Hanım ve oğulları Cezmi ve Fevzi Beyler tarafından yaptırıldı.
Kırcaali Bölge müftüsü Beyhan Mehmed ile birlikte bölgenin mevlithanları, güzel bir program seslendirdiler. Müftü sohbetinde “ Kim Allah için yeryüzünde bir camii inşa ederse, Allah onun için ahirette köşk inşa edecek” hadisi doğurultusunda islam’da camiinin anlam ve önemini vurguladı. Allah amel defterlerini böylesi yatırımlarla ilel ebed yaşayanların sayısını arttırsın temennisinde bulundu.

Not: Çağlayanlar ailesi yıllar öncesinde Türkiye’ye göç edenlerden, ancak memleketlerine doğudukları ve göç ettikleri köylerine vefalı.




Kaynak: Kırcaali Haber


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


Varnalı 2011-05-19 07:56:47
YÜCE ALLAH, MERRHUM EŞİ,REMZİ ÇAĞLAYAN adına cami yaptıran, Sabiha Hanım'dan ve oğulları Cezmi ve Fevzi beylerden razı olsun.Merrhuma Allahtan rahmet,arkada kalan gözü yaşlı ağilesine sabırlar versin.Caamiler kutsal dinimizin evi,minareler süngüsüdür.Dinimiz,Türklüğün yükselmesi için,yegane garantidir.Unutmayalım,unutturmayalım!.
Erdinc Kahraman 2011-05-19 11:48:50
Boyle guzel haberleri okumak insani cok mutlu ediyor.
fes 2011-05-19 12:53:06
Bekteşler halk dilinde kısalttılmış halidir, doğru olan Bektaşiler. Köyü kuranlar bektaşilermiş. Alevi kökene dair güçlü bir işaret. Büyük bir ihtialle sunniliye 1826 sonrası geçilmiş.
incebelli 2011-05-19 13:15:35
Çok güzel bir haber... Allah razı olsun, böyla hayır işler yapanların biri bin olsun...
Bu arada, Cebel Belediye Başkanı Bahrı Ömer de Bektaşlı... anneme danıştım, buraların tarihini iyi bilir, bizim Cebelde alevilik olmamış Fes kardeş, nereden çıkardın bu haberi
din kardes 2011-05-19 16:59:51
allah caglayan ailesinden razi olsun, bizlere de onlar gibi iz birakmayi nasip etsin.
fes 2011-05-19 18:49:01
Şu an alevi yok ama eskiden varmış. İki yüz sene önce sunniliğe geçilmiş. Osmanlı'yı kuranlar hep aleviydiler ya da heteredoks müslüman. Yalnız onlar kızılbaş değildiler. Kızılbaşlık 1500'lerde Şah İsmail zamanında ortaya çıktı.

İshak Baba türbesi, Seyit Baba, Dedenin olduğu yer; bunlar hep heteredoks müslümanlıkla ilgili şeylerdir. Bölgemiz isnanının dini açıdan aşırı bağnaz olmaması bundandır. Eğer biri katı dincilik yapıyorsa bilin ki o ya pomaktır, ya da gök donnu, (Killi tarafından).
incebelli 2011-05-19 19:20:56
Fes, senin yazdıklarını nenemle paylaştım, gızanım bu mümkün değildir, ben bu akşam oturup Fes gızanıma bir dua okuyayım, anlaşılan kafası karışmış, dedi... 86 yaşında nenem, Fes bir daha düşün...
ince belliye 2011-05-19 19:48:55
fesi tanıdım tanıyalı,doğan ve gâvur yanlısıdır.ince belli kızım,boşuna uğraşma inandıramasın bu eziti.
yaşlı gırcalı 2011-05-19 20:06:19
Doğanı övecek hiç kimseler kalmamış.KASİM Dalın Kırcaali toplantısından sonra,Türk gardaşlarımız nihayet kimin ajan olduğunu,kim-kimi müzevirlediğini(donosnik na bılgarskite tayni slujbi) öğrenmiş olacaklar ki, A.Doğanı göklere yükseltecek yorum yazmaya utanır olmuşlar.Doğan'ın dönmelerinden Fes'in suskunluğu ,,gerçekler konuşurken,ilâhlar susar deymini bir daha kanıtlamış olsa gerek.
fes 2011-05-19 20:17:42
Ben gerçekler karşısında, ilah olmasam da, hep susarım zaten, lakin gerçekler nerede ki? Gerçekler sizdeyse onları burada herkesle paylaşın. Doğan'ı isnat edilen ajanlığından dolayı bir tek kişi zarar gördüyse bunu kanıtlarıyla burada açıklayın.

