Ziyaretçi defteri Künye E-gazete
 
DÖVİZ KURLARI
EUR EUR 1.9558 Lv.
USD USD 1.7545 Lv.
GBP GBP 2.2978 Lv.
TRL TRL 0.2937 Lv.
Anasayfa Haberler   Yorumlar   Edebiyat Video Arşiv
27 Ocak 2020
HABERLER » Kırcaali
Tezkerelilere vatandaşlık hakkı tanındı

Tezkerelilere vatandaşlık hakkı tanındı

10 Haziran 2011

İzmir Bal-Göç'ten verilen bilgiye göre, Bulgaristan vatandaşı olan ve İkâmet Tezkeresi ile Türkiye'de ikâmet etmekte olan soydaşlarımıza Türk vatandaşlığına müracaat hakkı tanınmıştır. Bu kapsamda olan
soydaşlarımız aşağıda yazan belgeler ile birlikte Türkiye'de yaşadıkları şehirlerdeki "İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüklerine" giderek vatandaşlık başvurusunda bulunabilirler.

VATANDAŞLIK MÜRACAATI İÇİN GEREKLİ BELGELER

1) Bulgaristan Pasaportunun aslı ve fotokopisi
2) İkâmet Tezkeresinin aslı ve fotokopisi
3) Evlenme Cüzdanı veya Doğum Raporunun aslı ve fotokopisi
4) 4 adet vesikalık fotoğraf
5) 100 TL başvuru ücreti

VATANDAŞLIK BAŞVURULARI NEREYE YAPILACAK?

Türk vatandaşlığına kabul edilmek için yaşadığınız şehirdeki (ildeki) "İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne" başvurmanız gerekmektedir. Bu kapsamda ikâmet tezkeresi ile İzmir'de ikâmet etmekte olan Bulgaristan
vatandaşı soydaşlarımızın Türk vatandaşlığına kabul edilmek için "İzmir İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne" başvurmaları gerekmektedir. "İzmir İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü'nün" iletişim bilgileri aşağıda yazmaktadır.

HANGİ TARİHLER ARASINDA BAŞVURUDA BULUNULABİLİR?

10 Haziran 2011 Cuma, 11 Haziran 2011 Cumartesi ve 12 Haziran 2011 Pazar günleri mesai saatleri içerisinde İzmir İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne giderek Türk vatandaşlığına kabul edilmek için başvuruda
bulunulabilir.

Kaynak:


Kategoriden tüm haberleri oku


 YORUMLAR


bekir basoglu 2011-06-10 11:52:56
ben bursada ikamet etmekteyım bende basvuru yapabılırmıyım yoksa sadece izmir için mı gecerlı ? sadece bu 3 gun ıcınde mı basvurulması gerekıyor?
Aptişogli 2011-06-10 12:10:03
Rahat ol kardeşim, her yer için geçerli, ve sadece üç gün için değil hep geçerli. Ama sen işlemlerini bir an önce başlat. Türk vatandaşlığı sana helal olsun, çileli kardeşim benim.
leyla öztürk 2011-06-10 12:21:08
mrb herkez icin gecerli yazyor ben ardım bursa balgöcünü sace izim icin gecerli diyolar lütfen bilgilenrn bizi kuzneim var teskereyle
hgjhf 2011-06-10 12:27:42
ömçbmngçm
berk 2011-06-10 12:52:38
Güzel karar tebrik ediyoruz emeği geçenleri
bekir basoglu 2011-06-10 13:04:31
bende aradım bursa balgocu aynısını soyledı sadece ızmır ıcnmıs.
İZMİRLİ 2011-06-10 14:39:38
İzmir'de şu anda müracaat yapılabiliyor. Yapan insanlar var.
Kara Ibrahim Aga 2011-06-10 15:41:55
Ha...ha...

Evraklarin arasinda birde "Ampul partisine Oy verdine" delil

getirmek gerekiyormush...Peh..peh...

Gavur Izmiri ele gechirmek ichin!Makarna,fasulya,pirinch

etmemish her halde..

E ne kaldi?

Tezkereli "Bulgarlara" ....Vatandashlik..

Ha...ha...

Ben bu Habere inanmiyorum..

Neden?

Nedense Meclis ....tatilde!

Kim chikarmish bu kanunu?

Nede yalniz Izmir ichin?

Türkiye Federal bi yapiya mi sahib?

Benim ichin bizim "Macirlarin" Oy'larini almak ichin ..

Bi de Izmir-Bal Göc'ü alet etmishler...

Hershey "partenka".....

Birde Haberin kaynagina bi bakin!!!

***

Enteresan her konuda Link veren Radyo-Boyko'nun bu

konuda susmasi..

Neden aceba?

Ver bakalim Devletin "Resmi Gazetesinden" bi link....
Kircaali 2011-06-10 16:04:59
Yaani nasil Izmirliye evet baska yerlere yok.Bu kararname Turkiye Cumhuriyetinin bakanlar kurulunda ele alinir ve Turkiyenin her yerinde geçerli olmalidir guzel bir hareket olmus.peki neyse Devlet - Millet ihtiyaçlari karsilansinda o yeterlidir.
İ.İ 2011-06-10 17:07:33
Hele şükür.
Yalnız yazılan süre çok kısa.
Birde zannedersem istenen belgelerin noter tastikli tercümesi istenecektir.Oysa ki cumartesi ve pazar noter çalışmıyor.Bu nedenle başvuru süresini en az bir hafta daha uzarılması gerektiği kanısındayım.
T.C kendi kandaşlarına sahip çıktığını göstermiş oldu...
ersin 2011-06-10 17:28:24
Bursa Balgöç'ten verilen bilgi;
Saece İzmir için geçerli bir süreçmiş, kesin kabul edilecek diye bir durum yokmuş, kabul edilir ise hali ile diğer bölgelerde de uygulanacakmış.
ayrıca verilen sürenin de genişleme durumu var.
Istanbul'daki Emniyet müdürlüğünde verilen bilgi ise pazartesi'den tibaren burada da evrak kabulüne başlanacak.
İnşallah bu konuda mağdur olan insanlara çözüm olur, seçim öncesi bir oyun olduğu belli, sonunda gerçek amacına ulaşan bir durum olur da kandırmaca olmaz inşallah...
erdal veliev 2011-06-10 18:29:54
ben TEKİRDAĞ ya gittim bu konuda kimsenin bi bilgisi yok bu nasıl iş anlamadım insanları kandırıyomusunuz nabıyosunuz
Sadullah 2011-06-10 19:44:31
Hukuk kişiye veya bölgeye göre tatbik edilmez, İzmir'de olan başka şehirler için de geçerlidir.
berk 2011-06-10 19:54:08
Haber doğruysa şehir bazlı sınırlandırma olması söz konusu değil ve başvurularınızı yaşadığınız şehrin Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüklerine yapacaksınız.

Türkiye Cumhuriyeti İç İşleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünün web sitesi adresi ve bir Türkiye Haritası göreceksiniz bu haritada yaşadığınız ilin üstünü tıklayarak yaşadığınız ildeki Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüklerininin telefonlarına ve adreslerini ulaşabilirsiniz, kanımca buradan kesin bilgi alınabilir.

http://www.nvi.gov.tr/iletisim.html