Nenen 86 yaşındaymış, Allah daha da uzun ömürler versin; ama ben 200 sene öncesinden bahsettim.
incebelli 2011-05-19 21:33:11
fes senin psikolojik durumun iyimi:_)
meral 2011-05-19 21:38:24
fes verdiğiniz bilgilere katılıyorum böyle bir realite olması muhtemel enazından sitede bu tarz şeyler tartışılması kuru laf kalabalıklarından çok daha gerekli bu sitede fes ve berk gibi doğru düzgün konulardan bahsetmeye çalışanlar iyiki var
yaşlı gırcalı 2011-05-19 21:42:07
Fes gardaşım,ben 78 yaşında madenden emekli bir insanım.14 mayıs'ta,Gırcaali tiyatrosuna gelip,Kasim Dallın konuşmalarını dinleseydin,delilleri ilk ellden almış ve duymuş olacaktın.Ne yazık'ki sen,İstanbul boğazındaki yallından kalkıp,doğup-büyüdüğün Gırcaaliye,hakikatları duymaya,dinlemeye,öğrenmeye gelmedin.Suç bizde mi gardaşım? Senin,görmek ve duymak istemediğin delilleri,biz sana nereden bulalım,güzel gardaşım.

Senin ve bütün Türk gençlerinin 19 mayıs,GENÇLİK VE SPOR BAYRAMLARINI KUTLAR,sağlık ve esenlikler dilerim.
fes 2011-05-19 23:21:36
Yav sayın abim, işimiz gücümüz ailemiz falan var, Kasım Dal gelecek diye her şeyi yasıp Kırcaai'ye gidecek değildik her halde. Sonra ben siyasetçi falan da değilim sayın abim, bir çok şeyi merak ediyorum ama aksyona geçecek kadar değil.

İnternet çağındayız, Kasım Dal'ın konuşmasının metni bir yerlerde yayınlanamaz mı?

Bence Kasım Dal partiden tasfiye edilmesinin verdiği hayal kırıklığı ve incinmiş gururundan dolayı vermiş veriştirmiştir. Yeni bir şey söylediğine ben inanmıyorum. Eğer varsa siz gene açıklayın, biz dinlemeye hazırız.

İncebelli hanım eşim sağlamcı biridir, psikolojik durumumda bir sorun olsaydı beni kesin almazdı.
fes 2011-05-19 23:27:27
Arkadaşlar burası biraz sallandı. Ev halkı baya telaşlandı, dışarı çıkacaklarmış. Oturun oturduğunuz yerde, bişey olmaz dedim, kimse beni dinlemiyo. Bostan korkuluğundan bi farkımız yok maalesef.
berk 2011-05-20 12:05:36
Fes Son Mohikan gibisin valla :)
Kara Ibrahim Aga 2011-05-20 20:40:47
Alllah korusun Fesi ve aylesine ...

Tabigi Gecekonduyuda...

Dikmishlerdir 6-8 kat sechim zamanlarinda..

Korkma Fes,birshey olursa Köyde benim ev senin olsun...

Hersheyi lüks,havuzu bilem var...

Yalniz "Kenef" disharda...

***

Kafasina tuhla düshmüsh gibi yazmish bas sheyleri...

Hayirdir....